Heti merítés

  2015. január 18. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Mintha az első kocsid lenne - mi az a 480?

64950

Összegyűlt a pénzmag is, nosza: túrjuk a netet. Voltak ötleteim, ötleteink. A Volvo márka nem szerepelt köztük.

Veretlen fél éves

63690

Nekem még semmi nem romlott el, és a szervíz előtörténet alapján ez 5 éve így van ennél a kocsinál. Majd updatelek,de nagy meglepetésre nem számítok.

Megbízható és szerethető sárgaöves jakuzaöszvér

64936

10 évesen, 210 ezer kilométerrel vettem még 2006 januárjában, és most adtam el pár napja, amiből kikövetkeztethető, hogy elégedett voltam az autóval.

Családi kombi

64926

Az összkerék miatt meg kell tanulni újra vezetni. A kanyarban gázelvét helyett odalépni különben megtáncoltatja magát vagy tolja az orrát cefetül.

Kilométerdaráló

bmwx630d 005

1-2 nap keresgélés után ki is néztem egy bemutató autónak használt Porsche Cayenne-t. Fel is hívtam őket, le is beszéltük az időpontot. A szalonba menet megláttam a BMW kereskedés előtt egy fekete "csodát". A kép csak illusztráció.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr687084525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alvázvédelem 2015.01.18. 09:15:37

hát hiába értelmetlen és kicsi belül az X6 akkor is szép.
Bár nekem nem kéne ilyen kategória.
Ezért az árért inkább 6 os BMW kéne.vagy M6?
De a RS 7 is jópofa.

Leadfoot 2015.01.18. 09:21:38

@alvázvédelem: Szubjektív. Szerintem kurva ronda.

robi019 2015.01.18. 09:24:21

RS-ből bármelyik jöhet :)

alvázvédelem 2015.01.18. 09:26:19

a 480 as Volvo tényleg beteg tipus

Greg_hun 2015.01.18. 09:33:36

"Fogyasztás...na igen erre mondják hogy lezabálja a gatyádat is....ha taposod neki.De azért legyünk reálisak, hat henger háromezer köbcenti,kettőszázötvennégy lóerő,összkerék."

Ééés automata, barátom.
Vett egy ilyet, aztán írja, hogy nem rúgja neki, mert az automatát drága javítani. Grat.

alvázvédelem 2015.01.18. 09:35:35

@Leadfoot: a Subaru a ronda én szerintem

Leadfoot 2015.01.18. 09:38:17

@alvázvédelem: Szerintem meg az egész jól néz ki. Szóval megvan a közös nevező. :-DD

Fülesmaci 2015.01.18. 09:42:41

@Greg_hun: Hogyan is lehet egy automatát tönkretenni?Gondolkodj mielőtt irsz.

Frw 2015.01.18. 09:50:51

25ért vette 6ért adta el :) A különbségből inkább repülővel járhatott volna és gyorsabb is lett volna, mint ennyit bukni. Kéne egy ilyen állás nekem is. Bérgyilkos?

Ada 2015.01.18. 10:01:30

Subaru Outback...
"Váltóban van lehetőség kézzel is váltogatni de ez még a primitív verziója,sokszor felülbírál és ez így van jól."

Ezt magyarázta a Winkli is, hogy nem bírál felül, hanem tartja tiltásig, amíg te magad nem váltasz.
totalcar.hu/tesztek/outback/
A műszerfalon kis fel-le nyilakkal tanácsol amikor szekvenciós váltóra kapcsolsz.
Tény, hogy a fokozatok jobban lehetnének elosztva, de alapjában a 245Nm-es nyomaték miatt úgy van belőve, hogy hamar felvált. Ötödiket már 70km/h-nál kapcsol...
Fogyasztás..."Nekem a legkevesebb 9 volt százon és azt is úgy hogy vigyázva."
Tegyétek már meg, hogy felrakjátok a Spritmonitorra a fogyasztásokat!
Nekem a 9 télen, sok városi ingázással és városon kívüli hóban csapatással van meg.

Fülesmaci 2015.01.18. 10:05:50

@Ada: Hagyja dadogásig forgatni,első és második fokozatban.

bigpond 2015.01.18. 10:12:07

@Fülesmaci:

Altalaban vontatassal teszik oket tonkre, de allitolag egymas utani repulorajtokkal is tul tudnak melegedni. Ha rendszeresen gurulasbol hatramenetbe rakod kinyirod a kuplungjat. Mielott valaki nekem esik a belso kuplung lamellakrol van szo.

alvázvédelem 2015.01.18. 10:13:30

@Frw: csak közben ment vele 300 ezret.

Fülesmaci 2015.01.18. 10:14:29

@Ada: Fokozatokkal nekem nincs bajom,kézi módot ritkán használom.Bár azon töprengek hogy nem ártana ennek a fogyasztásnak a végérejárni.Csak ugye nem sok 3 literes futkározik

Fülesmaci 2015.01.18. 10:16:50

@bigpond: Erre gondoltam én is,a felesleges rugdosásról meg a durva csapatásról....bár csapatni automatával máshogy nem igen lehet.Azt mondják a szakik hogy ha fokozatba rakva durván megrántja az autót,késve vált,rántva vált az már ennek is a jele.

Greg_hun 2015.01.18. 10:33:49

@Fülesmaci: Akkor elmagyarázom: vett automatát, utána kiemeli, hogy 6 henger xx lóerő, stb. Majd leírja hogy nem rúgja neki, mert drága a javítás. Miért nem vett akkor kézi váltóst ilyen motorhoz? Akkor nem kellene így, lehetne rúgni anélkül, hogy a kandallóba lapátolt százezrek jelennének meg a szemei előtt. Értelmezz, mielőtt válaszolsz.

Fülesmaci 2015.01.18. 10:41:16

@Greg_hun: Talán azért nem vet kézit mert ebből a változatból nincs.Talán azért nem rugdossa a pedált mert nem akarja a váltót kinyirni fölöslegesen.Rúgni lehet ésszel de nem durván gondolom.Őrült embereknek való ez az auto az tuti.

victor vacendak 2015.01.18. 10:41:50

az outback sokat eszik (illetve ez relatív, mert nem eszik sokkal többet, mint a preémum 3 ezres dízelek régebbi verziói), de ez az egy rossz tulajdonsága. illetve nem a fogyasztás, hanem a tank mérete. akit viszont nem érdekel, hogy mennyiért tankol, annak álomautó.

nem értem min vitáztok, de ha az outback-en, akkor a 3000 illetve a 3600-os motorokhoz nincs kézi váltó.

Greg_hun 2015.01.18. 10:44:49

Na ezt nem tudtam. Marha kíváncsi lennék pedig, mennyit enne kézivel.

Fülesmaci 2015.01.18. 10:47:32

@Greg_hun: Szerintem sofőrfüggő.Nagyon változatos tud lenni.

Fülesmaci 2015.01.18. 10:49:59

Az Outback érdekes dolgokra képes.Megbizható de a fogyasztása miatt megosztja a népet.Lambda (oxigénszenzor) hibán kívül nem volt vele bajom .Ki kell fogni a jót,ami nehéz.

Ada 2015.01.18. 11:08:33

@Fülesmaci:
Kezi valtot csakis dimbes-dombos helyeken hasznalok. Epp amiatt, hogy hamar felvalt, es ez ebben az esetben nem hasznos...

Fogyasztas... nost nem sok van belole, az teny...

www.spritmonitor.de/en/overview/47-Subaru/411-Outback.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2002&minkm=15000

Fülesmaci 2015.01.18. 11:18:53

Nálunk az automata csakis a kényelmet szolgálja .Hegyes utakon is jó de csakis utazáshoz.

MrTinkertrain 2015.01.18. 11:45:19

Na, ez egy érdekes és változatos válogatás volt! Köszönjük!

P12_dCi 2015.01.18. 11:57:04

A Primera valóban olyan, ahogy írja a mester. Örök autó.

wody21 2015.01.18. 12:06:27

ikszhatos 3.5dé vicces:
"A megbízhatóság nálam 10-ből 11-et érdemel. Igaz, mindig mindent megkapott, és akkor amikor kellett. Minőségi olaj,benzin,alkatrészek."
Benzin!? :D
Ez a sor is sokat elárul a kedves tulajról:
"A vezető oldali ülés a legjobbkor romlott el. Elindultam Németországba és félúton lement teljesen, és többet soha meg sem mozdult :) (legrosszabb utak egyike volt)."
*lement teljesen*
No offense, csak feltűnt. :)

Zeppeliner 2015.01.18. 12:40:55

Van a 3-er,5-er meg 7-er meg Porsche-ből is csak egyféle létezik.Az összes többi nemtom mi a fasz.

Leadfoot 2015.01.18. 12:57:07

@Ada: Állj, időt kérek!

Én néztem be valamit, vagy most tényleg azt írtad, hogy egy háromliteres, hathengeres, automata, üresen bő 1,5 tonnás autó 9 litert kér csapatós üzemmódban?

kridli 2015.01.18. 13:02:24

Lenne egy fogadásom, hogy az X6-ost egy nepper vette meg, és egy nap múlva már 100ezer km-rel hirdették :)

Fülesmaci 2015.01.18. 13:08:45

@Leadfoot: Az én H6-osom az O2 szenzor cseréje meg mindenféle rendbetétel után családi kirándulós 9 liter(3 személy cuccok+kimélős).Téli sportosabb néha megforgatós csapatós alig több mint 14.Autópálya tempomat 140 10liter körül.9 akkor ha mindent betartva nem durván gyorsitva mész.

zsebkettő 2015.01.18. 13:08:55

VOLVO 480

"Pár szó a típusról: sose vegyél ilyet!"

"Egyébként az egész kocsiból süt,
hogy egy hihetetlenül remek ötlet
hihetetlenül profi félbehagyásával
állunk szemben."

