Menő autót, nem sokér’ − ráadásul csajnak…

Alfa 147 – BMW 316i Comp. – Citroën Pluriel – GMC Yukon R

  2009. február 19. - Csikós Zsolt Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Öt gang az állólámpában!
2015-07-19 07:25:12

Annyira régóta van hosszú ötödik (hatodik, hetedik és nyolcadik) az autóinkban, hogy már csak a veteránosok

Totalcar a Múzeumok Éjszakáján!
2015-06-18 08:03:55

Ez most más lesz. Most mi állítunk ki autókat, s várjuk, hogy jöjjenek a nézők, lehetőleg jó sokan. Volt

Szép autót keresünk!
2015-06-08 17:52:23

A folyóvizek élővilága után a Totalcar most a kultúra irányába evez: kivesszük a részünket a Múzeumok

Bent a kövület-Pio!
2015-06-02 16:00:17

Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve

 

Cikkünk tanulsága: a legkisebbtől a legnagyobbig bármi lehet jó női autó, csak jól kell tudni hordani. Smarttól GMC Yukonig mindenféle szerepel a tesztben, csak győzzék olvasni.

Vélemények az azonos című cikkünkről.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr29952249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

válasszmásikat 2009.02.19. 19:17:55

Volvo S40-et ajánlanék a csajnak, olyan 2002 körülit.
Na azzal TÉNYLEG a főnök S80-asa mellé állhat :))

Leadfoot 2009.02.19. 19:26:09

A2, Ypsilon, Smart Roadster.

Kicsik, beleférnek a megszabott árba, különlegesek (értsd: nem annyira tucatautók), télen-nyáron használhatóak. Ennyi.

DeezL 2009.02.19. 20:04:17

én úgy vagyok vele hogy nőnek minek nagy autó? pl ilyen terepjáró....SOkszor a kis autót sem tudják rendesen vezetni akk minek ekkora..Motornál sztem nőnek 1.6nál nagyobatt nem vennék,max szívódieselben pl 1.9es Szívódieselt..Mert lehet h köbcentire nagy de nem versenyautó és legalább keveset eszik...
Kategóriában meg nőnek Golf kategóriás autónál nagyobb minek...
145,146,147es Alfa jól áll egy nőnek
Fiatból Punto,PAnda,Grande Punto
Lancia Ypsilon is jó sztem...Opel Corsa,AStra, iyleneket vennék nőmnek sztem....
francia autót viszont ha ingyen adnák akkor sem kéne akkora egy fos....aki nem hiszi kérdezzen meg egy jó autószerelőt...meg sztem csúnyák is bár nekem a japán izlésvilág sem tetszik
mondjuk az h ki mit venne az megint csak egyéni h kinek mi tetszik meg persze a nőnek...de ha pl nőmnek nagyon kéne egy 147es megvenném mert nekemis tetszik és jó autó...nekem bejöttek az Olasz autók...Na meg az h ki mit vesz az pénztárca kérdése is...

DeezL 2009.02.19. 20:07:14

Bmw-t is vennék

ja meg annyi h mondjik ezt az E46 Compactot semmiképp kedvelem a Bmw-ket is de ez nekem nem jön be absz..
A merci A sem vmi szép autó sztem....
Smart az meg túl kicsi...
C3 Pluriel az egy vicc és még szar is....

yard (törölt) 2009.02.19. 20:42:29

Sztem nincs rajta melltartó.

gin74tonic 2009.02.19. 20:57:01

yard

en kb 20percet toltottem a kerdes megvalaszolasaval de hasonlo eredmenyre jutottam mint te

Leadfoot 2009.02.19. 21:09:07

@DeezL: Volt már két francia autóm, alig volt velük bajom. Mondjuk az érdekes, hogy az olaszt megvennéd fenntartás nélkül, a franciát meg nem...

Persze hogy az átlag autószerelőnek inkább a Golf meg az Astra tetszik, mert azokhoz nagyjából ért, ha egy Citroenhez hozzá kéne nyúlni, akkor meg csak a fejét vakarja.

nov2016 2009.02.19. 21:15:58

Ha villantós autó kell, 2 milla zsé meg az 1.4-es Poló és meg is van a Fiat 500. Fehérben, azzal a csíkos fényezéssel. :)

Az ajánlott majd tízéves alternatívákkal max. Csikós tudna villogni. :)

Egy ócska, buzinagy telekjáróban ráadásul úgy nézne ki, mint aki éppcsak kölcsönkapta a kopasz, szétcsúszott barátjától. Nem túl menő.

yard (törölt) 2009.02.19. 21:30:11

@halmozottanhatranyoshejzetu:
Hát igen, nagy dolog a tapasztalat...:o)

T-boy (törölt) 2009.02.19. 21:35:27

A választékból:BMW a legjobb választás,
szerintem/mert az még nem volt.

Akitől 123d 200-at vettem azóta sem
vesz mást,csak Mercit,igaz benn van
az első 150-ben.Csak fehéret,nem kicsit,
és a rendszám ugyanaz.Így is tudom,
mikor vált.

