Heti merítés

  2009. május 24. - Nyegleo Címkék: volga astra népitélet

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Két és fél év után gondoltam egyet, hogy én veszek egy 1983-as Maseratit

Én elvből nem lakatoltatok saját költségen, csak ha azt már fedezi egy betétlap. A parkolóban sumákul nekem okozott sérülésekkel sem rohanok szervizbe(csak átkozódom és pityergek felváltva), elviszi a balhét szépen a következő renitens betétlapja, akit megfogok. Itt is így történt, fél évig vártam, de megérte.

Ééés elkészült 

Utólag kiderült amikor szét lett húzva a motorja hogy egyszer már volt hengerfejes is és át volt nála fordulva az ékszíj is. Most sport alapot kap a kicsike,kovácsolt dugattyúkat stb. Mielőtt elvittem olyan 260 ló körül volt 5.9 alatt volt úgy százon, jaa és a gumik is szarak voltak. Ha kész lesz a gép körülbelül 340 lovas lesz kap egy turbónyomás szabályzót is azzal meg olyan 380 körül.

Astra tuning

Alapjában véve ez az OPC egy kényelmesre hangolt kocsi, nem annyira sportos, mint mutatja magát. Az Opel életében szerintem egy mérföldkő. Ezzel a típussal indult meg az a vonal, ami kitermelte a jelenkor kis sikeres méregzsákjait.

Zúg a Volga

Időnként már kissé fárasztó a "hánylóerősugyehúszlitertfogyaszt"-típusú kérdésekre válaszolni, de nem ritkán kiderül, hogy X-nek, Y-nak anno Volgája volt, és maradt némi alkatrésze, netán az autó is megvan még. Így aztán könnyen szert lehet tenni tartalék alkatrészekre és egyéb hasznos dolgokra.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr531141109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.24. 20:39:53

A Mitsubishis srác ordítóan analfabéta. (Az meg, hogy a "faternak" egy Corvette után is ez lenne élete gépe, nettó hozzá nem értés ill. hülyeség - ez a véleményem.)

Nekem volt anno az amerikai változatból (Dodge Stealth), nem mondom hogy rossz lett volna, de azért túl jó sem... Ennyire biztos nem.
----------------------------------------

Az Astrás srác annyiból már autót is vehetett volna, emennyit erre elköltött szerintem...

enthusiastic 2009.05.24. 21:25:47

int(pi²)=9 ( mire jó a wolfram alpha, ha hülye voltál/vagyok matekból )

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.05.24. 21:27:40

az opelnél a OPC vel kezdődött?

marek098 2009.05.24. 21:41:31

Sziasztok! A volgás ítélet nagyon élvezetes, jól megírt, és kimerítő! Grat hozzá, meg persze a jó M24-hez is!

DonGatto 2009.05.24. 22:36:31

Te jó ég, hogy a 3000Gt srác milyen hihetetlenül bután és igénytelenül ír...

dennisthemenace 2009.05.24. 22:47:02

A Mitsus sracrol vajon miert a Macskajaj jut eszembe??
A bigeje nem rossz,mondjuk,nem a traktor kellene a hatterbe..

gin74tonic 2009.05.25. 00:43:57

a volga jo, az astras srac szereti a kocsijat, a mitsus ember meg eljarhatna kis helyesiras korrepetalasra, a maserati meg magas nekem.

29 Palms 2009.05.25. 00:59:11

Ugyanmár. Szépen egyben van az a 3000GT. Alig van belőlük, 99%-uknak lóg a bele, szerintem az csak jó ha valaki szépen rendbentart egy ilyen ritkaságot.

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059

"(Az meg, hogy a "faternak" egy Corvette után is ez lenne élete gépe, nettó hozzá nem értés ill. hülyeség - ez a véleményem.)"

Nem egy stílus a kettő, meg egyébként is van akit baromira nem érdekel ez az egész sportautósdi, és jól elvan akár a '86-os Trabantjával, mert mondjuk épp azt szereti. Na az mekkora hülye lehet mert nem akar Corvette-t. :)

A Volga jó! El is olvasom mégegyszer.

29 Palms 2009.05.25. 01:03:16

@gin74tonic:

"...a maserati meg magas nekem."

