Heti merítés

  2012. július 01. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Sokat eszik és nem megy

59042

Megvétel után elhatároztam hogy az autó nem marad széria állapotban.
A módosításoknál igyekeztem a búcsús, teszkós tuningot kerülni.

Országúti cirkáló

57204

Tulaj odadobta a kulcsot, hogy menjek egy kört. Hatalmas volt! Kis háromszög ablak hiányzott. Rádió hiányzott. Gumik kopottak voltak rajta.Klíma nem ment.

Japán romboló

45749

Fékezéskor lekapcsolta a rádiót, behúzta az antennát, elhalványult a világítás (sötétben kanyarban elég gáz), majd fékezés után fordított sorrendben visszaált minden.

Megy mint a meszes

59050

A csomagtartó elég nagy, de a pótkerek helyére bekerült az akksi meg pár elektromos kacat, defektmentes gumi vagy Conti defektkitt javasolt, meg persze napi 10 miattyánk es 3 szűzmária.

Kékvillám

59044

Bő három éve fogant meg a gondolat, hogy szükségem van egy hobbiautóra, amit lehet építgetni, helyrepofozni, csinosítgatni, hétvégéken elővenni és dédelgetni.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr574621812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2012.07.01. 11:12:57

Ezt a golfos embert nem nagyon értem. Gyakorlatilag sikerült az 1.6-os és az R32 rossz tulajdonságait egy autóban egyesítenie (bár az igaz, hogy nem néz ki rosszul - egy Golfhoz képest). Ráz, mindenhol leér, de még csak nem is megy...

De legalább a hangos kipufogót hanyagolta, az nálam jópont. :-)

Amúgy miért lenne nehéz 5x100-as felnit találni?

(Jó volna valamit csinálni a blog.hu-s blogmotorral, mert ha nem lehet kommentelni, szart sem ér az egész. Nem igaz, hogy nem lehet megcsinálni...)

Rocko- 2012.07.01. 11:19:43

Golf. :DDDD
igazi idióta. :D jó sok pénzt elbaszott arra, hogy hazudjon.
ennyi erővel vehetett volna egy Ferraris kulcstartót, menőzni azzal is elég, de legalább olcsóbb.

ilyen amcsi dögből én Cadillac Fleetwood Broughamet néztem ki. aztán körbenéztem hogy melyik országban élek, és inkább felkeltem.

Eclect 2012.07.01. 11:33:03

Golf: Miért is olyan magas a 6.5 literes fogyasztás az 1.6-os Golfnak? Egyébként komótos autópályázáson kívül többet eszik 6,5-nél (volt a családban, tudom), de akkor meg miért nem a rendes értéket írja be, ha panaszkodik rá. Nem szőrszálhasogatás, de nem értem az ennyire logikátlan dolgokat...

Leadfoot 2012.07.01. 11:38:13

@Eclect: Az ember saját maga is elhiszi az ilyen lódításokat. :-) 6,5-öt szerintem talán országúton tud enni, buzis tempóval. Pláne ezekkel a malomkerekekkel...

Make Valamit · http://make.blog.hu 2012.07.01. 11:39:10

Ki nem tojja le azt a golfot... jó hogy nem az 1.4-es fighterből épített R32 replikát.
A Lincoln-os sztorin a könnyem is kicsordult; persze egy $300-os autót nem biztos hogy megérte volna $1500-ért hazahozni :)

Liquid_Night 2012.07.01. 11:44:05

215ös gumikkal persze hogy sokat eszik a Golf, van ott gördülési ellenállás...azért engem nem feltétlenül zavarna az az 1.6os motor, lendülettel biztos hogy nagyot lehet vele autózni:)

srank 2012.07.01. 12:39:10

aszongya a lekszuszos gyerek "aki jól keres,legalább havi 200E-et " :DDD
akinek álom ez a kereset és belevág egy 20 éves luxusautóba az egy pénzügyi kamikáze , gondolom a gyár előtt jól nézett ki az operátori fizuból vett japán szivar audi :DDD
arról nem is beszélve ha hitelre vette mert akkor jobban jár ha felköti magát ...

TaaT 2012.07.01. 13:03:30

@Leadfoot: Nem ráz (nincs áram alatt) csak éppen nem túl komfortos ezeken a remek utakon, az alja eddig 2x ért le 2006 óta, de semmi komoly... Mondhatjuk hogy a szépségért szenvedni kell, ennyi még éppen belefér...

Igenis nehéz szép 5x100-as felnit találni elfogadható árban, alessió/hijoin és társai nem játszanak...

@Rocko-: van aki 4kereket vesz annyi pénzből amennyit én az átalakításra költöttem (megsúgom 0.5m alatt van az összeg)...

Menőzésről szó sincs, 10emberből 9 észre sem veszi az autót az utcán...

@Eclect: Ahhoz képest ahogy megy, sok...

Amúgy 60%-ban városon kívül 100km/h, 40%-ban belül meg 60km/h, így jön össze a 6.5l... volt már több is, kevesebb is...

