TC Drag: Kérem, én nem készültem

  2011. szeptember 16. - Nyegleo Címkék: tipo gyorsulás tököl tc drag fiat tipo

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

A céges gyorsulásra minimálisan készültem. Az adatok alapján az 1,4 literes karbis, benzines, 22 éves Fiat Tipótól nagy csodát nem vártam, az esélytelenek nyugalmával vágtam neki a versenynek. Vagyis: kicsit lemostam, kiporszívóztam és lepucoltam a gyertyákat a látszat kedvéért.

Itt még jól állok

Kiérkezésem után az első menet Assur ellen volt, boldog tudatlanságban álltam ki a 30 lóerővel erősebb Volvo ellen. Az eredmény meg is lett, természetesen alul maradtam. Viszont az irtózatos gyorsulástól rajtaütésszerűen elkezdte magát könnyíteni a kocsi, és az ölembe esett a középső visszapillantó.

Később Tom kezdett emberkedni a Micrával, persze, hogy kiálltam, de győzött a modern technika és a jobb súly/lóerő arány, így ő iis megvert. Itt kezdtem el gondolkodni azon, hogy ki kéne szedni a hátsó ülést, de mivel szinte kizárólag szivacsból van, nem sok értelme lett volna.

Az antennát nem a sebesség tépte le, a középső tükröt igen

Ekkor jött lelkesen Koncz Jani az L200-al, amit sikerült megaláznom, így kicsit javult az arány. Ezek után úgy döntöttem, a láncfűrészt se pakolom ki a csomagtartóból. Ezt az elképzelést később igazolta a futam Prokee ellen, amikor alulmaradt ellenem a Tramppal. És azóta is hallgatom Bende Tibi morgolódását, hogy szerinte megfutamodtam a 518-as elől.
Jövőre azért jobban készülök, erősen gondolkodom egy 2.0 Sedicivalvole beszerzésén.

Legjobb időm (ezzel lettem tizenötödik):

nyegleobest

Elért eredményeim:

nyegleoosszes


Így szavaztak önök a Totalcar Facebook-oldalán.

nyegleofacse

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr53229534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Süni25 · http://www.eakft.hu 2011.09.16. 12:37:00

Az öledbe hulló tükörtől miért is lesz könnyebb az autó?

Sabc 2011.09.16. 12:48:05

@Süni25: Édes Istenem.... menjé' ki!

szatyi 2011.09.16. 12:56:26

Úgy látom a bal oldali díszléc is erősen gondolkodik, hogy elhagyja a fedélzetet, vagy csak unja a kockadizájnt és némi játékosságot akar csempészni a vonalak közé?

1kutya 2011.09.16. 13:10:03

@szatyi: ne bántsd azt a díszlécet, őt még Giugiaro vagy Pininfarina mester rajzolta olyanra:-DDD

Nyegleo 2011.09.16. 13:11:41

@1kutya: az lehet, de sajnos ezt a díszlécet a lassan elengedő ragasztó rajzolja ilyenre :)

Tomato977 2011.09.16. 13:26:47

@Sabc: Ha az öledbe hullik a tükör, de az autó utasterében marad, akkor könnyebb lesz? :-)

szatyi 2011.09.16. 13:31:27

@Nyegleo: Javasolnám az epoxigyanta ragasztót. Robbantással oldható kötést teremt.

Nyegleo 2011.09.16. 13:33:47

@szatyi: előbb egy új csíkszett kéne, mert egy részét sajnos már elhagytam és meglévők is eléggé kihívásokkal küzdenek optikailag.