Ja,ha nincs melltartó,akkor két
500ccm zacsi befigyel,vagy megszűnt
a gravitáció/helyileg/!

salis 2009.02.19. 21:39:26

Off
Honnan szedtétek ezt az Istennőt?

yard (törölt) 2009.02.19. 21:40:08

@T-boy:
1. Merdzso, bömcsi: OK
2.Azért látszik a gravitáció (ne aggódj, idővel neki is lógni fog :o)

yard (törölt) 2009.02.19. 21:41:25

@salis:
Adják az LG monitorhoz. "0" indulóval.

Hrzrasn (törölt) 2009.02.19. 22:05:03

@grigorij: "Egy ekkora csöcsű Alexandrának nem kell ugrálnia! Nem ő veszi az autót! És az ilyen lányoknak már régen (kb 18 éves koruktól) nem kell dolgozniuk!"

De aztán 35tôl felfele újra kell melózniuk, mert jön az újabb széria, modellváltás. Akkor meg már kurva nehéz lesz pályakezdôként.

DeezL 2009.02.19. 22:10:03

@Leadfoot:
Leadfoot!
Ahol dolgozom az Fiat szalon volt de 1999ben Citroen lettünk.....Kell tovább folytatnom?Ismerem az olasz autókat és a francia autókat meg még rengeteg típust
Nekem is voltak francia autóim
amúgy 220 autóm volt mert 1991-2000ig használtautó adás-vételell foglalkoztam és ezek közül rengeteggel elég sokat jártam....
Neked milyen francia autóid voltak?csak érdekesség képpen kérdem.

McK (törölt) 2009.02.19. 22:22:42

Fasza ez a kicsit se bújtatott Autocity reklám..illő az ilyen?
Mindegy.
Csajnak valami kis vagány autót,és egy mindennél megbízhatót.
Valami Japánt,pl mx5.
Az nekik való egész nyáron. Télen Jazz...az elől hajt.

qualitaet 2009.02.19. 22:26:47

Ehhez a szovjet fejű csajhoz szerintem toronymagasan a Yukon passzol, RUS táblával, tükrösre sötétített ablakokkal.

DeezL 2009.02.19. 22:29:35

a Jazzre nem hallottam soha panaszt..mondjuk nekem nem volt hozzá szerencsém nincs tapasztalatom Jazznél max 1-2őt javítottunk... Civiceket accordoskat ismerem...Accord sztem nagy egy nőnek méretben akk inkább Civic bár nekem személy szerint az új Civic nem tetszik... de ez csak az én véleményem..

Long Johnny 2009.02.19. 23:05:32

"A két hiba alighanem orvosolható egyszerű izzítógyertya- és porlasztócsúcssor-cserével"

Azt tudom, hogy mi az izzitogyertya, de legyen szives valaki megmagyarazni, hogy egy porlasztocsucssor az micsoda, vagy azt, hogy mit keres egy CDI merciben?
En ugy tudtam, hogy a CDI motoroknal van egy magasnyomasu pumpa ami egy közös nagynyomasu vezetekbe nyomja a gazolajat. Onnan pedig minden henger külön injektora porlasztja a gazolajat. Magyarul ez volna a direkt befecskendezes, aminek igazabol mar nincs sok köze a porlasztocsucshoz.

En kerek elnezest ha tevedek, de valaki leirhatna nekem, hogy mi a helyzet.

aqwre (törölt) 2009.02.19. 23:08:12

Alexandra hibátlan,bármelyik autóban atom :)))

Hrzrasn (törölt) 2009.02.19. 23:27:08

@Long Johnny: Szevasz Johnny, összejött már az F01? ;)

Ati232 2009.02.19. 23:44:41

Tényleg ez a kínálat a TC szerint?
Nincs sok bajuk, csak az egyiknek a vezérműszíja szokott idő előtt elszakadni, a másik keservesen indul, a következő cabrió, csak éppen nem mindik lehet lenyitni, vagy icipici, vagy "csak" csúnya, vagy a fenntartása kerül vagyonokba... :)

2 milláért már majdnem új autókat lehet kapni. Egy 2-es Swift tökéletes vagy egy másik megbízható japán (pl Yaris). Inkább spóroljon még egy fél évet és irány a szalon. :)

Hrzrasn (törölt) 2009.02.19. 23:52:17

@Ati232: Nô alá én is valami faék bonyolultságú japánt adnék, amit nem tud szétgyilkolni. Alfát, persze, a harmadik szerviz után elválik tôlem :)

w a s d 2009.02.19. 23:54:46

@Ati232: De olyan autókra minek lecserélni egy 5 éves Polo- t?

