Heti merítés

  2012. április 15. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merites

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Tatra nezná bratra

35534

Az autó igényes, sok saválló és króm betétje emeli a kellemes közérzetet, ugyanakkor mindig ott van az öröm mögött az üröm is, hiszen a központi zár olyan csehszlovák "fejlesztés", ami egy ajtót mindig nyitva hagy, biztosítva ezzel az esti sétának beillő körbejárást - a vállalati sofőrök testmozgása ezáltal biztosítva volt.

Álomból rémálom

57986

Az autó 3 év alatt 3 kasznisnál járt, az első egy Budapesti kasznis volt, aki szétszedte az autót de sajnos valamiért nem volt kedve tovább csinálni a munkát, így keresni kellet valakit aki tovább csinálja.

Műszer

56011

A magyarországi utam után viszont rájöttem, ott fél év alatt darabokra esne, annyira rosszak ott az utak, minden csörgött zörgött rajta.

Ityu minidg mindenhol elmegy!

48999

Nagyon tetszett, keveset evett, dinamikus is volt, de eladtuk. Ugyanis a Trooperünk nem rendelkezett honi papírossal, amit a rend éber őre nem kevés pénzzel jutalmazott.

Mit szerethet az ember egy Land Rover S.III.-on?

25952

Talán azt, hogy három hétig állt a minusz harminc fokban, s mikor reggel nem indult Anya Mercije, Apa Range Roverje, az öreg zokszó nélkül indult, megmentve a családot a kínos elkéséstől.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr964440010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsírnak való 2012.04.15. 10:41:35

A Land Rovert elfogadnám.Igazi "még anyagból van" stílusú gép,amit az örökkévalóságnak terveztek.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.15. 10:52:28

Az az Audi 100 igazi nagy szopoda.
A 2. kasztnis meg a homokfúvós nem lehet, hogy összedolgozott, hogy többet szakítsanak? Bár ha igen, akkor igazi gyökerek :D

Rocko- 2012.04.15. 12:02:24

@ColT: most már annyira nem szopolda. :)

Rocko- 2012.04.15. 12:04:35

jól látom hogy az Isuzu egy Range Rover Classic koppintás? :)

dennisthemenace 2012.04.15. 12:32:23

@Zsírnak való: Rohadni viszont elég jól tud. Viszont a hazájában ez senkit nem érdekel, egy igáslónak készult, annak is használják. Pár ezer procc kivételével, akik a vidéki házukhoz vezeto aszfaltozott úton elengedhetetlennek érzik egy ilyen Defender alufelnis, metálfényes, légkondis torzóját..

GOLAZ111 2012.04.15. 13:13:35

A T613-4 éppen a legigénytelenebb Tátra. Szégyen ez az autó a sok műanyaggal és már akkor is csak kényszerből gyártották. Egy rossz kompromisszum, a Krómka sokkal szebb.

Gomulka Béla 2012.04.15. 13:25:05

lehet, hogy rossz az az Audi, annak akinek van, de az oldalra dontott motor a levegos és tágas térben, az nagyon szép látvány.

AutoUnion · http://retroaudi.blogspot.de/ 2012.04.15. 14:54:04

Az autó nem rossz, nagyon is szeretem, nem az autó tehet róla, hogy rossz döntéseket hoztam. Az illetőket sem tudom hibáztatni, hülye az, akit hülyére tudnak venni, azaz én :)
Az öreg kupec megmarad, a kis szabadidőmben magam fogok nekiállni szétszedni, és újra normálisan összerakom, pár dolgot úgyis színtereztetni, polírozni akarok, max megeshet, hogy még k 5 éves projekt lesz belőle, mert egyszerűen nem jutok a közelébe, csak 3 havonta. Másik gondolatom, hogy kihozom Németországba, akkor kb 1-2 éven belül végeznék vele, itt több idöm lenne foglalkozni vele, pl hétvégenként, garázs lenne hozzá.

(---Flúgos Buszos---) 2012.04.15. 16:56:06

Régi Audik mindig is ócskák voltak. Ezzel megint csak bebizonyosodott.
Nagy nyomot nem hagyott az emberekben,akikkel beszéltem eddig. Pedig nem egy olcsó verda volt anno ez sem.

Olyan jellemtelen abból az időből. Még a rally-s Lancia is nagyobb szám ezeknél.

Rocko- 2012.04.15. 19:42:42

@(---Flúgos Buszos---): értő olvasás.
aztán értelmezés.

nem az autó tehet róla, hogy kókány mesterek kezébe került.
jellemtelen autó? igazán? milyen autók/kupék voltak abban az időben?

midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.04.15. 21:15:18

@GOLAZ111: @GOLAZ111: Igaz, ennek a nepiteletnek az iroja pedig egy igazi rohadek alak. Mar nincs meg neki a Tatra (nem is volt az ove hivatalosan sohasem), mert dolgozni kellett volna vele. Amit felsorol az itelet elejen (hogy lakatoltatta a kromkat meg a tobbi) pedig szintiszta hazugsag. Ezt az autot kolcsonbe kapta meg gyakorlatilag, a valos tulaj meg volt szorulva nagyon anyagilag. De mikor jobbra fordult a sora, "visszavette" az autot.
Ez a peldany ma mar egy rajongonal van, aki teljesen felujitotta.

