Heti merítés

  2012. augusztus 26. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Laars, az egyoldalú barát

58822

További gond volt még - ami a városi próbaúton nem derült ki -, hogy az autó egyáltalán nem megy. Országúton egy IFA előzése is életveszélyes, hiába padlózza az ember, nem történik semmi.

Nem Úr, de Quattro

57472

Eredeti állapotára lesz felújítva, nem lesz sem rövidebb, sem szélesebb, sem alacsonyabb :)

Kacsuka, a bádogmadár

33613

Rátaláltam az igazira. Egy igen authentikus, kék színű, Spécial változatra. Jobbat nem is találhattam volna.

Gyermekkori álomautó

55555

A kocsikat autóskártyáról ismerve tudtam, hogy Citroen DS a falnak ment példány, de életben ilyet még nem láttam. Gyűlt a tömeg, a DS keresztben elállta a Tövis utcát, ideje volt odébb állni vele.

Megbízhatatlan pénznyelő

29830

Az olasz álom két évig tartott. ekkor még úgy vittem el műszakira hogy lemosattam a motort és kész.
Ami ezután jött az a rémálom kategória.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr254732415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocko- 2012.08.26. 12:20:08

"Nem Úr, de Quattro"
szörnyű, hogy már a tankból felismerem melyik autó az. :)
kár hogy nincs részletesen leírva a története, pedig van róla mit mesélni. akit érdekel, az itt olvashat róla: retroaudi.blogspot.hu/

maistro1 2012.08.26. 14:30:08

Laars, az egyoldalú barát

Teljesen rendben van a hibalista.
Az autó túl van fénykorán, eredeti ár töredékért adják.
Az ember amikor megveszi első "komoly" autóját beleesik abba a hibába, hogy a problémás dolgokat elkezdi kiölni és gyári szintre hozni az autót. Ez egy ilyen életkorú autónál maga a lehetetlenség.
Az Audi meg nem több mint egy kirúzsozott folksvágen.

Rocko- 2012.08.26. 15:12:01

@maistro1: "Az Audi meg nem több mint egy kirúzsozott folksvágen."
noja, csak éppen nem olyan a rúzs, mint amire gondolsz, annál jóvolta mélyebb.

(---Flúgos Buszos---) 2012.08.26. 16:02:13

@Rocko-: Tényleg rúzs,mert nekem hosszú úton nagyon tudta zavarni a szemem az Volksvagány és társaiban ez a kék háttér világítású piros mutató. Szerintem az egyik legelbaszottabb dolog a világon.

Legalábbis egy teljes éjszakai országúti vezetésnél.

(---Flúgos Buszos---) 2012.08.26. 16:30:35

@Rocko-: Kiemelted a másik kommentjében a rúzst.

Rocko- 2012.08.26. 16:35:49

@(---Flúgos Buszos---): nade az átcímkézés és a műszerfalvilágítás közt semmi kapcsolatot nem látok.
(egyébként sincs Audiban kék LED.)

Zsotto 2012.08.26. 16:42:37

A Fiat-os sajnos a tipikus magyar autó "fenntartó". Be kellene látni, hogy havi pár ezer forintból már nem lehet autót üzemeltetni. Összetöri a vízhűtőt aztán utána a kocsi a szar mert nem volt elég neki a gányolás. Hát kérem akkor, ha összetörtem akkor kell venni másik hűtőt. Ilyen egyszerű. Vezérműszíj szakadt; kérdem én ugye ki volt cserélve vásárlás után?? És még sorolhatnám.
Nálunk mindenki azt hiszi, hogy csak tankolni kell a kocsiba. Azért elgondolkodtató, hogy pont a 127-es a maga korában egy kimondottan korszerű autó volt. Persze szarból várat építeni és legfőképp ingyen... ez a csapásirány!

butschq 2012.08.26. 18:50:11

@(---Flúgos Buszos---): ez tipikusan az a hülyeség, mint ami az idrive körül terjengett. újságírók kitalálták, hogy zavaró a kék szín, és hirtelen mindenkinek zavaró lett. ha azt írják milyen jó, akkor teljesen fordítva lett volna...

én például kifejezetten szeretem a vw kék világítását, egyáltalán nem zavar.. pedig én a bajorra bukom...

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.08.26. 20:48:40

@butschq: Jajaja... +1.Olyan, mint a kopogós műszerfal, azt is a firkászok találták ki.Oszt ki a rákot érdekel?A kasznilemez is kopogós, hát aztán...? :D

merida001 2012.08.26. 21:03:38

@(---Flúgos Buszos---):

Lehet a fényerején állítani, ahogyan az Alfában is a tűűűz piroson. Amúgy meg nem értem miért kell hisztizni a dögunalmas átlag fehér az miért jó??? A piros, narancs, kék színekben legalább van valami élet...

merida001 2012.08.26. 21:05:24

@Zsotto:

Tökéletesen összefoglaltad! :) Ez tényleg így van sajnos...

ccvv 2012.08.26. 21:18:59

merida001
geegee
butschq
--Bocs, fiúk, hogy én is utálom a piros-kék műszereket éjjel. Amikor először láttam, azt hittem, hogy a szerencsétlen kocsi bojrészer gazdája nem bírt magával. A megnyugtató halványzöldnek szerintem nincs párja! Mellékesen, ha hosszabban vezetek éjjel,akkor az előttem felvillanó piros lámpák (mindegy, hogy az hátsó lámpa, fék, vagy közlekedési lámpa) is jobban feltűnnek.

dennisthemenace 2012.08.26. 21:22:23

@ccvv: Nekem anno a dízel Argentában piros volt, de nem rotvoros.. Moat a Peugeot 406-ban is az van, nincs gindom vele.

(---Flúgos Buszos---) 2012.08.26. 21:44:37

@butschq: @merida001: Nem a netről vettem,hanem saját tapasztalat,buszozás előtt csináltam pár dolgot éjjel.
Nekem nem hiányzik,hogy kint a pusztában az arcomat ez világítsa egész végig,ok-ok,a fényerő,de örülök,hogy @ccvv:is így látja,nem az én hóbortom.

Nektek lehet,hogy csak munkábajárás az autó,de hogyha azzal dolgozol napi 7-8 órát,akkor másképp nézel rá.

Akármilyen hihetetlen,a legjobb műszerfalvilágítása a régi Ikarusoknak volt,sima egyszerű kis izzók,amik megvilágítanak minden mutatót egyesével,dehogyha vagy a levegő,vagy az olajnyomás,vagy a generátortöltés elmegy,akkor szépen a nagy piros STOP felirat felvillan.

ccvv 2012.08.26. 21:46:32

dennisthemenace

Ízlések és pofonok...
Nekem sok éve az Escortban zöld volt és mindig örültem, amikor beültem és nekivágtam az aktuális éjszakai 200 kilométeremnek. Most Fasztrám van, (TD, gazdasági szempontok :( ) sárgásba hajló fehér, visszasírom a zöldet. A 'nincs gondom vele' azért egy kicsit...hogy mondjam, visszafogott foka az örömnek.

merida001 2012.08.26. 21:55:46

@(---Flúgos Buszos---):

8éve nézem a kék színt és abszolút nem zavar, pedig maxon van. Nem értem ezt a retina parát, mert annyira hírből nem erős - pedig állítható a fényerő. Meg amúgy sem csak este jársz vele, így nappal meg nem zavaró. Éjjel meg letompítod a fény erejét..ennyi

Rocko- 2012.08.26. 22:58:33

@geegee: "Oszt ki a rákot érdekel?"
aki a műszerfalon matat dugóban.

butschq 2012.08.26. 23:24:52

@geegee: na a másik hülyeségük... érdekes a 6-os Grancoupéban full bőr van, az se jó..:)

@(---Flúgos Buszos---): @ccvv: ízlések és pofonok, ki mit szeret. nekem a szobám fala is kék, igaz halvány tengerkék, de engem ez a szín megnyugtat. pedig a kék állítólag pont nem olyan szín.
és hidd el vezettem eleget esténként, olyankor, mikor már más alszik:)
csak te ((---Flúgos Buszos---) ) leírod az audit, mert a vw-nek kék a műszerfal világítása. hát lol :)

@Rocko-: mi a fenét kell matatni a műszerfalon dugóban? :)
tapogassa a hifit, váltót, asszonyt, kávézzon, egyen, cigizzen, olvasson, mért kell egy műszerfalat bizgerálni?:D

Rocko- 2012.08.26. 23:31:17

@butschq: - zenére ott dobolsz. (én legalábbis.)
- amióta terjed ez a marhaság hogy a műszeregységet az autó közepére teszik (miért, Peel P50-en és McLaren F1-en kívül ki vezet még középről?), azóta a sofőr előtt minden féle tárolóegység van. azt matatod ott. ( www.batucars.com/wp-content/uploads/2009-Renault-Twingo-Dashboard.jpg )

butschq 2012.08.26. 23:40:21

@Rocko-: Én zenére a kezemmel szoktam hadonászni, mint koncerteken, vagy buliban. Mondjuk furcsán is néznek rám néha :)

Egyébként meg a könyöklőn tartom a kezem, és azon lehet dobolni is. A kemény műszerfal meg lehet jobban is szól, mint a puha. Ez megint olyan, mint a kék világítás.

De azért még vannak értelmes gyártók, akik jó helyre teszik a műszerfalat:
www.oktuning.hu/pics/ac_tuning_bmw5_szept9.jpg
static4.origos.hu/i/1011/20101130audia62.jpg
static.classistatic.de/imagegallery/skoda/fabia/skoda-fabia-sko_fab_05_5t_9.jpg

utóbbit többet látok a kelleténél, na az kopogós fajta, de én szeretem :)

Rocko- 2012.08.26. 23:47:05

@butschq: "Én zenére a kezemmel szoktam hadonászni"
mondom, kinek hogy.

"De azért még vannak értelmes gyártók, akik jó helyre teszik a műszerfalat"
hála égnek.
én speciel falra mászok ezektől a középre tolt konzoloktól.
ettől pedig a gyomrom fordul fel: www.lyonssystemsserver.com/breakerpro/1038/1038-090812-172016-31-PTIMG.jpg

ccvv 2012.08.26. 23:48:57

butschq:

A halvány tengerkék fallal nincs semmi bajom, jó lehet. De a műszerek fénye világít, az zavar. A paradicsomból pl. én is jobban szeretem a pirosat, mint a zöldet :D

butschq 2012.08.26. 23:52:38

@Rocko-: Azt nem értem, hogy azok az információk amiket ezekről lehet leolvasni, elsősorban a sofőrnek fontosak, mi a fenének kell középre biggyeszteni?

Rocko- 2012.08.26. 23:56:36

@butschq: szemorvosok ajánlásával készült, 10-ből 9 optikus ajánlja, garantál a szemtengely-ferdülés.

komolyra fordítva: gondolom így olcsóbb gyártani, jobb-bal kormánynál nem kell cserélgetni.

butschq 2012.08.27. 00:01:17

@Rocko-: Lehet benne valami. Hát egészségére annak, akinek ez bejön..:)

@ccvv: ez hasonló dolog lehet, mint manapság a kompakt cső, és a led izzó, mert a szemem nekem jobban szereti a led-et, van ismerősöm akinek viszont bántja

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.08.27. 00:43:42

@Rocko-: Én se tudnék ilyet elképzelni.Az ember szemtengelyferdülést kap, ha nézni kell a műszereket.Brrr...

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.08.27. 00:45:18

@Rocko-: Na, az előbbi beírásomnál még nem tartottam itt...

Canis Lupus Libertas (törölt) 2012.08.27. 05:37:56

Jó ez a népítélet! Nem sok értelme van ugyan... A kommentek alapján a legalaposabb újautó teszt is végetérhet ott, hogy milyen színű a műszerfal háttérvilágítása. Erre már jönnek a kattok...

w a s d 2012.08.27. 09:12:08

@geegee: A puha, habosított műszerfal eredetileg nem a biztonság szempontjából volt fontos?

Bq 2012.08.27. 11:13:33

@maistro1: Nem egészen értem, hogy az miért lenne "gyári szintre hozás", hogy ne kopogjon a futómű, rendesen működjön a klíma, ne álljon le előzés közben a turbó, le legyen cserélve a kopott kuplungszett, el legyenek végezve a rendszeres karbantartások, működjenek az elektromos dolgok rendesen. Legalább van gazdája az autónak, és ha ilyen szinten áll hozzá továbbra is, érdemes lesz tőle akár 20 évesen is megvenni, mert nem egy lelakott kotványt fog árulni. Nem úgy, mint a szerencsétlen 127-es Fiat, amit 4 év alatt ócskavassá hajtott a tulaja...

(---Flúgos Buszos---) 2012.08.27. 11:35:47

@merida001: @butschq: Most esett le,hogy írjátok,régóta ilyennel jártok.

Akkor a többségnek azért marad fent a refije,mikor már egymással szemben vagyunk,mert ugye a műszerfalvilágítás is kék,meg ugye a refi visszajelzője. Így,jó,hogy nem veszi észre.

Már csak ebből a szempontból is szar,mert az én szememet bassza az ő refije. Volt,akinek villanthattam,akkor sem vette le.

DrSzoke 2012.08.27. 11:44:25

@w a s d: Esetleg mert nem zorog.... Engem speciel nem erdekel a muszervilagitas szine,de az autom ne zorogjon,attol meg tudok orulni. Asszony hulyet kap neha,allitolag nem is lehet hallani, engem szetb.sz az ideg tole.Reszemrol ezert erdekes a belter anyaga.

göröG 2012.08.27. 11:49:20

Írigylem az A6-os gazdájának a fizuját de főleg a türelmét!
Ennyit szopni egy qrva klímával.....én asszem már három hónap után felgyújtottam volna az egész fost!
Persze most itt lehet jönni azzal hogy 13 éves , meg hogy lelakott (bár azért a 228 ezer az nem sok egy ilyen autóban), de azért ennyi meghibásodás 1 Auditól azért kiábrándító.

Dixhorn 2012.08.27. 12:29:45

Hát én ezt az audis mesét simán végigszoptam a 4-es golf-al is. Tényleg kiábrándító és rohadt idegesítő. Ezért nem fogok már 5 évesnél és 100 ezer km-nél többet futott autót soha a büdös életbe megvenni. Olyan 1 millió forintig a pénz idegesített a legjobban, most már az, hogy már megint baja van és a drága időmet rabolja, mert szerelőhöz kell vigyem, egyeztetni,stb. Már kb az autó fele új, de most is vannak előjelei ennek annak, persze elkezdett rohadni is, szóval egy rakás szar.

Már Henry Ford is megmondta: A jó autó az új és fekete. :)

Alf (törölt) 2012.08.27. 12:29:58

@geegee: a kopogós műanyag idővel zörögni kezd, a gumírozott nem.

nyehehe 2012.08.27. 14:54:57

Az Audis gyerek legközelebb vegyen tetőablakosat! Én idén csak kétszer kapcsoltam klímát. A parkolóban is "nyitva" lehet hagyni a kocsit. A töredékére melegszik csak föl nyitott tetőablakkal.

A vw kék világításághoz: nekem spec zöld. Gyárilag. És unalmas. De van a családban kék is. Az mondjuk passzol az 1.8 turbóhoz. (passat)

dennisthemenace 2012.08.27. 18:40:17

@ccvv: Gazdasági szempontok..:-))))))))

Nekem benzines van, mert itt a gázolaj jóval drágább: 7-8 penny kulonbség van a benzin javára..

maistro1 2012.08.27. 18:58:40

@Bq: Nem egészen értem, hogy az miért lenne "gyári szintre hozás"

Nos, természetesen lehet mindig mindent javítgatni, nem tilos, de van egy bizonyos "ráta"
amin felül nem éri meg.
A történetben a fődarabok majdani javításáról szó
sincs, a matatás eddig csak a perifériáknak szólt, de az sem kis summa.
Sokan jojóznak azon, hogy tudják a 6 literes fogyit 5,8-ra levinni és amikor sikerül pezsgőt
durrantanak, aztán 2 hónap múlva 200 e ft-t hagynak a szerelőnél, aztán periódusosan újra és
újra.

Nyilván kiderült, hogy a német gyártó általam nem különösebben elismert.
Az audi költséges és túlárazott, a másik meg puritán.
Kis honunkban a jelzett márkák túl vannak értékelve és ebben az évjáratban ugyanazon bosszantó és zsebbe nyúlós a javításuk mint más az Eu-ban jegyzett márkák gk-i.

A 20 év múlva is eladható legyen, nos ebben az országban nagy teljesítmény 3-5 évre előre nézni,de főleg látni, nem beszélve arról, hogy bármelyik pillanatban rommá törhetik és akkor veszik minden.

Én most egy 22 éves autóval járok, évi szervizre
100 e ft-t költök, nincs rajta turbó meg más hibaforrás.
Lényeges: Én viszem szervízbe és nem ő engem.Rendkívül kényelmes,külső-belső kulturált. Soha nem hagyott ott sehol, pedig egy eléggé kókányolt darab, 12-13 l-t fogyaszt és piaci értéke 0.
Néha be se zárom annyira nem érdekel senkit.

