Lehet, hogy egyszer lesz valami a Cougarból?

  2011. június 12. - Winkler Róbert Címkék: cougar last barons

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra


A Last Barons megindult az elvémaxzsoltosodás útján.

Vagy ha nem is az egész klub, de a beszerzési részleg mindenképpen. Három hónapja már egészen félkész volt a Cougar. A félkész ez esetben egy optimista félkész állapotot jelentett: az ülések áttömve-áthúzva, a motortérben minden kicserélve, amit kellett, esztétikailag gyönyörűen rendbe rakva, a futómű összerakva, de azért még nem finomhangolva, tető kívül-belül áthúzva, padló és tetőkárpit alatt Dynamat, műszerfal felújítva, hogy a fékek már újak-e, arra nem is emlékszem, de volt szó ilyesmiről. A rádióantennát a Baronsnak se sikerült megcsinálni, ez már a harmadik csapat, aki röhögve áll neki a problémának, aztán addig tart a vidámság, míg nem mutatom, hogy még mindig rossz: a motoros antenna valami kontakthibától időnként fel-le mozog, és a rádióvétel is akadozik.

Gyönyörű lett régi ismerősünk, a csónakseggű Riviera fényezése

A két szélvédőt még szigetelni kell, hiányoznak a tetődíszlécek, de még a kora tavaszi fagyokban mentem egy tesztkört. A Cougar a váltócsere előtti utolsó próbám alkalmával tipikusan még nem állt össze-jellegzetességeket mutatott, vagyis sokkal rosszabb volt vezetni, mint mielőtt nekiálltak, hogy kicseréljék a felét. Mentem vele néhány óvatos kört ott Diósd-külsőn: a fék össze-vissza fogott, a fékezéstől viszont akkorákat bólintott az eleje, hogy leért, a kormányt alig lehetett tekerni, mert mikor haljon le a szervó, ha nem ilyenkor, és persze megszűnt a váltóban a harmadik fokozat.

A díszléc, hej, az a díszléc, de régóta utazik!

Géza azt mondta, a féket meg a futóművet beállítják, lesz új szervószivattyú, a váltónak meg valószínűleg az a baja, hogy bírta 42 évig, de most, hogy a rendes beállításnak köszönhetően kicsit erősebb is lett a motor, feladta. Megrendeltük hát az új váltót, konténeres szállítással. Felújított, overdrive-val. Konténeres szállítás, a vételár 200 ezer forint, a szállítás, a vám és az ügynökség díja 101 ezer forint. Ezzel nincs is baj, csak három hónapig tartott az út. És még ezzel sem lett volna baj, ha közben nem szarták volna le a projektet, és nem kúrják ki az autómat az esőbe-napra az udvarra, ahelyett, hogy legalább a gumikédereket, a díszléceket meg a szervót megrendelik, satöbbi.

Lehet velem egy olyan baj, hogy mindig azonnal fizetek, ami egy iparost nyilván nyomaszt. Elvégre ha az ügyfél késik néha a lóvéval, lehet egymásra mutogatni: oké, én fél éve felé se szagolok a kramancodnak, de te is lógtál három hónapig hatvanöt rugóval. Nem voltam tehát elégedett, amikor rajtaütésszerűen kilátogattam a Baronshoz, hogy na, vajon megint csak épp öt perce tolták-e ki a Cougart az udvarra. Naná. De legalább meg tudták mutatni a váltót, ott hűsölt a betonon. Kicsit fagyos volt a hangulat, Kölyök, a píáros meg is jegyezte, milyen jó pedig az olyan ügyfél, aki állandóan őrjöngve akar fizetni. Talán az lenne a legjobb, ha nyitnánk egy Totalcar Trollszervizt, ahol azok a fórumhozzászólók javítanának autót, akik mindent jobban tudnak: csak letámasztanám a Cougart, és egy hét múlva mehetnék is érte.

DSC00100

Na de nem kellett egy hét, és már mehettem is az első óvatos tesztelésre. Az első pillanat jelentős csalódást hozott, mert kiderült, hogy a váltó ugyan bent van, de kell még állítani a rudazaton, ugyanis csak az első fokozat megy, meg a hátramenet. Nagyon nem akaródzott menni egy próbakört, hagytam is Gézának, aki visszajött, és rendelt még öt liter váltóolajat, aztán újra elgurult a Cougarral. Melyen egyébként már a gyári kipufogóelrendezést is visszaállították: kioperáltak egy közösítőt, ami természetesen az egyik leghálásabb vitatéma a tuningolók között. Géza, a szófukar azt mondta, ő nem foglal állást hitbéli kérdésekben, de az biztos, hogy a Nascarban nem használják ezt a megoldást.

Az eredmény érdekes, mert ahogy a videón is hallani, kicsit mintha egyenetlenebb lenne a kipufogóhang, mégis átkozottul krémes. Nem kellett nagyon sokat győzködni, hogy azért én is menjek vele egy kört. Féltem, hogy megint olyan összeállatlan lesz, mint legutóbb, de a váltót leszámítva nagyon szépen megy. És igazából a kettest is ráváltja, de csak úgy 4500-as fordulat körül. Lehet tehát, hogy egy kellően hosszú kifutópályán meglehetne a hármas is. A váltón kívül a fék sem az igazi, az elsők alig fognak, de Géza majd még megcsinálja.

A végén azért jobban éreztem magam, mint előtte. A V8 önmagában is végigsimít az idegpályákon, erősödik, vagy kicsit helyreáll kapcsolatunk a szeretőnkkel, félig-meddig talán elhisszük, hogy igazából van egy autónk, még ha ritkán látjuk is. Legalábbis én szeretnék hinni benne, hogy most már lassan visszakapom.

DSC00104

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr782964254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

last barons 2011.06.12. 16:23:59

@spapda: Köszönöm, és értékelem a hozzászólásod.
Nézd, korábban már írtam, hogy Robi érthető módon kocsizna már.
Meg is tehette volna már rég, ha nem lett volna leégve a váltója.
Én ennek tudom be, hogy türelmetlen, de majd kész lesz, és megnyugszik.
Környezet: igen, lehetne komolyabb műhelyünk is, majd lesz is, de ahhoz idő és munka kell.
Meg kellett csinálni dolgokat amiket egy 40 éves kocsin meg kell.
És örülhet, hogy például nem rohad a karosszéria, nem szarok a krómok, nem szükséges fényezni a kocsit.
Nagyon jó alap szerencsére.
Egyébként nem hinném, hogy a képen látható Riviera vagy a rod vajszínű alváza alváza trehányságra utalna.De azok a dolgok sem, amiket a Cougaron csináltunk.

dennissrácot persze nem, mert ő olyan izé volt az imént.:)

Egyéb irány gyere ki hozzánk, és szívesen megmutatom közelről milyen dolgokat is csinálunk mi.

