Akkor meg azt hittem, hogy ennél mar csak jobb autók vannak (ugye ez 16 éves volt), de kesőbb rájöttem a szomorú valóságra….
A már említett futómű betonkemény, csodásan csillapítva, a beállítása tökéletes kompromisszum. Télen kicsit orrtolós, de nyáron kanyarba fékezéssel vagy gázelvétellel szépen megindul a feneke. Gyakorlatilag folyamatosan vihogok benne, mint egy hülyegyerek.
Smeagol/Gollam, a törpe isten!
És jött a tavasz. Megszoktam és kezes báránynak tűnt, bár a peres gumik miatt elég alulkormányzott és tolja kanyarban az orrát keményen, de kis fék után előredobja a súlyt és befordul mint a sulákszőnyeg.
Menetteljesítményei minden helyzetben tökéletesek, egyedüli hátrány csak a téli csúszós utakon mutatkozik, ugyanis hiába van rajta téli gumi a 910kg-os autó nem tapad kellőképpen az úthoz. Ez persze egyszerűen kompenzálható:nem kell 100km/h fölött fittipaldizni vele és akkor nem lehet gond.
Parkolóhelyet kereső R8-ak,Gallardók,911-esek legyorsulása és hasonló mesés történetek szerintem nem tartoznak az SI mértékegység rendszerbe így menetteljesítményeket illetően két értéket tudok mondani ami az iphone nagyon pontos gyorsulásmérője szerint: 9.00mp 0-100,16.3@135km/h 1/4 mérföldön.
Az utolsó 100 komment: