A Totalcar egyik nagy médiatörténeti pillanatát élhetik meg velünk, kedves olvasóink. Amire oly régen készültünk és terveztük, az végre megvalósul: kihívjuk a kollégát és a földbe döngöljük, majd együtt sírunk és nevetünk a leszakadt lendkerekek, füstölgő hengerfejek és hűtővíztócsák fölött. Gyorsulunk negyedmérföldön. Íme a résztvevők listája:
Telós Bandi: BMW 1602, Yamaha FZR1000
Pista: Volvo S70 T5
Papp Tibi: Suzuki Baleno 1.6, Honda Xelvis, Toyota Avensis
Assur: Kék rettenet
Csikós: Bi Jancsi, Kawa Z750, Yamaha XJ900, Mercedes 300TD
Rézmányi Balázs: Mercedes 300D
Nyegleo: Fiat Tipo 1.4 DGT
Motordoki: VW 1303 S
prokee: Trabant Tramp 903
Winkler: Cougar, Yamaha Vino, XJR1300 (?)
Koncz Jani: Mitsubishi L200, villanyroller
Bende Tibby: BMW 518i, Mercedes-Benz 190E 1.8
Árpád: Fiat Panda
Karotta: Toyota Prius, Toyota Corolla AE86 (?)
Tom: Nissan Micra 1.3
Sipos Zoli: Mercedes W108 280SEL 4.5, Mazda 323 TXL
Szabályok nincsenek, csalni ér, az egyes futamok kihívásos alapon zajlanak, bár készítettünk egy hozzávetőleges kg/lóerő-táblázatot is. Motordoki az épített Bogárral és Sipos úr az összkerekes, turbós kis Mazdával mindenképpen esélyesek a győzelemre (autós kategóriában), de sem én, sem a Winkler nem fogjuk kímélni őket. A motorok között Telós Bandi FZR-e eddig a favorit.
De ez mind semmi, nem számít, a látványos csaták 100 lóerő körül és alatta történnek majd, a Bianchi-Yamaha Vino párharcot mindenki iszonyúan várja már. Szabályok nincsenek, a felkészülés során csalni ér, mindenki annyi - saját (ill. feleség) - géppel nevez, amennyivel akar, de az odaszállítást is meg kell oldania. Papp Tibi már három napja a nitrós-szetek világában él, Prokee már szárazjeget hajkurászik, Csikós políroz és tán füstcsavart tekerget, Bende Tibi rövidebb difit/váltót/kisebb kerekeket keres, egyszóval mindenki be fog vetni mindent, hogy legyőzze kihívóját. Tudják, a jó kolléga nem csak ígér, hanem be is tart.
Fotocellával, időméréssel, egy egész nap a forró reptéren. Iszonyatosan jó buli lesz, természetesen stábot viszünk. Addig is, egy klasszikus Top Gear-epizód.
Az utolsó 100 komment: