Heti merítés

  2013. március 31. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Nekem tökéletesen megfelel

60670

Egy 1.6 XLi-t (japán gyártású) néhány hónapig használtam, amit aztán nem vettem meg, főleg, mert szarul rakták össze törés után és a csomagtartójában gyermekmedencét találtam minden eső után (a pótkerék alatt van a gumidugó, azzal le is tudtam ereszteni a pancsolót :(

Csendes nyugalom sziget

60642

Általában akkor szoktam ítéletet írni, ha már eladtam az autót. De kétlem, hogy ezt egyhamar el fogom adni, viszont több mint 70.000 km után talán már lehet róla véleményem.

Terepjáró, ami miatt nem szidják anyádat

44701

"Hegylakóként" eddig mindíg rettegtem a hótól, most meg alig vártam, hogy leessen. Ezen a télen volt is rendesen, néha meghaladta a fél métert, de 4 évszakos gumival sem volt olyan emelkedő, ahol megakadt volna.

Yuppie autó

60656

Futóműjére csak annyit írok, hogy: sportos.
Ez kanyarban jól jön, viszont a Hungárián végiggurulni nap mint nap fájdalmas.
Ahogy látszik a futóműre költöttem eddig a legtöbbet, ugyanis megvétele után elkezdtem használni Bp-en, és hát hamar kijöttek az autó gyengeségei.

Ideális pénznyelő, minden elvárásra

60660

Kellett egy magasabb mint a passat, mert a család fele külterületen lakik. Terepjáró nem volt jó, mert sokat rohangálok városon belül, és parkolni is kell. Ez lett a kompromisszum. És jó lett!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr975185286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RTB 2013.03.31. 11:30:50

a Lexusos szimpatikusan kezd, de aztán kiderül, hogy ő is csak egy autórasszista.
A TT-sről ez már az elején kiderült.

el-enor 2013.03.31. 11:46:07

A TT-s bármennyire szereti az autóját, nem rest megemlíteni mennyi lóvé megy bele havonta, azért ez nem utolsó, hogy ekkora ráfordítások mellett is képes így szeretni a kocsiját :)

A Lexus számomra sose lesz autó, bármennyire is igyekeznek meggyőzni. (Meg eleve nem vennék ilyen bálnát benzinnel, jó kivétel ez alól az M5, de az is csak azért mert szerelmetes vagyok de nagyon bele :) )

A nagy audis is becsülendő egy ember, aki szintén beleöl rengeteg lóvét, tudja, hogy bajos a kocsiját szervizelni, mégis azt mondja, hogy nem akarja lecserélni... nos, az ilyen szerelmeket irigylem :)

Jossarian 2013.03.31. 11:48:26

A Lexusos-tol ideznek: "olyan autót kerestem, amely autópályán is csendes utazást biztosít. Több típus és modell kipróbálása után szomorúan kellett tapasztalnom, hogy rendes hangszigetelés csak prémium szegmensben van."

Ha a hangszigetelest helyettesitjuk menetteljesitmennyel, kenyelemmel es biztonsaggal megertjuk, hogy miert is akkora a kereslet tizeneves premiumautokra.

Magyarul: csendes, megy mint allat, megis all ha kell, nem halsz meg benne es megbizhato.

DrSzoke 2013.03.31. 12:15:12

Penznyelo audik...szervizigenyes bmw-k.El kene mar felejteni ezeket a skatulyakat.Ezt pofazom ugyfeleimnek is evek ota,nem eleg olcson megvenni a premiumkategoriat,fent is kell tartani.Marpedig ha egy kisauto ara ujonnan X volt,az audie,bimmere pedig 8X,akkor a fenntartas is nagyjabol ezekkel az aranyokkal fog mukodni.Ha ezt valaki nem kepes megerteni, akkor .....Nem mondom.Swifben,corsaban nem fog tonkremenni a legrugo,mert nincs.A 4wd tiptronik sem,mert az nincs.Es meg sorolhatnam.Egy premiumautot ujonnan kurva draga megvenni,hasznaltan meg fenntartani.Ennyi.

DeezL 2013.03.31. 12:24:25

Carina E: tényleg jó autók,és még az ízlésvilága is elfogadható..japánok közt szerintem szép.... de az hogy dobfékes hátul az nem tudom miért jó...

ettől a 2.5 V6 TDItől én tartok

Invinoveritas 2013.03.31. 12:53:27

1. A Lexusok tényleg jók, pláne a 2.0 sorhat:)
2. Az X-Trail 114 lova tényleg nem sok, de örülhet a tulaj, mert nem egy kihegyezett francia dCi tulaja.
3. TT. Egy 225 pacis ménes tulaja kockásfüzetben vezeti a butikosnéautója költségeit? Öcsém, ez a kategória nem erről szól... (ilyet megboldogult nagyfaterom művelt a 100-as csoda Skodával)
4. Ólród: nem akart terepjárót, sem Paccátot, ezért vett egy öszvért, ami zabál, rámegy a gatyája és igazán se városban, se tanyán nem az igazi. Hm.

