Bika kétülésest, ha lehet, ne túl drágán

  2008. október 31. - Gyulavitéz Címkék: roadster autonánia hasznaltauto

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Sírjatok velem!
2012-02-05 07:38:00

Már vagy két hete túl vagyok a dolgon, de egyszerűen nem bírtam leülni, hogy megírjam. Majdnem sírtam. Nem

Hogyan lesz a sportautó-szakíróból hitetlen kutya?
2011-11-21 13:21:00

12 év elteltével sem csúnya Nos, igen, nem sietem el a dolgot. Tavasszal találtam ki, hogy megválok tőle , de

Ki fog tejelni, ha betartjuk a szabályokat?
2011-09-07 06:00:00

Egyre több a traffipax. Belegondolt már, mi lesz, ha az autósok a sok kamera miatt egyáltalán nem mernek majd

Halál a macskákra!
2011-08-27 17:30:00

Ez itt a két kutyám. A nagyobbik, Lloyd, egy 55 kilós hovawart. Nemcsak a macskák, de a kutyák, sőt a betörők

Kétüléses autót sokféle megfontolásból választhatunk. Például azért, mert meguntuk az uniformizált kocsikat, és valami formabontót, valami különlegeset, valami nagyon szépet szeretnénk. Vehetünk kétülésest azért is, hogy a vezetés mindig jó érzéssel töltsön el. Egyeseknek már a nyitható tető elég a boldogsághoz, másnak a vezetési élmény is fontos, és van, aki csak a motorerőre utazik. A legjobb persze, ha a kocsi nyitott, jó vezetni, és megy is, mint az állat. De vajon mennyit kérnek egy ilyen gépért, mennyiből hozhatjuk ki álmaink autóját?

Az MX-5 nagyon rendben van, de a fent említett három tulajdonságból egynek híján van: sajnos nem elég erős a motorja. A többi japán közül hirtelen kettő jutott eszembe, a Honda S2000-es meg a Nissan 350Z, de előbbiből nem találtam egyet sem az expressz.hu-n, utóbbiból pedig mindössze egy darab volt, az is jó drágán, hétmillióért. És még csak nem is nyitott.

Az európai márkák közül sem sok kínál az elvárásoknak megfelelő kocsit. Az Alfa Spiderek, bár gyönyörűek, felejthetetlen vezetési élményt nem nyújtanak, ráadásul nagyon drágák: ez a 2,2-es mindössze 185 lóerővel például több mint 11 millióba kerül. Na, ezt semmiképpen, maradjunk inkább a hátsókerekeseknél, nézzünk körül a német gyártók háza táján.

A BMW Z3 szép. Talán kevésbé kifinomult, mint a Z4-es, de idejétmúltnak vagy csúnyának, ne adj’ isten unalmasnak semmiképpen nem nevezhetjük. Találtam egy ’96-os kabriót, az ára is jó, 2,4 millióért hirdetik, de sajnos 1,8-as, 116 lovas. Nem akarunk abba a helyzetbe kerülni, hogy csili-vili sportkocsinkkal a piros után nem tudjuk tartani a tempót a Golfokkal, Focusokkal meg effélékkel, úgyhogy keresgéljünk tovább türelemmel.

Ez a ’99-es példány már sokkal szimpatikusabb, 2,8-as, majdnem kétszáz lovas, és 2,6 millióért hirdetik, viszont ez meg kupé. A Z3-asok közül talán ez volt a legszimpatikusabb; nem dögerős, 150 lovas, viszont kabrió. Még egészen fiatal, 2000-ben gyártották, az ára pedig megegyezik a 2,8-aséval: 2,6 milla.

A Mercik nem éppen a vezetési élményről híresek. Amiket eddig vezettem, azok közül mindegyik megfelelt a legendának, de ettől még nem gondolom, hogy egy roadstert, amit a Merci gyárt, annyira rossz lenne vezetni. Nem erre a ’98-as példányra gondolok, ez ugyanis elég csirke, kétliteres motorja kevesebb mint 140 lóerős, de a kétszáz lovas 230-as annyira csak nem lehet rossz.

Találtam egy 2000-es évjáratút 3,2 milláért, meg egy 2002-est ötért. Mivel a kétüléseseket jellemzően második autónak veszik, itt kétszer olyan fontos az ár. Mikor elkezdtem keresgélni, azt a célt tűztem ki, hogy négymilliónál mindenképpen olcsóbb kocsit találjak, hiszen még ugyanennyi, vagy akár sokkal több pénze áll a tulajdonosnak egy másik autóban, amivel utazik, dolgozni jár, a gyerekeit és a kutyáját fuvarozza, szóval ez a kétüléses csak egyfajta játék, valahol meg kellett húzni a határt. Én négymilliónál húztam meg, ezért nálam a 2000-es SLK nyert.

Aztán, mintha villám csapott volna belém: de hiszen a Porschékat meg sem néztem! Pedig egy Boxster mindent tud, annál szebbet álmodni sem lehetne, röhögve kenterbe veri azokat a kocsikat, amiket eddig nézegettem. Csodák pedig igenis vannak! Igaz, ennyi pénzért csak a leggyengébb Boxstereket lehet megvenni, de még a 2,5-ös, kétszáz lovasak is 7 másodpercen belül ugranak százra, szóval nem lesz probléma a motorerővel!

Ez a ’97-es sajnos automata, nem hímnemű egyedeknek találták ki, de ez a fekete, szintén 1997-ből csodaszép, ez a ’98-as sárga színű pedig talán még szebb. Mindkettő belefér a keretbe, talán egy kicsit alkudni is lehet, és akkor 3,5 millió körüli áron elhozhatjuk életünk kétülésesét.

Az Autonánia rovat emblémája

Autonánia

Gyakran bóklászunk a Mobile.de-n és az Expressz.hu-n érdekes autók nyomában, amiket aztán nem veszünk meg. Ismerős? Ha ön is szokott ilyet csinálni, írja meg nekünk!

A konkrét használtautókra mutató linkeket a posztok publikálásakor ellenőrizzük, utána azonban lehet, hogy eltűnnek, mert eladják az autót vagy leveszik az oldalról.

Ha nem szeretne lemaradni egy részről sem, tegye el a sorozat okos könyvjelzőjét (RSS).

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr50740355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.01. 11:43:56

Krisi: kicsit vicces, ha egy úgymond élményautóval vagy sportautóval nem tudom lenyomni a lámpánál a részereket, ha úgy adódik.
A szerpentin nagyon izgalmas, én meg az Alföldön lakom. :P Itt hosszú egyenesek vannak, ahová motorerő kell. Baszhatod a súlyeloszlást. :)

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.01. 11:45:43

Ja és tudom, hogy nagyon magamból indulok ki, de ez van. Más biztos a szomszédból meg a takarítónőből. :)

HöZsö 2008.11.01. 12:19:05

Ezek közül csak MX5-öt.Ja hogy az nincs benne a listában? Hát, akkor is :)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2008.11.01. 13:36:33

BMW850 az még mindig nagyon állat.

ommm 2008.11.01. 14:16:56

vakarhatják is a fejüket, nagy a csend szerkesztőségi részről...