@Liquid_Night: a gyári váltóméret 17 és 18-on is 225, ez a 215 az aranyközépút minden tekintetben: kinézet, ellenállás, átmérő...

Rocko- 2012.07.01. 13:06:23

@TaaT: kérdezném: mi értelme volt?
azon túl hogy neked tetszik.

akos696 · www.focusauto.hu 2012.07.01. 13:12:42

@Rocko-: Nyilván az, hogy neki tetszik. Mindenkit kérdőre vonni, annak mi értelme van? Szerencsére nem egy jaj de csúnya blogszökevény lett belőle.

biker_kolee 2012.07.01. 13:24:27

@TaaT: Földim, még én sem láttam a géped, pedig itt járok 'csabán nem is keveset... :)))

TaaT 2012.07.01. 13:40:29

@Rocko-: nekem tetszik, pont :)

Van aki ennél több pénzt költ el egy hasonló korú autóra hogy működő képes legyen, nekem ilyenre nem kellett áldozni...

@biker_kolee: hobbi autó lévén relative keveset használom, de néha azért elő-elő veszem :)

vmaast 2012.07.01. 13:57:41

Jó kis merítés ;-)

1. A Golf átépítés...Csak az átlag magyar tuning...
Villantós egyhatos interceptor sonkaszeletelő kerekekkel, nulla nyomatékkal, éves bérlettel a kapaszkodósávba.
Jó pont, hogy kinézetre az átlag felett áll, a kinézetének nem a júzer ízlése szab gátat, max. az alap...

2. A Lincoln-os sztori tetszett, mindig érdekelt ez az "ámerikaiótós" életérzés ;-) Tényleg kár volt kint hagyni...

3. Semmi újat nem írt szegény a Lexus-okról, igazi kamuprémium márka...
A júzerek görcsösen ragaszkodnak hozzá hogy a modern technika szuperlatívuszát vezetik, de a Lexus igazából annak a megvezetett önértékelési zavarban szenvedő tömegbetétnek való, aki a trendi ájfonnyán egyezteti a következő "levegőmunkacsoportos" találkozóját...

4. A Hatos Bimmer ellenben pont annak ideális, aki írt róla, keresni sem lehetne jobban összeillő párost.
Becsületére szóljon (max. respekt) hogy le meri írni, az autó egy betegágy, de legalább jól mutat a csajával ;-)
Tulajdonképpen szimpatikus a srác, vidáman fogja fel a bajor technika mély ütéseit...

5. A Gtv-ről nem lehet sokat mondani... Az elmúlt évtized egyik legjobb csukott roadster-e. Aki ismeri tudja, aki pedig nem, annak legtöbbször úgyis csak egy "szaralfa".

u.i.
Tanulságos összevetni a Bimmer, és az Alfa tulajdonosának stílusát, mondatszerkesztését ;-)

_Wasp_ 2012.07.01. 15:04:43

@vmaast: "Tanulságos összevetni a Bimmer, és az Alfa tulajdonosának stílusát, mondatszerkesztését"

Biztos azért van, mert az alfások kifinomult úriemberek egytől egyig, míg a bmw-sek bunkó takonypócok.

Nekem volvom van, de igazolom a sztereotípiát: jó nagy tahó is vagyok. Te mivel jársz?

Leadfoot 2012.07.01. 15:08:14

@TaaT: Hát jó, vazz', ha nem használod, akkor persze, hogy nem ér le. Meg az Alfődön, ahol inden tök lapos... :-D

Nekem gyári sportfutóműves Toledo van, és még a 16-os gyári kerekekkel is túl kemény az ízlésemnek, az első Leon Sport R lökhárító meg azért oda-oda tud érni (holott szemre messze nincs olyan alacsonyan, mint az R32 lökhárító), bár nem gyakori, főleg, ha figyel rá az ember.

vmaast 2012.07.01. 15:24:47

@_Wasp_: Nem kell többet belemagyarázni, mint amennyit írtam.
Viszont ha neked ez a véleményed, lelked rajta ;-)

fuel 2012.07.01. 15:43:17

Vontatással simán összejöhet a 6.5 liter:) Normálisan közlekedve esélytelen. Azt a motort forgatni kell, hogy menjen valahova és a 8 liter valószínűbb fogyasztás. Ha azt nézzük ki tud kevesebb fogyasztást generálni, ha gurul hegyről lefelé, akkor bármivel lehet 6.5-ös fogyasztást csinálni:)

Yaesu 2012.07.01. 16:18:49

Tudom kié volt a GTV, jó pár éve én is vettem tőle egy Alfát. :)

Büszke_troll 2012.07.01. 16:35:58

Sokat fejlődött a technika.
'94-ben vettem egy 1,4-es Golfot. Az is valami borzalmasan rosszul ment, de az tényleg sokat fogyasztott, valami 10 körül, pedig olyan finoman járattam be, mintha egy angyal ült volna a volánnál.

