Heti merítés

  2013. augusztus 18. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Akit mindenhol szeretnek

51447

Télen pöccre indul, de hideg van benne. Kicsit füstöl kicsit büdös (de kit érdekel???). Az ültetés miatt úgy áll az úton mint Katiban a gyerek. De emiatt nagyon finoman kell közlekedni vele (gödör nagyot üt, gumi eléri a sárhányót, lezúzom a lökhárítókat).

Megbízhatóság, alacsony fenntartás, bmw feeling :)

61530

Először VW Vento-t akartam, de mikor azt láttam, hogy a BMW beltere sokkal szebb (nekem), és egy árban is vannak, akkor döntöttem az e36 mellett. Svájcból hozta egy ismerősöm, sajna mint utóbb kiderült a karosszériája eléggé korrodált volt, de kijavíttattam.

Ezres kávédaráló

61528

Nagyon szeretem ezt az aszfalt pattanást soha nem akarom eladni addig akarok vele járni míg atomjaira nem hullik, nagyon megbízható autó, az eddigi hibái nem mondható soknak 200e km alatt úgy hogy kb.: 130e km-t úgy mentem vele, hogy gyilkoltam szegényt mert mindíg siettem mégis megy és teszi a dolgát.

Jó kis olasz műszer

61292

Ez a Fiat már nem az a Fiat. Hol van már a porrá rohadó Ritmo, az elektromos nyavalyákkal küzdő Uno vagy a lepukkant 1.7 dízel Regata... Egy mai olasz autó semmivel nem rosszabb egy mai németnél vagy japánnál.

Maga a megbízhatóság

61544

Tavaly, 2012-ben kezdtem megunni "szeretett" Golfom állandó problémáit, annyi pénzt költöttem rá egy hónap alatt mint más 3 év alatt egy autóra. Míg más olajat cserélt, én motort... eladtam majdnem vas árban.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr555465589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JaxTeler 2013.08.18. 12:27:04

Jók ezek a Fiat 1.1 ; 1.2 8v motorok. Tartósak, alacsony fogyasztásúak és alacsonyan lehet fenntartani őket.
Ez a kipufogó meg érdekes, bár ha azt veszem, hogy az F-Astrán is 4 éves korában már cserélni kellett a hátsó dobot mert elég rozsdás és hangos volt. Szó szerint ki lehetett önteni belőle a rozsdát. Lehet még 3 év és az is lerohad. Szóval egy kipu azért még nem a világ vége.

Balthazor Hellman 2013.08.18. 12:50:32

@JaxTeler: Azért elég gáza 3-4 éves kipufogó probléma... Az Octaviám 14 évesen 260.000 km után még eredeti kipufogóval megy... igaz egy tartó rész valamiért letörött róla, de egy fémlemez, és két Awab bilincs megoldotta ezt kb 6 évvel ezelőtt.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.08.18. 12:51:10

az opelos ha visszarakná a gyári.virsli gumikat lehet hogy ismét kevesebbet fogysztana.
ezer köbcentis autóra minek 185 ös gumi?:-)
ha már úgyis azért vette hogy keveset fogyasszon.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.08.18. 12:54:03

@Balthazor Hellman: pont azoknak a kocsiknqk kipufógója rohad le amivel keveset mennek,mert meáll benne a kondenz víz,amivel sokat mennek és a rendszer teljesen átmelegedik annál kijönnek a gőzök és nem csapádik le hideg dobban.

göröG 2013.08.18. 12:55:42

Ez a cím bakker :D
Bmw feeling egy Bmw-ben több mint meglepő nem?