ünnep van, hétvége. jóember. dolgozni is kell, emlékezni is kell. csak én vagyok olyan hülye, hogy ilyenkor is itt lógok.

Vágási Matyi 2008.11.01. 15:00:36

végre írták páran az MG TF-et. nálam az tökéletesen megfelelne játszós autónak. teljesítményben, mindenben. esetleg egy faceliftes porsche boxster még jöhetne, vagy egy régebbin vásárlás után helyből első lámpacsere :)
vagy egy Z3 coupé, ááá. vagy Z8, mert gyönyörű. vagy egy MX-5. vagy...

kockásfülűnyúl 2008.11.01. 15:35:55

___hews-

MG TF. A kínai?

Jaaa, Z8, Kirááály!

BTO11 2008.11.01. 15:39:17

Seca81 2008.11.01. 01:06:59

na e kicsit öregebb, de az átlagos paaszt autósnak e még nem oly drága jáccos autó,de nem is bika sajna.
www.hasznaltauto.hu/2437868_mazda_rx7_1982

BTO11 2008.11.01. 15:43:39

na a másik ami ien van ottan hirdetve az mán azé nem LE szegény!
D:))
www.hasznaltauto.hu/2364947_mazda_rx7_1989

ja és ez sem oan drága árban.

Spiritmonger 2008.11.01. 16:18:37

ez a 4 milliós határ nagyon magas

itt a totalcaron nem tudom miért, de nagy divat a hátsókerékhajtás, az automata, a dízel, és egyéb, a vezetési élményt rontó tételek mániákus dicsőítése, nem beszélve az autóformájú, 4 ajtós gépek fikázásáról

PEDIG, az autó alapvetően 4 ajtós,(esetleg kombi) nagy benzinmotorral szerelt, és lehetőség szerint összkerékhajtású, és szigorúan manuális váltóval felszerelt közlekedési eszköz

azért nem dízel, az a munkagépeké, azért nem automata, az buziknak való, azért nem ferde/csapott hátú, mert az ízléstelen, valamint a csomagtartó is hiányzik róla, és azért nem hátsókerekes, mert az télen nem igazán használható, ráadásul nagy teljesítményhez az állandó, központi diffis vagy torsenes összkerék a legjobb, minden más csak szükségmegoldás

a bmw az jellemhiba, nem autómárka

szamurájkardot és autót japán gyártmányt kell beszerezni, egyedül a g merci a kivétel az utóbbiakban

na, ennyi hirtelen ami feljött

ja, a végére, miért nem a használtauto.hu-n keresgélnek?

US 99.5 (törölt) 2008.11.01. 17:06:01

Spiritmonger:

Az autó az hátsókerekes! Mindig is az volt az kezdetektől fogva, minden más megoldás kényszermegoldás. Ahol számít az élvezet, számít a teljesítmény számít a presztízs, ott hátsókerék van. Ez igaz a világ legdrágább autóira és a presztízsmárkákra is(természetesen az Audi nem tartozik ide és soha nem is fog).

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.11.01. 17:50:41

"Bánki Donát 1902-ben elsőkerékhajtású autót tervezett, aminek Csonka János készítette a motorját."

Ehem, ez a két hülyegyerek is folyton kényszermegoldások után kutatott... :)

Spiritmonger 2008.11.01. 18:02:31

us 99.5!

igazad van, minden esetben, ahol számít a presztizs, még az olyan nem ismert és nem rajongott márkáknál is, mint a lamborghini, a bugatti, a bentley, sőt, olykor a porsche és a mercedes esetében is, szóval ezeknél is az új típusokban bizony összkerékhajtás van

élvezeti értékhez, bár szubjektív, egy jó összkerekes kocsival, murván vagy havon nagyobbat lehet autózni, mint bármilyen hátsókerekes géppel akárhol, a menetbiztonságról nem is beszélve

amúgy, hogy a cikkhez visszatérjünk, kétüléses nyitott gép, bika, és négymillió alatti, akkor tuti választás, ami erős, bika, jól néz ki, kétüléses, akkor egy ilyen van, a Mitsubishi 3000GT VR-4 kabrió

kockásfülűnyúl 2008.11.01. 18:29:17

No, az autó! Csak hogy tisztán lássunk!

-Hátsókerékhajtás
-Legalább 5000 cm3
-Benzines
-Vényócas
-Ha lehet két ajtós, de ha négy asse baj
-Minimum 300 kanca

Minőség az legyen japán!

A Zényóc viszont továbbra is roadster etalon.

kockásfülűnyúl 2008.11.01. 18:38:55

Ja, meg ha jó erős a gép, az automata egyenesen király dolog tud lenni.
Nincs nagyobb köcsögség, mint egész nap egy rudat markolászni:D

Shadowbull 2008.11.01. 19:00:41

gnme 2008.10.31. 19:54:37
"Nem tudom mit kell itt a BMW-t ajnározni.

Olyan emberek tervezik akik reggel fél kilencig kávéznak, 9-kor reggeli szünetük van, déltől egyig a kantinban trécselnek, délután négykor hazamennek ha kell ha nem.

Nemrég végeztek az egyetemen ..

Szarnak azok arra kik és miből és hogyan rakják össze az autókat."


Istenem, ezen de jot rohogtem :)))

sb

29 Palms 2008.11.01. 19:01:49

Spiritmonger, ha esetleg célpont lenne a linkelt autó, akkor megspórolok neked egy utat Kecskemétre. Az a 3000GT csúnyán törött volt és nem túl igényesen javították. Ha csak szimplán tökön szúrod magad, akkor is szenvedsz, de megspórolsz 2,2 milliót.

Shadowbull 2008.11.01. 19:01:58

"lasd GT-R vs. 997 Turbo, hja kerem, a presztizs mindenekfelett "

Hömm, azt valojaban senki nem tudja, keres-e a Nissan akar egy fillert is a GT-R-rel, de azt gyanitom, hogy semennyit, sot.

sb

Spiritmonger 2008.11.01. 19:27:03

29 Palms!

köszi az infot, de sajnos nem veszek mostanság sportkocsit, ilyet különösen nem, a szerelőim is lebeszéltek róla anno, pedig sokáig esélyes volt a típus, de lett belőle egy maxima v6, ami a tuti, hely is van benne, erős, és imádnivaló

majd, ha valaha lesz egy kis lovetta, akkor németországból, vagy az usaból esetleg, de még tudok várni pár évet

kockásfülűnyúl 2008.11.01. 19:34:53

Pénzhiány esetén a Maxima V6 tökéletes, ráadásul japán.
Ha lábra állok, veszek is egyet, ugyanis nekem sincs pénzem:)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2008.11.01. 19:35:47

Automata dízel négykerekes kombi?
Ezt hol álmodtad?"
már a 124 es merciből is volt ilyen:
www.hasznaltauto.hu/2096591_mercedes-benz_124_1993

kockásfülűnyúl 2008.11.01. 19:59:32

Hát ez aztán.........

