Az egész a Csikós Zsolti miatt lett
Kezdtem unni a három éve hajtott pöpec kisautómat, amiből már kibogarásztam a hibákat. Tankolás, olajcsere, szűrőcsere, semmi szerelés... élet ez? Vágytam valami másra.
Katonai V8
15 év állás után fogtunk bele a felújításába. Voltak gondok... a 15 év alatt többször is be lett indítva, de nem mozdult egy métert sem, idő közben a fékből elfojt az olaj, és ennek (is) köszönhetően a rendszer megakadt - egykörös dobfékes, szervó nélküli
Mi lesz veled kisautóm ha lejár a garancia...
A Toyota Motor Hungary szakemberei jelenleg is keresik a több mint 16 hónapja tartó hibák okát. Az autó összességében közel 180 napot volt szervízben.
A francia szívű japán szumós liheg futás közben
Zárt 4x4-ben bárhova el lehet vele jutni, például, hogy kirángasd vele (fültől fülig vigyorral) a vadi új Patrollal (17MFt) bakhátra felakadt haverodat, vagy letérj pisálni a 31-ről egy erdei útra, amiről kiderül, hogy gépes út, 8km. hosszú, full agyag, szűk, sosincs vége, jöhetsz vissza a szántóföldön, a csajod hófehér és most először csöndben van, te meg vigyorogsz mint atom. Erre mondjuk a 2.0-s benzines nem való, pont a terepezős egyes-kisfordulatnál fullad, a dízelt viszont lassú dzsindzsázásra találták ki. Niva De Lux és tényleg rendben van terepen.
Szolgálati közlemény
Keresek hozzá első/hátsó chromkéderes szélvédő tömítést, jobb oldali tükröt, ha valakinek van elfekvőben kérem jelezze az alábbi címen: http://audiv8.mlap.hu