TheTruth! 2011.09.16. 13:47:04

Nem rossz gépek ezek a Tipuszok, 72 papíron lévő LE egy 1.4 kávédarálóból nem is rossz,(csak valahogy mégis alulmaradt a német konkurens Kadett és Golffal szemben) csak valahogy az a 21 mp 103km/h ig erre rácáfol. Beszorulhatott valami a gázpedál alá mert ennél ezek többet tudnak.

vladek 2011.09.16. 13:49:16

@Tomato977: Ameddig hull a tükör, addig könnyebb lesz az autó, ha már leért, akkor már nem. De ha pont a lehullás fél másodperce alatt gyorsul annyit, amennyivel győzni lehet...
Na jó, ez mondjuk valószerűtlen :-)

Rocko- 2011.09.16. 14:02:53

@szatyi: jaja, a sebességtôl meghullámosodott.

azt egyébként tudja valaki, hogy miért a sofôr ajtaján lévô díszléck kezdenek el leghamarabb leesni?
azt ne mondja valaki, hogy a használattól...

csakezértregeltem 2011.09.16. 14:17:14

@vladek: amikor hull akkor sem könnyebb mivel zárt inerciarendszernek tekinthető...mint ahogy a galambokat szállító teherautó sem lesz könnyebb ha a raktérben repkednek

dhrbikes 2011.09.16. 14:19:20

Ma mértem egy gyorsulást az én verdámmal: Peugeot 207 1,4 HDi 70 LE @4500 rpm, 160 Nm @2000 rpm. Az eredmények csak GPS használatával készültek és 400 m-re szólnak. 16,5 s, sebesség 107 km/h. Végülis nem is rossz :)

srank 2011.09.16. 14:24:27

ez most komoly, hogy ilyen 50 ezer forintos roncsa van egy újságírónak ?

Szkotti 2011.09.16. 14:26:22

@Nyegleo: Nem bántásból, de a komplett gépkocsi küzd kihívással optikailag ;o)
(sose tetszettek a kocka Fiatok)

ZasTempra 2011.09.16. 14:26:35

Én úgy tudom a karbis 1,4-esek 78 lóerőt adtak le, és az injektoros gépek tudtak "csak" 69 lóerőt. Itt a forrás, bár nem tudom mennyire hiteles:www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=7068

Gico 2011.09.16. 14:28:29

@srank: Nem járhat mindenki Bugattival...btw nem roncs, nekem is volt, a-ból b-be elvisz. Jobb mint egy 0-ás kezdőrészletes frankhiteles Astra classic.

srank 2011.09.16. 14:28:29

@dhrbikes: hallod, megnéztem a neten a te 1.4hdi-d sose volt 1186kg még 5 ajtóval sem max ha még ketten ültök benne, egy VAN 1.4hdi 950kg csak hogy tisztában legyünk a suzukik fikázásakor ...

Hurri Kán 2011.09.16. 14:28:46

@Rocko-:
Azt az ajtót csapkodod a legtöbbet, ebből kifolyólag gyakrabban hatnak mindenféle erők a díszlécekre. :D

Szkotti 2011.09.16. 14:29:02

@Rocko-: Mi egyébtől tudnának leesni, mint a használattól?
Egy-egy becsukáskor azért rezeg az a lemez, akármilyen autóról van is szó...

srank 2011.09.16. 14:29:43

@Gico: neked is volt = 10 éve , de most 2011 van , nekem ne mondja senki hogy egy 22 éves olasz autó gazdaságosan fentartható, pláne benyás

ZasTempra 2011.09.16. 14:34:17

@srank: azért akármilyen 22 éves autóról is van szó, nem kell minden hónapban egy törlesztőrészlet árát rákölteni, ha csak mindennapos használatra kell :)

Shadowbull 2011.09.16. 14:34:34

@srank: mivel az ertekvesztese praktikusan nulla, ezert eleg gazdasagosan fenntarthato.

sb

tibidanny 2011.09.16. 14:38:45

nekem még van a garázsban egy 1995-ös temra. 1.9D
3 év alatt semmi hibát nem produkált, kapott új szíjakat és eg yvízpumpát.
csak munkábajárásra használtam, ami összesen 75km/nap.
elég gazdaságos volt...