:DDDDD

madbalee 2008.11.01. 20:28:08

Mivel még nem volt: Bika kétülésesnek NSX-et is lehetne választani. Mondjuk 4 millába nemigen fér be:(

Rocko- 2008.11.01. 20:50:08

kockásfülűnyúl 2008.11.01. 18:29:17
és létezik ilyen?

Gyurma73 · https://plus.google.com 2008.11.01. 21:10:12

japánban én sem találtam ilyet

Sheff Bácsi 2008.11.01. 21:32:59

Irta valaki hogy a MG TF kinai.

Tényleg megvette valamelyik kinai autokonszern a MG-t szöröstül böröstül, egy ujabb szomorú példa arra hogy az angol autógyártás hogy megy le (ment le) a lejtőn. A TF-et elvileg már ujra gyárjtják változatlanul Longbrigdeben, sőt még egy zárt kupé változatot is ki akarnak belőle hozni. Ha a minőség marad a régi, akkor legalább nem lesz még egy kihalt angol autómárka.

Spiritmonger 2008.11.01. 21:47:03

gyurma!

szerintem hirsbach sch-val írja a nevét, talán hirschbachként

de komolytalan a történet, ennyi pénzért vettem 2003-as maximát, 3500-as motorral és kéziváltóval

kockásfülűnyúl 2008.11.01. 22:14:31

Rocko-

elnézést, egy csöppet lemaradtam, nem értem a kérdést.

325i 2008.11.01. 22:21:10

Jó estét!

US 99.5,
elég jól látod a dolgokat, kb mindennel egyetértek amit eddig írtál.

Spiritmonger,

Igencsak elvakultan, ugyanakkor szűklátókörűen állsz a témához.
Az autó kezdetben hátsókerekes volt, az összkerékhajtás egy "speciálisabb" felhasználási igény (terep, szar idő, stb.....) szülötte, bár megjegyzem sok helyzetben tényleg nincs alternatívája.
De arra a célra, amire pl én és még sokan mások használjuk a hátsókerékhajátás az ideális.
Az élvezetről most nem akarok ömlengeni, aki tudja az úgyis tudja, milyen jó is egy igazán durva hegyi szerpentinen, nagyon szűk visszafordítókban végigcsúsztatni, szépen, érzéssel,
közben érezni, hogy te uralod, és nem akar az orra kicsúszni előre.

A japán témához annyit, hogy van akinek meg csak az olasz az isten, van akinek csak a német (pl nekem) és van akinek a koreai:)

A BMW jellemhiba?
Ez milyen kijelentés?
Nekem tehát sokkal rosszabb a jellemem mint neked, vagy bármelyik nembmwtulajnak?
És miért? Nem is ismersz...
És ha valaki azt mondaná, hogy aki japán autót vesz, az az igénytelenség netovábbja?
Az európai autók szerelmesei európai értékrend szerint választanak, (európai formák, vonások, enteriőr, stb...)
Miért kell ilyeneket így kijelenteni?
És akkor ezt most mindenki higyje el, és punktum? :)
Remélem nem neheztelsz, amiért jellemtelen szar bmw-sként kétségbevontam a kétségbevonhatatlant...
pf...

kockásfülűnyúl 2008.11.01. 22:33:14

325i-

No, ha már te írtál, akkor a tiedre reagálok.
Egyetértek, kinek a pap, kinek a neje. Nálam ugyan a japánok jönnek be (Esztétikai igénytelenség? Nemtom), nem vagyok elhalva a némettől, de nincs olyan márka aminek legalább egy típusa ne tetszene.
Ha annyi pénzem volna, mint amennyi nem van, egy régi amcsi teknőt vennék. Mivel viszont nincs, valószínű, marad az a fránya Maxima. Micra után nagy előrelépés. Viszont se nem vényóc, se nem hátsókerékhajtás, szóval csak használni fogom. (Ja, de automata lesz!)

325i 2008.11.01. 22:35:06

Ja, még annyit, hogy SOHA nem volt problémám télen hátsókerekes autómmal (és máséval sem) - kipörgésgátló NINCS, de sperr VAN - sem itthon, sem az Alpokban, sem pedig egész Németországban.
Viszont ezekre az útjaimra azóta is mint a legélvezetesebb autós túráimra emlékszem vissza.
Megint micsoda jellemhiba:)

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.01. 22:38:07

"Az élvezetről most nem akarok ömlengeni, aki tudja az úgyis tudja, milyen jó is egy igazán durva hegyi szerpentinen, nagyon szűk visszafordítókban végigcsúsztatni, szépen, érzéssel,
közben érezni, hogy te uralod, és nem akar az orra kicsúszni előre."

A legjobb autóversenyzők is odaverik néha, a lezárt pályán.
Hajrá!

325i 2008.11.01. 22:43:27

Kockásfülü,

Thx, ez megtisztelő:)
Ha nem választhatnék németet, semmit, 1000x inkább egy maximába ülnék mint pl bármelyik nemjapán-de keleti márkába, vagy pl. bármelyik hondába.
Másoknak az olasz autók dicsősége vérremenően védendő bármikor, pl az Alfa tulajok ugyanolyan fanatikusak, mint a BMW-sek Mercisek.
Szerintem az ha valaki BMW-tulaj, az még nem jelenti automatikusan hogy BMS-s, legalább is igazi-BMW-s, de ez igaz a Mercire, Alfára és még sokat említhetnék.
Jellemhiba? Én ezt egyik márkára se mondanám - pedig van amit ki nem állhatok - ezzel a hozzáállással nem azonosulhat az, ki tényleg szereti az autókat (nemcsak vezetni, hanem mint egyfajta technikai csemegét).
Na nem offolok tovább.

325i 2008.11.01. 22:49:52

Anyádnakpalánkot,
igazad van, de az alulkormányzottság könnyebben előidézhető elsőkerékhajtásnál, ez fizika, TÉNY, nem én találtam ki.
Idáig milyen hajtásrendszerű autókat használtál? Mármint amit nem csak egy próbaúton...