Nancsi 2011.06.12. 16:50:11

@last barons: Winkler szerintem azért morcos, mert a váltóhoz nem sok köze van, hogy az ablak nincs tömítve, nincs díszléc, meg hasonlók. Ugye elvileg egy autót nem úgy kéne javítani, hogy ha van 20 ismert hiba, akkor az egyikhez megrendelek egy alkatrészt, 3 hónap, megjavítom, utána megrendelem a köv. alkatrészt, az is 3 hónap, azt is megjavítom. Márpedig az előző postjában felsorolt vagy 20 ismert hibát, azokkal mi van?

Olyanmind1 2011.06.12. 17:29:54

@Nancsi: Picivel több tiszteletet, nem mindenki szeret emberekkel kommunikálni!

Olyanmind1 2011.06.12. 17:38:18

@last barons:
"...És még ezzel sem lett volna baj, ha közben nem szarták volna le a projektet, és nem kúrják ki az autómat az esőbe-napra az udvarra, ahelyett, hogy legalább a gumikédereket, a díszléceket meg a szervót megrendelik, satöbbi.
...
Nem voltam tehát elégedett, amikor rajtaütésszerűen kilátogattam a Baronshoz, hogy na, vajon megint csak épp öt perce tolták-e ki a Cougart az udvarra. Naná."
Ezért a szövegért nem a hozzászólókra kellene haragudni.

dennisthemenace 2011.06.12. 17:46:26

@last barons: Úgy csinálod a dolgaidat, ahogy akarod. Mindenesetre az eddigiek alapján az itt kommentelok kozul nem sokan mennének ki hozzátok Keckesajtpuszta-Alsóra a kocsijukkal..
A nagy arc, meg a link munka igenis magyaros dolog. És az eddigiek alapján méltó képvisdeloi vagytok a magyar kisiparnak.
"Igen, lehetne komolyabb muhelyunk is, majd lesz is.."
Na, erre mit lehetne mondani????
"Merjunk nagyot mondani".

dennisthemenace 2011.06.12. 17:50:50

@v.belding: Miért van olyan érzésem, kedves két hsz-es kollega, hogy a Snassz Barons egyik tagja védi a mundért?..)

last barons 2011.06.12. 17:51:19

@Nancsi: nem hinném, hogy bele kellene mennünk ilyen részletesen a dolgokba itt, de tudod mi?Ám legyen.:)
Ami hiba volt, azt megcsináltuk első körben.
Utána lett váltó kérve, és halt be a szervó pumpa.
Díszléc éppen nem volt kapható várni kellett rá.
Amikor Robi ott járt, már be volt ragasztva az üveg.
Ezt jeleztem is, de ezek szerint nem figyelt rá.
A füvészeknek pedig : a képen jól látszik, hogy a Cougart nem nőtte körbe a fű, mint a Torinot, mely egyébként a származási papírjaira vár az Egyesült Államokból, hogy mehessen Ot vizsgára.

Igen, Robi nem a működésképtelen váltóban látta az igazi problémát, hanem a díszléc hiányában-melyet egyébként egy előző valaki tépett le a kocsiról.:)
És persze téves az a feltételezés is, hogy hónapokig nem beszélünk Robival, és ezért a cikkért sem haragszunk, bár én már sokszor hallottam tőle ezt a levémaxzsoltisodás szöveget, tudtam, hogy bedobja majd-mert láthatóan nagyon tetszett neki-, dehát, nosza rajta.
Ez nem fogja érinteni sem a vele való dolgunkat, sem pedig a kocsihoz való hozzáállást.

És most, hogy ezt is megválaszoltam, szerintem kifutott a dolog.

GGG77 2011.06.12. 17:53:06

1. Van az a típus, akinek a veteránozásra nincs sok pénze, sőt alig. De szereti, imádja, ez az élete és ért is hozzá. Nem retten meg egy nagyobb javítástól. Ez Csikós.

2. Van az a típus, aki rogyásig van lóvéval, tök mindegy, hogy ért-e hozzá vagy sem, mert 40 éves autóból is szalonállapotút vesz, majd utána egy olyan műhelyben javíttatja, ahol enni lehet a padlóról, az ügyfélváróban pedig ott a behűtött Moet & Chandon

3. És van az a típus, mint Winkler, akinek ugyan nem rogyásig van pénze, de azért nem is szűkölködik, pár százezer nem nagy probléma. A veteránokhoz viszont max típus szinten ért, egy izzót már nem tud kicserélni. Na, az ilyen embert fogja lehúzni előbb-utóbb minden szerelő.

Én azt gondolom, hogy a 3. típusnak nincs értelme belevágnia egy 40 éves, Európában szinte ismeretlen autó fenntartásába.

last barons 2011.06.12. 17:54:04

@dennisthemenace: Az kérlek, annyira piti lenne, hogy csak neked juthatna eszedbe.
Megjegyzem, nem hinném, hogy segítségre szorulnék veled szemben egy vitában.

dennisthemenace 2011.06.12. 18:04:09

@last barons: A piti szó leginkább magyar szerelokkel kapcsolatban szokott felmerulni, leginkább ilyen helyeken.
Attól fugg, mi lenne a vita tárgya.

-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg! 2011.06.12. 18:43:59

Az utólagos személyeskedés helyett inkább olyat munkát kéne produkálni, ami a legolvasottabb autós oldal főoldalára kikerülhet úgy, hogy ne égjen az arcotok miatta..
Ha az én szerelőm így cserélne lengőkart a stiften, már rég elmentem volna máshoz..

-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg! 2011.06.12. 18:45:55

@last barons: az asszonykát elvittem tegnap este, ma meg ráérek.
Egyébként az én posztom itt a piti vérszívás, ne vegyétek magatokra, csak a munkámat végzem.

Hurri Kán 2011.06.12. 18:47:46

@-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!:
"Az utólagos személyeskedés helyett inkább olyat munkát kéne produkálni, ami a legolvasottabb autós oldal főoldalára kikerülhet úgy, hogy ne égjen az arcotok miatta.."
NA ez az opció az, ami -tisztelet a kivételnek- a legritkább esetben sem jut eszébe a T. Szerelő Uraknak...

Winkler Róbert 2011.06.12. 18:55:47

@Sam8888: Komolyak is. Voltam náluk, tényleg döbbenet, hogy egyrészt fehér csempe borítja a műhelyt, másrészt csend van, a harmadrészre nem emlékszem, de az is meggyőző volt. Csak az RPM nem végez ilyen apró-cseprő felújításokat, nekik nagy projetktjeik vannak. Én meg nem egy 15 milliós, makulátlan Cougart akarok, hanem egy patinás használhatót. És erre a Barons tökéletesen megfelel, ha a beszerzési részleg összeszedi magát. Vagy másnál rendelem az alkatrészeket.

Olyanmind1 2011.06.12. 18:57:18

@last barons: annak, hogy ki tépte le, mennyi köze van ahhoz, hogy 3 hónapja vagy mióta nem sikerült orvosolni?

last barons 2011.06.12. 19:32:33

@Olyanmind1: Semmi. Csak meséltem.
A díszléc pedig megjött azóta.Tudod, amit nem lehetett megvenni, mert elfogyott.
De olyanmind1 mit írok, ha valaki csak baszakodni akar, az fog is.:)

MIKE 650 2011.06.12. 19:37:19

Nem reklám, de tubolytech lesz a vége ha autót akarsz ebből a romból...Pár milla aztán lesz egy streetlegal dragmachineod
:-)

szakmernok 2011.06.12. 19:39:21

@Papp Sanyi: Valami hasonlóra gondoltam én is. Egy kevés lemez meg egy kis vas oszt kész a féleresz. De nem kint tárolja a szabad ég alatt hóban-sárban, nyáron meg had szívja a nap. Igénytelen.

szakmernok 2011.06.12. 19:44:16

@last barons: Egyébként meg Winkler kocsiját csak szépen lassan csináljátok. Nem kell azt elkapkodni. Szívassátok meg jól azt a rózsaszín majmot:-))))

Hurri Kán 2011.06.12. 19:47:18

Ejj, micsoda dilis egy verseny ez...
(Kanada)...

last barons 2011.06.12. 19:48:35

@szakmernok: Nem, ilyet nem teszünk.Pont azt kapja, mint idáig is.
Mert úriemberek vagyunk.

Janesz11 2011.06.12. 20:09:48

Kedves Kommentelők!

Örömmel állapítom meg, h WR tud élni és egy rafinált róka:-))
Miért is?
Hát azért, mert azzal, h ezt a nem éppen "fényezős" cikket fórumos oldalra tette és ezzel biztosította azt, h a hozzászólók elvégezzék helyette a "piszkos munkát". Ezt még a Last Barons és megette: elkezdte itt magyarázni a bizonyítványt. Ezzel megtámasztva azt, h vmi almás a történetben. (Képek nekem önmagukért beszélnek. CNC esztergályos vagyok, aki látott már pár gyárat, műhelyt. Gépjárműiparban is.)

Számomra a konzekvencia: ha egy áldott szép napon, egyszer az életbe, megadatik, h autót tudok venni a fizetésemből, akkor az pici 1200-as háromhengeres lesz és új, kifizetve. Nem bánom ha nincs presztizse és nem megy 160-at. De "szerelőhöz" se...

Szép Estét mindenkinek!

encore 2011.06.12. 20:25:13

Nem semmi ez az egymásnak ugrás.
Én ismerem valamelyest az amerikai autóalkatrész beszerzést saját ismerősöm révén, és mások általit is, tényleg el tud húzódni.
Ilyen az amikor az ember amerikai autót, vagy csak félig amerikait vesz, mint ami nekem is volt régen.(Renault Encore)

Azért kíváncsi lennék hogy az automata váltó felújítás szóba került-e vagy csak alapban nem érte meg foglalkozni vele?

Én a leírtakból ítélve nem látom át miért kellett közben olyan sokáig ott állni az autónak, annak ellenére hogy nem jött meg minden alkatrész hozzá.
(Szar váltóval is lehet közlekedni, minek addig megbontani ha tudható hogy rossz és nem lesz megjavítva.
Díszléc nélkül meg gurul a kocsi nem?
Ha csak állítani kell a fékre az meg nem hiszem hogy sokáig tart pláne nem egy új fékdob/tárcsagarnitúránál?

Kicsit furcsálom hogy a szervószivattyu pont akkor robbant le????? Hát ez tényleg szivattyu.

Hurri Kán 2011.06.12. 20:32:21

@encore:
Az alkatrészbeszerzés valóban elhúzódhat, de ha WR írását jól dekódolom, akkor ezt valahogy nem sikerült irányába kommunikálni a Barons részéről...
Ha ez így van, az jogosan lehet bosszantó...

MIKE 650 2011.06.12. 20:32:22

@last barons: Miért??? Ez kérdés???
Mert 40 éves, és rá kell nézni...A kéepkből látszik h az idő vasfoga megette.
WR amióta megvette azóta csak a pénzt hordja rá... de hát ha van mit...:)))
(zárójelben:kedvelem az efféle öreg amerikai autókat de nem a szutykokat)

encore 2011.06.12. 20:51:14

@gyvy: Értem én ezt de azt nem hogy egy autó hogy állhat ott valahol hetekig hónapokig.
Azt nem, még akkor sem ha 3 hónap alatt jön meg az új váltó.
Azelőtt bőröndben lehetett szinte bármi alkatrészt hozni, meg postán küldeni, igaz a posta csak jószerivel a falnak nem "bassza" a csomagot.
Most meg már csak hajóval konténerben???
Inkább légipostán még ha drágább is.

Amúgy pedig kíváncsi lennék milyen kapcsolatban van az amerikai alkatrészforrással a Barons?
Internetes vásárlás???:)))
Ja épp most regisztrátunk a honlapjukon.
:)))))

Hurri Kán 2011.06.12. 20:58:17

@encore:
"Értem én ezt de azt nem hogy egy autó hogy állhat ott valahol hetekig hónapokig."
EZT én sem értem... Tudtommal ma már ha megrendelek a zinterneten bármit, visszaigazolják a szállítás határidejét...
"igaz a posta csak jószerivel a falnak nem "bassza" a csomagot."
Ausztria nincs olyan messze, ha van ott ismerős, lehet hozzá küldetni, a magyar postára én sem bízok rá egy ajánlott levélnél összetettebb dolgot...

Mindezek persze nem befolyásolják a Barons -és úgy tűnik, nem csak számomra- hányavetinek tűnő magatartását...

