Eredményhirdetés: megvan a rabszolga!

  2010. március 02. - Winkler Róbert Címkék: bmw így készül a totalcar belterj álláshirdetés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra


A vártnál is nagyobb sikert hozott álláshirdetésünk. Legalábbis nekünk. 139 írásbeli jelentkezést kaptunk, általában önéletrajzot és motivációs levelet, amiről eddig nem tudtam, hogy létezik, de most alaposan behoztam a lemaradást. A leveleket és önéletrajzokat többször átrostáltuk. Mivel sok jelöltből válogathattunk, az első szűrő egyszerű volt: a láthatóan alkalmatlan, egy rendes önéletrajzot összeütni képtelenekre nyomtunk egy delete gombot.

Ezt követte a keményebb meló, hogy vajon mi ér többet, a láthatóan alapos autóipari ismeretek és a hátsó udvarban berheléssel töltött több ezer munkaóra, vagy két felsőfokú nyelvvizsga? Sok rokonszenves jelentkezőt kellett kihajigálnunk ilyen alapon, a lelkünk mélyén azt szerettük volna, ha valami csodabogárra eshet a választásunk, mert a saját sztenderdjeink szerint kicsit kevés már a Totalcarnál a klasszikus hülye. Úgyhogy alaposan megsirattuk a praktizáló református lelkészt és a pilótát, hogy végül tíz jelöltet hívjunk be személyes beszélgetésre.

DSC 7891

Igazából már az első körben felvezettem a margóra András neve mellé, hogy „az életrajza alapján ő az”, de kell a személyes találkozás is. Kicsit szomorú, illetve nagyon szomorú, hogy egy sokat fizetni deklaráltan nem tudó céghez ilyen sok megfelelő végzettségű és szakmai gyakorlatú ember jelentkezik – elég nagy a córesz, az van. Tehát tíz embert kérettünk be. Volt köztük, akinek magam mondtam, hogy ne legyen már idióta, mi pont a felét tudjuk fizetni a multicégnek, ahol egyébként dolgozik, és épp a múlt héten léptették elő, tehát maradjon, ahol van. De nagyon szívesen látnánk a továbbiakban külső szerzőként, mert ő például kellően hülyének tűnt. Csak ugye ennyire hülye ne legyen már. Elég jó volt tehát a felhozatal, és sajnos András az első találkozásra túlságosan normális benyomást keltett, de nem mehettünk el a következő körülmények mellett:

-    angol-német felsőfokú nyelvvizsga
-    angol-német műszaki szakfordító
-    BME Közlekedésmérnöki kar, autógépész szakirány
-    szakmai gyakorlatát Németországban a Sachs Racing Engineeringnél végezte
-    spanyol haladó
-    francia alapfok
-    diplomaírás keretében verseny-lengéscsillapító tervezése és
kivitelezése a Kárászy Kft-nél.

Otthon pedig saját műhelyben berheli a 02-es BMW-jét.

IMG 3456jav

Úgyhogy felvettük. Minden kedves jelentkezőnek köszönjük, és őszintén reméljük, hogy az a 10-15 ember, aki még szintén nagyon tetszett volna, hamar jó kis állásokat talál. Még mielőtt véget ér a válság. Szomorú, hogy ennyi jó ember van munka nélkül.

Stump András második napja a Totalcar szerkesztőségének tagja, a mellékelt képeken látható, amint részt vesz a Szent Hétindító Értekezleten. A nyertesnek tehát gratulálunk, reméljük, idővel ő is Csikóssá válik majd, és bölcs belenyugvással vegyes boldogtalan panaszáradattal viseli a hírnév viszontagságait. Addig azonban MUNKÁRA! MI EZ A HENYÉLÉS?! DÜBÖRÖG A GENFI SZALON!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr391803110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nekend · http://www.jtauto.hu 2010.03.02. 22:24:28

@swarowsky:
Mi is 350en kezdtük, és aszem olyan 16 ember el is tudta végezni egyenesben. :)
Csatabárd... Közösségbe annyira nem szerettem benne lenni, már csak az eléggé elszomorító lány mennyiség és minőség miatt se.

yeti 2010.03.02. 22:24:47

@Shadowbull: 2009-ben Miskolcon C++ programot írtam zh keretében.

Punxsutawney Mormota 2010.03.02. 22:24:49

@Tie: Nem kellett volna hagynom, hogy apám elvitesse az Opel Rekordját - akkor én is beírhattam volna valami érdekeset a cévémbe :)

nekend · http://www.jtauto.hu 2010.03.02. 22:25:48

@Shadowbull:

Azt nem tudom, de a jó öreg klokit elvitte.

swarowsky 2010.03.02. 22:26:16

@nekend:

Jól van ez így... tudod hány estét át lehet sörözni ezen történetek mellett. Pláne ha még a Barossban is laktál ...