Megbízhatóság, alacsony fenntartás, bmw feeling :) LADA 2106

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.08.18. 12:59:56

csak mondom a mercisnek hogy az időgépet még az MB nél sem találták ki,bizony 1988ban nem lehetett 93 as elejű Mercit rendelni még a hazai GDP leperkálása utőn sem.Ahogy most sem lehet megvenni egy 2018 as mercit.
Az a kocsi bizony elöl hátul puffos volt.

jürgen baromartz 2013.08.18. 13:01:46

"Az ültetés miatt úgy áll az úton mint Katiban a gyerek. De emiatt nagyon finoman kell közlekedni vele (gödör nagyot üt, gumi eléri a sárhányót, lezúzom a lökhárítókat)"

szóval fasza az úttartás meg minden, csak éppen gyök kettőnél nagyobb sebességgel nem lehet vele haladni. az tök jó. :D

bár sosem értettem, hogy mi viszi rá az embert arra, hogy egy trabantot tuningoljon, de hát ízlések és pofonok.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.08.18. 13:03:30

szerintem a 124ben a 2,5 20V motor a legjobb választás.

másik oldalon 2013.08.18. 13:30:33

"Vezetett szervizkönyves, idős tulajé volt, az elmúlt 4 évet mélygarázsban töltötte."
Off course :) Mint minden 25 éves fillérekért árult öreg autó melyeket németországból importáltak.
"vagy szépen magunk leülünk elé és elkezdjük felcsiszolni a nyerget, a tartó konzolt, a csúszkákat..stb..)Nyilván kuplungozáshoz nem kezdenék hozzá otthon, de apróbb műveletek ennél a típusnál otthon simán megoldhatók."
Szerintem azért jobb lenne ha a fékhez sem nyúlnál, ha csak a csiszolgatásban merül ki a szaktudás.

Peti306 2013.08.18. 13:37:17

Szegény BMW-s srác...ha tudná kik vették meg azt a szép kocsiját...utoljára Nyíregyházán láttam ezt a verdát, és egy cigány pereputty használta! Egy nagy pohos presszó cigány vezette, alig fért el a kormány mögött! Amúgy maga a kocsi élőben elég szép volt, és nagyon jól nézett ki. Sajnos így múlik el a világ dicsősége. Pár hónapig láttam csak, azóta eltűnt a házuk elől is, mert folyton az utcán parkolt. Valószínűleg vagy eladták valami tesónak, vagy öcskösnek, esetleg szimplán ropira vágták valahol. Erről ennyit, sajnos.

Algopirin 2013.08.18. 13:56:24

@göröG: a 2106 sokat zabál nem?
bár tény, hogy szerintem kívül-belül gyönyörű autó, én nagyon szeretem :)
plusz nem túl erős, mégis azt érzi az ember, hogy nagyon bivaly. lehet szeretni, no. szerintem.

Nigger bácsi 2013.08.18. 13:57:49

Bevallom, csak a képe alatti szövegeket futottam át.. De ez komoly röhögőgörcsöt váltott ki belőlem:
"Egy mai olasz autó semmivel nem rosszabb egy mai németnél vagy japánnál."
Ahha... És persze, az olaszok a műszaki dolgokban nem slendriánibbak a japánoknál semmivel..

Algopirin 2013.08.18. 13:58:07

@jürgen baromartz: mert szép autó a maga módján. :)

ChPh 2013.08.18. 13:59:56

Mondjuk nem értem a Mercis srácot, mikor kiakad, hogy nem gyári alkatrészekkel szervizelik az itteni Merciket. Akkor ő miért nem márkaszervizbe viszi? Ott kapna gyári olajat és szűrőt tutira.

Balthazor Hellman 2013.08.18. 14:12:36

@Gyurma73: Nem az alacsony futásteljesítményhez illene ezt kötni, hanem az üzem meleg állapoton való üzemelés hiányához. De kb egyetértünk. A 3-4 év akkor is probléma szerintem...

1127ccm 2013.08.18. 14:15:04

Hat igen a meritesekben mindig van valami hulyeseg, szerintem szandekosan.
Mas: eszrevettetek h legtobbszor olyan ok irjak h szuper megbizhato esvagy szuperjo aki ossze vissza 15-20ezer kilometert tettek bele?! Vagy csak nekem tunik kevesnek?

Balthazor Hellman 2013.08.18. 14:17:21

@Algopirin: Azért ember legyen a talpán, aki áttolja majd vizsgán azt az autót ebben az állapotban a következő években... Kipufogóról műbizonylat? Azok a kerekek sem épp a Trabant gyárból jöttek...

Rocko- 2013.08.18. 14:18:55

Trabin jó a felni.