Az autórasszistáknak és járműnacionalistáknak: jó a japó, de valamiért a japán tömítések a gyártástól számítva kerek 10 évet bírnak. Utána lesz valaki Nipparts törzsvásárló;)

ps3peter 2013.03.31. 13:06:57

Meg tudom érteni a Lexusos illetöt, én is rengeteget megyek autópályán, nem mindegy mennyi zajt tankolunk nap mint nap. Viszont a prémium vs. kommersz témához annyit hozzátennék, hogy a régi prémiumok sem feltétlen drágák fenntartásban, bár megvan rá az esély. Viszont általában tartósabbra vannak készítve mint a kommerszebb autók, ha nincsenek agyonextrázva ritkábbak a hibák. Most cseréltem téli autómat 1.6-os Astra G-röl szintén 1.6-os A4-re, és ég és föld a külömbség menetkultúrában, a fenntartási költségek viszont azonosak.

Adam88 2013.03.31. 13:26:12

Örülök hogy vannak olyan emberek, akik tényleg rendesen szervizelik az autójukat, és ráköltik azt amit kell. Mindennek ellenére szeretik, ez a normális hozzáállás.
Én sem panaszkodom, pedig tehetném, nagyon trehány tulajtól vettem a gépet/ 97 es Chrysler /. Ráköltöttem a kocsi árát majdnem még egyszer, viszont most van egy szinte új autóm, és nyugodtabban alszom, mert tudom mi van a lemezek alatt.
És milyen furcsa, ennek ellenére se akarom eladni, pedig nem 5 litert eszik. :)

Rocko- 2013.03.31. 14:06:58

na, ez pont két olyan Audi, ami nem kéne. :)

Grifter 2013.03.31. 14:12:33

Allroad Quattro 2,5 TDI Quattro, Tiptronic >>> Mintha egy kicsit önellentmondásba került volna a szerző a hibák kapcsán...

Never 2013.03.31. 15:23:32

A mostani merítésből csak a Lexus-os manus antipatikus, mintha kissé komplexusos lenne az illető. A többiek igyekeznek kiegyenlített és alapos véleményt mondani - jót és rosszat egyaránt, ami nekem tetszik.

Hozzáteszem, hogy ezek közül nálam legfeljebb az X-Trail játszana, a kültelken laknánk - a TT kicsi és ráz, az Allroad szerintem pont rossz kompromisszum arra, amire nekem kell, a Carina nem tetszik, a Lexus-ról pedig nem tudom lelkem mélyén elhinni, hogy prémium autó (a technika szép, de a beltere az én europééer ízlésvilágomnak feldolgozhatatlan - nem lehet egy lapon említeni mondjuk egy egyidős S80 belterével, de még egy Passattal sem).

Leadfoot 2013.03.31. 15:24:20

Azt igencsak megnézném, hogy fér be a 200x140-es ágykeret a TT-be. Nekem egy Toledo II-m van, szintén Golf IV az alap, egyezik a tengelytáv (ha jól emlékszem) a TT-ével. Egy 200x90-es szabvány matrac úgy fért be ledöntött hátsó ülésekkel, hogy kilógott vagy 20 centi. És az én szedán kocsim hátsó túlnyúlása egy _picit_ nagyobb, mint egy TT-é (nagyobb a csomagtartó, mint egy Thaliáé). Esetleg ha 130 centi magas a sofőr, és úgy fölpaszírozza magát a kormányra, hogy a feje a térdei közt van... :-)

Leadfoot 2013.03.31. 15:25:27

@Never: komp-lexusos - hogy hagyhattad ki ezt a poént? :-D

Never 2013.03.31. 15:27:36

@Leadfoot: Thx! Mwhaha. Lolz. Úgy látszik, hogy ehhez most még lassú vagyok. Irány egy kávéért...

1kutya 2013.03.31. 16:22:40

@Rocko-: +1.

viszont az x-trail igen!

1kutya 2013.03.31. 16:25:23

@1kutya: (2 literes nissan benzinessel:)

Leadfoot 2013.03.31. 16:35:04

@1kutya: x-trail még nekem is kéne. A cégnél (autópálya-építésről beszélünk) volt egy kulcsos autóként, szóval nem volt könnyű élete. De simán bírta a kiképzést - miután a szervizesek csináltak rá egy kartervédőt fémből.

A 136 (?) lovas dCi volt. Kíváncsi lennék, milyen a benzinessel.

kopaszállat vagyok 2013.03.31. 18:10:45

Toyotás lenyomta a civic-et :D hehehe ,valami más mesével gyere,vagy tanulj meg vezetni.

Leadfoot 2013.03.31. 19:53:48

@Rocko-: Az se rossz. Nekem az jutott szembe, hogy pozdorjává aprította. Úgy már könnyű. :-D

Zsotto 2013.03.31. 20:25:14

@kopaszállat vagyok:
Oké, rendben tanuljon meg vezetni, de ő a Civic-et vezette. Szövegértelmezés.
Vagy az asszonyt gyorsan benevezni gyorsulási versenyre!! :D

Larry Silverstein 2013.03.31. 21:30:18

'Terepjáró nem volt jó, mert sokat rohangálok városon belül, és parkolni is kell.'