Ne hagyd magad megvezetni, az egy Alfa. :)

Krisi 2009.05.25. 01:37:21

A 3000 GT volt már heti nyerítésben, ki is tárgyaltuk rendesen a piros Zetort a háttérben meg az egyik képen az X5-ös BMW felnijét :)

Az Astra OPC-ben meg az a legjobb, hogy igazi meglepi: sokan csak egy sima, unalmas G-Astrának nézik, aztán meglepődnek, hogy mitől megy :)

A Volga meg szép, igazi hajó, jó lehet vezetni, életérzés.

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.25. 06:14:38

@29 Palms:

Már bocs, de hogy az értő olvasás hiánya ekkora baromságokat tud szülni...

"Nem egy stílus a kettő, meg egyébként is van akit baromira nem érdekel ez az egész sportautósdi, és jól elvan akár a '86-os Trabantjával, mert mondjuk épp azt szereti."

A 3000GT, a Supra és a Corvette sportkocsi, vagy legalább az akar lenni. Nem mondanám, hogy ez egy szar kocsi, de egy Corvette után akkora visszalépés "sportautósdilag", mint egy X5 után egy Rav4-be beülni. Csak hogy értsd, miről van szó.

Shadowbull 2009.05.25. 08:13:14

5mm eres.

Au, ez fajt.

sb

29 Palms 2009.05.25. 08:18:38

Az értő olvasás megvolt, arra próbáltam célozni, hogy a "kinek mi az élete autója", az bizony erősen szubjektív. Bármilyen hihetetlen, de ezer és egy oka lehet annak, hogy mondjuk valakinek más autó jön be mint neked. De hogy miért kell ezért automatikusan hülyézni meg hozzánemértőzni...?

Krisi 2009.05.25. 09:05:21

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059:

Szerintem továbbra sem érted. Lehet, hogy a Corvette papíron jobb, jobbak benne az anyagok, jobban futja a 400-as sprintet, jobban kanyarodik, stb, de az, hogy kinek mi az álmai autója, az teljesen szubjektív.

Sportkocsi és sportkocsi közt is ezer különbség van, valaki a japó technikára élvez, más meg egy böszme V8-ra. Emiatt nem kell valakit lehülyézni, mert más teccik neki. Vagyis nem emiatt kell lehülyézni :)

@Shadowbull: Azt én sem értettem, hogy mi az eres :)

G.Szabolcs 2009.05.25. 10:24:48

nekem Volt 3000GT de a Vr4 ües ami alapból háromszáztízen egyvalahány Lóerős...

Olyan szinten kölönbőzik a simától, hogy a Alig van közös alkatrészük...
Nem véletlen annó a szalonban az agyik 3 masik meg 6 milla... (én nem onna vettem szóval az árak nem biztosak) De az biztos, hogy kétszer annyi volt mint a sima...

Anno oda is attam A TC-nek teszelésre..

auto.indavideo.hu/video/Totalcar_65_adas_2004_februar_28_-_Mitsubishi_3000GT?action=video_site&video_title=Totalcar_65_adas_2004_februar_28_-_Mitsubishi_3000GT%3Ftoken%3D7364d372bf1940a4cc2a738fbb575db8

G.Szabolcs 2009.05.25. 10:40:41

Ja igan az auto nem olyan nehéz mint ahogy a videoban szerepel

w a s d 2009.05.25. 10:48:28

@G.Szabolcs:
Ami itt van mellettem 94- es újság, abban az árlistán sajnos csak egyféle 3000GT szerepel, az 10,5 millió HUF volt akkor.

Alhazred 2009.05.25. 12:08:11

a volgás ítélet nagyon nagy, most már m24-esre is vágyok...

histar007 2009.05.25. 12:21:03

3000 GT komoly autó, bár valami varázsló lehet a szerelő, ha minden egyes látogatáskor 30-40 lóerő kerül az autóba. A stílusod meg eléggé igalmas:

"Az autó megjelenése minden figyelmet felkelt még azét is akit nem érdekelnek az autók,a mai napig megállja helyét a formatervezésben az autók közt."