Long Johnny 2009.02.20. 00:09:37

@Hrzrasn: Edelweiss, te vagy az? :-)

alakul az f01-es. Remelem szorgalmasan dolgoznak mar a kollegaid rajta :-) Aprilis elejen jön meg es husvet elött vehetem at a kivalasztottam. Talan feletek ugy mondjak ezt, hogy egy kis "schmankerl" lesz, Milanobeige es sötetbordo börrel. Kimondottan jo kedvezmenyt kaptam es jol beszamoltak a 65öst, ugylatszik feletek is van egy kissebb valsag. Mar alig varom... :-)
Viszont kihoztam egy 123d-t tesztre es azt nyuzom aprilisig. Belül kimondottan szükös, viszont ilyen harapos kis dög mar reg volt alattam, egyszerüen elvezet minden km vele :-)

Hrzrasn (törölt) 2009.02.20. 00:23:25

@Long Johnny: A 123d egy dodzsem, hónaljban szorít, de jó szórakozás.

Melyik bordót kérted bele, Barriquerot-ot? Dekadens kombináció a Milanobeige-zsel, dehát miben kérjen az ember egy hetest, metálszürkében? :)

Ha ennyire vonz a flanc, tehetsz még bele diszkréten kivilágított küszöböket, van már hozzá retrofit kit.

Egyébként gratulálok hozzá, komolyan.

Long Johnny 2009.02.20. 00:53:54

@Hrzrasn: köszönöm szepen.

Barriquerot lesz a belsö, azthiszem mas piros nincs (max individual). Szivem szerint a sötet gyökerfaval kertem volna, de nem lehet mert ezt a sargas vilagos fat eröltetik mindenhol (esche es nem wurzelholz-dunkel). Igy az Esche Antrazit megy bele, mint a merciknel :-)

A belsö szin az fix volt, mert a bordo megtetszett mar az elejen. A külsö szinnel sokat gondolkodtam, hogy sötetzöld vagy milanobeige legyen. De amikor meglattam ezt a kombinaciot a NL-nal akkor beleszerettem vegleg :-)

Annyira azert nem vonz a flanc, de megrendeltem az "Ambientebeleuchtungot", de nem a küszöbökert, hanem maga az atmoszfera miatt. S-mercikbe lattam hasonlot es mar ott nagyon tetszett. Valahogy ad egy "melegerzetet"(-nem felreerteni) estefele vagy a kesö delutani orakban. Ha pedig hosszu orakat töltök autopalyan akkor szeretem ha olyan otthonos a belsö.

Majd meglatjuk, hogy mennyire valik be hosszu tavon. Remelem ti legalabb dolgozni jartok be es nem csak a totalcart olvassatok :-)))

bigpond 2009.02.20. 00:58:25

"futómű:
(ezt szinte minden tőlünk nyugatra gyártott kocsiról elmondhatjuk: a szilentek, gömbfejek nem bírják a magyar utakat). "

hat en utana neztem a kis mercinek (www.carsurvey.org) es ugy nez ki a nyugat europai, amerikai meg ugy egyaltalan semmilyen utakat se nem nagyon birja az a futomu. szoval akkor most hogy?
szerintem ez a magyar utak egy baromsag.

az iteletek tulnyomo tobbsege igen negativ az A osztalyra nezve.persze ennek egyik oka lehet a tulzott elvarasok a mercivel kapcsolatban.
vannak azert pozitiv kommentek is de tulajoktol akiknel nem futott 30e-nel tobbet a gep.

Hrzrasn (törölt) 2009.02.20. 01:03:15

Nem, AutoBild-et olvasunk :)

Ha kértél Ambientebeleuchtungot, a küszöböd is kivilágított. Nekem is van, bár jóval szerényebb kivitelben.

Ha sok idôt töltesz a pályán, az Aktivsitz valóságos áldás, nem zsibbadsz el tôle. Head-Up Displayt sem hagynám ki. Címemet ismered, ha kérdésed van, szólj.

Hz 2009.02.20. 01:43:04

Ütős csaj..bármelyik audimba beültetém.
Csak anya meg ne tudja. :)

bigpond 2009.02.20. 02:04:33

a csajon meg van melltarto es kesz.
meghozza fekete, ez latszik mindket kepen. szilikonja szerintem nincs de nekem megse tetszik. a leirt munkakorhoz meg koze nincs, csak oda ultettek mer' jol nez ki(?) a kepen pff...

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2009.02.20. 04:52:15

Mennyi volt a modell?
Ilyen csajt kellene felvegyetek írni, és mindenki csepegtené a nyálát.

Ciri 2009.02.20. 05:19:03

Jajj de fincsi kis cseléd !!!

Maga a cikk egy baromság, de a csaj mindent visz. :D

lacza87 (törölt) 2009.02.20. 08:04:59

Gyönyörű autó az Alfa 147 kétségtelen. DE! Ki ültetné be a szívének kedves hölgyet egy 3*-os töréstesztű kocsiba???

Gomulka Béla 2009.02.20. 08:29:45

@Hrzrasn: a BMW és a dekadens szavak alapesetileg kizárják egymást. Dekadens a Bentley, a Morgan, Prokee Trabantja vagy egy folttalan állapotban megtartott Skoda 120 L. A BMW csak józan lehet, másképp nem venné meg senki.

Negrogo 2009.02.20. 10:28:25

Most mondjam azt, hogy egy regi 200d zoldseges merci es egy fekete haju huszon eves mennyire dogosen harmonizalt!
Mert majdnem beszaltam a szemben levo kirakatba, annyira ott maradt a tekintetem.

