Két francia esete a nemzetgazdasággal – Fluence, Avantime, Volt - tctv3 6. adás

  2011. november 20. - Nínó Karotta Címkék: chevrolet winkler karotta renault volt hamburger avantime matolcsy györgy fluence állkapocs görcs

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Duda alert! Totalcar élő tévéfelvétel Focus ST-vel, Komondorral, csajokkal
2012-11-19 14:50:33

Ma (hétfő) este (19:00) a Hootersben vesszük fel a következő két tévéadás konfjait. Mit jelent ez?

Koenigsegg Agera, BMW 7 vs Audi A8 a 90-es évekből
2012-10-17 20:30:00

Szeretettel köszöntünk mindenkit a DoQ szoknyája alól. Mint mostanra tudjátok, újra van Totalcar tévéadás

Honda NSX, Tokyo Motor Show - tctv3 10. adás
2011-12-18 22:46:00

Mindenekelőtt arigato gozaimas NSX Tominak, aki két napját áldozta a TC forgatására. (Miután egyszer már

Dödzs B-series vs Mercedes Sprinter mentő, Krejzler Thema
2011-11-27 22:45:00

Habkönnyű nyári közszolgálat – küldj két infantilis majmot gyermekmentőt tesztelni, hogy kiderüljön:

Szerkesztőségünk fonendoszkóppal figyeli a nép hangját. És ha a nép józan autókat követel, akkor józan autót kap. Egyet. A Renault Fluence olyan józan, hogy Amy Winehouse-t is kihozta volna az elvonóról, ha időben érkezik. Lényegtelen háttérinformáció, hogy a Dodó Büfé krumpliburgere valóban feladta a leckét, az első harapás előtt elmulasztottam a bemelegítést, így annyira begörcsölt az állkapcsom, hogy percekig némán könnyeztem. Nehéz szakma a miénk.

Remélem, a Nemzetgazdasági Minisztérium nem tartozik azon balszerencsés helyek közé, ahol az Indavideó nem működik, mert az Avantime-teszt többek érdeklődését felkeltheti ott. Ez a konkrét autó 3 éven át az enyém volt, a gyerek érkezésekor cseréltem le egy Priusra, aminek van elég ajtaja. Nagyon szerettem, mert értékeltem benne az öngyilkos idiótaságot, hogy meg merték csinálni, és főleg a következményekbe beleszaró, végtelen életörömöt. Sajnos a józan ész és a piaci gyakorlat figyelmen kívül hagyása időnként okoz kisebb kellemetlenségeket, így lehet, hogy a Matra gyár, mely az Avantime-ot készítette, nincs többé, a modell maga pedig az autógyártás történetének egyik legjobb utolsó tréfájaként lett halhatatlan.

És végül a Chevy Volt. Elég rég ígérgettük, de mindig csak csúszott. Már tudják is, miért: bűnös ökoterror lett volna egy villanyautó világpremierjére csőstül röptetni (gyilkos kerozint égetve) a sok kénkövesen kipufogó autósújságírót, így a Winkler egyedül ment a bemutatóra, egy szál kiskamerával. Ezért nincsenek vacak, közhelyesen topgíres, agyonszínezett képek, követhetetlenre vágott, hadd-nézzem-má-meg-normálisan-azt-az-autót klipek, semmi kis művészet. A Volt egy videós blogposzt, nem több, és jó eséllyel maga az autó sem lesz jelentősebb szereplő hazánk gépjárműállományában.

Nagyon érdekes, hogy az autósport környékén minden nő jó fej. Polgár Kriszta és Várkonyi Andi is jól nyomta a gymkhanát az immár sperres MX5-ökkel. A pókerbajnoknő olyan bőszen driftelt a gyakorlásban, hogy gumiporos lett az orcája, ami egyértelműen a legszexibb smink, amit el tudunk képzelni.

Ja, és az a két kurva ronda, tokás illető, akik konferálják az egyes anyagokat, azok mi vagyunk a Winklerrel. Kissé előnytelen volt a világítás meg a perspektíva, és talán a utah-i kamionos és a legóemberke-frizura se segít, akárhogy is, talán anyánknak se tetszünk ezeken a képeken. Tiszta szerencse, hogy éjjel van a műsor, ilyenkor a kisgyerekek már mind alszanak, a neten meg át lehet minket tekerni. Jó tekerést!

 

Előző adásaink:

Új magyar Mercedes B, Range Rover Evoque – tctcv3. 5. adás

Egy Charger, egy Zafira és egy magányos majom a McLarennél – tctcv3. 4. adás

Úgynevezett létező autók 2 millióért + autóversenyzők – tctv3 3. adás

BMW M5, Bódi Sylvi, Velodrom – tctv3 2. adás

Nissan 370Z vs Hyundai Genesis, Mini JCW – tctv3 1. adás

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr783399228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

midnight se 2011.11.21. 00:41:05

@Nínó Karotta: Avantime egy klasszikus volt mar a szuletesekor, es a bevezetes is csuszott. Egyik legjobb baratomnak is van egy turbos, el tudnam viselni csaladi autonak is.

Magyar[HUN] 2011.11.21. 00:42:20

Fluence=prémium Dacia :)
Avantime=van benne valami olyan kisugárzás ami miatt megkívánja az ember,hiába ránt vissza a földre Winkler a hiba felsorolásokkal :)
Gymkhana= jó csajok voltak, kevéske drifttel,ezért ez most 10/7 pont
Volt=csak én vettem észre,hogy a suttogással is hangsúlyozta Robi,hogy milyen csendes egy hibrid?
Összegezve=jövőhéten ismét veletek tartunk :)

Magyar[HUN] 2011.11.21. 00:44:36

Ja és az egyik legjobb pontja a műsornak a giga burger volt,jó kis emberes adag ,ahogy kell :)

Önjáró Talajgyalu 2011.11.21. 00:45:31

@Nínó Karotta: Oks, akkor rendben. Nem vanik TV-m, tehat nem tudtam mikor er veget (vagy mikor kezdodik), csak a hibauzenetet lattam...

Amugy az adas (meg mindig) jo, a Voltrol ennyi volt az anyag osszesen? Mert az nem sok, ellenben keves.

Önjáró Talajgyalu 2011.11.21. 00:47:38

@Önjáró Talajgyalu: Ja, jo most hogy elolvastam a videohoz tartozo postot is, mar a Volt eset is vilagos lett...

red87 2011.11.21. 00:47:46

@Magyar[HUN]: Budapest, IV. ker, Megyeri út, kifelé bal oldal, az UTE stadion után nem sokkal ;)

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.11.21. 00:49:50

Ha az Avantime alatt egy XM hidrós futőműve volna, instant get volna!!!

hofi601 2011.11.21. 00:54:35

@Nínó Karotta: Az Avantime-ot meg is írod egyszer? Jó volt a teszt, de kicsit rövid. Szerintem maradt még benned közölnivaló. :) Legalábbis remélem. Minden tiszteletem, hogy birtokoltál is egyet, én addig soha nem merészkednék, de tisztelem az autót.
A gymkhana most teljesen rendben volt, látszott a lányokon az akarás: tépték a kéziféket, rúgták a gázt, ahogy kell, és ahogy vártam volna a többiektől is eddig.
A fluance tesztből kicsit hiányoltam a fantáziát, anno Robi az Albeával nagyobbat alkotott hasonló témában. Ettől még rendben Volt ez a műsor. :) A Slovakiaringes csapatás mikor lesz, amit Pista beharangozott?

LanciaBacci 2011.11.21. 00:56:54

Sajnos a hang egyre rosszabb, viszont a dik-má-he meg egyre nézhetőbb.

Avantime így is instant get szvsz :)

hofi601 2011.11.21. 00:57:15

@Tie: Hát még ha szereltek volna egy csörlőt az elejére... :)
Kezd magába szippantani az XM? Már nem is a Range-dzsel kezded?

red87 2011.11.21. 01:02:53

na, a végére értem, részemről ez megint 10pontos adás :)
rendes tesztek, jó szövegek, semmi duhajkodás, de ennek ellenére is unalommentes az egész :) és igen, még a gymkhana is jó volt, pörögtek a lyányok rendesen, és megdöbbentően normálisnak tűntek, kedvesaranyosak voltak :)

hajrá, így tovább, egy hét múlva újra itt! :)

CivA(3)rolla 2011.11.21. 01:08:10

Hát igen érdekes lenne megkérdezni a hahu-t meg a mobile.de-t hogy mennyien tájékozodnak a következő 2-3 napban avantime ok felől :D.
Szőrszálhasogatás: építő jellegű kritikaként csak annyi, hogy ez most nem leírós teszt és nekem hiányzott egy kamerába túráztatás, hogy halljuk azt a szépen körülírt v6-ot! (A mini-s tesztet már többször visszanéztem a hanghatások miatt!)
A műsor amúgy kiváló és autós műsorba szép lyányok valók na, az mindenkinek tetszik:D

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.11.21. 01:23:09

@hofi601: Megírnám az Avantime-ot szívesen, de sose érek rá. Most se azt írom, sajnos. Remélem, még lesz rá módom, mielőtt felfordulok. A Slovakiaring a következő adásokban lesz, eloszlatva szépen. Több sztori.

kzolika 2011.11.21. 01:44:57

Robin a Volt tesztvideóban egy Tag Heuer Monaco Gulf edition van?

hofi601 2011.11.21. 02:07:24

@Nínó Karotta: Megint az fordult meg a fejemben, hogy hogyan lehetne ötvözni az ingyenes tartalomszolgáltatást és a fizetős szolgáltatásokat... (Nem vagyok most hajlandó nyelvtanilag, stilisztikailag helyes mondatokat kreálni ilyen idő tájt.) Én egy 500-ast simán bedobnék a kalapba egy ilyen cikkért cserébe, ha mondjuk Winkler vagy Pista írna bele 1-2 keretest, netán egy kis videóanyag is lenne még benne, dupláznám is a tétet. Ha egyre többen lennék ezzel így, akkor Neked is egyre inkább lenne időd írni. :) Mert egy ingyenesen hozzáférhető termék esetében mit reklamáljon (követelőzzön) az ember? Így is respekt, hogy figyelitek a visszajelzéseket, és beépítitek a műsorba. Bezzeg, ha fizetős lenne: simán leverhetnénk rajtad, hogy miért nincs még kész a hangyász, és különben is, miért nem írsz róla mostanában semmit? :)
A Slovakiaring remélem nem úgy lesz elosztva, mint a TC Drag, a képek meg a beharangozó alapján sokkal többet sejtek benne. Az NSX önmagában megérne egy komplett műsort.