Camping Bike Tiptronic Supercharger 2012.08.27. 21:07:36

@maistro1: Csak nem egy Lada? :)

Nekem is volt egyszer(meg még párszor..) egy Ladám,de az annyira jól nézett ki a korához képest,hogy komolyan elkezdtem foglalkozni gondolattal,hogy eredeti állapotába hozom és ünneplős kocsi lesz belőle,meg minden.Szerencsére még egy garast sem öltem bele,amikor a konténeres ismerősöm egy (állítólag))elszállt fék miatt gyakorlatilag rátekerte a nagy nyárfa törzsére az autót.Szerencsére éjszaka történt és nem volt benne senki,pont aludt a vas is,meg a gazdája is.
De nem baj,mert meg is kaptam több-kevesebb várakozás után a 146 ezer Forintos kártérítésemet...És sajnos igencsak az a gyanúm,hogy full korhű,eredeti állapotában is ugyanennyit kaptam volna érte,viszont a kocsi kb 1,5-2 millában állt volna.Vagy épp a projekt felénél mondjuk 1-1,5 millában még OT nélkül lett volna óriási érvágás.

maistro1 2012.08.27. 21:29:06

@Camping Bike Tiptronic Supercharger: Csak nem egy Lada? :)
Hát nem, származási helye: Michigan

merida001 2012.08.27. 22:22:17

@(---Flúgos Buszos---):

Most ez kb. akkora baromság, mint hogyha a belső tér világítást kapcsolta volna fel valaki este a külső lámpa helyett a kocsiban... :))))))) Röhejes! Túl van pörgetve ez a kék műszerfal világítás téma szerintem. Amúgy meg a VI-os Golfban már nincs benne, a III-asban meg még nincs benne...

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.08.27. 22:34:15

@maistro1: akkor most már tudjuk milyen tipus:-)

NINJA 2012.08.27. 22:54:00

@maistro1: Azt kellene megérteni, hogy egy autóbuzinak (akik ezt az oldalt olvassák) az autó nem csak egy tárgy , egy közlekedési eszköz hanem szerelem , álmaik beteljesülése lehet egy gép, örömmel tölti el a tudat ha végre menni kell valahova.Képes megbocsájtani a kisebb nagyobb hibáit mert érzelmileg kötődik az AUTÓhoz.Sokszor aránytalanul sokba kerül de ez nem racionális döntés.Persze van egy határ ameddig el lehet menni de ez mindenkinek máshol van.Az Alfámmal én is belefutottam egy-két szopásba de mégis nagyon szerettem .Most Audim van.Semmi gondom.Benzines A6 , csak megy semmi baja , soha.Unalmasabb mint az Alfa, de jobb.

TH 2012.08.27. 23:33:01

Na, ha már kék műszerfalvilágítás...vezettem pár évig ilyen golfot...ki lehet bírni...de ettől függetlenül kifejezetten zavaró volt este és éjjel. Nem tragikus, de nem volt kellemes.

maistro1 2012.08.28. 00:29:42

@NINJA: Nincs is ezzel semmi baj, erre szoktam azt mondani van akinek a Trabi a Mercedes.
Fontos, hogy ami körülveszi az embert /pl:autó/ abba öröme teljen.
Egy ideje nem számolom, túl vagyok az 50. saját névre írt autón. Amikor megvettem az éppen aktuálist, a tulajdonságaiért vettem meg, nem azért mert csak addig volt pénzem. Tehát volt ebben szerelem is.
Nálam a rövid idő alatt aránytalanul sok hiba egyet jelentett az idő előtti váltással.
Ebben mindenkinek más az ingerküszöb, az Audihoz
tartozó népítéletben látom a tulaj igyekezetét,
lelkes,de mint sok minden más, ez is magánügy.
Én minden esetre ha éppen a tenyeremhez ragad egy kis pénz inkább a gyerekre költöm, nem autószerelésre.

DeezL 2012.08.28. 09:08:57

A6: pedg örüljön neki hogy nem a V6 TDI-t vette meg 3-4 hónapig volt nekem téptem a hajam rendesen...az 1.9TDI a legjobb VW Motorok egyike.. öreg autó ezek a hibák természetesek,de igen 50ezer egy lengőkar,akinek 66ezres fizetése van az ne álmodjon ilyen autóról,felesleges..hiába öreg,az alaktrész árak megvannak hozzá...azt meg bírom hogy egy VW/audi szervíz nem tud egy adagolót megcsinálni,ugyanez a szitu a váltókkal is...nem állnak neki...röhej...