Rocko- 2008.11.02. 00:10:52

kockásfülűnyúl 2008.11.01. 22:14:31
kröültírtál egy autót, ami tudomásom szerint nem nagyon létezik. :)

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.02. 00:19:43

Az első saját autóm betonra keményített futóműves, porig ültetett, hegesztett difis kocka volt..
Szerinted hogy közlekedtem vele? :))
De CSAK éjszaka, olyan helyen ahol volt rendes közvilágítás, és láthatólag sehol senki.

kockásfülűnyúl 2008.11.02. 00:30:41

Rocko-

Pontiac GTO és társai. Nem japán minőség igyan, de az külön mondat volt.
Így egyben viszont tényleg nincs. Milyen kár:))

kockásfülűnyúl 2008.11.02. 00:32:18

Nem igyan, hnem ugyan. Le kéne már feküdni:)

Na csalán!

325i 2008.11.02. 00:44:24

Anyádnakpalánkot,
a "klasszikus" :)
a heggesztett diff. kemény

huborka 2008.11.02. 10:29:08

Szerintem nincs tökéletes autó, mindet lehet szeretni, utálni valamiért. például a zsiga is ilyen egy kényelmetlen szar, de azért feláll a szőr a hátamon, amikor meghallok egy szépen megépített "sírós" váltós példányt.
Egyszer azért szeretnék egy nagyköbcenti-sokhenger párost, nem FH16-ra gondoltam, bár az is 600 paci felett van ;) és hátsókerekes...

foolproof 2008.11.02. 10:34:14


"Hömm, azt valojaban senki nem tudja, keres-e a Nissan akar egy fillert is a GT-R-rel, de azt gyanitom, hogy semennyit, sot.

sb"

Na vegre, egy autogyar,amelyiket nem csak a sajat zsebenek tomkodese erdekli:)

Gyanitom, hogy ezert is lesz a kocsibol egyfajta kultusztargy, amilyenek mar az elozo generacioi is voltak, mig a 997 T csak egy eppen aktualis yuppie-szeker marad (evolution over revolution) ;-). Bar ezt Wiedeking bacsi biztos nem banja. De viccesnek talalom azt is, amikor eppen a stuttgartiak csapnak hirverest a japcsiknak, meg sirnak, hogy a gonosz kamikazek biztos` egy tuningolt szutyokkal alaztak meg a sajat jatszoterukon oket. Barmi is legyen az igazsag, azert jolesik latni, hogy egy kis elszantasagert a japanoknak sem kell rohanni a szomszedba.

Valahol olvastam arrol, az angol szakujsagirok kezdenek lazadozni, hogy nekik ne hazudozzon a Nissan UK mindenfele marhasagot a "473 bhp" nevleges teljesitmenyrol, hiszen ezt nem tartjak egyszeruen elegendonek ahhoz a vadulashoz kepest, amit a GT-R muvel. Ovatos becslesek szerint is vagy 50-80 bhp-t csaltak lefele.

Egyebkent a ZR-1 is akciosnak mondhato a kategoriaban, igaz, azt egy Porker-ral egy mondatban emliteni is szentsegtores;-)

bal!nt 2008.11.02. 11:15:49

én ezt is számításba venném, hátha le lehet alkudni 4 millóra:
www.hasznaltauto.hu/2479836_opel_speedster_2002

Rocko- 2008.11.02. 11:23:40

kockásfülűnyúl 2008.11.02. 00:30:41
na hát ez az, nekem az 5000 ccm-en ÉS japánon akadt meg a szemem. :)

kockásfülűnyúl 2008.11.02. 11:25:54

Japán V8-asok. Kicsit utána néztem, hogy ne csak hülyeségeket irkáljak.

A Lexus és az Infiniti kivételével, a teljesség igénye nélkül:

Nissan Cima 4.1 V8, Leopard 4.1 V8, President 4.5 V8

Toyota Crown 4.0 V8, Soarer 4.0 V8, Celsior 4.0 V8

Ezek bő tíz éves teknők, a maiak annyira nem foglalkoztatnak.
Egyik sem kétszemélyes, nem is kétajtós, meg nem 300 lovas. A japánokat biztos nem hozza lázba a nyolc henger.

Ja, meg az egyetlen japán V12-es a Toyota Century-ban öt literrel és szerény 280 lóval.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2008.11.02. 11:29:22

ezek v8 ak de nem 5000 köbcentisek.!!

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2008.11.02. 11:39:17

OFF:

Azt hittem leesek a székről :-)

totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=87821

"A többi autós csak csodálkozik, hogy mi ez a villám itt, Porsche vezetők pislognak értetlenkedve.
100 körül mintha alábbhagyna a lendület, de ez becsapás, ezután kezd csak igazán gyorsulni" - ehhez nincs mit hozzáfűzni :-)

Amúgy ha sportkocsi, akkor az álmom még mindig egy jó kis Porsche. Viszont valaki itt írt a Mitsubishi 3000 GT-ről. Nekem volt az amerikai változatából hajdanán (Dodge Stealth,) biturbo, hát az egy állat gép volt. 4 milliós árkategóriában agyonveri a sokak által istenként tisztelt (játékautó) MX5öt élményben, erőben, mindenben :-)

kockásfülűnyúl 2008.11.02. 11:41:51

Gyurma73-

Ez igaz. Csak amilyen tulok vagyok, azért forgolódtam egész éjjel, mert a japán V8-asokon törtem a fejem. Ezért írtam le ezeket. De azért a Suprába belefért volna egy ilyen 4.0-es kihegyezve. Többet eladtak volna sztem:)

Shadowbull 2008.11.02. 11:55:39

"Na vegre, egy autogyar,amelyiket nem csak a sajat zsebenek tomkodese erdekli:) "

Varjuk ki a veget.

"a 997 T csak egy eppen aktualis yuppie-szeker marad"

Ez azert igy nagyon vicces... A Porsche Turbot lefikazni asszem nem kis onbizalomra vall :)


"De viccesnek talalom azt is, amikor eppen a stuttgartiak csapnak hirverest a japcsiknak, meg sirnak, hogy a gonosz kamikazek biztos` egy tuningolt szutyokkal alaztak meg a sajat jatszoterukon oket."

Ami igen valoszinu, hogy az a GT-R messze nem a gyari specifikaciok szerinti volt. Plane hogy a Porsche vett egyet, es lemerte sajat maga.

"Ovatos becslesek szerint is vagy 50-80 bhp-t csaltak lefele."

Hat ez az. Ugye ezzel az a gond, hogyha amit megveszel a boltba, meg nem tudja ezeket.

sb

w a s d 2008.11.02. 12:12:08

@ foolproof 2008.11.02. 10:34:14

"...
Egyebkent a ZR-1 is akciosnak mondhato a kategoriaban, igaz, azt egy Porker-ral egy mondatban emliteni is szentsegtores;-) "

Nem azért, de szerintem a Corvette még mindig rangosabb, mint egy Nissan.

