Legújabb céges autónk - egy borzalom

  2011. március 10. - Csikós Zsolt Címkék: totalcar flotta

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Öt gang az állólámpában!
2015-07-19 07:25:12

Annyira régóta van hosszú ötödik (hatodik, hetedik és nyolcadik) az autóinkban, hogy már csak a veteránosok

Totalcar a Múzeumok Éjszakáján!
2015-06-18 08:03:55

Ez most más lesz. Most mi állítunk ki autókat, s várjuk, hogy jöjjenek a nézők, lehetőleg jó sokan. Volt

Szép autót keresünk!
2015-06-08 17:52:23

A folyóvizek élővilága után a Totalcar most a kultúra irányába evez: kivesszük a részünket a Múzeumok

Bent a kövület-Pio!
2015-06-02 16:00:17

Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve


Egy rendesen működő vállalat életében eljő a pillanat, amikor elengedhetetlenné válik egy teherautó. Hozni-vinni a marketing anyagokat, a remittendát a Lapkertől, költöztetni a kollégákat, kiszállni rendezvényekre.

A Totalcar most érte el a fejlettségnek azt a fokát, hogy kimondjuk: teherautó nélkül nem döcög tovább a szekér. O. Nagy Gábor szerintem itt erősen felszisszent, de egy jó képzavar szinte simogat, ezt nem érzik a nyelvtudósok... Röviden: itt és most kell egy haszonállat. És itt tenném hozzá: a videót mindenképpen nézzék meg. Mindenképpen.

A pénz azonban igen kevés, ha lenne, elhasználnánk mi magunk, tehát a keret szűkös. Mondjuk ki, fogaink között zizegve szűrve a kellemetlent: negyedmillió, nem több. Lehetőleg átírással együtt. Tudom-tudom, a haszonjármű kelendő dolog, az olyat még roncsként is el lehet adni épeszű pénzért. Ráadásul a lehetőségek korlátozottak: a Barkas büdös, Zsukja van már a vezess.hu-nak, mint stílusos, egyben olcsó és fenntartható haszonállat, olyat nem választhatunk, a klasszikus japán furgon/pickup szörnyen unalmas és közhelyes, amerikait nem kapni ennyi pénzért, maximum egy hengerfejet rá. Meg mi valami testhez illőbbet szerettünk volna, olyat, amiben van némi elegancia, sportosság. Szóvalhogy ott lobog benne a tűz.

Megvettük

Hát lett ez. Egy Daihatsu Hi-Jet. Százhatvanötér’. Kis cég, kis teher. Mielőtt valaki elkezdene dobálózni, hogy ebben semmit nem találni a fent említett stílusból, tűzből, egyebekből, hadd világítsak rá az igazamra.

Mi se hisszük el

Piros. Kétajtós. És ketten ültök benne, maximum. Közvetlenül a hátad mögött dorombol a motor, a hajtás pedig még amögött van eggyel – klasszikus középmotoros építésű tehát. Könnyű szerkezetes, a tervezésekor pedig szóba sem került a biztonság, a halállal játszik, ki ezzel közútra merészkedik. A motorjának ereje pedig végképp olyan óriási, hogy a túlméretes fékek alig-alig bírnak megküzdeni a szörnyű dinamikával. Középmotoros Ferrari ez, ha nem is egy flepniváltós, manettinós 458-as, de legalább egy Dino aspiráns. Ami, ugye, szintén csak majdnem Ferrari.

Tehát lássa mindenki a lényeget, maradjunk ennyiben, ne rontsunk ünnepet. Ez a Totalcar kis Ferrarija, ráadásul milyen hasznos is.

Kicsit törött, de szép
 

Az állapot? Hát…

Rég volt ilyen jókedvű autó-adásvételben részem. A kereskedő sráccal többször beszéltem előtte, de már az első telefonnál úgy kezdte – „arra azért ne készüljetek, hogy túl fényes az állapota, mert nem az, sőt.” Amikor a gyöngyösi autókereskedő így kezdi, milyen lehet élőben a kocsi?

Olyan.

Ez volt a hirdetés

Sajnos ez volt az egyetlen épkézláb platós Daihatsu a neten, a hasonló Suzukik pedig fél misi fölött kezdődnek. A másolatot, a Piaggiót nem akartuk, még ha ugyanaz is a technika. Az ember maradjon a minőségi, legendás, nagy márkánál, nem szabad beérni félmegoldásokkal. Ez kellett megvennünk, az IGAZIT.

A második telefonomra, amikor a nagy dellát már megkaptam, és égette a zsebemet, ismét rákérdezett a srác – „biztos, hogy lejöttök érte? Mondtam, ugye, hogy az állapota elég szörnyű….” Igen, igen, jövünk, nekünk ő KELL. Te jó ég, milyen lesz ez?...

Vidám út Gyöngyösre az SX4-ben, elsőre megtaláljuk a kereskedést. Nem látjuk vágyunk tárgyát.

Árválkodik, szomorú

A telep hátuljába száműzték a kicsikét, mert a ház előtti kereskedőrészen akad ugyan néhány totálkáros roncs, de az ő látványával mégsem akarják végképp elriasztani a kultúrkört.

Szambázunk hátra az ottaniakkal, potyogtak a könnyeink a röhögéstől, madáré, nepperé ugyanúgy. Hangosan hahotáztunk. Visítva kacagtunk. Őrjöngve fetrengtünk a röhögőgörcstől. Már hörgünk a porban. Ez nem lehet igaz. Hogy ezt megveszi valaki. Ezt. Pénzért. És elviszi. Beleül és elmegy, híííííí-híííííí-haaaaaaa-haaaaaa, hőőőőőőőő-höhöhőőőő-húúúúúhúúúúú… És hogy mi leszünk azok. Szegény Hi-Jet pedig csak nézett, és szomorkodott, értette ő, rajta mulatunk…

A kereskedő is röhög, hát persze

Merthogy már harmadszor járt addigra a kereskedésben az autó, ennyiszer vették vissza. Először kétszer az asztalostól, aki ezzel járt, évekig, utoljára pedig a „barna bőrű vasgyűjtőktől”, akiket Pista némi eufemizmussal fagyűjtőknek nevez a videóban. Pedig pont azért nem volt nekik jó a kocsi, mert nem bírta a súlyt, állítólag. Itt, a kereskedésben javítottak meg rajta pár dolgot, nemrég cseréltek hengerfej-tömítést, kitakarították a tankot, mert tele volt faforgáccsal.

„Tényleg elviszitek?” – kérdezte a srác hitetlenkedve, miután nagy nehezen, bikáról beindítottuk a Gépet. Még mindig törölgette a könnyeit. Nem, nem a füsttől könnyezett, pedig az is volt bőven, hiszen ment a motor… „Figyi, százötvenért igen.”

Nyegleó nem hiszi el

„Legyen százhetven” – mondta erre. „Legyen száznyolcvan, és akkor az eredetiségvizsgálatot ti fizetitek” – így én. Hát így lett százhatvanöt plusz a húszas eredet.

Az elhozatalról inkább meséljen helyettem a videó. Külföldről kattintó, a videót a korlátozott sávszélesség miatt megnézni nem tudó olvasóinknak azért legyen itt dióhéjban: nem volt a motorban olaj, alig van fék, nincs ablaktörlő, nem megy a sebességmérő, nincs 3. 4. fokozati szinkron, azok a sebességek a széthullott váltórudazat miatt amúgy sem mindig találhatók meg, ki van kötve a fűtés, a fényváltókapcsoló országúti állására van kötve a tompított, mert nyilván szétégett korábban, a motor 20-30 másodperceként kajakra le akar fulladni, fordulaton is, olyankor rúgni kell, a plató falai mindig lenyílnak, jobbos kanyarban balra ömlik a tankból az útra a benzin… De utazott 80-at, mentünk vele 99-et GPS szerint, a 45 lóerő egészen szépen lökte, ügyesen rugózik (százszor jobban, mint a nagy pickupok), nem is olyan borzalmasan zajos, valahogy mindig megálltunk, világítottunk, dudáltunk, indexeltünk. Hazaértünk vele, összetörve ugyan a szűk hely miatt, de egyben.