Quattro:akartam ilyent valaha egyik E30asom helyett,de sohasem találtam normálisat

Citroenek:Inkább DS ,de manapság egy ZX-em van:D

127:kifogta a szart,mást nem tudok mondani,alapból nagyon jó autók voltak,akár az Unok(persze nem az 1.3szívódieselekre gondolok épp).

TheRminator 2012.08.28. 09:20:55

Nem értem ezt a sok fikázást. Én egy 3-as Golfot vettem, TDI, klimás. Megvettem 540-ért, 1996-os. Majd ráköltöttem 1 hónap alatt még 130e Ft-ot. Kicseréltettem az összes kopott gömbfejet, csapágyat, olajat, komplett első féket, (a vezérlést kicserélte az előző tulaj, aki áprilisban behozta németből, számlával igazolhatóan). Kicseréltettem a klimakompresszort, mert szar volt, kimosattam a klimacsöveket, feltöltötték, lepróbálták. Kicseréltem a gyárilag hibás 109-es relét. Most eljutottam oda, hogy üzembiztos az autó, nem kopog, 4,8 literes átlaggal járok 40% város/60% 6-os út. Eredetileg drágábban akartam ujabbat venni, de mivel itt igazolt volt a 226e km, igy ezt választottam. Nem bántam meg.

DeezL 2012.08.28. 09:22:16

@merida001: 155ös alfánál tuti,de az az óracsoport meg az az egész autó nagyon izléses a 155 Super

@göröG: figy. ez egy ilyen sportág,ezt mondtam hiába 13-15 éves attól még drága fenntartani,50ezer a lengőkar... de vannak más régebbi autók is amik pénzesebb dolgok 155ös alfa amit előbb említettem ahhoz is a kuplung65ezer FT..és azért teszik tönkre az alfákat,bmwket,audikat stb mert nincs pénz fenntartani és gányolnak..meg olyan szerelőhöz viszik akik olcsók,de nagyon szar munkát végeznek....
@maistro1:most mivel jársz?
@(---Flúgos Buszos---):na ja...más az autóban ülni több mint 1000km-eket stb..ezért nem értem azokat akik az OPelt kényelmesnek nevezik.....menjen le vele egy szusszal olaszba 1200km-t...(jó az Omega kényelmesebb típusok közé tartozik)

DeezL 2012.08.28. 09:24:48

@TheRminator: ilyen a normális vásárló,én is ha veszek autót, az alapvető dolgokat megcsinálom rajta,jó mondjuk nekem van kedvezményem, meg meg tudom csinálni így lényegesen olcsóbb egy autót fenntartani...

DeezL 2012.08.28. 14:37:20

@maistro1: ezt az autófajtát nem ismerem elkerült engem mindig....

DeezL 2012.08.28. 18:25:44

@Rocko-: köszi,a kinézetét vágom,csak műszakilag nem,nemvolt ilyenem,és nem is szereltem ilyent soha

(---Flúgos Buszos---) 2012.08.29. 16:30:35

@merida001: Nekem,a hobbym,meg a munkám is a vezetés.
Járnál mindig olyan helyen,ahol egy deka helyismereted sincs,és lesni kell a táblákat,akkor másképp látnád.

A saját kocsimon utálom,hogyha koszos,bogaras a szélvédő,de a munkaeszközömön átnézek rajta,mert ott más a fontosabb dolog.
Ezt úgysem fogod megérteni,míg nem húzol le több hónapot éjjel keresgélve a falvakat,utcaneveket.

Neked csak napi 50-100 km munkábajárás nappal.

merida001 2012.08.29. 20:31:30

@(---Flúgos Buszos---):

Most tényleg ne haragudj, de ezt az egészet mire írtad (ez mire válasz)??

lyken 2012.08.30. 22:43:39

Laars, az egyoldalú barát

Respect az Audis srácnak, szép írás, szimpatikus, ahogy kezeli a dolgokat.

Alf (törölt) 2012.09.01. 17:02:05

a kabrió ds3-at író embernek üzenem, hogy a "Fiat 500C-ről ismerttel megegyező megoldást választottak" helyett inkább a Citroen Pluriel-ről ismert megoldásról van szó.
süti beállítások módosítása