Úgynevezett létező autók 2 millióért + autóversenyzők = tctv3/3. adás

  2011. október 30. - Nínó Karotta

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Duda alert! Totalcar élő tévéfelvétel Focus ST-vel, Komondorral, csajokkal
2012-11-19 14:50:33

Ma (hétfő) este (19:00) a Hootersben vesszük fel a következő két tévéadás konfjait. Mit jelent ez?

Koenigsegg Agera, BMW 7 vs Audi A8 a 90-es évekből
2012-10-17 20:30:00

Szeretettel köszöntünk mindenkit a DoQ szoknyája alól. Mint mostanra tudjátok, újra van Totalcar tévéadás

Honda NSX, Tokyo Motor Show - tctv3 10. adás
2011-12-18 22:46:00

Mindenekelőtt arigato gozaimas NSX Tominak, aki két napját áldozta a TC forgatására. (Miután egyszer már

Dödzs B-series vs Mercedes Sprinter mentő, Krejzler Thema
2011-11-27 22:45:00

Habkönnyű nyári közszolgálat – küldj két infantilis majmot gyermekmentőt tesztelni, hogy kiderüljön:

És akkor a sok unalmas, drága sportautó után nézzünk egy kis közszolgálatot. És értsük meg végre a Gymkhanát – Magyarország jelenlegi legmenőbb raliversenyzője segítségével.

 

Előző adásaink:

BMW M5, Bódi Sylvi, Velodrom – tctv3 2. adás

Nissan 370Z vs Hyundai Genesis, Mini JCW – tctv3 1. adás

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr423341250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LA_harper 2011.10.31. 15:34:59

Szerintem a két műsorvezetőre ráférne, hogy forgatás előtt elfáradjanak a borbélyhoz. Ahogy kinéznek a tv képernyőjén az már fáj...

Egyébként engem kifejezetten ez a szegmens érdekel. M5-ről meg Porschéról olvashatok máshol. Olyan autóm biztos nem lesz soha a büdös életbe. Egy mazda6 viszont még talán képbe jöhet. Maradjatok csak a földön, jó az. Szóval hétköznapi embereknek hétköznapi kocsiról forgassatok, még ha Skoda feliciáról is van szó.

Más: a ghymkanát vagy mi a faxt el kéne már felejteni a francba, senkit se érdekel, nem is látványos... Kinek az ötlete volt ez???????????

Ennyi.

Csé 2011.10.31. 15:37:17

Nem volt rossz ez a műsor se, kicsit úgy kell elképzelni, mint egy különkiadást :) A köv rész tuti mindent pótol, amit most hiányoltok!
Ámbár kis negatívat én is mondok: Ez a kutya-mikrofon belógatás szerintem is horror, valamit kezdjetek vele, és a kamerával felvett kép is vagy színhiányos volt, vagy csak simán sötét, nemtom, de nem volt olyan jó, mint az M5 :D
És kicsit a Vectra témához:
"gyvy 2011.10.31. 10:17:12
@GGG77:
Az általad felsoroltak bármelyikénél a kombi C Vectrának nagyobb a csomagtartója és tágasabb az utastere. Tudtommal családi autónál ez nem hátrány. Ennyi."
Ezen olyan, de olyan jót nevettem, hogy csak na. Mikor kijött a második generációs mondeo, magasan vert MINDEN kategóriatársat méretben (kívül-belül), hiszen akkora lett, mint a Scorpio volt. És jössz itt a hulladék vectrával, ami az Opel egyik legnagyobb szégyenfoltja volt az Insigniáig, ami meg egy sikergyanús húzás lett!
Épeszű embert nem találsz, aki szeretné a Vectráját, és azt mondaná, semmi baja se volt. Mert abban minden, de minden elromlik...
A Roveren is röhögtem, de Winki azt tuti csak poénnak vette be, illetve ugye kellett egy japán, egy német és valami mellé. Az olaszok meg híresen nem csinálnak jó-praktikus családi kocsit (najó talán a multipla, de az meg ÁÁÁÁ xD).

Hurri Kán 2011.10.31. 15:46:14

@Csé:
Van az a szint, amire már nem igazán reagálok, te ebbe beleesel.
Csak egy megjegyzés: mondjál EGYETLEN típust, ami soha nem romlik el? Másrészt nyilván te is pár olyan, ruppótlan haverod kocsija alapján ítélsz, akik megvették a behozott, 350.000-ről visszatekert akármit, a nulla százalékos beugró mellett szervízre már nem jutott,és azt hitték, sikerült nekik a csoda.

Blogerovac 2011.10.31. 16:21:04

Tetszett, hogy elérhető árú használt autók kerültek fókuszba, főleg, mivel tavasszal vennék én is. De, ha már így, jó lett volna pontos évjáratot, kilométert és árakat is hallani mindegyik autónál, hogy legyen valami viszonyítási alap.

Egyébként tetszett, de a ˝gyn-tonic˝ ;) engem sem kötött le. Jöhetnek más kategóriájú, árszintű használt autó tesztek minden második, harmadik adásban!

A műsoridő nyilván nem alku tárgya, hacsak nem lesz 1 milliós nézettség. Persze az jobban meglenne jobb idősávban.

Kérem a következőt! ;)

Csé 2011.10.31. 16:22:32

@gyvy: Köszönöm, hogy válaszra méltatsz, nekem megtisztelő (tényleg)!
Nincs olyan típus, soha nem is volt, nem is lesz. DE! A B és C Vectra, -ha eddig nem tudtad, akkor most elmondom- híresen rossz volt, és nem a ruppótlan haverjaimról beszélek, ők Focust és Astrát vettek :)
Annyi hibája volt a Vectrának, mint a másik 3 általad említett kocsinak összesen. Rossz volt, kész, mese nincs, el kell viselni. Csak mikor isteníteni akartok valamit, ami alapjaiban rossz, azt én se bírom ki komment nélkül, nézd el nekem :)
Ettől függetlenül simán elhiszem, hogy az általatok birtokolt Vectrákkal nem volt komolyabb hiba, és szerettétek-szeretitek őket. Kivételek mindig vannak...

kacsa! 2011.10.31. 16:31:31

Elolvastam a kommenteket és kicsit el is bizonytalanodtam, de tulajdonképpen jó műsor volt. Nem értem a sírás-rívást, ha nincs Bugatti Veyron akkor már szar. A másik sírás-rívást sem értem, hogy szar a PBA reklám, szar ez, szar az... Ott a csúszka. Egyszerűbb letölteni a videót és lejátszón nézni, mint az indán szenvedni.

csuvel 2011.10.31. 16:31:54

Mint autósműsor ez volt eddig a legjobb. Ötletes lendületes és görcsmentes. A "celebpályát" pedig mindig ilyen profikkal töltsétek fel :)

Gratulálok hozzá!

M@tek@ · http://www.dusza.sk 2011.10.31. 16:32:52

OFF:
Néztem szombatom azt a fosadék autógurut. Mi a francért nem lehet betenni a totalcar-t abba az időbe és egy órában?
Hát az az autóguru az valami szörnyület, pláne azzal a csőbuzival az élen. waaa.... Ott lekritizálni egy autót nem lehet, ott minden király.
Példa:
Janika: Elég nagy (.aszott nagy) szélzaj abban a FIATban 120nál.
MV: Hát egy családapa nem is fog többel menni..
Nem??? A francokat....Ha azpok maguk mennek kitolják a szemét is...
Idegbajt kaptam.
ON:
Király volt az adás... omm a király :-)

Hurri Kán 2011.10.31. 16:34:46

@Csé:
Ballagj el szépen, tanulj meg szöveget értelmezni, (kb. általános iskola 3. osztályban már elvárás), ha sikerült, nézz vissza. Jó tanulást.

csuvel 2011.10.31. 16:37:45

Ja, és Pista ízes beszédét külön szeretem :)

Garp 2011.10.31. 16:40:48

@Csé: "Mert abban minden, de minden elromlik..." - ezt mondd már a cimborám 208ezer _mérföldet_ futott Vectrájának. Ráadásul az Vauxhall, ami elvileg hátrány. Eredeti motor, váltó, miegymás.

Csé 2011.10.31. 16:43:37

@gyvy: Személyeskedni próbálsz? Nem sikerült :D Már az elején mellélőttél a ruppótlanhaveros megjegyzéssel, és most ez a ballagós dolog. Maradok, kíváncsi vagyok most milyen szöveggel jössz, de még mindig nem indokoltad meg, miért is ne lenne egy hulladék a C Vectra?!

Csé 2011.10.31. 16:45:14

@Garp: Mint írtam, csodák vannak, de nem 1 autó alapján vezetik a statisztikákat, ugye? Ugye...
Karotta se ért hozzá, azért mondta, hogy a legjobb dolog, amit elmondhat az autóról, hogy az első teszt volt a TC történetében...

Merida001 2011.10.31. 16:46:23

A videó tetszett, de nem értettem, hogy miért nem egyforma osztályú autók lettek összehasonlítva. Mazda 6-hoz VW Passat lett volna való... Egyébként ezt a makulátlan állapotú Golf Plust nem értem miért írtátok le ennyire??

Shypuchka 2011.10.31. 17:29:05

Nagyon jó ötlet volt ez az összehasonlítás, és az is, hogy végre kiket ültettetek a kis Mazdákba. Le a kalappal.
PISTÁÉRT PEDIG ÓRIÁSI PIROS PONT, sokat tett hozzá, nagyon szívesen látnám a további epizódokban is!!!

király shanyi 2011.10.31. 17:32:34

nagyon király volt !!A legkeményebb a használt autó teszt alatt való egymás szívatása(kell ez is !! ) :))

AUTÓtechnikus · http://novothauto.hu 2011.10.31. 17:41:53

Kurvajó volt! Szétröhögtem az agyam, ezt nehéz lesz felülmúlnotok.

LBL 2011.10.31. 18:09:27

Alakul ez, kérem. Építő jellegű kritika:
1. Ghymkana (meg minden egyéb hóttunalmas driftkocsogság) monnyon le.
2. Használjatok kamerát, és lehetőleg operatőr kezében legyen.

Amúgy tényleg jó volt a műsor, élvezettel néztem.

landcruisör 2011.10.31. 18:09:49

Valóban, ha azt nézzük, hogy mennyire sikerült vissza nyúlni a gyökerekhez, akkor az elmúlt 3 adás közül ennek sikerült legjobban, és egyáltalán nem baj, hogy a Pistát is bele vettétek a műsorba, szívesen látnánk Csikóst is egy-két rész erejéig(legalábbis én). A tartalommal is meg voltam elégedve. Szerintem senki nem várja el, hogy a Top Gear szintjére emelkedjetek, de mennyivel jobb lenne az 50 perces műsoridő... :)

tulsavasodas 2011.10.31. 18:16:51

Nem volt rossz, de nekem nagyon hiányoznak az elérhető árú új-autó tesztek. Kevés az adásidő...

Ovecskin 2011.10.31. 18:29:53

@Rocko-: biztos épp brunyáltam mikor ezt mondták, mert erről lemaradtam. én a tv-ben néztem, nem itt.
ettől függetlenül engem érdekelt volna más is, nem csak ez a lötyögés.

Rocko- 2011.10.31. 18:31:59

@Ovecskin: oké, csak a TV nem egy embernek, hanem soknak készül. itt a többség dönt.

Bambano 2011.10.31. 18:48:16

@GGG77: hát nem is az 1l/100 km motorolaj fogyasztású pdtdi passatot fogom családi autónak tartani... volt a családban, igaz, régebbi, de kikezeltük. nekem a családi autóhoz az is hozzátartozik, hogy:
1. nem kell vele szervizbe járni
2. ha mégis, akkor a környéken van olyan márkaszerviz és szerelő, akinél ott merem hagyni a szekeret. a fóccvágenek mindkét ponton nagyon csúfosat buktak. mondhatnám, mint rottenbiller.

@Csé: miért lenne hulladék az az autó, amelyik megbízható, bőven belefér a család, normális árakon szerelheted, és azért közlekedésre is alkalmas motor van benne? nem a sajátomról beszélek, az nem ez a kategória, hanem mondjuk apám kocsijáról.

Másrészt meg nekem az nem családi autó, amiből annyi visszahívás van, hogy fixre bérelhetek sátorhelyet a szerviz udvarán. pl. toyotát akkor se vennék, ha szíjjal verne a szervizvezető, a franc se akarja állandóan javíttatni.

@weklof: az inda az övéké, nem fognak váltani munkaköri kötelességből. célszerűbb lenne azért tüntetni, hogy az indát rázzák gatyába, arra legalább van elméleti esély.