Szerzet 2011.11.21. 02:25:41

Brilliáns falnak menés, köszönjük!

dr.oid 2011.11.21. 02:58:56

a vérfarkasok vámpírt esznek
megnéztem e három tesztet
azt mondanám mindjárt hányok
de csinosak voltak a lányok
vérre ment a csajok harca
gumipor kenődött arcra
a jégkirálynő jól tekerte
míg modellbébi le nem verte
a legendás sárga óra
megvette valaki kilóra
w csuklónak újabb éke
a svájciak egy büszkesége
netán olasz szemüveggyár
mely ménkűnagy tachót kínál
nem tisztem ezt megítélni
a főszerkink tud ám élni
inkább mutassatok muffot
ha nem találtok durvább cuccot
vagy zsérár döpárgyijő kéne
ki ávöntájmba beleférne
ültem én is gall csodába
húzzanak a bús picsába
igaza van hetfield arcnak
a végeláthatatlan harcnak
megszállott híve kell legyen
hogy egy ember ilyet vegyen
a matra régen egy jót gyártott
senki hasonlót sem látott
espace volt williams módra
közepén renault motorja
v10 volt a forma 1ből
pöccintésre váltott egyből
a brutális versenyváltó
karbonülésben a kiscsávó
le professornak volt a tisztje
e buszkiméra dicső tesztje

shinny bayaar (törölt) 2011.11.21. 03:42:00

@Nínó Karotta:
A megjelenésetek miatt ne ostorozd magatokat, mert Robi a belét is kifutja, te meg ezzel a fejjel már tisztára olyan vagy, mint wolverine (progmatos pendrájv-karmú unokaöccse). Ti mindent megtesztek, és a lényeg, hogy megint van tv adás!

@dr.oid:
Nagyon vicces, költőgeci,
Apád faszán lett vón gumi.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.11.21. 04:44:50

Hát, ha valami csoda folytán otthon lennék és megtekinthetném "élőben" a tévés verziót, akkor is a neten nézném meg az adást, mert ezt a Gymkhana nevű FOST (aminél emlékeim szerint több látványosságot és érdekességet nyújtott a jogsi megszerzésekor kötelező kör a rutinpályán...) simán átlépem. Nem is érdekel, ki bénáskodik egy ilyen 5 éves gyerekeknek való pedálos gokart pályán, zutty, már át is ugrottam. A celebkurvákra amúgy sem vagyok kíváncsi, fogalmam nincs (Hál' Istennek), kik ezek. Gondolom kb. semmit nem tettek le az asztalra, tehát nem veszítek semmit. (Az nem számít elért eredménynek, hogy apu-anyu jó sok embert ismer itt-ott és benyomja a félig debil kicsi lányát a tévébe, vagy valami háztömb körüli szépségversenyre.)

Ja, egyébként a sok csesztetésnek látom végre lett eredménye, kijelenthetem, hogy a nagy Zindavidejó már a többedik TC adás megnézésére is alkalmas, méghozzá külföldről is! Hoppá! Sávszélesség! Nem dobja le 2 perc után! Elindul! Tölt!

Nah, szóval Rönós adás, tetszett. A Chevrolet Volt tesztecske még elbírt volna egy-két percet a "Hogyan autózzunk a lehető legkevésbé látványosan egy rutinpályán, válogatott alkalmatlan sofőrökkel?" című rész rovására. Azért úgy láttam, hogy Robinak még kicsit tetszett is a villanyos jármű.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.11.21. 04:58:15

@Önjáró Talajgyalu: Hát te meg miféle magyar ember vagy, hogy nincsen tévéd még a klozetben is, he?! Azonnal szégyelld magad összevissza, térdelj a sarokba. 6-os csapágygolyókra. De mán.

:DDD

@gyvy: Nana, csak csínján a Rönó-gyalázással. Tegnap hozott a négyharmad egy új rendeletet, miszerint ezen lélektelen cselekmény faluszéli jegenyefára való kikötözéssel és 100 botütéssel büntetendő! ;-)

Egyébként itt meglepően sok lett a Fluence idén. Pedig már nincs is roncsprémium. Kis pénzért sok vas. Tök jó bolt.

AciDuzzu 2011.11.21. 05:20:17

Azért a Renault-soknak még mindig van humorérzéke. Most amikor már szinte senki nem kínál kétliteres szívó benzinest, akkor pont a Fluence-hez rendelhető :)
Nem volt élvezhetetlenül rossz a Volt-os anyag, de a magam részéről jobban támogatnám a technikailag kissé jobban megtámogatott videókat, az ilyen low-budget anyag mehet a honlapra, de talán a tv-be mégse kellene.
A gymkhana-s részbe a jövőben is csak csajokat.
Fl(at)u(l)ence :))

whale 2011.11.21. 06:40:46

Jóvót, teccett, csakígytovább. Képi bindzsiből ennyi télleg elég, nem kell ennél jobban spilázni. Nekem anno a Győrffy Miki bácsi aztat tanította, hogy ott ahol mindenki VOR öltönyben jár, ne akarj BOSS-ban nyomulni, mert minimum nem fogják érteni...:))

Bali01 2011.11.21. 07:29:12

Imádom az Avantime-met,soha nem adnám el,sajnos az elsőt egy Pathfinder miatt elkótyavetyéltem,de az már megmarad,remekül érzi magát a többi vaspuncis szépségemmel együtt.Még egy Spider azért hiányzik:(

Magyar[HUN] 2011.11.21. 07:33:39

@red87: Ezer kösz,ha arra járok mindenképp megkóstolom ezt a "csodát" :)

Nr01 2011.11.21. 07:40:31

Ablakba fekvés by Karotta :D

kutyaszarpor 2011.11.21. 08:13:34

de én azt nem értem,hogy az a gíkama vagy mi a rák az minek????????

volt egy olyan része,amikor egy 360 fokos fordulót farolva kellet megtenni,na ott nem hogy farolás nem volt,hanem még tolattak is.ez milyen drift?!?!?!

