Megjelent a kivánt gépsárkány a használtautón. 1979-es model megkímélve jó állapotban korrektül megcsinálva. Rozsda mentes kasznival, 100e km-et futott 1994-es motorral. Semmi kokány tuning egyszerű gyári állapotban karbival, 120LE-vel.
Franciaországban akadtam rá.Teljesen véletlenül.Egy zárt garázsban pihent 14 évet.A családi ereklye szerepét töltötte be.Elsőgazdás autó, apáról fiúra szállt.Megvan a hagyatéki papírja is.Hogy milyen az autó? Az akkori német tesztek alapján mindent tud, az 5-ös BMW-vel bezárólag.Ebben a kocsiban még fellelhető mindaz, amit a mai gépcsodákból már kiöltek.
Látványos Coupe, kis pénzért, olcsó fenntartással
Az előző autóm egy Daewoo Nexia 16 szelepes volt, sose volt komolyabb problémám vele, mint mondjuk egy F Astrával előfordulhat. Valljuk be az előző autóm, ami az "E" Kadett licenszére épült, sosem volt egy hi-tech modell, a maga idejében is elavult, de jól kiforrott technológia volt.
Sokan értelmetlen kategóriának tartják a SUV-okat. Szerintem pedig, ha nem terepjárónak kezeljük, hanem egy személyatónak, kibővített lehetőségekkel, akkor már csak azt kell eldöntenünk, hogy ezeket a plussz szolgáltatásokat, mi mennyire használjuk ki. Mi sokat járunk földutakon (a házunkhoz is az vezet) és a kirándulásokon is gyakran csak burkolatlan útun tudunk eljutni a szállásra . Vagy télen havas utakon.
Nos én egy 2.0-es benzines 1991-es Honda Accordból ültem át ebbe a paripába és meg kell valljam, féltem a megszokott dinamika elvesztésétől. ÉS kellemeset csalódtam. Ezzel az autóval is lehet dinamikusan haladni, persze kicsit más stílusú vezetést igényel és más az élmény is.