Most az átírást várja a kicsike, aztán a takarítást, majd kap egy olajcserét, ezt-azt megnézünk rajta. Van még rajta egy év bizalom, és igazából a motor tűrhető (kell neki egy karbitakarítás), nincsenek zajai, csak a kipufogónak vannak komoly bajai. Jó a diffi is, rohadás akad, ugyan, de semmi se szerkezeti, igazából a miriádnyi, brutálisan elhanyagolt apróság az, ami olyan szörnyűvé teszi. Brutális egy szar, tényleg, de valahol az ecsetes ráfestegetés, a faforgács-rétegek, a kosz és a döglődő bigyók mögött megbújik benne az élet.

Egy utolsó cigi

Hogy mi lesz vele? Nem cél a patika állapot, de meghalni sem akarunk benne, amikor használjuk.

Angéla lába a platón levő mocsokba ragadt
 

Tehát átfényezve nem lesz, csak rálehelve, de ettől még – ahogy Pista is mondja a videóban – terveink vannak vele.

És nem csak a családok költöztetése.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr912724879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

equium 12345 2011.03.10. 16:19:39

1:56 nal megall a video, pedig szivesen megneznem. :(

bürokraták rémálma 2011.03.10. 16:24:11

A minap láttam 200.000-ért egy 2000 köbcentis gázos skorpiót. Én inkább azt vettem volna!
Igazi csillagromboló, hátul hajt, olcsó üzemanyagot éget és a csomagoknak abban is van hely. OK bútoroknak már nem olyan jó, de egy furgont meg lehet bérelni 8-10 ezer forintért per nap.

laallee 2011.03.10. 16:50:24

"Egy rendesen működő vállalat életében eljő a pillanat, amikor elengedhetetlenné válik egy teherautó. Hozni-vinni a marketing anyagokat, a remittendát a Lapkertől, költöztetni a kollégákat, kiszállni rendezvényekre." - magyarul nem is titkoljátok, hogy munkaidőben, vagy azon túl a saját költöztetéseteket is a munkaadó fogja állni. csak épésszel végiggondolva sztem erre vannak a fuvarozók, meg költöztetők, és számla is van róla.
de ti vesztek egy autót a cég nevére, amire éves biztosítás van plusz a szervízdíjak.
Határozottan jó a minkaadótok, ha ezt elnézi nektek, látva, hogy vettetek lerúgott autót, amihez érdekes lehet alkatrészt találni ennyi év után. Uff

Surci 2011.03.10. 16:58:51

@Matiz:
Ennél jobb autót 5x ennyi lóvéból sem tudtad volna venni.

Surci 2011.03.10. 17:00:49

@Janossz:
Jól vagy??? 800kg papíron a terhelhetősége.

Surci 2011.03.10. 17:02:58

@laallee:
Nagyon egyszerű alkatrész találni hozzá.
Jó lenne ha a hozzá nem értők nem ugatnának hülyeségeket.

ommm 2011.03.10. 17:08:05

@laallee: Juj, de mellément most ez. Na mindegy, majd meglátod.

Myko 2011.03.10. 17:28:07

Hamár Daihatsu...nekem egy YRV Turbo kéne attól a márkától :) (bár ez most nem kívánságműsor :) )

w a s d 2011.03.10. 17:28:16

Valaki (@teddybear01: ), hogy miért nem egy IZS inkább. Tényleg, miért nem?:D

www.hasznaltauto.hu/auto/moszkvics/moszkvics_izs_2715-01-4567078

Surci 2011.03.10. 17:28:38

Amúgy a Hijet egybe írandó.:)

Верховина 2011.03.10. 17:35:15

Fasza kis gépállat:D Jövő télen majd mehet szinkroncsapatni a Pókkal:D

halszájú 2011.03.10. 17:44:37

és is fake-olók kategóriájába tartozok.

"átlagember" ha komolyan gondolja ezt a költöztetés-szállítás stb. dolgot vesz egy vw t3 -ast kb ennyiért, érvényes magyar okmányokkal és vizsgával.

ugyan nem is kattintottak volna a cikkre.

a vw-vel összevetve ez a hijet egy vicc.