Ami meg vicces, japánok itt erőlködnek mindenféle csúcstechnikával, ilyen olyan számítógép vezérelte összkerékhajtással, dupla kuplung, mit tudom én, mi minden, amerikaiak meg beledobnak a laprugós gépbe egy kompresszoros, OHV V8- at (meg persze az egészet rendesen megtervezik), és máris minimum egy szinten van vele.:D

Spiritmonger 2008.11.02. 12:26:18

az a corvette előttem is rejtély

néha gondolok rá, mit lehetne kihozni a zr1-ből, vagy egy viperből, olyan specifikációval, hogy a motorblokk végre kapna egy normális, dohc, hengerenkénti 4 szeleppel rendelkező hengerfejet, meg egy jó 50-50%-ra beállított, zárható torsenes összkerékhajtást, persze szigorúan mechanikusat
valami hasonló lehetne, mint anno a b csoportos audi quattrok, amik még a forma 1 autóit is gyalázták

miért nincs ilyen, persze amerikai áron?

Spiritmonger 2008.11.02. 12:32:49

jellemhibára vissza

nekem is volt bmw-m, x5-öt hajtottam, nem volt rossz, sőt, olykor vezettem az új hetest is

nem rosszak, de hely egyikben sincs, a kényelem is max viszonylagos, ellenben a közlekedés résztvevőinek a magatartása egyértelműen megváltozott a korábbi autóimmal tapasztaltakhoz képest

és a bmw-nek megvan a rossz járulékos eleme, hogy a márka túl népszerű több olyan réteg körében, akikkel én véletlenül sem akarok azonosulni, pl a városi hülyegyerek az e30/36 kupékkal, vagy a falusi cigányvajda és társasága a pár éves ötös/hetesekkel, esetleg a fuxos/kigyúrt/kopasz/bűnöző köcsögök a zsír új gépekkel

ezért jellemhiba a bmw, noha én is élveztem az enyémet

foolproof 2008.11.02. 13:08:49

@ sb bacsi,

"Ez azert igy nagyon vicces... A Porsche Turbot lefikazni asszem nem kis onbizalomra vall :)"

A "yuppie-szeker" kitetel ugyan miota lefikazas? Epp` azer` lehet erte kerni verfagyaszto osszeget! Lehet ezzel vitatkozni, de ez attol meg teny.

De azert mutass mar nekem valamit a 997 T-n, ami hasonloan radikalis valtas a 996-hoz kepest, mint amennyire a mostani GT-R az a korabbi gepekhez viszonyitva. En inkabb a GT-R-t tartom kultuszgyanus autonak, meg a mentalitast, ami mogotte van. A Porsche-nak is meg van nimbusza, csak ugye az mas arkategoria kisse. Ja, es pont emiatt mondjuk a GT-R divizio nem is igazan erzi a credit-crunchot(keszlet eladva 2009-10), de a londoni meno Porsche-szalonok egyszeruen bedugultak az uj es hasznalt auto keszlettol. Lesz meg itt Porker 0%-os hitelre! Egyebkent az Aston Martin-nal mar most is van, barmelyik modellre ervenyes zero%-os hitelkonstrukcio. Lehet, most kene beruhazni egybe, csak meg megvarom, mig onero sem kell ;-)

Shadowbull 2008.11.02. 13:18:54

"De azert mutass mar nekem valamit a 997 T-n, ami hasonloan radikalis valtas a 996-hoz kepest"

Pont ezert szeretjuk a 911-et. Egy hagyomanyos elrendezes, a vegletekig finomitva.

Nem csinalatnal orrmotoros, transaxle 911-et, mert az nem lenne 911 tobbe.

Azert abban megegyezhetunk, hogy a Porsche muszaki tudasa, innovacios kepessege nem igazan kerdojelezheto meg.

A GT-R pedig egy kivalo auto, ez nem kerdes.

Lehet hogy jobb is mint a 911.

Csak az egesz korido-kavarosdi gyanus egy picinket.

Nem hiszem, hogy a Porsche ki merte volna mondani, hogy a Nissan trukkozott, ha nem lenne 100%ig biztos benne.

sb

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2008.11.02. 13:50:35

Szerintem értelme nem sok van ennek a köridőzésnek, egyik oldalról sem, viszont az azért érdekes, hogy mikor nemrég a Porsche vett egy GT-R-t, és a saját pilótái (akik bizonyára japán társaikhoz hasonlóan szintén nem friss jogsisok) kőröztek vele a pályán, majd' fél perccel lassabbat ment, mint amivel a Nissan kérkedik. Fél perc pedig gyanítom nincs a pilóták tudása között...

foolproof: a Porschét pont azért szeretjük (akik szeretjük), mert egy Porschén sosem kell olyan forradalmi megoldásoktól tépni a hajunkat, mint egy-egy újonnan bemutatott japán gépen. És emellett:
"Azert abban megegyezhetunk, hogy a Porsche muszaki tudasa, innovacios kepessege nem igazan kerdojelezheto meg."

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2008.11.02. 13:51:51

Bocsánat, forradalmi újítást (változtatást) akartam írni, nem megoldást :-)

foolproof 2008.11.02. 14:11:04

sb bacsi, megegyezunk, en ugyan nem vitatom, hogy Zuffenhausen nem veletlenul kerult fel az "autos terkepre";-)

Azt hallottam viszont, hogy az ominozus GT-R elegge gyanus gumikkal futotta azt a hirhedt kort a "Zold Pokolban". Lehet, hogy van valami gyari "turbo boost mode, a la KITT" is elrejtve a temerdek kisokos szoftver kozott, a kozponti agyaban a gepnek, ezt aktivaltak, aztan meg jogosan mondjak:Ha` ez bizony full gyari spec.!:-)

Azt viszont nem tudom, hogy a fekpadot raengedtek-e a porsche-sok a Nissanjukra( vagy forditva), mert az is erdekes eredmenyt mutathat(na).

Mar csak abban bizom, hogy a mezei parasztok is hasonloan fickos gepeket kapnak a segguk ala, mint a sjtosok+marketingesek anno!

Krisi 2008.11.02. 15:49:55

AP: még szerencse, hogy nem mindenki egyforma :)

Engem nem az érdekel, hogy kinek a kocsijánál gyorsabb az enyém, mindig lesz olyan, akié gyorsabb lesz, ez tény. Van bennem annyi önuralom, hogy ne versenyezgessek tuningolt swiftekkel meg cicicekkel. Ennyi :)

Pirelli is megmondta, hogy
"Fun is not a straight way"

Krisi 2008.11.02. 15:51:24

Civic akart lenni, csak ez az írás dolog nem megy ma :)

Shadowbull 2008.11.02. 16:43:01

foolproof 2008.11.02. 14:11:04

A Porsche is arra gyanakodik, hogy minimum slickeket kapott. Meg az sem kizart, hogy mas vezerloegyseg volt benne, esetleg kemenyebb futomu.

