Természetesen érinti az összes hülye focus-os típushiba: gyújtótrafó, központi zár stb... utóbbiból gyakorlatilag már semmi nem működik, random nyitja zárja magát, se jobb se bal előről nem nyitja belülről a központit stb. Otthon guggolnak az első zárszerkezetek a szekrény tetején, csak be kéne már rakatnom őket valamikor.
Az imádni való bajor kiskedvencem
Február végén frissen törött lábammal kényszerpihenőre kényszerültem. Emberi élet fenntartásához szükséges dolgok, internet, mindez négy fal közé zárva, több, mint egy hónapon keresztül. Nagyszerű, autót keresni az interneten, milliószor átgondolni melyik lenne a legjobb választás, majd a megfelelő példányt felkutatni és megvenni. Bő egy hónap, mi sem egyszerűbb (gondolta a kis naiv).
Igazi utazóautó - imádnivaló dög :)
A felhasználási terület változatlan maradt, főként hosszabb utakra és sok cuccal járunk, amihez számomra nélkülözhetetlen a jól variálhatósága. Khm, vagy akár álló helyzetben is remekül ki lehet használni a nagy hátsó helyet, és a csúsztatható üléseket, így hevesebb vérmérsékletűeknek is remek választás ;)
"A Raketta 03" Megtörtént a tuning.
Mivel a 125LE pályán a 2.2-2.5 dízel 3-as 5-ös BMW és Ford Mondeok ellen kevésnek bizonyult (ezek állnak be a seggembe legtöbbször kamionsor előzés közben - baromi sietős), felvetődött az agyamban autócsere. De miért is cserélném le? Munkába járásra napi 70-90km miatt most toljak be egy újabb autóba egy csomó pénzt? 15000km-enként olajcsere, nem törtem, vigyáztam rá elég rendesen. Ezért inkább asszonykám "háta mögött" kicsit megpiszkáltuk az autót.
A Volvo 400-as szériáját sokan - és a rossznyelvek szerint maga a Volvo is - mostohagyermeknek tartják a Volvo családon belül, amelyben sajnos van némi igazság (például az alkatrész-utánpótlást lassanként kezdi megszüntetni a gyár), azonban a magam részéről az ilyesfajta megkülönböztetést az autó teljesítményét, ár-érték arányát és szerethetőségét ismerve teljesen indokolatlannak tartom.
Az utolsó 100 komment: