Hasselhoff letérdelne

  2015. április 04. - streetsta Címkék: Knight Rider K.I.T.T Mitsubishi Sigma

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Mégfilléresebb Koszradírok
2015-07-28 17:27:27

A Mágikus Koszradír hihetetlenül sok ember fantáziáját megmozgatta, már-már mikroszálas törlőkendői

Kreatív traffipaxolás
2015-07-21 20:26:01

Én értem, hogy szükség van sebesség ellenőrzésre, ha nem lennének traffipaxok, elkanászodnánk mindannyian.

Nesztek, rakenroll!
2015-07-08 18:16:52

A nyárnak még csak az első felénél járunk, de úgy tűnik, ennél jobb buli már nem lesz. Félre ne értse

Megbűnhődtem
2015-06-29 17:25:09

Ez van, ha az ember felelőtlenül fogyasztja a totalcaros és indexközeli tartalmakat. Kezdődött azzal, hogy

A Mitsubishi Klub Hungary facebook csoportjára linkeltek egy német hirdetést. Meg kell mondjam, többszörösen is megérintett. Hiszen a klub facebook-csoportjába is azért léptem be, mert Mitsubishi Sigma tulaj vagyok, már nagyon régóta. És a mobile.de hirdetésében pont egy Sigmát kínálnak, egy kombit, sok lóerővel. Nagy szívfájdalmam nekem, hogy csak a négyajtós Sigmákat gyártották a 24 szelepes motorral, a kombikba csak a gyengébb 12 szelepes V6-ot tették (most csak az európai piacról beszélünk, Ausztráliát és Japánt el sem kezdem).

Sigma1

Kombi-fetisiszta vagyok, a Sigmából is imádom a nagyseggű verziót, de sosem izgultam rá egy eladó példányra sem, mert mind kismotoros, és ezekbe az aktív futóművet sem szerelték. Ez utóbbinak egyébként biztos minden kombi tulaj nagyon örül, mert a légrugós aktív futómű költséges dolog tud lenni, a rugóstagok, a kompresszor és az egyéb biszbaszok botrányos pénzekbe kerülnek. De ez a kocsi a leírás szerint erős és minden extrával fel van szerelve. Valamit nagyon tudnia kell, ha a sokat látott klubtagok is kiszúrták.

sigma3

Arra gondoltam, a Mitsubishi 3000GT duplaturbós motorját tették bele, vagy más egzotikus megoldással tornászták fel 241 lóerősre. Aztán, a képeket nézve rájöttem, ez a legkevésbé érdekes információ. Először azt hittem a 177 lóerőt adta meg a tulaj kilowattnak, a rendszer meg átszámolta lóerőre. Filléres tuning. De azt írja, a 24 szelepes motort építette be. Igaz, alapból az is csak 205 lóerős. De mindegy is. Mert ami ennek a Sigmának a belsejében van, az elhomályosít mindent. Érdektelenné válnak a számadatok, a menetteljesítmények. Ez az autó K.I.T.T. japán-német reinkarnációja.

Stefan Khner nagy rajongója lehet a Knight Ridernek, évtizedek óta arról álmodott, neki is lesz beszélő autója, aminek az orrán vörös futófény pásztázza az utat. És megcsinálta. De nem egy lakkfekete Pontiac Trans Amből. Az csak egy kétajtós ál-sportkocsi. Ez viszont egy igazi kombi, nem kell kényelmetlenül ki-be kászálódni a sportülésből, van nagy csomagtere.

sigma5

Akiben felmerül a kérdés, hogy persze, megcsinálta, de minek, az most szégyellje magát. Mert inkább azt lenne jó tudni, ha már megvalósította ezt a furcsa lázálmát, miért adja el? És vajon komolyan gondolja, hogy valaki kifizet neki ezért 37 000 Eurót? Az közel 12 milla, de ha keményen alkuszunk, levihetjük tízre is. Ki lesz, akinek megér egy 22 éves japán kombi tíz millát? Értem én, hogy sok ledet épített bele, látszik, őrületes meló van a kocsiban, de akkor is.

