Heti merítés

  2012. augusztus 19. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Mert ilyenkor az autó a hibás?

59262

Én úgy vettem hogy egy 4 sebességes merci váltó volt rajta, csak hátsó hajtással. Gondoltam nem baj, úgyis trélerezni akarok vele. Kb. 2hónapig volt jó az autó. Mivel nem a gyári váltó volt rajta a kardán 2 darabból volt összerakva (Mussó-Merci). Ez szép lassan szétvert mindent.

Irmscher Rakéta

27279

A klub repertoárjában szerepel néhány "különösen veszélyes" járgány, amik bizony a Subarukat, Evokat is megeszik, és a poén az, hogy kívülről mind gyárinak látszanak.

Egy különös történet

59266

A javítást kifizette, de a kocsit nem vitte el, mert vett magának egy másikat, mert hogy kellett a kocsi. Majd jön érte. És nem jött.

Kedves szocreál elegancia

56303

2007 év elején találtuk egy hirdetésben AZ AUTÓT. (70 000 Ft-ért), majd egy donor autót 20 000-ért, háromszor-négyszer átfestett karosszéria rohadásokkal, felismerhetetlenségig deformálódott műszerfal műanyagokkal, leharcolt kárpitokkal

Kis Kadett történelem

55951

Pattog, mint, ha egy gokartal mennél a Thökölyn, iszonyatosan közvetlen a kormány, minden úthibát-kavicsot közvetít a kezedre, a kanyarodás külön orgazmus, küzdeni kell vele minden pillantban, alapjáraton mormog és kis gázfröccsökre kellemesen durrog.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr974719727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.19. 10:46:57

A Musso-s csávó persze még véletlenül sem eredeti cuccokkal javítja meg a gányolt vasat, hanem tovább kókányolja... Persze, hogy szar...

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.08.19. 10:56:24

eltünt a hzzászólásom pedig hasonlót írtam mint colt kolléga.
A moszkvics duplalámpása miben tér még el?
Az alfa tényleg hihetetlen,hogy ennyi ideig nem kell valakinek,és inkább hagyja veszni.

voszi 2012.08.19. 11:00:32

a sanyi cikke mitől frissült? vagy 2 éve, hogy eladta a csoda sárga rakétáját.....

Nyegleo 2012.08.19. 11:10:59

@voszi: Nem feltétlenül csak új ítéleteket válogatok be a merítésbe.

Ciri 2012.08.19. 11:36:22

Az Opeles srác le sem tagadhatná, hogy melyik országban él :)

(---Flúgos Buszos---) 2012.08.19. 11:49:04

Moszkvicsban azok a dobókockák.........sosem értettem,hogy mit akarnak sugározni,valaki árulja már el.
Ő a szerencsére hajaz útközben,és nem a tudására?

Holtjátékot akarsz,gyere Győrbe az egyik maszekhoz buszozni,ott a 20 éves Ikarusnak,olyan kormányholtjátéka van,hogy a Bakonyban csapatni vele egy élmény,rángatod,mint állat,és nem unod el a banánt,azt garantálom.

Csak a yamaha 2012.08.19. 11:56:58

Opeles huuuuuuuuu nagyon meleg/beteg.

(---Flúgos Buszos---) 2012.08.19. 12:01:29

@Ciri: 1 tonna tiszta szemét,kadettos ítélet tetszik. Mit vett utána,egy 1,3-as Stiftet. Ilyennek az agyi beállítottsága is olyan.

Nyári útközben ért atrocitások miatt felajánlom magam,hogy Győrben,akit érdekel,szívesen vállalok házi autóvezetést,persze,ha hozza a saját család autóját,mert azzal fog menni.

Gondolok itt emberekre,akik mondják,hogy van jogsijuk,de régen vezettek,frissíteni szeretnének,vagy akiket a Bakonyban Győr felé utolszoktam a kanyargós részeken busszal is utolérni,mert a motorféket nem ismeri,csak a féktaposást,amivel lejtőn,száraz úton csak azt éri el,hogy egy vonatot indít el.

Félreértés ne essék,fel felé menet mögöttem is nagy a kocsi sor,de ugye a régi vas 45 emberrel,meg full csomagokkal csak 40 km/h-t bír. Nem egy 5 éves TD.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.08.19. 12:16:26

Azért a Ssangyongos fickótól levert a víz.

Rövid Zárlat 2012.08.19. 12:27:08

Az Turbós Astra tulajdonosán is megfigyelhető az olajfetisizmus; triszintetikus 1w4, gyémántokért. Valamint a levert BMW-k, Audik hosszú sora, akik valószínűleg azt sem vették észre hogy valaki épp gyöngyöző homlokkal 'gyorsul' mellettük :D
Az a Musso... látszik is hogy mire kell az autó (Következő autója? 100 2.5D) ha dolgozni akart vele miért nem csinálta meg eredeti alkatrészekkel? Drága? Akkor lehet nem egy kosárban álló kocsit kéne megvenni indulásképp. Persze a lefingott behajtódzsipp biztosan jól mutatott a ház előtt.

Józsi a guminagykeres 2012.08.19. 12:28:32

Opelosoknál visszatérő motívum a sztrítraccsing-prémiumautó alázás.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.19. 12:36:58

@Ciri: Érdekes ja.
Van pénz komplett motor-váltó-nyitott kipura, de lakatolásra nincs? Hát azzal kellett volna kezdeni...

Csak a yamaha 2012.08.19. 12:42:53

Ezek a klub fanok mind betegek.Egymást szédítik a baromságokkal...

Pepejoe 2012.08.19. 13:35:08

Azért 235 vagy mennyi pacival tényleg le lehet tolni pár autót, mi ebben az érthetetlen? Letolta hát letolta, majd őt meg egy M5-el érik utol és az tolja le. Én meg azt tolom le motorral és mindenki boldog lehet.
Amúgy a prémiumosok tényleg ilyenek javarészt, "normál" közlekedésben értem utol a pályán az X5-öst (200 kb.) és ahelyett, hogy lement volna a külsőbe, elkezdte neki űzni, egy terepjárónak vagy minek is felel meg igazán. És akkor ott vannak a Vácin és egyéb helyeken nyomuló Evos-Imprezás meg egyéb hordák...

HgGina 2012.08.19. 14:32:20

Nem baj, hogy a Thököly úgy kb. 5 éve nem ráz?

Camping Bike Tiptronic Supercharger 2012.08.19. 14:57:51

Tényleg érdekes az első ítélet. :) Nem is márkaazonos alkatrészt akart beletenni,ami még hagyján lenne ha passzolna bele.De nem passzol,szétveri a fél autót.Az emberünk meg szidja a vasat,mert milyen szar már,hogy Ssangyong létére nem kompatibilisek bele a Merci alkatrészek.

Ciri 2012.08.19. 14:59:17

@Csak a yamaha:

"Ezek a klub fanok mind betegek.Egymást szédítik a baromságokkal..."

Így van :))

@ColT:

"Van pénz komplett motor-váltó-nyitott kipura, de lakatolásra nincs? Hát azzal kellett volna kezdeni... "

Már ha egyáltalán volt arra is pénz:)

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.08.19. 15:22:20

Hát, nekem eléggé "érdekes" az, hogy egy kocsit 10 évig nem visznek el javítás után, meg elfelejtik...Meg hogy a kereskedő/szervíz 10 évig kerülgeti és csak utána piszkálgatja a tulajt...Meg kétévente visznek vizsgáztatgatni egy olyan kocsit, ami csak a helyet foglalja.Ugyan már...mese habbal.Az ilyet simán kényszerértékesítik a költségeket levonják, és a maradék pénzt meg elutalják a tulajnak...