- A6 ólród kotróval kisebb helyen parkolsz mint egy terejáróval? Hurrá.

Larry Silverstein 2013.03.31. 21:50:28

@ps3peter: Viszont általában tartósabbra vannak készítve mint a kommerszebb autók, ha nincsenek agyonextrázva ritkábbak a hibák. Most cseréltem téli autómat 1.6-os Astra G-röl szintén 1.6-os A4-re, és ég és föld a külömbség menetkultúrában, a fenntartási költségek viszont azonosak.

- Hehehe - huhuhu
- Mind2 egyhat(16v) kőegyszerü, a vw-é többet eszik
- Menetkultúrában tényleg van különség, mert az A4ben több a szigetelés(nehezebb)
- 'a fenntartási költségek viszont azonosak.' Ez viccnek is szar. Felteszem 2001 előtti A4, de mind1. Futómüve bonyolultabb, alkarész ÉS rezsióradíj IS drágább az Audira, viszont nem tömegautó úgyhogy bontós megoldás felejtő.

Buntmetall 2013.03.31. 22:00:43

@DrSzoke: Nem tudom, én 6 évesen vettem egy Audi A6-ot, most 11éves és az 5 év használat (120000Km)nem kellett elromlott alkatrészekre költenem összesen 100000Ft-ot. Csak a kötelező szervizek+kopó alkatrészek. Nem tudom megérteni akik a futóművel, PD elemekkel, turbóval, stb... küzdenek.

Larry Silverstein 2013.03.31. 22:09:04

@Buntmetall: Nem mind1, hogy 120e km pálya v. országút hosszabb menetekben, vagy Bp-en pizzakihordó üzemben. Az se hogy hol/ki szervizeli. Meg az se hogy 6 évesen 500ezer vagy 100ezer volt benne.

DrSzoke 2013.03.31. 22:11:21

Nem akartam ilyen melysegig belemenni.Akik kuzdenek,ott valami baj van.Kannas gazolaj,szervizeletlen autot vett,tekert ora,stb.Nezz bele a mobile.de-be.Hova tunik Nemeto-bol az a sok 4-600 ezret futott audi,bmw?Ami gond inkabb,az elektronikus alkatreszek 10 eves kor utan sok gondot okoznak es nem olcsok.
ABS vezerlok az audi-vw-nel,legzsak a bimmernel,95 utani mergaknal mindetto.

Larry Silverstein 2013.03.31. 22:19:30

@DrSzoke: Nagyon könnyü kideríteni melyik autó tekert, főleg a prémiumoknál.

Mobile tud átlagárat csinálni adott típus/modell/felszereltség kombókra, ebből egy nagyon szolid alkut lehet levenni(-5-10%) + behozatal(adminisztráció, biztosítás, üzemanyag, munkaidő), regadó, nepper haszna=AZ ÁR

Ha a magyar autó olcsóbb mint AZ ÁR, akkor súlyosan visszatekert és/vagy törött+javított. A telepeken a kocsik 90%-a olcsóbb 10-20%kal mint AZ ÁR.

DeezL 2013.03.31. 23:14:01

@Buntmetall: nekem sem volt bajom a PD elemekkel stb....

DeezL 2013.03.31. 23:19:17

@DrSzoke: ez pontosan így van!

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.01. 00:06:19

@Rocko-: a TT legalabb made in hungary :) tiz eve hogy utoljara "meno" volt...
szamomra amugy az a6 meg pont az a meret hogy kicsinek nagy, nagynak kicsi. Hiaba a 4x4 terepre nem jo mert alacsony, az aszfalton meg minek awd? Huzni meg nem lehet vele nagyon semmit mert nincs 2tonna legalabb. Kacerkodtam par eve a gondolattal hogy a6 ra valtok de nincs olyan tulajdonsaga ami miatt pont a6 kellene. Amugy jo auto, szo se rola, de nem nekem.

DeezL 2013.04.01. 00:12:12

@DrSzoke: ez a baj nálunk hogy nem fogja fel a sok tulaj hogy nincs pénze...lerúgott szart megveszi aztán csodálkozik hogy költeni kell rá... ilyen sajnos a mentalitás... ha a hiteles suzukit nem tudta fizetni utána vesz egy ilyen a6ot... ilyen a6al én is megszoptam....el is adtam utána!! 1.9 TDI-ben venném meg lehet nem egy erőgép de sokkal jobb mint a V6 TDI... de amit visszasírok az a 2.5 sor5 TDI a6osom ami volt 2 évig ... király volt..

