Ahogy beleültem, az tetszett meg benne, hogy a km-számláló 300000 fölötti értéket mutat. Nem úgy, mint a korábban megtekintettek 200-250 ezres állásai, illetve volt egy 600 ezres is, ami pesti taxi volt és cserélték már a motorját, ettől inkább menekültem. Gondoltam, ezt nem nagyon tekergették (később kiderült, hogy igen, kb. egy százast).
Rendszeresen hozok autókat Angliából, első sorban bontásra, ezt is azért hoztam, mert olcsó volt, itthon bár ritka kocsi, de még ritkább hozzá az alkatrész, megveszem, elbontom, és jól keresek belőle. Na, ez nem így lett, mikor megláttam a tréleren csóri autót, szerelmes lettem, mint egy gyerekkori álom mikor megvalósul. Akkor elhatároztam kerül amibe kerül, jobb kormány ide vagy oda, de megtartom.
4 évesen cserélnem kellet a gyári aksiját mert meghalt, de azt saját kezűleg cseréltem ennyi! Na meg az ajtó közötti külső takaró műanyagot engedte el a ragasztó, de vissza ragasztottam 5 perc alatt nem probléma és azóta príma!
Nem is értem, hogyan lehet más autót is gyártani, amikor ilyen is van.
Egyszerűen jó, kicsi képzavarral olyan mint egy angol szolga. Nem pofázik, csinálja a dolgát. Méltósággal, csendben.
Az autó önmagában nagyon praktikus megbízható gyors és öreg járgány.
Hosszú távon sokkal kényelmesebb mostani utódainál. Nagyon stabil az úton. A belseje nem öregszik szép minden egyben, nem törik reped.