Pepejoe 2012.08.19. 15:40:45

A gondos kezek által karbantartott és csak nyáron használt kadét tulajdonképpen porrá volt rohadva.
Pont.
Azt a nagyon vicces fogyasztást 110-140 közt lehet hozni bármelyik C20XE Vectrával Calival, Astrával vagy C20NE vel is. Vagy bármi normálisabb 2000-es autóval.

DeezL 2012.08.19. 16:00:05

Musso: oké hogy gányolt az úriember,de hiába a Merci 2.9esTD-je akkor is egy akkoriban kiforratlan dél-koreai gyártóról beszélünk!De előtte W124esMercije volt ami j,utána 100 2.5TDi audit vett,azokkal már nem volt tévedése szerintem...

AStra:Biztos nem megy rosszul ez a Turbo,de akkor sem a csúcs,OPelnek nem volt igazából olyan sok fasza motorja...ami agyonüthetetlen az pl az 1.4 8v,meg ált a 8v-s motorjaik jók benzinesben,de a 16v-s motorok rakás szarok,ki lehet fogni jót de a legtöbb eszi a vezérműtengelyt stb...
Kadett:még ezek a GSI sorozatok egész türhetőek voltak,még a 16 szelepes is,meg egy VTI hondát simán elver,a jó nyomatékossága miatt...

Alfa:nekem volt 145ösöm,de volt több alfám is,jelenleg is van 2db... jó autók,csak oda kell rájuk figyelni...Boxer motornak fasza a hangja,meg ahogy rángatja a kasztnit..régen volt egy SUD Sprintem nem volt rossz,dupla karbit is sikerült behangolni,viszont szétszedtem darabokra a motorját és sajnos akkor is csattogott,de későbbiekben rájöttem unokatesóm 33asánál hogyan lehet megoldani és láss csodát az autó tökéletes volt jól ment,csöndes volt.Nagyon sok autó azért van rosszul megítélve itthon,.többek között az olaszok mert nem hozzáértő csinálta meg,vagy átverték a tulajt...

Moszkvics:ilyen volt apám első autója:) mi szerettük annak idején,és akkoriban nem volt egyáltalán rossz kinézetű autó!

DeezL 2012.08.19. 16:03:18

@Camping Bike Tiptronic Supercharger:
de most figy,annak idején ez volt a Daewoo Racerekkel is... a Kadett E cuccai nem voltak jó hozzá... de érdekes hogy a Zastihoz meg a Fiat cuccok egy az egyben jók voltak... szal részben ennyit koreáról....de hozzáteszem azért 15-20 év alatt fejlődtek elég sokat legyen az Daewoo/chevrolet, vagy a Hyundai-Kia csoport..

(---Flúgos Buszos---) 2012.08.19. 16:05:33

@DeezL: Dehogynem!!! Astrában volt a jó kis Isuzu dízel. Annak nem volt párja a mai napig.

DeezL 2012.08.19. 16:14:23

@(---Flúgos Buszos---): azért ez határeset,nekem is volt astra meg Vectra is Isuzu,egy fokkal jobb mint az opel saját 1.7 TD.je de a jótól is messze volt... nem is ment semmit...és nem evett kevesebbet mint 1 TDI 110lovas VW motor,ami igaz egy kategóriával nagyobb de sokkal jobbak a VW TDI-k... persze kilehet fogni abból is jót,de van egy haverom ő az Opelnál dolgozott nagyon hosszú ideig ő szidta mint a bokrot, a kollégáival egyaránt,nekik meg elhiszem mert sok ilyen fut még ma is az utakon..nekem a Vectra másfél,az F astra 1 évig volt meg

(---Flúgos Buszos---) 2012.08.19. 16:49:53

@DeezL: Hawernál jó volt,mert a teherautóból mindig csurrant-cseppent annó a gázolaj. Már annyi volt,hogy nem tudtuk elkocsikázni.
Ebbe nem mertünk mást rakni,de egy 2-es Golfba ment minden jó múltkor,Lidl-s 5 literes étolajtól,a benzines kocsimból leengedett,megszűrt olajjal is jól ment. :)
Abban igazad van.