AUTÓtechnikus · http://novothauto.hu 2011.10.31. 18:58:39

@skoda01: Szerintem jobb, mintha magára erőltetne valami belbudai ratyi stílust, csak azért, hogy ne legyen tájszólása.

Garp 2011.10.31. 19:03:36

@Csé: nem egyeduli eset...mas a stat, a teszt es az ha az ember evekig hajtja. Dti tulajoktol hallottam rosszat, de eros koltoi tulzas h minden tonkre menne rajtuk es h szarok. Az mar inkabb h az utest-vagast es az elhanyagolast szarabbuk viselik mint a korabbi tipusok. Tudom, nem reprezentativ felmeres de elegge egybe hangzo velemeny.

A Mondeonak itt a legnagyobb ellenfele az Avensis. Az teny h egyikhez sem hasonlithato minosegben a Vectra. De a fospunepatol azert messze van. (magam skodas volnek...)

Bambano 2011.10.31. 19:06:00

@Garp: "Az teny h egyikhez sem hasonlithato minosegben a Vectra.": ez igaz. Ford: fix or repair daily.

@Csé: insigniát dicsérni, a vectrát meg leszólni... típusismeret hiányára utal.

KoGa 2011.10.31. 19:36:25

@Leadfoot: Epp ez a bajom, szerintem nagyjabol hasonlo kategorias kocsikat kellett volna valasztani, nem csak ar alapjan. Ugy meg informativ is lett volna a teszt, igy csak szorakoztato. :) Ahogy elneztem a kereskedesben volt eleg auto, bar gondolom a tobbseg dragabban.

Garp 2011.10.31. 19:52:20

@Bambano: Tudom es Found On the Roadside Dumped. Meg Old People Ending Lives, Fix It Again Tomorrow stb.
Mindegyik baromsag:).

sa_ttila2 2011.10.31. 20:14:04

Volt még abban az udvarban egy V70 is... rápróbálhattatok volna arra is... :D

Zsolti9014 2011.10.31. 20:23:52

Nekem nagyon is tetszett ez a műsor is, mint az előző kettő is. Meg a régiek!
Külön örültem, hogy feltűnt Pista is, sajátos humorával (nem tudom mennyire vinné el a tctv-t, ha a többiek is képernyőre kerülnének néha - de jó ez így is; az biztos, hogy a Pista hozzátett a műsorhoz).
Az is tetszett, hogy végre nem elérhetetlen autók voltak. Persze kell ez is-az is, megfelelő arányban. És a Friciék is megmutatták, hogy miről is szól az a verseny. :)

Csak így tovább, én nézni fogom!

ommm 2011.10.31. 20:46:26

Nagyon szépen köszönjük mindenkinek az észrevételeket - és persze a kritikát is, a dicséretet és az elmarasztalást.
Ebből tanulunk és ez ad lendületet a továbbiakhoz. Nagyok vagytok srácok!

ommm 2011.10.31. 20:55:16

@Garp: Nem duma. Tényleg.

tn@ 2011.10.31. 21:06:34

ommm: ...erre hagynék időt.... :D
Remek volt, grat!

Dseries 2011.10.31. 21:54:59

@Bambano: Ember te nézed is, amit írsz? Nem kell vele szervízbe járni? Ha ezt úgy értetted, ahogy én, akkor helyben vagyunk. Tipikus hazai gondolkodás. Jó ez az autó, bírja, nem kell szervízbe menni. Ha figyeltél volna elhangzott a műsorban is. Igenis kell menni megbízható helyre ha gyanús hangot hallasz, furcsa valami a kocsival. Ja és néha nem árt olajat cserélni, féket meg ilyenek. Tudod egy autó kopik is, nem csak a benzint égeti színtökéletesen.
Másik: Te leszarozod a Toyotát, ráadásul ilyen szinten? Lehet utálni, lehet nem szeretni ez tök szubjektív, na de azt mondani, hogy egy Toyotát állandóan javítani kell marhaság. Nem szóltam bele a Vectrás vitába, mert nem vagyok képben az autót illetően, meg fölösleges is egymás marása, de ez egy kicsit sok volt, amit most ideböfögtél. Nem ismered az autót, akkor ne a gyökér amerikaiak alapján ítélj meg egy márkát. A visszahívások pedig nem állandó javításokat jelentenek. A Ferrari is csinál visszahívást, szinte minden márka csinál, még a Suzuki is. Ami pedig egy megbízható márka, akkor is ha most jön a sav a nyakamba. Szóval azért mindenki jól rágja át mit beszél, mert csak jön belőle az újabb vita. Egy ilyen helyen meg erre nincs szükség, inkább kultúrált kivesézése típusoknak. Az már helyénvalóbb.

LanciaBacci 2011.10.31. 22:11:44

Hátöö.. nagyon szép dolog hogy ennyire hallgattok ránk, de talán mégsem kellene mindig és mindenben :))

... (a többi a békesség nevében utólag öncenzúrázva)

Én mindenesetre a 2. adásra szavazok az eddigi háromból.

Leadfoot 2011.10.31. 22:14:29

@Merida001: Hát azért a szétdohányzott belsejű, 180ezret futott kocsi belseje nem annyira makulátlan szerintem. Másrészt én azon csodálkoztam, hogy ennyire tetszett nekik.

Ami a kategóriákat illeti: régebben volt olyan a TC-ben (a weboldalon és a TV-műsorban is), hogy kivittek a reptérre 3-4-5-6 autót egy kategóriából, és ment az összehasonlítás.
Na, ez most nem arról szólt, hanem arról, hogy mit vehet az ember, ha van neki családja meg kétmillió forintja.
Vehet régebbi presztízsmodellt (akár egy 320d-t is odarakhattak volna, ha épp az van a telepen), vehet alsó-közepes kombit/egyterűt, vehet középkategóriás szedánt/5ajtóst...

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2011.10.31. 22:18:59

@Ápuka: egyetértek, bár a fő gond a tartalommal volt inkább, nem a minőséggel. szerintem...

LanciaBacci 2011.10.31. 22:26:02

"Én jápán átóbá bízok, főleg há hásznátró ván szó"

Alfa 166, Volvo 850, Polski 125p.

a Bloom 2011.10.31. 22:55:41

@Garp: Poor Old Nigga Thinks It's A Cadillac

a Bloom 2011.10.31. 23:04:00

@LanciaBacci: Nincs ebben semmi furcsa. Vettem egy Alfat, mert azt szeretem. Haverom autot keresett, kikerte az en velemenyemet is, en meg nem ajanlottam neki Alfat. Kozben meg tok boldog vagyok az enyemmel, egy percig se bantam meg.