Ventoból BMW? :OOO

"Ha már kisebb, akkor legyen olasz, mert az olaszok nagyon értenek a kisautókhoz, akkor pedig legyen egy Grande Punto"
:DDDD nem tudok olaszul, scusi, de azt én is értem, hogy a Grande az nagyot jelent. :D

Rocko- 2013.08.18. 14:22:01

@jürgen baromartz: "bár sosem értettem, hogy mi viszi rá az embert arra, hogy egy trabantot tuningoljon, de hát ízlések és pofonok"
mert pl. az tetszik neki. meg mondjuk kicsi a súlya. NAGYON kicsi.

JaxTeler 2013.08.18. 14:29:40

@Gyurma73: Pontosan így van, akkoriban volt olyan hét hogy nem is volt beindítva az autó. Amikor be volt pedig nem rövid utakra volt használva, mindig felmelegedett a motor és megfelelő hőfokon is működött.
Lassan 14 év alatt 3 hátsó dob fogyott el. A legutolsó bírja a legjobban, de az utóbbi majdnem 3 évben minden nap megy az autó, mert munkába járok vele. Nem is hallani semmit h romlana a dob. Szóval a gyakori használat miatt ez most valószínű tovább fogja bírni.

Algopirin 2013.08.18. 14:39:33

@Algopirin: nem értek hozzá hangyányit sem, autóm sincs sajna. de ettől még lehet jó.
81 ben születtem, mikor középsuliba jártam még láttam, hogy az üteg utcában egy kiterített lepedőre a tulaj szétborítja a trabi motort. szóval sztem szép ez na, és akinek ilyenje van csak "őrült" lehet.
jó értelemben őrült.
a műbizonylat sztem a legkevesebb. megáll világít, jóvilág. nálam. ez nem egy mai 3 hengeres suzuk, a mittoménmilyen izéknek megfelelő kasztnival és motorral és futóművel és légzsákkal.
ha 10 év múlva is látok 2T trabit én a magam részéről örülök neki. :)

lcka 2013.08.18. 14:59:41

a 18tds-nek tudnia KELL az 5,5öt, lévén kb egy szekér dinamizmusát nyújtja, gondolom érzi is az m6 replicát :-)

jah, jelenleg is BMW tulaj vagyok, mielőtt szó érné...

Lugi 2013.08.18. 15:47:18

Algopirin: SZEG? :)

kuki123 2013.08.18. 15:54:17

A fiatos hőbörög a a 7-ves kilyukadt pufogón...teljesen rendben van pedig átlag 7-9-et bírnak a gyáriak, kivétel ha nem jár esőben, hóban latyakban...sőt be se indítja a kocsit..nah akkor 20-25-öt is..
Ne csalódjon benne, más kocsin is kirohad. nem fő alkatrész, ami nélkül nem megy a kocsi... kicseréli és vígan megy 230e km után is...

beszarok 230e után a legnagyobb baja hogy kilyukadt a kipuff...

kuki123 2013.08.18. 15:56:03

@kuki123: jah bocs az az opeles... a 230-as...
a fiatosnak meg 80e-nél hát lehet havas latyaktól is.

Viszont az opeles hogy a facba megy 4,5 lityót peresgumin tempósan azt nem értem...

KissGecihuszár 2013.08.18. 16:01:00

Ja, hogy a "szeretett" -nem tom, hanyas- Golf után egy -szintúgy nem tom, hanyas,esetleg turbo?- W124-et vett a derék hazafi?! Miért nem lepődöm meg ezen... Gratulálok élete egyik, ha nem a legjobb döntéséhez! Haszálja az AUTÓ-t boldogan, legyen vele 1000 öröme!!! Én is rátértem a W124 felé vezető útra, egyszer célba is érek!!!

jürgen baromartz 2013.08.18. 16:17:33

@Algopirin: @Rocko-: akkor csak én vagyok az egyetlen, aki úgy gondolja, hogy a trabi (mármint a kétütemű) csak gyári állapotában néz ki jól? szerintem iszonyú hülyén néz ki alufelnivel meg spoilerrel meg mindenféle metál-flipflop fényezéssel. de hát mondom, ízlések és pofonok.