DeezL 2012.08.19. 17:06:16

@(---Flúgos Buszos---): JA hát a fogyasztása az valóban jó,2es Golf sem rossz bár az is kicsit gyengécske,am asszonynak tökéletes volt a 4 ütemű Trabant után...

DeezL 2012.08.19. 17:59:04

@Pepejoe: m5-el nem mutatvány letolni egy kisebb motoros autót,kategóriában nézzük a dolgokat!

Én meg pl. a nagyobbnak megadom a tiszteletet,de a motorosoknak is!

tevefű 2012.08.19. 18:19:30

Az Astra Coupes srác a Kadettos is.
A Coupe után vette a Kadettot.
Jó srác, mindig szereti az aktuális autóját.

Camping Bike Tiptronic Supercharger 2012.08.19. 19:06:57

@DeezL: "...a kardán 2 darabból volt összerakva(mussó-merci).ez szép lassan szétvert mindent.váltótartó bak,kulissza,kardán felfüggesztés,kereszt,szétszedtük teljesen.vettem rá egy bontott merci 5ös váltót.kardán szétvág,esztergályos,centirozás.a kulissza rúdjait meg kellett röviditeni,mivel közelebb esett mint a mercin.csak itt nem vizszintesen áltak a rudak mint a mercin,hanem kb30fokos szögben.emiatt nem lehetett normálisan váltani.alig lehetett megtalálni a sebességeket.elkezdett folyni a felső..."

Ezt csak a legnagyobb jóindulattal nevezném részleges egyezésnek. :)

Schütii 2012.08.19. 19:18:42

"nagy sport befecskendező" :D (lol)

'88-ban melyik "keleti országban" lehetett kapni Kadett GSi-t (katalizátor nélkülit)?

Pepejoe 2012.08.19. 19:40:33

@DeezL: Ezt mondom én is, hogy egy felhúzott motorú autóval keresgél a srác "ellenfelet" a prémiumabbak közül és elégedetten konstatálja, hogy letolja őket. Dehát akkor a komolyabb motorizáltságúak közül keressen már magának versenytársat, és akkor máris belefuthat egy M3-M5-be mondjuk. Csak mert egy 535xd-t vagy melyiket is említette, hát nem nagy dics lenyomni. Úgyhogy egyetértek, akkor kezeljük a helyükön a dolgokat, ez egy Opel és pont.
Mondom ezt úgy, hogy nekem is az van.

Zsotto 2012.08.19. 20:34:34

@geegee:
Én is pont erre gondoltam, micsoda szép történet, hogy 10 évig csak kerülgetik a márkakereskedőnél, és még lelkiismeretesen vizsgáztatni is elviszik mindig (ezek szerint kötelező biztosítás + súlyadó is végig volt rajta). No meg ha egy autót 10+4 évig egy helyben tárolunk és soha nem is megyünk vele, hát abból minden lesz csak megkímélt állapot nem.
Viszont ezektől függetlenül szimpatikus az új gazdi abban, hogy visszaül a régebbi vasba és ki meri mondani, hogy ez neki ezért meg ezért jobb. Pedig azt hittem nálunk már mindenki csak új autót vesz szalonból. :D

TurboRudi 2012.08.19. 20:47:58

Jó az Alfán a felni. Instant get.

Rocko- 2012.08.19. 22:34:08

@Pepejoe: +1.

@geegee: van erre jogi lehetőség?

2012.08.19. 22:42:32

@Rocko-: el szerintem nem adhatják mivel a tulaj nevén van adásvételit meg nem hamisíthatnak, de hogy műszakit nem csinálnak rá az tuti a kötelező költségek meg a tulajnak mennek az meg vagy befizeti vagy nem.

