A kínos dolgok a legszórakoztatóbbak

  2011. szeptember 16. - ZáchDani Címkék: gagyi frankfurt 2011

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A legjobb autós oldal a Facebookon
2015-05-04 18:06:23

2003.08 havi 1.9 pdtdi 131 le. VW Golf IV 1.400.000 ft Sportkivitel, kagylo ülések, 6gangos válltó, gyari

Megőrülök, annyira szép
2014-10-07 10:57:53

A világ legszomorúbb munkái sorozatunk újabb gyöngyszemei következnek. Aki kiállítási standot tervez

Ilyen könnyen még sosem nyertél
2014-09-30 15:10:44

Svájcban minden megtörténhet, ami az egyszeri magyar autóbuzinak csupán gyűrött újságpapírból

Ezt ne csináld, ha jön a mentő
2014-09-17 17:58:25

Megfigyelték, hogy az utóbbi időben sorra születnek az érdekes autós témák a szerkesztőség tövében?

Néha még a nagyon jelentős Frankfurti autószalonon is durván kilóg a lóláb. Ilyenkor a rosszindulatú újságíró röhög egy jót, a konzumhölgyek magasabb sebességi fokozatban terelik az autó jobban sikerült részeire a figyelmet, a gyártók pedig remélik, senki nem vette észre, hogy a rivaldafényben pompázó zsibvásár spontánnak hitt részleteit is folyamatosan lábujjhegyre állva működtetik. Ebből persze ipari méretű baklövések következnek.

További csodálatos képek a galériában, katt!


Itt van például a Carlsson tuningcég remeke, a CGL. A Mercedes legnagyobb terepjáróját így, ebben a formában csak a kínai utakon lehet majd látni, mivel háromszázat szeretnének eladni belőle az ázsiai országban. Akinek jut a jóból, nem csak a földkerekség leggusztustalanabb hűtőmaszkját és lökhárítóját láthatja minden indulás előtt, de a csillagos embléma helyére szerelt, „nagyseggű ló kútba ugrik” logót és a körülötte felépített műanyag installációt is. Ne kérdezzék, mi sem tudjuk kinek kell ez.

A Carlsson bármilyen Mercit ízléstelenít, bármennyiért

SUV vonalon nincs lehetetlen. Az angliai Eterniti Motors eleve az ázsiai igényekre koncentrált, amikor megalkotta a Porsche Cayenne alapú Hemerát. A sajtóanyag szerint, mindenáron tovább akarták fokozni a luxust az utastérben, és ehhez még több bőrt, illetve Alcantarát vetettek be. Az ülések átszabásával tíz centit sikerült hozzáadni a hátsó lábtérhez, így a Hemera igazi sofőrös SUV, benne a Cayenne Turbo, 620 lóerőre pumpált V8-asával. Amikor körbejártuk a teljesen lesötétített ablakos terméket, nem tudtuk eldönteni, hogy a kínai pénzemberek valóban felnagyított játékautókra vágynak, vagy az Eterniti éppen most neveli őket a giccs szeretetére?

Végülis ennyiért nem rossz egy Seatnak látszó Porsche

Ha egy munkaautónál fontos az első benyomás, akkor Bandi hamarosan vásárolni fog egy Ssangyong SUT 1-et. Nem zavarja majd, hogy a szuperegyszerű utastér sorjáinak eltávolításához egy komplett szakmunkásképzős osztály is kevés lenne, vagy, hogy a koreai pick-up műszerfalán ott felejtették az Actyon feliratot, illetve hogy a kormánykeréken jól látható a műanyagöntés nyoma, és a nullkilométeres autó emblémájáról máris lepattant a festék. Egy munkaautó legyen őszinte! Hát a SUT 1 az.

Ügyelünk a részletekre...

Régóta furdalt a kíváncsiság, hogy honnan származnak a fehérrel kiemelt márkajelzést viselő autógumik. A megfejtés kicsit kiábrándító. Képzeljék, a sokadik, Porsche tuninggal foglalkozó cégnél az egyik alkalmazott azt a napi feladatot kapta, hogy ügyes kis stiftjével minden autó gumiabroncsain húzza ki a feliratokat. Drukkoltunk neki, nehogy a színezéskor átlépje a vonalat, mert akkor kezdheti az egészet elölről.