Leadfoot 2009.02.20. 10:37:33

Ja, és olyan autót nem vennék, amit kis túlzással csak az elektronika tart az úton...

yard (törölt) 2009.02.20. 14:31:01

@bigpond:
Sztem a két foto nem egyidőben készült, más a környezet is.
2 M -es autóval meg legyen az bármilyen frankó, nem vagy sehol "buzinesz" körökben, mégha nő vagy akkor sem.
A rendszám pedig bármid van max "K"-s lehet.

Long Johnny 2009.02.20. 14:33:27

@Hrzrasn: köszönöm a segitseget. A szerzödesünk mar megkötödött es mar nem tudunk mit modositani. Extrakkal annyira nem szükölködtünk, a kocsi listaaranak a több mint a fele extrakent tevödik ra, szoval nem fullos, mert az lehetetlen de megkörnyekezi a temat :-))
A HUD benne lesz es az Aktivsitz is (az üles mar a 65-ben is bizonyitott). Kivancsi leszek, elvarasok nagyok es a kalkulalt problemamentes futasteljesitmeny is nagy. Azt hiszem feletek ezt ugy mondjak, hogy "die spreu wird sich vom weizen trennen" :-)
Remeljük a legjobbakat... :-))


Back to topic: senki se tudja, hogy mit keres a prolasztocsucssor a CDI közvetlen befecskendezeses dieselmotorban? Köszönöm elöre.

thetriggerhappy 2009.02.20. 15:44:39

@freudina:

185 vagyok és nemrég még 95 kiló és amikor csak tudom a feleségem minijével járok, annyira imádom.

btw, 2millióért ezt venném egy szingli csajnak:

www.hasznaltauto.hu/2751726_lancia_ypsilon_2004

megbízható kis kocsi, olcsó hozzá minden, hisz punto csereszabatos és bárhol meg lehet vele jelenni.

DeezL 2009.02.20. 16:32:26

@Leadfoot:
Ahha értem... Hát a Xsarát ismerem rendesen...Ez egy nagyon eladható Citroen volt abban az időben vitték is rendesen nem 1 hónap volt olyan h a cégünk 45öt is eladott belőle..De nem szeretik a kollégáim sem mert amikkel mi találkoztunk rengeteg baj volt,volt 1 olyan hónap h a 45 eladott példányból 40 lerobbant:S a Peugeot 306ot annyira nem ismerem mint a Xsara-t de jobb sokkal mint a Xsara.De nekem nem kéne bár egyszer úgy volt h veszek egy 1.9es dieselt mert jó árban volt..de nem lett belőle semmi..

DeezL 2009.02.20. 16:38:41

@Leadfoot:
am neked volt tapasztalatod már olasz autóval?
ja egyet értek veled nekem sem kéne olyan autó ami csak elekronika... jó persze ma már minden autó rendesen felvan pakolva..

Hrzrasn (törölt) 2009.02.20. 19:31:46

@Long Johnny: A legyártás elôtt 14 nappal még módosíthatod a Fahrzeugauftrag-ot, de nem erre gondoltam. Hanem utólag szinte mindent be lehet rakni, ha az évek során hiányérzeted támadna, meg tudom mondani, mi mennyi, mit lehet, és mit nem. A Gentlemanfunktion tetszeni fog az asszonynak, belállíthatod az ülését helyette, ha nem találja a gombokat. Nagyon sok örömet kívánok hozzá.

Hrzrasn (törölt) 2009.02.20. 19:33:44

@Leadfoot: Nyugodtan abbahagyhatod a hülyeségeidet, mert az autókat továbbra is elsôsorban a jó futómû és a tisztességes gumik tartják az úton, nem az elektronika. A különbözô segédberendezések csak megteszik, ami a fizika határain belül lehetséges.

Hrzrasn (törölt) 2009.02.20. 19:38:52

@freudina: "Ennek a csajnak a melle se férne bele egy Minibe"

Te még a büdös életben nem ültél Miniben.

Kr.King 2009.02.20. 19:49:33

Előző kiadású Seat Leon, vagy Toledo, de akár lehetne mondani a jelenlegi Mitsubishi Colt-ot, vagy ha olyan autó kell amivel tényleg meg lehet jelenni, akkor ez:
www.hasznaltauto.hu/2699266_jaguar_s-type_1999
Ezzel nemfogják lenézni.

