Bika kétülésest, ha lehet, ne túl drágán

  2008. október 31. - Gyulavitéz Címkék: roadster autonánia hasznaltauto

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Sírjatok velem!
2012-02-05 07:38:00

Már vagy két hete túl vagyok a dolgon, de egyszerűen nem bírtam leülni, hogy megírjam. Majdnem sírtam. Nem

Hogyan lesz a sportautó-szakíróból hitetlen kutya?
2011-11-21 13:21:00

12 év elteltével sem csúnya Nos, igen, nem sietem el a dolgot. Tavasszal találtam ki, hogy megválok tőle , de

Ki fog tejelni, ha betartjuk a szabályokat?
2011-09-07 06:00:00

Egyre több a traffipax. Belegondolt már, mi lesz, ha az autósok a sok kamera miatt egyáltalán nem mernek majd

Halál a macskákra!
2011-08-27 17:30:00

Ez itt a két kutyám. A nagyobbik, Lloyd, egy 55 kilós hovawart. Nemcsak a macskák, de a kutyák, sőt a betörők

Kétüléses autót sokféle megfontolásból választhatunk. Például azért, mert meguntuk az uniformizált kocsikat, és valami formabontót, valami különlegeset, valami nagyon szépet szeretnénk. Vehetünk kétülésest azért is, hogy a vezetés mindig jó érzéssel töltsön el. Egyeseknek már a nyitható tető elég a boldogsághoz, másnak a vezetési élmény is fontos, és van, aki csak a motorerőre utazik. A legjobb persze, ha a kocsi nyitott, jó vezetni, és megy is, mint az állat. De vajon mennyit kérnek egy ilyen gépért, mennyiből hozhatjuk ki álmaink autóját?

Az MX-5 nagyon rendben van, de a fent említett három tulajdonságból egynek híján van: sajnos nem elég erős a motorja. A többi japán közül hirtelen kettő jutott eszembe, a Honda S2000-es meg a Nissan 350Z, de előbbiből nem találtam egyet sem az expressz.hu-n, utóbbiból pedig mindössze egy darab volt, az is jó drágán, hétmillióért. És még csak nem is nyitott.

Az európai márkák közül sem sok kínál az elvárásoknak megfelelő kocsit. Az Alfa Spiderek, bár gyönyörűek, felejthetetlen vezetési élményt nem nyújtanak, ráadásul nagyon drágák: ez a 2,2-es mindössze 185 lóerővel például több mint 11 millióba kerül. Na, ezt semmiképpen, maradjunk inkább a hátsókerekeseknél, nézzünk körül a német gyártók háza táján.

A BMW Z3 szép. Talán kevésbé kifinomult, mint a Z4-es, de idejétmúltnak vagy csúnyának, ne adj’ isten unalmasnak semmiképpen nem nevezhetjük. Találtam egy ’96-os kabriót, az ára is jó, 2,4 millióért hirdetik, de sajnos 1,8-as, 116 lovas. Nem akarunk abba a helyzetbe kerülni, hogy csili-vili sportkocsinkkal a piros után nem tudjuk tartani a tempót a Golfokkal, Focusokkal meg effélékkel, úgyhogy keresgéljünk tovább türelemmel.

Ez a ’99-es példány már sokkal szimpatikusabb, 2,8-as, majdnem kétszáz lovas, és 2,6 millióért hirdetik, viszont ez meg kupé. A Z3-asok közül talán ez volt a legszimpatikusabb; nem dögerős, 150 lovas, viszont kabrió. Még egészen fiatal, 2000-ben gyártották, az ára pedig megegyezik a 2,8-aséval: 2,6 milla.

A Mercik nem éppen a vezetési élményről híresek. Amiket eddig vezettem, azok közül mindegyik megfelelt a legendának, de ettől még nem gondolom, hogy egy roadstert, amit a Merci gyárt, annyira rossz lenne vezetni. Nem erre a ’98-as példányra gondolok, ez ugyanis elég csirke, kétliteres motorja kevesebb mint 140 lóerős, de a kétszáz lovas 230-as annyira csak nem lehet rossz.