A turbo pascalnak is a szemlélet volt a lényege.. küzdeni megtanítottak.
Miért mennyivel volt fejlettebb a mérnöki fizika házi leadás azokon a kis vackokon a J-ben a folyosón? :-)))

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 22:26:27

@Shadowbull: En is irtam papiron Pascal programot 93ban, de mar akkor is azt kerdeztem magamtol, hogy mi a faszt csinalok en itt. Na de bazdmeg azota eltelt 17 ev!

Mashol nemhogy a kibaszott Pascalt nem mutogatjak mar a muzeumban sem, de ilyesmi projekteket dobnak ossze:
www.fh-landshut.de/pressestelle/news/roll-out-hybrid-bmw-x5/

people.fh-landshut.de/~mbl_x5/MBL_X5/Projekt.html

ChPh 2010.03.02. 22:26:41

Hello Andris! (Bocs a tegezésért, egyidősek vagyunk)
Remélem sok jó írásodat olvashatjuk majd :)
Oh és BMW forever :D

Shadowbull 2010.03.02. 22:27:54

@mlt3: LOL :)

ne, ezt meg akkor vettem fel, amikor meg csak kicsit tudtam :))

www.youtube.com/watch?v=uyfDLAmh16Q

sb

nekend · http://www.jtauto.hu 2010.03.02. 22:28:56

@swarowsky:

Na hát a mérnöki fizika házileadás tényleg csodálatos volt... Nem egy évfolyamtársam csinálta 7-8adjára ezt a szép tárgyat. :)
Gépelemek szopatásokról nem is beszélve. márialigeti powa :D

Jaja ismerem a Barosst. Jó kis putri :D

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 22:29:08

@swarowsky: "A turbo pascalnak is a szemlélet volt a lényege.. küzdeni megtanítottak."

A Pascalnak, a Basicnek, meg a tobbi fosnak pont az a fo bune, hogy nem tanitjak meg az OOP-szemleletet, hanem ganyolni meg spagettikodot irni tanitanak. Megmergezik vele a diakok gondolkodasat, es olyan elavult tudast adnak a kezukbe, amivel kirohogik oket a munkaeropiacon. Mindenkinek levagnam a faszat, aki egy programozassal ismerkedo tanulonak Pascalt vagy Basicet oktat.

swarowsky 2010.03.02. 22:29:41

@nekend:
hát nálunk 5 lány volt... ők viszont mind el is végezték :-)

Szerintem azz Erikára emlékeznek itt többen is... igen, igen.. azokra a mellekre gondolok :-)

1kutya 2010.03.02. 22:29:53

@nekend: hmmm... akkor nem is volt olyan durva az agrár: 280 kezdő, 110 végző, de ennek uszkve fele már korábban (1-3év) kezdett!

pedig azt hittem...

Shadowbull 2010.03.02. 22:30:21

@nem kéne...: shadowbull kukac totalcar pont hu

sb

nekend · http://www.jtauto.hu 2010.03.02. 22:31:05

@mlt3:

Abszolút egyetértek veled!!!

nekend · http://www.jtauto.hu 2010.03.02. 22:32:12

Egyébként, ha lehet érdeklődni ti mire vittétek a közlek diplomával?

Higany 2010.03.02. 22:32:25

@GábriSanyi: A szigorlatok (ha még van olyan...) után ítélkezz, addig csak a mérnöki tudományok alapozása és az "utófelvételi" (=szopatás) megy. Ja, és igen, az egyetemen leadott anyag (nem akartam átadott tudást írni...:) kb 90%-át sosem fogod használni, mert:
1. nem lesz rá szükség
2. elavult
3. a mérnök nem hülye, hogy a gyakorlatban agyonkomplikáljon valamit.

Egy villamosmérnök.

swarowsky 2010.03.02. 22:33:01

@mlt3:
ezt azért te sem gondolhatod komolyan hogy ott tényleg a turbo pascalon volt a lényeg...
miközben más karon/szakon Solid Edge meg ProE ment párhuzamban 3dsMAx-ról nem is beszélve

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2010.03.02. 22:33:47

öázzeh...akkor már ketten vannak ellenem :P

nem kéne... 2010.03.02. 22:33:54

@Shadowbull:

egy yahoo.co.uk címről kapod a mélt, ha esetleg a spambe sorolna valamiért.

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 22:34:25

@yeti: Azert megsem allt meg az ido teljesen.

effet papillon 2010.03.02. 22:37:13

@Shadowbull: Hát kb. lol. Látom ismered a bajor parasztot. :D

Bajoros-osztrákos vicc meg van?

