Az órája ~90000-et mutatott, amikor megvettem, de van az 190.000 is. Az előző gazdája nem értett hozzá, látszik is rajta. 360.000 Ft volt az ára. Azóta szépen elkezdtem rendbe rakni. A kasztni szép állapotban van, főleg ahhoz képest, hogy 14 éves. Rozsda nincs rajta, csak ott, ahol rosszul volt emelve...
Indításnál a hangja olyan volt, mintha egy mosógépbe szórnál egy marék kavicsot.
Fapados belépő a sportkocsik közé
Amikor megláttam egy kereskedésben a piros DelSolt, nem tudtam szabadulni tőle. Most láttam először DelSol-t közelről. 2001-es Swift áráért vettem egy 1992-es 2 ülésest. Az első lelkesedés után próbáltam magam lebeszélni róla.
a csövek felpuhultak illetve a motortérben 5 héttel később, a gyár augusztusi leállásának idején benzinszagúak lett a motortérben. Tehát a hálós cső áteresztett, anyagában..enyhén volt csak tűzveszélyes...nem is nagyon használtam.
Még mielőtt bármit is írnék leszögezném, hogy ebben a szovjet járműben NEM tank indító motor van. Nem tudom ki találta ki ezt a legendát, de elég jól elterjedt. Sőt volt akitől már azt is hallottuk, hogy tudtuk-e, hogy ebben egy angol bombázó bombavető motorjának szovjet másolata van :D
Ha valaki hobbiból akar autót venni, akkor általában két lehetőség van. A vezetés élményéért vesz autót, vagy egyszerűen esztétikai okokból, mert megtetszett neki. Az utóbbi esetben mindegy, hogy az autó milyen jellegű, gyártmányú, állapotú, az ember beleszeret, és csak azt akarja.