Találtam egy 2000-es évjáratút 3,2 milláért, meg egy 2002-est ötért. Mivel a kétüléseseket jellemzően második autónak veszik, itt kétszer olyan fontos az ár. Mikor elkezdtem keresgélni, azt a célt tűztem ki, hogy négymilliónál mindenképpen olcsóbb kocsit találjak, hiszen még ugyanennyi, vagy akár sokkal több pénze áll a tulajdonosnak egy másik autóban, amivel utazik, dolgozni jár, a gyerekeit és a kutyáját fuvarozza, szóval ez a kétüléses csak egyfajta játék, valahol meg kellett húzni a határt. Én négymilliónál húztam meg, ezért nálam a 2000-es SLK nyert.

Aztán, mintha villám csapott volna belém: de hiszen a Porschékat meg sem néztem! Pedig egy Boxster mindent tud, annál szebbet álmodni sem lehetne, röhögve kenterbe veri azokat a kocsikat, amiket eddig nézegettem. Csodák pedig igenis vannak! Igaz, ennyi pénzért csak a leggyengébb Boxstereket lehet megvenni, de még a 2,5-ös, kétszáz lovasak is 7 másodpercen belül ugranak százra, szóval nem lesz probléma a motorerővel!

Ez a ’97-es sajnos automata, nem hímnemű egyedeknek találták ki, de ez a fekete, szintén 1997-ből csodaszép, ez a ’98-as sárga színű pedig talán még szebb. Mindkettő belefér a keretbe, talán egy kicsit alkudni is lehet, és akkor 3,5 millió körüli áron elhozhatjuk életünk kétülésesét.

Az Autonánia rovat emblémája

Autonánia

Gyakran bóklászunk a Mobile.de-n és az Expressz.hu-n érdekes autók nyomában, amiket aztán nem veszünk meg. Ismerős? Ha ön is szokott ilyet csinálni, írja meg nekünk!

A konkrét használtautókra mutató linkeket a posztok publikálásakor ellenőrizzük, utána azonban lehet, hogy eltűnnek, mert eladják az autót vagy leveszik az oldalról.

Ha nem szeretne lemaradni egy részről sem, tegye el a sorozat okos könyvjelzőjét (RSS).

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr44740355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

S2000 2008.10.31. 06:09:22

A www.hasznaltauto.hu oldalon 14 db S2000 van fent, kettő 4 milla alatt.

Ebből úgy tűnik, hogy a wwww.hasznaltauto.hu jobb hely autók keresgélésére, mint az expressz.

yeppppp 2008.10.31. 06:43:21

Korábban a hasznaltauto.hu-t használták, de úgy látszik, megszűnt köztük a jó partneri viszony..

Paó 2008.10.31. 07:19:49

a használt-nak már nem fontos hogy a total caron keresztül is elérhető legyen, bőven megáll a saját lábán. az expressznek pedig fel kell nőnie a nagyokhoz, de ez még időbe kerül.

feketenap · http://www.zoldszempont.hu 2008.10.31. 07:28:24

Akkor most Gyulavitéz vagy Szőke Viktor?

dhrbikes 2008.10.31. 07:32:15

Gondolom mivel az újságot az expressz mellékleteként jelentetik meg, ciki volt a használtauto.hu-t hirdetni :)

gromek7 2008.10.31. 08:05:34

Ez az expressz dolog vér ciki. Nagyon kilóg a lóláb...

cowkie 2008.10.31. 08:24:27

miert nem lepodok meg, h s2000 megint kimaradt..?

Érdekes 2008.10.31. 08:30:16

Gyerekek..komolyan van aki az expresszről akar vásárolni AUTÓT? ^^

sam99 2008.10.31. 08:32:49

Ha valaki ezt az autót szeretné megvenni (www.expressz.hu/auto/szemelygepjarmu/showAdvert8116619.html), akkor ajánlom, hogy olvassa el előbb ezt a cikket: www.naplo-online.hu/foldalrovat_legfrissebb_hirek/20080912_autos
Tanulságos... :-(

US 99.5 (törölt) 2008.10.31. 08:33:01

Senki. :) Ezért kell reklámozni őket. Az egész bejegyzés totál értelmetlen, megint csak egy üres reklámot kaptunk. Micsoda Pálfordulat...