Persze a filctollas úr még így sem panaszkodhat, hiszen vannak, akik tilosban járnak a kiállításon, és még csak nem is rejtőzködnek. Kémekről van szó, akiket azért küldenek autószalonokra, hogy aprólékosan lejegyezzék mondjuk az új Honda Civic méreteit, arányait, vagy éppen a fedélzeti számítógép menürendszerének minden egyes pontját. Senki nem akadályozza őket, nem kérdezik honnan jöttek, de Bandi szerint a legmenőbb autógyárak egyszerűen ajándékoznak egy-egy példányt legújabb modelljeikből, hogy ne legyen szükség kiküldött egységekre.

Menürögzítés, nem a nYoutube-ra

Felszabadultan örültünk amikor az AC Schnitzernél megláttuk a BMW 1 M coupé, szolidan pimpelt példányát. A motortuning után végre megvan a négyszáz lóerő, ráadásul két év garanciát vállalnak az autó átépített részeire, és azt ígérik, nem csak erősebb, de tartósabb is lesz a blokk. Gratulálunk, de jó ha tudják, a mi figyelmünket még az ilyen alattomosan elrejtett bazári részletek sem kerülhetik el, mint ez a króm-karbon légbeömlő imitáció. Srácok, ha nincs jobb ötlet, inkább ne csináljatok semmit!

Tán bűn a vásárlói igények kiszolgálása? Ennyiért igen

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr153232408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2011.09.16. 19:22:42

Nem is értem, hogy miért éppen egy lucernától felfújódott, rémülten magán könnyíteni akaró póniló lett a Carlsson logója, mindenesetre nevetni ér...

Brevis 2011.09.16. 19:31:50

Frankfurti Carstyling?

huleaks 2011.09.16. 19:48:05

Kína találta fel a papírt, puskaport, selymet, orcelánt, az iránytűt, a nyomtatást, a kályhát és most bőszen leerszkednek a msáolás szintjére, legyen az hajó, autó, repcsi vagy bármi. És mindenki csak nézi tétlenül.

Mercedes E 280 CDI 2011.09.16. 20:06:49

A Tc csapata tuti jobb design-t tudna összerakni bármelyikre... LOL

indapass90210 2011.09.16. 20:08:47

@ommm: akkor biztos nem láttál még chery qq sedan-t (a suzuki swift sedan ehhez képest a formatervezés csúcsa volt). Ahol azt el lehet adni, ott a nagyseggű (az ott a segg felett farok, vagy kitörött a lába?) lovat is :)

peelou75 2011.09.16. 20:09:59

@huleaks: az ok hogy feltalálták, csak használni nem tudták a többségét... Ezeket a szörnyedvényeket legalább használni fogják.

hallari 2011.09.16. 20:34:34

@huleaks: nem nézik, az Apple-nek pl. a BOLTJAIT is lemásolták, úgyhogy most perlik őket. Az egyik tulaj védekezése ez volt: "Mi csak segítünk Steve Jobs-nak több pénzt keresni". Ha a bíróságnak is ez a véleménye, akkor szerintem ott nem lehet túl sokat tenni. Autóvonalon sem.

jujdejo 2011.09.16. 20:39:39

bezzeg Madzsarisztanban olyan fantasztikus ízléssel bírnak a polgárok, hogy öröm nézni!

.atti. 2011.09.16. 20:43:05

Szerintem is ezek marha rondák pláne a "BMW "
Nem is értem miért is nem mi magyarok tervezünk ilyeneket , pedig már annyiszor bizonyítottunk
pl.
www.origo.hu/auto/20110331-elektromos-magyar-robogo-bemutato-antro-moveo.html
:)

ttuske 2011.09.16. 21:02:46

az a hálóinges kínai picsa minek kellett oda a képre??..

ttuske 2011.09.16. 21:04:27

@ommm: Pista, ti a hasonlat komponáló képzésre jártok a TC-nél vagy ezek zsigerből jönnek ?

ommm 2011.09.16. 21:10:59

@VWfan: Alapjáraton hülye itt mindenki. Na jó, Angéla nem. De, hiszen pár négyzetméternyi vászonnal veti le magát x ezer méterről...szóval ő is, jah. :)

vmaast 2011.09.16. 21:11:18

"A kínos dolgok a legszórakoztatóbbak
Nos, ha eddig bárki azt hitte volna, hogy Németország a jó ízlés fellegvára...hát nem."

Németország az ősrobbanás óta stabilan az ízléstelenség fellegvára.

