Heti merítés

  2009. június 14. - Nyegleo

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Az egész a Csikós Zsolti miatt lett

Kezdtem unni a három éve hajtott pöpec kisautómat, amiből már kibogarásztam a hibákat. Tankolás, olajcsere, szűrőcsere, semmi szerelés... élet ez? Vágytam valami másra.

Katonai V8

15 év állás után fogtunk bele a felújításába. Voltak gondok... a 15 év alatt többször is be lett indítva, de nem mozdult egy métert sem, idő közben a fékből elfojt az olaj, és ennek (is) köszönhetően a rendszer megakadt - egykörös dobfékes, szervó nélküli

Mi lesz veled kisautóm ha lejár a garancia...

A Toyota Motor Hungary szakemberei jelenleg is keresik a több mint 16 hónapja tartó hibák okát. Az autó összességében közel 180 napot volt szervízben.

A francia szívű japán szumós liheg futás közben

Zárt 4x4-ben bárhova el lehet vele jutni, például, hogy kirángasd vele (fültől fülig vigyorral) a vadi új Patrollal (17MFt) bakhátra felakadt haverodat, vagy letérj pisálni a 31-ről egy erdei útra, amiről kiderül, hogy gépes út, 8km. hosszú, full agyag, szűk, sosincs vége, jöhetsz vissza a szántóföldön, a csajod hófehér és most először csöndben van, te meg vigyorogsz mint atom. Erre mondjuk a 2.0-s benzines nem való, pont a terepezős egyes-kisfordulatnál fullad, a dízelt viszont lassú dzsindzsázásra találták ki. Niva De Lux és tényleg rendben van terepen.

Szolgálati közlemény

Keresek hozzá első/hátsó chromkéderes szélvédő tömítést, jobb oldali tükröt, ha valakinek van elfekvőben kérem jelezze az alábbi címen: http://audiv8.mlap.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr81184732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hrzrasn (törölt) 2009.06.14. 19:29:42

"Francia autó esetén létfontosságú a gyári szerviz technológia, műveleti sorrend ismerete. Nem kockaagyú, derékszögben görbülő agytekervényű teutonok, sem katanával vágott barázdás japánok tervezték. Azokra könnyebb ösztönösen ráhangolódni"

...ezt *hiszik* a legtöbben :)
(Hacsak nem egy 40 éves Bogárról van szó, na azt lehet ösztönszinten szerelni.)

Hrzrasn (törölt) 2009.06.14. 19:33:55

"A Toyota Motor Hungary szakemberei jelenleg is keresik a több mint 16 hónapja tartó hibák okát.
Az autó összességében közel 180 napot volt szervízben."

Egy jaPPán autónál? Lehetetlen! :)

Hrzrasn (törölt) 2009.06.14. 19:49:00

"Keresek hozzá első/hátsó chromkéderes szélvédő tömítést, jobb oldali tükröt"

Nekik van:
www.audi-classicparts.de/kontakt_audi.html

Kovbandi 2009.06.14. 21:50:48

Nesze Neked jappán autó. Csak kiderül, hogy az Auris-Corolla sem egy csodagép

bervas · http://mt10.blog.hu 2009.06.14. 22:10:29

@Kovbandi:
Nem az Auris-Corolla, hanem az MMT váltó vezérlése. Komplikált, nem teljesen kiforrott. Elég egy kontakthibás szenzor, pár nem képben levő szerelő, és lőn pokol. Bármilyen más autónál is.

lapa · http://www.lapanet.hu 2009.06.14. 22:37:28

hát nemtom, a családban akad egy 3 literes v6 xm az ólban altatva már pár éve; felmerült, hogy gazdasszonynak esetleg összebarkácsolom.

az első sokk akkor ért, mikor kinyitottam a (dupla gázrugós) motorháztetőt. hát a halálcsillag az sehol sincs ahhoz a látványhoz képest, ott rájöttem miért reklámozzák az újakat transzformersz robotokkal. még röhögni se mertem, nehogy átalakuljon.

második sokknak és egyben kegyelemdöfésnek jó volt ez az ítélet, hát bottal nem piszkálnám, esetleg ugratónak. majd inkább valami öreg ikonszínűt kap anyu, azt is lehet majd Csikós Zsoltra fogni.

yenoee 2009.06.14. 22:44:22

"Engem nem zavar, hogy a Swift visszaköszön a műszerfalról (jó lesz, ha bontózni kell majd valamit), az ülések rendben, a hangyabőr huzat meg nyúlik, meg a farmerzsebnél kopik, de ez minden mai bőrős kocsinál így van, akit zavar vegyen USA beli ´90 előtti nagyvasat, ott csak kibelezték a tehenet, azt ráhúzták az ülésre."

ROTFL előttem van a hangya is, meg a tehén is :)))

Hrzrasn (törölt) 2009.06.14. 22:46:33

@lapa: "hát a halálcsillag az sehol sincs ahhoz a látványhoz képest"

Képet!

lapa · http://www.lapanet.hu 2009.06.14. 22:52:51

@Hrzrasn: ha nem felejtem el az apparátot mikor legközelebb átugrom tolok róla egyet.

Hrzrasn (törölt) 2009.06.15. 08:15:26

@lapa: Nagyon szét volt berhelve, vagy mitôl volt olyan szörnyû a látvány?

Djorkaeff 2009.06.15. 10:16:19

Szerintem nincs ezzel a motortérrel semmilyen nagyobb baj ha normálisan belemászol. Az biztos, hogy messze nem olyan egyszerű mint egy zöldséges dizelje, de hát ez nem is az.