VÉGOD még tolattak !!! a szerkesztők meg bevágtak ilyen gumicsikorgásokat,oszt közbe meg mentek vagy negyvennel
hát ez nagyon lol volt

hát az a renault avantime meg no comment,
még annyit se ér,hogy írjak róla!

sunblind 2011.11.21. 08:26:20

.. a dodóban sok évvel ezelőtt lecigózott egy harcikutyával felszerelt lokálpatrióta részecskefizikus. A szövegkörnyezet azóta anekdotát ihletett ...
.. mérkell a Pistának rendes nagy olaszkocsit adni, mikor az előzőt is hálátlanul visszavitte ...

ChPh 2011.11.21. 08:27:46

@Nínó Karotta: Segédíró nem kell?
Hirtelen bazi sok időm lett :(

abc 2011.11.21. 08:47:32

Úgy látszik még mindig trendi fikázni a francia autokat, és ebből egy fél műsort csinálni.

Autopeti 2011.11.21. 09:21:38

Tegnap nagyon élvezetes volt az adás és kövezzetek meg, de a Gymkhanát is élveztem a csajokkal.
Sokáig csodálkoztam, hogy akartok ennyi mindent belesűríteni 25 percbe, aztán a végén rájöttem hol a trükk: a Volt-ról alig volt valami, de sebaj, egy esélytelen hülyeség drága pénzért, senki normális nem fogja megvenni.
Jövő héten várom a Dodge mentőautót:)

Leadfoot 2011.11.21. 09:36:28

@Nínó Karotta: Akkor jöjjön a kritika, szigorúan építő jelleggel.

Az Avantime-nak nagyon örültem, és egyben volt az összes teszt, de kicsit úgy éreztem, rengeteg dolog volt beszuszakolva ebbe a 2x percbe.
Szívem szerint kihagytam volna a Voltot vagy a Fluance-t (utóbbihoz talán a szponzor is ragaszkodott), mert az Avantime-ról szerintem még sokat tudtál volna mesélni.

De persze a gymkhanát hagytam volna ki leginkább, változatlanul fönntartom, hogy nem igazán jön át a hangulata a képernyőn keresztül. Persze tudom, a hagyományos "2-3 teszt egy adásban" struktúra túl egyszerű lenne.

ecodrive 2011.11.21. 09:44:38

Gyerekek, biztos nagyon jó a mozitok, sajnos én nem tudtam megnézni. Ez az Indavideó úgy hasít, mint - up egykori szavaival élve - csiga az akácerdőben.

Sajnálom, hogy nincs legalább egy youtube-szerű platformotok, ezen én még semmit nem tudtam megnézni, mert lefagy, megszakad, nem lehet beletekerni, gyakorlatilag használhatatlan.

Kívánom, hogy legyen egyszer jobb is, biztos' a nézőtök leszek.

BraviaBoy 2011.11.21. 09:52:25

Jó vót! :)

Fluence nem rossz, ha bármikor új autó vásárlásán törném a fejem, nem lenne rossz választás, de egy darabig azt hiszem nem lesz ilyen.... :)

Az Avantime igazi kuriózum, nem is ismertem korábban ezt az autót, de megtetszett! :)

A Volt továbbra is egy semmirekellő autó, az elektromos hajtások még mindig gyerekcipőben vannak, amíg legalább 200-300 km nem lesz a hatótáv, esély sincs a nagy piaci részesedésre.

A gymkhana most jó volt, szépen vezettek a lányok.... Kár, hogy Polgár Kriszta nem hozta a barátját, Daniel Negreanut, kíváncsi lettem volna ő milyen kocsival érkezik... :)))

Tommi 2011.11.21. 09:59:32

Mi az Avantime alatti első muzsika?

Az adás meg nagyon jó volt!

Tommi 2011.11.21. 10:02:51

Ja még egy: Az Avantime-ot nem az 51-es úton forgattátok le valahol Dunavarsány felé?

cyd 2011.11.21. 10:05:05

@Nínó Karotta: Ha van "kinyújtott alkar", bele sem merek gondolni milyen lehet a behajlított :)
Pont tőled nem vártam ezt a nyelvi pongyolaságot.

Tizenkettő 2011.11.21. 10:07:00

Avantime = örök szerelem :D

Karotta egyébként ha ennyire tetszett miért nem Espace-ra cseréltél? Az egész hasonló csak több az ajtaja és nagyobb. :D

Tizenkettő 2011.11.21. 10:09:52

Ja és ismét szuper volt a zene főleg a Ben l'Oncle Soul. Találó:D

nagyonnagyon 2011.11.21. 10:13:22

A zene még mindig pazar, Gym-izét áttekerem, francia kocsik nem hoznak lázba, a volt sem de ennek ellenére minden másodperc kikapcsolódást nyújtott, hambi guszta volt :)
Pont nem ide tartozik de Omm, legalábbis az én nézetemben tök jól "működik" a kamera előtt, karakteres, formabontó és spontán vicces. Valószínűleg nem ez a komfort zónája, de remélem megérjük amikor igazán az lesz.
Hajrá !

