Letargia, pusztulás, üveges szemek

  2014. január 16. - ommm Címkék: vásárlás pornó belterj szerkesztőség mit veszel

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Nem tudom, mi a fene van, lehet, ez a hülye - telet még távolról sem idéző - időjárás tehet mindenről, de olyan letargia és fejbevertség uralkodik az egész szerkesztőségen, hogy ihajj. Mint egy kimerevített filmkocka egy random Tarr Béla filmből. Aki nem meredten nézi a monitort, az összeroskadva húzza maga után a fényképezőgépet, mert éppen dolga van valamerre. Még Zách Dani hangját is alig hallani.

Uborkaszezon vagy mi.

Annyira azért nem, hogy ne maradna idő a piac szondázására. Éppen a racecarsforsale-adagomat fogyasztottam (óvatosan kattintson, addiktív!), konkrétan költöttem a lottóötöst, többek között egy ilyen pazar GT1600 Sprintre is, amikor rájöttem, hogy a többiek ugyanezt csinálják rendszeresen.

Rögzítés-1_1.jpg
Nem titok ez, rajta tartjuk a piac ütőerén az ujjunkat. Körbe is küldtem a kérdést: Milyen használt járműhirdetést nyitottál meg legutóbb és miért? Aztán ez lett a vége.

Csik: Mercedes 190D, találd ki, miért... :-)

Koncz Jani: Sztálin ZISZ-e a Rózsadomb kereskedés honlapján. Mert elcsodálkoztam a 200 millió forintos árán.
Ha átlagautó kell inkább, akkor Volvo Amazon a hahun. Mert régóta izgatnak az Amazonok. Igazából a P1800-asok jobban izgatnak, de az Amazonok ára sokkal barátibb.

1959_volvo_amazon-pic-15235.jpeg
Napira használós olcsó autót keresve egy osztrákoktól behozott Mitubishi Lancer összkerekes benzines kombin akadt meg a szemem, két kilóért kínálták, el is ment pár nap alatt, úgyhogy linket nem tudok mellé adni.

Prokee: Hat-nyolcszemélyes buszokat nézek. Sokan vagyunk, a BMW elment, a Trabantba és a Swiftbe nem férünk be ketten - plusz négy gyerek.

Vito 638-ból, Transporter T4, T5-ből indultunk, de most (komolyabb léptékű költözködés miatt) inkább átmeneti megoldást keresek. Tibby óta hajlok az Eurovanra is, amennyiben találok egy jó benzin-gázos verziót.
Nézegettem extrémebb megoldásokat, Previa, amerikai, ott alsóosztályos soküléses furgonokat, Espace-t is, de egyiknél sem éreztem igazán a késztetést.

gp_previa05.jpg
Aztán ha berendezkedtünk, mondjuk ősszel, télen, majd nézünk egy komolyabb méretű, fiatalabb darabot.
De azt már - reméljük - német rendszámmal.

Bende Tibor: DS. Mert gyönyörűm és imádom. Az a tervem, hogy a felújított BMW-met becserélem egy felújítandó DS-re. Ehhez még azért pénzt is fog kelleni, de akkor is. Hát így.

1971_citroen_ds_5_lgw.jpg
Lendvai Zsolt: BMW E21-eseket szoktam nyitni, csak azért, hogy a sajátomat el tudjam helyezni értékben - noha eladni természetesen egyáltalán nem akarom.

Nemrég nyitottam Uno Turbót is, ezeket időről időre előveszem, mert eléggé vágynék egy ilyenre. Uno volt az első autóm, imádtam, szar volt mondjuk, de egy turbósat szeretnék majd valamikor. Igaz, a kínálat zöme lelakott, szétesett, borzalmas állapotú.

Néztem még Barkast is, valami furcsa perverzió folytán ezek is vonzanak. Rudi transporteres írásai mindig meghozzák a kedvemet ahhoz, hogy kisbuszt kezdjek keresni, a járós Suzukiba meg sokszor úgysem férünk be annyian, mint kellene. Nyilván ilyet sem fogok venni a közeljövőben.
Illetve összkerekes Suzuki Swift/Subaru Justy, amiket még nézegetek, haverom nagyon szeretne egy amatőr csapatós autót.