Most meg az 1,6-os fogyaszt 6 felet és még azt is sokallja a tulaj. Szép.

akos696 · www.focusauto.hu 2012.07.01. 16:42:20

@fuel: Ez nem így van. Volt A3-om ezzel a motorral, és semmi negatív tapasztalatom nem volt vele. Városon kívül dinamikusan autózva is inkább 7L volt. De most is van egy 8v 1.6 autónk, csak egy öregebb BMW, és bizony, ha 120 fölé nem megy az ember akkor 6.2-6.4 a fogyasztása. 4 személlyel, csomagokkal autópályás tempó 7.5L. Cégautó helyett használva fél évig az átlag 6.8-7.2 70% országút, maradék város. Mondjuk Compact kaszni, nem mondjuk kombi, de csak 100kg különbség van a kettő között. Városban, rövid távon sajnos az igaz (2-3km-es távok).
Amúgy meg érdekes ez az 1.6 motor de egy szar hozzáállás, mintha mindenki legalább 3.0 V6-al járna (én azzal járok, de ott annyival nagyobb a tömeg is, hogy a 'kis' Bömössel 5x körbeautóznám magam pláne szerpentinen). Pedig a valóság az 1.0-1.3 Stiftek és 1.2 Fabia meg az 1.4 Octavia országa vagyunk, aztán mégis a szar fos egyhatosozás megy a kommentekben.

akos696 · www.focusauto.hu 2012.07.01. 16:44:16

@akos696: Javítás:Városban, rövid távon sajnos 9-10L, az igaz (2-3km-es távok, főleg télen 10.).

akos696 · www.focusauto.hu 2012.07.01. 16:52:29

Az is érdekes, hogy a GTV-nél írja a tulaj, miszerint az autó országúton óvatosan hajtva 12L-t eszik minimum,használva inkább 14, városban pedig 20-at, de az átlagfogyasztáshoz simán beírja a 12.5L-t. :)

Tudom-tudom, egy hobbi autónál nem számít, de akkor is....

vmaast 2012.07.01. 17:14:04

@akos696: Persze, de az konkrétan egy 3,2-es cucc, ami leszakítja a fejed, és nem a mai idióta törpeturbóstakarékos szemlélet szerint készült ;-)

Kuruttya 2012.07.01. 17:30:41

Az a GTV szép. Elfogadnám hobbiautónak én is. Na majd egyszer, ha nagy leszek!

Büszke_troll 2012.07.01. 17:41:09

@vmaast:
azért ne ájulj el tőle. ha olyan jó lenne, ma is ilyen motorokat gyártanának.

Ezzel szemben egy "250-nél leszabályozott német csoda" kisebb motorból, jóval kevesebb fogyasztással, bőven több lóerőt és több mint egy másodpercet ver erre, egy 0-100 gyorsuláson.

Roadsternek meg ne hívjunk már egy 2+2 üléses coupét.

Smartass 2012.07.01. 17:55:37

"És a lényeg, aminek a leghosszabb fejezetnek kellene lenni: mit kellett javítani az autón? Csalódást okozok: semmit."

Km vásárláskor 44600
Vezetett km 16700

Tyűha. Bírom, amikor emberek 2 hónap használat után írják, hogy fúdemegbízható.

Majd 5 év, meg 100 00 km után beszélgessünk.

vmaast 2012.07.01. 18:00:31

@Büszke_troll:

- Ma azért nem gyártanak ilyen motorokat, mert nem felelnek meg az érvényben lévő ill. várható környezetvédelmi szabványoknak, plusz a divatnak.
Mondjuk ezt felvázoltam már az előzőben is, ha elsiklottál volna felette ;-)

- Komoly ember mindamellett nagy ívben tesz a 100-as gyorsulásra.
16 éves korig ez az autózás mércéje, afelett kissé összetettebbé válik a dolog.
Idővel rájössz ;-)

- Ne hívj...

Camping Bike Tiptronic Supercharger 2012.07.01. 18:11:01

A BMW-s csávóhoz volt már "szerencsém",itt lakik a városban(Székesfehérvár) és tényleg megvette a DB9-et.Mondanom sem kell,hogy 2-3 hónapon belül pürévé is törte.Mostanság egy szürke Passatban látom feszengeni.

Ciri 2012.07.01. 18:13:16

@vmaast:

"Komoly ember mindamellett nagy ívben tesz a 100-as gyorsulásra."

Ez paradoxon. Komoly ember nem vesz ilyen fostalicskát.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.07.01. 18:23:47

1,6 os Golf 215 ös felnivel 6.5 es fogyasztás??
értem..