DeezL 2009.02.20. 20:04:45

@lacza87:
De figy végülis mindegyik autó frankón össztörik...Hiába van pl az Audi a6osnak is 5 csillagos töréstesztje a felső-közép kategóriába...ha pl egy kamionnal találkozol azis frankón összetörik hiába nagyobb kasztni szal nagyrészt mindegy am én úgy tudom h a kategóriájábam a 147esnek 5 csillagja volt....
Am mindenkinek balesetmentes közlekedést kivánok!

yard (törölt) 2009.02.20. 20:11:22

@Hrzrasn, egyet értünk.
Amire a kolléga gondol, azok bizonyos repülőgépek (lopakodó), melyek számítógépes folyamatos korrekció nélkül képtelenek repülni...hogy mondjam: siklani, mert a sárkány kialakításuk erre nem alkalmas.
Az autó, az autó ahol az elektronika segít, de ha fa@sz vagy akkor még jobban elpusztulsz benne, mert nem "érzed" a kocsit.
Egy sz@r futóművet és hajtást pedig nincs az a "villany" ami korrigál.
A 2 milliós business autót felejtsük el. Ilyen "háttérrel" max vevő lehetsz...de eladni bármit. És iszonyúan számít az életkora (nem véletlen írtam, min. K... rendszám. Az üzletben a "sikeres" ember látszatát kell kelteni, oda pedig kevés az A-bol B-be elvisz, és keveset fogyaszt, és milyen ócson vettem. Viszont jól bejön egy méretes OT, bár azt normális ember ritkán használja.
Az itt emlegetett "kategória" max. egy biztosítási ügynök szintje.
Rohadtul nem akarok megsérteni senkit, mert az itt felsorolt kocsik zöme valóban jó (volt a maga idejében), de azt felejtsük el, hogy ezekkel "bárhová" el lehet menni (megjelenni).
Bizony jogos a felvetés: az asztal vége, illetve a füves parkoló "ott hátul".
Ez van. Sajnos???

DeezL 2009.02.20. 20:25:41

@yard:
Mondjuk ja de kinek mire tellik tudod!
de az biztos is h egy üzletember jelenjen meg előkelő nagy autóban:Alfa 166,Bmw 5,Bmw7,Merci E,Vw Passat,AUdi a6 pl. Jaguar,Volvo,Saab

DeezL 2009.02.20. 20:27:19

jó mondjuk aki a japán autókat szereti annak ott van pl a Honda Legend vagy a Toyota Avensis vagy a Lexus ami egy Toyota csak más rajta az embléma:D

yard (törölt) 2009.02.20. 20:29:56

@DeezL:
Totál igazad kinek-mire telik.
DE az üzleti életről van szó.
Az üzletben "hitelesnek" kell lenni (legalábbis látszatra:D)
De sajnos ha egy csaj ilyennel jelenik meg könnyen azt mondják:
"a hoszteszek ott hátul parkolnak, és különben is hol a pics..ban voltál eddig, elkéstél.."

yard (törölt) 2009.02.20. 20:32:33

@DeezL:
Mindegy, csak drága legyen, mert különben nem hiszik el hogy több 10, vagy 100 millók felett döntési jogod van.
A 2 millás autó "ügynök" szint, vagy az sem. De ne sértődjön meg senki, átlagban bármi jó!!

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.02.20. 20:40:28

@yard: Ezért kell "különleges" darabot választani, ha sikeresnek/érdekesnek/ hóbortosnak akar látszani valaki. Például egy régebbi Jag-ot. Hja, csak ott a havi szerviz 1-2 kiló (amennyiben napi szintű használatot feltételezünk), de hát aki kurvának áll, ne csodálkozzon, ha megbasszák :)

vwman 2009.02.20. 20:40:47

ez a baj,látszat emberek látszat országa mindenki feszít mindenre és mindenbe
pl ma egyik bevásárló áruházba nagyba feszít a gyerek a csajával,hogy jaj mit vegyünk édes,mintha megvenné a fél áruházat mellettem lévő sorba álltak kb 2ezer ft értékű árú volt a kosarukba de olyan szinten tette magát,hogy nem igaz
a parkolóba meg 3kocsival arrébb álltak egy csilivili piros új szutyuki stiftbe ültek be.Ezzel csak annyit akarok mondani hogy nagyrészt a csóró senkiházi emberek játszák meg magukat ebben az országban.

yard (törölt) 2009.02.20. 20:43:13

@vwman:
Üzleti életről volt szó!
(egyébként igazad van, de ne irígykedj:D)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.02.20. 20:45:12

@vwman: rá is basznak hamarosan, amikor kopogtat a bank két kopasz, nyakatlan embere náluk :) Ez az én kárörömöm, de aki más faszával veri a csalánt, ne nézzen, ha nyakonbasszák :)

yard (törölt) 2009.02.20. 20:48:08

Továbbá.
Nagyon jól mutat, amikor egy cégtől ketten mennek, 2 kocsival, egyedi rendszámok, egymás után: 3 betű 001, 3 betű 002. Járt hozzánk egy cég, ilyen konfigurációval, 2 db hófehér Audi.(Dobjál hátast: 2 csaj volt, tulaj és az ügyvezető).
Megkönnyeztem, mikor BMW-re váltottak.

yard (törölt) 2009.02.20. 20:52:01

@KuKori: Én úgy szoktam mondani: b@szni és szűznek maradni..
(ez azért kultúráltabb:D)

yard (törölt) 2009.02.20. 20:53:53

@vwman:
Nem akrok vitatkozni, de a Suzuki szerintem bármilyen jó, Qrva drága ...ahhoz képest.