Waldorf Rolandó 2011.11.21. 10:49:41

egész élvezhető adás volt, ellentétben a múltkorival, ami annyira érdektelen és lapos volt, hogy egy kommentre se bírt rávenni

úgy tűnik, kell tehát néhány vacak jármű meg némi személyes élmény, és képben vagytok

Rocko- 2011.11.21. 11:02:26

csak egy részét láttam reggel, így a hibridautó még nem VOLT meg. :)

látom sokaknak nem tetszik a gymkhana, ne nézzétek. addig én elteszem a csajokat, elférnek itt a pincében.

az Avantime változatlanul zsiráf: szép-szép, de otthonra nem kéne. viszont az új gazdája biztos JÓEMBER. :)))

a Fluence olyan érdekesen lett bemutatva, hogy kissé kívánatos is lett. mondjuk Thaliahoz és Loganhez képest ez nem nehéz.

a burger tetszetôs. :)

volgapierre 2011.11.21. 11:19:07

A versenyek alatt hallható narrátor hangja rettentően idegesítő. Másrészt, sokadszorra is, bár ez csak érintőleges: inda. Gondolom, szerződés köt benneteket és minden index-közeli történetet hozzájuk, de attól még adott a lehetőség, hogy a fejlesztőket és a többi érintettet valagba rúgjátok / rúgassátok. Mert ez ebben a formában minősíthetetlen.

PSD 2011.11.21. 11:34:19

@BraviaBoy: Ez egy semmirekellő hozzászólás volt. A Volt hatótávja jóval több mint 300 km (akár 600 km-is) pont azóta mióta gyártják, így abszolút hülyeséget írtál.
Az is igaz, hogy ebből az adásból ezt sem tudhattad meg.

Bono92 2011.11.21. 11:56:04

@KuKori: eléggé elszomorító, hogy mindennap látod Várkonyi Andit a TV2 híradójában, aki a híreket mondja be, te meg lesenkizet, kekurvázod. Tudatlanság netovábbja! Buta vagy ennyi! Polgár Kriszti meg pókerbajnok, de nem baj! :)

Hurri Kán 2011.11.21. 11:59:32

@KuKori:
Mindegy, Fluence-ről véleményemet ettől még fenntartom, max. kikötnek miatta. :DDD

geekthink 2011.11.21. 11:59:53

Nínó Karotta: respect a gazdaságpolitikai párhuzamért. Ha pár embernek leesett, már megérte...

fegyvervideoponthu 2011.11.21. 12:17:34

Miert lett ilyen rovid a Volt teszt?

A 2 rönó jo volt. A napi poltikai athallasok is jok voltak, de 5 ev mulva visszanezve senkise erti majd.

Dzsinkanna tekerve, szoke sunak dacara.

1kutya 2011.11.21. 12:34:43

@fegyvervideoponthu: neked legyen igazad és ne emlékezzünk rá!

P12_dCi 2011.11.21. 12:48:34

Hajj, ez jó volt.
Ültem abban az Avantime-ban nyáron, nagyon szuper autó, és tényleg imádják a gyerekek. De igazából mindenki imádja.

A Voltról szívesen néztem volna még pár percnyi felvételt, de ez van.

Ismét jó munkát végeztetek, gratula!

duplakuplung 2011.11.21. 13:18:13

Tetszett!
Dzsinnkanna nem nagyon, de nem baj.

Bono92_ 2011.11.21. 13:19:12

@Bono92: A TV2 híradóját csak senkik nézik. Egyébként egy híreket felolvasó droid már valaki? Vagy egy sikeres szerencsejátékos? Akkor az eheti lottónyertes is valaki? Idióta.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.11.21. 13:23:11

@hofi601: Miből mit lehet kihozni. Az Avantime-ből sose lesz terepjáró, de egy kényelmes személyautó még lehet. Ha hidrós futóműve lenne, ugye. :)

Ettől még az alfa és az omega a Land Rover. :)

Bono92 2011.11.21. 13:52:54

@Bono92_: az is droid dolog, hogy csináltál egy szinte ugyanolyan accountot, mint az enyém, csak azért h beszólj nekem! :) de úgy látszik nem érted. Egy mindennap látott hír bemondót nem felismerni, és azt mondani róla h apuci pénzén jutott be a tv-be, az meredek! Tudatlanságra, és tájékozottlanságra vall. De igazad van, csak a Hír tv nem? :) az a színvonal! :)

Suraki 2011.11.21. 14:42:38

Hejj, ez az adás most bejött. A csajostól, a politikai áthalláson és avantájmoson keresztül a Voltig.
A nyomorult adatokért fellapozom az internetet, ahhoz nem kell se cikk, se adás. Ez a szubjektív dokumentarizmus aminek itt értelme van. Éljen soká az autonóm riport az autós újságírás berkeiben is! .-)

Bunta 2011.11.21. 14:47:48

Sajnos tényleg arra van szükség hogy hosszabb legyen a műsor. Addig is várunk amíg a TV2 rájön hogy illene adnia egy szombat déli egy órás műsoridőt.