Ez mondjuk még mindig fáj. Az autód igényessebb mint a magyar nyelvhasználatod..

12csab 2009.05.25. 13:54:09

vezettem ilyen volgát csúcs szerkezet :)

dennisthemenace 2009.05.25. 14:02:00

@Krisi: Pedig ecceru,mint aki irta..Eres,marmint kekeres valo a szajaba szegenynek..
Remelem,egykori tanara meg most is pirul...

Hrzrasn (törölt) 2009.05.25. 15:06:46

Mitsubishis Pistike fejben kiszámolja a tuninglóerôket LOL

Érdekes 2009.05.25. 15:32:38

@Krisi: Hadd...úgyse fogja fel, mit akarsz mondani.. :) Adj neki igazat, azt csókolom.Csak a saját hülyeségét tudja karattyolni, bár mit mondasz szar, szóval.. :D

Érdekes 2009.05.25. 15:40:40

@Hrzrasn: "ennél jobb autóra nem vágyhat egy átlagos magyar ember jobb autóra."

az micsoda dik, emberünk képben van rendesen...

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.25. 15:42:18

@29 Palms:

Nem volt meg teljesen az értő olvasás, mivel soha nem írtam, hogy mindenki hülye akinek nem a Corvette az isten, te mégis erre reagáltál... Mellesleg nem tudom, miért kell minden topicban elkezdeni ezt a kisemberkedést. Muszáj ez?

"Bármilyen hihetetlen, de ezer és egy oka lehet annak, hogy mondjuk valakinek más autó jön be mint neked."

Csak egy-két megjegyzést, ha szabad:
1. A srác az írásából ítélve félanalfabéta, az intelligencia szintje hogy úgy mondjam, nem a magasabb kategória (valószínűleg családi vonás). Erre a rétegre jellemző, hogy ha éppen Adidas edzőcipőt sikerül szerezni okosba', akkor az a király, ha Nike-t, akkor meg az. Ez autóknál sincs másképp, elég csak elolvasni az írását és a faterja értékelését...

2. Engem aztán nem lehet azzal vádolni, hogy amerikai autó fan vagyok (volt ilyen korszakom, de hamar kinőttem belőle), azzal meg főleg nem, hogy a Corvette-et túl sokra tartanám. De azért egy Corvette és egy 3000 GT mint sportkocsi nem egy lap...

3. Volt tulajdonomban a 90es évek végén ennek az autónak az amerikai változatából, mint írtam is. 300 lóerőt alulról érte az is, de ha őszinte akarok lenni, jó ha 200-220 lóerősnek érezte az ember. Olyan Opel GT-sen satnya, kelletlen, lusta egy szerkezet volt, főleg 100 alatt. A váltója rövid utakon járt, de legalább szépen akadozott, hogy még véletlenül se lehessen vele úgy igazán állat módjára autózni. Autópályán lehetett vele haladni, de egy Corvette által képviselt teljesítmény- és élményszintnek még csak a közelében sem volt. A hangjuk közötti különbséget gondolom nem is kell ecsetelni.

4. Faterja értékelése szerint az M5 volt a legjobb autója. Ezzel nem is vitatkoznék, mert annak szinte bármelyik szériája jobb, mint a többi. Azt viszont fel nem tudom fogni, hogy vajon milyen tényezők helyeznek egy Corvette elé egy Mitsubishi 3000 GT-t. Presztízsben, motorerőben, menetteljesítményekben, élményben (ugyebár sportkocsinál elhanyagolható tételek) is a Corvette alatt van, nem is kevéssel.

5. Mindezek után merészkedtem azt állítani, hogy kissé sántít az ítélet, ha kicsit is reálisan nézzük, nem abszolút elfogultan. Viszont mondjatok már csak egy-két tényezőt (tapasztalatból), ami a Corvette fölé helyezi a 3000 GT-t.

6. Persze, hogy erősen szubjektív az értékelés, de attól, hogy azt mondjuk, hogy a 3000 GT a valaha készült legjobb sportkocsi, még nem az. (Még mielőtt... tudom, hogy nem mondott ilyet a srác).