Ciri 2012.07.01. 18:34:56

@Gyurma73:
:))

olyan negatív vagy, hogy nem hiszel a júzernek :)

vmaast 2012.07.01. 18:37:33

Végül is hihető a 6.5, legfeljebb nem benyából ;-)

Büszke_troll 2012.07.01. 19:22:28

@vmaast: "Komoly ember mindamellett nagy ívben tesz a 100-as gyorsulásra.
16 éves korig ez az autózás mércéje, afelett kissé összetettebbé válik a dolog.
Idővel rájössz ;-)"

Így van. Viszont a 0-100 gyorsulás egy jellemző adat, egy 5 másodperces autónak általában a futóműve is jobb, mint egy 10-esnek. Stb. A vicces az, mikor valaki azt hiszi, hogy a gyorsulási, teljesítmény, vagy nyomatékadatnak semmi jelentősége.
Idővel rájössz ;-)

Zsotto 2012.07.01. 19:29:11

Hát inkább az a szomorú, hogy a Lincoln-os nem ott követte el a nagy hibát, hogy a kocsit nem hozta haza, hanem ott, hogy önmagát "hazahozta".

vmaast 2012.07.01. 19:48:07

@Büszke_troll:

Egyfelől:
"Ezzel szemben egy "250-nél leszabályozott német csoda" kisebb motorból, jóval kevesebb fogyasztással, bőven több lóerőt és több mint egy másodpercet ver erre, egy 0-100 gyorsuláson."
Kontra:
"egy 5 másodperces autónak általában a futóműve is jobb, mint egy 10-esnek."

Szóval a több mint 1 hirtelen 5 lett... ;-)

Másfelől:

"egy 5 másodperces autónak általában a futóműve is jobb, mint egy 10-esnek."

Szerinted.

pukancs 2012.07.01. 20:57:55

@vmaast:

a 6-os BMW
LOL

vannak benne erdekes megoldasok, pl a motor 15 evesnek tunik, mert a veseken keresztul a huto nem allitja meg a vizet (esot), szal a motor frontja eleg leharcolt, a teteje meg a tobbi kacat meg zsir ujnak latszik, szep a kontraszt.
pollenszurok alatt berohad a viz a szelvedorol, -4 pont
ulesek nyikorognak -5000 pont
kormanyrol a millimeter vekony gumi ugy malik le, mint a szaraz takony -8pont
idrive neha beorul, foleg tolatasnal, kell neki par mp -6pont

egy ipari szenny nem hogy német minőség..ilyet még egy skoda fábiának vagy egy F betűs kocsinak se enged meg az ember..nem hogy egy prémium bmw-nél...

"streetfighter" 2012.07.01. 21:12:39

Bírom az ilyen farkasbőrbe bújt bárányokat mint az a golf. Hulladék motor, dögös kinézet. Jó kis párosítás.
Ez a bmw-s gyerek igen csak erősíti a mára tulajairól kialakult nézeteket.
Az alfások meg mindig csak alkalmanként használgatják a kedvencüket. Nem is csodálom. Azt még talán kibírják. :)

vmaast 2012.07.01. 21:36:35

@pukancs: Ha a 15 éves olasz vasam csak hasonlót is produkálna, már felgyújtottam volna ;-)
Mondjuk azért a Bimmerre sem ez a jellemző, ritka kotvány darab lehetett...
És gumiréteg a kormányon???
Azt meg melyik céllövöldében nyerte?

Abfangjaeger 2012.07.01. 21:39:26

Imádom az ilyen Golf-féle átalakításokat, mikor a féknyereg és a felni pereme közé befér egy újszülött feje. Ennél már csak egy überebb dolog van, mikor ugyanezt a felnit egy 210-es dobfékre teszik fel. Ha a tulaj sokallja a 6,5-öt vegyes használattal, akkor tartson önvizsgálatot.

Rocko- 2012.07.01. 22:37:50

@Ciri: komoly ember...

...nagy levegőt vesz. :)))

_John_Doe_ 2012.07.01. 22:40:03

@vmaast:
""egy 5 másodperces autónak általában a futóműve is jobb, mint egy 10-esnek."

Szerinted. "

Miért, szerinted nem?

Nyilván az a gép a 240 lóerejével még ma is megeszi az átlagautót reggelire, de nem a saját kategóriájában. Ha a németekről van szó, Audi, BMW, de még a Mercedes is csinál sportosabb autókat jelenleg, aminek ez az olasz csoda csak jelenthet. Had ne soroljam őket.

Volt nekem a '90-es években egy R5 GT Turbóm, valami isten volt az a gép, még ma is megfogná az autók többségét. De józanul, be kell ismerni, ma már nem az a szint. Lehet a múltban élni, csak ne fikázzuk már a mai autókat, mert nevetségessé válunk. Mármint azoknak a szemében, akik 10 évesnél fiatalabb sportos kocsikat is használnak.

vmaast 2012.07.01. 23:30:09

@_John_Doe_:

Nem feltétlen.
És most finoman fogalmaztam...