Janossz 2011.03.10. 17:44:47

@Surci: Saját tömeg: 885 kg
Össztömeg: 1350 kg

Ebből Neked kijött 800? Mert jól vagy.

Garp 2011.03.10. 18:10:48

Elore a negativum: dobbenet, h meg mindig hogy bele tudnap bofogni megkeseredett pocsok egy ilzen kis pozotov posztba is. Menjetek kapalni, az jo depresszio ellen.)

Nnna. A hirdetes kepen a "Gumit vasarolna" elsore siman "Cumit vasarolna"-kent olvastam :).

Kb. ket honapja nezegettem a 4wd-s subaru minibuszokat es van-eket, mint epp aktualis agymenest. Vegul az asszony "lebeszelt" rola :). Most kivancsian varom, mi lesz veletek :).
Kaladra fel! Ha kioregszik, mehettek vele Bamakoba. :)

Surci 2011.03.10. 18:11:52

@Janossz:
A hirdetés Neked Szent írás?

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.03.10. 18:16:46

hát ez is benne lesz 500 ban az biztos:-))

Garp 2011.03.10. 18:20:56

@Garp: es akkor most a kodok:

tudnap=tudnak
pozotov=pozitiv
ilzen=ilyen

Elnezest.

GERI87 2011.03.10. 18:29:16

Imádtok szutykokat venni már látom:)

A fele autó/motor roncs nálatok rohad meg...

Surci 2011.03.10. 18:33:13

@Gyurma73:
Ebben mi a különleges???

tlacka 2011.03.10. 18:33:31

Egy Daciat kellet volna venni utánfutóval.
A keresztapámé 10 mázsát bármikor elhúz szappanozott tankrepedéssel és közben kidughatja az ember a lábát alul.:) De megy!
Sok szerencsét hozzá! Szükség lesz rá. Adótartozás nincs rajta? Fagyűjtők esetében nem kizárt.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.03.10. 18:55:04

@Surci: egy haszonjárműnek hasznosnak kell lenni nem különlegesnek.

Surci 2011.03.10. 19:03:36

@Gyurma73:
Ebben az esetben nem a hasznosság dominált,de a Mazda B2200 fele ennyire sem hasznos.

Janossz 2011.03.10. 19:09:00

@Surci: Egy hirdetés egyáltalán nem Szentírás.
Tudva, hogy az eladás a cél, fenntartással kell kezelni az adatokat.
DE: el tudsz képzelni egy olyan használtautó-kereskedőt, aki a paramétereket LEFELÉ hamísítaná meg???
Amúgy meg nem tudom, mit nézel ki egy 999 ccm-es motorból, kamion, vagy mi?
Ezért nem kellett a romákoknak, a tizedik csatornafedél után nem ment szökési sebesség.:-)

gnme 2011.03.10. 19:22:45

@ommm: ..volt ám már itt háború, éhezés.

Megszoktuk az éhezést!

Itt őrizem vigyázom (nyáron hőtágulás miatt öntöm a latrinába) a pálinkát.

Azt be se néztek.

Magyar[HUN] 2011.03.10. 19:26:14

Kb. egy jó tulajdonsága van: japán. Tehát tuti menni fog még ennyi kilóméterrel is:)

ku-plung-klán 2011.03.10. 19:28:36

@Magyar[HUN]:
"kb. egy jó tulajdonsága van: japán. Tehát tuti menni fog még ennyi kilóméterrel is:) "
ja ezt ki is használták a vasgyűjtők,képzeld el azt az autót amit már ők sem használnak tovább:-))

Bambano 2011.03.10. 19:39:14

mercedes clk... ahha:PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

AciDuzzu 2011.03.10. 19:39:20

Hát a Brokeback Mountain castingján elbuktatok volna ezzel a Monster Truckkal.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2011.03.10. 19:41:36

@ku-plung-klán: A brazil válogatottnál nincs mese, ha nem bír el 800 kiló vasat, akkor nem kell nekik, mert annyit a Zsiguli is elhúz egy nagyobb utánfutón. Igaz, 20 litert eszik, de akkor is.