És akkor mindenki boldog lenne :3

tomoo 2011.11.21. 15:09:22

@geekthink: Csatlakoznék. Minden esetre a kommentek között nem nagy visszhangja volt.

Az Avantime-hoz hasonló racionalitású típusuk volt épp azokban az években a Clio V6-os. Egyszer az is megérne egy misét.
A Vel Satis is hasonlóan bátor koncepciót követett, de sajnos voltak vele problémák és a vevőknek sem kellett.

gybazsi 2011.11.21. 16:42:23

Kell egy Avantime........... :)

klacus 2011.11.21. 17:26:49

A voltos rész rövid, a csajokon meg sok volt a ruha. :-)
A fluence ajtókapcsolóinak leocsmányozása alapjaiban sérti a Reanaultba kényszerült társadalmat.
Mindegyikbe ez az ocsmányság van.. :-)

Evil1979 2011.11.21. 18:51:20

Fent maradtam, megnéztem. Nagyon rövidek lettek a tesztek, alig-alig valami kis infóval. Az AVANTIME-ról meg aztán bőven lehetett volna még többet, akár a VOLT helyett is, mert az egy forintot nem ért.

rowi 2011.11.21. 19:06:37

kell egy Avantime...a szövegen meg végig mosolyogtam:D

Bono92 2011.11.21. 19:34:19

@tomoo: egy Clio V6-ost én is nagyon elfogadnék! :D sztem eszméletlen jó autó! :D de nekem bejön az Avantime, a Vel Satis is. Csak kár, hogy rengeteg ember nem értékeli az ilyen extravagáns design-t, csak az unalmas német, de főleg a VW design-t....

r0ger r0ger · http://r0gerr0ger/blog.hu/ 2011.11.21. 19:46:07

- A Renaultnak miért érte meg az Avantime gyártása? Mármint eleve miért kezdtek bele?

- A Fluence egy szerethető doboz.

- A Gymkhanát pedig abba kéne már hagyni.

- A show amúgy nagyon bejött, várom a jövő hetit is! :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.11.21. 20:02:57

@Bono92: Miből gondolod, hogy én egyáltalán nézek TV2-t? Vagy bármilyen otthoni adást. Tényleg, milyen butának érzem magamat.

eeeasus 2011.11.21. 20:05:02

Tisztelt Totalcar!
Ha kerhetnem megtennetek nekem azt, hogy feltoltitek utube-ra az uj adasokat, mert sajnos jobs kollega nem engedte a flash-t, igy iphoneon nemtudom megnezni, a gephez meg nem ferek hozza!
Koszi:)

Hz 2011.11.21. 20:10:24

Némi párhuzam azért felfedezhető Jeremy Clarkson, ételes összehasonlításaival.

BraviaBoy 2011.11.21. 20:16:32

@PSD: Köszi az infót, ezt valóban nem tudtam és a bemutatóból sem derült ki, de ez esetben utánaolvasok. Köszi azt is, hogy semmirekellőnek tituláltad, hogy elmondtam a véleményem az adásról, azért Neked is szép estét!

BraviaBoy 2011.11.21. 20:19:43

Ja, bocsánat @PSD Troll úr, megnéztem a hozzászólásaidat más blogokban, inkább nem szóltam....

Pale 2011.11.21. 21:32:32

"Mert a gyerekek azt a boldogságot érzik, amikor egy hülyeséget látnak, amit minden embernek kéne, és akkor sokkal boldogabb lenne a világ!" :)
Ez tetszik! Szép lenne a világ...
Ha Avantime-ot látok tényleg mindig mutogatom a velem levőknek és nem értem miért néznek rám furcsán. Nem látják a zseniális "hülyeséget"!
Ha enyém lenne a 2 milliárd.......

adf9uy 2011.11.21. 22:22:37

Klasszikus Totalcar feeling. Hibátlan!

CSÖRR-CSI££ 2011.11.21. 22:28:29

Basszus, mit meg nem ér az ember, ha örexik?!
Én is majdnem megkívántam a Fluence-ot... nem tudom... olyan nézzükmámegközelebbrő érzés, vagy mi; így szokott kezdődni a kísértés, ami qrvanagy csalódásban ér véget.
Lehet, hogy ez is?

CSÖRR-CSI££ 2011.11.21. 22:30:55

@adf9uy:
Ja, igen!
Bocs srácok, a műsor az elsőtől a mostaniig nálam drímkámcsrú ;)

Bikk 2011.11.22. 01:05:48

Kár, hogy ebbe a 25 percbe sokminden nem fér bele :( Az autókról kb nem tudtunk meg semmit, a Volt-ról meg konkrétan semmit. És ez a wannabekeményember hang a gymkhana kommentárnál... Némítom a rákba, különben felvágnám az ereim. Persze gondolom végtelen pénzből tudnának a srácok jobbat, de ez így, nekem kevés. (Főleg, hogy a régi TC-k mennyivel jobbak voltak)

kacsa! 2011.11.22. 02:35:18

Kellemes meglepetés volt Várkonyi A., végre látható volt mellkastól lefelé is (meg is lepődtem, hogy lábai!!), meg jól nézett ki abban a napszemüvegben. Csajszis. Hogy mit mondott? Arra sosem figyeltem :)

Azt meg szabad kérdezni, milyen zene volt 13:43 - 15:20 között?

Chevy Volt kéne. Nem vezettetek még villanymozdonyt.

hétszűnyű kapanyányimonyók 2011.11.22. 05:54:00

Szuper, főleg, hogy a Fluence-szal egy használható, elérhető autót is sikerült bemutatni, ha nem is túl részletesen. Ha nem lenne válság, biztos sok elkelne belőle, rendesen megcsinált, rendesen használható szép nagy autó.

Az Avantime egy hatalmas bukta volt, érdekes, de nem véletlenül nem rohangál százezer számra az utakon.

Kifogásaim:

- idióta reklám a pba-nak, ha egyszer látok egy ilyen reklámot, tuti, hogy direkt nem akarok kapcsolatba kerülni a pba-val, annyira zavaró

- gymkhana hülyeséget abba kellene hagyni, láttuk már párszor, akkor is rohadt unalmas volt, tétje semmi, értelme semmi, Várkonyi Andrea meg inkább vetkőzzön le, mert ennél még a Tényekben is többet mutat magából, bár ott sem a felolvasó képességeire vagyok kíváncsi
a másik szőke meg ilyen orral hogy lehetett szépségkirálynő? Nem egy szép arcél, sőt! Várkonyi sokkal szebb, pedig ő csak egy felolvasó droid.

- a kezdő rajzfilmes megoldás, főcím nekem egyáltalán nem tetszik

-rövid a műsor és a fent említett ökörségek ebből is sok időt elvesznek

Szentgyörgyi Ottó 2011.11.22. 10:06:34

Hülyeség, de lehet már más is kérdezte:
Karotta miért nem CARotta?
.
Talán tényleg hülyeség...

ZYLO 2011.11.22. 13:10:31

A krumpliburger volt a legjobb...

Jó, hogy van Avantime, kell valami a praktikum-utálóknak is.

Miért WR teszteli legtöbbször az elektromos autókat? Láthatóan nem szereti. Falevél, panda, golyó kit érdekel? De hogyan indul, gyorsul? Hogyan érezni, amikor beindul a benzinmotor? Csökken-e a dinamika, amikor merül az akku?

andrés 2011.11.22. 14:45:16

Nem akarok okoskodni, de a nálunk árult Fluence-t Törökországban gyártják, és ez inkább egy Megane Sedan, minthogy egy Samsung legyen. Az OK, hogy a Samsung is gyártja mint Renault, de az így néz ki: www.drivearabia.com/news/wp-content/uploads/2010/08/2011-Renault-Fluence.jpg

rántott hógolyó 2011.11.22. 18:29:38

winkler, legalább tv-ben ne vegyél fel replika órát, tök ciki! vagy ha igen, akkor legalább ne olyat amiről üvölt, hogy másolat!

Brownfinger 2011.11.22. 18:56:40

Kritika:

1: a régi Totalcart nagyon szerettem. Friss volt, humoros, újszerű.

2: a mostaniban két kiégett, megfáradt újságírót látok akik erőltetik a jópofizást. Ahhoz, hogy ez a sorozat jól süljön el, minimum ütni kéne az első sorozat színvonalát, de attól messze elmarad.

3: a felkonf laptoppal, aminek semmi funkciója nincs ma már ciki. Hangyásszal 1x poén, sokadszor szintén ciki. Nem az autó, az elv.

4: a felkonfok háttere igénytelen. Járda széle, sötét autó beltér, rendezetlen munkahelyi környezet stb. Miért nincs egy félköríves plotterrel nyomtatott bazinagy, dizájnos, Totalcaros háttér, előtérben meg egy szétvágott Zsiga tető nélkül, oszlopok nélkül, kicsicsázva, amit jól lehet kamerázni, nem kerül semmibe és poén is. A hátsó ülésen néha felül a Vályi, makog vm.-t, visszafekszik. Pár kiegészítő, fények, neon, stb. körben. Nulla forintos háttér lenne, de működne.

5: a Chevi Volt-ra nem kifogás az, h csak 1 ember ment ki kézi kamerával. Egy ilyen semmit le sem adok, hanem megcsinálom rendesen.

6: az Avantime a kutyát nem érdekel. Utcán se láttam még ilyet. A hahu-n van össz 3 db! Akkor inkább egy 8-10 éves bálna bömös, vagy egy szétkúrt Impreza nem?

7: a rendszámra írt főszponzor vérciki. Ennyi erővel filctollal rá lehetne írni a kommentátor homlokára is. Ne már...!

8: tudom, a kritika a legkönnyebb, de ennek a műsornak ebben a formában megélhetési szaga van, pedig a tehetség adott, csak így elvész, nézni pedig értelmetlen.

trakker 2011.11.22. 22:05:25

Most ennyi volt a Volt?

A Gymkhana , vagy mi szar meg a PBA meg szar. Az a mókus tényleg azt hiszi hogy 2011-ben így kell eladni valamit?

devilv8 2011.11.22. 22:18:28

Szerintem Jó az adás! Én nagyon élvezem! A PBA-nál már tuti nem fogok biztosítással szórakozni, annyira idegesítő. A szöszik szépek voltak :-) Ez feldobta az amúgy unalmas gymkhanát. Meg lennék e nélkül. Én nem látom rosszabbnak az adást mint régen, talán annyi hogy inkább kevesebb autó legyen de arról több! Nem mindig jó ha kis helyre sokat akarunk berakni. Én maradok Totalcar fan, mosolygok a teszteken, ami autóknál szerintem nagyon ritka. Nekem ez nagyon pozitív az unalmas tesztekhez képest. Winkler meg fut, így a szívemhez is közelebb áll mint bárki tesztelő:-)

Hakapes 2011.11.22. 23:00:51

A Voltról lesz teszt is? Nagyon érdekelne, hogy egyébként autóként hogy szuperál! Köszi!