Raadasul a literteljesitmeny sem olyan eget rengeto, viszonylag konnyen lehet tolni rajta, plane egy korido erejeig.

sb

325i 2008.11.02. 16:58:47

Spiritmonger,

örülök, hogy reagáltál, mert tényleg kíváncsi vagyok mivel indoklod a "jellemhibát", de még most sem tudtál meggyőzni.

Az X5 sajnos pont az a BMW, ami a leginkább ellenszenves az átlagember számára. A 7-es nemkülömben.
De amúgy nem tök mindegy ki mit gondol?
Attól, mert más bunkó "béjjemvésnek", vagy fuxosganxtának vagy akárminek néz, attól én még az általam választott, az én igényeimnek megfelelő járművet vezetem, és ez még semmiképp sem jellemhiba.
Ha valaki azonosul a bunkóbéjjemvés imidzzsel az jellemhiba, de önmagában a BMW márka választása nem az.
Ennyi erővel a Mercisek, Audisok is mind pénzbehajtók/stb?
Nekem régi autóm van, pont E36 (100% "drivers car", bár tudom nincs egy lapon egy X5-tel), de mégsem tartom magam városihülyegyereknek, sőt a környezetem sem.
És érdekes, de a szar régi hülyegyerekautómmal akit lehet beengedek magam elé, nem tolok le senkit az útról, és igyekszem a lehetőségekhez képest előzékenynek tűnni.
És igen, furcsán is néznek sokan, nem értik, hogy akkor most a bunkóbéjjemvés azért villog, hogy takarodjak, vagy hogy jöhetek?

Az autómon nincs semmi csicsa, replika kerék, vagy egyéb bazári cucc.
De megértem a te álláspontod is, X5-tel meg főleg kaphattad a köpködős tekinteteket.
Én külön élvezem, mikor építhetem a pozitív képet a BMW-tulajokról :)
Persze biztos én is unszimpatikus vagyok sok autósnak, akár csak a kocsim miatt, de ha ezen aggódva nem bmw-t választanék, akkor nem is szeretnék igazán vezetni.

Rocko- 2008.11.02. 17:02:38

kockásfülűnyúl 2008.11.02. 11:25:54
naugye. :)

kockásfülűnyúl 2008.11.02. 17:31:16

Rocko-

Há, még a tököm is beléízzadt:D

loláb 2008.11.02. 18:35:31

A köcsögség mostanában sokkal kevésbé autófüggő, és egyre inkább embertípus-függő.
-Vannak ugye a boyracerek, 20-23 évesek, a régi tuning swifttel de a jobban eleresztettek grande puntoval nyomják.
-Vannak a managerek, szigorúan céges autóval, mondeo, vectra, e90-es 3as bmw...
-Vannak a hülyegyerekek, borzasztó szakadt e30-36tal, ritkábban (coure sportivo matricás) alfákkkal.
-Vannak a hvcs-k crx-ekkel, gti kettes golffal, vti civiccel, a csóróbbak kockákkal
-Vannak a behajtók, kerekseggű a6-a8-cal, x5-tel
-Vannak a "vállalkozók", dodge rammal,h2-h3-mal, escalad-dal, egyéb amerikai típusokkal.

Az autó változhat, ami fix, az a bunkó, tolós vezetői stílus.

karlov 2008.11.02. 19:04:39

Az azért vicces,hogy itt mindegy,hogy milyen történet van .Elöbb-utóbb megy a sárral dobálás,ráadásúl úgy,hogy csak ugatják egy egy márka vagy tipus tulajdonságait.
Élmény autónak nem kell racionális választásnak lenni elég ha megengedheted .

Vágási Matyi 2008.11.02. 23:18:04

kockásfülűnyúl 2008.11.01. 15:35:55

a még nem kínai. 2000 valahány környékén lett F-ből TF, és ha jól tudom 2005-ig gyártották.

kockásfülűnyúl 2008.11.03. 00:17:56

Ja, meg a kínait is az UK-ban gyártják, valószínűleg nem kicsi kínai emberkék. Egy angol műsorban láttam egy szösszenetet erről. Kíváncsi vagyok milyen lehet, az "eredetit" alaposan körbeszimatoltam, az tetszett.

Sanyey 2008.11.03. 02:21:15

Volt itt még a kommentek eleje táján egy kolléga, aki felvetette egy G Astra cabrio megvásárlásának lehetőségét... ez sem rossz gondolat, határozottan támogatom.. de (és ez most nemkicsit lessz off) én ezek helyett a full használhatatlan, -és nem mellesleg ehhez képest- k*rva drága csodák helyett megelégednék egy GSi F Astrával is.. 1 tonna, 150 paci, 700!!!ezer!!! környékén lehetséges jobb, megkmélt állapotút találni, szép (de ha nem tetszik átalakítod), van csomitartó, 5 személy, 8 körül/alatt van 100-on, belül Recaro sport ülések, jó esetben bőr kárpittal (természetesen szigorúan fekete).. ez számomra ezerszer vonzóbb ajánlat, mint ezek az itt felsorolt alternatívák.. mivel itt 4 milliós árlimittel kell számolnunk, ha a GSi bármely tulajdonsága nem tetszik, mire ráköltöd a 700-ezres árára a maradék 3,3 milliót, olyan autód lesz, amivel már csúnya dolgokat lehet művelni.. kevés a 150 ló? teszel bele c20let-et (2000ccm, 204paci alapból).. nem szép? átfested, átkasznizod.. szar a kanyarokban? Teszel alá olyan futóművet, mint amilyen azokban az 1.6-os Astrakupás versenyautókban van, amikről az Opel-gyűlölő Karotta is ódákat zengett... ennyi.. de megeshet,h minderre elég lenne 3 milla is.. nem presztízsmárka, de ezek után lehet vele "élményautózni"! nnna, jóccakát! :)

Sanyey 2008.11.03. 02:27:01

majd' elfeledtem.. elsőkerekes.. ez megint egy hosszú történet, ill. "ízlések és pofonok", "kinek a pap, kinek a paprika...".. az tuti, hogy egy hátulkaparóval élvezetes(ebb) állatkodni, főleg a sokat emlegetett "hegyi szerpentinen", de szerintem egy családi Megane-ből átülő Xy összeszarná magát egy GSi-be beülve is..

loláb 2008.11.03. 08:12:50

Én a hétköznapokban egy G astrát hajtok, a legutolsó dolog, amit élményautónak vennék az ennek a kabrio változata lenne...még ha Bertone tervezte is.