Az meg hogy ki csinál sportosabb autókat, ki eszik meg kit reggelire, öt másodperc alatt százra...
Nőjetek már fel!
Nem tudjátok kicsit ejteni ezt a germán lóerőfetisizmust?
Üljetek be egy ilyen autóba, és élvezzétek a vezetést ;-)

_John_Doe_ 2012.07.01. 23:42:08

@vmaast:
Nem tudom mennyire germán lóerőfetisizmus, mintha a népítéletes fickó is a motorerőről áradozna:
"Erről nagyban a motor tehet. Indítózás a megszokottnál hosszabb, majd hang nélküli, tükörsima alapjárat 700 körül. Kis fordulaton iszonyatosan dúsan keveri a naftát, bármelyik fokozatban képes elindulni rángatás nélkül. ..még hatodikban is. Most jön a hüjegyerekes rész. Mozdonyszerű ereje már abban a pillanatban megjön, mikor rálépsz a gázpedálra, legyen az 1500 vagy 5000. Nincs késés a gázreakcióban, elég a lábujjadat megmozdítani és érezhetően reagál. Nem olyan gömbölyűen és udvariasan, mint a GT 3.2 vagy 147 GTA, hanem kirúgja alólad a széket és hátba ver: ideje indulni haver."

corollaman 2012.07.02. 08:51:52

6,5 nem rossz fogyasztás ekkora kerekekkel. 205/45r18 jobb lett volna a fos utakra és a fogyasztás szempontjából is. Persze valószínűleg drágább..

TaaT 2012.07.02. 09:11:13

@Abfangjaeger: Meglepően jól teljesít a 256-os fék, és ezt olyan is megerősítette aki 288-al használ négyesgolfot... amúgy meg túl nagy macera lett volna nagyobbra cserélni csak azért hogy ne férjen be egy csecsemő feje :)

közösperonos átszállás 2012.07.02. 09:27:19

@_John_Doe_: Gázreakcióról, járáskultúráról, hangról is beszél azért amellett, hogy hogy húz. :-) Szóval most azért sarkítottál.

közösperonos átszállás 2012.07.02. 09:29:25

@Leadfoot: "Hát jó, vazz', ha nem használod, akkor persze, hogy nem ér le. Meg az Alfődön, ahol inden tök lapos... :-D"

Mert az Alföldön se dombok, se fekvőrendőrök, se szar utak. :-)

közösperonos átszállás 2012.07.02. 09:33:31

@Büszke_troll: "azért ne ájulj el tőle. ha olyan jó lenne, ma is ilyen motorokat gyártanának."

Költséghatékonysági okokból állították le a gyártását, az eladott darabszám ma már kevésnek számított ahhoz, hogy megérje még gyártani a blokkot. (Előtte valami harminc évig vagy hogy használták.) Ugyanígy akkor a sor6 is pocsék megoldás, mert csak a BMW használja (meg aki a BMW-t másolja), de kétliteresben már az sem?

stevee 2012.07.02. 10:00:41

Golf: Simán lehet reális a 6,5 literes fogyi mondjuk az itéletben emlitett 215/40R17 gumimérettel......:o) Viszont a 215/40R18 szerintem is korrekt arra az autóra.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe n. 2012.07.02. 10:34:56

ez a bmws mekkora egy pöcs, miaz hogy kacat D:

Aldo Moro 2012.07.02. 11:01:57

Hát mi a ráknak tesz valaki akkora malomkereket egy sima 1,6-os taligára?

A béjemvés ritka egy tapló jószág.

A Lincoln az igen. Haza kellett volna hozza.

Rocko- 2012.07.02. 12:06:25

@Aldo Moro: meg mindenki más aki szerint a Lincolnt haza kellett volna hozni:
a kocsit hozhatja, csak:
- rohadt drága
- csak a kocsit hozza, annak a fogyasztásával
- a fizetése kint marad

ezek után kihozna haza egy ilyet?

közösperonos átszállás 2012.07.02. 12:07:53

@Rocko-: Nameg a forgalomba helyezés, pl...

Persze, nyilván bánja az ember, mert tök jó lenne... Csak sokkal drágább, mint amit reálisan megér.

Rocko- 2012.07.02. 12:09:30

@közösperonos átszállás: igen, akartam írni azt is, kimaradt.
plusz ugye a forgalombahelyezés nem csak a papírmunkát jelenti hanem az európaiasítást. (E fényszórok, és a többi.)

3ndRush 2012.07.02. 12:50:40

Szerintem szép az a Golf... Most mondhatja itt akárki, de nem hülyegyerek tuning, 1 viszonylag visszafogottabb Cult. Most az, h 1.6... Bár lehet a 23 évem beszél belőlem, de én elfogadnám. :)

DeezL 2012.07.02. 14:19:16

@vmaast:
Itt az 1.6 az ISten azoknak akik nem ültek még olyan autóban ami megy... egyébként meg ahhoz képest hogy 102 105le ahhoz jó a 150nm a Civic 1.6 VTi 160le és csak 145le
egy alfa sem büszkélkedhet egetrengetően nagy nyomatákkal 120ló mellé szintén csak 144-146nm!