Kifordított kacagány 2009.05.25. 16:05:58

@DonGatto: http://hu.netlog.com/Rycsyee
csak hogy arcod is legyen az írástehetséghez:)

Hrzrasn (törölt) 2009.05.25. 16:10:25

@Érdekes: Elért mindent az életben, nyugodtan halhat meg :)

Nancsi 2009.05.25. 16:24:45

Linknevű: az van, hogy ki nem sz.rja le azt az amerikai sz.rkupacot, az van. Nekem is jobban kéne egy egyben lévő 3000GT, mert a corvette egy drabális, baltával faragott vastömb, ez meg egy finom autó. Tudod, erre mondják, hogy ízlés dolga az ilyen választás.

29 Palms 2009.05.25. 17:03:22

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059

Olyan nagyon sokat nem akarok vitázni amiatt hogy valakinek a faterja szerint a 3000GT jobb mint a Corvette. :)

A 2.-3.-4.-5.-6. pontjaid teljesen korrektek, ezért én meg azt nem értem, hogy miért kellett élből hülyézni, ha így is lehet.

classicmotoring · http://motoring-culture.blogspot.com 2009.05.25. 18:56:10

@Nancsi: vastomb nem, inkabb muanyag :))

nameg micsoda atveres: keresem a Maserati irast oszt a masik holmi Alfarol hadumal.

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.25. 20:30:29

@Nancsi:

Az van, hogy ezért a beböfögésért kár volt beírnod.

"Nekem is jobban kéne egy egyben lévő 3000GT, mert a corvette egy drabális, baltával faragott vastömb"

Jah, csak éppen körbeautózza. (Tudom, ki nem szarja le ezt sportkocsiknál...)
"Finom autó" - kezdődik... Ültél már ilyenben? Mikor új volt, akkor sem volt túl jó minőségű, nemhogy ennyi idősen.

Mindegy, hagyjuk, kár volt belemenni.

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.25. 20:31:31

@Nancsi:

Az van, hogy ezért a beböfögésért kár volt beírnod.

"Nekem is jobban kéne egy egyben lévő 3000GT, mert a corvette egy drabális, baltával faragott vastömb"

Jah, csak éppen körbeautózza. (Tudom, ki nem szarja le ezt sportkocsiknál...)
"Finom autó" - kezdődik... Ültél már ilyenben? Mikor új volt, akkor sem volt túl jó minőségű, nemhogy ennyi idősen.

Mindegy, hagyjuk, kár volt belemenni.

Hrzrasn (törölt) 2009.05.25. 20:48:21

"99900km(a meglévő svájci szervizkönyv alapján hihető is)"

(...)

"Ekkor ért az első meglepetés: érdekes módon ekkor már nem volt olyan jó állapotú az autó, mint mikor jövőbeni pénzforrásként álltam ott korábban...5000 kilométerrel és két hónappal korábban.
Folyadékok+szűrők+szíjak(motor+váltó+fék+diffi), féktárcsák(ezeket is cseréltettem felújítás helyett)+fékbetétek, kuplung javító készlet, vezérmű szíj+görgők+feszítő, első lengőkarok,
gátlók (csak felújítás), szelepfedél tömítés, lambda szonda, 4db szilent, 2db féltengely gumiharang, ablaktörlő motor javítása(akadozott, összeakadt a két lapát), ablaktörlő karok,
gépháztető teleszkópok.
Ennyi. Elkértek 410.000Ft-ot ezért, ebből 85000 a munkadíj."

99.900km, LOL
Tényleg léteznek még ilyen madarak?

Krisi 2009.05.26. 10:48:06

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059:

Valakinek elég csak annyi, hogy Japán (így nagy J-vel), a többi az csak mellébeszélés :)

Nekem mondjuk továbbra is a Zetor kéne a háttérből :D

@Higany: Ez nem vicces, ropogós jogsival még én is erősnek éreztem a 65 lóerős Corsát, bár sajnos mára elmúlt a varázsa :)

"Olvastam, hogy sokan szarnak a kocsira de szerintem mindene a fentartási költségek is arányosak én szoktam mindenét lemosni és perfecktül meg lehet csinálni."

Ezt a mondat valaki értelmezné nekem, én félúton elakadtam :D
süti beállítások módosítása