vwman 2009.02.20. 20:59:32

ahhoz képest milyen rakás szar :)
de az aveok amiket még gyűlölök nővéremnek az van na az még egy hányadék autó,a töréstesztjéről nem is beszélve

yard (törölt) 2009.02.20. 21:04:18

@vwman:
Minden relatív: ár-érték arány , és szerintem átlagember szintjén így kell nézni a dolgogat. Ha mindenképpen autó kell, inkább olcsóbbat. De hitelre semmit!
Van egy "ököl" szabály: vagyonod max. 10 %-nak megfelelő értékű autód lehet. És akkor nincs pofára esés. De hol vagyunk mi ettől?

yard (törölt) 2009.02.20. 21:07:03

A csajszinak meg azt javaslom:
1. Vetessen a hapsijával
2. Alkalmanként béreljen (nem túl drága), ha a látszat számít.
3. Ezáltal eljuthat oda, hogy cégautója lehet.

Gyurcsánytakarogy 2009.02.20. 21:48:36

Csaj kezébe két dolog való :
1. F@sz
2. Fakanál

loláb 2009.02.20. 21:52:10

@yard:

Sajnos az elmúlt években itthon inkább az dívik, hogy az autód értékének 10%-a a vagyonod.

Gyurcsánytakarogy 2009.02.20. 22:07:35

Bankárty a nő kezében olyan mint egy ötéves kezében egy töltött uzi...

lacza87 (törölt) 2009.02.20. 22:22:46

@DeezL: EuroNcap 3 csillag, ami nagyon rossz eredmény, alig van már ilyen.
Mi az h a kategóriájában 5 csillagos?? ez függtelen ettől. Amúgy meg a 147-es kategóriájában bőven vannak 5csillagos autók
Lehet azzal jönni h mivan ha egyik oldalról kamion másik oldalról úthenger zúzza és ráesik egy Rába steiger.
a törésteszt igenis alkalmas az összehasonlításra

Hrzrasn (törölt) 2009.02.20. 22:43:43

@DeezL: "de az biztos is h egy üzletember jelenjen meg előkelő nagy autóban:Alfa 166,Bmw 5,Bmw7,Merci E,Vw Passat,AUdi a6 pl. Jaguar,Volvo,Saab"

Érdekes problémáitok vannak, nekem még soha a büdös életben nem nézték, hogy mivel jöttem, és engem sem érdekelt soha, mások mivel jöttek. Ez eleve egy hülyeség, senki nem fog magának periszkópot építeni a mélygarázsba meg a környezô utcákba, hogy lássa, ki mivel érkezik. Nem ezen múlik valakinek a "súlya".

Gyurcsánytakarogy 2009.02.20. 22:51:02

@Hrzrasn: Bocs. Sajnos az esetek többségében az embert a külsőből ítélik meg. Óra, mobil, kocsi, cipő, stb. Pedig lehet az egy szemét csaló csibész, aki pedig szakdtul jár az biztos lúzer, béna. Ez van.

Hrzrasn (törölt) 2009.02.20. 22:54:39

@Gyurcsánytakarogy: Milyen következtetést vonsz le abból, ha valaki taxival érkezik?

DeezL 2009.02.20. 23:03:26

@lacza87:
Tudom én azt h van a kategóriába ilyen meg olyan csillagos... de láttam nagyon sok autót ami szarrá volt törve..nem azért mondtam.Én csak azt mondtam h a nagy autóban is meglehet halni!
De azt is tudom h te arra gondoltál h pl egy Cinquecentoban természetesen könnyebb meghalni mint pl egy Bmw 7esben!
De ilyenen ne vitázzunk sztem:D inkább bízzunk abban h senki nem szenved közülünk balesetet bármilyen autója is van...

DeezL 2009.02.20. 23:04:43

@Hrzrasn:
Persze igazad van!ÉN ez alatt azt értettem amit Gyurcsanytakarodj is írta h rengeteg helyen az embert a külső miatt ítélik meg és sajnos általánosítanak...

Long Johnny 2009.02.20. 23:09:28

Sajnos az üzleti eletben nagyon sok sztereotipia jelen van. Nekem a kedvenceim az "ajton kijövünk es atesünk a kocsin" paciensek. Tapasztalatom, hogy aki igy parkol az erdemben nem oszt lapot.
Könnyü barmit is feltetelezgetni az üzleti eletröl, de jelen vannak az iratlan szabalyok. Pl az egyik ilyen iratlan szabaly nalam, hogy mindenki mondanivalojat vegighallgatom. Utana merlegelek. Ennyi, semmivel se több. A masik, hogy nem szabad senkit az öltözeke miatt lenezni vagy lekezelöen banni vele. Aki ilyen "alap" dolgokat nem tart be az nem viszi sokra. Nem jartam közgazra, de ennyi emberiseg legyen mar mindenkiben.

Nincs semmi jogom biralni a kedves leanyzot a kepeken, de ha neki a "villantasra" van szüksege akkor valamit nem jol csinal. Ertem ez alatt, hogy ha ervekkel (nem optikai) nem tud meggyözö lenni akkor valamit rosszul csinal. Remelem tevedek.
Szemely szerint sose volna pofam valahova ugy allni autoval, hogy az mindenkinek feltünjön. En inkabb a parkolok hatso reszeit szeretem amik feltünes nelküliek. Sokszor tapasztalom, hogy ezzel a beallitottsaggal egyedül vagyok, de velemenyem szerint szegeny ember az aki erre raszorul, legyen az barmilyen auto.

Long Johnny 2009.02.20. 23:19:20

@Hrzrasn: asszony nem volt "gentleman´s like" amikor döntes született a vasarlasrol. Nemtudom, hogy megerdemli... keresse csak a gombokat. Ha nem talalja akkor igy jart :-)))


na megyek mielött kapok... :-)))

Hrzrasn (törölt) 2009.02.20. 23:24:41

@Long Johnny: Vettél volna mellé neki egy kabrió Minit, most bezzeg nyugi lenne ;)

Hrzrasn (törölt) 2009.02.20. 23:36:11

@Long Johnny: "Sajnos az üzleti eletben nagyon sok sztereotipia jelen van. Nekem a kedvenceim az "ajton kijövünk es atesünk a kocsin" paciensek."

Azokat érted ez alatt, akik direkt a bejáratba parkolnak, aztán kikísértetik magukat? Ugye, nem?

"En inkabb a parkolok hatso reszeit szeretem amik feltünes nelküliek. Sokszor tapasztalom, hogy ezzel a beallitottsaggal egyedül vagyok"

Nem vagy ezzel egyedül, ez minden civilizált helyen így mûködik. Magyarországon viszont a jelek szerint elég sok a frusztrált mozigépész, aki komplexusait egy kis vetítéssel próbálja oldani, melynek elsô számú eszköze az autó.

Gyurcsánytakarogy 2009.02.20. 23:37:54

@Hrzrasn: Én speciel semmit leszarom ki mivel jár. Ja én villamossal járok, gáz vagyok és szerncsétlen balfasz biztos sok befutott bróker szemében, pedig lehet hogy több pénzem van mint annak a parasztnak aki 15millás (bocs lizingelt) verdával jár és nagyjaninak hiszi magát. Ja és azért járok villamossal (pedig van autóm) mert a tököm tele a dugóval, meg a sok fittipaldival.

Long Johnny 2009.02.21. 00:00:22

@Hrzrasn: igen, ök a kedvenceim, rajuk ertettem :-)
Nalunk a telepen is annyira müveszien tudtak parkolni, hogy sokszor nem tudtunk ratolatni a rampara es nem lehetett rakodni. Ilyen dolgok halalra idegesitenek. Kb ket eve az egyik "müveszur" gyalog tavozott a telepröl. Volt egy öreg Aviank amit mar el akartunk bontani es azzal kegyetlenül belementünk (forgalombol mar reg kivonva). Ceges bora volt, de megrokkant az aviatol. A "müveszur" sajat penzböl csinaltatta meg (maganterületen volt). Utana egy Actros huzta vegig egy csinos lanyka golfjat. Különös modon hirünk ment es minden felszolitas nelkül tudnak rendesen parkolni :-)

Gyurcsánytakarogy 2009.02.21. 00:07:13

@Long Johnny: Ezek a népnevelés primitív ám roppant hatékony módszerei. Ja és ha szólsz akkor kivannak akadva. Géppisztolyos munkásőrt minden sarokra!

qualitaet 2009.02.21. 00:18:41

Long Johnny

"Volt egy öreg Aviank amit mar el akartunk bontani es azzal kegyetlenül belementünk (forgalombol mar reg kivonva). Ceges bora volt, de megrokkant az aviatol. A "müveszur" sajat penzböl csinaltatta meg (maganterületen volt). Utana egy Actros huzta vegig egy csinos lanyka golfjat. Különös modon hirünk ment es minden felszolitas nelkül tudnak rendesen parkolni :-) "

Húú,Dzsoni most szerényülök! Ez nagyon égő!

Ezt a tipikusan kelet-európai húzást ki nem néztem volna belőled.

Persze meg kell leckéztetni a pofátlanokat, de nem így.

Ráálsz vagy ilyesmi...