Nem értem, hogy egy álmodozáson minek kéritek számon a használhatóságot...nem értitek ennek az autonániának a lényegét.
Most például kifejezetten 2 üléses, különleges, szép, és erős autókról van szó, erre a többség jön az mx-5-tel, amiről már az hatszázadik tesztet is megírták: Ti csak rántotthúst esztek sültkrumplival? Nem? Hát akkor nem jobb néha más autóról is olvasni, mint az (egyébként fantasztikus) mx-5?
Racionális választásokat soroltok fel, mintha Gyulavitéz 4 millió forinttal a zsebében járná a kerekedéseket, hogy mit vegyen az integra mellé...

kockásfülűnyúl 2008.11.03. 10:17:39

No hát ez az kérem. Nem sokan lehetünk itt, akik azon gondolkodnának, milyen "játékautót" vegyenek a fölösleges 4 millájukból. Én sem a matchbox-okat tologatom macis pizsiben az ágyon, de biztos nem fogok venni sem roadstert, sem pedig spidert. Vagyis mi marad?

Sztem mindannyian szeretjük az autókat, innentől meg már csak ízlés kérdése. Álmodozni, meg beszélgetni olyan autókról, amik nem lehetnek a miénk, miért baj? (persze amennyiben ez nem kóros)

velo · http://www.astra-coupe.hu 2008.11.03. 13:02:32

loláb 2008.11.03. 08:12:50

azért egy mezei G Astrát összehasonlítani egy G Coupeval vagy Cabrioval, háááát, elég meredek dolog. Futóműben, motorban, váltóban stb kb egyetlen közös alkatrész sincs. Nekem még a beltérben sem, leszámítva pár kapcsolót és némi műanyag alkatrészt, mivel a bézs bőrhöz barna műszerfal van. Pl Recaro bőrülések vannak benne combtámasszal, mindkét ülés állítható magasságú, fűthető, gyári bőr sportkormány, tempomat és így tovább. Az 1,8 coupek alacsonyabb futóművel vannak, mint a sima mezei g-k, a turbo ehhez képest még lejjebb van, gyári DSA sportfutóművel, gyári TC és ESP-vel, elöl 308 mm-es féktárcsákkal. Gyárilag 192Le és 250nm, 7,2 100-on. Fázis 1el (ECU programozás, csúnyán mondva chiptuning) ~240 LE ~370nm. Ezt még kényelmesen viseli a kuplung, a váltó és minden motoralkatrész is. Ja, EURO4-es. Fázis 1-el 6mp-eket mennek 0-100-on ;) Szerintem ez elég élménydús tud lenni :D (és ehhez párosul egy átlag 9-10 literes fogyasztás, de normálisan használva beéri 8 literrel is).

Szóval nem kell lenézni a G Coupe-t meg Cabriot, csak mert az Astrából lett csinálva.

Mondjuk a Cabrio tényleg injkább csak 2 személynek kényelmes, hátul nemnagyon lehet elférni szerintem, és csomitartó se sok van a tető miatt, viszont a Coupe 4 személynek sokkal kényelmesebb mint pl a sedan vagy az 5ajtós (leszámítva a ki- és beszállást, bár az sem olyan vészes). Hátul nem egy padon ücsörögsz, hanem ott is kagylóülések vannak. És mindehhez alapból 460 literes csomagtér áll rendelkezésre (ami 1150 literes is lehet + hosszú, keskeny tárgyaknak van külön nyitható nyílás a könyöklő mögött - pl sílécnek stb).

Árban is elérhetőek, hétköznapokon is teljes értékűen használhatóak, és ezenfelül élményautózásra sem utolsó...

Persze kinek mi jön be. Nem rábeszélni akarlak, csak elmondtam, hogy a mezei G és a Coupe/Cabrio között azért nemkevés különbség van, és sokmindenkinek okozott már meglepetést :) Ettől függetlenül meg mindenki olyan autót vegyen ami a pénztárcájának, az igényeinek, az elvárásainak és a szívének leginkább megfelel. Peace :)

thetriggerhappy 2008.11.03. 14:30:19

nem vagyok porsche fan (bár elismerem őket, egy kicsit olyan autónak tartom, amit az vesz, akinek sok a pénze, de jó ötlete és képzelőereje annál kevesebb), de a nissan gtr-rel összehasonlítani, maga a vicc.

ültem a nissanban, kb olyan mint egy lepukkantabb prelude belülről.
tipikusan az az autó, amivel ma még lehet menőzni, de 5 év múlva, amikor a jobbkormányos országokban leesik az ára, csak a kínai büfések gyermekei és a félididóta boyracerek jaszkariznak.

az pedig, hogy 1265le-s, senkit nem érdekel, ugyanis a vevők nem a különböző ringekre veszik az autójukat.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.03. 14:32:36

Kényelmetlen, hangos, zabál, de mégis imádtam..
A hegesztettel csak az a probléma, hogy akkor is úszik a hátulja, amikor nem feltétlenül akarod.
Az biztos, hogy elég jól megtanított egyrészt vezetni, másrészt autót buherálni. Sajnálom azt, akinek ez kimaradt, és saját autónak egy puhácska lélektelen kis műanyag szappantartót választott.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.03. 14:33:47

"az pedig, hogy 1265le-s, senkit nem érdekel, ugyanis a vevők nem a különböző ringekre veszik az autójukat"

Khm, ebben egy icipicit tévedsz.

thetriggerhappy 2008.11.03. 15:49:46

hidd el, a pár japán driftelőn kívül sokkal többen maradnak a porschénál és tsainál mint a nissannál a pályán versenyzők között is.
és a japánok is azért választják a nissant, mert az amibe ültem, átszámítva alig 8millióért kínálta magát a ginza bemutatótermében, míg egy hasonló porsche-ért kb 4x ennyit kérnek el alsó hangon.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.03. 16:14:23

A japán driftelőket most aztán nagyon elő kell rángatni.
Ez nem nekik szól már.
Elvileg az új gt-r az európai luxus sportautókat akarja megszorongatni, és erre van is esélye. Nehéz, nagy, de kurvajó négykerékhajtása van, iszonyat erős gyárilag már, nagy tartalékok vannak a motorjában és még jól is fordul (aszongyák legalábbis).
..és hadd legyek gonosz, mivel nincs túlbonyolítva, továbbá a japánok csinálják, ezért nem fog szétesni se.
A súlyeloszlása össze se hasonlítható egy Porschéval, nézd meg.

loláb 2008.11.03. 16:32:17

velo,

Nem nézem le, nem is hasonlítom össze csak túl hétköznapinak tartom (a kinézetét). Ha már álmodozok, akkor már valami olyat választanék, aminek a hűtömaszkja nem jön szembe minden 3. autón.
Tévedés ne essék, a G astrámat szeretem, napi rohangálásra tökéletes, nem vágyom másba...legalábbis egyik 3 milliós autó sem kellen helyette.

thetriggerhappy 2008.11.03. 16:50:20

ap,

ez egy luxus sportautó???? láttad már belülről? ültél benne? nem kétlem, tuti, hogy jól megy, biztos tartós lesz, de egy európai autógyár, főleg ha luxus gyártónak tartja magát, ki nem adna ilyen minőséget és kinézetet a kezéből.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.03. 16:55:34

Igen, az. Az ára, a teljesítménye, a design és a benne lévő technika mind ezt mutatja.
Miért, szerinted micsoda?

thetriggerhappy 2008.11.03. 17:24:55

mint írtam, ültem benne.

szerintem egy versenyautó, ami 5 év múlva a tehetősebb jaszkarik kezében megkapja a maga kis neoncsöveit, combvastagságú kipufogóit és az obligát bugyilila fényezést, ahogyan az elődei.

a technikát elismerem, a designja szerintem semmi érdekes, a "presztizse" (legyen ez bmi) pedig konvergál a 0-hoz. egy nissan. amiben semmi rossz nincs, de ez nem az az autómárka, ami megdobogtatja az emberek szívét. egy autó, ami gyárt egy micrát, nehezen képzelhető el presztizs sportautóként.