Olyanmind1 2011.06.12. 21:05:49

@gyvy: nem értitek? Nem állt kint 3 hónapig, csak épp 3 hónapja meg most is arra az 5 percre tolták ki, amikor a Winkler váratlanul beugrott:)

Hurri Kán 2011.06.12. 21:10:32

@Olyanmind1:
Értem már :D 3 hónapja mindig kitolják 5 percre :D

TSiga · http://alfaamore.hu 2011.06.12. 21:18:01

Lassan ez is elkészül. :))
Amúgy mondja meg valaki hozzáértő:
miért kell az a közösítő? Sok 2 hengeres motoron látom. Szerintem teljesen felesleges.

gnme 2011.06.12. 21:18:47

Nem értem én ezt.

Ott van mindjárt Csikós uram, naphosszat túr. Ismeri a porcikáját a Pontonnak.

Azt oda viszi ahol megcsinálják. Jól.

Azt mindig tudja hova kell vinni.

Hát nem csodálatos?

TSiga · http://alfaamore.hu 2011.06.12. 21:22:45

@gnme: Más a német autót lakatolni, meg az amerikait is: az egyiknél precíz munka kell, a másiknál lenoveroxolod a rozsdát, ráhúzod az üvegszálas gittet és kész.

Rocko- 2011.06.12. 21:25:23

mennyi finnyás ember. nem hogy hálát adnának Winklernek: önköltségesen végigpróbálja a szerelőket, és sorra megtalálja a legrosszabakat. :)

w a s d 2011.06.12. 21:41:12

@gnme: De mintha a Puch- ról azt írta volna, hogy volt, ahonnan el kellett vinni.

skyrangr 2011.06.12. 21:49:47

@gyvy: egyértelmű. WR is megírta, hogy nem patika autó kell neki, hanem patinás gép. így tesznek érte! :D

Hurri Kán 2011.06.12. 21:52:21

@skyrangr:
Ez esetben örüljön, hogy a patinásítást nem számítják meg külön. Mégis jó csávók vannak ott a Baronsnál :DDD

Sam8888 2011.06.12. 22:13:22

@Winkler Róbert: Akkor nosza fogjatok egy fényképezőt, kamerát és csináljatok egy cikket róluk! Engem érdekelne, meg szerintem itt sok mindenkit! :)))

jürgen baromartz 2011.06.12. 22:27:29

@Janesz11:

ne haragudj öreg, de mit is akartál ezzel a tudtunkra adni? mi a nagy összeesküvés lényege?

komolyan, nem szoktam funkcionális analfabéta lenni, de ezt most konkrétan nem értem.

Janesz11 2011.06.12. 22:54:10

@jürgen baromartz: :-)

A cikket már eleve úgy írta meg, h egyet ide, egyet oda: szapulta a kommentezőt, majd "dicsérte" (ezzel fel is adta a lasztit nektek), majd ugyanezt eljátszotta a szerelőkkel is.
A fényképek+írás abszolút elég, ahhoz, h kritikát lehessen megfogalmazni. Gondolom nem a véletlen műve, h pontosan azokat fotókat tette ki, amin látható a dzsumbuj, rendetlenség, igénytelenség, valamint betonra leb...ott 200eHUF-osváltó.
Ezzel megadta az alaphangot ide. Mivel televan @-a műhellyel, mert nincs kész a 40éves benzintemető, az elégedetlenséget veletek tolmácsolta a Last Barons felé. (Mondjuk én a helyükbe beperelném Kulcsár Szabolcsot - WR lánykori neve - hitelrontásért. Ugyanis, h ő így járt a kocsijával, még nem jelenti azt, h mások is így fognak, v így jártak).
A Last Barons meg neki állt itt magyarázkodni a kommentelőkön keresztül WR-nek és mosdatni a renoméját. Ezzel pont fordított hatást ért el. De WR ezt val'szeg tudta előre, tekintve, h a videót megnézve látszik, h szerelő-főnök nem egy szépirodalmon nevelkedett 150 IQ egyetemi adjunktus.
Pont ezt is akarta WR. Pontosabban én csinálnám így, ha lennék akkora tróger, h nyilvánosságot arra használjam, másokkal járattatok le egy másikat.

Az igazsághoz hozzátartozik az örök igazság: kettőn áll a vásár.

csongiaparaszt 2011.06.13. 00:20:15

Apám 3 hét alatt egyedül átépítette a V6-automata-összkerék Voyit TD-kézi-elsőkerekesre (muszájból, a román adórendszer miatt). Motort-váltót kiemelni-beemelni, meg még pár apróságban segítettem neki. Természetesen eredeti alkatrészekkel, vizsgáztatva, papíroztatva.
Nem vagyunk se profi szerelők, se trollok.

jürgen baromartz 2011.06.13. 00:41:24

@Janesz11:

hm. érdekes meglátás, lehet benne valami... elvégre Róbertünk, bár díjat érdemlően tudja játszani a hülyét, azért mégiscsak egy intelligens ember végső soron. :D

(egyébként eddig a szent óráig fogalmam nem volt róla, hogy a "Winkler Róbert" csak egy kitalált név. legugliztam, és tényleg. beszarás.)

Winkler Róbert 2011.06.13. 01:16:19

@Sam8888: Volt róla szó, de aztán nem jutottunk dűlőre. Meg is értem őket, megvan a vevőkörük, nem hiányzik nekik a hírverés, és annak esetleges hátrányai.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.06.13. 01:29:36

Azt hiszem, én vagyok a hülye, ha én nem szoktam bizonytalan ideig otthagyni semmilyen autómat egy szerelőnél, alkatrészre várva. Főleg, ha amúgy meg működőképes is, még ha nem is tökéletes.

Minden esetre kíváncsi vagyok, mi lesz a történet vége, krómcsík van, váltó van, üveg beragasztva, fék hozzáférhető, szóval nem látom az akadályát annak, hogy a tepsi kész legyen jövő vasárnapra.

Ha nem lesz kész, és még mindig ott aszalódik a verda a napon, nem kell mondanom, kire kell ujjal mutogatni és lehülyézni - jogosan.

50peregy4 2011.06.13. 06:32:39

@GYUSZI BACSl: Ez a lényeg.Abban sem vagyok biztos hogy a szereléseket nem fizetik a szponzorok ki teljesen..

yenoee 2011.06.13. 06:54:24

Elvémaxzsoltisíthatatlanságoskodásaitokért. Hm.

danesdzsu2 2011.06.13. 09:19:42

@Rocko-: Én is ezen röhögök már egy ideje. Szerintem nem is érdekli a Cougar, csak végigszívatja vele a pesti szervízeket.

P12_dCi 2011.06.13. 09:29:15

Kedves Last Barons!

Ne foglalkozzatok az ide kommentelőkkel, mert 50%-uk Swifttel jár, és krómot autón maximum a homasitás szelepsapkán látott, 40%-uk meg ignisszel, és bassza a csőrüket, hogy valakinek nagyobb hengerűrtartalmú autója van, mint amennyit az ő csodájuk eszik 100-on.

A maradék pár ember meg képes felfogni, hogy egy Európában ritka típushoz kell nehezen hozzáférhető alkatrészeket beszerezni a tengerentúlról.

További jó munkát!

w a s d 2011.06.13. 10:22:14

Akartam is tegnap írni, de aztán mégsem küldtem el a kommentet, hogy kell venni a Cougar helyett egy új Aveot, úgyis most lesz szezonja a bemutatójáról a cikkeknek, mert valahol már megjelent, az működne valószínűleg, meg amerikai is(:D). Erre ma megjelenik _Winkler Róbert cikke_ róla a totalcaron.:D

v.belding 2011.06.13. 10:55:09

@dennisthemenace: Tévedsz, nem vagyok kolléga. Az összeesküvéselméleted megdőlt, sajnálom. Csupán felkaptam a vizet, mert ismerem a heb, a TT, az RPM, a Last Barons munkáit is és többen tévedésben vannak: ezek a műhelyek nem hasonlíthatók össze egymással. Mindegyik magas színvonalon dolgozik, de mást és más cél érdekében. Amúgy, ha Winklernek nem tetszik, vigye el onnan.
Vajon a sarki zöldségeséről is lesz egy cikk, ha rossz ízű paradicsomot kap a beszállítójától vagy mégsem ér ide a kért különleges gyümölcs? ...

Rocko- 2011.06.13. 10:59:46

@KuKori: :)))
mondjuk vicces lenne ha 1 hónap után jönne az írás, hogy ezek a fiúk is kezdenek el vémaxzsoltisodni.
mondjuk a fair play érdekében, olvasnék olyan írást is ahol a szerelők mesélik el, hogyan kezdett a veővjük elwinklerrobisodni. :))))
jó, mondjuk nem Robival, mert szerintem ő nem rossz ügyfél, na de egy ellenvéleményt simán olvasnék a normális szerelőktől, mint BOSCHtechnikus.

h4z4rd 2011.06.13. 11:24:42

@v.belding: Ha jól látom, nem ez volt a szándékod, de stimmel az analógiád. Én mondjuk már váltottam zöldségest, amikor harmadszor is rossz volt nála a paradicsom.

@Rocko-: Ó, igen! Tűkön ülve várom a jövő hétvégi beszámolót... :)

h4z4rd 2011.06.13. 11:35:44

@v.belding:
Kifejtve:
szakmai körben is evidencia, hogy a személyes ajánlásnál nincs jobb reklám. Küzdenek is a merketingesek a megfelelő módszer kidolgozásán a mai napig, amivel rá lehet venni a mezei júzert, hogy ajánlja az adott céget az ismerőseinek.
Nos, (gondolom ebben nem lesz semmi meglepő) az én ismeretségi körömben is így működik ez. Az sem hírérétékű, hogy negatív ajánlást összeszedni sokkal egyszerűbb.
Mindebből nekem annyi derül ki (saját tapasztalatból is), hogy ha ótvar a műhelyed, akkor sokkal jobb szolgáltatást kell nyújtanod, mint a többiek.
Szóval lehet ezt magyarázni minden oldalról, de általában felesleges művelet lakkozni a szart.
Alacsony a hatásfoka ugyanis.

v.belding 2011.06.13. 11:39:23

@h4z4rd: Én is. Pont erre szerettem volna irányítani a figyelmet. Ha nem tetszik, menjen el. Ennyire egyszerű.

v.belding 2011.06.13. 11:44:31

@h4z4rd: Nem tudom, ki lakkozza a szart, de a Last Baronsnál éppen ez a környezet adja azt a hangulatot, életérzést, ami miatt sokan csak úgy kimennek nézelődni. Nem szemétről beszélek, hanem arról, hogy visszaröpülsz egy kicsit az időben a környezetet illetően, viszont minden egyéb a mai szinten áll. Menj el, nézd meg, biztosan beengednek.
Azt pedig, hogy kinek van igaza és a marketing szempontjából ki követett el hibát, nem vagyok jogosult megítélni. Csupán annyit tudok, hogy a Last Barons jó műhely és nem megszokott számomra, hogy rosszat hallok róla és ezért furcsa is (az meg pont furcsa, hogy egy marketing szempontból ilyen érzékeny helyzetben lennének trehányak...).

h4z4rd 2011.06.13. 11:55:07

@v.belding: Biztosan igazad van, személyesen nem láttam még a műhelyüket, csupán benyomásaim vannak az itteni minták alapján, ami -belátom- sokszor nem segíti az objektivitást.
Viszont a lepukkant, dudvás TSZ telep bennem nem kelt kellemes nosztalgiát, mondjuk egy felmurvázott, körbetujázott nepperpálya sem, viszont az RPM-éknél szerényebb, de tiszta műhely viszont igen. Bizalmat ébreszt.
A Báróéktól itt helyben látott hozzászólások is a céges marketing részei, tessen az nekik vagy sem; és hát ezek a megnyilvánulások nem utalnak arra, hogy az előbbieket felfognák és stratégaként gondolkodnának. Egyszerűen fogalmazva: nagyon nem profi.

Hurri Kán 2011.06.13. 12:03:30

@h4z4rd:
Nekem is hasonló érzéseim vannak...
A másik: itt is megfigyelhető, mint annyi más szolgáltatónál, hogy avval az idővel és energiával, amivel a bizonyítványt magyarázzák, részint lehetne olyan szolgáltatást nyújtani, hogy ne kelljen magyarázni, részint egy kicsit tényleg rendbe lehetne rakni a pályát...
Sajnos nekem erről a "mindentmegmagyarázok" erőlködésről semmi egyéb nem ugrik be, mint az, ha egy darab szart talapzatra rakok, attól még nem lesz kisplasztika...

h4z4rd 2011.06.13. 12:14:38

@gyvy: Magamat ismerve a kerekekkel lefogatott szélfútta ponyva látványa lenne az a pont, amikor elkezdeném a váltó környékén az R-t keresni...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.06.13. 14:36:44

@Rocko-: Igen, kell a TC szótárba egy "elwinkleresedés" fejezet is :)

dennisthemenace 2011.06.13. 17:11:09

@P12_dCi: A nevedbol ítélve a te járgányod is marha komoly lehet...

Én anno, mikor még nem lehetett csak úgy a neten rendelgetni bármit, házhozszállítva, Szardíniáig vonatoztam/kompoltam egy alkatrészért.
Amúgy gyakran dolgozok egy amerikai autós cégnek, legkozelebb megkérdezem oket, mennyi ido alatt hoznák meg. Lefogadom, nem az amerikányecekben van itt a hiba.

dennisthemenace 2011.06.13. 17:13:05

@v.belding: Kosz, de abból az életérzésbol, amit a Snassz Barons lepukkant telepe sugall, már a nyolcvanas évek elején elegem volt..

Még annyit, hogy a fuvet lekaszálni egy óráig sem tartana.

h4z4rd 2011.06.13. 18:00:33

@-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!:
Ezt szerintem rosszul látod. Ebből a szempontból szerintem a 90% a fasz, hogy képes elölhajtós, kopottszappan formájú fröccsöntött köpőcsészét használni autó helyett; aztán kidobni három évente és venni valami újabb izét, amiben majd az lesz a jó, hogy még két decivel kevesebbet eszik és máshol vannak benne a gombok. Lehet, hogy praktikus meg ilyenek, de nekem például konkrétan rossz érzés egy ilyen lelketlen szarral kocsizni.
Amúgy ha van benned némi nosztalgia példul a nagyid főztje iránt, akkor irányban vagy: ilyesmi jóság öreg vassal járni.

A tepsivel, az öreg vassal és a vényóccal pont semmi baj nincs, az eltévedés máshol lesz. A további mese a fogyasztói társadalomról egy másik csatornán lesz...

Hanzi 2011.06.13. 19:23:14

Nekem azt mondja meg valaki,akár a tulaj személyesen,ha ilyen beteg ez az autó,hogy a pékbe kapta meg a múzeális minősítést?Mert csak a bajságról lehet hallani,hivatalosan egy OT-s autónak meg ugyi ilyen sok nem lehetne...de tudom én vagyok a rosszindulatú genya...ja,nem...

AUTÓtechnikus · http://novothauto.hu 2011.06.13. 19:37:45

@last barons: Az első részben engem is zavart a műhely környezete, én nem szívesen dolgoznék így. Ez alapján ítélkeztem, ami hiba volt. Most azt mondom, várjuk meg a végét.

Ha ott a helyszínen széthúzták volna az automata váltót, azt mondom meneküljön mindenki. Aki járt már autó alatt, az tudja, hogy ezt csak speciális szerszámokkal, és képzettséggel rendelkező műhely végezheti el szakszerűen.

-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg! 2011.06.13. 19:46:44

@h4z4rd: az a probléma, hogy lehet szembemenni a világgal, ez 17 évesen még menő is, aztán jó esetben megkomolyodik és megérik valaki, rosszabb esetben Cougart vesz.

Ugyanígy: 17 évesen nem számít a fenntartási költség és a parkolás, csak a köbcenti.

h4z4rd 2011.06.13. 20:05:38

@-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!:
Biztosan igazad van, főleg, ha jól érzed magad a bőrödben. Beálltál a sorba és most térítesz, hogy más is sorakozzon, meg ideológiákat gyártasz önigazolást keresve és lobogtatva, mi szerint másképp élni hülyeség.
Pedig nem. Nekem jó így, annak ellenére, hogy épp egy motort erőltetek be a helyére, de élvezem, mert magamnak csinálom. Ennek ellenére nem jön szembe a világ, tehát nem is vagyok annyira rossz sávban.
Biztosan Winklernek is jó ám, de erről őt kérdezd.

Anélkül, hogy azt hinnéd, vitatkozni akarok, egy kérdés azért marad:
hogy a viharba jön ide a parkolás?
A fenntartási költséghez meg csak annyit tudok hozzátenni, hogy ha az alkatrészeket átlag 30-40% kedvezménnyel veszem, munkadíj meg nincs, cserébe a rászánt időt élvezem, akkor tényleg olyan szarul járok?

Megkomolyodik? Úgy érted, elkényelmesedik, ugye? ;)

last barons 2011.06.13. 20:23:23

@BOSCHtechnikus: Robi elkeseredetten próbál egy valóságshowt gyártani, amiben mi vagyunk a szellemi fogyatékos szereplők.
Valahol megértem, mert a jót olvasni unalmas, a balhé izgalmas.

Ha nem fogja fel, hogy egy direkt, megrendelés alapján felépített váltó időbe telik, akkor nincs miről beszélnünk.
Magyarázkodnom hadd ne kellejen. A csere miértje egyébként a több sebességben és a masszívabb felépítésben volt.Az éppen lelkét kihagyó váltóval miért kellett volna elengednünk?
Hogy két nap múlva visszatrélerezzék?
Váltót mi nem javítunk, arra vannak a váltósaink, akikkel adott esetben dolgoztatunk.
Kocsit sem fényezünk.
De nem is lényeges ez az egész, a kocsi pont akkor lesz kész, ha mi azt mondjuk, ő elmegy, autózik, ismét ír rólunk egy nem túl hízelgő postot és kész.:)
Azon meg már csak nevetek, amikor valamelyik nethuszár felveti, hogy miért nem légipostán hozattuk a váltót.
Nyilván az illető nincs tisztába az ártarifákkal ami a szállítást illeti.
Tejóisten.

P12_dCi 2011.06.13. 20:32:49

@-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: Megteheti, hogy ilyennel jár, neked meg a szar swiftednél többre nem telik. Ami nem lenne gáz, csak ne lennél mellé egy irigy senki.

P12_dCi 2011.06.13. 20:35:18

@dennisthemenace: Egy 6 éves, középkategóriás japán, francia dízellel. Semmi extra. De én nem irigykedem másokra, nem gyártok mögé ideológiákat, hogy miért ez a legjobb autó a világon és miért nem kéne más, és főleg nem vitatkozom erről folyamatosan hétről hétre minden posztban.