Zordon Blue 2008.10.31. 08:33:47

cowkie
nem maradt ki, az első blokkban van róla szó, de nem talált eladót.

kicsigonzalez 2008.10.31. 08:45:05

Az autónánia sokkal jobb volt amig a használtauto.hu-ról kerestek autókat.

És ez az oldalsó banner szerű sáv is expressz.hu-s autókat mutogat, de könyörgöm, az expressz munkát keresni van, a hasznaltAUTO.hu pedig használtautót keresni.
és soha nem fogja átvenni a használtauto szerepét az ex....

neof 2008.10.31. 08:50:24

SZPONZORÁLT CIKK!

DiliQtya 2008.10.31. 08:51:10

Szerintem a Boxster inkább, mint a többi, de csak körültekintően. Ezért ne bántsatok lécci.

loláb 2008.10.31. 08:56:57

Talán az expressz.hu is megállna a lábán, ha megközelítőleg olyan jól használható lenne, mint a hasznaltauto.hu.
Nem a totalcar-on kellene hirdetnie magát, hanem kifejleszteni egy normális keresőt, amivel a könnyebben, jobban lehestne keresni, mitn a használtautoéval.
Pár tipp:
1. Lehessen keresni "csak magyar papiros" autóra. A használtautón elég zavaró, hogy az x legjobb árú találat áltaslában külföldi papiros.
2. Lehessen keresni megyére, vagy megyékre (térkép alapján). pl. Soproniak nem biztos hogy nagyon érdeklődnek az iránt, milyen találatok vannak Nyíregyházán, Békéscsabán.
3. Lehessen körülbelül úgy paratméterezni a keresést, mint a használtautón (extrák, évjárat, műszaki érvényesség, kivitel, hengerűrtartalom, stb...)
4. Ne legyen maximálva a találatok száma. Ha 1500 találat van, akkor annyit jelenítsen meg
5. lista megjelenítést se vágja ketté reklám, meg hasonlók. A használtautón megoldották úgy az sms hirdetőket, meg a partnercégek reklámozását, hogy ne legyen idegesítő.

IPorthosI 2008.10.31. 08:59:59

Kis helyesbítés: A sárga Boxster árában nincs benne a regadó (jól látszik a cikkhez mellékelt képen is a leírásban), szóval nem férne bele a 4 millás határba...
Úristen, de jó lenne 4 milla egy 4ülésesre!
expressz gagyi. S2000 az isten :)

IPorthosI 2008.10.31. 09:01:15

2 ülésre gondoltam, nem 4-re :) Korán van.

S2000 2008.10.31. 09:35:44

A felsorolt lehetősége közül én az S2000-et támogatom. :)

Sheff Bácsi 2008.10.31. 09:42:11

Helló urak!

Én a helyedben bele irtam volna a MG F, MG TF-et is. gyönyörű autók, középmotorosok (ráadásul 1.8as honda motor license alapján). Kevés van belőlük, és az áruk sem vészes. Ráadásul piszkosul mennek. Az alkatrész meg szervizelés már más kerdés :D.

Kopi3.14 2008.10.31. 10:04:56

Alfa Romeo Ferrari piros? MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

The Good Boy 2008.10.31. 10:11:41

Az az ezüst boxter már a nyár végén is fent volt a használtautón. Nézegettem én is, mert jó árunak tünt. De ha még megvan ennyiért, akkor nem biztos

VDaNi 2008.10.31. 10:21:41

Beraknám még a listába az én automat is, 2.0 MX5, 5.5 millió körül van már és amilyen könnyű, a 160 lóval is jól megy (0-100 7.1)

=Daniken= 2008.10.31. 10:23:12

sam99:

én kitapétáznám vele a netet. szemétládák jól átcseszték vele azt a párt...amúgy-csak annyit láttam a cikkből ami fent volt-a gari nem a forg. helyezéstől ketyeg?