The Good Boy 2009.06.15. 10:43:11

Ha már népitélet. Kis elözetes, modt irom bele a saját itéletembe (Figyelem! Megtörtént eset, nem kamu!!!):
Képzeljétek, hétvégén osztrákiában büntettem egy Ferrari 599-est!!! Pedig szerintem tudta, hogy race van:)
Szóval az a nyomoronc egy poros burgenlandi faluban kanyarodott ki elöttem egy mégporosabb mellékútról, mindketten belerúgtunk egy nagyot a jobb szélső pedálba (én a rizsrakétáméba, ő meg a piros göncébe), aztán belenéztem a tükörbe,és már csak egy egyre kisebbé váló piros pontot láttam!
Büszként elővettem az autóskártyámat, és ezt is kipipáltam, mint legyőzöttet.
Tudtam mindig, hogy a bójríszereké a világ:)))
Ja azt nem tudom, hogy számit-e, hogy ő az ellenkező irányba fordult ki?:)

Hrzrasn (törölt) 2009.06.15. 10:47:57

@bervas: Tudom használni a guglit, Einstein. Az adott autó motortere érdekelt volna, hogy mi volt benne olyan szörnyû.

bervas · http://mt10.blog.hu 2009.06.15. 10:53:34

@Hrzrasn:
Valószínűleg megijedt a tulaj, hogy ha beleejt egy gombostűt, visszapattan :-) Ez nem Wartburg jellegű motortér. XM-nél a 2 literes karbus benzines fapad verzió motortere olyan.

Sanyi. · http://www.sopianaedeluxe.blog.hu 2009.06.15. 10:55:09

@lapa: Ez kész.
"hát a halálcsillag az sehol sincs ahhoz a látványhoz képest, ott rájöttem miért reklámozzák az újakat transzformersz robotokkal. még röhögni se mertem, nehogy átalakuljon."
Hülye vagy!!! :)))

Sanyi. · http://www.sopianaedeluxe.blog.hu 2009.06.15. 10:58:10

@bervas: Nem is mondom mi jutott eszembe arról a két zöld **szásról a sarkain.

Vizibolha 2009.06.15. 11:09:29

@bervas: nem egy nagy kaland a v6, most 2 gyertyakabellel/gyertyaval, 2 injektorral meg egy kopogasszenzorral tobb, mint egy 4 hengeres. (de ismeros motorter, humm :)

megint 2009.06.15. 12:31:24

Nagy Toyota fan lehet a tag, ennyi idő alatt ennyi gondom lenne egy autóval akkor nem valószínű, hogy eszembe jutna venni legközelebb.

lapa · http://www.lapanet.hu 2009.06.15. 16:01:22

@Sanyi.: ehune ijedjél meg te is tőle.

lapanet.hu/tmp/xm.JPG

persze műanyag deknivel nem tűnik olyan félelmetesnek, így nélküle már kicsivel rendetlenebb benyomást kelt. nemtom mennyire gányolt a beltér, de engem a sok keresztbe-kasul vezetéktől lever a víz. pláne ha tényleg ki kell szerelni ezt-azt mielőtt a többi csodához hozzáfér az ember.

volt egyfajta újjáéledési protokollja is, mikor 4 év után elindítottam. még a motor elindítása előtt elkezdett 23 különböző helyről cüccögni, szörcsögni, susogni meg morogni. a motor indítása után ugyanez volt pepitában, de akkor már bekábított a műszerfal villódzó repertoárja, nem tudtam a hangokra fókuszálni.

nem fikázás, végülis az sts (űrsikló) is jópofa de azért nem kéne otthonra. én nem lennék idegileg felnőve egy ilyenhez, ennyi az egész. természetesen ez engem minősít, inkább a primitív megoldásokat favorizálom.

persze ez is képmutatás, mert a brinyóban pl légrugózás van, de abból is kivágtam a fele rugót, szelepet meg állítómütyürt az első adandó alkalommal.

Pityorka1 2009.06.15. 17:09:10

Lapa: Nem gyenge az a motortér. :)
Elhiszem, hogy kiver a víz, és félsz, hogy átalakul. :D

Leadfoot 2009.06.15. 19:59:21

@Kovbandi: És itt jön a yappáni-fanatikusok utolsó mentsvára, a nemjapán összeszerelés. :-D

pickapu 2009.06.15. 21:15:18

@lapa: Onnan majd kinyúl egy kábelekből fonódott kéz, oszt majd jól behúz a sűrűbe...csak menjél hozzá közelebb :)

zumi77 2009.06.15. 21:23:40

A Suzukinál az 1.6-os a PSA származék, az 1.3 és 1.9 az tulképpen Fiat multijet.... Még jo, hogy ismeri az autoját :-)

dennisthemenace 2009.06.15. 21:48:39

@Hrzrasn: A hangsuly ezen a szon van;Hungary...

BTO11 2009.06.16. 09:25:39

nesze neked Csikós Zsolti!
:))))
ezek szerint fertőző vagy!
:)))
de nem annyira márkára csak barkácsra.
:)))

bervas · http://mt10.blog.hu 2009.06.16. 10:10:04

@lapa:

Mit akarsz? Teljesen ép motortér, csak kicsit poros. Legalább látszik, mi folyik és hol.
A sok prüntyögés-surrogás a szervószelepek, szervómotorok tesztje a gyújtás ráadásakor. Ha sok a pókháló a kocsiban, elhiszem, hogy kísérteties.

lwwe 2009.06.16. 16:32:11

@zumi77:

Még szerencse, hogy te ismered. :)
Az bizony Renault.
Csak hogy, ne menjünk messzebre:
totalcar.hu/tesztek/grandvit19d/
süti beállítások módosítása