Rocko- 2013.04.01. 00:15:34

@visszakettopadlogaz: a Suzuki Swift is made in hungary, nem tetszik attól jobban. :)

A6: ott kicsi, itt teljesen oké. az igaz, hogy nem terepre való, de hát nem is terepjáró, ki mondta, hogy az? azon felül a stabilitásra jó az AWD. vonatni meg lehet vele, csak ne 50 lábas hajót akarj. ;)

DrSzoke 2013.04.01. 00:17:59

@DeezL: Egy jo allapotu sor5 tdi A6 C4 avantot 6 gangos valtoval mai napig bevallalnek.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.01. 00:19:00

@Rocko-: egyebkent most nezhetsz hulyenek a velemenyemert: a suzuki swift szerintem egy igen jo auto. Ha figuelembe vesszuk a korlatait es azt nezzuk hogy mire lett kitalalva akkor megallapithatjuk hogy a bol b be igen koltseghatekony es megbizhato.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.01. 00:25:44

@Rocko-: a "hajokazashoz" vannak mar olcson Ford Excursionok ( v10 triton engine!! ) bagoert ;)

Neha az az erzesem hogy ezek az ujabb japan autok mar csak a regiek hirnevebol taplalkoznak, mindenki megszokasbol dicseri. Nekem volt egy mitsubitshi monterom ( pajero mashol ) 188 ezer merfold volt benne mikor eladtam, az egyik hengerben nem volt kompresszio ( 4 bar? ) meg a futomuve a ra koltott par ezer $ ellenere is halalan volt. Az auto 2003 as volt gyartasulag. Azert BARMILYEN ford ( f150, expedition, exploler, stb ) ennyit rohogve kibir, plusz olyan hogy futomu problema az olyan nem fordulhat elo.

Rocko- 2013.04.01. 00:25:57

@visszakettopadlogaz: nem nézlek hülyének, sőt, egyet is értek, de pontosítok: a Swift egy igásló. A-ból B-be. ennyi. de arra tökéletes. aki ennél többet akar, az ne Swiftet vegyen, mert utálni fogja, és ez nem a Swift hibája.
(mi Amerika Swiftje?)

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.01. 00:27:22

@Rocko-: Geo Metro. Csak a kabrio ami rendes suzuki jellel jon. A vitara ( grand ) ami meg suzuki, a kis vitara az Geo Tracker

Rocko- 2013.04.01. 00:32:45

@visszakettopadlogaz: :D
mármint mi ott az ilyen jellegű fillérekből fenntartható, minden sarkon kettő ócsóautó?
oké hogy van Geo Metro, de azért mégse ugyanazt jelenti gondolom.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.01. 00:44:13

@Rocko-: a nagy benzinzabalok az olcsok, meg abbol joval tobb is van. Amikor eladtak a suv ok bol a legtobbet ( 98-2005 ) azok most lesznek ocskavasarban, $2000 ert effektive kivalo v8 v10 suvokat kapsz 100-150 ezer miles al. Geo metrobol eleve nem adtak el sokat, abbol nincs sok. ( 2001 ben $1 volt a benzin, most $4 korul )

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.01. 00:46:29

@Rocko-:

mármint mi ott az ilyen jellegű fillérekből fenntartható, minden sarkon kettő ócsóautó?

Uj prius, a kicsi. $250/month, gyari garancias a hitel vegeig es 50mpg t eszik. Es uj.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.01. 00:53:06

@Rocko-: ha nem szamit a presztizs, nincs egyeb celod mint a tavolsaglekuzdes ( nem kell 4x4, nem akarsz huzni, nem akarsz sport teljesitmenyt, nem akarsz 7 vagy tobb szemelyt vinni ) akkor a legolcsobb megoldas egy uj auto. Egy kicsi gazdasagos garancialis auto. Nincs jobb otlet.

Rocko- 2013.04.01. 00:55:50

@visszakettopadlogaz: ezek mind igazak a swiftre. :D

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.01. 01:05:13

@Rocko-: :D pedig nem akartam reklamozni :D

Oszinten: egy magyar atlagmunkas miert akar audit/bmwt/mercit? Nem sajnalom senkitol, annak orulnek ha mindenki gyari fizetesbol uj mercit vehetne, de - remelem egyenlore - nem ez a helyzet.

Nezd meg itt a cikkeket a heti meritesen: audi, merci, bmw olyan fenykepeken ahol latszik hogy a tarsadalmi helyzete nem predesztinalna arra hogy ilyen autoja legyen. Bocsanat, en nem szemelyeskedek, csak leirom amit latok. Nem mondok senkirol velemenyt, nem itelkezek senki felett, mindenki olyan autot vesz/tart amilyen szive joga. En csak latom hogy pl w126 a csirkeol mellett, 7 es bmw a lakotelepi garazssoron, audi a szemmel lathatoan kisebbsegi "melyszegeny" lakosoron. ( milyen szepen megfogalmaztam a ciganyputrit:D ) szoval nem akarok senkit megbantani/megserteni de nem lehetne "esszel" autot venni?

Rocko- 2013.04.01. 01:09:18

@visszakettopadlogaz: "egy magyar atlagmunkas miert akar audit/bmwt/mercit?"
szerintem te ezt tudod te is: többre vágyik. az egy másik kérdés, hogy a keretei közt hogyan tudja ezt megoldani.
ilyenkor van, hogy rájön: fenntartani drága, tök mindegy, hogy alkaterészből, vagy törlesztőből drága. ez az aminek nem szoktak utánaszámonli.

node, én megyek aludni, neked meg kellemes uzsonnázást. :D

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.01. 01:12:14

@Rocko-: nyugodt ejszakat!

Most megnezem a totalcarmagazin dotkomot, jo otlet volt de neha olyan mintha google translate el irnak:D

bigpond 2013.04.01. 05:35:01

@visszakettopadlogaz:

"Most megnezem a totalcarmagazin dotkomot, jo otlet volt de neha olyan mintha google translate el irnak"

Ez most komoly??

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.01. 05:58:36

@bigpond: rendszeressen olvasok autos siteokat, kedvencem a car and driver ( van magyar szarmazasu szerzojuk is ) a totalcarmagazin ban kicsit a nyelvezet "mas", at kene nezessek valakivel aki jartas es nagy gyakorlata van az autos ujsagirasban angol nyelven. Eros tulzas volt reszemrol a google os felteves, de azert erezni hogy valami nem kerek - de majd belejonnek.

Amugy ezt az egesz angolul publikalast jo otletnek tartom, de ugy lesz erdekes majd ez folyamatossan hogy olyan dolgokrol is kell majd irni ami az angol nyelvtereten eloknek is erdekes lesz.

bigpond 2013.04.01. 07:58:26

@visszakettopadlogaz:
Igy mar masabb, ugy ertem a Google- hez hasonlitani goromba hiba lenne.
A nyelvezet lehet mas, de mindenkinek mas es mas a stilusa, en semmi
kivetnivalot nem talalok bennuk.
Ami viszont nekem csalodas, hogy a Csikos cikke a Fiatrol elvesztette az zamatat. Az eredetit
elvezet volt olvasni, a forditasbol hianyzik valami es nem tudom mi az! Valami olyasmit erzek mint
mikor Kern felolvasta a Csikos a 4 B- bol sztorit, borzalmas volt, megszunt a cikk varazsa.

Rocko- 2013.04.01. 09:17:57

@visszakettopadlogaz: én mélyebben nem túrtam át az angol verziót, de ennek a cikknek kapcsán totalcarmagazine.com/usedcars/2013/03/30/vw_touareg_vs_volvo_xc90/ éreztem azt, hogy magyar cikkeket fordítanak angolra. (evidens.) mert lehet az árazás megállja a helyét máshol.
kezdetnek oké, de ha tovább akar fejlődni a TCM, akkor érdemes lesz elgondolkodni, hogy ne magyar cikkeket írjanak angolul, hanem valóban angol cikkeket írjanak. persze lehet az is elv, hogy kifelé nyitnak, és mutassuk meg a magyar körülményeket, de én korántsem hiszem, hogy annyi embert érdekelne, mint mondjuk az angol vagy európai. (értsd: több indonéz fogja nézni a TopGeart, mint a TCM-t. hiába van mindkettő ugyanazon a nyelven.)

Schütii 2013.04.01. 09:25:24

@kopaszállat vagyok: Az Ufo Civic már nem vitte tovább az előző generációk szellemi örökségét. Az 1.8 as benyás is csak egy komfortmotor, a csatolt lengőkar hátul pedig símán proli megoldás, mindez persze "lélegzetelállító" külsőbe csomagolva. Azt viszont azért kétlem, hogy bélyegként nyomta le a 2deciliterrel nagyobb motoros Carina, de azért szinte minden ítélet erősen részrehajló, még az is aki útálja a vasat, csak őnála ez negatív előjelű.

Hurri Kán 2013.04.01. 09:26:27

@Rocko-:
Én értem, amire gondolsz, csak ahhoz, hogy "kinti" cikket tudj írni, ahhoz jobban kell ismerni az ottani körülményeket, hogy tudjál témát meríteni. Ez pedig innen nem biztos, hogy olyan könnyen megoldható.

Schütii 2013.04.01. 09:28:15

@visszakettopadlogaz:

a "hajokazashoz" vannak mar olcson Ford Excursionok ( v10 triton engine!! ) bagoert

Jah, amit B kat jogsival nem is vezethetsz (a tömege miatt).
Akkor már inkább egy IK 260, ahhoz csak egy bérlet kell.

Schütii 2013.04.01. 09:31:16

@Rocko-: TC TV angolul? (inkább írjanak)

Rocko- 2013.04.01. 09:31:33

@Hurri Kán: persze, én nem mondom, hogy könnyű, és ha nem cél, akkor nem is érdekük a srácoknak.
mondjuk azért járnak külföldön a srácok, Csikós "COTY" Zsolt, vannak autóbemutatók, ami alatt nem nagyon, de valammenyire lehet leszűrni a helyi képet, meg akár felkérhetnek bedolgozó munkatársakat, pl. magyarországon állomásozó külföldieket, hogy írjon tapasztalatot, vélemény. de majd eldöntik a srácok mit akarnak, én csak annyit jeleznék: szerintem nem biztos hogy akkora az igény az export újságírásra.