Kurvára ráértek, úgy tűnik.

tlacka 2011.06.13. 20:51:39

Bírom, hogy mindig a Suzukisokat kell baszogtatni. Nekünk is van, de leszarom, hogy ki mivel jár. Nem irigykedem senkire.
De furcsa, hogyha itt valakivel nem értenek egyet, akinek nem Suzukija van, akkor egyből jön, hogy "BIZTOS Suzukival jár".
De, ha hasonlítgajuk a Suzkát az amerikai autókkal, nem is tudom, kinek van oka sajnálkozni.
Lehet, hogy akkora a motorja, amennyit egy Suzka eszik százon, de az hamarabb megteszi a százat. :) (Természetesen nem az újakra gondoltam)

tlacka 2011.06.13. 20:53:25

@tlacka: Ja, ez a fogyasztás vonatkozik az európai középkategóriások nagyobb részére is.

AUTÓtechnikus · http://novothauto.hu 2011.06.13. 21:16:17

@last barons: Még egy dolog, remélem nem veszed sértésnek. Két évtizede kezdtem a szakmát, jártam pár műhelyben, és láttam pár elb...szást. Ha féket, vagy hasonló biztonsági berendezést javítunk, azt az elejétől a végéig meg KELL csinálni. Nincs olyan, hogy "még majd be kell állítani", mert ezen életek múlhatnak. Egy kimaradt sasszeg, egy kolléga szabadságon...ő csinálta, stb. A magyarázkodás nem segít, ha baj van. Ha egy motor fekszik ki, az csak pénz, ki lehet gazdálkodni, de a fék?

Egyébként jó munkát, és könyörgöm, vágjátok le a gazt!

Várom a végeredményt, és szívesen megnézném kész melótokat, ha vagytok valamilyen rendezvényen.

Üdv!

last barons 2011.06.13. 21:24:42

@BOSCHtechnikus: Tudom, hogy hihetetlen, de a gazt szoktuk vágatni.
Amikor éppen úgy esik.
A fék beállítása alatt azt kell érteni, hogy a kocsiban van egy fékbeállító szelep, mellyel az első és a hátsó fék között lehet a százalékot optimálisra belőni.
Mielőtt valaki megkérdezi, igen, régen is volt már ilyen.
Éppen a fék fontossága miatt cseréltünk tárcsát és betétek elöl, és ellenőriztük a hátsókat is, cseréltük amit kellett.Csak a váltó, hiánya miatt még nem teszteltük a gyakorlatban.
Majd most.

köszönjük szépen a többiek nevében is.

AUTÓtechnikus · http://novothauto.hu 2011.06.13. 21:55:02

@last barons: Bocs, felületes voltam, így érthető. Váltó nélkül nehéz féket próbálni. A kommentekkel kapcsolatban pedig: teljesen mindegy mit írnak, ha a saját lelkiismeretetek tiszta. Sokszor kívülről nem látszik, amit egy ember belerak egy munkába. Az a műfaj pedig, amit ti csináltok, amúgy is káosz a köbön. Lehet, hogy két hétig nem raktok be egy motort egy húszfilléres alkatrész miatt. Egyszóval: csinálni nehezebb, mint megmondani, de mint tudjuk, az autó-politika-futball témában mindenki profi.

Ivymike 2011.06.13. 23:15:08

@tlacka: a márkatársad (Dr. Úr, aki bizony BIZTOS Suzukival jár) jött ide baszogatni winklert meg a szerelőket, hangsúlyozva kocsijának egyik legfontosabb erényét, a megbízhatóságot, egyszersmind hiányolva ezt a cougarnál. ő hasonlítgatta ebből a szempontból a két kocsit, de legalább annyi esze van (veled ellentétben), hogy nem csodálkozik, ha vitatkoznak vele.
az hagyján, hogy tényleg merő ostobaság a kettőt összevetni, ezt először még le is írod, majd mit csinálsz? ugyanúgy nekiállsz a megbízhatóságon lovagolni.
egy 40 éves kocsi kapcsán.
gratulálok.

Péter Anna 2011.06.14. 00:01:16

A Trollszerviz mellé szívesen verbuválunk egy Trollbüfét.
:D

magyar_ellenállás 2011.06.14. 10:25:03

@P12_dCi: "Ne foglalkozzatok az ide kommentelőkkel, mert 50%-uk Swifttel jár."

Ott a pont: JÁR.
És nem áll. :)

The Good Boy 2011.06.14. 12:50:09

emlékszem, többek között én is visítottam a képek láttán, hogy oda autót nem vinnék, mert sérelmeztem többek között a fűbe letámasztott gépeket, valamint nagyon nem tetszett már elsőre sem a negédes(nek látszó) hozzáállás és körítés. Persze akkor jöttek a barmok, akik helyretették a (most már nyilvánvalóan trollnak kinéző) kommentelőket, hogy micsoda istenkáromlást hajtottunk végre, hiszen a barmok jók, Robi meg okos, a "troll" meg nem ért hozzá. Most ugyanaz jön elő, mint a vémakszéknál. Ott is lehűtöttek engem valamelyik első cikknél, hogy miért vagyok rosszindulatú, mikor a gyerek egy isten. Aztán kiderült, hogy mégsem az, egy egyszerű, messziről jött embernek az első benyomása jobb, mint a lila ködben úszó, ész nélkül pénzosztógatónak (félreértés ne essék, nem érdekel mire költöd a pénzed, akár kútba is dobhatod).
Robi sajnállak, mert már lassan sportot űznek a "haverjaid" abból, hogy mekkora ingyenreklámot kaphatnak tőled, cserébe vödörszámra viszed oda a lóvét, és még a kialkudott munkát sem bírod elvégeztetni. Legközelebb hozd hozzám az autódat, nálam óriási udvar van és a fű is mindig nyírva van, meglepetést nem fogsz megélni, mert rosszabb nem lesz a géped, nagy dumát meg én is tudok nyomatni, hogy pár hónapig elhidd, a szakma legnagyobb istene vagyok (e-bayról meg tudok én is rendelni:D)

Linda Pass 2011.06.14. 14:04:14

@magyar_ellenállás: Majdnem a lényegre tapintottál. És a kommentelők 50%-a hova jár a Swifttel? A dolgára? Hogy utána a spórolt pénzét a hobbijára költse? Ami akár egy 40 éves autó is lehet? Mégis miből gondolod, hogy Róbertünknek nincs legalább egy olyan megbízható járműve, mint a Swifted? A következő fejezet meg az lesz, hogy deciki egy Cougar, mert nincs benne ABS? :)

magyar_ellenállás 2011.06.14. 15:10:31

@Linda Pass:

1. Nem tudom, te melyik országból vagy idősíkból írsz, de szerintem a magyarországi swiftesek talán 1ezreléke költ(ene) egy ilyen hobbira (?) százezreket.