Leadfoot 2015.01.18. 13:20:32

@Fülesmaci: Tehát a 9 liter nagyjából az országutas minimum fogyasztás. Ez így hihető, valahogy ezt várja az ember egy ilyen autótól, de - bocsássa meg nekem a világ - a 9 liter nyúzós üzemmódban nekem egy kicsit sci-finek hangzik.

alvázvédelem 2015.01.18. 13:21:01

@Leadfoot: ilyenkor szoktam azt mondani próbáljuk ki

Fülesmaci 2015.01.18. 13:33:54

@Leadfoot: Ha nézed az összkereket,azt a saját tömeget meg a hat henger+automata kombót akkor igen.A H6-ost a Subaru nem ma tervezte,régimódi motor,tartós kivitelben kellő tartalékokkal.Ilyen a fogyasztás is.
@alvázvédelem:
Ezt nem kell 7-ig forgatni bár nem is arra készült.Arra ott az Impreza

Tranzitos 2015.01.18. 13:34:06

A volvost birom igazi fiatal elvetemult autobuzi, rendesen elkapta a gepszij, a nissanhoz nincs mit fuzni, orok elet meg egy nap, lagunas: hat nem ertem az ilyen tagokat, sportoskodni akar, 90%-ban varosban jar, de dieselt vesz. Mellesleg csaladi autot akart. Nekem nem all igy ossze. A subaru adossag. De ha szereti nyomja. O legalabb csapatni akart, olyan autot vett. Nem ketliteres diesel raj ralis. A bmw-s tagot meg irigylem, valamit nagyon jol csinal, hogy ekkora bukta siman belefer. Szivesen vennem a tanacsat, hogy mihez kellene kezdeni, hogy igy boldoguljon az ember.

alvázvédelem 2015.01.18. 14:09:08

@Tranzitos: az már más kérdés hogy manapság sok kétliteres dízel erősebb mint a subaru

alvázvédelem 2015.01.18. 14:11:53

@Tranzitos: ja benéztem azt hittem csak 200 lóerős

Tranzitos 2015.01.18. 14:19:30

@alvázvédelem: ketsegtelen, de szamomra a csapatas meg mindig nem a diesel autokrol szol

Fülesmaci 2015.01.18. 14:20:13

@alvázvédelem: Lehet hétezerig forgatni de felesleges.Akkor már csak a hangja nő...bár az sem semi.A szívó boxerek nem arról híresek a Subarukban hogy olyan hatalmas lenne a literteljesítményük.A kettőötös is alig 165 lovas,a háromezres pedig 245 viszont csak 295 a nyomatéka.Aki vadulni akar vegye a turbós Imprezát.

victor vacendak 2015.01.18. 14:37:44

@alvázvédelem: jaja, sok kétliteres dízel van, ami akár csak 200 lovas. álmodozzál. :-D
egyébként nem értem ezt a subaru=csapatás felfogást. az imprezát leszámítva a vásárlóközönség éppenséggel a nem csapatós típusú emberekból áll.

Fülesmaci 2015.01.18. 14:41:46

@victor vacendak: Nekem az Outback egy családi auto amivel néha lehet rendetlenkedni.A csapatás csak néha és nem olyan intenziven mint egy Imprezával vagy más játszós vassal.Hóban,lazább talajon ahol lehet ökörködni az összkerékkel.

alvázvédelem 2015.01.18. 14:42:27

@victor vacendak: 250 lóerőnél tart egy 2 literes dízel.

alvázvédelem 2015.01.18. 14:43:33

@Tranzitos: de azért egy 330 d jobb a kanyarokban mint ez a nagy nehéz dízel

hdnctrl 2015.01.18. 14:46:12

245 Nm nyomaték az sok, vagy mi?

victor vacendak 2015.01.18. 15:04:55

@alvázvédelem: ezzel nem mondtál ellent nekem, én azt írtam, hogy nincs sok kétliteres dízel, ami 200 felett van. 99%-uk 180 körüli. még agyonturbózva is...

alvázvédelem 2015.01.18. 15:36:51

@victor vacendak: nem volt arról szó melyik 2 literes ,csak annyi hogy létezik 250 lóerős széria,sőt az audi most hoz ki 280 lóerős kétlitereset.

Ada 2015.01.18. 15:53:37

@Leadfoot:

A Winkli szerpentinen tesztelte, tiltasig forgatva. Igy jott ki neki a teszfogyasztas 15 literre, ami szerintem a maximum, amit el lehet erni.
Ismerek olyat, akinel 50% varos, 50% autopalya tartos 160km/h es 11 l az atlag...
En azt mondom, hogy normal hasznalatban siman el lehet vele 9 alatt autozni...

Ada 2015.01.18. 15:56:49

... meg valami...
A maximalis teljesitmenyt 6500 as fordulaton adja le.
Normal korulmenyek kozott meg 3000 et sem forog a motor, 100 km/h ugy 2000 rpm.
A fogyasztas nagyjabol ehhez aranyos...

granreserva 2015.01.18. 16:11:14

@Fülesmaci: Vagy annak, hogy eljött az olajcsere ideje.

UdjanMineck 2015.01.18. 16:36:14

@alvázvédelem: Te lehetsz beteg. Nem kicsit, nagyon.

Pepejoe 2015.01.18. 16:38:35

A 480-as tulaja teljesen nemnormális...
Szimpatikus.

daytona500 2015.01.18. 16:50:45

@wody21:
"benzin" - gondolod, hogy tényleg benzint tankolt bele? Én is gázolaj helyett gyakran mondok benzint, de még sosem tankoltam gázolaj helyett benzint. Beszédben a gázolaj és a diesel is kényelmetlen, sokan nem használják.

"lement teljesen" - ezzel mi a baj?

T54-44 2015.01.18. 17:11:19

@daytona500: Miért, te bele tudtál volna kötni valami másba is? nagyon szépen megtalálta a kapaszkodót a kolléga! :)

A Volvos igazi autóbuzi, ahogy írták már mások is. Nem tudtam, hogy a Volvók ennyire rohadósak, főleg, hogy északra készülnek.

Tranzitos 2015.01.18. 17:27:55

@T54-44: Nem tudom, nekem 2005-ben volt egy 440-es, 2l-es, '96-os, az mar pont a szeria vege, szerettem nagyon, es a nagybatyam '96-os vectrajahoz kepest az alja rohadasmentes volt, pedig olyan helyen lakom, ahol viszonylag sokat esik. Bar hozza kell hogy tegyem az enyem 10 vagy 11 eves volt mikor megvaltam tole.

nyelv-ész 2015.01.18. 17:29:48

Az X6 kapcsán hadd kérdezzem meg a szakértő közönséget, hogy vajon mi az a címben említett "3.5 D"? A motor ugye 3 literes, és az egyturbósat 3 literesnek, a kétturbósat pedig a BMW úgy jelölte, mintha 4 literes lenne: 540d, 740d. Ez egy új méretjelzés?

samot 2015.01.18. 18:05:07

@nyelv-ész: Nem jol tudod!Nézz utànna!

samot 2015.01.18. 18:09:01

@nyelv-ész: Példàul 535d 3literes motor duplaturbos 313LE.

nyelv-ész 2015.01.18. 18:13:56

@samot: Kérdeztem, hogy ez egy új méretjelzés-e? Erre odaírod, hogy nem jól tudom. Ez most poén volt?

nyelv-ész 2015.01.18. 18:17:56

@samot: Az 535d mintha még a Bangle-féle ötösnél lett volna. Az újakon nem látom.

daytona500 2015.01.18. 18:46:17

@nyelv-ész: Az újaknál, F10-nél is van 535d, X6-ból is 30d és 35d is készült, a 35d a két turbós változat.

etruszk 2015.01.18. 19:58:07

@victor vacendak: Azért van gyengébb dízelekkel tele a piac, mert olcsóbbak és a többség azoket veszi. Egyébként 150-239 LE-ig bármilyen dízelt választhathatsz ma is. Csak éppen az erősebb 2 millióval többe kerül. Magyarországon azonban az olcsó a divat, inkább megoldjuk chip tuninggal okosba.

etruszk 2015.01.18. 20:01:52

@3gb: mihez képest. Sok olyan embernek tetszik aki nem engedheti meg magáknak. Azonban igen kevés választja azok közül, akik megengedhetnék maguknak. Ennek csak van valami oka. Ha olyan jó lenne, tele lennének vele az utak.

Szabványok 2015.01.18. 20:17:02

@Leadfoot: Szerintem is ronda. Különösen hátulról a hatalmas segge.

Ráadásul én nem szeretem a magasított autókat. Közúton felesleges. Nehezebb, többet fogyaszt, borulékonyabb.
Minek? Terepre nem elég terepjáró, ahhoz, hogy csúszós úton ne akadjon el egy 5-ös BMW összkerékkel, pl 535dx tökéletesen elég lett volna. Kényelmesebb, olcsóbb, kevesebbet fogyaszt, jobban bírja a kanyart, kevésbé valószínű, hogy felborul.

UdjanMineck 2015.01.18. 20:19:19

@3gb: az ízléstelen, kivagyi parvenüknek biztosan. Már átlagos ízlésű ember sem vesz ilyet, pláne akinek jobb az ízlése, stílusa.

Szabványok 2015.01.18. 20:28:42

@Leadfoot: Háromliteres (direktbefecskendezéses!) benzines autóm van.
Egyenletes 80-nál 5l/100km-t fogyaszt.
Autópályán 150km/h-nál 9l/100km.
Városban finoman (feleségem vezet) 9l/100km.
Padlógázas, 7000-ig kiforgatott gyorsításokkal, kikapcsolt menetstabilizátorral való hülyéskedéskor vagy autópályán 160-200-zal (tehát amikor nem ül mellettem a feleségem) 12-13l/100km.

UdjanMineck 2015.01.18. 20:39:54

@alvázvédelem: vitathatatlanul ocsmány autó tetszik neked.

daytona500 2015.01.18. 20:40:30

@etruszk: Ne a magyar utakat vedd már alapul. A világban tele vannak az utak X6-tal, másról sem hallani évek óta, mint hogy a BMW-nek hogy bejött az X6, viszik mint a cukrot és gennyesre keresik vele magukat. Ha nem így lenne, nem jönne a MB is a saját változatával.

UdjanMineck 2015.01.18. 20:44:08

@daytona500: a szarra is sok légy repül, ettől az még nem lesz FINOM. Az X6-ot azért veszik sokan (ha tényleg így van), mert manapság a jó ízlés, a kifinomult stílus iránti érzék és igényesség, valamint az autókkal, azok méreteivel kompenzáló, szanaszét frusztrált felső-közép réteg pénztárcájának mérete között fordított arányosság áll fenn.

Don Tejbegríz a féllábú matrac · http://konyvespolc.webnode.hu 2015.01.18. 21:04:59

Mi amikor a ZIL teherautóval, persze még a benzinessel csapattuk neki 150-200-al, akkor 100km-enként 15-20 liter üzemanyagot le kellett szívni belőle, nehogy szétdurranjon a tank, annyit termelt menet közben.

alvázvédelem 2015.01.18. 21:18:28

@UdjanMineck: szerinted ocsmény tedd hozzá .
nekem sokkal összerakottabbnak hat mint a subaru.
De köszi el tudom dönteni mi tetszik.

alvázvédelem 2015.01.18. 21:20:45

@UdjanMineck: milyen autód van csak nem japán ?

UdjanMineck 2015.01.18. 21:29:09

@alvázvédelem:

1. összerakottság =/= szépség (az összerakottság NEM a szépség fokmérője, minimálisan sem)

2. A BMW ocsmányságát nem a Subaruval való összehasonlításban értem, hanem önmagában. A BMW X szériája (mindegy, melyik) ocsmány, ahogyan minden magasépítésű SUV és/vagy egyterű az. (A Subaruk nem voltak soha szép autók, még a '80-as években sem. A mai napig többnyire innovatív, technikai ritkaságokat takarják jellegtelen, már nem csúnyácska, de nem is szép karosszériák.)

3gb 2015.01.18. 21:35:08

@UdjanMineck: egysejtűekkel nem fogok vitatkozni :-)

UdjanMineck 2015.01.18. 21:37:49

@3gb: tehetsz annyi ostoba szmájlit, amennyit akarsz, a nyomorult kis jelződ lepereg rólam és téged minősít. Grat.

alvázvédelem 2015.01.18. 21:44:56

@UdjanMineck: akkor értsd úgy hogy egységesebb,és minden úgy jó ahogy van,semmi furcsa nincs benne a számomra

3gb 2015.01.18. 22:21:24

@UdjanMineck:
:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)
tovább is van mondjam még? te minek jössz erre az oldalra, annyit mondtam, hogy tetszik egy autó egy autós oldalon, HÚZZÁL A PICSÁBA!!!

UdjanMineck 2015.01.18. 22:29:04

@3gb: elgurulhatott a gyógyszarod.
húzzál te.
Idióta.

butschq 2015.01.18. 22:41:03

A volvós tetszik, magamat látom benne.

Egy tárgyba irreálisan sok pénzt és időt fektetek, de sosem akar elkészülni 100%-osan.

Mára eljutottam odáig, hogy apró kis finomításokat végzek csak, mert ha megint szétbontanám, tuti orvoshoz küldene minden ismerősöm. :)

A többi írás nem hozott lázba.
Ez a Laguna sosem tetszett, mondjuk az milyen már, hogy az indexet kapcsolni kell vissza is?
"nincs komfort index'(állítólag a 2011 facelift utániban már van gyárilag),így kapcsolgatni kell."

A Wartburgunk volt ilyen, de a ladában már visszatért kormányzáskor. LOL

etruszk 2015.01.18. 22:47:45

@daytona500: te pedig ne vedd készpénznek a marketingdumát. Közel sem tudta megismételni az X5 sikerét.
Nem azt mondom, hogy nem jó. Ugyanúgy lehet erről is álmodozni és posztereket ragasztgatni a falra. És megvan a saját piaca, ez tény.

UdjanMineck 2015.01.18. 22:57:06

@etruszk: azért milyen fura... Nagyon megváltozott az autósok világ is. Legalábbis nekem tényleg groteszk, hogy valaki egy böszme, ormótlan, aránytalan, magasépítésű négykerekű poszterjét teszi ki a falra, míg korábban tényleg csak azok kerülhettek sóvárgó szemek elé, amiknek a vágyálom-státuszát senki sem kérdőjelezhette meg. Audi Quattrok, Lancia Delták, BMW M1-ek, Alfák, Jaguarok...

alvázvédelem 2015.01.18. 23:17:55

@butschq: nem az a komfort index kapcsoló,hanem ha kicsit érsz hozzé akkor csak 3 at villog és nem áll a szélső pozicíóba.kis irányváltásnál van értelme ahol a kapcsoló nem áll vissza mert a kormény nem fordult eleget.
sok kocsinál van már így.

butschq 2015.01.18. 23:27:13

@alvázvédelem: Furcsálltam is, de akkor így világos a dolog. Ez akkor a komfort index, ezt is jó tudni.