Rocko- 2013.04.01. 09:36:30

@Schütii: őőő, jah, jah, pl. Karotta M5 és GT-86 videoját veszettül ették a népek.

Schütii 2013.04.01. 09:39:30

@Rocko-: Magyarul igen. (azt akarom mondani, hogy aki nem angol az soha nem fog úgy írni, beszélni, mint egy angol, ami nem baj, de az már igen, ha mégis erőlteti.)

Hurri Kán 2013.04.01. 09:46:11

@Rocko-:
Ha azt szeretnék, hogy minél több külföldi olvasó legyen, nyilván figyelni kell a visszajelzésekre is, és ami azokból megvalósítható, részben aszerint haladni tovább. Nekem szimpatikus egyébként maga az ötlet, szóval én drukkolok nekik :)

Rocko- 2013.04.01. 09:58:48

@Schütii: angolul is ették.
én pedig pont nem a nyelvezetről, hanem a témáról beszélek.

@Hurri Kán: az ötlet nekem is szimpatikus, csak az igényt, irányt nem tudom felmérni. :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.01. 10:02:39

@Schütii: .... itt jo ra az autos jogsi ( ami C mint car )

egy nyelvet megtanulni csak az adott nyelvteruleten lehet. A legjobb pedig ha egyutt elsz egy novel aki nem tud magyarul. 100% osan akkor sem tudsz megtanulni, mert az agyad magyar marad, de tudsz arnyalatokat tenni a nyelvben es ezerszer valasztekosabban beszelni mint aki a Rigo utcaban csillagos otos.

@Rocko-: szerintem a lenyeg hogy ott olvassak ahol draga a reklam, ( USA, UK ) nem hinnem hogy sok malaj olvasot varnak :) jo elgondolas hogy keressenek rendes penzt is angolszasz teruleten a meglevo infrastrukturaval de ahhoz a konyvtari angollal leirt cikkek akkor lesznek jok ha super erdekesek. A trabant, a "be tudok e ulni magam moge" meg hogy hany literes az uj focus csomagtere az edeskeves. Csikos, ommPista, Karotta es Winkler ( talan ebben a sorrendben ) - irasaikat ismerve - talan fel tudnak noni a feladathoz, de ehhez sok penz is kell.

ps3peter 2013.04.01. 10:05:10

@Larry Silverstein:
"- 'a fenntartási költségek viszont azonosak.' Ez viccnek is szar. Felteszem 2001 előtti A4, de mind1. Futómüve bonyolultabb, alkarész ÉS rezsióradíj IS drágább az Audira, viszont nem tömegautó úgyhogy bontós megoldás felejtő."

Futómü tényleg bonyolultabb az Audin, de az árak mindkettönél nevetségesek, az Audi komplett elsö lengökar, kormányösszekötö, gömbcsukló készlete 120 EUR. Persze az Astrához 80, de akkor is nevetséges összeg mindkettö. Gyakorlatilag arról beszélünk, hogy egy komplett elsö futómüfelújítás egy vagy másfél tank benzinbe kerül. Ha valaki ilyenen begondolkodik menjen gyalog...
Rezsióradíj meg ugyanaz, hacsak nem akarod a tizenéves vasakat márkaszervizben ápoltatni.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.01. 10:13:14

@Rocko-: a piac eldonti mire van igeny.

Vagy olyat kell csinaljanak amit eddig senki vagy olyat amit mindenki mas de azt ok majd a legjobban :)

a nagy autokiallitasokra "mindenki" jar, egy fenykep egy uj bmw/merci/barmirol meg par sor hozza az keves a boldogsaghoz.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.01. 10:16:12

@bigpond: ez erdekes! en is igyvalahogy ereztem - nekem a Rejto Jeno konyvek megfilmesitese jutott eszembe - katasztrofara sikerultek, elveszett beloluk minden "iz".

Hurri Kán 2013.04.01. 10:18:53

@Rocko-:
Ők az iparosok, nekik kell tudni "kitalálni", mi az, amit esznek majd a népek :)

alfax 2013.04.01. 10:21:13

@el-enor: mer neki van dellája, és ezt nem is szégyelli.

DeezL 2013.04.01. 10:45:17

@DrSzoke: ilyenem volt:) akartunk azóta is venni,de vagy árban vagy km-ben vagy állapotban nem volt megfelelő sajnos.... fiamnak is néztünk de már esélytelen talán

Schütii 2013.04.01. 11:17:56

@visszakettopadlogaz: Jah. Világos. Egyetértünk. Mi vagyunk begyepesedve ezzel a 3.5 tonnás baromsággal. És akkor ott meg van a T, mint truck kategória a még nagyobb vasakra?