Garp 2011.10.31. 23:11:18

@ommm: Ok, csak rendkivul ooo diplomatikus volt, elnezest a cinizmusert.

@a Bloom: Hehe ez meg nem volt meg :)))

pickapu 2011.10.31. 23:12:33

@LanciaBacci: Én is a japánban bízom, ettől függetlenül van otthon francia is. Már tíz éve.
Továbbá hozzátartozik, hogy Pista hosszú évekig járt 323f Mazdával.

Rocko- 2011.10.31. 23:24:57

@Garp: www.dunkworld.com/car_acronyms.htm

@a Bloom: így-így. nincs ultimate megoldás mindenkinek, ezért tetszhet más nekem és ajánlok mást másnak.

LanciaBacci 2011.11.01. 00:14:09

@a Bloom:
Belátom, igazad van, a szerelem elvakít és az ember szerencsére nem mindig hoz racionális döntéseket. Én speciel szinte soha, lábrázást kapok még a gondolatától is, de elvagyok :)

Az általad említett esetben viszont én úgy látom, hogy amikor nem ajánlottad az Alfát, a haverodban legalább annyira nem bíztál, mint az olaszokban. Az pedig, hogy boldog vagy a jelenlegivel szuper és érthető is, hiszen remek autó a 850-es Volvo, de egyben azt is mutatja számomra, hogy bízol egy svédben. Is. Vagy állandó a stressz, hogy mikor robban le megint?

LanciaBacci 2011.11.01. 00:18:52

@pickapu:
Tovább megyek, még az AE86 is beröffent a minap, bár azért abban még ne bízzunk olyan nagyon... ;)

a Bloom 2011.11.01. 00:24:54

@LanciaBacci: Azert nem Alfat akartam alatenni, mert nem autobuzi. Ult az enyemben, es nem hatotta meg kulonosebben. Olcsobban fenntarthato, kevesebbet zabalo autot akart, az meg nem erdekelte (nem erdekli), hogy szep-e kivul-belul meg hogy fekszi a kanyarokat. Megneztunk par autot, vegul vett egy Ceedet. Boldog vele, meg is ertem, de nekem sose kene olyan.

a Bloom 2011.11.01. 00:38:20

@LanciaBacci: Kis kiegeszites az elozohoz. :)

Nalunk sem fan terem a penz. Az olasznak meg egeszseges etvagya van, meregdraga olajat ontok bele, olyan alkatreszek szamitanak benne fogyo cuccnak, amik "normalis" autoknal nem. Nincs is ezzel semmi baj, tudtam, hogy ezzel jar, es igy is ez kellett. Nekem megeri, mert jobban erzem magam benne, mint egy akarmilyen autoban.

Neki nyilvan nem eri meg, mert az o szemeben az Alfa is csak arra jo, hogy A-ban beleuljon, B-ben meg kiszalljon belole. Azt meg olcsobban is lehet.

Bambano 2011.11.01. 00:54:26

@Dseries: még soha életemben nem voltam szervízben. a grammatikanáci szervizbe hordja az autóját.

Tökösmákos 2011.11.01. 05:50:55

Használjatok Operát, azon a utube akad, az indavideo hibátlan :P

devilv8 2011.11.01. 08:27:24

Én szeretem az ilyen használt teszteket, és nagyon örültem, hogy Winkler egy Rovert választott. Végre, nem egy unalmas autó. Itt az autónepper mindig VW konszern autóit mondja. Én futó vagyok, lehet hogy Winklerben is benne van már ez a vér: szereti kihívásokat! Mondjuk a Saab miért nem lett volna jó? Mint már írták ugyan úgy lesz hozzá alkatrész, ha meg is szünne a gyár. Lehet, egy kuriózum elég volt egy tesztbe. Én úgy gondolom ez az erősebb érv. Még mindig imádom a TC-TV-t :-)

Gomulka Béla 2011.11.01. 09:20:01

@LanciaBacci: Hát ki mondta, hogy bizik a Polszkiban meg a tobbiben? Megvette, mert izgalmasnak tartotta. Ha szerencséje van, el is jut veluk Gomorbe. Ha nem, visz egy tesztautót. Ami pedig a palóc kiejtését illeti: bár megvolna még! De kopik, lassan olyan pestiesen/semmilyenul beszél ez az Omm, mint a tobbi. Kár érte.

Ez a 'családi autó' meghatározás, ez érdekes. Hogy tudniillik annak nagynak kell lennie, hogy beleférjen a doboz (mi?), hajtogatott babakocsi és némi használt autóalkatrész. Nem akarok szociológiai kérdéseket bolygatni, de arra, hogy mi a család, nagyon szép válasz volna egy vizsgán, hogy: hát, izé, babakocsi, lámpabúra, doboz, meg, várjon csak, kaszáspók.

P12_dCi 2011.11.01. 10:31:01

Bambanőnek csak a C Vectra az autó, csak a 3 literes szívó benzines a motor, és csak a pornó a nő.

Így kezeljétek. ;)

Csé 2011.11.01. 12:36:28

@Garp: Lehet kicsit erős volt a hulladék kifejezés, de én eddig ezt tapasztaltam a típustól, családban és ismerősi körben is.
Pl. az olasz autóknak is elég rossz híre van, 8 évig volt Fiatom, és 2x!! kellett szervízbe vinni hiba miatt. Ez szerintem egy japán kocsinak is a dícséretére vállna. Persze ez is csak kivétel.

@Bambano: Nemtudom miért ne dícsérjem az Insigniát a Vectrával szemben, véleményem szerint össze se hasonlítható a 2 kocsi, minőség és megbízhatóság tekintetében tuti nem! (Vigyázat, Szubjektív vélemény)!
Az, hogy leszólod a Toyotát, és akkor se vennél, ha szíjjal vernének, pont olyan, mint az én viszonyom a Vectrához :)
Valamiért éveken át a Toyota vezette a megbízhatósági statisztikákat (pl. a Starlet).