ZasTempra 2011.09.16. 14:43:10

@tibidanny: Nekem is megvan még a Temprám. 1,6 benzines injektoros. Amiket te felsoroltál ahhoz még nekem hozzájött egy injektorcsere, féktárcsa+betét csere, generátor felújítás, és egy kisebb lakatolás szintén 3 év alatt. Átlag 7-7,5 literrel el lehetett vele nyugisan közlekedni vegyes használatban. Csak ugye a dízel ennél is kevesebbel beéri, így vettem egy 1,7 D Tipot :D

AUTÓNEPPER · http://autonepper.blog.hu 2011.09.16. 14:47:21

@szatyi: Sikaflex tömítő mindenre jó,mint a WD-40.
Atombiztos lesz.

dhrbikes 2011.09.16. 14:57:06

@srank: szerintem te a 206-ot nézted, én meg a forgalmit.

szatyi 2011.09.16. 14:59:23

@AUTÓNEPPER: Ez egyszerűen nem igaz!
Ha sikaflexet raksz a tojás alá tuti leragad.

srank 2011.09.16. 14:59:42

@dhrbikes:
jaj bocsánat nemgondoltam volna hogy ide olyan is írogat akinek 1-2éves kocsija van :DDD
mennyit eszik ?

w a s d 2011.09.16. 15:13:29

Szerintem nem 2 literes motort, hanem Punto GT- ből mindenféle...

w a s d 2011.09.16. 15:21:30

@w a s d: Vagyis az kellene bele, nem a 2.0 16v.

Dennis01 2011.09.16. 15:36:26

Akarki akarmit mond, ezek a Fiatok jo autok voltak. Jol karbantartva a vilagbol is kivisznek.

Suttora 2011.09.16. 16:11:11

Digit műszerfal és karburátor, ki érti ezt... :-))

Ninjaboy 2011.09.16. 16:29:37

@srank: hehe, nem tudom miért hiszik, hogy az újságírók úgy élnek itthon, mint az élet császárai. Rohadtul nem. Vagy esetleg te fizetsz azért direkt a TC-nek vagy az Index-nek, hogy olvashatod?! Mióta hirdetésekből kell eltartani az oldalakat, mert az emberek már újságot sem vesznek, mert "úgyis ingyen fent van a neten", azóta rohadt nagyot változott a világ.
Ez nem Amerika, ahol szavanként egy dollárt kapsz. Itt jó, ha betűnként 1 forintot kapsz nettóban. És akkor még a többi szarakodásról nem is írtam, ami az újságírással jár, mert többről szól, mint verni a billentyűzetet.

btw, mindenki olyat vesz, amit akar és el tud tartani. A frankhiteles vagy lízingcég nevén lévő autó biztos jobb választás számodra. Nem értem minek kell lefitymálni más tulajdonát.

Tomchy 2011.09.16. 17:00:08

@Nyegleo: Jobb is lehettél volna, ha rendesen használod az az ominózus láncfűrészt. :O)

srank 2011.09.16. 17:47:20

@Ninjaboy: gondolom nem 150-et keres mert akkor nem ezt csinálná, ez meg egy igen népszerű oldal ahhoz hogy a jó reklámértéke miatt ne minimálbérért alkalmazzon munkatársakat, bár magyarországon vagyunk, úgy, hogy nem lepődnék meg azon sem ha létminimummal lenne bedolgozónak feltüntetve plusz kap pár százat zsebbe ...

Dagiszabi 2011.09.16. 17:54:34

@Ninjaboy: Azért erről az autóról nem csak a csóróság, hanem az igénytelenség is süt.
Ez mondjuk egy lomis cigánynál még elmegy, na de egy autós újságírónál?
Szégyen.

LanciaBacci 2011.09.16. 18:00:42

Hajrá Tipo, a Trabik mellett neked drukkolok még.

Én is örököltem anno egy szintén fehér 1.7D-t, de két hét alatt ellopták, csak azt várták meg, amíg felújítottam, hogy csukódna a fülükre a motorháztető :/

Tomchy 2011.09.16. 19:09:12

@Dagiszabi: Na, erre már én is kiváncsi lettem, hogy pontosan milyen autója is kell legyen egy tisztességes autós újságírónak???

akos696 · www.focusauto.hu 2011.09.16. 19:43:58

@csakezértregeltem: És mi van a raktérben egy huppanón felrepülő tárgy esetében, ami leérkezéskor nagyot üt és meglóbálja az autó farát? Logikusan végiggondolva marhaság, amit írsz. Egy parabolapályán repülő gép a súlytalanság pillanataiban nem könnyebb, mert az utasok lebegnek (gyakorlatilag szabadesnek a géppel), de egy teherautó légterében repkedő galambokról ez nem mondható el.