Long Johnny 2009.02.21. 02:11:49

@qualitaet: Lehet nem kellett volna leirni, lehet egö. De ha mar leirtam akkor fel is vallalom. Talan tul felületesen itelkezünk. A törtenet roppant egyszerü, de akkor jobban is tudtok itelkezni, ha tudjatok miröl van szo. Felhivtuk mar többször az uriember figyelmet, hogy ne alljon oda mert rakodunk es minden helyre szüksegünk van. Ha nem szoltunk neki ötször akkor egyszer sem. Nyaron (30fok) beallit a kamion a hütött aruval. Nem tud ratolatni a rampara (soför feladata), mert ott a bora. Leadja a kulcsot es mondja, hogy menne haza mert mar 5 napja nem latta a csaladot ezert most nem tolatna ö ra a rampara, hanem csinalja valaki mas. Mondjam, hogy ne mennjen? Az uriember mar a szomszed telepen van es ott adja el a festekpatronokat, a bora pedig nalunk. A telefonjat nem veszi fel mert bizonyara nagyon fontos meetingben van. Az aggregator csak hüti az arunkat es feleslegesen fogyaszt (szinte maximumon megy). Ilyenkor nem erünk ra fel-orakat varni. Ha valami gubanc van es megszakad a hüteslanc akkor bukunk rendesen (mert valaki nem tud parkolni). Ilyenkor borul ki a bili es teszünk talan olyant amit kesöbb mi is megbanunk.
Szoval ennyi lenne a törtenet. Lehet ezt tipikusan keleteuropainak nevezni, lehet akarminek nevezni. De talan igy teljes a törtenet es mindenki merlegelhet... Na de miert is magyarazkodom itt? Talan azert mert ha raallok akkor nekem nem lesz jobb :-) (na igy se lett jobb) A lany golfja az sajnos veletlen volt (de ö is rossz helyen allt).
Na most lehet szidni a csunya-csunya bacsit :-)

Hrzrasn (törölt) 2009.02.21. 11:52:54

@Long Johnny: Tanulság: legközelebb a neten rendelj festékpatront :)

(Tényleg nem volt szép dolog, de az ötödik alkalommal nekem is ledobta volna az agyam a szíjat.)

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.02.21. 18:42:48

igen munkásőrt mindenhova hülye gyökér
meg töröljük el az adózást meg ne keljen dolgozni de kapjál fizut igaz?

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.02.21. 18:44:38

@Long Johnny:

rajtad meg egy tankkal kéne átmenni mikor mondjuk véletlenül nem indexelsz

Ottopappa 2009.02.21. 19:25:12

Két milkáért Dákó Sandero zsír újan, piros színben, aztán csend legyen... :)

Gomulka Béla 2009.02.21. 20:25:09

Elobb egy rendes inget neki, hát hogy néz ki szegény?

Rocko- 2009.02.21. 22:29:21

többnyire szemüvegen keresztül.

yard (törölt) 2009.02.21. 23:55:32

Hát, így kigombolva elmenni egy üzleti tárgyalásra...Nem nagyon tudnák miben utazik.

Spiritmonger 2009.02.22. 03:34:06

@lacza87: a törésteszt nem alkalmas az összehasonlításra

láttad már a fiat 500-audiQ7 közös töréstesztet?

a fiaté 5, az audié 4 csilag

a teszt végén, ha választanod kellene, melyikben ülnél?

loláb 2009.02.22. 09:31:00

@Spiritmonger:

Azt az ominózus tesztet azt hiszem az ADAC végezte, nem az ENCAP. Nem is teszt volt, inkább csak "bemutató".

Sajnos azt nem tették hozzá, hogy az ütközésnél számít a részt vevők súlya, a sebesség vektor helyzete, nagysága, vamint az iránya, értelme a súlyponthoz képest, illetve a testek egymáshoz viszonyított rugalmassága.
Emiatt lehet olyan következtetéseket levonni belőle, hogy sz@rt sem ér az 5*

lacza87 (törölt) 2009.02.22. 10:48:52

@Spiritmonger:
Engedd meg, hogy visszakérdezzek: egy ütközéskor te az Alfa 147-ben vagy az A Merciben ülnél inkább?

M@tek@ · http://www.dusza.sk 2009.02.23. 09:23:12

Mivel már régebbi a cikk (teszt), azt már lehet tudni, hogy milyen autót vett magának ez a cica?
Amúgy a csaj még sárga kombínóban is jöhetne. hehe

Gyurcsánytakarogy 2009.02.23. 10:30:08

@orbán cigány takarogggyyyyyy:
1. Anyád a hülye gyökér.
2. Mondtam hogy töröljük az adózást balfasz???
3. Mondtam hogy ne kelljen dolgozni balfasz???
4. Azért van különbség, hogy fizetek valamennyi adót vagy hogy full kirabol az állam.
5. Azért kell munkásőr mert a közbiztonság szar a korrupt beszari rendőrség szart se ér (lásd elmúlt hetek eseményei)
6. Javaslom költözz ki a cigánysorra majd ott meglátod hogy milyen jó lesz neked. Ott nincsenek munkásőrök és dolgozni sem kell, szerinted ezt akarom?
7. Rohadjon meg az egész politikai elit orbánostúl gyurcsányostúl!!!

Emerico Del Monte · http://gordonforever.blog.hu 2009.02.24. 22:53:18

@Gyurcsánytakarogy:
Jé, hogy vajon mi köze van a kislány autóválasztásához Fletónak és Viktornak, azt szerintem Te sem tudod.

Egyébként Gyurcsányt és Orbánt összemosni régi galád szoci szokás.

És a cikkről szólva, az értékelés csikósan reális egy egészen pici, alig érezhető Mercedes-mániával. Ez pedig rendben is van :)

richko 2011.03.17. 21:12:48

Nem tudom h lehet egy bmw-t ezekkel egy lapon említeni! De természetessen Bmw!
süti beállítások módosítása