Mi van akkor, ha németországi bajor Ausztiába emigrál? Mindkét országban növekszik a lakosság IQ-szintje. Miért? Mert Németországból elment egy bajor, Ausztriába pedig érkezett egy német. (nem tudok viccet mesélni :)

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 22:40:50

@nekend: Ezt nem tudom ismered-e, ebbol egy csimpanz is megtanulja a C++t, az altalam ismert egyik legjobb oktatokonyv:
newdata.box.sk/bx/c/

Ez meg az eredetije:
www.informit.com/store/product.aspx?isbn=0768666007

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 22:43:15

@Shadowbull: Ne vetits, te meg 12 evesen se voltal ilyen sovany!

indapass90210 2010.03.02. 22:43:17

@mlt3: nem ezen dől el, hogy ki fog tudni programozni. Aki nem tud pascalban, az c-ben sem fog tudni, aki meg nagy spíler, az c-ben is az lesz.

nekend · http://www.jtauto.hu 2010.03.02. 22:44:00

@mlt3:

Igen, ez szép részletes.

Sajnos én is nagyon sokszor rákényszerültem, hogy internetről szerezzem be a megfelelő tananyagot, mert amit az egyetemen volt elérhető(ha egyáltalán volt) az egy kalap szar volt.

Shadowbull 2010.03.02. 22:49:32

@mlt3: hehe :) mondtam mar, hogy tavaly szeptemberben (fel ev varolista utan) kaptam tagsagit a backup centerbe a 4zylinder mellett? Jarok is szorgalmasan.

Mostmar nemcsak tehetseges gitaros vagyok, hanem 105 kilo tiszta izom is!

:))

sb

Bandi_jóválasztás (törölt) 2010.03.02. 22:52:28

Nem mostanra ígérték az újabb helyzetjelentést?

nem kéne... 2010.03.02. 22:53:34

@Shadowbull:

nézz egy mélfiókot, írtam.

GábriSany535i 2010.03.02. 22:53:37

@Higany: hát ezért mondtam(vagy csak akartam, nem kéne ennyit inni), hogy az eddigiekről tudok mesélni.

Na mentem vissza szopni a műábra beadandóval.

Káposztakukac 2010.03.02. 22:57:02

remélem az illető ilyen önéletrajzzal nem bruttó 200-ért ment hozzátok. a "fizetési igényes" hirdetmény után semmi sem lepne meg.

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 22:58:39

@Dövan: "nem ezen dől el, hogy ki fog tudni programozni."

De, pontosan ezen dol el, hogy milyen szemleletet adnak at a kezdet kezdeten.

effet papillon 2010.03.02. 23:02:39

@Shadowbull: És jó mostanában Münchenben gitárosként? :)

Shadowbull 2010.03.02. 23:05:27

@effet papillon: gitaroskent mindenhol jo :))

sb

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 23:08:44

@Shadowbull: DSDSbe jelentkeztel mar? Vegre otthagyhatnad azt a koszos muhelyt.

Shadowbull 2010.03.02. 23:16:04

@mlt3: ehh, nem szeretem az uszodat. Nem lehet uszas kozben zenet hallgatni :))

sb

Shadowbull 2010.03.02. 23:18:11

@mlt3: majd akkor jelentkezem, ha lesz gitaros szekcio, enekelni is tudok, csak azt nehezebben viseli a kozonseg :)

sb

nem kéne... 2010.03.02. 23:18:41

@Shadowbull:

eeeeeeeeeeeee
rossz válasz.
lehet.
:)))

Shadowbull 2010.03.02. 23:26:09

@mlt3: ehh, pedig aszittem ez jo kifogas.

na megis megvan: az ipodomat nemtom hova tenni :)

sb

effet papillon 2010.03.02. 23:28:01

@Shadowbull: ipod, neeee. És a körmödet is színezed? :D

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 23:32:18

@effet papillon: 60 gigas iPod alap az autoban. Mi a gondod, bela?

Shadowbull 2010.03.02. 23:34:07

@mlt3: nem szeretek uszkalni. A konditermet sokkal jobban csipazom. Ott nem csak a csajok feje latszik :)

sb

Shadowbull 2010.03.02. 23:36:06

@effet papillon: Mer? Tok jo lejacco. Nekem egy 8 gigas nanóm van. Valami ilyesmit kerestem, es adodott az ipod.

Pedig marhara nem vagyok Apple-buzi, tokeletesen hidegen hagy az egesz felhajtas korulotte, de ez jol mukodik, szeretem.

sb

GlaP 2010.03.02. 23:36:07

@Z0Ł1: A tanulásról. Sokmindenre próbálok egyszerre válaszolni, remélem azért érthető lesz :)

1. Képzések:
Nincs olyan nagy jelentősége, hogy melyiket választod. A járműiparban alapvetően sok a gépészmérnök, de más végzettségek is jók lehetnek, pl. villamosmérnökök is sokan vannak a fejlesztők között. De akár még pl. fizikus, matematikus, stb. is előfordulhat. A gyakorlatban elmosódnak a feladatok közti határok, elég mindenhez érteni :)
A te esetedben talán valamelyik gépészmérnöki képzés lenne jó, akár máshol is, nem csak a BME-n. Ha viszont kifejezetten járműves irányba akarsz mozdulni, akkor azért mégiscsak valamivel jobban ajánlanám a BME Közlekkart, ott talán kapsz egy kis többletet a témában. Egyébként ne téveszzen meg, hogy Közlekkarnak hívják, ott is képeznek gépészmérnököket (vagy legalábbis régebben így volt, az új rendszerben nem tudom mi van pontosan, de nagy különbség nem lehet).

2. A tanulásról általában:
Azt neked kell eldöntened, hogy mennyire vagy motivált és akarod-e csinálni. Ahogy itt többen megjegyezték, nem kötelező, enélkül is lehet boldogulni. Annyit viszont hozzátennék ehhez, hogy (ahogy minden más iparágban) a járműiparban is vannak olyan feladatok, aminek a megoldásához már nem kerülhető meg az egyetemeken szerezhető tudás. Még az sem, ami elsőre haszontalannak látszik. Egyszerűen túl sok az egymásra épülő ismeret, amit önállóan gyakorlatilag nem lehet elsajátítani. Kb. mint ahogy autodidakta agysebész sem létezik. Neked kell eldöntened, hogy ilyen területeken is akarsz-e később tevékenykedni, vagy sem.

Ezen túl, általánosságban elmondható, hogy a legtöbb dolog rajtad múlik, akárhova is kerülsz. Szokták emlegetni, hogy az egyetemen megtanulható dolgok 90%-a hülyeség, meg, hogy "csak" szemléletet ad, stb. Ezzel szemben az helyzet, hogy az ismeretanyag pontosan annyira lesz használható, mint a gazdája. A megtanulható dolgok később eszközökként szolgálnak, ha nem működik a dolog, nem biztos, hogy az eszköz a rossz, valószínűbb, hogy csak a gazdája nem tud vele bánni.
Szóval, érdemes tanulni, csak mindig észben kell tartani, hogy ez önmagában még nem garancia arra, hogy jó mérnökké válj, ahhoz még neked is oda kell lépni.

3. BSc-MSc kérdés.
Erre még ráérsz. Nincs előre kikövezett út. Vannak dolgok, amik befolyásolhatják, hogy milyen irányban érdemes gondolkodni (pl., hogy ismert, hogy a BME-n az MSc-re helyezik a hangsúlyt), de nem lehet azt mondani, hogy az egyik biztos jobb döntés a másiknál. Személyes céloktól, élethelyzettől is függ, hogy merre tovább.

Shadowbull 2010.03.02. 23:43:26

@mlt3: en mar nemmondok semmitse :)

sb

Pizza zabáló 2010.03.02. 23:46:09

Bandibátyám!

Alig várom már a BMW-s cikkeket ;)

És ne feledd mindig csak az első két hét a nehéz. Utána csak nehezebb. hi-hi-hi...

=Daniken= 2010.03.02. 23:46:18

Akinek 02-ese van, az csak jó ember lehet. az egyszerűség tökéletessége.

egyszer mindenkinek kell egy 02, hogy boldog legyen.:-)

gratula Bandi, sok jót olvassunk Tőled!

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 23:46:25

@Shadowbull: Bent izzadni a backupcenterben a negy fal kozott, amikor lehet telen kint uszni a futott medenceben is, ez beteges. A hegyekre sem maszol fel, inkabb otthon hederezel a jo oreg panelban. Baszki, szerintem te szedulsz ha nincs beton a talpad alatt.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.03.02. 23:48:23

@Shadowbull: Van gitáros szekció. Nem láttátok azt a castingot, amiben a kanadai gitáros gyerek nyakon öntötte Bohlent meg a másik zsüritagot?

Van remény, kolléga.

Z0Ł1 2010.03.02. 23:53:28

@GlaP: Köszönöm a kimerítő válaszod, nagyon hasznos volt!
Az eddigi vélemények alapján egyre jobban hajlok az BME gépész irányvonalra, bár játszik még a BMF mecha, de ebbe már nem mennék bele, mégiscsak egy autós blogon vagyunk :)

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.03.02. 23:54:57

@kisvagány: Az új fiúnak gratulálok,övé a magyar munkaerőpiac egyik legkívánatosabb állása.:D

Aha. Melyik a kívánatos része? A hétvégi vagy az éjszakai pótlékmentes meló? Esetleg a "sokat fizetni deklaráltan nem tudó cég"? Mindezek kombinációja?

Pályakezdönek érdekes lehet egy-két évig.

ommm 2010.03.02. 23:56:12

@Z0Ł1: Szerintem hamarosan bekerül az impresszumba.

@kohlenbrenner: Szereti :)

@KarbatettKezűZoltán: Esetenként meg lennél lepődve. Hülyék vagyunk, nem idióták. Nem ugyanaz.

@kneissl: Pozitív hangvitelű kommentedet köszönjük mi, akik szar helyen és szarul dolgozunk. Itt vagy még?