Rocko- 2013.04.01. 11:58:18

@Schütii: http://en.wikipedia.org/wiki/Driver's_license_in_the_United_States

ommm 2013.04.01. 12:16:20

@Hurri Kán: Senki nem akar kinti cikket írni, ahogy azt Csikós a felvezetőjében meg is említette.
Az ominózus anyag kábé az egyetlen, amely eddig fordítással készült, a többit a szerzők írják újra.
@visszakettopadlogaz:
Az ellenőrzés és a nyelvi korrektúra megoldott dolog, hidd el, hogy azokkal, akik átnézik és korrektúrázzák a szövegeket, nem akarnál vitatkozni az angol nyelvről.
Nem állítjuk, hogy hibátlan, de azt sem, hogy csak a buta, maradi, a valós életben senki által nem beszélt oxfordi angol a helyes. Arról már nagyjából mindenki leszokott, olvass el egy Clarkson vagy May-könyvet, sírsz a röhögéstől, mennyi hülye szót képesek kitalálni.
Az idő majd eldönti, van-e erre igény, szerintünk igen, különben nem csinálnánk.

vmaast 2013.04.01. 13:25:46

A Carina 6-7 literes fogyasztása nekem több mint gyanús, de ki tudja... Ronda szegény, igénytelen, de legalább nem karcolgatják össze az utcán ;-)

A GS nem rossz alternatíva, ha az ember komoly(abb), de mégsem jürgenvágen autót szeretne. Olcsóbb is (mondjuk nem is néz ki sehogy...), bár a Reálszisztémánál kacagva ott lehet hagyni a megmaradt pénzünket... Az, hogy jó zajcsillapítás csak a prémium szegmensben van, mondjuk hülyeség, bár ez az egész "prémium szegmens" kifejezés is. Azok találták ki, akik szeretnének valami elit klubban érezni magukat.

TT-s ember... Huhh ;-) Elmond mindent a stílusa, és az, hogy hagyta szétfagyni a mosóvíz tartályát...
Talán... egy fagolyót rábíznék, de autót nem kéne.

A nagy Audik meg minden ellenkező híreszteléssel ellentétben legalább annyira a fanatikusoknak való vasak, mit pl. az olaszok. Ép ésszel, ember nem nyúl bele egy ilyen futóműbe, váltóba.

zobod 2013.04.01. 13:46:25

Majdnem reprezentatív merítés cifra nyomorúság témában, csak a tíz éves 320d hiányzik.

Buntmetall 2013.04.01. 14:17:06

@vmaast: "A nagy Audik meg minden ellenkező híreszteléssel ellentétben legalább annyira a fanatikusoknak való vasak, mit pl. az olaszok. Ép ésszel, ember nem nyúl bele egy ilyen futóműbe, váltóba."

Nem fanatikusnak kell lenni hozzá, hanem szükség esetén kell tudni állni a javítás/fentartás költségeit. Ez sok embernek nem megy, bár ők ezt nem óhajtják felfogni/beismerni. 60000km-ként tudni kell állni egy váltóolaj cserét filterrel együtt (60-80000Ft) hogy 200000km után ne feküdjön ki a váltó. Ha nem cseréled az olajat és kifekszik a váltó akkor legyen a zsebedben 600000Ft amit sírás-rívás-providenthietel nélkül ki tudsz adni váltófelújításra. Ha tönkremegy egy lengőkar, vagy bármilyen alkatrész tudni kell egy gyárit beszereltetni. Az Audi (főleg a nagy Audik) sosem lesznek szegény/átlagember autói. Más kérdés hogy a legtöbb ember (főleg Magyarországon!) mégis azt gondolja hogy megengedheti magának ezt a kategóriát. Utána meg telirinyálja a népítéletet hogy milyen drága mulatság volt, pedig egyszerűen csak nem az ő anyagi lehetőségeihez készült. Ha csak azok járnának prémiummárkákkal akik valóban megengedhetik maguknak, akkor Magyarországon elvétve látnál BMW-t, AUDI-t, vagy MERCEDES-t.

vmaast 2013.04.01. 18:05:59

@Buntmetall: Na ne misztifikáljuk már túl ezt a kimosdatott Fócvágent ;-) Hiába engedheti meg VALÓBAN magának a sztárbróker az A8-at (6-ot, 4-et), egy 300 k-s futóműfelújítás neki is fájni fog. Főleg ha megtudja, hogy vannak futóművek amik megeszik reggelire, mégpedig féltucat kovácsolt alu lengőkar, meg sárgadinnye méretű g-szemek nélkül.
Magyarországi útviszonyok között egy Audi fenntartása igenis combos dolog. Persze mégsem ők sírnak eleget, hanem a Passat tulajok, mikor rádöbbennek, hogy alattuk is ugyanaz az elcs.ett multilink nyöszög.