Dseries 2011.11.01. 12:49:55

@Bambano: Inkább elírok egy szót, mint hogy annyira sötét legyek mint te. És igen személyeskedés, mert nem bírom már, hogy kioktat egy ilyen vak "ember". Vegyed a vectrádat akkor, csak ne lepődj meg ha kiröhögnek a toyota tulajok.

nick2005 2011.11.01. 13:16:20

Nekem tetszett a műsor, éppen ilyenekre van szükség, ez érdekli a legtöbb embert. Biztos jó néha megnézni a legszuperebb sportkocsikat is, de gyakorlati értelme nem sok van.
A teszt jó volt, de lehet, hogy kategóriákra kellett volna bontani. A Mazda 6 mellé jöhetett volna az Avensis (amit nem is értek, hogy miért nem vettek számításba), és a Vectra.
A Rover egy kakukktojás volt, lehet, hogy azt akarták vele bemutatni, hogy napi használatra ilyet ne vegyenek.
A Golf Plus jó volt, biztos lehetett volna találni mellé kategóriatársakat.
A bemutatott kocsikból talán a Golf Plus-t választottam volna, a Mazdának nagyon lelakottnak tűnt a beltere, igaz a Golf-ban meg közel 190 ezer km volt, nálam az is visszatartó erő lenne.
Nagyon nem vagyok új autó párti, de meg kell említeni, hogy Fiat Lineát 500 L-es csomagtartóval (ami fontos egy családnál) lehet kapni 2,6 millió körül áron.

Andrew460T 2011.11.01. 13:24:14

Én megint csak gratulálni szeretnék a TC-s csapatnak! Először is, köszönöm, hogy végre kaptunk kis ízelítőt a használt autós piacból is, nekem ez a műsör teljes egészében a régi TC adásokat juttatta eszembe!:) Teljesen spontán ökörködések, természetesen kellő mértékű hasznos információval megspékelve! Ez pont így változatos, hogy egyik héten drága sportkocsikat teszteltek világszínvonalú kivitelezésben, másik héten meg a "kisember" számára is elérhető kocsikat mutatjátok be! Szóval nekem tetszett!
(Aki meg nyavalyog, annak csak úgy mondom, hogy hozzon össze ennél jobb, tartalmasabb műsort, és azt ossza is meg velünk! Addig meg szerintem psszt!)

Dseries 2011.11.01. 14:29:17

Könyörgöm hagyjuk már ezt az "aki nyavajog csináljon jobbat" gyerekmesét. A kritizáló társaság 90%-a építő jellegű kritikát mondott. Már korábban is meg lett beszélve, hogy attól hogy nem tudok vagy nincs lehetőségem ilyet csinálni, illetve ilyen autókat tesztelni (mert ahogy nézem egyeseknek nem tiszta, hogy nem csak úgy besétál valaki a mclarenhez halandóként) attól még megmondhatom a véleményem. És mindenki megteheti, és meg is teszi. Ebből tanulnak, így szűrik le, hogy ez most mennyire volt baba, mennyire nem, mik a hiányosságok. Pont ez az egyik legjobb pont a műsornál, hogy van néző-szerkesztő kapcsolat, egyenes adásban kapják a feedbacket tőlünk, akiknek csinálják a műsort. A vélemények minden résznél megosztottak lesznek nem kell aggódni. Nincs arany középút. Szerintem epizódonként más más tartalom kell, és mindenki boldog lesz. Csak légyszi ilyet ne csináljatok többet, hogy hirtelen müsorváltoztatás. Nagyon tévé2-s lett.

Andrew460T 2011.11.01. 14:54:48

@Dseries:

Én speciel azokra gondoltam, akik minden egyes adás alá nem éppen építő jellegű, hanem szín tiszta negatív kritikát írnak, hogy ez sem jó, meg az sem jó... Persze, ahogy Te is mondod, hibáiból tanul az ember (ebben az estben ugyebár a TC szerkesztőség), de akkor sem kellene állandóan sírni, "hogy jajj már, most miért csak használt autós teszt volt", vagy ha nagyon drága autót tesztelnek, akkor meg "hát az átlagember nem erre kíváncsi, mert ezt úgy sem tudja megfizetni..."! Na én ezekre az emberekre gondoltam! Mellesleg én is leírom, ha van valami pozitív vagy negatív észrevételem a műsorral kapcsolatban, de aki csak úgy heccből minősíti a TC adásokat negatívan, az menjen a p...

2011.11.01. 16:11:35

omm te nem vagy normális a lámpaernyős akciód nagyon kész :D

Ezt a gymkhanát hanyagolhatnátok, mert igazából szerintem senkit nem érdekel, ez a mostani kivételesen nézhető volt, de inkább hagyjuk. +1 tesztautót mindenki jobban díjazna.

Dseries 2011.11.01. 16:44:05

@Andrew460T: Ez teljesen így van. Sajnos hülye emberek mindig lesznek.

Pötyike Pont 2011.11.01. 17:26:57

A közepén a reklám nagyon tré. Az elhelyezése és a megvalósítása is. Tudom, hogy a pénz nagy úr, de azért mégis...
A szlovák fickó nem illik bele a képbe, nem hiányolnám, ha többet nem látnám a Totalcarban.
A hajviseleteket és arcszőrzetet át kellene gondolnia két szereplőnek. Értem én, hogy Karotta kihízott az évek alatt, de ez a szakállba bújtatott hörcsögfej nem megoldás. A szlovák vendégművész szintén ez a kategória.
A driftelés kicsit uncsi. Én tudom, hogy ezt a csúszkáló autóban átélni izgalmas, de nézni nem különösebben.

Pozitívum: végre normális autókat teszteltek, nem 30+ milliós ficsúrok játékszereit, hanem olyanokat, amire a magyar nézőnek is eséllyel lesz pénze (ha véget ér a válság). És használható információkat kaptunk.
Én mindig a használt teszteket csíptem a legjobban.

Pizza zabáló 2011.11.01. 17:30:17

Lájk! A golfnak szurkoltam, de a mazda is jó lenne.

ChPh 2011.11.01. 20:22:04

Most, hogy megnéztem, csak ennyi:
Ommm, te állat! :D:D:D:D

Merida001 2011.11.01. 20:46:24

@Leadfoot:

Én nem a belsejét elemeztem, hanem azt, hogy műszakilag egyben van a gép teljesen és nem tudtak ilyen irányban bele kötni a filmben szereplő Úrak. De a belseje sem volt lelakva megkopva egyébként...a rendszeres kárpit tisztítás megoldotta volna a cigi kérdést az illatosítóval karöltve. Ja és ha az új tulaj szintén dohányos akkor már nem is aktuális ez sem. Érti??