@tuner1: Akkor itt az alkalom, kedves barátom: definiáld a nívót. Szerinted. Ha újfent elhinted a bölcs gondolat magvát, hogy mi valójában azt sem tudjuk, hogy néz ki az olajszűrő, sőt, igazából dilettáns barmok vagyunk, nyolc elemivel. Papp Tibi pl. máris tépi szét a gépészmérnöki diplomáját. Nem vagyunk rád méltók, soha, semmit nem tudunk, csak vaktában kaszabolunk. Én kérek elnézést.

@Shadowbull: Hogy nem szakad rá...:)

ommm 2010.03.02. 23:57:42

@malenykij polgar: Pótlékmentes?
Na, azért vaktában ne lövöldözzünk mán jóuram!

ommm 2010.03.03. 00:00:05

@malenykij polgar: Nem kell ám mindent elhinni. Akit ez elriaszt, az ne is jöjjön. Aki nem hitte, nos, itt van és nem panaszkodik.

mlt3 (törölt) 2010.03.03. 00:02:20

@ommm: Miert, most pl kapsz potlekot? Ejfel van.

ommm 2010.03.03. 00:10:37

@mlt3: Nem, de most szórakozom. Nemrég értem haza és kíváncsi voltam a kommentekre. Ennyi. Valójában mi - minden valószínűség szerint - szeretjük a munkánkat. Ezen a blogon pedig a kezdetektől fogva itt vagyok, attól függetlenül, hogy most fizetnek érte vagy sem :)

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.03.03. 00:12:20

@ommm: Nem kell ám mindent elhinni.

Hát én az álláshirdetésben leírt dolgokat azért komolyan szoktam venni. Ezeket ti írtátok, nem én.

mlt3 (törölt) 2010.03.03. 00:13:09

@ommm: Szerintem csinaljuk azt, hogy egy hetig nem jossz fel ide 16 ora utan. A rakovetkezo heti ertekezleten meg fogod tudni, hogy mennyire vagy itt onkent :]
Joejt.

ommm 2010.03.03. 00:18:47

@malenykij polgar: A célt elértük vele hidd el, rengeteg szerencsejátékos maradt el így, egyetlen kozmetikus csaj érezte magát annyira bátornak, hogy jelentkezzen :)
Aki nem riad meg, annak valószínűleg a munka sem lesz büdös, érted te ezt, tudom.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.03.03. 00:19:32

@ommm: Magánvélemény következik.

A kiírt álláshirdetés esetében már a két nyelv megfelelö szinten való ismerete is olyan érték, amit nem adnék áron alul Magyarországon.
A többit, föleg ha hírszerkesztö a delikvens és ráadásul autóbuzi, simán megtanulja.

Ti szerkesztöségi szivatásnak, poénnak írtátok le az éjszakai vagy hétvégi otthoni weboldal szögelést, amit én csak akkor vállalnék, ha azt korrektül, megállapodás szerint megfizetné a munkaadó, mint a nappal és irodában töltött munkát.
Van a munka, meg van a szabadidö. Aki nem tudja szétválasztani, annak tönkremegy a magánélete és a testi-lelki egészsége, innentöl meg egy szar munkaerö, mert ezeket a problémákat is behozza a munkahelyre és szarul teljesít.
Ez senkinek sem jó.

ommm 2010.03.03. 00:21:36

@mlt3: :D Nem jó, mert kíváncsi vagyok. Lehet, hogy neked szokatlan ez, de megnyugtatlak, nem állok be nyolckor a szalag mellé, és ezért senki nem veszi a fejemet.

ommm 2010.03.03. 00:27:18

@malenykij polgar: Ej-ej. Azért tisztázzunk egy dolgot: itt nem létezik olyan, hogy fix, előírt munkaidő. Ha valaki éjszakáig szív valamivel, vagy reggelig cikket ír, az nyugodtan otthon maradhat, sőt, ha ott jobb, akkor megírhatja ott is. Nincs hajcsárkodás, csak munka, amit el kell végezni időre. Azt, hogy ezt hogyan éred el, a te dolgod.
És ismételten mondom, a hétvégi munka ugyanúgy meg van fizetve, mint mindenhol máshol. Ja, és önkéntes. Bármennyire is azt szeretnék hinni nagyon sokan, de ez nem trógerek gyülekezete, hanem egy tizedik éve jól működő cég.
És hogyhogy nem, egy idehaza ritka, mondhatni baráti társaság is közben.
És ez az, amit nem írnak le neked egyik álláshirdetésben sem. És nem tudod számszerűsíteni.