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2011.09.16. 22:06:49

most már azért lassan az új 911-esről is megmutathatnátok pár képet a sok-sok fikázás közepette

hamár egyszer az ősrobbanás óta Németország az ízléstelenség fellegvára (:

vmaast 2011.09.16. 22:08:20

@GYUSZI BACSl: Apró bakik ott is vannak ;-)
Mikor nem figyelnek...

nick2005 2011.09.16. 22:53:13

Szerintem egy dolog van, ami ebbe a cikkbe való, az pedig a SSangyong-ban az Actyon felirat a műszerfalon, az tényleg egy hiba. A többi szerintem nem. Ízlésről nem érdemes vitatkozni. Egyik embernek ez tetszik, a másiknak meg az. Azt sem értem, hogy lehetnek kémek egy autókiállításon, amikor ezekről a kocsikról már minden adat nyilvános, szerepel a sajtóanyagban, bárki fényképezhet, kamerázhat, jegyzetelhet. Kémkedeés csak a tervezés fázisában valósulhat meg, vagy akkor, ha a gyártást rögzítenék.

reader613 2011.09.16. 23:17:34

@nick2005: igazad van, tényleg minden ízlés dolga. De ha egyszer valami olyan kurva ronda, mint ezek itt, akkor nincs miről vitázni.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.09.16. 23:58:35

Nekem bejön a Porsche átépítés, a Merci meg félelmetes inkább, mint nevetséges. Élőben az egy kurva nagy darab hasáb ám és ez még kurva gyors is mellé. Bár nálam a tyúkháló verte le a biztosítékot, azt hittem, arról már leszokott minden sufnituner is még úgy kb. 2002 táján. Hát nem.

Szabi01 2011.09.17. 00:41:10

Nézegettem a képeket és hát elég kínos bevallani, de egy csomó képen semmi kínosat nem láttam. :(

vmaast 2011.09.17. 00:47:56

@Szabi01: Meee' még nem vagy elég érett ;-)

megint 2011.09.17. 04:11:02

Carlsson =kársztájling. gagyi.

dennisthemenace 2011.09.17. 08:04:05

@VWfan: Mert a kínai punci (a kaja után) a legjobb dolog a ferfiember számára.)

Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.09.17. 08:18:52

@huleaks: Majd úgy fogunk járni, mint az amcsik 41-ben a japókkal. Meg voltak győződve arról, hogy a japók mást se csinálnak, csak amerikai cuccokat másolnak nagy tömegben, kicsit rosszabbul, mint az eredeti. Aztán egyszerre megtámadta őket pár ezer Mitsubishi Zero, ami gyorsabb volt, jobban emelkedett és jobban manőverezett, mint az akkori amerikai vadászgépek.

Schütii 2011.09.17. 08:29:10

Mindenki a ló seggére koncentrált? Van ott még lófasz is... :DDD

Schütii 2011.09.17. 08:31:28

Ránézésre honnan különböztethető meg a kínai és a japán ember?
Mer' aki a Civicben csinál amatőr mozit, még akár japónak is elmenne. Meg ugye a japán turisták mindent felvesznek videjóra...

Schütii 2011.09.17. 08:34:49

"Eterniti"... az Infiniti mintájára, előre beépített helyesírási hibával. Még hogy örökkévalóság...

dennisthemenace 2011.09.17. 08:37:55

@Schütii: Van egy árnyalatnyi kulonbség, de nem tudom elmagyarázni. Mindenesetre meg udom kulonboztetni oket, nemtol fuggetlenul.

w a s d 2011.09.17. 08:59:58

@Csokis: És a történet folytatása, amikor ezután az USA összeszedte magát, és jól megagyalta az ugráló japánokat?

dennisthemenace 2011.09.17. 09:06:32

@w a s d: Eloszor is: Elég jól megizzasztották oket a japók. Másodszor:
hol tartanak az amerikai mérnokok és hol a japáno, a két orszag gazdaságaról nem is beszélve..
Ez mort olyan, mint amikor a turbómagyarok azzal érvelnek, hogy "Nyogte Mátyás bús hadát Bécsnek buszke vára"