LanciaBacci 2011.11.01. 22:03:25

@Gomulka Béla: Jó hogy mondod, ezt érdemes tisztázni: a pálóc kiejtést én pont nem akartam bántani, szintén kedvelem, csak vicces fonetikusan. Mellesleg szerintem az adásban erősebb volt mint mostanában, mintha direkt domborították volna. A Reisz nyomhatná esetleg közben a biztosítós reklámot :)

A másik kérdés a bizalomról meg már kissé túlfordult, te vagy az 5. aki elmondja, hogy lehet akarni olyat is, amiben nem bízik az ember. Oké, elfogadom, de én spec. csak bizalommal, vagy legalább a bizalom reményével telve tudok belekezdeni bármilyen szorosabb viszonylatba, legyen az nő, gyerek, kutya vagy autó. De még a Csikós is a megbízhatóságra törekszik a vackaival, pedig ő szélső érték :)

coord 2011.11.01. 22:24:23

Megnyugodtam, ez is jó volt, de legalábbis szórakoztató. ;-) Így tovább!
A kommentekbe csak beleolvastam itt-ott, bocs ha ismétlek. Illetve magamat mégis fogom, a legutóbbi használt autós cikketeknél (belsoseg.blog.hu/2011/10/14/gondtalan_elet_egymillioert) kommenteltem ezt:
"Szóval a regadós-bezárkózós kicsike hazai piac pár év alatt érezteti hatását. Nem véletlen, hogy a tc-s srácok sem találnak semmi normálisat régóta. Elárulom, 1,5 millió körül sem fogtok."
Én örülök a legkevésbé, hogy igazam van. Nyilván ez már más szint, mint az eddigiek, a Golf és a Mazda is vállalható. Legalább az első próbakör alkalmával nem jöttek elő hibák. A Rover meg gondolom a szórakoztatás miatt lett kiválasztva :-)
A gymkamás rész most legalább rövidebb és a szereplőkkel együtt kicsit élvezhetőbb lett, de még mindig gáz. Talán két Lada két rallyversenyzővel kicsit fel tudná dobni ;-)

GGG77 2011.11.01. 22:35:30

@Bambano: Passatból nem csak a PD TDI létezett. Azok engem sem érdekelnek, mivel benzinpárti vagyok.
Vectraból az A-t tartom valamire, a többit meg nem, bocsi.
B Vectra utastere 100 ezer km után úgy néz ki, mintha egy 15 tagú török család élt volna benne tíz évet, míg nem egy olyan Passatot vagy Mondeot ismerek, aminek 250 ezer felett is minimális nyoma van a használatnak az utastérben. Vectra C már jobb eresztés, csak pechjére létezik Passat, Mondeo Mazda6, meg Avensis is. Így már labdába nem rúg. És jöhetsz a centikkel, akkor sem.
Félre ne érts, sok Opel modellt kedvelek (Omega A, Rekordok, Kadett E, Astra G), de a Vectra B és C mellett nem sok érv szól. Mondom, az Igsigniával talált magára az Opel.

Nederlander 2011.11.01. 22:42:22

Ez a normal kategorias hasznaltauto teszt a musorban nagyon jo otlet!!! remelem lesz meg ilyen.Ki kivancsi a 20 millas csoda jarganyokra??? Majd azok is johetnek ha minimum 10 evesek lesznek )))) Ez a 3. resz egeszen ertelmes es elvezheto volt!!

GGG77 2011.11.01. 22:44:15

@Bambano: Én még emlékszem arra, hogy anno Omegak tömegei rohadtak rommá 4-5 évesen. Meg az Astra F-ekre, amik kb 10 évvel voltak elmaradva a konkurenciától.
Mindenkinél volt már visszahívás. Nincs olyan márka, ahol ne lett volna. És olyan típus sincs, amelynek ne futnának az utakon az átlagnál magasan jobb és rosszabb állapotú példányai is.
De azon azért ne lepődj meg a 10-ből 9 ember egy 15 éves Vectra vagy Carina E közül az utóbbira szavaz.

GGG77 2011.11.01. 22:46:51

Ja, Golf Plusnak nagyon örültem, hogy beválasztottátok. Kevesen gondolnak rá pedig ár/érték arányban simán veri/verte a sima Golf V-t, a Tourant meg pláne.

ommm 2011.11.02. 00:27:02

@Pötyike Pont: Na ezt sem mondták még a világtörténelemben egy palócnak anélkül, hogy orbitális nagy verekedés lett volna belőle, te vagy az első, gratula! :)

nagyonnagyon 2011.11.02. 08:33:55

Még csak most néztem meg, "gymizé" nekem így ebben a formában továbbra is emészthetetlen. Szuper volt a témaválasztás és jó hogy nem csaptátok össze pár percben hanem kapott egy egész műsort, morogtam is már a két előző cikket olvasva ahol x százezerért megvehető autókat keresgéltetek hogy hol vannak a japánok, na most megkaptam.
A műsor elején megint ütött ez az icipicit szokatlanul hangos de nagyon jól választott, vágott zene, kimondottan jó ritmust adott oda a kezdéshez, nekem az első műsor óta nagyon bejön hogy kicsit bátrabban használjátok.
Az egyik kamerába beszéltek a másikkal vesznek dolog háát, együtt tudok élni vele de hogy mi célt szolgál talány, engem inkább zavart "franctudja".
A 3-as "buddy" közeg jól működik, a rögtönzések, (vagy amit annak gondolok)a spontán dolgok ültek a legjobban. A reklám tényleg megtöri az egészet, kicsit méltatlan is hogy nem dolgoztátok fel a témát totalcarosabban, pl a kicsit dermesztő biztosítós pacák mögött egy palóc lámpaernyő ácsorog papírokkal a kezében a sorára várva sejtelmesen. A tájszólására kicsit értetlenül reagáló hosszú szőke, bögyös ügyintéző már csak hab lenne a tortán.
Az előző műsorban beharangozott Cougar, Volt epizód nekem kimaradt vagy a sorrenden változtattatok?
Amúgy totáltetszik de sokszor a kevesebb a több. Hajrá !

DiliQtya 2011.11.02. 09:25:32

Ez a műsor is tetszett, de végre megnéztem a versenyt is, kormány mögé illő emberekkel. Várom a következő adást.