2. Abból, hogy szellemeskedtem a témával kapcsolatban, hogy tudtad leszűrni, hogy swiftem van? Gyurcsók-e vagy?

3. "Mégis miből gondolod, hogy Róbertünknek nincs legalább egy olyan megbízható járműve, mint a Swifted?"

Volt neki vagy kettő, de eladta.

Linda Pass 2011.06.14. 15:21:34

@magyar_ellenállás: Azt írod, "Ott a pont: JÁR. És nem áll. :)" Ennek mi más lehetne az olvasata, mint kérkedés azzal, hogy a Swift és a Cougar szervizigénye a Suzuki javára eltér?

(Személyeskedést, minősítgetést tedd félre, mert nem áll jól sem a blognak, sem neked.)

tlacka 2011.06.14. 16:45:41

@Ivymike: Ebben igazad van, nem hasonlításnak szántam csak gondoltam, ha már annyira akar valaki...
Amúgy nemcsak erre a cikkre gondoltam.

last barons 2011.06.14. 17:40:39

@The Good Boy: Csak azt felejted el, hogy mi már 10 -15 éve foglalkozunk ezekkel, nem a holdról pottyantunk ide, és jó pár komoly autó kikerült tőlünk.
Ezt a barmozás poén csak azért ne elöltesd, mert rettenetesen gyermeteg.

Összegezve, az egész kommented nem ér egy olvadt fruttit sem.

The Good Boy 2011.06.14. 18:03:45

@last barons: Oh, a nagy lastbarons szóra méltatott, pedig egy olvadt fruttit sem érek. Legalább WR látja, hogy miért döcög a szekér, hiszen az értéktelen olvadt frutti mégis válaszra érdemes, időt nem kímélve.

A baromért bocs, még azelőtt írtam a hsz-t (gyk: hozzászólást:D), hogy az összeset elolvastam volna, így csak utána láttam, hogy nem újdonság a dolog, és már más kommentjénél is fájt.

last barons 2011.06.14. 19:02:06

@The Good Boy: Én azért írok ide, mert megtisztelem azokat a jelenlétemmel, akik éppen velünk foglalkoznak.
Hidd el, hogy globálisan nem játszik szerepet a véleményed.
Így aztán nem fáj a nevünk kifigurázása sem, csak jóindulatúan figyelmeztetek mindenkit, hogy elég ciki.

magyar_ellenállás 2011.06.14. 19:23:30

@Linda Pass: "Ennek mi más lehetne az olvasata, mint kérkedés azzal, hogy a Swift és a Cougar szervizigénye a Suzuki javára eltér?"

Először is:leszarom, ki mivel JÁR.
Másodszor: Winkler Cougarját külön leszarom, illetve nem is: közömbös vagyok vele szemben, arra költi a zsetont, amire neki tetszik. Őt magát kicsit még sajnálom is, hogy még mindig nem tudja élvezni verejtékes munkája gyümölcsét.

Engem inkább az egész jelenség és a köréje fújt lufi érdekel. Nem kicsit szánalmas a szerelők nyilvános pocskondiázása, miközben a TC teljes gárdája rendszeresen ország-világ elé tárja, mekkora gányolást és kókányolást is tudnak összeszerencsétlenkedni az ipari mennyiségű roncs autóikon, miközben az csapatra eső megbízható járművek száma talán 3-4 lehet, de gyanítom, ezzel is sokat mondtam.

Rocko- 2011.06.14. 20:40:11

@magyar_ellenállás: 9 fő van aki biztosan gépjárművel és nem tömegközlekedéssel megy dolgozni a szerkesztőségbe. mindennap.
matekversenyen ne induljál azért!

magyar_ellenállás 2011.06.14. 21:17:29

@Rocko-: Mé', a busz mióta nem gépjármű? KRESZ-teszten ne induljál azért! ;)

magyar_ellenállás 2011.06.14. 21:21:48

És fogalmazásversenyen se próbálkozz. De TC-szopásból még sokra viheted.

Rocko- 2011.06.14. 21:30:08

@magyar_ellenállás: olvasásból is megbuktál? mondom: "és nem tömegközlekedéssel".
de sorold légy szíves, ugyan, mi az a négy kocsi?
Pista bejár a Volvoval. Winkler, Csikós változó. vagy kocsi vagy motor. Bende szintén autó. angéla tömegközlekdéssel jár. Assur kocsival vagy motorral. Papp Tibi szinétn vagy autó vagy motor. Nyegleó és tom is autóval jár. baowah dettó autó vagy motor.
ez eddig kilenc ember. nem tudom hogy Balázs Viktor, Bazsó Gábor, gyulavitéz és ender mindennap bejár-e. szerintem nem. de ha igen, akkor őket is ide lehet venni.
szóval milyen 3-4 járműről beszélsz?
jó lenne ha érvekkel jönnél.

mtk001 2011.06.14. 21:37:13

Elég eklektikusan megy ez a Cougar project.
Nekem két dolog - nyilván másoknak más -nagyon nem tetszik :
- a váltó ügye,
- égigérő fűbe nem rakok ki autót, különösen veteránt nem.

A többiről már úgyis mindenki, mindent elmondott.

magyar_ellenállás 2011.06.14. 21:48:23

@Rocko-: "nem tudom hogy Balázs Viktor, Bazsó Gábor, gyulavitéz és ender mindennap bejár-e."

Ha ennyire felkészületlen vagy, miért brekegsz bele a felnőttek eszmecseréjébe?

Rocko- 2011.06.14. 21:50:00

@magyar_ellenállás: mert te igazán felkészült vagy a hangyfasznyi légből kapott számoddal.
figyelj, ha vitatkozni akarsz, akkor légy szíves tényeket hozzál, ne fröcsögést. abból van elég mindenhol.

magyar_ellenállás 2011.06.14. 21:51:50

Rocko, mielőtt agyvérzést kapnál, szólok, hogy próbáltam legalább olyan magas röprű párbeszédet generáni, mint amennyire értékelem ezt az egész "autóbuziskodást". Sajna, csak visszafelé fejlődnek a fiúk, és még mindig olyan eszközökhöz nyúlnak a maguk kis személyes sértettsége miatt, amik enyhén szólva visszatetszést keltőek és etikátlanok. (Mindenféle szempontból.)

Linda Pass 2011.06.14. 23:06:25

@magyar_ellenállás: Ami azt illeti, magam is elegánsabb módját választanám a feltűnéskeltésnek :)
süti beállítások módosítása