Egyet tudok elképzelni, megvette a kocsit használta, visszavitte szervízbe és közben lecsukták 10 évre vagy külföldön élt 10 évig de ez sem túl hihető

Rocko- 2012.08.19. 22:50:04

@Tabulator: én azt tudom elképzelni, hogy kintlevőség-kezelő cég behajtotta az autót, ami ugye helyileg már a kereskedésben volt, de jogilag csak ekkor került hozzájuk, majd ezután tudták értékesíteni.
műszakinál asszem nem nagyon szokták kérdezni hogy kiféle-miféle aki vizsi vizsgázni a kocsit, plusz ugye nem egy helyen lehet "levelezőn" vizsgázni.

Nivta 2012.08.19. 23:41:47

"vagy: állok a pirosnál, beérkezik mellém a bajorok büszkesége 535 xd, benne a menő csávó lenéző pillantásokkal méreget... aztán zöld lesz a lámpa és a csákker azt se tudja merre van arccal, mert az általa valamilyen kirakati tuning ótónak´ hitt gép úgy állva hagyja, "

Ha nem nyomja persze,hogy állva hagyod.Ha viszont van akkora barom,hogy nekiáll versenyezni egy magadfajta idiótával akkor sem értem,hogy hagysz állva egy 100-ig 5.5-öt menőt...

www.vezess.hu/uj_auto_adatlap/?kod=ZGN0Z0DjZGL&marka=BMW

....azzal ami saját elmondasod szerint - ha igaz - "csak" 6-ot gyorsul,hülyegyerek.

nincs_nick 2012.08.20. 00:20:08

@DeezL: Azért azt ne feledd, hogy a VW 110LE-s motorja vagy négy-öt évvel későbbi. '91-ben modernebb és jobb négyhengeres diesel nem volt EU-ban az Isuzu féle 82LE-snél. Igaz, hengerfejesedni szeretett, ahogyan akkoriban sok autó. '91-ben az Isuzu motoros fastra pontosan annyiba került, mint a "csúcstechnikának" számjító 16 szelepes 1.6-os benzines. Mikorra az elektronikus adagolós változata kijött (97-ben talán) már tényleg elavult volt.

Btw, valaki furcsállotta, hogy Kadett esetén motor/váltó és kipufogó cserére van pénz, de lakatolásra nincs. A válasz egyszerű: öt-hat éve fillérekért lehetett mindent kapni Kadett-hez bontóban, csere meg két haverral, pár sör mellett megoldható.

w a s d 2012.08.20. 00:43:54

@nincs_nick: "'91-ben modernebb és jobb négyhengeres diesel nem volt EU-ban az Isuzu féle 82LE-snél."

Előkamrás volt még az a motor?

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.08.20. 00:44:36

@Rocko-: Már meg nem mondom, hol olvastam ilyet, lehet talán közlekedési, parkolási vétség miatt lefoglalt autónál...De simán el tudnám hinni, sőt, ha nekem lenne egy szervizem, ahol kerülgetni kell valamit és a tulaj a sokadik felszólításra sem vinné el, valszeg én is meglépném a dolgot, ha jogilag lejátszható lenne...

DeezL 2012.08.20. 01:16:07

@nincs_nick: 92ben már volt az a VW motor ugyanaz a 110lovas mint a 90lovas. ha meg ezt nézzük az Isuzu motor 1.7 TD 82le 168nm a Fiat motorok 1.9 TD 92le 186nm sokkal jobban mentek...
am ja minden diesel szeretett hengerfejes lenni ha nem rendesen volt használva...fiatok azért lettek hengerfejesek,részben mert beszart a venti és felforrt,nekem bevolt vezetve egy vezeték a ventitől amit egy gomb segítségével tudtam működtetni,tehát bármikor betudtam kapcsolni a ventit,így nem lett hengerfejes,se a Regata,se a Ritmo se a Prismák,Delta,Tempra...

DeezL 2012.08.20. 01:50:15

@DeezL: de pl a Citroen Peugeot 1.9 TD-k sem rosszak

DeezL 2012.08.20. 02:01:52

@Camping Bike Tiptronic Supercharger: az korrekt...Dél-korea....@Pepejoe: Oké rendben,akkor lényegében egyet értünk,bár nem teszteltem de szerintem nagyon léphet az 535Xd,mert Dupla turbó meg nagy nyomaték 286le de nyilván keményebb egy benzinmotor,ez mindig így volt!

göröG 2012.08.20. 02:35:03

Nincs ebben semmi különös, a sárga asztrakupés gyerek 1 tipikus kársztájlingos Z.T.M. vitéz :D
Bírom az ilyen szar Walt Disney filmekbe illő rablómeséket amikor a kotonszökevény a fosline kocsijával végigalázza környék összes sportautóját, amik természetesen jóval erősebbek .
"A klub repertoárjában szerepel néhány "különösen veszélyes" járgány, amik bizony a Subarukat, Evokat is megeszik, és a poén az, hogy kívülről mind gyárinak látszanak."
-LoL bazdmeg! Mondjuk az én fika 114Le-s civicem is bármikor lenyom egy 1.5-ös imprezát,vagy bármelyik Subarut amelyeket vén taták meg a porontyokat az oviba fuvarozó anyukák hajtanak . Az EVO esetében pedig biztosan a Fiat-ék Puntojára gondoltak.
A szintén megszégyenített, német prémiumautókkal közlekedő tulajok pedig nyilván mind egytől-egyig fukar fillérbaszó skót paprikajancsi volt annó , mikor a legolcsóbb kétezres dízel, meg egyhatos benzines motorokkal rendelte meg autóját.

Nivta 2012.08.20. 03:25:53

@DeezL:

"535Xd,mert Dupla turbó meg nagy nyomaték 286le"

313.

DeezL 2012.08.20. 09:22:40

@Nivta: E60asban először annyi volt

Rocko- 2012.08.20. 11:24:10

@geegee: áhá kösz. mondjuk a 10 év az tényleg elég sok.

hamisnero 2012.08.20. 11:38:59

kedvencem, amikor a sztrítrészer áll mellettem a hungárián, méreget. ránézek, ő versenyezne, én meg csak haza szeretnék menni. váltásnál kilő, lelki szemei előtt látja kendőt lobogtató benzintyúkot. én meg az esti sültcsirkémet. következő lámpánál utolérem, kilő, utolérem, kilő, gyorsul mint barom, de mégis mindig utolérem a lámpánál. ő azt hiszi, versenyez, én meg azt hiszem, hogy megfelelő sebességre beállított tempomat csodás találmány.

Aldo Moro 2012.08.20. 12:14:34

Azzal a koreai csodával volt gányolás rendesen. És csodálkozik a tulaj, hogy szétmegy... ej ej.

Plumper 2012.08.20. 12:44:31

az oldtimer moszkvics királyállat!
de mondja már meg vki, hogy a taréjhajú, izompólós hülyegyerekeken kívül, mint célközönség, kinek és mire kell bármilyen tuningolt autó Budapestre, vagy az egész országra? hol van olyan helyzet, hogy száguldozni kelljen (nem is lehet), és gyorsítani, mint az apolló rakéta?

Pepejoe 2012.08.20. 13:15:16

@DeezL: Jaja, mellette 600 kg.-al nehezebb. Itt a gond.

w a s d 2012.08.20. 13:46:15

@Plumper: "kinek és mire kell bármilyen tuningolt autó Budapestre, vagy az egész országra?"

Amatőr versenyek, pályanapok, vagy egyszerűen csak hobbi, aminek űzése során az ember átalakítja a gyártó által vállalt kompromisszumok szerint készült autót az ő elképzeléseinek megfelelően, mert érdekli a szerkezet működése, vagy csak valami olyat szeretne, amilyen másnak nincs, vagy ami magán viseli az ő kezének nyomát.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.08.20. 22:13:45

@nincs_nick: Fiat Croma 1,9 TDID közvetlen befecskendezés 1989 ben.195 km/h s végsebesség 6 literes átlag fogyi.
A mai napig mennek.