Ez az új Nick 2011.11.02. 09:32:34

SIKERÜLT VÉGRE VÉGIGNÉZNEM A VIDEÓT. PISTÁT MÁR MOST MEGVÉDEM A SOK NEGATÍV KOMMENT MIATT AMI ŐT ÉRTE. ELFOGULT VAGYOK AZ IGAZ MERT AZ ELEJÉTŐL FIGYELEM A MUNKÁSSÁGÁT, ÉS SZERINTEM JÓL BEILLESZKEDETT. MIÉRT IS? MERT EGY KOMMENTELŐBŐL LETT TOTALCAROS Ő, NEM PEDIG EGY MÉDIÁT VÉGZETT TOLLFORGATÓ. TEHÁT A REFLEKTORFÉNYBE KERÜLÉST NEM TANULTA INDIREKT MÓDON. NE TÖRŐDJ A KRITIKÁVAL PISTA. JÓ ÚTON HALADSZ. A WINKLER/KAROTTA KETTŐS (A SORREND MOST MINDEGY) PEDIG EZZEL A RÉSSZEL HOZTA AZ ÚJ MŰSOR TÖRTÉNETÉBEN ELŐSZÖR AZ EDDIGI TV-S TC-K ÍZÉT. ENNYI. HASZNÁLT AUTÓS RÉSZ RENBEN VOLT, ILLETVE A GYMKHANÁZ IS MIVEL MOST AZÉRT PROFIK ÜLTEK A VOLÁN MÖGÖTT. A POÉN KEDVÉÉRT EGYSZER A CSIKÓS IS LEHETNE EGY RÉSZBE AHOL ÖREG MERCIKRŐL KÉNE ROSSZAKAT MONDANIA. :D ILLETVE BANDIBAN IS LÁTOK POTENCIÁLT. A TOTALCAR EGY KÖZÖSSÉG ÉS NEM KÉT EMBERRŐL SZÓL MA MÁR. RÉGEN PERSZE KAROTTA/WINKLER JELENTETTE MINDEZT, DE MÁRA KINŐTTE MAGÁT A DOLOG. :)

HugoHugo 2011.11.02. 11:14:50

A használt tesztek továbbra is jók, még ilyet!
Pista szerintem jó volt. Karotta végre nem játsza túl, megint régi önmaga, remélem így is marad. Winklernek még voltak túlspirázott, túlszínészkedett mondatai, node annyi baj legyen. A reklám a közepén tényleg eszméletlenül szánalmas.. értem én, hogy kell a zsé, de nem lehetne szólni nekik, hogy csináljanak valami stílusban oda illő videót? Ők is sokkal jobban járnának.
ez a celebek csapatnak az MX5 tel egy értelmetlen japán izében... na ez továbbra sem hiányzik... Főleg így, hogy a lehető legértelmesebben volt megcsinálva (két vezetni tudó ember).. Merthogy még így is szar volt és főleg uncsi.

De mindet egybevetve tetszik :)

HugoHugo 2011.11.02. 11:17:00

@Pötyike Pont:

szlovák fickó? hinye... szerintem fuss :)

Pötyike Pont 2011.11.02. 12:09:13

@HugoHugo: Hova futnék? Én itthon vagyok ebben az országban :P

ommm 2011.11.02. 13:23:17

@Pötyike Pont: ...és akkor minden határon túli magyar pusztuljon is ugye? Igazad van, megmondta a főnököd is, el lehet menni. Köszönjük!

háziember 2011.11.02. 13:25:39

Az előző adások után volt két ötletem, mivel lehetne még jobbá tenni műsort, de komment mégse lett belőle. Most kiderült, hogy nem is kellett: kitaláltátok magatoktól, vagy mások is javasolták ugyanezt: legyen Vályi Pista, meg legyen használt autó (külön-külön vagy egyben, mindegy).
Én már többet nem is kívánok.

Dseries 2011.11.02. 14:09:08

@Pötyike Pont: Hát már ne is haragudj de szerintem ez legalább olyan gusztustalan volt, mint te magad.

SPS 2011.11.02. 14:41:23

üzenném az operatőröknek, hogy kis mélységélességnél csínján bánjanak az élességállítással, mert nem az út szélén elhelyezkedő reklámtábla a lényeg ;) illetve a nagy látószögű optika használatakor a hordótorzítás csinálhat púpos embereket akaratlanul (a kamera mozgatásánál a kép szélein fellépő "gyorsulás" akár effekt is lehet, de szerintem itt nem az volt a cél) ;)

de ezek cask nüanszok, amúgy hajrá !

hofi601 2011.11.02. 15:25:12

Nekem tetszett. Ez is, meg az M5 is. És szerintem választ kaptunk arra is, amit egy korábbi bejegyzésben feszegettetek, hogy sport-e a drift. A ralista megmutatta. :)

gnme 2011.11.02. 17:12:18

kutyák nem lesznek?

kicsi kutya is jó lesz, kicsit eszik, kicsit *arik :-)

www.youtube.com/watch?v=cCcWkBzpTmQ

roúú,, roúú ..roúú ..roú ..roú

don't 2011.11.02. 18:33:53

A kepre nezve eloszor nekem Besenyo Pista bacsi jutott eszembe...

don't 2011.11.02. 18:57:17

Nekem tetszett.
Csak annyi az eszrevetelem,nem ar szerint hasonlitanek ossze,hanem 1 /meret,karosszeriavaltozat//kategoriaba tartozo kulonbozo markakat.(amit kihagynek:japan auto soha nem romlik el,ha a valtogomb kopott,tipushiba...akkor az rendben? ha a fiatnal az indexet letortek,azt nem szabad megvenni...annak nem lehet "tipushibaja"...)
Objektiv osszehasonlitast,varna az ember,olyat ami alapjan tenyleg merlegelhetne autovasarlas eseten.

amenta 2011.11.02. 21:53:02

@KuKori: *minel fiatalabb annal jobb*

Gratulalok kedves polgar, ont sikeresen beszippantotta a fogyasztoi tarsadalom bugyra.

Lehet, hogy mar megettek azt a tavot, de megteszik meg ketszer, es meg akkor is autok lesznek, mig a *minell fiatalabb annal jobb* darabok 3 vagy kevesebb ev alatt kihullanak a sorbol.

ZYLO 2011.11.02. 23:32:06

Szerintem ez a harmadik volt a leggyengébb adás, hosszú, a téma unalmas, már többször volt ilyen nepperautó választós írott cikk is.

Nekem a kétmilliós autó is ugyanúgy elérhetetlen, mint a 15 milliós. Persze, ha 500 ezres autókat tesztelnétek, akkor is jöhet bárki, hogy miért nem a 200 ezreseket...