Amúgy akkora nagy újdonságot mondtál, hogy majdnem kiposztoltam...
MINDENRE költeni kell, de mondok neked kapásból tíz olyan modellt, amiknél ez az Audi tizede ;-)

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.01. 19:32:26

remek, irtam egy hosszu kommentet aztan nincs sehol, fukkk

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.01. 19:35:20

@vmaast:

kepfeltoltes.hu/view/130401/1364228303photo_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
kepfeltoltes.hu/view/130401/photo_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
kepfeltoltes.hu/view/130401/photo_3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

ezek az alfak 1953bol valok - nem eliras az ev - nemregen lattam oket. ( Danville Blackhawk ) A korai otvenes evekben szerintem nem volt iv vonalzo az osszes nemet autogyar teruleten :) Hihetetlen ahogy megereztek ezeket a formakat. Volt egy Nardi Torino markaju auto is, na az volt a megtestesult Jetson Family auto! :D ott elszaladt a fantazi :D

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.01. 19:53:37

@Schütii: gyakorlatilag ford F450 ig bezarolag ( az a hegyomlas kategoria mar, a F250 onsulya is 7300lbs, a F450 ketto kategoriaval nehezebb ) vezethetsz mindent, ikarus meretu lakoautot, de huzhatsz egyszerre ket potkocsit is ( a lakokocsim utan van akasztva a motorszallitom nekem is ) ez nem a poroszos agyonszabalyozott vilag, egy a fo szempont: ha balesetet csinalsz vidd is el a balhet - ugyhogy a felelosseg szab hatart hogy mit vezetsz.

@ommm: summa summarum veletek vagyunk, kivanom legyetek meghatarozo sarokko a nemzetkozi autos ujsagirasban! A Top Gear meg nem a piacrol el, ott adofontok kerulnek elkoltesre

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.01. 20:09:50

@Rocko-: az lehet. nem tudtam hogy ez akadaly :/ na mindig tanul az ember.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.01. 20:12:17

@Rocko-: hetvegen autosmuzeumban jartam, volt egy csomo nagyon erdekes auto.

Rocko- 2013.04.01. 20:41:34

@visszakettopadlogaz: 3 link per komment, maximum. a válasz is linknek minősül.

dobd fel a múzeumos képeket valahova. ;)

Hurri Kán 2013.04.01. 20:53:52

@visszakettopadlogaz:
Vagy másold be a linkeket, csak tegyél be elé egy alsó indexet pl. _http stb...

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.01. 21:30:59

@Hurri Kán: @Rocko-: koszi! A Maharadzsa Daimlerje meger egy miset, egyedi gyartasu, csaladi cimer mindenhol, aluminium a kasztni, sarkanyok ( khm, indiai izles ) a sarvedon, szoval nagyon durva:D

kepfeltoltes.hu/view/130401/photo_2_1__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Felteszem majd valahova.

Hurri Kán 2013.04.01. 21:33:45

@visszakettopadlogaz:
Durva, tényleg :)
Hol volt kiállítva?

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.01. 21:38:07

@Hurri Kán: Danville, Ca, Blackhawk Museum

Az alfak voltak a legdurvabbak. Futurisztikus volt ahogy alltak a kortars autok mellett. A leglenyugozobb a Nardi volt, ok akkor ( otvenes evek eleje!! ) csinaltak olyan autot mint mas a hetvenesben!

TSiga · http://alfaamore.hu 2013.04.03. 11:36:31

@csaboable: Espace 3.0 24V
Még öten elférnek a bútor mellett.

Péter 2 2013.04.03. 16:30:39

@ommm: Hol kellene szólni miatta? Tessék megoldani, hogy legyen belőle rendes RSS-folyam, egyelőre nem nagyon működik. Kösz.

BitPork 2013.04.08. 16:34:27

Ha vkinek óhaja sóhaja van az allroaddal kapcsolatban, akkor lehet nekem címezni. Én vagyok érte a felelős, és sajnálattal vettem észre hogy kikerült ide. A márka és a típus szerelmeseinek akartam csak vmit írni, de természetesen itt is, mint sok helyen a hülyézésen kívül mást nem vált ki :)
1: ez nem foglal akkora helyet mint sok terepjáró, és azokkal ellentétben jobban belátható: tehát nekem könnyebb velem parkolni.
2: Tiptronic: egy ideje már csak automata kocsim van, és ezen nem akarok változtatni. Tehát nincs ellentmondás, ezt akartam, ezt vettem. A 4x4 meg 16 :D
3: Hangsúlyosan nem csak a városi közlekedés volt a szempont, mert -mint írtam volt- külterületen régi vasúti talpfától kezdve a halott német katonáig minden van az út burkolataként lerakva. Ezek köztudomásúlag, nem a legjobbak.
A légrugó ha nem is emeli a fellegekbe, de szerintem a 21 cm hasmagasság éppen megfelelő a fent emlegetett utakhoz.
Tavaly július utolsó napja óta van nálam. Azóta közel 800k-t költöttem rá. Tehát a személyeskedő csóró-álomvilágban élő dolgokat tisztelettel kérném mellőzni!
Minden másban partner vagyok :)
süti beállítások módosítása