Alapból egy szép autó a Golf IV a maga módján,bár átlagos autó így is!de a 6.5öt max kinnt eszi 100as tempóban városban úgy benyeli a 10-12köztit mint a huzat,nagyon nagyon jó esetben 9r e lelehet tornászni!Golfhoz TDI kell!

@_John_Doe_:
Nyilván vannak erősebbek,de egy Turbos meg egy Kompresszoros autót ne hasonlítgassunk egy szívó V6hoz!!!!abban a 3.2es 6 hengeres kategórában az M3 sor6os szívó motorja az ellenfele ami nyilván erősebb mivel 321lóerő volt már az e36 M3asa is!De az alfa 147 GTa az R32es Golfot,Opel vagy bármi ilyent elver! És igen ez aláírom valóban jól mentek az R5turbók,de az UNo 1.4Turbo sem volt rossz!

DeezL 2012.07.02. 14:44:41

@akos696: már aki! de az 1.4 1.6 16v az egy nudli nem megy,eszik... tök mind1 ami nem diesel ezek között az eszik!
Nekem is voltak kis motorosés nagy motoros autóim, tudom miről beszélek!ÉS attól még hogy valami 1.9 nem biztos hogy megy volt ilyenre is nálam jópár példa pl 1.9 Td 75le Toledo meg az Audi 80 1-9 TDi 90le,nem voltak versenyautók,de legalább nem ettek sokat,okosabb választás mint egy 1.6os benzines...
a benzinesek 1.3ig nem esznek sokat,nyilván ebből is arra igaz inkább ami injectoros!Első autója a Fimnak egy 1.38v 68lóerős swift volt,nagyon keveset evett kint 4,5-5,5 közt városban 6-7közt! következő 1.6 78le8v tipo na ez már kint min 6,2 városban jó 9-10....(mig voltak 25i BMW-im,több db is ha normálisan használtad 10-11liter vérosban)3hónap után el is adtuk a francba vettünk egy Tipo 1.9 Td-t és láss csodát az már csak 6körül evett városban,ok nem megy úgy mint egy benzines de nem is volt gyenge...

Meg jó érzés ha előzésnél tudod hogy eltudsz menni nem kell 3szor átgondolni hogy neki kezdjél előzni...tudom miről beszéle,skodákkal meg ladákkal meg ilyesmikkel kezdtem.. 90ben megvettem az első nyugati autómat ami egy E21 320i volt,akkor már az egy izelítő volt abba a világba amit úgy hívunk ,hogy megy..Utálom ezt a sok gyökeret vesz egy 1-6os Thaliát és akkor odajön hogy neki 0-100ig nincsen ellenfele...

EGyébként tényleg a zöme 1.2HTP-vel 1,4Octaviával 1.4 Astrával jár...csak annyi pénzből lehet venni külföldön,normálisabb valamivel idősebb autót,jó állapotút,csak körül kell nézni!Nyílván értem én,egy Swiftet olcsóbb szervízeltetni mint egy A6os audit!

Személyszerint nekem nem kellene új autó,a nagyobb értékveszteség miatt,meg hitelre autót teljesen hülyeség,mindenki addig nyújtózkodjon ameddig a takarója ér,amennyit elfizet hitelre,pláne hogy a CHF-esek megszívták lehet szervízeltetni meg biztosítást fizetni akár több használt régebbi autóra amit az ember megtud venni hitel nélkül! És Személyszerint nagyobb igényeim vannak mint egy 1.6os Octavia pl. ezért autóparkom: munkára: Inca 1.9TDi110le ,Ducato 2.8TD,Iveco 2,8TD,városi cirkálónak 1.9 Td ZX(ami szintén nem egy rakéta de keveset eszik) asszony:facelift 1.9JTDm 150le 147 Alfa,fiam Zx utódja:facelift 156 1.9JTDm 150le.. és a ZXet leszeretném cserélni valamire..vagy S80as Volvo,vagy régebbi A4es audi esetleg Passat,de ez még odább van kicsit

DeezL 2012.07.02. 15:09:16

@Smartass: Teljesen jól látod. Új autónál is sokan írták,4 hónapos korára hogy még semmi baja sincsen!

@vmaast: Kinek mi..Én sem tolom már úgy neki mint régen...Nem állok le versenyezgetni a lámpánál 1.0es SUzukikkal stb,mert fölösleges! De azért ez a gyorsulásos dolog,nem hagy hidegen,mikor rálépek 6.ban a gázra és lazán gyorsul az autó!PL. a jelenlegi alfáimra gondolok,vagy volt pár VW PD TDI-m is... vagy ami erős autó és mondjuk 5 sebességes az is jó érzés,meg hogy nagyobb dombokon felfele,csak tartod a lábadat a gázon és nem lassul,ha meg rálépsz gyorsul dombon felfelé,hidd el jó ám:)

DeezL 2012.07.02. 15:14:08

@Smartass: ezt valóban jól látod,új autóknális irják 4 hónapos korára hogy milyen jó a gép...

@Büszke_troll: hidd el azért jó érzés ha mész egy nagy dombon fel az erős autóval 5.6.-ban és gyorsul felfele... igaz már nem úgy vezetek mint fiatal koromban,mert nem fogok leállni versenyezni 1.0-s suzukikkal mert ennek nincsen értelme,fölösleges

DeezL 2012.07.02. 15:15:26

@DeezL: ezt azért irtam mert először nem küldte el az elsőt,de a lényeg mind kettőnek ugyanaz

DeezL 2012.07.02. 15:30:51

@DeezL: és bocsánat a gondolatmenetet nem @vmaastnak irtam

offroad 2012.07.02. 15:32:37

te jó ég megszólalt a sok pesti ÚR..srácok nézzetek már magatokba...végigolvastam és sírok! Ti olvastok totalcart? Tutinem, de akkor?:O Sok b*zi..;)

Rick4 2012.07.02. 15:43:05

Ehhe, már megint nem megy a totalcar-os srácoknak a saját kútfőből való ötletelés, miért kell megint a prohardver.hu autós topicjából ötleteket meríteni? Aki akarta, ott kibeszélte ezt a témát, erre most itt megint valaki megírja, és még pénzt is kap érte. Plagizálás a köbön. Monnyonle...

w a s d 2012.07.02. 16:07:45

@DeezL:
"megvettem az első nyugati autómat ami egy E21 320i volt,akkor már az egy izelítő volt abba a világba amit úgy hívunk ,hogy megy..Utálom ezt a sok gyökeret vesz egy 1-6os Thaliát és akkor odajön hogy neki 0-100ig nincsen ellenfele..."

A 320i "izelítő volt abba a világba amit úgy hívunk ,hogy megy", a Thalia 1.6, ami ugyanannyit tud gyorsulásra, végsebességre, meg lenézendő?

Büszke_troll 2012.07.02. 17:36:18

@DeezL: "hidd el azért jó érzés ha mész egy nagy dombon fel az erős autóval 5.6.-ban és gyorsul felfele... "

Jónak mondod.

DeezL 2012.07.02. 19:38:46

@w a s d:
de az E21 mikori technika? meg alapból az egy 6hengeres autó a Thalia meg nem...100tól felfele jobban megy...

@Büszke_troll: te mit terelgetsz?milyen autód van?csak kiváncsiságból:)

vmaast 2012.07.02. 21:13:38

@DeezL: A sok füves cigi, mi? ;-)

Abfangjaeger 2012.07.02. 21:27:14

@TaaT: fordítva ülsz a lovon. :-)
Nem a féket kell növelni, hogy ne legyen nagy a rés, hanem a felniméretet csökkenteni. A fékhatással nekem semmi bajom a dobféknél, az optikai része az, ami bántja a szememet.

DeezL 2012.07.03. 00:34:40

@vmaast: ááá,csak figyelmetlen voltam!

DeezL 2012.07.03. 00:41:39

@w a s d: na meg úgy értettem a dolgot,hogy 1990ben a zömében keleti autókkal rendelkező országban fasza volt egy 320as...főleg hogy kezdtem egy 100as skodával,majd 105s aztán 120gls és a 3 éves GTL Zastit adtam el hogy megvehessem a nála 8 évvel öregebb BMW-t...mellette asszonynak akkor meg Polski Bis-e volt:) akkor ez a BMW 190ezer Ft-ban volt,hihetlen így visszanézve,hogy most egy 8 éves 3ast kb 2 millióért lehet venni..főleg az amikor levittem a pécsi autóvásárba 90 őszén ,s kb 30 nyugati autó volt,az emberek a sorok között kiabáltak,hogy itt egy nyugati autó..és úgy eladtam 290ért,hogy nem is alkudtak belőle...

Büszke_troll 2012.07.04. 09:27:30

@DeezL:
egy suv 230 és egy roadster 300 lóerő felett.

De már vagy két hete nem vezettem kocsit, egy robogóval járok a városban. /27 lóerő, ha érdekel :) /

DeezL 2012.07.04. 11:50:46

@Büszke_troll: én csak kérdeztem,semmi bunkóságot nem tartalmazott a kérdésem!

DeezL 2012.07.04. 13:36:43

@Büszke_troll: Rendben! Jó lehet az a 300ló fölötti roadster

TaaT 2012.07.04. 14:38:23

@Abfangjaeger: Én fordítva? LOL :P

De ha ez megnyugtat, télen 16-os lemez kerék van alatta :)

Büszke_troll 2012.07.04. 20:28:18

@DeezL:
Sajnos nem. Volt előtte 160 lovas MX5-öm, na az ezerszer autózhatóbb volt.
Viszont a mostaniban jól nézek ki, a Mazdában meg mint valami buzi. :) (elnézést a melegektől)

DeezL 2012.07.04. 21:54:43

@Büszke_troll: és ez a mostani ez mi is gyak?