Na de ilyet tud a 2005-ös fabiánk is, csak hogy rugdoshassam egy kicsit a francia középkategóriát :D

min 2015.01.18. 23:51:08

@Zeppeliner: nyugodtan írhatod magyarúl is. 3-as, 5-ös, 7-es

daytona500 2015.01.19. 01:41:46

@etruszk: Nem marketingduma, az eladásaik hivatalosak. Nem tudom te meg honnan veszed h meg sem közelítette.

daytona500 2015.01.19. 01:57:45

@UdjanMineck: Túlfogalmazva általánosítasz és tudományosan nem megalapozott dolgot akarsz ténynek beállítani. Az igazság az, hogy még ha a célcsoportba is tartoznál, akkor sem tudnád, hogy mindenki másnak mi a motivációja és izlése autóvásárlás terén.
Nem mindegyik országban jelképezi ugyanazt az X6 mint itthon. Olaszországban fiatal párokat is látni benne meg idősebbeket is, Németországban autópályázn pedig ideális választás. Jól megy, halk, kényelmes, a magas üléspozíció jó a forgalomban és magasabbra könnyebb ki-be szállni is. Egy 3as BMW-ből már nehezebben szállnak ki az idősebbek. Tapasztalatból mondom ezeket.

daneel1976 2015.01.19. 02:46:04

X6 helyett vettem volna a Porschét,az mégiscsak egy Porsche!!
outback: korrekt,erre vágyott-megvette-elégedett
laguna:mindig a golfhoz hasonlítja,nem egy kategória nissan:megkerüli a Naprendszert is...
480: igazi őrült,ezek kellenek ide....kitartást!!!

Shadowbull 2015.01.19. 07:04:22

@Szabványok: "Ráadásul én nem szeretem a magasított autókat. Közúton felesleges. Nehezebb, többet fogyaszt, borulékonyabb.
Minek? "

Ezt szorol-szora igy gondoltam en is, amig egyszer nem volt nalam egy hosszu hetvegere egy X5M.

1600km utan azon torpoltem hogy venni kene egyet valami epeszu motorral....
A csalad konkretan azt mondta hogy a legjobb auto odaig amiben ultek pedig probaltuk mar nehanyat.

Egyszeruen sokkal kenyelmesebb mint egy szemelyauto. Magasabban ulsz, jobban belatod a forgalmat. Hogy borulekony lenne azt nem tudom, normal hasznalatban nem jon ki, en csapattam is vele, a kis billegesen tul teljesen ugy viselkedik mint egy szemelyauto.

Shadowbull 2015.01.19. 07:08:07

@etruszk: "e pedig ne vedd készpénznek a marketingdumát. Közel sem tudta megismételni az X5 sikerét."

?

Miert kellett volna megismetelnie az X5 sikeret, amikor az X5tel parhuzamosan aruljak, retegautokent?

Az X6 baromi sikeres, nem veletlenul szuletett meg az X4.

Az elozo X6bol (E71) kabe 250.000 darabot adtak el vilagszerte, ami egy ebben az arkategoriaban indulo retegautotol igen jo eredmeny.

Conan The Librarian 2015.01.19. 07:12:12

Hm, azert mikor kijott az uj Cayenne, en lecsereltem volna arra a bömöst. Mondjuk izlesekrol csak pofozkodni lehet, lenyeg, hogy a tulaj szerette.

UdjanMineck 2015.01.19. 07:19:17

@daytona500: hogy túlfogalmaztam volna, azt kétlen. Ízlések és pofonok. Tőlem kevés dolog idegenebb, mint a SUV-ok és egyéb, elméretezett, magas építésű, gnóm autók világa, mondhat bárki bármit, ülhetnek benne akárkik akármelyik országban. Gáz akkor is.

hordalek 2015.01.19. 07:41:56

Őőőő...nem olvasom el az összes kommentet, bocs, ha másnak is feltűnt az X6-nál:
"Igaz, mindig mindent megkapott, és akkor amikor kellett. Minőségi olaj,benzin,alkatrészek."
Vajon a minőségi benzin mire kellhetett egy dízel autóhoz?

UdjanMineck 2015.01.19. 08:45:52

@Shadowbull: a világ korcsosulását bizonyítja az X-es BMW-k és hasonszőrű, más márkájú társainak sikere.

UdjanMineck 2015.01.19. 08:57:37

@Shadowbull: szerinted. Téged már bedarált a kórszellem. Sebaj.

Shadowbull 2015.01.19. 09:03:12

@UdjanMineck: amennyiben a korszellem sajatossaga hogy az embereknek kulonfele igenyeik lehetnek, akkor bizonyara.

UdjanMineck 2015.01.19. 09:10:32

@Shadowbull: bizonyára, bizony. A kórszellem egyik fő ismérve ugyanis éppen az, hogy olyasmire beszélje rá a tántorgó, identitás nélküli (de identitásra és virtuálisan nagy péniszre vágyó) fogyasztót, ami önmaga előtt is a balladai homályba veszett. Így aztán beindul a verkli: a vevő elhiszi, hogy neki kell egy ilyen, és neki igénye van olyasmire, amire korábban soha nem lett volna, hiszen meg sem fogalmazta magának. Boldog volt egy autószerű autóban: szedánban, kombiban, sportkupéban. Majd jöttek az egyterűek, SUV-ok, és felborult a világ. A marketingesek meg röhögnek, és még te is elégedett lehetsz. Great job!

Fülesmaci 2015.01.19. 09:28:02

@UdjanMineck: Nem értem de komolyan,miért kell még mindig előitéletesnek lenni ezekkel az autókkal és a tulajokkal kapcsolatban.Mi lenne a megoldás szerinted?Egyenautó?A lényeg az hogy nekik ez tetszik.Szar lenne az élet ha mindenkinek egyforma kellene.Oké ez is sarkitás.De nem minden X5-X6 sofőr agyatlan birka,van olyan is hogy az egyszerű mintapolgár akar téged az autópályán lehisztizni a sávodból.