Az extra listán ilyenek vannak: számkódos ajtózár. Két darab vízhűtéses autós PC (gondolom ezek vezérlik a sok bigyót). Beszéd felismerő és beszédgenerátor - az egész autót, még az indexeket, ablaktörlőket is simán lehet hangvezérelni. Van benne HHO generátor, a napfénytetőbe integrált napelemek, beszélő riasztó berendezés. Működő éjellátó rendszerrel rendelkezik, az infravörös kamera képét a kijelzőre továbbítja. Az ülést automatikusan állítja be, a sofőr súlya alapján érzékeli, ki ült be. Annyi szenzor és plusz funkció van beépítve, hogy ha valaki a teljes listára kíváncsi, kénytelen lesz emailben elkérni, mert a hirdetésbe nem is fért el minden, én is csak szemezgettem a felsoroltakból.

sigma2

Lehet nyafogni, hogy a műszerfal összes légrostélyát betömte emberünk valamilyen kijelzővel, így a szellőzés hatékonysága, különösen nyáron elég rossz lehet. De ez eltörpül a tény mellet, hogy a ledes kijelzők nem csak a valós információk megjelenítésére képesek, de show-üzemmódban előre leprogramozott módon villogva szórakoztathatják a közönséget. És ami a legfontosabb lényeg: minden szépen engedélyeztetve van, a szigorú német műszaki vizsgán az összes átalakítást bejegyezték a forgalmiba. Ha én lennék Michael Knight, egész biztosan erre cserélném le a vérszegény Trans Amet. Befér az egész család, végre nem azt az unalmas fekete fényezést kell nézni, ráadásul legendásan megbízható japán technikával krúzolhat az ember. Bár csak kicsivel közelebb lenne az autó, ezért szerintem még Karotta is bevállalná, hogy ismét mű-mellszőrt ragasszon magára. És a rendőrtől sem kellene félni, a kocsi full-legál.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr917335232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kapitális 2015.04.04. 18:05:00

Ha ingyen adnák, poénból eljárkálnék vele pár hetet, de hogy több éven keresztül ezt bámuljam, és még fizessek is érte...

RnYk 2015.04.04. 18:37:08

Iszonyat melo van benne, de nekem a karbantartassal van "bajom". Ennyi cullang valszeg heti rendszeresseggel tud rakoncatlankodni es igaz, lehet elni 100-al kevesebb villogo baz nelkul is de ugye ha mar ott van akkor mukodjon... A 10+ misi mint ar ezert kisse tulzasnak erzodik.

Sword 2015.04.04. 18:40:34

Akkor szerintem én is kombifetisiszta vagyok :)
Tetszik az autó ... persze nem ez, de egy ilyen kombi sigma-ból egy normális. Gondolom igazi pénztemető.

hpapagaj 2015.04.04. 18:54:30

Szar, mert nem vágta le a kormányt!

Rocko- 2015.04.04. 20:11:42

Árpi Németországba költözött?

Sipi, légy szíves forgassatok videót arról, amikor Kopasszal kimentek érte.

Fferkó 2015.04.04. 20:36:59

Egyet szögezzünk le:
Ez a kocsi kivülről nagyon jól néz ki!

Oriwalter 2015.04.04. 21:52:57

Ezeket a régi epizódokat őrzi valaki HD minőségben? Szerintem ki lehetne adni DVD-n vagy feltölteni egy youtube csatornára. Biztos lenne rá érdeklődés, elvégre a mostani epizódok is ingyenesek. Ezeknek a videóknak is megvan a varázsa, mégha nem is olyan minőségi darabok mint a mostaniak, jó felbontásban biztos elnézegetném őket :)

Seca81 2015.04.04. 23:13:53

Nekem is van Sigmám, az erősebbik.
Ez a förmedvény ingyen sem kéne.