Balee87 2010.03.03. 00:33:41

Éééééééés ismát ommm-nál a pont! :)

A Suttyók meg menjenek olvasni a napiszart, ide nem kell hülyeségeket írni. Nektek úgyis kimerül az agyatok járatása a képek nézegetésén, itt meg a cikkekben, postokban stb. néha fel is kéne fogni pár szubjektív véleményt, meg 1-1 jó poént... :)

Üdv.

u.i.: ommm nem lesz véletlenül Belsőség találkozó valamikor? :)

effet papillon 2010.03.03. 00:48:54

@mlt3: Mert mostanában minden buzi, és minden punci-cica-mica azt masszíírozzja.

effet papillon 2010.03.03. 00:51:16

@GlaP: Mester, indítottál egy továbbképzési tanácsadót, és most gyakorlatozol? :)

effet papillon 2010.03.03. 00:52:36

@Shadowbull: Pedig az apple a legjobb cucc. Csak szakértő kezében, nem office supportra :)

effet papillon 2010.03.03. 00:58:42

@malenykij polgar: Főnök. De jó, hogy nem akarsz a médiában dolgozni. Meghalnál minden nap. Kb olyat mondtál, hogy ha egy orvos nem vezet le napi 10+1 szülést, akkor nem kapja meg a fizetését. De egy festőt sem fog neked délelőtt felkelni, viszont lehet, hogy egy hétig le sem fekszik. De ha dolgoztál volna németnek, akkor tudnád, hogy az időd felett nem te rendelkezel. :)

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.03.03. 07:12:46

@effet papillon: Bocikám. Rossz fát hugyoztál le. 11 éve Ausztriában dolgozom, és szoktam kiírni álláshirdetést is a beosztottaimnak. A munkaidöröl mondott badarságaidat inkább ne részletezd tovább.

A lényeget el is felejtettem: az új rabszolgának sok sikert kívánok.

Shadowbull 2010.03.03. 07:25:30

@mlt3: "szerintem te szedulsz ha nincs beton a talpad alatt."

Valo igaz. Meg 140km/h alatt is szedulok :)

sb

Shadowbull 2010.03.03. 07:33:02

@ommm: mos mér, a 105 kilo az stimmel :))

sb

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.03.03. 07:38:19

@ommm: Hülye internet. Ezen a témán inkább személyesen kellene rágódni, mert így mindkét fél hülyeségeket implikál. Ezért inkább nem is folytatom veled itt a diskurzust.
A lényeg az, hogy kerestetek egy rabszolgát, megtaláltátok, mindenki heppi.

Shadowbull 2010.03.03. 07:45:31

@effet papillon: attol fugg mire. Spec amit mi csinalunk arra nem jo :)

sb

Kercerece 2010.03.03. 09:05:35

@mlt3: Nem értem mi bajotok a Pascal -al, azoknak, akiknek gőze sincs semmiféle programozásról (nem is annak tanul), ehhoz hogy megtanulják, amit középiskola számteken nem, arra kezdésnek jó. 10 éve én is ott ültem és körmöltem papírra a kódot, mint sok ismerősöm, akik azóta már saját szoftveres cégeket vezetnek.

Ha meg tovább akar tanulni, annak megvan rá a lehetősége :). A pascal után C++ volt a folytatás hogy OO szemléletre tanítsanak. Aki szerint meg egy "modern" programozási nyelv jobb mint a C++ , annak sok 1 nap alatt memóriát teleszaró, gépet C64 sebességre süllyesztő java alkalmazást kívánok a gépére :)

In Motion 2010.03.03. 09:08:02

Gratulálok neki! Sok sikert!
(Én ennyi papírral biztos nem mennék el firkásznak, de ugye nem minden a pénz)

demizson bobby 2010.03.03. 09:09:06

@Stump András: tömör válasz, ezek szerint a kárászy féle megaprojekt óta foglalkoztál vmivel :)))
Sok sikert!

mlt3 (törölt) 2010.03.03. 09:26:16

@effet papillon: "Mert mostanában minden buzi, és minden punci-cica-mica azt masszíírozzja."

Tekintve, hogy 2002 ota eddig eladtak belole mintegy 280 millio darabot, inkabb ugy kene feltenni a kerdest, hogy ki *nem* hasznal iPod-ot?

mlt3 (törölt) 2010.03.03. 09:36:45

@Kercerece: "Nem értem mi bajotok a Pascal -al, azoknak, akiknek gőze sincs semmiféle programozásról (nem is annak tanul), ehhoz hogy megtanulják, amit középiskola számteken nem, arra kezdésnek jó."

Es a BME az szerinted ez a hobbista kategoria?

"10 éve én is ott ültem és körmöltem papírra a kódot, mint sok ismerősöm, akik azóta már saját szoftveres cégeket vezetnek."

Szerinted ki allitotta, hogy aki latott mar Pascalt eleteben, soha nem fog megtanulni programozni? Vagy mit akarsz ezzel?

"A pascal után C++ volt a folytatás hogy OO szemléletre tanítsanak."