Bambano 2011.03.10. 19:45:22

Mi van, már most kezditek a felkészülést a jövő évi Bp-Bamakó roncsderbi szekciójára?:PP

ku-plung-klán 2011.03.10. 19:50:20

emberek!!
létezik hogy nem elírás a köbcenti???
mert akkor cikket kérün k róla!!!
242 köbcentis AUTÓ???
www.hasznaltauto.hu/auto/honda/honda_oldtimer-4572619

mtk001 2011.03.10. 20:02:58

Mazochista banda !!! :-)))

Surci 2011.03.10. 20:13:24

@Janossz:
Nem vagyok vita partner,mivel van egy ilyenem,és enyhén szólva is sokat tudok a típusról.

gnme 2011.03.10. 20:16:00

@ku-plung-klán:

"...VÉGIGOLVASTAD? TÉNYLEG? A GYEREKEKNEK IS? ÉS MI EBBŐL A MESÉBŐL A TANULSÁG? HA MEGVESZED EZT A PIAGGIO PORTER PILLANGÓ EDITIONT MOST A CSONTICARBAN, IMÁDNI FOGNAK A TESTVÉREID! ..."

Dakoták egymást között.

:-)

Magyar[HUN] 2011.03.10. 20:16:12

@ku-plung-klán: Ezért az autóért még ölni is tudnék. Az már csak hab a tortán, hogy ez az atomritka autó magyar okmányokkal rendelkezik.

zündfolge 2011.03.10. 20:33:44

figyu, ezt majd nagyon fogjátok szeretni. és nagypapa korotokban is emlékezni fogtok rá

I ThomaS I 2011.03.10. 20:36:24

"Terveink vannak vele..." Másoknak is voltak:
http://jalopnik.com/#!5064631/jet+powered-daihatsu-hi+jet-pickup-up-for-bids

mancs31 2011.03.10. 20:39:27

Nemrég volt egy jó sztori egy bizonyos turbina szállítmányról. Lehetett volna egy Multicar is vagy egy warbi pickup. :)

hallari 2011.03.10. 20:58:43

Huhh... Ahogy megláttam a képet a középkonzolról egyből az jutott eszembe, hogy örülhetett a gazdája, amikor megszabadult tőle...

TSiga · http://alfaamore.hu 2011.03.10. 20:58:56

Aranyos kis gyösz! Ebből is driftautó lesz? :-D

spark82 2011.03.10. 21:06:47

Ez odaver. :)
Bár végül is, akárhogy és tulajdonképpen, azért csak automobil. :)

Caldera75 2011.03.10. 21:08:52

Jesszus öreg, ez nagyon viharvert. A színe viszont pöpec. Más színben nem lenne ilyen vagány. Egyébként ez Ferrari piros hivatalosan? :)

Janossz 2011.03.10. 21:13:34

@Surci: "Nem vagyok vita partner" Ebben tökéletesen igazad van.",mivel van egy ilyenem," Ez meg nem igaz, ha az lenne, már megnézted volna a forgalmit, és cáfolod az állításom.

Jól vagy? kérded. Meg bedobsz 800 kilót.
Ez tényleg nem vita. Na csá.

Garp 2011.03.10. 21:15:00

Eeez emberek egy járgány. Nem autó, nem jármű, nem kisteher, ez "járgány". Esetleg 'jár-gány' :). De a legtutibbak közül :)

atabi 2011.03.10. 21:17:33

250 k ért egy ponyvás utánfutó jobb lett vna,már csak a fenntartása miatt is

Surci 2011.03.10. 21:18:13

@Janossz:
Ez esetben igazat adok neked,ez még a régi típus,amit figyelmen kívülhagytam valamiért.
Mert amúgy:
790kg,összsúly: 1690kg.

Gomulka Béla 2011.03.10. 21:39:29

Platós UAZ-t kellett volna venni. Esetleg cettego"t, utánfutóval. De az abszurditási foka ennek is magas: maradhat. Felu"du"lés ilyenekkel találkozni. Waszlavik mondta, hogy egy Trabant ajtóval a kézben gyalogolva jobban megnéznek a lányok, mint egy Mercedesben gurulva.