Nivta 2012.08.20. 23:06:47

@DeezL: "E60asban először annyi volt"

E60-asban nem csak először de sosem létezett 535xd,így emberünk is valszeg F10-esről hadovál.

@Pepejoe: "Jaja, mellette 600 kg.-al nehezebb. Itt a gond."

Gond nincs mert egyrészt csak 430 kg-val nehezebb, a súly-lóerő viszonyuk másfél tized híján egyzik, viszont a BMW-ben 1 nm-re cca. 2.85 kg,az Opelben kb 3.41 jut.
De ha mégis van akkor az igazi gond inkább az,hogy az 535xd a fentieket röhögve tudja "pincétől a padlásig" gyárilag,parikajancsink szarából meg ilyen-olyan csiptuninggal,Jóisten tudja mekkora fordulaton és milyen tartományban esetleg kipréselték.

Alf (törölt) 2012.08.21. 10:58:37

fura, régebb feltalálták azt, hopgy rugózás, ma meg a napi használatra szánt autókat folyamatosan keményítik a sportosság jegyében, a végén majd elfelejthetjük ezt a rugó-témát, simán merev felfüggeszés lesz mindenen.

Pepejoe 2012.08.21. 16:30:33

@Nivta:
Ja, tényleg, pontosabban utánanéztem. A fasztra 1290 kg. a propelleres meg (amit találtam xd-ket) 2090kg. Az nem 600 hanem 800 különbség, így van. Tehát akkor mégiscsak gond van, az a régi BX-em önsúlya lényegében, az opelemnek meg a 2/3-a. :D Hát ezzel van hátrányban a batár.
A 313 ló stimmel.
A gyereknek meg valami felhúzott talicskája van. Ezért nem egál a téma. Én elhiszem, hogy lenyomta, gondolom jobban aludt este. Csak annyit mondok, hogy nem olyan nagy szám, mint ahogy előadta és pont. A többi szószaporítás.

w a s d 2012.08.21. 19:56:07

@Pepejoe:
bmw.hu/hu_rb/hu/newvehicles/5series/sedan/2010/showroom/technical_data/

Eszerint 1870 kg, ha jól értem, alapfelszereltségű kocsinál, benne egy 68 kg- os sofőrrel, 90%- ig töltött tankkal, 7 kg csomaggal.

DeezL 2012.08.21. 21:42:30

@Pepejoe: nem tudom ez érdekes dolog,mert hiába annyival erősebb de akkoris erősebb sokkal... gyak plusz 1000ccm és mondjuk 90lóval tud többet na meg a nyomaték... na meg nem 0-100ig kell menni 100-200ig mit tud az Opel

Nivta 2012.08.22. 03:26:00

@Pepejoe: "Ja, tényleg, pontosabban utánanéztem. A fasztra 1290 kg. a propelleres meg (amit találtam xd-ket) 2090kg"

Annyira pontosan tán mégsem nézegethettél, hiszen a cikkben pont az aszrás pofa önmaga jelölte meg 1365 kg-ban a saját kocsija súlyát,amit látom sikeresen figyelmen kívül is hagytál.Ha meg már a BMW-vel kapcsolatos linkemet is nyilvávalóan leszarod ,kérlek legalább áruld el áruld el hol a fenében jegyzik 2090 kg-s önsúlyúként az 535xd-t?

Lomha 8V 2012.08.22. 13:18:48

@tevefű: Akkor beigazolódott a gyanúm. Nekem is feltűnt, hogy ugyanabban a stílusban van írva.

Lomha 8V 2012.08.22. 13:21:55

@Nivta:

"E60-asban nem csak először de sosem létezett 535xd,így emberünk is valszeg F10-esről hadovál."

Ma is tanultam valamit. Pedig esküdni mertem volna, hogy itt a környéken rohangált egy E60, 535xd felirattal a seggén. Hiába, megszépülnek az emlékek. :D

Rozsdás_kasztni (törölt) 2012.08.22. 23:23:22

@Lomha 8V:
Ne higyj a kóklernek! E60-ban jelent meg a 35d.