036.jpg

Zách Dani: Nem tudom pontosan, hogy melyik volt a legutolsó, ezért kettőt is mondok. Az egyik, természetesen egy BMW 318ti hirdetése, de újabban nem az E36-okat, hanem az E46-ot nézem. Ez utóbbi a kevésbé népszerű Compact, mert eléggé elrontották az orrát, nekem mégis bejön. Karácsony körül volt fent egy szép fekete példány, teljesen gyárinak tűnt, normális méretű kerekekkel, mindenféle tuning nélkül. Ahogy látom, a negyvenhatosnak sokkal evilágibb a beltere, az egy igazi kortárs BMW és ez nem mellékes szempont. Ha jól emlékszem, valami 145 ezer kilométerrel hirdették 1,2 millióért, persze biztosabbat csak a személyes megtekintés után mondhatnánk. Így messziről a neten korrekt ajánlatnak tűnt és nem volt drága.

compact.jpg
A másik vonal természetesen a motor, pontosabban a robogó. Mivel idén eddig nem volt igazi tél, folyamatosan feszegetem a frissen beszerzett Peugeot SV250 (Honda Foresight) határait, egy napot sem hagytam ki. Nagyon tetszik például, hogy még szemerkélő esőben sem ázom el, bár zavar, hogy karcos a szélvédő, vagyis mindig nagyjából egyenes háttal kell ülnöm, hogy rendesen lássam a forgalmat. Tehát most apró alkatrészeket vadászok és mindig akad egy barát vagy kolléga, aki a lelkesedésemen felbuzdulva vásárlási tippeket kér. Hát ezért nézegetem tovább a nagyrobogók hirdetéseit is.

Hlács Zoltán: Pickupokat nézegettem. Az utóbbi időben sok ilyen volt nálam, és rájöttem, milyen hasznos tud lenni. Régebbi Land Cruisereket, Suzuki 4xx-szériákat mert titkos vágyam egy ilyen.

11_toyota-land-cruiser-1988.jpg
Stump Bandi:
Kérdezz meg egy heroinistát, melyik cuccot lőtte utoljára. Egy autóhirdetés-junkie-nak se könnyebb. Talán-talán egy Reliant Scimitar volt az utolsó emlékezetes eset, a szokásos BMW-Peugeot-Mitsubishi alapdózis fölött. Itthon fölösleges keresni. És csak az SE5-ösök érdekelnek.

scimitarGTE.jpg

Nyilván jó eséllyel egy hisztis brit hulladék, de ezt senki nem írta még le, úgyhogy ábrándozni szabad. Természetesen három és fél darabot gyártottak balkormánnyal, amelyek holland koronaőrök magánbunkereiben vannak elzárva, és különben is egy archaikus Ford V6-os van benne, szóval elég reménytelen eset. Ezért érzem magam viszonylagos biztonságban, hiszen az impulzusvásárlás gyakorlatilag kizárható.

Sipos Zoli to Koncz Jani: Ezzel a Zisszel valami kurvára nem frankó. Nem a saját képeikkel van fönt, hanem a finn Makela Auto Tuning fotóival. Ők restaurálták a kocsit, sok évvel ezelőtt.

zisz.jpg
Egyébként ezek azok az agyalágyult finnek, akik a Cossie-motoros A-modellt megépítették, meg mindenféle jégversenyautót csinálnak, régi raliautókat restaurálnak. Csak az nézze meg a projektjeiket, aki még nem látta, és sok ideje van rá.

Mostanában robogóhirdetéseket nézegettem, mert öcsémnek kellene valami munkábajárós. Kevés pénzből (értsd 50-70 ezer) forintból kellene kijönnie a motorkának, mert egyszerűen nincs szíve drágább robogót kockáztatni, az előző Jogját is a lépcsőházból lopták el.

Rézmányi Balázs: Imádom a Hacsim. Még akkor is, ha a karbi hisztisebb egy Strombergbe oltott Pierburg 2B-E-nél. Mégis tudom, hogy az élet csak akkor teljes, ha van egy Mercedes W123 a háztartásban. Ami persze nem azt jelenti, hogy ne nézegetnék korai Toyota MR2-ket, elvégre nagyon szeretem a Fox-Mustangokat, kell is nagyon, úgyhogy most nagyon keresgélek a kocka Patrol-Land Cuiser-Pajero-vonalon. De csak mert keveseknek merem bevallani, hogy az élet értelmét veszti egy Daihatsu HiJet nélkül, úgyhogy...hogy...őőő...igen, nővér...igen, megkaptam a bogyókat a doktor úrtól...persze, ígérem, beveszem...csak még ezt az egy BMW E12 hirdetést hadd nézzem meg, és utána becsukom Lada 2103 oldalakat!

toyota-mr2-edition-s-07.jpg
Papp Tibor: Lelepleződtem. Honda Accord Type-R. Ez az álmom. Minden aluljáróban leeresztett ablakkal mennék, az biztos. Tényleg a legjobb családi autó, csak a család nem fér el hátul, de nem baj. (Igaz, utána még megnéztem egy Mazda 3 szedánt az első szériából, de az csak eltévelyedés volt. Nehogy az Avensis fülébe jusson, mert megsértődik).

accord_type_r_153.jpg
Éder Szilveszter: Mióta megírtam a C4 Grand Picasso cikket egyre többször van a kedvencek között pár, viszont egy kisdízel érik akár 206-os vagy C3-as csak kretén legyen.

Göbölyös Zsolt: Én miután megnézem a Bogár hirdetéseket és nem találok 1971-1974 közötti spar kafert, az évjáratot lekorlátozom 1980-ra és ez előtti autókat nézek, de mindent. Most valahogy a Polski 125-re vagyok rákattanva, nagyon tetszik, de itthon nem tudnám beadni.

Aztán, merjünk nagyok lenni alapon megnézem az 1985 előtti 911-eseket és szomorúan konstatálom, hogy egyre távolabb kerülnek. 

0507_01zporsche_911_sc_carrera_coupeleft.jpg
B.Capellutti: Én mostanában kizárólag külföldi versenyautó-bérlős oldalakat hirdetéseket nézek, rajta vagyunk egy hosszabb raliautó-bérléses anyagon kicsitől a nagyon nagyig.

Kőbájker: Legutoljára egy platós Ford Transit hirdetést néztem, meg utána személyesen is . Egy haver keres autót. mert beindult az edzőgép-gyártó biznisz.A slusszpoén hogy Nagykárolyban lakik, azért reexport lesz, Z rendszámmal, így nem szeretne áfát fizetni, de áfa nélkül nem nagyon akarják odaadni.

Perkó Rudolf: Néhány havonta elhatározom, hogy felhagyok a napi, akár több órás használt autós oldalak böngészésével. Persze mindig felsülök.
A napi menü a Transporterekkel indul. Végigfutom a T3-asokat, hátha van valami tuti vétel, különleges kivitel. Bevallom, titkon a 2.1-es vizesboxer Multivanokat figyelem, lehetőleg gombokért. Láttam már ilyet, hagytam, bánom.
Aztán jönnek a T2-esek. Konstatálom, hogy túl vannak árazva, és az általános állapotuk is trágya. Az elmúlt napokban ezután képzeletben megveregettem a vállam. Persze így is muszáj nézni, hátha valaki T1-est árul, és nem tudja, hogy mekkora érték.

A további szereplők a keresendő listán nagyjából hetente váltakoznak, de mindig visszatérnek: bogarak (lehetőleg 65 előttiek), egyéb léghűtéses VW-k, aztán jönnek a későbbi bogarak, 02-es és cápa BMW-k, E30-asok (főleg Touring), és forró ferdehátúak (Pug 106 s16, Citroen Saxo VTS, Renault Clio 16V, Williams, VW Golf I GTI, VW Lupo GTI).

1993_Renault_Clio_Williams_front_29.jpeg
Nemrég néztem régi SL Mercit, de csak az egyik barátomnak, illetve japán kompaktokat szoktam még nézni, ha a szüleim hirtelen lecserélnék a tizenéves Megane Classicot, akkor tudjak mit mondani.

Winkler Róbert: Magamnak semmit, de egy sporttárs miatt, aki Voyagert akar venni 1,5 millió alatt, mindjárt megnyitok néhány Mazda MPV-t, hátha meg tudom téríteni.

Göbölyös Zsolt to Winkler Róbert: Biztos, hogy meg kell téríteni? Pontosan azt néztem, hogy a VM motoros CRD tojás Voyagerek (sajnos már a kódjára nem emlékszem, pedig még oktattam is 96-ban) egészen olcsók. Ha a nagy első lámpásat meg tudja venni, 1.3 millió körül egészen szépek vannak és azok az autók nem rosszak.

Az állapot a kérdéses. 

Én még az osztott hengerfejes VM motorossal is mentem sok kilométert, pedig nem volt új, amikor hozzám került, hanem egy agyonütött Dodge Ram Van volt, amit a VPOP lefoglalt, stb. Az is nagyon jó autó volt, pedig mindenki csak szidta.