Amugy valoban igazad van, a belseje tenyleg undorito, de fejlodott muszakilag a kromkahoz kepest (kevesebb fogyasztas, nagyobb teljesitmeny, meg puhabb ulesek, jobb futes stb stb)

(---Flúgos Buszos---) 2012.04.15. 21:55:20

@Rocko-: Én alapjába véve vettem az akkori Audikat. Nem csak ezt az egyet. Kár ebbe az olvasást belevonnod. Nem azt mondtam,hogy ez a kocsi önmagában egy rossz gép lenne.

Valamiért nagyon cérnánhúzott viselkedésed van. Valami gond van?

AutoUnion · http://retroaudi.blogspot.de/ 2012.04.15. 22:03:15

@Rocko-:

Szerintem igaza van, én is jobb szeretnék egy Mustang Fastback-et, vagy egy Fiat Dino-t, de a manitálcából ennyire futotta.
70-es években az Audi nem aratott nagy sikert, de ezt pótolták a 80-as években :)

Rocko- 2012.04.15. 22:18:13

@(---Flúgos Buszos---): azt hittem erre értetted.

@AutoUnion: nyilván egy Fastback erősebb képet ad, de szerintem korlátozzuk magunkat Európára, 70-es évekre, az akkori leehtőségekre. nálunk szocializmus, németeknél 2 blokk, szerintem abban a korban ez a Coupé vagány volt. szerintem ebben az árkategóriában kb. a Alfa Romeo Montreal verhette meg.

Alhazred 2012.04.16. 08:37:09

a tatra-t elvinném azért egy körre. életemben kb 2x láttam ilyet, és azt is északi szomszédunknál.

(---Flúgos Buszos---) 2012.04.16. 11:30:00

@Rocko-: Amúgy tetszik a srác részéről a 10 csillagos teljesítmény.
Nem is tudta használni,ő írta,mert ahol a karbi nem megy jól,ott a teljesítmény is elvész,akárhogy dől bele a benzin.

Nekem önmagában ez a 80-100-as széria alaból nem tetszik. Kis polski hamarabb hoz lázba,abból az időből.

Rocko- 2012.04.16. 12:09:40

@(---Flúgos Buszos---): írhatod neki is diretkben: @AutoUnion:
hogy kinek mi tetszik, az szubjektív, azzal nem vitatkoznék. :)

jujdejo 2012.04.16. 13:43:12

gyönyörü az audi coupé:-) kolozsváron láttam egy babakék ugyanilyet, patika állapotban, na azóta rajongok érte!

AutoUnion · http://retroaudi.blogspot.de/ 2012.04.16. 14:27:14

@(---Flúgos Buszos---): Ez már inkább tűnik hajszál hasogatásnak :)
Ha végigolvastad, lent írtam, hogy teljesen új karburátort kapott, de már előtte is jól ment, csak alapjárati gondjai voltak.
A teljesítmény egy 1976-os autóhoz viszonyítva, nagyon is rendben van, nem versenyautónak készült, célnak tökéletesen megfelel a 112 lóerő.
Az, hogy neked nem tetszik, nem változtat a tényen, hogy a Coupé egy szép autó, a formáját nagyon eltalálta az alkotó.
Nekem pl az új Audik nem tetszenek, soha nem is vennék 1993 után gyártott Audit, 1-2 kivételével, pl RS2, vagy RS6 C5.

Mocsári Troll 2012.04.16. 15:32:19

a land rover afrikai szafarikra való, a porsche meg a tükörsima nyugati utakra.

szépek, de ha valaki ezekkel akarna itt havi többezer km-t vezetni, szerintem azt is megbánná, hogy megszületett.

nálunk az ideális autó az lágy rugózású, ballonos kerekű, a hosszú és a nyugateurópainál sokkal hidegebb, jegesebb telek miatt összkerékhajtású, a drága üzemanyagárak miatt pedig dízel vagy lpg-s.

(---Flúgos Buszos---) 2012.04.16. 16:01:33

@AutoUnion: Oké,nem esett le,hogy a tiéd. Ne haragudj.

Zsírnak való 2012.04.16. 18:02:27

Jó autók ezek.
Haver is ezeket hajtja.

jagparts 2012.04.16. 21:43:33

ami a land rovert illeti nem szeretnék annak az embernek a barátja lenni akié volt az autó.ennyire lepukkadt kocsit még nem láttam,ugyanis én vagyok az új tulaja.iszonyatos állapotban tartotta a fazon ,semmi nem működött rajta ,lehet hogy még olajat sem cserélt míg nála volt,de a lényeg ,hogy még igy is volt benne élet.tényleg egyből pöccre indult,majd szétesett zörgött csattogott de sohasem robbant le,de már meggyógyult és teszi a dolgát mint fiva vizsgás autó.ennyit a barátságról.ja ,és nem egy ágrólszakadt fazon volt a "barát"

Zsírnak való 2012.04.17. 12:50:31

Írta is a tulaj,hogy csak arra tartotta,hogy kihúzza a slamasztikából.De hogy mínusz 30 fokot honnan szedett nekem az a rejtély :)

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2012.04.19. 11:57:38

@Rocko-: Meg a Capri. Ascona A, Kadett LS, aztán Manta A. Renault 15, 17. Kis hunyorítással Scirocco I.
Voltak jópáran.

Rocko- 2012.04.19. 12:21:59

@malenykij polgar: Capri, Scirocco, ezek vagányak. szerintem.
süti beállítások módosítása