IV. (Parkoló) Béla · http://aparkolokiralyai.puruttya.hu 2011.09.17. 09:40:50

"Egy munkaautó legyen őszinte! Hát a SUT 1 az."
Ha igazán őszinte szeretne lenni, akkor legyen a neve inkább: SUT A, ha kijön a második generáció, vagy csak egy fészlift, akkor az lehetne a SUT B, így a "T" és a "B" közé befér még egy "Á" betű a végén pedig csak duplázni kellene a "B"-t.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.09.17. 09:53:42

@w a s d: És ezzel úgy jártak, mint a németek Európában. Elvesztették a háborút, és megnyerték a békét.

ne most 2011.09.17. 12:26:53

Honnét lehetne tudni mi fogja meg a kínai vásárlót, még az európait is nehéz követni.

w a s d 2011.09.17. 12:53:07

@dennisthemenace: Azért nem feltétlenül mondanám fejletlenebbnek az amerikaiakat technikailag ma, mert a fogyasztóknak eladott szórakoztató elektronika, vagy pl. az autók csak egy része annak, amit egy mérnök csinálhat.

A háború megnyerése meg valószínű tényleg nem ment nekik könnyen, csak meghaltak jópáran azon az oldalon is, meg elhúzódott pár évig, nem két pofon kellett csak, de ahogy most nézem, az USA veszteségei (emberek számát nézve) azért a japánokénál kisebbek voltak, elég sokkal.
Persze, bonyolultabb ennél a dolog, mert nem csak ez a két ország volt jelen, de akárhogy is, nem ez volt a győztes oldal ott sem.

@Csokis: Azt nem lehet vitatni, hogy jól tudtak mindkét országban kijönni az egészből hosszú távon a vereség ellenére.

(Azért a mai, vagy közelmúltbeli japán technikát elismerni elismerem, és sokmindenben ha minőségi terméket akar a hétköznapi ember venni elérhető áron, nem is igazán van más választása, mint a japán gyártók termékei (pl. az előbb említett szórakoztatóelektronika), de pl. autók terén az elvakult japánimádat más autók leszarozásával társulva engem taszít, annyira, hogy néha előbújik belőlem, hogy japánt se rádióból, se kocsiból nem szívesen vennék, mert azzal a választással nekik adnék részben igazat. Persze megvan némi hasonló ellenszenv sokszor az európai (vagy amerikai) termékek iránt is, csak más a kiváltó oka.)

Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.09.17. 13:03:17

@w a s d: Abszolút egyet értek veled! Egész életemben egyetlen japán autóm volt, a köztudottan magas presztízsértékű, sármos Suzuki Swift 1.0. Ezen kívül csak kutyázott autóim voltak/vannak. Több Fiat, meg Citroen közt azért elfért egy Saab99, meg most egy angol kit car. Használtan csak olyan autót szabad venni, amit mások le se sz..nak, aztán kell egy hozzá értő szerelő, aki szép fokozatosan eltünteti a korábbi gánytudorok nyomait, és utána van egy tök jó autód, amit még alkatrésznek sem lopnak el. (Ilyen a mostani AX 1,4 D-m. 40-45 k körül komplett, osztrák rendszámos példányt kapsz, ennyiért senki nem kockáztat. Cserébe 4,2-4,5 literrel járok városban, és akkor az enyém még a fogyasztósabbak közül való.)

Karipapa01 2011.09.17. 13:43:03

Nekem az első képből az jött át, hogy ha elveszed ezt a csajt, ezt a kocsit kapod nászajándékba az apóstól! Így már egyből más a leányzó fekvése!

repeti 2011.09.17. 22:34:52

@Csokis: Na igen, de hogy a Zero olyan legyen amilyen, kihagytak néhány fontos dolgot, például némi páncélozást a pilótafülke körül meg a befecskendező rendszert a motorokból, így az szépen kihagyott mikor zuhanásba vitték a gépet. No dehát valamit valamiért.

Swind 2011.09.19. 13:20:50

@ommm:
Ez a tuning tényleg nem sikerült jól a Carlssonnak, de szép számmal vannak ott jó technikák és szép dizájnok, elég a honlapjukat megnézni. Vagy megnézheted az én Carlsson clk-mat, ha esetleg kijönnél egy keddi yougtimers klubos talira. A póniló hasonlat a logóra meg viccnek is rossz, bár én sem kértem orrlogót mert túlzásnak tartom. Az autó oldalain viszont szép.
Itt egy kép a "csúnya" Carlsson designról az autómon, ajánlom a felniket megnézésre: indafoto.hu/swind/image/11970833-dbb6cd90/user
süti beállítások módosítása