Javaslom, hogy adásonként két-három téma legyen (a celebdrift az nem téma), elkerülendő az unalomba fulladást.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.11.03. 03:10:36

@amenta: Ha te egy szétfingott, erősen rohadó, élete végén járó vasdarabot választanál egy olyan helyett, ami még csak az élettartama felénél jár (mert "ÚJ" autót ennyiből nem kell venni...), akkor nem biztos, hogy bennem van a hiba.

Három talicska pénzből sem lesz olyan, mintha egy fiatalabb, jobb állapotú alapból indulsz ki. Tapasztalat...

Nem oldtimerekről beszélünk, hanem kommersz tizenéves szarokról. Nem sértés ez a kategória, nekem is ilyen van. Az "abban még volt anyag" című műsör itt nem játszik.

Andrew460T 2011.11.03. 12:08:39

@Pötyike Pont:

Szerintem meg ha ennyire paraszt módon tudsz csak megnyilvánulni itt a blogon, akkor inkább húzz el innen a francba! Már ne is haragudj, de miért kell szidni Pistát? Szerinted mennyire esik neki rosszul, hogy ilyeneket mondasz rá, úgy hogy nem is ismered? Jah, csak mert van egy fajta tájszólása, ami a Te kis kulturált fülednek nem tetszik?!?! Ember, senki nem mondta hogy neked kötelező lenne végignézni a műsort... Az meg, hogy kinek milyen a hajviselete, arcszőrzete, ruhastílusa stb., az szerintem maradjon mindenkinek a saját dolga!
Egyáltalán az csodálom, hogy maradt némi pozitív gondolat is a hozzászólásodban...

tomnemtom 2011.11.03. 12:28:52

jóvót, jóvót !

egyébként meg akinek nem volt éles a kép, vagy kontrasztos, vagy mi a bánat baja van vele, az vegyen normális, CRT tv-t vagy monitort. azon látszik minden. komolyan, kommentek olvasása után megnéztem mégegyszer, csak emiatt.

gnme 2011.11.03. 19:01:45

..öööŐŐŐ, ezt az posztot ki kontrollálja?

Nincs kiírva a neve.

..aki ide betéved, az törölget, rendreutasít, vagy van kontroll aki nevén nevezi magát?

cplanet 2011.11.04. 08:58:19

Gratulálok a műsorhoz, ez lett idáig a legjobb. Az egyetlen negatívum a folyamatosan belógó mikrofon volt. Ezen még biztos lehet javítani.
A használtautó teszt a régi totalcart idézte. Örülök, hogy Pista is szerepelt a műsorban.
A Race of Champions nagyságrendekkel nézhetőbb volt mint a csajok kínlódása. A kommentár talán nem kellett volna alá, de az még elment.
És most jön a legnagyobb plusz pont. Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer még ilyet fogok írni: nem akadt az indavideo!!! Külföldről töltögetés és akadás nélkül sikerült megnézni. (Németországból néztem, New Yorki IP címmel, magas felbontásban)
Csak így tovább!

Suttora 2011.11.04. 13:28:03

A belógó szőrös mikrofon TotalCar védjegy, szerintem hiba lenne elhagyni.

Index Elek 2011.11.04. 18:02:39

Megnéztem. Egész jól ment az Inda, nem akadt meg (külföld). A műsor szerintem olyan mint régen, de a képminőség sokkal jobb. A belógó mikrofon nosztalgikus, semmi bajom vele. A váltva beszélés nem zavar. A műsorvezetők szőrzete és haja nem zavar. Szerintem egyszerűen jó a műsor.

Fenn nem maradnék érte, de neten megnézem pár nap késéssel.

Szerintem alapvetően jó úton haladtok, elégedett vagyok a műsorral.

Üdv!

Spielesemmlung 2011.11.04. 21:03:41

Sziasztok

Szerettem TC tv adásokat annak idején. Nagyon őrulok az új TC-TV-nek. Tetszet hogy olcsó autók voltak most, persze az elsó adás a M5 driftelések is jó volt (akkor úgy döntottem hogy jó lenne venni egy zsigát, kipróbálni a driftet). A régi adásokbol pedig kedvencem a Winkler cadillac SUV-je (teljesen ránksotétedet :-) epizód.
Nekem Vályi illik a formátumba, szívesen látnam következő részekben is.
A drift versenyt helyet majd kilehetne találni valami mást is mert a pálya kicsit unalmas lett. Pld. verseny csónakok, vagy szőlőkombájnok duel is lehetne. Esetleg kombajn vs. csónak :-)

köszönöm az eddigit és további sikereket kívánok

Gyuri

lemonlime 2011.11.06. 00:18:22

@Pötyike Pont: hja, van annak már 10-20 éve is, hogy a székely elment a Daciájával "Magyarba" szerencsét próbálni. A Dákwágen persze nem bírta a kiképzést és lerobbant. Emberünk félrehúzott egy parkolóba, felnyitotta a motorháztetőt és rutinos mozdulatokkal nekilátott gyógyítani. Akkor érkezett egy pesti dáma és hangosan megjegyezte a férjének: "nézd, drágám, az oláh hogy belebújt a Dáciájába!". Emberünk meghallotta, kibújt az olajból és válaszolt: "oláh a te anyád büdös sváb p***ája!". Kár, hogy nem voltam ott, megnéztem volna a képét :))

Amúgy remek a műsor, de azt a gim-izét kihagyhattátok volna, mert a csapból is az folyik. Szerintem nem gond, hogy különböző kategóriájú autókat próbálgattatok, világnézettől függően bármelyik alternatíva lehet (nem újszerű Cee'd - 10 éves 7-es BMW összehasonlításáról van szó, ahol a fenntartás összege nagyságrendileg különbözik),

paveway 2012.01.24. 06:36:53

Megint egy "korrekt" összehasonlítás, Golfot a Mazda6-tal. És naná, hogy a cunami erejével nyer a Mazda. Mert 4 tized pont már cunami. Legközelebb akkor nézem a műsort, ha egy mai Passat-ot hasonlítanak egy Demio-hoz meg egy 214-es Rover-hez. Persze ha akkor is a Mazda nyer, akkor soha többé.
Meg kéne nézni ez európai eladási statisztikákat, itt is elérhető: Golf, Polo az élen. Akkor tényleg a Mazda a király?
süti beállítások módosítása