Kopasz, a Becsületesnepper: Az MPV-t nagyon meg kell nézni, mind szét van rohadva. Tavaly megnéztem tizennyolcat, egyet vettem. Hátsó ívek szinte kivétel nélkül, ha nem rohadt, akkor ki van gittelve, nem biztos, hogy ki van lakatolva. ajtók alja, küszöbök, hátsó lökhárítók alá benézni. 

Hogy milyen hirdetést néztem meg utoljára azt nem tudom megmondani, mert ugye én ezt életvitelszerűen csinálom.

Winkler Róbert to Kopasz, a Becsületesnepper: Tele van a használtautó tíz év körüliekkel 1-1,5 M között. Képtelenség, hogy annyira rohadjanak. 

Kopasz, a Becsületesnepper to Winkler Róbert: De, nézd meg ennek a hátsó ívét, szépen el van színeződve

Koncz Jani: Na meg még ez: ha felhőtlen, instant kikapcsolódásra vágyom, és nem akarom gyötörni a csuklómat, akkor megnyitom a kit-carok oldalát.
A bumfordi, gányolt, filléres gépektől az egészen jól megépített utánzatokig mindenféle cirkuszi gépezet megtalálható itt. Ha lenne pénzem, és ha tudnám, hogy itthon forgalomba lehet helyezni ezeket, már beszereztem volna valami harmincas évek stílusában készült roadstert. De igazából nem akarom tudni, hogy forgalomba lehet-e helyezni egy ilyet itthon, mert így kisebb a kísértés. :-) Például:

1_14_16.jpg
Leginkább persze ezt a Lomax-et, CV2 alapokon, baloldali kormánnyal. 

1319349.jpg
Papp Tibor to Koncz Jani: Lenne respekted a környékbeli csajoknál, az tuti

Koncz Jani to Papp Tibor: Faszt. Azt se tudnák, hogy mi ez, és melyik az eleje, A csajozáshoz nem ilyen nünüke kell. Igaz, nekem meg nem kellenek azok a csajok, akik nem az ilyen nünükékre buknak.

Rézmányi Balázs to Koncz Jani: Ellenben egy Lincoln...

Koncz Jani to Rézmányi Balázs: Lincoln? Az egy amerikai elnök volt, nem?

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr905761408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csakazértistotalcar 2014.01.16. 18:36:10

Bufori senkinek nem kéne????

Pepejoe 2014.01.16. 18:59:08

A 125p-ről jut eszembe: mi lett a csapatós Patkány sorsa? Anno elvesztettem a fonalat. Épp ma kutattam az összes írás után de nem áll össze, hogy melyik az uccsó. Mi lett a vége a projectnek, kukába került 2 éve? Nézegettem mostanában nagypókot, kéne.

20agh 2014.01.16. 19:03:22

Tudna valaki abban segíteni hogy "cikket" hogy lehet írni? Már írtam facén is a Tc-nek de semmi, kapcsolatfelvétel a Tc-n semmi, hogyan lehet feltenni? Köszi ha valaki segít. Addig nem írom meg amíg nem tudom van-e értelme?!

korzo 2014.01.16. 19:30:14

1,5 éve van Previám, több mint 30ezret tettem bele. Tökéletes célszerszám, de ennek ellenére se szerettem meg.

gabe76 2014.01.16. 20:09:07

Találtam egy Merci w126 380 sec-t , megyek alkudni...
Üdv tannisból

anyahajókabinajtóhajtogató 2014.01.16. 20:33:32

Nekem visszatérő megfigyelt járműveim a használtauto.hu-n:

3.3 patrolok
suzuki lj80 felhozatal
ford taunusok
aleko , nemtom miért
isuzu piazza van-e?
ford tempo vagy mercury topaz
chevrolet caprice a régebbi
kia opirusok
zőccséges merci felhozatal
volvo 2,7,9 széria
cadillac eldoradok
hyundai h1
subaru liberok
uazok
krazok
nívák
sdi octaviák
békaszemes előtti sedan corollák
csótány corollák
kocka voyagerek
szívódízel doblók
2107 és ezeröcsi felhozatal
motoguzzik
85' előtti japán sedanok

és még pár tucat visszatérő motívum. Ezek hetente újra meg újra felbukkannak, látnom kell őket.

