Jáj anyám, kiderült, hogy kicsi a 1982-es, 1.3-mas colt, kellene venni valami nagyobbat, szebbet, erősebbet. Olcsón. De mit?
Kb 30 000 km ezelőtt elkezdte csinálni, hogy jobbra kanyarodásnál világít az olajnyomás lámpa biztos kontakthibás, és 2014. 03. 23-án észrevettem hogy kicsit zajosabb. Volt egy erős balkanyar, olajlámpa elaludt, zaj megszűnt, hm akkor mégsincs olajnyomás?
Elmentem lakatost keresni hogy ezt a kis semmi problémát megoldjuk, akiknél jártam mind olyan csillagászati összegeket mondtak hogy a fülemnek alig akartam hinni, vagy egész egyszerűen elhajtottak azzal hogy ez csak egy roncs (ráragadt később ez a név, csak sárga roncsnak hívjuk), szét van rohadva az alja (ránézett a pali oldalról és a röntgen szemeivel természetesen egyből látta, az volt a baj hogy egyáltalán nem volt korrodált az alja, megnéztük...mindegy)
Mivel sok Tipos kollégától olvastam sok mindent, pláne a hibás elektromos dolgoknál, de nekem semmi bajom az elektromos részekkel, mivel nem központi injectoros így némileg kevesebb a hibalehetőség, de ez csak látszat.
Egyszerűség+megbízhatóság=Logan
Egy csomó leharcolt Golf, Astra, Focus kombi dízelt láttam, aztán kijelentettem, hogy én bizony az autómat nem javítani akarom hanem autózni vele és vettem 3 éves garival egy Logant Laureate felszereltségi szinttel 7600 Euroért.
Az utolsó 100 komment: