Zöld, világít és előtted gyalogol, mi az? Valeós hosztesz. Aztán amikor a hosztesz megfordul, és erőnek erejével a standra invitál, nem teheted meg, hogy lelépsz, kézbe veszel egy kitett tárgyat és profizmust imitálsz. Hopp, de mi is ez a tárgy?
Turbó? Dehogyis. Az a hajszárítóból átalakult kompresszor, amiről egy régebbi Totalcar-cikkben (Hajszárítóval turbósítani) megírta Gulyás Gusztáv, hogy nem működhet. És igaza is volt, 2008 májusában nem is működhetett. Ma, 2014-ben, hat és fél évvel később azonban már a valóság, léteznek autók, amelyek motorját ilyen hajszárítóval töltik fel.
A cucc jobb, mint a kompresszor, mert kevesebb energiát emészt fel a működtetése és jobban kézben tartható az általa létrehozott nyomás, s jobb, mint a turbó is, mert szintén kontrollálhatóbbá teszi a feltöltési folyamatot, mindeközben a hagyományos turbó hosszú tizedmásodpercekben mérhető késlekedését (pláne kis motorfordulaton) a 12 voltos kivitel 350, a 48 voltos kivitel 250 milliszekundumra szorítja le, azaz háromtól akár ötszörösen is gyorsabb a kipufogógáz hajtotta turbónál. A szerkezet akár 27 százalékos rugalmasságjavulást ígér a fogyasztás növekedése nélkül, vagy ha nem a teljesítmény növelése a cél, akkor 8-10 százalék vele a fogyasztáscsökkenés. Nem véletlen, hogy például a Kia új Optima turbódízel-hibridje is ezt használja. Ráadásul a cucc könnyű is, alig négy kiló.