Rocko- 2013.08.18. 16:21:47

@jürgen baromartz: "akkor csak én vagyok az egyetlen, aki úgy gondolja, hogy a trabi (mármint a kétütemű) csak gyári állapotában néz ki jól?"
"de hát mondom, ízlések és pofonok."
pontosan így. valakinek ez tetszik, valakinek az. ettől lesz szép színes a világunk.

dm996 (törölt) 2013.08.18. 16:23:13

@Nigger bácsi: maradjunk annyiban, hogy az elmúlt 1-2 évtizedben a japán autók minősége/megbízhatósága romlott, az olaszoké javult. Nem állítom, hogy most már egy szinten járnak, de jóval közelebb állnak ebben a tekintetben, mint anno. Németekkel detto, persze nem a prémium kategóriát kell alapul venni, vagy ha igen, akkor olasz részről is.

2013.08.18. 17:22:45

@jürgen baromartz: Ne hidd el. Azért vannak határok. Mondjuk a magassarkúhoz kék fehér csíkos sportzokni...
Izlés nélküli pofon.
A Trabi alufelnivel meg lehet szép is, meg skizofrén is.
Mikor a giliszta kígyósat játszik...

2013.08.18. 17:25:27

@Rocko-: "de hát mondom, ízlések és pofonok."
pontosan így. valakinek ez tetszik, valakinek az. ettől lesz szép színes a világunk. "

Azért a fa utánzatú motortér kicsit túlmutat a toleranciádon.
Meg az arany dob.

Hurri Kán 2013.08.18. 17:39:02

BMW-n tényleg kell a 18-as felni/40-es kombó ahhoz a 90 lóerőhöz :D

tobias2 2013.08.18. 17:49:33

Én meguntam, hogy a Jaguar XF 2.2D autómból pont Ózdon fogyott ki a benzin, oda is adtam cigányoknak.

olcso 2013.08.18. 17:52:55

@tobias2: Volt benne benzin?? :O

Rocko- 2013.08.18. 17:55:34

@Könnyen elkaptuk, uram!: azt hadd döntsem el, hogy én mennyire vagyok toleráns.
köszönöm.

blackpuma 2013.08.18. 18:34:14

Az a motortér a Trabiban nagyon cool, sosem láttam ilyen festési megoldást. Más kérdés, hogy én is a gyári állapot mellett vagyok, mármint ami a spoilereket meg ezeket illeti.

tobias2 2013.08.18. 18:35:58

@olcso: Előző este leszívták, úgyhogy odaadtam, hadd vigyék a tartályát is... Lehet, hogy gázolaj volt, a sofőröm tankol, ő tudja.

Pasas 2013.08.18. 18:41:16

Ha egy kocsi csípi az olajat, nem sűrűbbet szoktak beletenni?

Tippszmix 2013.08.18. 19:09:26

@Pasas: Vagy eladják családi okok miatt :-)

Nigger bácsi 2013.08.18. 20:11:31

@dm996: Abszolúte nem kötekedés képen, de nálam a japán autó japánban is készült, nem Európában, Afrikában, stb. És így gondolnám a minőségi összehasonlítást..

Schütii 2013.08.18. 20:22:02

318 tds.. pff.. a BMW (egyik) szégyene.

Schütii 2013.08.18. 20:30:22

Fiatos kollága! Ne aggódj, az elrohadt kipufogó nem a világ vége és pláne nem az autó baja, minden városban, rövid távokra használt benzines autóról lerohad. Az én GP-m 6 éves, ugyan nem lyukas még a dob, az az egy, de már olyan rohadások vannak rajta, hogy az ujjammal át tudnám szakítani a falát, szal nálam is kilátásban van egy csere. Persze rövid távokat megyek én is.

igazi hős 2013.08.18. 20:32:35

@ChPh: Ráadásul simán lehet, hogy a Unix/Bárdi/... polcán ugyanaz a termék van, mint a márkakereskedőnél, csak az árcímke nagyon más.