Amúgy ha még garázsban is állt a kocsi 2 évig, az már akkor sem új, mert fél év vagy 6000km az EU szabály szerint az "új" gépjármű definíciója.
De az az ajtós dolog elég undorító.
én nem veszek új autót, de ha netán mégis, akkor festékmérővel megyek, ez biztos.hallottam már S80-as újrafényezett elejű Volvoról, persze a kereskedő mélyen hallgatott róla, csak úgye hamar kiderült...rohadt csaló kupec népség.

thetriggerhappy 2008.10.31. 10:31:26

látszik, hogy a nézelődőnek még soha nem volt vászontetős kocsija. egy jó roadsterhez nem kell 3 literes motor, bőven elég egy max 2 liter körüli. tessék körülnézni a régi angol vagy olasz típusok között!
egy nyitott autó a legjobb aerodinamikai jellemzőkkel is max 150-ig élvezetes, utána inkább zavaró.
mx5, ha pedig nem ragaszkodik a hátsókerékhez, egy barchetta vagy az újabb spider/gtv is opció lehet, bőven a 4m-os keret alatt.

loláb 2008.10.31. 10:59:02

A fiat barchetta gagyi, olasz ismerősnek volt, 120-nál az autópályán bepókhálósodott a szélvédő (0km-esen vette szalonban).

US 99.5 (törölt) 2008.10.31. 11:09:39

Szegény legújabb MX-5 egészen egyszerűen csúnyácska lett és nehéz is, arról nem is beszélve, hogy soha nem megy az 7.1 alatt 100-ra. A gyári adat is 7.9 steril körülmények között... Félreértés ne essék szeretem a típust, de az új már közel sem olyan eredeti.

ommm 2008.10.31. 11:11:19

VDaNi 2008.10.31. 10:21:41

Na neee. Tényleg? Az igazi VDaNi? A VDaNi?

US 99.5 (törölt) 2008.10.31. 11:13:36

thetriggerhappy:

Mit vársz a nézelődőtől? Zárt autóval gizdul. Amit sportautónak csúfolnak dacára annak, hogy elől kapar. :)

w a s d 2008.10.31. 11:13:48

@ sam99 2008.10.31. 08:32:49
És ha az az Accent egyszerűen csak túltárolt volt? Máris nem igaz akkor a cím.

US 99.5 (törölt) 2008.10.31. 11:15:40

ommm:

muhahahahaha :D:D:D:D Az igazi VDaNi. Egy egész ország röhögött/röhög rajta ahogyan tanúi lehettünk felcseperedésének. :D:D:D

xaraud 2008.10.31. 11:21:27

Sheff Bácsinak;
Nekem volt egy Mg Zr 160-om és nem volt brutális a szervizelése. Egy ismerős szerelő csinálta, az alkatrészeket rendeltük neten, nem kellett hozzá semmi kütyü, elég kevés benne az elekrtonika, ráadásul kezes kis jószág volt.
Amúgy pedig épp nézeget(t)em a kabriókat, de azt hiszem Audi a4 lesz ebből, vagy egy z4-es, de akkor egy kicsit gyűjteni kell és megalkudni 2 üléssel.
Amúgy személy szerint kissé elkeserít, hogy a jól ismert német oldalon jóval kedvezőbb áron lehet -szerintem- jobb állapotban lévő kocsikat kapni. A magyar kereskedők nagyot akarnak szekítani egy-egy kocsin. Jah, ami tkifejezetten utálok az az, hogy az "ár regisztrációs adó nélkül értendő"...há' annyiért én is kimegyek...

ommm 2008.10.31. 11:26:42

US 99.5 2008.10.31. 11:15:40

Jaj, pedig a Stilo-sztorik de jók voltak :))

Boxstert lenézik, pedig finom kis autó.

w a s d 2008.10.31. 11:31:38

Amúgy miért SLK, miért nem mondjuk 500 SL?:D

hülegyerek 2008.10.31. 11:34:09

Lotus Super Seven SE a hasznaltauto.hu -n.
3550000, ha sportkocsi kell.
Bár csak 105-Le-s de szerintem ez sportkocsi.:)

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.10.31. 11:34:22

..nem úgy volt, hogy az S2000-nek van legfölül egy 2000rpm-nyi tartománya, és annyi, azalatt halott?
Na ezért kéne egy BMW ilyen célra. Az 7000 alatt is megy. :)

hülegyerek 2008.10.31. 11:35:46

Ja,de a 105 Le-höz 600 Kg önsúj társul.

karel_atya 2008.10.31. 11:49:57

omm, US99.5

Jobb volt mint egy kreten.hu RSS... :)

4 gurcsiból már egy jó kis kétliterturbóösszkerék is kijön... Ha meg az égre kiváncsi az asszony, kap egy planetáriumbérletet... :)

hülegyerek 2008.10.31. 11:50:21

De bogarat egész olcsón lehet venni,és belemegy a porsche motorja. :)

S2000 2008.10.31. 12:33:55

"..nem úgy volt, hogy az S2000-nek van legfölül egy 2000rpm-nyi tartománya, és annyi, azalatt halott?"

Inkább 4 mint 2 ezer rpm az a nagyon menős tartomány (5 és 9 ezer között).

Egyébként nekem az nagyon tetszik az S2000-ben, hogy lehet vele csendesen, észrevehetetlenül is autózni (4 ezer rpm alatt), meg lehet úgy is, hogy 6 ezer alá nem megy a fordulatszám, és dől az adrenalin.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.10.31. 12:40:34

..egy vtec-es Prelude-ot cseréltem vti Civicre, van egy kis segédfogalmam a rendszerről :)
Meg kéne néznem a nyomatékgörbét, de van egy olyan érzésem hogy egy benzines turbós megeszi, hiába ugyanannyi le papíron, rugalmasságban valószínűleg nincs ott a szeren.

antalbal 2008.10.31. 12:47:34

Véleményem szerint a mx-5öt csak azért kiszanálni a sportkocsik közül, mert nincs elég motorerő, az disznóság.

US 99.5 (törölt) 2008.10.31. 12:53:12

antalbal:

Az az ember, aki azt mondja, hogy az mx-5 nem sportautó az nyilvánvalóan hülye vagy tudatlan vagy a kettő egyszerre. :) Persze, hogy az. Minden kétséget kizáróan, annak van építve,s nem elől kapar. Szemben egy Integrával, ami leginkább csak egy kényelmetlen coupé, ráadásul elől kapar.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.10.31. 13:00:29

Hát, jobb volt az autónánia, amikor még tényleg a fa**verés ment benne... persze értem én, hogy rovattámogató, meg minden, de ebből a cikkből sütött a reklámszag - pláne azon a ponton, ahol a közismert integrás nem keres tovább, amikor nem talál S2000-et. Mondjuk ilyenkor illene kitenni az (x)-et a cikk végére....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.31. 13:26:09

Hm, az autonánia a mobile.de -ről szemezgetett régebben... MI van kell a lóvé?

Zorgo 2008.10.31. 13:28:06

A Totalcar Expressz "közeli" cég,holott az autót keresők 99%-a a hasznaltauto.hu-t használja..Jobb a felület,a kereső,a szolgáltatások és sokkal több az autó is!

HAWOCK 2008.10.31. 13:35:55

"Szemben egy Integrával, ami leginkább csak egy kényelmetlen coupé"

:))) Leginkább az.... jól kivagy

HAWOCK 2008.10.31. 13:38:54

"de van egy olyan érzésem hogy egy benzines turbós megeszi"

Miért nem egy biturbós benzineshez hasonlítjuk kapásból?