Bocs az offért, de ez érdekes felvetés. :)

Garp 2011.09.16. 20:32:53

@Dennis01: Fix It Again Tomorrow :DDD

dhrbikes 2011.09.16. 20:37:27

@srank: 5,67 l/100 km az eltelt 96000 km alatt. (Katalógusadat 4,4,sprtmonitor.de-ben 4,75-5,71 között fogyasztanak) Mondjuk nem szoktam kímélni, de azért érdekes, hogy az 1,6 HDi 90 LE kevesebbet fogyaszt ugyanebben az autóban.

Dennis01 2011.09.16. 21:04:44

@Garp: Ford = Fix Or Repair Daily.
BMW = Black Man's Wheels :D

Off: Valaki megkerne Csikost, hogy nyomasson egy belsoseg posztot a Renault R4 cikknek? Jo lenne masokkal beszelgetni rola. A nagybatyamnak van negy is , ebbol ketto alkatresznek, a masik ketto meg garazsban pihen. Az egyiket nekem igerte.. Alig varom, hogy beallithassam a Mini melle. Jo lenne kirakni egy Mini-Renault R4-Citroen 2CV-Fiat 500 paklit.. :D

csakezértregeltem 2011.09.16. 21:52:46

@akos696: a rendszerben állandó a tömeg.nem lesz könnyebb.a súly persze már más kérdés

Rocko- 2011.09.16. 23:54:28

@gyvy: hát akkor budiajtóról is leesne. :D

@Szkotti: mi egyébtől? hogy alámegy a pára, és ereszt a ragasztó. és/vagy rohad alatta a lemez.

Rocko- 2011.09.17. 01:15:37

@Dennis01: "A nagybatyamnak van negy is , ebbol ketto alkatresznek, a masik ketto meg garazsban pihen. Az egyiket nekem igerte.."
arra figyelj, hoogy ne az alaktrészeset adja. :D

dennisthemenace 2011.09.17. 08:07:17

@Rocko-: Miért, nem a sofor ajtaja van a legtobbet csapkodva?

dennisthemenace 2011.09.17. 08:09:44

@srank: Pedig igen. A benzines Fiat motorok a legjobbak kozé tartoznak, még akkor is, ha a magyarok szerint csak a német autó autó.

dennisthemenace 2011.09.17. 08:14:45

@srank: Mert akkor mi van, ha valakinek ilyen értéku kocsija van? Akkor az már nem is ember? Tipikus magyar mentalitás.

robian 2011.09.17. 08:42:52

ez digit műszerfalas tipo? mekkora császárság volt az emlékszem...

Ninjaboy 2011.09.17. 08:43:54

@Srank, @Dagiszabi: Higgyétek el, a magyar újságírás totál mélyponton van. Sokan csak 150-et keresnek ebben a szakmában, ami elég szomorú. 8 éve vagyok a szakmában, szóval nekem elhiheted:)

Nyegleo 2011.09.17. 08:45:12

@robian: És az összes visszajelző jól működik ám :)

robian 2011.09.17. 08:51:08

@Nyegleo: ahhoz külön gratulálok! akkor ez a bizonyíték, hogy egy olasz elektroninyika is megbízható, ha gondozzák

dennisthemenace 2011.09.17. 08:54:46

@Nyegleo: Aszta...)
Amúgy miert pucolod a gyertyat?? Anno, mikor leállítottam a Fiatomat (2005), hótt olcsó volt a Marelli gyertya.. Volt egy autósblt a Budaorsi útnal, a gyalogos-feluljáró mellett: egy olasz alkatrész-importor hordott oda egy masik gyártmanyú, négykormos gyertyat, utoljára azt vettem bele, az sem volt draga.