SwedishRunner 2013.08.18. 21:03:53

Ezt jó volt olvasni! Kacagtam is! A 318 tds meg egy rossz vicc autó...

dm996 (törölt) 2013.08.18. 21:13:10

@Nigger bácsi: az úgy más egy picit, de kiváncsi lennék a japán autók hány %-a készül ma Japánban :)

Muzsikok közt 2013.08.18. 21:53:16

Volt Punto-m, 180.000 km-t használtam elégedetten. Baja csak amiatt volt mert törtem. Ez az 1.2 8v különben az egyik legjobb alapmotor, sajna nekem még 1.1i volt benne, az 1-1,5 literrel többet kér.

1.0 12v Corsa B most is van a családban, de ez már öregen (10 év, 155K) került hozzánk. 3,5 éve ez a városi rohangászós, csak olajcserére költöttem a 20K alatt, ami belement. A kasztni kezd rohadni, de már 14 éves, ha nagyon ronda lesz megy a prés alá. Kiváló gyösz, szörnyü hanggal, libegős futmüvel (...:D) és városi 6,5, országúti 4,5-5 literes fogyival.

Muzsikok közt 2013.08.18. 22:02:05

@kuki123: Nem lehetetlen országúti 4,5 a lityis Corsával, a sebességhatár betartásával. 'tempós' azt úgy kell érteni, hogy 100, max. 110 (ez abban a kocsiban biza tempósnak tünik), de nem leforgatva, nem fék-gáz üzemmódban még mindig 5 literen innen vagyunk...

...+ feature: a 3 hengeres Ecotecnek amilyen szar az alapjárati hangja, olyan szinten durvul be 5000től. Igazi versenymotor(hang..:), hátborzongató szelep-sírás....hejjj..:D

Schütii 2013.08.18. 22:05:44

@Rocko-: a Grande névtől még nem lesz nagy az autó, legfeljebb csak egy nagyobbacska kisautó. Azóta egyébként el is hagyták a digók ezt a szót. Lett először Punto Evo, majd simán Punto. Szal érezték ők hogy egy kicsit elragadtaták magukat.

Muzsikok közt 2013.08.18. 22:06:34

@JaxTeler: Az 1.2 8v nagyon jó, minden fogorvos ezt ajánlja.

Az 1.1 isstabil, de a tudásához képest sokat fogyaszt, gyengébb, nyomatékhiányos(abb) mint az 1.2 és min. 1 literrel eszik többet.

lcka 2013.08.18. 22:12:56

@Zuckerbrot: en azthittem ugyanaz a fire motor csak hozzacsaptak meg egy szazast

nem cinikus hangvetellel, hanem tenyleg

DrSzoke 2013.08.18. 22:13:30

@dm996: Mint a vetelkedo: fele sem...

DrSzoke 2013.08.18. 22:15:19

@ChPh: Pedig ott sorszamozottak a futomualkatreszek is....

Muzsikok közt 2013.08.18. 22:23:34

@lcka: Nekem volt mind2. Hogy mitől fire a fire azt nemtudom. Az 1.1 blokk ősrégi, rossz nyelvek szerint ez volt a Zastavában is. A 96os Puntoban központi injektor volt, az 2000es 1.2esben már hengerenkénti.

Sákif za morro? 2013.08.18. 22:27:29

"Zöld-lila metál,elektromos ablak,gombnyomásra nyílik a csomagtartó,duplacsövű kipufogó (jobb és bal oldal),könnyűfémfelni,napfénytető,az ültetés,első-hátsó lökhárítók,küszöbspojler,neon,mérges szemöldök,a beltér és motortér festése mind magukért beszél."

Pojácaság^2... Javítsatok ki, ha tévednék, de a morcosító szemöldök már 2006-ban is a lehető legcikibb volt. Bár lehet, hogy a fogantatása pillanatában is. Kár azért a Trabantért, igényesen meg lehetett volna csinálni gyári állapotúra. Olyanra mindenki elismerően biccent, míg ezt inkább kiröhögik.

dm996 (törölt) 2013.08.19. 00:17:53

@Nigger bácsi: @DrSzoke:

kepzeljetek el mi lenne, ha az olaszok megterveznek az autot kivul belul, leszallitanak a motorblokkot, aztan japanban japanok raknak ossze :)

Erdekes lesz most az uj MX-5 / Alfa Spider, bar gyanus, hogy a gyartas nem a fent levezetett modon fog tortenni.

Elmés téveszmés 2013.08.19. 03:54:55

@Zuckerbrot:
Már a 94-es modellévben is gyártották az 1,2-eseket központi-és hengerenkénti injektorral is,a jelzésük 60 ill 75 volt,a pacik alapján

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.08.19. 06:54:16

azert az erdekes hogy az europai gyartok hagyomanyossan elviszik del afrikaba ( vw, ford ) del amerikaba ( vw, opel, ford ) a gyarakat de attol az meg nemet kocsi lesz, de ha egy japan Angliaban gyart egy autot ( tehat nem bolgarban vagy moldaviaban ) akkor az mar egybol NEM japan auto.

Hugh Hefner 2013.08.19. 09:35:01

A Mercedes gyár melyik gyárában gyártja a Mercedes gázolaj-levegő-motorolajszűrőket? :)

Muzsikok közt 2013.08.19. 09:46:56

@visszakettopadlogaz: Az nyugat európában közkedvelt mainstream modelleket nem gyártják sem afrikában, sem a dél amerikában, de még törökországban sem.

lcka 2013.08.19. 09:49:01

@visszakettopadlogaz:

szerintem ez úgy értendő, hogy nem megfelelő irányba haladnak

míg a németek akárhová települnek is, az a végtermékre nemigen lesz kihatással, nem úgy mint az angol toyo

tehát arra akarnak célozni, hogy ennél többet várnak, legalább a megszokott minőséget

(egyébként fingom nincs a japán autókról)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.08.19. 09:53:43

@Zuckerbrot: a Fire az 1985 ben jött ki semmi köze nincs a zaztava féle 1100 motorhoz,habár mindkettő szíjas.

HKV Atis · http://inprov.eu 2013.08.19. 09:58:53

A Corsáról azért kellett ledobni a gyári gumikat, mert 2 nyári szezon alatt slickre kopott, a Continental eco. Az 5.5 / 100 csak azért jött ki, mert tempósabban közlekedtem vele nem a 185-ös gumi miatt és ahogy Zuckerbrot kolléga írta a tempós közlekedés alatt a 110-et kell érteni + benzin és benzin között is van különbség a helyi no name benzinkúton tankolva, többet eszik az autó, mint a Shell 95-tel. Ha betartod a 2-3000 rmp közti vezetést ( 90Km/h-nál 2800-at forog ) akkor nagyon jól fogyaszt. Sietni nincs értelme, mert akik őrült módon előzik a sort reggelente sokszor veszélyeztetve mások és a saját életét a városba érve az első lámpánál rendszerint 2-4 autóval állnak előttem, azzal a különbséggel, hogy nekik a vákum összeszívta a tankot én meg majdnem motoros fogyasztással ugyan ott tartok mint ők.

TurboRudi 2013.08.19. 10:04:21

a trabi nekem már giccses. a fiatos írás tetszett. nekem alfám volt, 9 éves korában cseréltem hátsó kip.dobot. vettem rá vmi magyar saválló sport dobot, amitől a kocsi egy kicsivel vagányabbul nézett ki, de szinte semmivel sem lett hangosabb, talán kicsit öblösebb és aztán az kibírta nagyon sokáig. 10e ft volt, nem nagy beruházás. a toyota corollámon, meg a nissanomon is elrohadt a cső, pedig azok japánok...

DeezL 2013.08.19. 10:20:57

@Zuckerbrot: régen is és a mai napig is jók a kis fiatok.. persze a 4 hengeres motorok,bár a cinquecento kivétel volt....de biztos itt is van olyan aki kifogott abból jót...

de amit írt az író... Ritmo... igen rohadt,de az asszonyét Milánó körülről hoztuk az nem rohadt... 1.9 TD volt ....2 évig használta ,azelőtt GOLF II 1.6 GTD volt 2 évig ...semmivel nem volt szarabb mint a GOLF... volt regata is ... mondjuk az 1.7Diesel a kezdetleges.. az 1704ccm-es nem volt valami jó... télen kurva szarul indult..de basszameg a fordok is szarok voltak.... volt ami +30ban nem akart indulni Orion...

DeezL 2013.08.19. 10:27:34

@Gyurma73: pedig a blokk a 850es pandában meg a 903ccm-es 127es fiatban is hasonlít ezekhez...

DeezL 2013.08.19. 10:36:42

@Rocko-: azért lett akkor Grande a neve mert az előző Puntokhoz képest ez "nagy" mert ez már átlépte a 4méteres hosszúságot...persze tudom ilyen erőből a Clio is lehetett volna Grande..@Schütii: meg nem tudom az Evo milyen lehet,de a sima Grandéhoz volt szerencsém,meg van is.... lőttem egyet "jó" árban olaszban... még mindig hülyék az olaszok... régen is mikor hoztam a 11es renaultot meg a Golf II-t asszonynak 1800márkáért hoztam el a kettőt az Unok meg 4-5ezer márkáért mentek... most is kapsz már 166os alfát 3000euroért kb kocka 2003as panda meg 3500 euro:)

DeezL 2013.08.19. 12:59:15

@JaxTeler: igazad van,viszont azt nem hiszem el neki hogy városban 5,7 liter... mert az 5,7et a Multijet változata sem igazán tudja tartani

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.08.19. 14:42:46

@DeezL: nem hasonlít,teljesen máshogy néz ki ,a 850 es blokk egy ohv blokk,meg 903 as is.
ez pedig egy kocka szelepfedeles ohc,ami kezdetben központi injektoros volt 2002 től pedig hengerenkénti 7njektoros is volt belőle.

Rocko- 2013.08.19. 16:16:18

@visszakettopadlogaz: lnyegében meg tök mindegy, hogy hol gyártanak, a rendelt anyag, minőségbiztosítás, és az átadott termék számít.

Pepejoe 2013.08.19. 16:53:06

@Hugh Hefner:

Köszönöm, hogy helyettem is megkérdezted. :)
Szegény hogy meglepődne ha valaki elmesélné neki azt, hogy a szövegében leírt Meyle meg stb. gyári beszállító, csak csillagocskás dobozt kap...:D

másik oldalon 2013.08.19. 20:12:40

@Pepejoe: Attól hogy gyári beszállító, egyáltalán nem biztos, hogy két ugyanúgy kinéző terméke valóban ugyanaz a termék, csak a doboza más. Simán lehet hogy anyagminőségben, és minőség ellenőrzésben egészen más szempontoknak kell megfelelni.
Egy gyári kipufogódob miért nehezebb akár kilókkal az ugyanúgy kinéző gyári beszállítóénál?

Pepejoe 2013.08.19. 20:41:49

Persze, hogy nem biztos mert akár hamisítvány is lehet. Ezek szerint akkor az egy utángyártott téma volt.
Visszatérve, ha gyári csillagocskás-duplavés-körbezárt villámocskás cuccot veszel vagy első beszállítóit veszel, biza' ugyanazt KELL kapnod, ill. csúnyán átdobtak.
Kipufogót még nem grammoltam de szerdán megteszem, kézzel sosem tűnt fel semmilyen különbség a gyári és a beszállító közt...
Ellenben volt, hogy a gagyi utángyártott nehezebb volt mint a gyári és még a cső is vastagabb falú volt, holott az ára negyedannyi sem. Na mindegy.

We make the world a better place 2013.08.19. 21:03:06

@Ikukám: hogy a nehezebb kipufogó növelje a mozgatandó tömeget, és a fogyasztást. :-D

We make the world a better place 2013.08.19. 21:09:38

@Pepejoe:

"Kipufogót még nem grammoltam de szerdán megteszem, kézzel sosem tűnt fel semmilyen különbség a gyári és a beszállító közt...
Ellenben volt, hogy a gagyi utángyártott nehezebb volt mint a gyári és még a cső is vastagabb falú volt, holott az ára negyedannyi sem."

Ezek szerint a kipufogót is mérleggel kell kiválasztani vásárláskor, mint az ólomakkut.