Seca81 2008.11.03. 17:51:24

"a technikát elismerem, a designja szerintem semmi érdekes, a "presztizse" (legyen ez bmi) pedig konvergál a 0-hoz. egy nissan. amiben semmi rossz nincs, de ez nem az az autómárka, ami megdobogtatja az emberek szívét. egy autó, ami gyárt egy micrát, nehezen képzelhető el presztizs sportautóként."

Nem leszólni a Nissant! Aki mellesleg gyárt még a Micra mellé 1-2 Infinity-t, terepjárókat, megfizethető sportkocsikat... Ami nem azt jelenti, hogy szarabb is a többi "presztizsnek hitt" cirkálónál.
Ex tanárom vett 0 km-es 911-et, azt vette észre, hogy a tetőablakon csöpög be az eső... Ez most persze kirívó példa na de akkor is...
Nekem pedig már minden Porsche ugyanúgy néz ki. Nem is nagyon tetszenek.

Seca81 2008.11.03. 17:52:27

Amúgy pedig RX-7 forever!!!

thetriggerhappy 2008.11.03. 18:30:15

az infinity pont azért lett infinity, hogy ne legyen nissan...a la lexus....akkor most miről is beszélünk?

mint írtam, én sem vagyok porsche rajongó, de azt hiszem, hogy egy negyed másodpercig sem gondolkoznék a kettő között.

Shadowbull 2008.11.03. 19:15:46

"mivel nincs túlbonyolítva, továbbá a japánok csinálják, ezért nem fog szétesni se."

Nincs tulbonyolitva?

Lattad mar a transaxle-t meg az osszkerekhajtasat?

Ha ez nem bonyolult, akkor nemtom mi az.

sb

Krisi 2008.11.03. 20:35:45

Ennyi pénzből én vennék egy Opel Asconát (régi hátsókerekest), belepakolnék egy 200 lovas motort, kötelező fék és futómű tuningok után lenne egy olyan autó, amiből nem jön szembe egy sem, 100%-ig egyedi, és szerintem kurvajól néz ki :)
(A maradék pénzt meg benzinre költeném)
Csak kéne hozzá találni egy kellőképpen őrült szerelőt, akinek van türelme és tudása a feladathoz :)

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.03. 20:36:47

Én nem vagyok isten, csak a privát véleményemet írtam le.. Össze ne vesszetek rajta.
Nem látok bele, de ha azt mondják a nálam tapasztaltabbak, hogy bonyolult és gyakran elromlik, akkor elhiszem.
Az biztos, hogy sok ilyet nem olvastam eddig, mármint kétkerékhajtásúvá váló gt-r-okról.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.03. 20:39:06

A Nissan nem elég nagy brand ahhoz, hogy eladjon egy ilyet?
Szépen megalapozták már a sportautókkal a hírnevüket ahhoz, hogy ezt is el tudják nyomni. Meglátjuk..
Az biztos, hogy egy Ferrari vagy e között nem lenne nehéz a döntés (ha ugyanannyiba kerülnének), hiába gyorsabb, mint pölö egy 430-as, tényleg nem ugyanaz az embléma van a kulcstartón. :)
De így, hogy jóval olcsóbb?

Shadowbull 2008.11.03. 21:25:07

Ketsegtelenul megeri az arat.

En is elfogadnam.

sb

w a s d 2008.11.04. 12:20:15

GT-R- t Best Motoringos (japán, szerintem erősen elfogult...) videóban hasonlították össze Gallardoval, 2 féle 911- gyel, talán NSX- el. A végén ők is azt mondták, hogy _nem_ szupersport- autó, mert ahhoz hiányzik belőle valami, ami a Porscheban, Lamboban megvan, hiába a Lambo volt az egyetlen, ami gyorsabb volt a tesztjükben.

Amúgy terjeng olyasmi a neten, hogy a GT-R váltók némelyike kikapcsolt elektronikával meg- meg adja magát...

Még mindig azt mondom, inkább egy Corvette kéne, ha valamilyen úton- módon ilyen választási lehetőségek elé kerülnék.

velo · http://www.astra-coupe.hu 2008.11.04. 12:52:31

Szerintem az új GT-R nem lett szép. A két előző generációs skylineok sokkal de sokkal szebbek voltak. Úgy néztek ki ahogy ki kell nekik. Nem akartak másnak tűnni, egyszerű, zero formatervű coupek, mégis amiknek a látványától lezsibbadt az ember, aki tudja mi az. Mert a maguk nemében faszák voltak. Nem mondom hogy egyedülállóak, de akár mondhatnám is. A mostani meg... pfff, szupersportautónak akar látszani. Mint egy elrajzolt 350Z. Ha japán autóban kellene gondolkozni, ártól, élvjárattól függetlenül, nálam az előző két Skyline és az NSX a nyerő (abból is ha lehet a bukólámpásat kérném szépen, köszönöm :))

www.travelhead.com/cars/nsx.jpg

Skyline-t meg nem azért szeretik az emberek, mert jajdeszép a design, mert nem. Nem csúnya, de ennyi erővel lehetne Suzuki Baleno formaterve is. Viszont amit tud... és ettől válik szép autóvá, egyedivé és kívánatossá.

www.autogaleria.pl/tapety/img/nissan/nissan_skyline_gt-r_r34_1998_02_m.jpg

valószínűleg ugyanezt a formát egy Opel/Mazda/Ford stb márkanévvel meg 1,6-1,8 motorral senki sem nézné meg csak leszólná, ellenben ha annyit mondasz hogy Skyline, mindenki tudja mi az. És szerintem szerethető autó lenne minden valós vagy vélt hibájával együtt - és elhiszem azt is hogy van neki meg azt is hogy nincs, majd a hozzáértők megmondják, én csak nyálcsorgatok, valószínűleg nem lesz alkalmam megtapasztalni milyen is az együttélés egy ilyen állattal :D
süti beállítások módosítása