Nivta 2012.08.23. 00:28:25

@Rozsdás_kasztni:

"Ne higyj a kóklernek!"

Ne írkálj,hülyéje amíg olvasni sem tudsz.

"E60-ban jelent meg a 35d."

És? Ki a fasz mondta,hogy nem így van?

IKSZDÉT írtam,te szerencsétlen analfabéta.

Rozsdás_kasztni (törölt) 2012.08.23. 10:29:30

@Nivta:
Kérek engedélyt meghunyászkodni a félreolvasásom miatt.
Mi ez a nagy agresszió, drága a benzin, nem indult be reggel az autó? :D

XD

Prérifarkasz 2012.08.23. 22:30:27

@ColT: Nem szeretném, ha offolásnak tűnne a bejegyzésem (főleg, hogy konkrétan már nem emlékszem mire reagálsz, tehát az alábbi hozzászólásom csak általános megjegyzés), de sajnos sokan vagyunk úgy ezzel, hogyha választani kell, hogy mit javítsunk, akkor előjön a jóöreg preferenciasorrend, és ha lakatolnom is kellene meg váltót javítanom, és csak egyikre lenne pénzem, akkor a váltó mellett döntenék.... mindig, amire épp pénz jut, és a fontossági sorrend inkább fékrendszer, futómű, motor stb és sokadikként a lakatolás... Nyilván ha választanom kellene, hogy 2 hét Miami vagy lakatolás, akkor az utóbbi mellett döntenék, de ilyen döntési helyzetek sajnos nincsenek az életemben, inkább csak olyan, hogy kuplungot javítsak vagy elmű számlát fizessem be inkább....

Prérifarkasz 2012.08.23. 22:54:24

@Plumper: Ne a magyar utakban gondolkodj, mert úgy nehéz lesz.... :) De gondolj bele, hogy jó utakon egy feszesebb futómű mennyivel biztonságosabbá teszi a vezetést, nagyban javítja az autó úttartását, kanyarstabilitását stb., a direkt kormányzás a biztonság mellett az élvezetes vezetést is biztosítja... legalább is nekem. Nekem ez a fontos és nem az, hogy csipp-tuninggal még kipréseljek 20 pacit a verdából... Bár nyilván van akinek elsősorban ez utóbbit jelenti a tuning. Én viszont már nem nagyon tudnák megszokni egy kanyarban összevissza imbolygó autót, amely a kormánymozdulatokra nem úgy reagál, ahogy a kezeimmel szeretném, a kuplungja meg olyan mintha egy tál almáspitében taposnék.... :)

voszi 2012.09.02. 10:05:59

sztem a sanykó ha elolvasná a kis cikkét így 4 év távlatából, maga is jót mulatna rajta. én nagy tisztelője voltam a sanyi bácsinak mindig, az aktuális autóját istenként tisztelte mindig. nekem ez egyszer sikerült, és arra is ráfaragtam, szóval ez önmagában sztem pont a skac mellett.

aztán hogy a különféle csoda járgányokat milyen laboratóriumi körülmények között sikerült legyalulnia, az maradjon a múltba vesző jótékony ködben.

én egyszer próbálkoztam be M5-nek (E60), a Csákk Norisz hídon, gurulóból természetesen, még szép, és kikaptam, pedig sokkal erősebb voltam, mint a sanyi. igaz csak a végén vert el a pali, és nem is olyan sokkal, és nézett is ki a túlméretes fejéből, mert olyan 120-ig kicsit jobb voltam. egy opeles két okból opeles,

- mert ennyi pénze van,
- mert gyerekesen ragaszkodik ahhoz, hogy egy opel is lehet olyan jó, mint bármi más.

én voltam ez is, az is, és most is úgy gondolom, hogy az opel nagyon szerethető, és olcsó mindennapos, illetve hobbi autónak az egyik legjobb választás.

hajrá sanyi!
süti beállítások módosítása