JaxTeler 2013.08.20. 06:39:15

@DeezL: hát mit tudom én, ha jól emlékszem nem derül ki, hogy melyik városról van szó, mondjuk full Pesten szerintem sem lehet tartani az 5,7-t
Vidéki városban kicsit vegyes használatnál el tudom képzelni.

DeezL 2013.08.20. 10:01:08

@Gyurma73: városban semelyik benzines nem fog elmenni 5,7el.. a vegyes fogyasztása az valóban annyi,apámé is elmegy annyival...a motorra visszatérve akkor rosszul emlékszem.@JaxTeler: Kaposváron is 6,5 alá nem igazán megy be...

Pepejoe 2013.08.20. 11:08:05

Még a II-es Matiz is 7 felett eszik Bp.-n a 3 hengerével és a 800 ccm.-ével, így van.

We make the world a better place 2013.08.20. 14:08:51

@Pepejoe: cégnél a 0.8 Matiz többet fogyasztott, mint az 1.1 Alto, és a Matisz nagypapa tataeszköz, a Suzi pedig hátbavágásra képes 1-2.-ben.

Pepejoe 2013.08.20. 15:00:06

@We make the world a better place:

Melyik mennyi volt számszerűsítve? A Matizt nálunk egy nagyon jól vezető csaj hajtotta elég folyamatos tempóban, tehát semmi fék-gáz-fék-gáz. 7 és feleket mondott általában.

AIR 2013.08.20. 20:09:25

A Trabant szerintem is gyári állapotában a legszebb, mi több csilivilisítve elég prosztó. Bár most konkrétan nem tudnék olyan autót mondani, amelyik nem gyári állapotában a legszebb.

Az a 7,5-es városi fogyasztás a Matizban azért nem tűnik annyira nagy számnak, én tutira faragnék belőle még egy litert. :)

másik oldalon 2013.08.20. 20:22:31

@We make the world a better place: "hogy a nehezebb kipufogó növelje a mozgatandó tömeget, és a fogyasztást. :-D "
Nem, azért hogy merevebb legyen és ne törjön el 2 év után, AZÉRT, és azért hogy hozza a gyári teljesítményt, és zajszintet, AZÉRT!
Pont nem a kipufogón kell spórolni, és főleg nem úgy hogy egy 3 kilóval könnyebbet teszünk fel, azzal a felkiálással hogy maj akkor 100 km-ként 0.0004 literrel kevesebbet fogyaszt az autó, és 0.002 seccel hamarabb gyorsul 100 km/h@Pepejoe: -ra.
"Ellenben volt, hogy a gagyi utángyártott nehezebb volt mint a gyári és még a cső is vastagabb falú volt, holott az ára negyedannyi sem. Na mindegy."
Nehezebb se legyen, könnyebb se, van egy ideális súly és anyagminőség, gyártási paraméterlista, annak feleljen meg.
A kipufogó jó példa, azzal a legkönnyebb csalni, mert nem látszik, hogy belül mi van, pedig pont az a lényeg.
Naiv, aki azt hiszi hogy fele annyiért pont ugyanazt kapja.

DeezL 2013.08.21. 11:20:40

@Pepejoe: általában hiába van 1 hengerrel kevesebb nem biztos hogy kevesebbet eszik egy 4 hengerestől.. az 1.0 Charade meg Swift motor kivételével az összes 1.0 3 hengeres nem túl jó..Bár itt a merítésben lévő 1.0 Corsa C elég jól bírja ahhoz képest

ha1tt 2013.08.21. 16:59:21

Nekem tetszik a Trabi, majdnem úgy, mintha eredeti lenne, egyedül az ültetést nem értem. 12 évig trabantoztam, ültetés nélkül is abszolút stabil, viszont nem üt fel :)
Azért kéne...

We make the world a better place 2013.08.22. 10:19:06

@Ikukám: írtam, hogy a könnyebb a jobb?
@Pepejoe: Matiz 7, Suzi 6 liter.

JaxTeler 2013.08.24. 16:38:52

A Corsara visszatérve, ha jól tudom gyárilag 155/80R13 a mérte. Szerintem ahhoz a teljesítményhez pont megfelel.
süti beállítások módosítása