6-7-8 misiből össze lehet hozni K.I.T.T-et egy Pontiac-ból, ha elég kitartó az emberfia. De nem egy Sigmából!!!!!

2015.04.05. 01:38:02

@Oriwalter: Szerző jogi okok miatt leszedné a yt, szerencsés esetben csak 3. fél figyelmeztetés lenne. nem könnyű dolog sajna ez a feltöltögetés:) (Van pár Youtube csatornám)

Pepejoe 2015.04.05. 02:17:17

@Fferkó:
Csatlakozom. Nekem mondjuk kicsit sok az eleje-alja, de a az itteni utakon az amúgyis múló állapot. :-D

Pepejoe 2015.04.05. 02:20:05

@Pepejoe: meg kicsit a géptető is, na. (Az jobb esetben nem múló)

Mmboci 2015.04.05. 05:40:48

gyári 6G74 is lehet ennél erősebb, a 6G75 meg mégjobb

Burgermeister 2015.04.05. 08:38:04

Az egyik legszebb a sigma kombi a kombiságok közzül, de nem ez!!! Ez egy bazári csicsatömeg.

Schütii 2015.04.05. 09:16:44

Én sem értem hogy miért adja el, főleg azt miből gondolta hogy ezért az árért akad rá majd valaki akinek pont ugyanez az álma csak azt már készen akarja megvenni, nem pedig maga megvalósítani.
Meg azt sem értem hogy miért kell azon keseregni hogy nem tették bele a japók a 24 szelepes motort. A hangja 12 szeleppel is muzsika a fülnek (a Mitsuvéhat hangja az egy külön szimfónia a autós világban), a nagy menés meg úgyse kell annyira egy ilyen jellegű járműben. Azért gondolom így is a kihalófélben lévő 1.6-os szívó benyások szintje felett van valahol.

sechskant (törölt) 2015.04.05. 10:43:31

Szerintem iszonyat rondak ezek a korai digitalis muszerfalak a szegmenses kijelzokkel. Aki borzongani akar (vagy erre izgul), itt egy alapos gyujtemeny:
www.doubleyoudigital.nl/~cars_digital%20dashboards.php

Gácsfalvi Róbert 2015.04.05. 10:54:33

A Pontiacból az igazi!! Ha jól emlékszem a Totalcaron volt egy teszt amin Gábor is ült egy igazi " KITT" -ben na az volt a jó. Amerikai autóból az igazi ne feledjük a 80-as években ment a sorozat és már hasonló autók mentek. mi Magyarországon milyen kocsikkal jártunk? Lada? Trabant? :-) Amúgy az autó jól néz ki :-)

Schütii 2015.04.05. 16:18:40

47 Celsius fok kint? Ejha.
És mi lehet az a Propagation delay?

streetsta · http://managertoys.hu/ 2015.04.06. 10:39:16

@Stefan Kühner:
Dear Stefan, it is great to have you here. Although the Knight Rider conversion isn't exactly my cup of tea, I really appreciate the work that went into building it, especially after seeing all the pictures. But most importantly, I am very thankful for all your links, there are many helpful hints for a Sigma owner like me.
You can read totalcarmagazine's Sigma review here: totalcarmagazine.com/usedcars/2013/06/26/mitsubishi_sigma/

gigabursch 2015.04.07. 08:11:55

Amennyire giccses annyira jópofa és aranyos.

Stefan Kühner 2015.04.07. 12:38:15

Hello Many thanks for the answer. A very nice review, I can link it to our Sigma website?

Greeting Stefan

streetsta · http://managertoys.hu/ 2015.04.07. 13:27:59

@Stefan Kühner: Sure Stefan, please feel free to do so.

Stefan Kühner 2015.05.30. 20:18:01

Hello

My New Video 2015 With new selfmade Stering Weel.

youtu.be/R-d7N8dxVXw
süti beállítások módosítása