o6r6v (törölt) 2012.07.06. 21:53:42

hi, udozol mindenkit a "bmw-s csavo" :-D

lehet nem ugy jott at az iromany, ahogy en gondoltam, de igazabol nekem kell szeretni, mert en hasznalom pucukat.

nehany teny:
a kocsi 99.9%-ig atomjo, de vannak vele aprobb (nekem idegesito) dolgok (direkt nem irtam problemat).
ilyen pl a pollenszuros tema, 6ezrenkent cserelni kell mert reggelre dohos szag lesz az utasterben (igen, ki vannak tisztitva a lefolyok), stb. de egy gondos tulaj figyel minden aprosagra, raadasul mivel angliaban lakom itt viszonylag gyakori az eso (honapok ota esik 1-1 nap kivetelevel, /pill 15 fok van es szakad) tehat van eselye berohadni a viznek ejszaka.

a defektturo gumis tema meg elony is, igy olcsobban kijottek a normal gumik (245/ 285/ ), viszont potkerek nuku, de breakdown cover van :-D

az hogy az ules nyikorog az tenyleg gaz, de kis nyomozas utan rajottem, hogy a derektamasz egy bizonyos poziciojaban nyikorog csak, atallitottam, megoldva.

a felholyagosodott festek az ilyen, 2x2negyzetcentirol van szo, kritikus szemem kiszurta.

csendben megjegyzem, hogy egy fenykoraban majd 25 millas kocsi azert szar nem lehet.
igy hasznaltam sem 2 forint, plusz szamoljunk hozza havi 2-3 kilot benzinre ugy, hogy a melohelyem oda vissza 20mls/nap :-D

DB9 jelentem nincs osszetorve, mivel meg meg sem vettem, autot meg csak 1 trabit tortem ossze eletemben, meg par motort, meg magamat, de az enduro az ilyen, igaz Koxi?

summa-summarum jo kis gep, ajanlom mindenkinek, aki szereti a V8-at.

ps: hetvegen megneztunk egy uj Dodge Challenger SRT-t, a 6.1es Hemi blokkost, a lenyeg hogy az 0km-es auto a nyomaba nem er a 6 eves 6osnak, ezt tenykent lehet kezelni (nem gyorsulasban). eloredontottem az utasulet, es ugymaradt ottragadt, KO, ennyi. recseg, ropog, zorog, szal minden ami negativ, de sajnos a Mustang meg a Devu is ilyen, ámerikai ...

a fel nem tett kerdesre, "ha ennyire szeretem miert angol sportauto lesz a kovetkezo, es nem BMW" arra a valasz egyszeru: DB hetvege, valami 5os kombi pedig a szurke hetkoznapokra, de esszel, szigoruan 5 eves felett, ott mar ize van a kocsinak, plusz jo aron adjak a nagy benzint a "hulye lengyelnek", mivel az angoloknak mindenki lengyel, aki kelet europabol uszott fel a Temzen, en speciel Reading-ig :-D

csokolom a kezeteket, BMW-t mindenkinek, olasz autot az ellensegeimnek (mazerjoskat leszamitva).

o6r6v (törölt) 2012.07.06. 22:54:07

vmast: az elso hozzaszolasod alapjan meg is kedveltelek, aztan mar nem :-D

a "kotvany darab" kicsit kemenyre sikerul, az auto karcmentes kivul-belul, mellesleg megjegyzem, ha akarnek sem talalnek ilyet Magyarorszagon, nemetben igen, de nem lenne elado. a 2. gazdaja vagyok az autonak, ami egy 6.5 eves BMW-nel tobb mint csoda. egy komplet irathalmazt kaptam vasarlaskor, ami minden elvegzett javitasrol tartalmazta a szamlakat, mindent, aminek a kocsihozo koze van. meg a hivatalos BMW szervizben is el voltak amulva tole, mikor beugrottam bevasarolni.
mellesleg az ara sem volt semmi, de a BMW-s sziv az igy dobog.

a bmw tulajokrol alkotott hamis kep abban a pillantban osszeomlik mindenkiben, amint bekerul a korbe. abba a korbe, akik tenylek BMW-sek, nem a plazahulyegyerekek, es nem a mugengszterek. abba a korbe, ahol nem a 800ezer forintos 520i meg a 15 eves 320i coupe a heti nagyszam a tesco parkoloban, hanem abba, ahol tanacsokkal segitik egymast pl a neten (e39.hu) vagy szemelyes talalkozasok alkalmaval. csak egy egyszeru pelda, egyik kedves ismerosomnek BMW szalonja van, es egy E39 touring-al jar ... de annak az autonak nincs parja a vilagon. biztos a tobbi marka tulajok kozott is megvan az osszetartas, de az mar nem az en dolgom, a tanulsag, mint mindig, hogy ne itelj elsore, foleg ne egy olyan embert, akit nem is ismersz.

megjegyzem, ha valami 23 eves nyikhaj egyszer-fent/egyszer-lent drogdiler lennek fehervarrol, akkor igazatok lenne :-D
süti beállítások módosítása