Fülesmaci 2015.01.19. 09:30:18

@UdjanMineck: Bazi sokat motorozok és pont az ilyen törvényen kivüli gépeket vezetők engednek be vagy el.De ki kell menni nyugatra és szétnézni.Le fog esni az állad.

UdjanMineck 2015.01.19. 09:32:04

@Fülesmaci: félreértesz. Amiről írok, az nem előítéleten alapul, próbálom nem a tulajokat minősíteni (pl. nem gondolom őket gengsztereknek, maffiózóknak, legfeljebb megvezetett, Hajdú Péter-féle pénzes proliknak), hanem az autókról beszélek, amelyek szennyezik az utcaképet. Nem, nem az egyenautó lenne a megoldás, hanem az, ami a SUV-ok, egyterűek ELŐTT volt honos az utakon: kis autók, közepes autók, nagy autók, szedánok, kupék, hatchback-ek, cabriok, kombik. A crossover stílus zavar és az, hogy tele van az út ízléstelen autókkal (nem csak a BMW X szériájáról beszélek).

UdjanMineck 2015.01.19. 09:33:59

@Fülesmaci: jártam nyugaton, csak nem mindegy, hol. Németországban rengeteg új, de ocsmány autó van, persze ott se mindegy, hogy merre jársz. De pl. Hollandiában, Belgiumban vagy Dániában rengeteg klasszul karbantartott, vintage autó van az utakon. Régi Citroenek, Alfák, klasszikus BMW-k, Roverek, Lanciák, Audik. Öröm köztük lenni, de tényleg.

Fülesmaci 2015.01.19. 09:37:43

@UdjanMineck: Belgium ismerős,irigylem is őket,barátom odavalósi.Mikor elmondta miként mennek a dolgok ott,a járművek papirozása stb....hát irigykedtem cefetül.

Fülesmaci 2015.01.19. 09:40:29

@UdjanMineck: Szerintem megspórolsz magadnak egy fejfájást ha nem foglalkozol velük.Elárulom:Vezettem Saudiban bérelt Yukon XL-t.Na azóta imádom ezeket a vasakat.Az az őszinte V8-as csatacirkáló.Csak ugye itthon a fenntartás meg az előitéletek.

UdjanMineck 2015.01.19. 09:45:46

@Fülesmaci: Mindegy. Én maradok az Autóknál. Tudod, amiket a gyerek szeretnek rajzolni. Van elejük, közepük, végük, arányosak, szerethetőek, egyéniségek. És a farkam mérete is rendben van.

Shadowbull 2015.01.19. 09:52:03

@UdjanMineck: csakhogy az emberek tobbsege kozlekedni szeretne az autokkal, nem pedig nezegetni oket, erre pedig a regi autok nem alkalmasak.

Nekem olyan kocsi kell amivel kenyelmesen, gyorsan tudok nagy tavolsagokat megtenni.

Amennyiben hasonlo korlatoltsaggal allnek hozza a temahoz, akkor azt mondanam hogy az osszes regi autot ki kellene tiltani a forgalombol mert veszelyesek, budosek, es feltartanak.

UdjanMineck 2015.01.19. 09:59:09

@Shadowbull: "az osszes regi autot ki kellene tiltani a forgalombol mert veszelyesek, budosek, es feltartanak."

Csakhogy ez tételesen cáfolható, még erős túlzásnak is sok. Az viszont nem, hogy a mai autók... na mindegy. Felesleges.

UdjanMineck 2015.01.19. 10:06:26

@Shadowbull: tudnám, csak nem akarom, és ez nem visszakozás. Nincs kedvem vitatkozni - veled.

Pepejoe 2015.01.19. 10:34:30

Én is motorral járok javarészt és zavarnak ezek a szerintem bűnronda verdák. De nem azért mert ronda, hanem mert nem lehet látni tőlük semmit, kitakarják az egész világot, nem látok el felettük. Náluk meg ez lehet az egyik ok, hogy magasról belátnak mindent, innen még meg is lehet érteni. Én a könnyedebb ótókat' szeretem, még ha nem is látok el mindenki felett, amikor benne ülök.
Az meg hogy megfélemlítenek-e avagy sem: a 200 kilós motoron sem és az egyenként alig 1200 kg.-s valamelyik kocsimban sem zavar, hogy ki-milyen kocsival fújtat mögöttem. Ha valami lesz, akkor helyzetfüggően megbeszéljük félreállva vagy ott a bíróság és magyarázkodhat.
Ez nem x6-függő, egy fastrában is legalább annyian rámnyomakodhatnak, ha egyáltalán van ilyen. Én nem sokszor kerülök ilyen helyzetbe és az sem szándékos az autós részéről, hanem nincs helyismerete, kapkod, öreg, nő és egyebek.
Nyomulós jellegű verdájú emberek is ki-be szoktak engedni általában és nem tudok rájuk sztendert állítani.
Még annyit, hogy csak a filmekben járnak a kemény bűnözők x6-al meg ilyesmi autókkal, mifelénk teljesen hétköznapi "szürke" kocsikat használnak. A jólétük nem ebben van és nemigen teszik közszemlére.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe n. 2015.01.19. 10:56:30

Látom a negyvenes szvift tulajok nagyon felháborodnak egy X6 láttán

butschq 2015.01.19. 12:11:55

@Shadowbull: "csakhogy az emberek tobbsege kozlekedni szeretne az autokkal, nem pedig nezegetni oket, erre pedig a regi autok nem alkalmasak."

De mi számít régi autónak? Pl. egy e39? Hisz a legfiatalabb is 11-12 éves, de azért egy 530i még a mai forgalomban is megállja a helyét, és nem nevezném kényelmetlennek.

Vagy egy b5 passat, és rokonai.

butschq 2015.01.19. 12:14:51

@UdjanMineck: Szerinted. De mi van másokkal? Vagy mindenki gondolkodjon úgy ahogy te?

UdjanMineck 2015.01.19. 12:41:18

@butschq: nem vagyok egoista, így rákényszeríteni sem szeretném a véleményem a többségre. De korábban (10-15 éve) nem volt bajom ennyire az autóipari tendenciákkal, mint manapság, és itt most mindenekelőtt a formatervezésről, stílusról (vagy stílustalanságról) van szó. De te csak nyugodtan tegyél fel álságos kérdéseket és próbáld védeni a Nissan Juke-ok, BMW X-ek világát.

Mental Militia 2015.01.19. 13:55:52

@Tranzitos: már ha igaz sztori..
De valószínűleg nem egy értelmiségi, legalábbis a fogalmazásából és a helyesírásából ítélve nem az..

Takumi Fujiwara 2015.01.19. 15:34:27

@Shadowbull: Feltartanak? Barátom, majd 30 éves autóm is van, de szerintem inkább te tartanál fel engem, mint fordítva...

etruszk 2015.01.19. 15:52:35

@Shadowbull: akkor vissza a kályhához.
Azt mondtam, hogy olyanok szerint marha jó, akik nem engedhetik meg maguknak. Akik meg megengedhetik, azoknak a többsége nem ezt választja. Pont azért mert rétegautó.
Innetől ez inkább hitvita. Van aki szerint hú de klassz, szerintem meg nem. Én nemrég vettem új autót, az X6 fel sem merült.

UdjanMineck 2015.01.19. 16:38:17

@Takumi Fujiwara: hagyd is. Neki már tényleg mindegy. Menthetetlen.

beavereater 2015.01.19. 17:09:09

@Shadowbull: Hát igen, nem véletlenül nő a SUV-eladás, még ha minden más egyéb totojázik is kissé...Nekem is tetszik pl. az A7 vagy 6 Gran C., de annyi maniért már valami pofásabb SUV-ot vennék, pláne a honi kitünő utakra...Bár szerintem az X6 ennyi éhező gyerek országában egy kurva nagy leszarok mindenkit/kabbe neontábla, gyémánttal kiverve, bár sokkal drágább/értelmetlenebb vasak is vannak az utakon, szerintem akkor sem "jó" értelemben punk verda...Úgy néz ki, a bajorok kihozhatnák az eredeti Multiplát is Bangle-sítve, a népek azt is zabálnák, vagy csak én vagyok kissé konzervatív, fassetuggya.

UdjanMineck 2015.01.19. 19:58:37

@beavereater: te nem KONZervatív vagy, hanem KONZumidióta. Majdnem.

savanyitott kaposzta 2015.01.20. 07:01:00

Olvasgatva a komenteket ugy latom kicsit mindenkinek igaza van. Valoban sok kocsi van ami vizuálisan szennyezi a környezetet (nem csak suv). Amúgy egy suv- vezetek v8 motorral na nem azert mert annyira oda vagyok érte de...
Sokat vontatok nagyobb terhet(1.5-2 tonna) egy kis kocsinak nincs meg erre a kapacitása.
Plussz van 3. üléssor ugy hogy elfér benne a csalad. Szoval van akinek erre van szüksége.

beavereater 2015.01.20. 16:01:23

@UdjanMineck: te meg nem az ex - kulturpesszimista nickű megfejtő vagy véletlen? Ha igen, ajvé, ha nem, akkor meg ne is erőlködj, utolérni azt a faßt mission impossible:-)))))

UdjanMineck 2015.01.20. 22:24:18

@beavereater: Tessék? És ha én vagyok? És ha nem? És mit számít az, hogy ki az, aki ír? Nem az számítana, hogy egy nick mögött valaki MIT ír? Nem érvelni kellene esetleg, ha valakivel nem értesz egyet? Ha valaki szerinted fasz, akkor minek a sok szmájli? Esetleg ezzel csökkenteni, tompítani akarod az állításodat erejét? És akkor mégsem olyan fasz? Vagy mi van? Volt személyes konfliktusod vele? Vagy megbántott? Nem lehetséges, hogy esetleg egyetértettél vele, csak legyőzött - mint disznót - a sok lúd, és nem akartál konfrontálódni vele? Egyáltalán: érted, amiket írok?

BobaNorbi 2015.01.20. 23:07:06

Köszönöm a Volvot méltatók szavait :) Azokét is, akik nem méltatták :)

Folytatom :D ;)
süti beállítások módosítása