Kifordított kacagány 2011.03.10. 22:34:46

meg vagytok ti húzatva. oké, hogy megvesztek egy ilyen trágyarakást, nem is vártam mást, egy ilyen kell. na de miért pont a Csikóst külditek ilyen elesett roncsot vásárolni? minden szerencsétlen kis gyöszért képes lelkesedni, nem csoda, hogy nem sikerült jobban alkudni rá:)

@Tie: ha jól emlékszem volt már olyan, aki neked is ezt javasolta a ződ szörnnyel kapcsolatban, mégsem vitt még rá a lélek:)

@skyrangr: és nem kapsz már ennyiért egyetlen darabot sem.

Dennis01 2011.03.10. 23:28:09

@Garp: Lattam ilyet benzinkuton, ket 120kg-os faszi ment vele kempingezni. Alig birtak magukat begyomoszolni... :D

Mennyi okos ember van itt, meg ezek a beszolasok, hogy "alkatreszt se fogtok talalni".. Meg mindig kommunizmus van, vagy mi a rak??
Itt ha bemegyek az autosboltba egy oreg autohoz cuccert, az elado halistennek nem azt mondja, hogy "A, ilyen foshoz mar nem tart senki alkatreszt" (ez konkretan megtortent otthon velem), hanem megnezi, ha nincs raktaron az adott alkatresz, megprobalja megrendelni kulso beszallitotol.

Rocko- 2011.03.11. 00:08:44

hát ti hülyék vagytok. :D

szita szita péntek 2011.03.11. 03:05:15

@Csikós Zsolt: Meg kell kövesselek, tévedtem. Ugyanakkor kísértetiesen hasonlít a középkonzol a régi swiftére, de a fiaskóm után én már nem merek mondani semmit.

lorantka_a_gall 2011.03.11. 04:01:45

"Elindulni csak lejtőn... de ott meg nem merünk." :D:D:D

Nyegleo 2011.03.11. 06:45:46

@szita szita péntek: nem véletlenül. Szinte minden japán autón ez a fűtésvezérlés volt vagy 20 évig. Sőt néhányon még most is, lásd Hiace.

skyrangr 2011.03.11. 08:22:01

@Kifordított kacagány: ebben maximálisan igazad van.
de örökéletű igazság ugye használtautónál, hogy az árnak megegyező összeget legalább rá kell költeni. A Daihatsunál ez hatványozottan igaz :D
persze így is el lehet közlekedni vele, csak kérdés hogy megéri-e :D

Csikós Zsolt 2011.03.11. 08:23:19

@ku-plung-klán:

Nem, valamit elírtak. Az egy Honda N360-as, 360 köbcentis (azaz valamivel alatta). Mondjuk kicsi az, így is.

Csikós Zsolt 2011.03.11. 08:25:47

@QAQ:

Mivel a kilométeróra nem működik a jó ég tudja, mióta, gőzünk sincs.

A használatot figyelembe véve, no meg a korát, meg hogy a helyi asztalosmester használta főleg, olyan 200-250 ezer sok ki-beszállós, durván használt kilométerre saccolom. Munkában hamar le lehet lakni egy ilyet.

AUTÓtechnikus · http://novothauto.hu 2011.03.11. 09:06:13

Huha...remélem azért kicsit kipofozzátok! Közlekedésbiztonság, stb...

skyrangr 2011.03.11. 09:09:40

@BOSCHtechnikus: dehogy. csak a pimp!
elsőnek javaslom rá a módosított osztottkörös krómfelnit a vateráról. ha nem stimmel az osztókör, az sem baj, az eladó profi a felni átalakításban, csak küldjétek el neki az osztókör méretét! :D

2011.03.11. 09:40:22

Nem bírom ki, ide is beszúrom: a neppergyerek (szerintem Gaben keresztfia, ha nem vigyáztok egy Impalát is rátok sóz) indítózás közben ezt mondja: "Valami nem jó..."