Garp 2014.01.16. 21:24:22

@Stump Bandi: 25mpg fogyasztas, ezen kivul szog egyszeru es alig igenyel karbantartast (manualissal). Az egesz bode uvegszalas, az alvaz es a segedkeretek minimalis fem anyaga konnyen javithato. Rover V8-as hiperbrutal es siman beepitheto.
Keblemre, en is Scimitar manias lettem, azzal a sulyosbitassal, hogy nekem a jobbkormanyos is jo. Hasznalhato allapotut (leszottyadt kulsovel) 700fontert siman...
Jobb kormanyos tenyleg nem erdekel?

tmotor 2014.01.16. 21:42:28

Dani !

Hamar rájön az ember, hogy ennyi pénzért már öreg az e36 belseje. Ha már eljutottál az e46-ig,már csak egy lépés a 2.2 láncos 170 pacis, főleg a limó. Minden majomnak kombija vagy kupéja van, tehát a tiéd lesz a legritkább.
Én októberben vettem 1.270-ért egy 2001-est. 160.000huf futómű és köt. szerv. Aztán mi történt, egy perc után becsukom a hahu-t. Se jobb, se szebb nem kell

nikarágja 2014.01.16. 22:11:19

...és Pista súlyosbítja, ami már amúgyis... :- D

Stump András 2014.01.16. 23:05:11

@Garp: Most nem vagyok autóvásárlós fázisban, de ha Scimitar, nyilván jobbkormányosban kell gondolkodni. Már azt is nézegettem, hogy nem teljesen reménytelen átrakni a volánt balra. De tényleg csak az SE5 érdekel, az SE6 nekem nem jön be, pedig azok az olcsóbbak. SE5-ből eddig nem láttam 2000 gbp alatt normális állapotút.

Pasas 2014.01.17. 02:18:14

Amazon? DS? E21? Naponta csurgatom rájuk a nyálam. Az én perverzióm a Citroen SM.

madbalee 2014.01.17. 03:44:49

Masodik generacios Lotus Elite. Abbol is az ujabb kb 1980 koruli mondjuk world championship edition. Igazi kocka design :)

srank 2014.01.17. 03:48:52

két dolog van amitől agyvérzést kapok a TC-n:
- "nem fér el hátul..." egy accord-ban ? 15 éve liliputiakra terveztek egy középkategóriás autót vagy 2014-ben mindenki Valujev méretűvé nő ?
- "nem látni ki jól a hátsó ablakon..." szerintem utoljára a wartburg kombiból lehetett utoljára jól kilátni hátrafelé de az már 25 éve volt ...

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2014.01.17. 04:21:15

Autóhomárok, autóratyik gyülekező! :D

Jó néhányat sunáznék, blokkolnék én is, pl. a Reliant keményen odab@$z; de jelenleg marhára nem reális semmi ilyesmi. :-(

@20agh: Szerintem csak úgy, hogy megírod, elküldöd,és ha teccik nekik, akkor kirakják.Egyébként meg csinálsz saját honlapot, blogot és azt teszel ki amit nem szégyellsz...Ilyen ez. :-)

@anyahajókabinajtóhajtogató: Azért nem egyszerű ez a lista... súlyosan károsodott lehetsz... :-)))

@srank: Hát jah, igazságod vagyon.

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.01.17. 05:17:59

Mikor meg uk ban laktam volt egy japan belpiacos toyota lucida estimam ( diesel previa ) olyan perverz extrak voltak benne mint motoros fuggony elhuzas vagy ket kulon klima rendszer. Ha nem jovok at a nagyvizen innenre lehet meg mindig megvan ( volt mellette egy vauxhall vectra is )

En az oreg ford truckokat es el caminokat nezem, termeszetesssen ha hazahoznek egyet akkor hotelben kene lakjak onnantol de nezni azert szabad :)))

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.01.17. 05:23:11

@madbalee: sogornomnek volt olyan kb tiz eve, minden sarkat "szetparkolta" es a vegen tartott mellette egy civicet hogy legyen mindig bevetheto autoja. Azt mondta a lotus ugy megy mint a civic - csak be kell huzni a kezifeket :))))

@Garp: en regen a super7 re izgultam meg a baghirara.... Aztan motorfronton alkottam egy nortonnal es egy triumph tridenttel. Angliaban az a jo hogy elmegy egy 40eves ritka auto a bolt elott es nyugdijas nenik megmondjak tutira hogy mi volt az.

@srank: "nem latni ki hatra" +1

JaxTeller 2014.01.17. 06:20:24

legutóbb 7 generációs szedán Accordokat nézegettem, 2.4-es benzines motorral, valamint Civiceket 1991-1997 között.