Dagiszabi 2011.09.17. 09:59:54

@Tomchy: Nem az autó típusa vagy az értéke a lényeg, hanem hogy ne azt lássa az ember, hogy szakadt, lóg mindene, hanem hogy egy minimális törődést kap, mert gazdája van, aki érez valamit az autó iránt.

Nyegleo 2011.09.17. 10:17:23

@dennisthemenace: semmi baja nem volt, csak hogy csináljak valamit :)

Nyegleo 2011.09.17. 10:22:07

@Dagiszabi: műszakilag jó állapotban van, belül mindig kitakarítom. A külső pedig legalább elrettenti a tolvajokat és bárki meggondolja kétszer is, hogy bepofátlankodjon elém ;) De majd tervben van egy rendbetétel.

Dagiszabi 2011.09.17. 10:32:26

@Nyegleo: Távol álljon tőlem a trollkodás, de nem elsősorban friss fényezésre ilyesmire gondolok, hanem pl én ha reggel hatkor meglátnám pl hogy hátul van dísztárcsa az autómon, elől meg nincs, akkor minimum leszedném hátul mielőtt beleülök, aztán majd elgondolkodok a továbbiakon. Délután meg leszedném a görbe díszcsíkot és ha mást nem kétoldali ragasztóval megpróbálnám ideiglenesen felrakni egyenesebben ameddig nem találok legalább egy jobb bontottat. Stb...
Ezek egyik sem pénz kérdése, hanem akarat, igényesség.
Azt a szöveget meg, hogy a tolvajokat akarod elriasztani még talán neked is nehezedre esik elhitetni magaddal.

Rocko- 2011.09.17. 11:14:06

@Dagiszabi: had offoljak mán.
nem vettél lovakat? :D

Dagiszabi 2011.09.17. 11:31:34

@Rocko-: De. 220db-ot. :)
Grand Cherokkee V8-ba csomagolva.;)
A w126ot meg eladtam.

Rocko- 2011.09.17. 11:33:34

@Dagiszabi: ehehehe.
hát a w126-ért kár, de a csirke kárpótól, tutira.
amiért kérdem: tegnap láttam fehér w126-ot, szépek nézett ki messziről, aztán mögötte lószállító, 3 lóval. na mondom mi az Dagiszabi lovakat vett? :DDD

Dagiszabi 2011.09.17. 11:40:50

@Rocko-: Az nem az enyém volt, mert azon nincs horog.
De maradt még a garázsban w126-os, ne aggódj! Azaz C126.

Gomulka Béla 2011.09.17. 23:19:57

@akos696: Pontosan. Azon ido alatt, aimíg a tukor zuhant, az autó osszsúlya kevesebb volt, így az jobban gyorsult. (Fogadni mernék, hogy a tukor elorefele repult, mert kiszaladt alóla a Tipo.) Ugyanakkor a kisebb súly a leszorítóero hiánya miatt a kerekek kiporgését, és az abból eredo halványabb gyorsulást eredményezte - volna, ha a tukor idokozben nem érkezett volna le a padlóra. Az így jelentkezo, impulzus-szeru súlytobblet viszont a kiporgés problémáját megoldotta, és a Tipo csak gyorsult tovább. Minden csak idozítés dolga. A formaegyben meg majomkodnak a DRS-sel.
A gyorsulósdi mocskos játék. Fogadjunk, hogy jovore ket tukorrel megy!

Gomulka Béla 2011.09.17. 23:21:28

Hátrafele. Késo van, na.

GrandTurismo 2012.05.30. 09:32:25

@TheTruth!: Na akkor kicsit látom kiigazítás kell a karbis Tipo 69-78 le közti teljesítménnyel van felszereltségtől függően. A Bosch központi injector ami megtalálható a Golf f Astrákban 61le ad le. A Tipoban 72le. És azt sem értem honan veszed a 21s /100km gyorsulást a 22 éves 1.4 82le karbis gépem 14s alatt gyorsul 100-ra és eléggé furcsállanám ha a majd 10le-vel gyengébb akár központi injectoros Golf-Kadett-F Astra lehagyná. De még az 1.6 76le Jettával is ki lehet állni.
süti beállítások módosítása