Ha egyszer elbasztak a szemleletedet, es takolni tanitottak, utana C++t tanulni ketszer akkora erofeszitesbe kerul, mintha nullarol kezdenel. A masik, hogy a Pascal a munkaeropiacon hasznalhatatlan. A diakok idejet pazaroljak vele, a tanulas hatraltatasa es a szerzett tudas haszontalansaga tekinteteben is. Ezt probald meg felfogni.

ommm 2010.03.03. 09:48:32

@Shadowbull: :D
Jó gyerek ez, ne bántsátok! :)

2010.03.03. 10:13:02

Csatlakozom az előttem gratuláló mintegy 270 tagtárshoz.
Csak ojjektíve, Andriskám, a cégektől kapott juttatásokat meg egy nigériai banánültetvényen okosan tisztára mosni! :)

híd 2010.03.03. 10:56:11

na neee, én is BME-KSK-ra járok, már a 2. évet nyomom és én is autógépész akarok lenni, tudom milyen ultramegagiganagy szopás ez az egész, ezért nem teljesen értem, hogyhogy nem mérnökként helyezkedett el? és ilyen nyelvgyakorlat mellett mi van a külföldi munkalehetőségek? én egyszerűen tényleg nem értem.. valaki világosítson fel kérem, mire számíthatok, ha (valaha) elvégzem ezt az autógépészt és beszélek angolul németül?
nagyon hálás lennék, előre is köszönöm!

kneissl 2010.03.03. 11:01:50

@ommm: Nem akarok téríteni, és okosabb lenni, egyszerűen nem vagyok elájulva a TC től. Egy nagyobb "haveri kör" blogjának teljesen jó, és az az érzésem, hogy az egész TC pár "meghatározó" figura értékrendje és a köréjük csoportosult spanok klubja, akik speciel publikálnak is, és nem a professzionális és érkékteremtő újságírás céljait az induláskor zászlójára tűző egyenszilárd és hiteles tömörülés. Az az érzésem, hogy valamelyest a veréb/lószar esete áll fönn. De nem csak itthon. Angoloknál 12 GBP egy STIG-es kulcstartó (Made in China), nyilván nem mellesleg azért mert a sok sutyerák azonosulni tud velük.
AM kvázi az autobild fordítása, mióta megvette a springer, Szabó is sakkfigura lett(első sorban áll). A net megöli a színvonalat, mert ingyen akar mindenki mindent, úgy meg nem megy-még bannerrel sem. Lassan bekúsznak a fizetős weboldalak, fizetős online játékok, fizetős netes klubok , és netes újságok...ami megint egy jelentős lépés elvi síkon abba az irényba, hogy fizetsz - a semmiért.. de ez egy másik téma.
Én valahogy rühellem a bulvárt, nem tartom magam kultúrsznobnak, de egy antikvár Radnóti kötet valahogy nekem izgalasabb. Tudom, a TC nem is akar vele konkurrálni, és ez rendben is van.
De mi a répáért kell ekkora anyagot írni arról, hogy felvettetek valakit?
Bőven egég lett volna egy lead az első publikációja elé, (amit nyiván ízekre szedtek és újra összeraktok közlés előtt, hogy elég TC-s legyen) miszerint ... ajánljuk olvasóink figyelmébe új munkatársunk első megjelenő írását, egyben sok szeretettel köszöntjük a szerkesztőségben...

Ha már autós újság volnátok, vagy mifene
:-)

nils_h 2010.03.03. 11:06:30

Szerintem erről a BMW-ről csak egy tetőre felfúrt, fekete, műanyag Darth Veder hiányzik...

effet papillon 2010.03.03. 11:14:12

@malenykij polgar: Nehogy megpróblj kitölteni egy IQ-tesztet! És milyen kiosk-vezetőként, jól dolgozik a török gyrosos? Alpári vagy nyuszifül, és tudatlan, ne fokozd.

Seca81 2010.03.03. 11:37:34

@kneissl: Hidd el jó dolog ha a hűséges olvasók tudják h mi fán terem az új fiú :)

Sztem ezzel semmi gond nincs és amúgy sem kell elájulni a TC-től, mindenki megtalálhatja benne a neki tetsző cikket, stílust, anyagot, ami tetszik!

@ommm: Off: nem lesz a közeljövőben vmi japán öregautós teszt v ilyesmi?

@mlt3: Idehaza pl sokan nem használnak iPodot mert bizony drága...
Ettől függetlenül a családban van 4 különböző termék is, húgom 3 éve vett Shuffle-t 1Gb 30ezerért, ennek ellenére drágállom. Kb leesett az állam.
Szarabb a hangzása mint az Philips-emnek amit 5
éve nyúzok télen-nyáron, többször kellett frissíteni pedig rendeltetésszerűen használta, a gyári füles egy kalap szar, sok géppel képtelen kommunikálni, szóval bossazntóak ezek a mindennapi használat során.
Oké ez nem az iPod, de mégiscsak egy Apple termék... A név kötelez.

gnme 2010.03.03. 13:40:55

bazeg ez a kocsi nagyon teccik

bár eccer véletlenül lehánytam egy ilyet egy kiadósabb este után innét nagyon messze (minden innét távol töltött nap, hónap, év =ÜNNEP és este ünnepelni kell)