Perverz vagyok, de visszatérően nézegetek Calibrákat és GSI Astrákat/Kadetteket. Sajnos ezekből, már alig alig van gyári állapotú. Néha lehet látni, Calibrát a mobilen 10 ezer euróért, alig pár 10 ezer km futásteljesítménnyel, na akkor csorgatom a nyálam :)

korzo 2014.01.17. 06:50:07

@visszakettopadlogaz: De a Lucida Estima még az első generációs (eredendően középmotoros hátsókerekes) Previát takarja, a képen meg a 2. generáció van, mint az enyém (bár dupla/tetőklíma ebben is van)

Winklernek üzenném, hogy attól, hogy én nem szeretem, ez sokkal jobb autó mint az MPV. Kezdve ott, hogy ez tényleg tágas (és nem csak éppen kényelmesen elég) , és hét üléssel is van csomagtartója. Csak én a skandináv/angol/latin otthonosságot nem találom meg benne, így nem tudom szívből szeretni (tudatosult bennem ez fél éve, mióta megvan a zasszony békalámpás Multiplája, ami mint műszaki cikk sokkal gyengébb, de mint társ/élettér/otthon teljesen más ligában játszik.

korzo 2014.01.17. 07:02:01

Apropó, én meg a hétszemélyes Land Rover Discovery 3-akat nézegetem (leváltani a kis Land Cruisert és a Previát). Csak kicsit elbizonytalanít pár apróság, Pl. hogy javíthatatlan a motorja (szó szerint, mert nincs hozzá alkatrész) és a közel három tonnás önsúly miatt 40ezer km alatt lekoptat egy garnitúra 50-60ezres gumit...

Apropó, melyik még az a terepjáró/SUV, amiben 3 (különálló, ha lehet) közel egyenrangú ülés van hátul? A legtöbben még fejtámla se nagyon van...
Ja, és nagyobb mint az XC90, mert az "éppenhogycsak" de kicsi: nem fér bele mögém a gyerekülés... és három gyerekülés nem viccel egy több mint 190 cm-es sofőr mögött.

Azagtoth 2014.01.17. 07:10:09

Az MR2 felni az kéne.

ommm 2014.01.17. 07:48:53

@srank: Nevetni fogsz, de részben igazad van. 15 év alatt az átlgmagsság is nőtt, ráaásul az Accordot akkoriban még nem igazán Európai emberhez mérték és tényleg szűkebb volt hátul, mint ma egy kompakt. A centiméterek nem hazudnak. Az pedig nem elférés, hogy nyakba húzott, támlának nyomott térdekkel vagyunk bepasszírozva hátra.

Második állításo sem áll meg. Mindenből jól kilátni hátra manapság is, aminek nincsenek lőrésszerű ablakai és magasra húzott csomagtrtója. Kombikból jellemzően de pl. akad egy-két szedán is. Az én 156-osomból is remekül kilátni hátra, aztán csak fiatalabb, mint a Wartburg.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2014.01.17. 08:14:55

Nem szeretném a Koncz családot az anyagi romlásba dönteni, de egy kintről behozott kit car simán lepapírozható itthon, és nem is drága. Én kb. 4 éve vettem egyet, és 2+ éve papíroztattam, nem volt vele semmi gond. (Persze átnézés, fékek javítva, lámpák cserélve, de angol autóhoz képes nagyon jó állapotban volt.) Akkor 1,2, ma szerintem 1,5 millából rendszámozva a ház előtt van, de abban a repjegytől az angol buszra megvett veterános újságon át az apja füléig minden benne volt.
És a csajozásról: erre az autóra mindenki bukik. Ötvenes anyus kiabált át a Matizból, hogy "jó a verda!", és a jobbkormány sem gond, mert csak kiteszed az indexet, és a Q7 is vigyorogva maga elé enged. Az a jó ebben az autóban, hogy az embereket nem a sárga irigység fogja el, ha meglátják, hanem a fülig érő vigyor.
Teljes sztori, bár a papírozás nélkül: csokis.blog.hu/tags/kit

madbalee 2014.01.17. 08:58:09

@visszakettopadlogaz: Nem is akkora hülyeseg a parhuzam a Civic-kel (ezt igy irjak?). A Type83-as Elite 160LE-s es 1 tonna alatti. Kb. mint mondjuk egy csik/beka Vti. Sor 4 ez is es mar akkor 4 szelep volt hengerenkent, dupla vezermütengellyel (csak nem Vti tulajdonsag ez is?:) )
Mondjuk az Elite hatso kerekes:)

Amugy ha jol tudom ebben volt nem sportautoban elöször sorozatban aluminium hengerfej.
Ami meg erdekes, hogy CD-s radio is elerhetö volt mar azt hiszem 1980-tol hozza.