Itt felvinnyogtam. Valami nem jó... :) VALAMI vazzeg, valami... :)

bagoj ur 2011.03.11. 09:58:33

@Csikós Zsolt: Örülök, hogy ilyen vicces járgányt találtatok! Sajnos pont megszűnt a magyar Daihatsu klub, pedig voltak ott hasonló őrült emberek.

Javító Zoli 2011.03.11. 10:29:21

Újraolvasva a cikket, az olajhiány az egyetlen aggasztó infó. Az akár nagy bajt is jelezhet. A többi nagyjából gombokból megoldható, bár elnézve a jószágot, jó sok kabátra való gomb lesz ez. Meg munka, kacagás, sör...

Tomchy 2011.03.11. 10:43:34

Bármunka lesz a használhatóvá való varázslat, vagy lesz saját kétkezi munka is vele? A Crova-készlet Pege Aladárja gyantázza már a szerszámát???

akos696 · www.focusauto.hu 2011.03.11. 10:57:43

Ez azért nekem már sok. Én cigók után be nem ülnék egy autóba, folyton a hányinger kerülgetne. Amúgy szerintem ez az autó 50 ezret ér kb ebben az állapotában. Ehhez képest a 93-as Masterom egy full új gép, mindene működik, akkor az érne vagy 1 milliót, ha ez 165 ezret.

Meg is hirdetem, hátha jönnek ilyen madarak. :D

McK (törölt) 2011.03.11. 19:49:11

Erről a vicc jut eszembe a vadásszal,meg a medvével..
Most akkor vadászni,vagy szopni jár a vadász?
Nem véletlen,hogy a legnagyobb kutyaól kellett..

McK (törölt) 2011.03.11. 19:50:29

@QAQ: Igazán remek kérdés,szeretnék gratulálni.
Egyedül sikerült kiötleni eme igen fontos kérdést,vagy segítettek?
Szerencsétlen..

steve30 2011.03.11. 20:09:08

Ami ésszerű az egyiknek,az ésszerűtlen ,a másiknak.Nekem ésszerűtlen,nekik nem.És meg lehet érteni.Gombokért vásárolva,és fillérekből össze rakva,mert van szaktudás,és apparátus.

TVR Sagaris 2011.03.11. 21:22:24

A video Londonban nezheto!

akos696 · www.focusauto.hu 2011.03.12. 02:05:57

@Surci: Na ez nem az a Master, amire te gondolsz... :) Semmi Tdi meg dci. Ez a színtiszta munkás mechanika, első tulaj, 2.5 szívó D iveco motor, no szervo, no elektronika, no problem, csak a színtiszta fun..:)))) Főleg, mikor 10 kérdező emberből 7 azt kérdezi, hogy pénzszállító-e, a maradék 3 meg azt, hogy hűtőkocsi-e? :D

Nézz utána: Renault Master I. T35D

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.03.12. 09:55:17

PLATÓS BARKASZT KELLETT VOLNA VENNETEK,VAGY ANNYIRA MÉG SEM VAGYTOK BEVÁLLALÓSAK???:-))
anyámasszonykatonái....:-))))

Garp 2011.03.12. 10:54:48

@Csikós Zsolt: OFF Remélem ős-subarus Imre-san jól van. T.i. földrengés, cunami, nukleáris baleset Japánban egy nap alatt. Van vele a cikkek óta kapcsolatotok? ON

Rocko- 2011.03.12. 11:12:57

@McK: ejj, pedig ezen nem kéne meglepődnöd. :)

2011.03.12. 22:12:46

Egyszer próbáltam egy ilyesmi méretű suzukiba beülni, és sikerült is, de a közlekedés már nem ment volna, mert egyszerűen a hasamba nyomódott a kormány, és esélytelen volt forgatni. Ezt inkább a Coimbrák sofőrjeinek találták ki. :)

w a s d 2011.03.13. 11:18:26

www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/skoda/skoda_taz_v6f-4558191

Vagy egy ilyen.:D

@megszaLott: Minden sz*r képes elforgatni a kerekét, csak az enyém nem?:D

Rick4 2011.03.13. 20:00:37

ELbasztátok, gyerekek. Picit bővebbre kellett volna szabni a költségvetést, 200-ért van gázos 7 személyes Chevrolet Lumina APV, az megvan 300-320-ból átírással, és a 100-on benyalt 15 liter gáz most 8 liter benya áránál, van hozzá minden, és ehhez képest egy újszerű luxuskocsi.... Automata, klíma, szervó, hátul kivéve az 5 ülést még marad akkora hely, hogy ez a vacak beparkolhat...

Rocko- 2011.03.13. 23:22:03

@Rick4: Luminának mekkora a platója?

Rick4 2011.03.14. 10:30:51

@Rocko-:
Ha plató kell, venni kell egy horgos kocsit, és 1000Ft-ért bérelni egy futót, tuti nem mindennnap kell a plató, akkor se az igazi ha esik, akkor se ha fúj. Ha meg nem kell a plató, ott van az első két ülés mögött a másik 5 ülést kivéve kb 2.5m x 1.5m x 1m hely bárminek, vagy ha úgy jön ki, akkor 7 ember elfér benne.

szepe01 2011.03.14. 19:38:12

Csikós Úr!

"A gázt jobb lábbal rugdalod, ha fékezned kell, gyorsan kikuplungolsz, váltasz üresbe, majd a kormányrudat megkerülve átlépsz a fékre" - ezt nem értem.

A bal lábad a kuplungon van. A jobb lábad a gázon. Ha a féket kell nyomd, nem nyomod a gázt, mert úgyis lassulni akarsz.
A kuplung és a fék között van a kormányrúd, tehát nincs azzal semmi baj. Miért raknád át a jobb lábad a kuplungra ill. a bal lábad a fékre vagy a gázra?
Vagy csak egy lábad van? :-)

Kirándulás · http://www.adventures.hu 2011.03.16. 21:55:44

Aki dohányzik, sikeres ember nem lehet. Ti sem vagytok azok. Ez a kocsi nektek való, a teljes életművetek szimbóluma. Sok sikert hozzá.

Garp 2011.03.16. 22:15:31

@Kirándulás: kirekesztő vagy, cinikus, prejudikatív, sértődött és bunkó. Jó kis egyveleg, eddigi életed besűrűsödött eredménye. Megérdemled magad, sok sikert a túléléshez.

Kifordított kacagány 2011.03.17. 09:33:23

@skyrangr: azért ha erre az ötszörösét költik, még akkor is sokkal kevesebb lesz a vége, mint ha a latviára csak az árát költenék.

@Rocko-: azért abba is lehet bőséggel pakolni, nekem elhiheted. az év 365 napjából 364-re megfelel, a maradékra meg tényleg megoldás lenne egy utánfutó. más kérdés, hogy egy 200-ért gázos lumina nem csak úgy gázos:)

@szepe01: de nyomja, mert különben leáll. szerintem tök érthetően le volt írva, pedig én is analfabéta vagyok.

Rocko- 2011.03.17. 09:38:32

@Kifordított kacagány: én elhiszem, de más a felhasználási jelleg. :)
azért vettek platósat, mert a maradék egy napból lenne havonta egy.

Kifordított kacagány 2011.03.17. 11:07:44

@Rocko-: mondtam én olyant, hogy miért vettek platósat?

w a s d 2014.11.08. 18:19:56

Belebotlottam youtube- on az itt is szereplő Daihatsu- vevős videóba. Az a kérdés merült fel bennem, mi lett vele a kiállítás után?

Csikós Zsolt 2014.11.09. 11:30:39

@w a s d:
Zirig Árpi sógora beszámította a kiállításon végzett munkájába. Talán most is szállítja vele a fát Verőcén, fél éve még ment.

w a s d 2014.11.09. 19:42:35

@Csikós Zsolt: Köszönöm a választ!
Azért ez meglepő. Pozitív módon persze. A leírt állapotból kiindulva azt hittem volna, hogy erősen bontóra érett a kisautó. Ehhez képest még évekig hasznos maradt.
süti beállítások módosítása