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.11.22. 23:38:46

@Hakapes: Szerintem lesz, főleg, ha lesz belőle rendes teszt, nem egy ilyen rövidke kör a festői Svájcban.

Maserati42 (törölt) 2011.11.23. 00:05:08

Ez a rész minden tekintetben hozta a régi széria hangulatát. Ez nagyon jó. Végre a kép is rendben volt. A felkonfok is egyre jobbak. Nekem speciel tetszik az olykor véletlenszerűen megválasztott, ezáltal változatos háttér az összekötő részeknél.

A műsoridő továbbra is nonszensz, a biztosítós reklám és a gymkhana (olyan a hangzása, mint valami orvosi műszóé, lehet esetleg, hogy egyszer egy japán háziorvos írta le ezt a kifejezést páciense diagnózisául?) még mindig nem működik, a TV2 meg elmehet a búsba alapból: arra odafigyelnek, hogy látva az eddigi részek sikerét a BL focimeccsek reklámsávjában ezerrel nyomassák a beharangozót, de hogy adjanak minimum 20-30 perccel hosszabb műsoridőt vagy emberi vetítési időpontot, az már sok nekik.

És tényleg, mit szóltok (ez a Totalcar szerkesztőinek és a tv-műsor készítőinek szól) az internetes vágatlan, ún. rendezői változat bevezetéséhez? Erre semmit sem reagáltatok. Ha a TV2-vel kötött szerződés ezt tiltaná, akkor legalább arra tegyetek ígéretet, hogy majd az évad végén a neten mégis felrakjátok minden egyes rész rendezői, hosszabb változatát és ami még fontosabb, hogy ha lesz még további széria, akkor követeljetek magatoknak hosszabb műsoridőt. Enélkül még mindig csak egy félkész, vagy ha úgy tetszik "instant" verziót fogunk kapni mi, nézők, olvasók, rajongók.

Sok sikert a további munkához!

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.11.23. 00:15:22

@Brownfinger: A Zsiguliból ácsolt felkonf-helyszín szuper ötlet. Ha valaha úgy adódik, hogy egy konkrét stúdióban fogunk konfokat rögzíteni, nem pedig ott, ahová épp a szél sodor, feltétlen gondolni fogunk rá. Ma nem ilyen a működés.

A laptop és márkázott rendszám egyaránt kötelező elem, ahogy a gymkhana és a biztosítási ajánlat is. Ezek kellenek ahhoz, hogy lehessen közöttük műsor.

Az Avantime érdektelenségében nem értünk egyet. A tárgy maga is csodálatosan debil, és egész története nagyon tanulságos. Az a szerkesztési elv, hogy az adásainkban felváltva vannak érdektelen és józan, drága és egzotikus, öreg és vacak, kerek, szögletes, lukas közepű és mindenféle autók, mert - mint az itteni véleményekből is láthatod - mindenkit más érdekel/untat.

Remélem, idővel lesz olyan adás, amit szeretni fogsz (meg talán volt is már, szerintem azért voltak klassz pillanatok idén), mi lelkesen küzdünk.

Sztavrosz_ (törölt) 2011.11.23. 08:07:19

A Renault egyterűek tekintetében (Avantime VelSatis 807) lenyűgözően érdekes dolgokat képes alkotni. Még akkoris ha nem merném megvenni egyiket se.

Matti · http://indafoto.hu/matti 2011.11.23. 12:30:53

kár hogy ma már senki se gyárt idióta autókat :(
robi a hamburger honnan van? tetszetős példány...

voroseltolodas 2011.11.24. 22:30:57

Megsokkolt a két lány. Szépségkirálynő? Biztos az volt,miért hazudnának.
De teljesen átlagosak. A napszemüveges kifejezetten semmilyen.

like.no.other 2011.11.26. 14:52:43

Szeretem a TotalCar műsorát, általában elégedett is vagyok a minőséggel (különösen az új évaddal, ami azért - valljuk be - , minimum két osztállyal igényesebb, mint a korábbi évadok voltak), azonban ez a Chevy Volt teszt egy nagy rakás sz@r. Most komolyan, ennyi mondandótok volt arról az autóról, ami valóban hoz némi vérfrissítést az iparágba? Még előzetes tesztnek is gyenge lenne. Karotta, szerintem fogékonyabb vagy az elektronikus kütyükre, miért nem Te tesztelted?

like.no.other 2011.11.26. 15:00:19

Javítanám magam: ha lesz ennél bővebb teszt, az örömteli. Viszont erre az előzetes mókolásra nem volt semmi szükség.

gumifust 2011.11.27. 19:54:38

Avantime Kelllll :) nagyon menő autó nem is tudam , hogy ennyire sokoldalu , és persze várom a mai Laciát.

stenza 2011.12.02. 00:50:51

Tudja -e valaki, hogy a Volt bemutató elején az a kellemes zongorás zene, kiféle miféle?
köszi!!
süti beállítások módosítása