Az utolso fejlesztes, amit meg Colin Chapman vezenyelt, 4 üleses penzes szegmens fele akartak nyitni. A kor legdragabb negyhengeres verdaja volt.

Bilok 2014.01.17. 09:00:23

Papp Tibi igazi tökös gyerek, ha még az aluljárókba is lemegy kocsival. :) De ha jobb az akusztikája, mint egy alagútnak, lehet én is kipróbálom a motorral. :)

e1 · http://beszoltam.hu 2014.01.17. 09:17:59

Négybés viszi a pálámát. :D

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2014.01.17. 09:24:13

@korzo: Mitől lenne javíthatatlan a motorja? tizenkettőegytucat francia 3.0 V6 HDI van benne.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2014.01.17. 09:25:13

@Tie: A tömeg az meg már csak ilyen. Mindegyik 3 tonnás terepjáró zabálni fogja a gumikat állandó összkerékhajtással.

korzo 2014.01.17. 09:44:12

@Tie: Ja. 12egytucat. Csak több forrás szerint se lehet hozzá kapni se gyűrűt, se csapágysort, és sajnos meg is szokott kopni az a moci. Meg állítólag pont annyiban különbözik a többitől, hogy ne lehessen betenni: az OK, hogy más az olajteknő, mert az még átmókolod a LR-est, de más a kuplungharang felfogása is, máshol vannak a csavarok.
De ha te láttál már ilyet közelről, és azt mondod, hogy simán belefaragható a C6/607/Jaguar blokk, akkor lehet mégiscsak belevágok (c:

AUTÓNEPPER · http://autonepper.blog.hu 2014.01.17. 09:55:57

Sajna ez van,mindenhol csak a cerkahegyezés megy,a buksza meg csak nem akar nyílni.
Az RS6-osomat is naponta kb. 100-an nézik,eddig 24 ezren látták,én vagyok a legolcsóbb,aztán mégse kelt még el.

De nem baj,előbb-utóbb el fog az menni,a Lagunánál eladhatatlanabb autó úgysincs! :)

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2014.01.17. 09:58:56

@korzo: Landy-Car-t próbáltad már?
Amúgy meg akkor V8 benzinest kell venni, az nem kopik el. :)

Egyébként az, hogy más a kupplungharang, meg az olajteknő, az vajon azt is jelenti egyből, hogy pl ha C6/607/Jaguar változathoz akarsz venni gyűrűt, meg csapágysort, az nem vóna jó az LR-ben lévőbe? Mer azon, hogy a csapágyakon változtat az LR, azon már meg lennék lepődve erősen.

korzo 2014.01.17. 10:05:20

@Tie: Azokhoz sincs. A V8 benzintemető, az évi 30-35ezer km-re elég öngól lenne (és nincs is belőle választék). Ha már V8, akkor inkább a RRS dízelét kéne belefaragni ha lehet (hisz az műszakilag egy Disco). Bár azzal már lehet lenne baj a műszakin (c:

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2014.01.17. 10:09:12

@korzo: A mozaikutcában BÁRMIT el lehet intézni. ;)

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2014.01.17. 10:11:30

@Tie: Más kérdés, hogy annak, hogy a Range Sport motort veszel, és belerakod a Disco-ba, az már igencsak felülről súrolja a valószerűség határát. :)

Egyébként más nem nagyon van ilyen helykínálattal, még a legnagyobb TLC se igen tudja ezt a méretet.

Van egyébként a Hahun egy igen olcsón, mer' jobbkormányos. Azon megspórolhatod már most a motorral való későbbi szopolást. (amúgy PaddockSpares-en van fűzött 2.7 v6 dízel kompletten valami 5500font plusz áfáért...)

