Azt már csak remélni tudom, hogy az utóddal, szintén K11, sem fogok. Bár, és ez sajnos az évjárat miatt elkerulhetetlen volt, az újban már mindenféle firlefáncok vannak, amik elvileg az ember életét konnyíteni hivatottak, a gyakorlatban azonban – majd meglátjuk. (Szervókormány, villanyablak, csupa marhaság – kozponti zár, ami kéne, az bezzeg nincs. Nem mintha nem érném el bármelyik ajtó-nyitót a vezetoulésbol.)
2012 májusában megszállt egy gondolat és éreztem nem várhatok tovább. Egy szerdai nap volt, rövid HaHu-zás után indultam Esztergomba zsebemben némi előleggel és ő még mindig várt. Mint kiderült több mint fél éve hirdették és szombaton jött volna a „Biztos vevő” (mivel később összeakadtam vele a fórumon, most már tudom nem csak az eladó meséje volt).
A tavaly novemberi 120 ezres szerviz nem volt problémamentes. Kiderült, fékeket kell cserélni. Árajánlat: 76eFt, amiben benne van 4 betét, 4 tárcsa, munkadíj. Mondom, mehet. Számla: 106 ezer. Az árajánlatról lemaradt a munkadíj és egy garnitúra betét. Köszi...
Ahogy lennie kell, a Golfoktól megszokott helyen rozsdásodott egy kicsit (az első sárvédő alján és a küszöb elején). Ennél sokkal „látványosabb” fénysérülések is voltak a sötét metálzöld autón, amelyeket a parkolási nehézségekkel küzdő családtagok okoztak rajta.
Az élet úgy hozta, hogy nem a szeretett 306-om cseréltük le erre (azt csak egy évvel később, de szintén Xsara-ra), hanem a 4 ajtós Civic VTi-nket. Sokan nem értenének egy ilyen váltást - meghagyom őket ezen állapotukban.