:)

..még jóhogy rajta nem kaptak, pont a kórház mellett laktam és az ügyelet kisbe járt az ajtókon, míg én araszoltam a bokrok alatt

esde 2010.03.03. 13:54:43

he he engem sem vettek fel:D

pedig nem is jelentkeztem:D:D:D

hol volt meghirdetve?

ommm 2010.03.03. 14:05:22

@kneissl: Pedig a képlet nagyon egyszerű.
Van kereslet és kínálat. Amíg az egyik oldal követeléseit kielégíti a másik, addig a szimbiózis tökéletes.
A TC sosem volt száraz adatokkal operáló autós lap, baj is lenne, ha az lenne.
Egyrészt vajmi kevés újságírói véna kell ahhoz, hogy kibogarászd az adatokat és cikként az olvasó elé dobd, másrészt pont a szubjektivitástól fosztod meg saját magad.
És ez baj, hiszen - ahogy Dávid Sándor mondta - objektív autós újságírás nem létezik. És ha létezne, az lenne a szakma vége.

helgapetra 2010.03.03. 14:57:37

Igen Igen Igen!!!
Andris kellett nektek!
mától kettővel nagyobb az olvasótáborotok: )

ocsisajt78 2010.03.03. 15:19:37

"- angol-német felsőfokú nyelvvizsga
- angol-német műszaki szakfordító
- BME Közlekedésmérnöki kar, autógépész szakirány
- szakmai gyakorlatát Németországban a Sachs Racing Engineeringnél végezte
- spanyol haladó
- francia alapfok
- diplomaírás keretében verseny-lengéscsillapító tervezése és
kivitelezése a Kárászy Kft-nél."

es akkor minek is vettetek fel?
jaaaaah biztonsagi ornek!? ahaaa :D
sry... ez magas labda volt... csak egy kis abszurdiztani feeling... ;)

Vitzet felreteve, gratulalok az uj munktarsnak! Kez es labtorest! ;)

ps: meg mindig keresek munkat (it-support-hávevé-háló etc) nem kellek? :DD

Udv, Ocsi.

mlt3 (törölt) 2010.03.03. 20:47:39

@Seca81: "Idehaza pl sokan nem használnak iPodot mert bizony drága..."

Alkalomadtan majd nezz korul, hogy mibe kerulnek a tobbi gyarto azonos kapacitasu modelljei. Meg fogsz lepodni. (Volt olyan ido, amikor a koreai gyartok kozott altalanos felhaborodas volt, amiert az Apple a Samsungtol olyan mennyisegi kondiciokat kapott flashmemoriara, amilyet meg a hazai gyartok sem, es olcsobb tudott lenni mindenkinel.)

Az alap fullhalgatok meg mindenhol szarok, a Philipsednel is (tudom, mert nekem is van).

mlt3 (törölt) 2010.03.03. 20:54:57

@híd: "valaki világosítson fel kérem, mire számíthatok, ha (valaha) elvégzem ezt az autógépészt és beszélek angolul németül?"

Itt tajekozodj, a munkakori leirasoknal mindig szerepelnek a kovetelmenyek:
monster.de/

Bar a legnagyobb reszben toled fugg, hogy mire viszed.

Garp 2010.03.03. 21:17:22

@kneissl: ez itt a belsőség nevű_blog_, nem magazin(!). Azaz ami a magazinba nem mehet le: belső (neve is mutatja) infok, stb itt jelenik meg. Hát így....

a kis herceg 2010.03.04. 21:31:45

Gratulálok!

A leírtak alapján vele ezerszer jobban jár a TC, mint velem tette volna. És a B.T. köszönőlevelét is megkaptam, rendes volt tőletek.

Minden jót, Gábor.

Jamesblond 2010.03.08. 23:10:28

Én is jelentkezni akartam mert van autós- és médiás gyakorlatom is egyaránt, imádom is mindkettőt, de András hozzám képest annyira magasan képzett ember, hogy most még szégyellhetem is hogy egyáltalán megfordult a fejemben. Bevallom: ehhez a melóhoz sutyerák lettem volna, közben kellett volna beletanulnom. Ez a mai világban már nem nagyon megy. Gratula neked András és sok jó cikket írj nekünk. A T.C. egyre jobb, színesebb és látótér-tágítóbb. Hajrá fiúk!

palalex 2010.03.10. 21:17:30

hol a jo eletben hasznalja majd ki a tc ennek a sracnak a refernciait? talan majd muszaki tolmacsnak kuldik madridba autoszalnora? rohoges...
ilyen referenciakkal ilyen [tobbekozt nacionalista] laphoz menni....ja es meg elsore normalis benyomast keltett? mennyi volt bennetek? ja es remelem termeszetesen szegenynek minimalbert adtok mert ugye ez a trendi.
süti beállítások módosítása