Prof. Dr. Ausgezeichnet Lienen-Brücke 2014.01.17. 10:31:44

@20agh: szovegszerkeszto megnyit, cikk megir, edesanyad elolvassa (hogy ertheto-e, meg kijavitja a helyesirasi hibakat), utana elkuldod a tc-nek es ha jo, akkor megveszik toled :) (lofaszt, orulhetrsz ha kiteszik ala a neved)

madbalee 2014.01.17. 11:36:51

@20agh: "Addig nem írom meg amíg nem tudom van-e értelme?! "
:)))
Hat ha nem valami nemzetközileg ismert dr nagy Agy vagy az adott temaban, akkor ez eleg rossz hozzaallas:)

Svéd. 2014.01.17. 11:59:11

Megnyugodtam ..:-) Kezdtem aggódni magamért hogy ez csak az én betegségem...de végre itthon vagyok ...:-DDDD Órákat nézelődök ,mit kéne?? Miközben vagy egy hibátlan ,LPG-vel ,Klímával ,Blokkolókkal ,Igényes zenével megrakott, ék egyszerűségű ,Wagon r -em amiben férek ,kényelmes ki be ugrálni ,és mivel nagy ritkán megyek 100km nél messzebbre elég is.Egyszerű mint a faék ,és annyiba is kerül a fenntartása.. A józan ész szerint a mostani dolgaimra sincs tökéletesebb autó , de a férfi ember próbál ideológiákat gyártani mikor unatkozik...:-)))))

Garp 2014.01.17. 14:53:43

@visszakettopadlogaz: igen, ez ismeros :) es ahogy itt (IRL) en nezek az angol rettenetekre, ok ugy nem ertik a keleti csodakat. Sok lengyel meg litvan hoz be szocialista jarmuvet, talalkozokon, osszeroffeneseken van is olcsonos szemfennakadas.
Apropo, 8 szemelyes Barkast keresek megvetelre! :D

@Stump András: ohh, pedig 80-tol mar nem a 3 literes 12x loeros Ford Essexel szereltek, hanem a 2.8-as V6 nemet-Forddal. Ambar ki tudja, ez elony-e :). Ha a kinezet miatt tetszik a SE5/SE5a, konnyen atrakhato az orra...;) A legkiforrottabb '77-tol a GTE.

www.scimitarweb.co.uk/?p=content/03_The%20Cars/06_Buyers%20Guides

Ezt azert megneznem, egy holland eladja az LPG-s SE6a-jat, harmonika tetoset €1750. :)
www.scimitarfrance.net/scimitarfrance/Scimitar_for_Sale.html#1

Ez itt SE5 es 2000font! Ha igaz a kepen lathato allapot, akkor a legjobb vetel: www.scimitarweb.co.uk/sgwrs/viewtopic.php?f=21&t=24063

Remelem, eljutsz odaig, h beszerezz egyet! :)

Térspecialista 2014.01.17. 18:11:41

Én meg újabban a 2103, és a 2106-oknál merengek a legtöbbet... Egy jó kis ezeröcsi...hmmmm. Dupla kerek lámpa elöl, öt kerek műszer bent...fincsi. :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.01.17. 19:52:14

@Garp: ezt a wartburgot tudom csak de ez is Virginiaban van :) meg szerintem nem elado:)))

kepfeltoltes.hu/view/140117/may17th_535_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

1kutya 2014.01.17. 20:31:20

@visszakettopadlogaz: nebazz!!! wartburg? virginiában? ki ez az állat? :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.01.17. 21:24:49

@1kutya: :)

van egy etterem SanFranciscoban, keletnemet srac csinalja, ott ugy erzed magad mint Eisenachban a vallalati etkezoben! :D:D:D Trabant + Wartburg + Ifa + Shule cuccok mint diszlet, plusz sok targyi emlek NDK bol. Ja meg csapolt Radeberger ..... honapok telnek el hogy szeszt iszom de itt mindig.

walzwerk.com/

Garp 2014.01.18. 03:03:42

@visszakettopadlogaz: KIRALY :D, hat persze h magyar...:)))

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2014.01.18. 04:51:31

@Garp: Haha, lehet, hogy csak a rendszáma van Virginiából...
De kurvaszép, ez kétségtelen...

bono92 2014.01.20. 02:53:15

@20agh: Mármint ide, a belsőségre szeretnél posztolni, vagyis cikket írni? Hát ahhoz Totalcar tagnak kéne lenned....

zupa 2014.01.20. 13:45:44

@tmotor:
"Minden majomnak kombija vagy kupéja van..."

Majom vagyok, kombit vettem :)

"egy perc után becsukom a hahu-t. Se jobb, se szebb nem kell."
En is igy jartam. Amig cegautom volt, allandoan nezegettem a hirdeteseket (foleg MX-5, MR2, E30/E36 vonalon).
Aztan melot valtottam (jobb fizu, de auto nelkul), jott a masodik gyerek, igy vettem egy E46 325i kombit. Masfel eve alig neztem autohirdetest.

Segitseg! ;)
süti beállítások módosítása