megint 2008.10.31. 13:48:09

S2000 jó autó, de hétköznapi használtatra ahoz , hogy értelme legye az élményautónak állandóan 6000 fölé kell pörgetni, ettől még szép autó, régóta a legszebb honda, boxtert lehet, hogy pár idióta lenézi, de ötödik sebességben is ez jött ki győztesnek mikor a használtautók között kerestek hasonló célra meghatározott összegban autót, szal sztem porsche, az a sárga szín szörnyű, meg ezekkel a lámpákkal sem tudtam megbarátkozni, mostaniak gyönyörűek, alfa tesztek alapján elég gyér evvel a motorral, vezetni sem nagy durranás, mx5 nekem nem tetszik, de ettől még jó autó, csak kicsit gyenge.

copen 2008.10.31. 13:58:30

Vettem a nyáron Svájcban egy Daihatsu Copen-t, ez egy kétszemélyes 659 ccm-is turbó,50 kW teljesítményű, keménytetős kabrió. Nekem bőven megteszi és megy is mint az állat.

cgi.ebay.co.uk/Daihatsu-Copen-659CC-COUPE-CONVERTIBLE-2DR-SPORTS_W0QQitemZ220298162908QQcmdZViewItem?hash=item220298162908&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1301%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318

The Good Boy 2008.10.31. 14:09:03

Asszonynak 2 ajtós két személyes "autója" van. Hátul kapar, hátul van a motor is, meg még turbó is is van hozzá. Ráadásul vagy 40%-al szélesebb is a hátsó futófelület mint az első.
Ezek szerint az is sportkocsi???
Szerintem nem, mert ótómota::)
Ja, és smartnak híjjják::))

biker_kolee 2008.10.31. 14:13:11

Ez az expressz cucc nagyon szutykosdolog. A hasznaltauto.hu sokkal de sokkal jobb. Az expressz maradjon meg az egyéb hirdetéseknek, ahogy már előttem többen mondtátok. Csak ilyen ez a sóbiznissz/popszakma. hasznalauto.hu for president!

biker_kolee 2008.10.31. 14:14:30

Amúgy az Alfa Bcsabán van, rendszáma meg MAGUS-8. :)))))

Arogáns Antika 2008.10.31. 14:16:48

az expressz.hu-nál talán még a www.hasznalt-autok.com is jobb...

Seca81 2008.10.31. 14:17:53

Copen: kemény ez a gép! Mennyi olyan gép van amiről mi életünkben sem hallottunk...

thetriggerhappy 2008.10.31. 14:22:28

loláb,

az én ismerősöm ismerősének 0 kilométeresen, még a szalonban kigyulladt a barkasa. és ez igaz, olyan ember mesélte, aki még soha nem hazudott....

Speedman 2008.10.31. 14:36:44

"az én ismerősöm ismerősének..."
Ezt imádom!
Az én barátom meg látta azt, aki hallott róla...:)))))

Zahal 2008.10.31. 14:46:26

Alfa Romeo: szín megadásánál "Ferrari piros!" :-DD mintha bárkit is csőbe akarnának húzni, hogy ez egy Ferrari?
viccesek egyes FIAT-osok, amikor Ferrari/Scuderia matricát tesznek a kocsijukra.:-))
nekem Punto-m van, de 1 percig sem gondolnám, hogy Ferrariban ülök, vagy hogy parasztvakítsak bárkit is ezzel.

Porsche: lehet, hogy alacsony áron veszed meg, de aztán inged-gatyád rámegy majd a javításra, alkatrészre (el fog romlani, mert ami elromolhat, az el is romlik!).

thetriggerhappy 2008.10.31. 15:06:14

Speedman,

a kulcsszó: irónia. nézd meg, hogy mire is írtam......

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.10.31. 15:07:32

Hawock: ugyanannyiba kerül egy japán összkerekes turbós benzines, mint az S2000.
Miért ne lehetne hozzá hasonlítani?
Igaz, az nem kétüléses, de belefér a család, a csomagok, és télen is felmegy a hegyre. :))

US 99.5 (törölt) 2008.10.31. 15:18:14

Zahl:

Gyakorlatilag ma a Porsche a világ legmegbízhatóbb márkája. Kicsit nézzél utána! ;) Előbb bíznám rá az életemet, mint bármilyen japán csodára.

Zofren 2008.10.31. 15:21:55

Seat Inca 1,9D (2 személyes, 3 ajtós), királykék szinű :)

Pista Bácsi 2008.10.31. 15:22:20

Világoskék, kétüléses, középmotoros, 6 ezer köbcentis...

Na mi az?

Hát az IFA :-)))

Pista Bácsi 2008.10.31. 15:25:25

Ja, aki az express.hu -n keres használt autót az nem lehet sikeres ember.

És ezen bármilyen totalcar-os reklámcikk sem tud segíteni.

Érdemes lenne elemezni, hogy a totalcar-os reklám-ömlengés mennyit segített a Dacia Logan eladásain.

Nekünk jó volt, betegre röhögtük magunkat rajta, úgyhogy hajrá totalcar !!!

loláb 2008.10.31. 15:34:58

Na jó, kicsit lódítottam. Nem az ismerősöm, hanem a nagynéném férjének az első házasságából számazó fia, akit mellesleg kb. kéthavonta látok. Az egyik ilyen találkozásnál mesélte ezt, és mutatta a fényképet az autóról, amikor kérdeztem, hogy miért nem a barchettával jött.
Azt nem mondtam, hogy nulla kilómeteresen tört be a szélvédő, hanem azt mondtam, hogy 0 km-esen, szalonból vette, tehát nem valami neppertől, sérülésmentesnek hirdetvén. Vélhetőleg nem azért tört be a szélvédője, mert borultak vele korábban, és feszültség maradt a kaszniban, hanem mert egyszerűen gagyi. Ötvenvalahányezer kilóméter volt az autóban, és 3 éves volt ekkor. Mindez 2003-ban történt.
Persze azt hiszel el, amit akarsz...és felőlem nyugodtan vegyen mindenki barchettát.

HAWOCK 2008.10.31. 15:36:30

„Előbb bíznám rá az életemet, mint bármilyen japán csodára.”

Sztori: olajsejk ocsmány módon tele van az ember persze. Készült egy riport vele, mindenféle autója volt, köztük a legdrágább Ferrari, Porsche modellek, stb-stb. Volt egy spéci Toyota Land Cruisere V8-as. Megkérdezték, hogy mire használja ezt az autót. Az mondta, ha a sivatagba megyek, csak a japán technikában bízok meg…

HAWOCK 2008.10.31. 15:38:23

Palánk, turbó mellé mostmá' van négykerék is?

Speedman 2008.10.31. 15:39:47

thetriggerhappy:
Akkor sorry. Elnéztem kinek írtad. Azt hittem egy újabb csodás történet. :))

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.10.31. 15:47:07

..ha más ugyanannyiért még 4wd-t is ad, akkor mosmá az is van, aha.

Tenoce · http://www.deezer.com 2008.10.31. 15:50:56

@Pista bácsi

Hat nem sokat, foleg ugy hogy a "kolleganak" nem ajanlotta fel fel ev utan a Renault Hungaria a hasznalt kombi Logant jutanyos aron, igy vett egy hasznalt Chrysler kisbuszt... :DDDDD

US 99.5 (törölt) 2008.10.31. 15:54:46

Hawock:

Mindegy, hogy az olajsejk miben hisz vagy miben sem. Objektív tény, hogy a Porsche a legmegbízhatóbb.

HAWOCK 2008.10.31. 15:57:26

igen és ebbe még belefér egy vonóhorog is :). Valójában egy automata diesel négykerekes kombi kéne ugyanannyiért. Mer az sokat ad.

HAWOCK 2008.10.31. 15:58:52

Igen, csak a sejk nem hiszi, tudja.

altefnegy 2008.10.31. 16:07:58

Szponzorcikknek karcsú.
Mindenesetre a tanácsom csak annyi, ha valaha valaki négymillió forintnál leírja ezt: "...a kocsi nyitott, jó vezetni, és megy is, mint az állat.", és nem említi meg, hogy fél millióval e felett kezdődik az Opel Speedsterek tartománya, akkor keressen egyet próbára. Aztán lehet újraértelmezni az olcsó sportkoci fogalmát. ;)

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.10.31. 16:26:24

Automata dízel négykerekes kombi?
Ezt hol álmodtad?
Bahh..
Az a tény, hogy amennyiért a Honda ad egy szívó kétliteres kétüléses 2wd-t, annyiért más 4wd turbo ötszemélyes nagycsomagtartóst..
Ami az esetek 90%-ában gyorsabb is. Hjaa. :)

petykeaux 2008.10.31. 16:33:22

am a bmw z3 az első képen nem 2.8as 196 lovaskával 1.8 116 helyett?

thetriggerhappy 2008.10.31. 16:49:08

loláb,

komolyan azon vitázol, hogy ha egy autónak a beszállítótól beszerzett szélvédője bereped, akkor az egy vacak autó?
hallottál már felpattanó kövekről, gyártási hibás üvegről?
ezektől lenne szar autó a barchetta?

thetriggerhappy 2008.10.31. 16:50:14

Speedman,

No worries. Direkt írtam Barkast a példában. Magam is rühellem az ilyen csoda sztorikat, amik be próbálják bizonyítani, hogy egy-egy autó típus miért szar.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.10.31. 17:16:41

Azt állítani, hogy a Porsche a legmegbízhatóbb autó, kb. olyan balga kijelentés, mint ha azt mondanánk, hogy a Rolex vagy Omega (tök mindegy) a legmegbízhatóbb óra.

Először is van nekije több típusa, aztán meg mire fel a legmegbízhatóbb? Mit viszonyítunk mihez?

Gyurma73 · https://plus.google.com 2008.10.31. 17:19:37

"Sztori: olajsejk ocsmány módon tele van az ember persze. Készült egy riport vele, mindenféle autója volt, köztük a legdrágább Ferrari, Porsche modellek, stb-stb. Volt egy spéci Toyota Land Cruisere V8-as. Megkérdezték, hogy mire használja ezt az autót. Az mondta, ha a sivatagba megyek, csak a japán technikában bízok meg…"
ez jó példa volt:-))Azért szerintem ritkán mennek a Ferrarival a sivatagba.
A két autó nem igazán alternatíváva egymásnak:-))
Ez olyan volt kb:
Egy ifa megbizhatóbb mint egy Bmw mert azzal több fosch-t ki tudok szippantani az emésztőből:-

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.10.31. 17:23:31

A sivatag alatt nem kell feltétlenül homokdűnés, párizsdakaros úttalan utakat érteni... A homokot fújja a szél máshová is.

Továbbá megbízhatóság tekintetében igen sokat számít az éghajlat is, bár, gondolom, a gyártók elég nagy intervallumokban gondolkodnak.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2008.10.31. 17:35:43

szerintem Dubai ban kevesebb por van mint Budapesten.
Konkrétan sivatagról volt szó nem a nagyvárosokról.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.10.31. 17:39:48

Csak jelzem: vannak ám kis falvak is. Itthon is, és külföldiában is, habár ez a fővárosban nem mindenkinek nyilvánvaló.

Továbbá az olajkút valószínűleg nem egy homokbuckára lett felhúzva, de nem is a McDonalds mellé.

loláb 2008.10.31. 17:47:07

thetriggerhappy,

A felpattanó kövek és a gyártási hiba nem ugyanaz a kategória. Egy autó alkatrészeinek kb 99%-a beszállítóktól jön, ha ezek minősége nem megfelelő, akkor az adott autó minősége nem jó. Egy autógyár azért működtet minőségbiztosítási rendszert, hogy a gyártási hibás alkatrészeket kiszűrjék. Haerre nem képesek, akkor az autó, illetve maga az autógyár gagyi.

Felpattanókő mondjuk lehetne, bár ez autópályán nem túl gyakori jelenség.

Nem vitázok, sem veled, sem mással, csak leírtam azt amit számomra megbízható forrásból hallottam. Nem "...hallottam valakit aki beszélt olyannal aki már látott valakit akinek..." forrás.

Operator 2008.10.31. 18:09:16

Ferrari piros Alfa :-)
Érdekel valakit egy Bentley zöld Skoda Fabia, esetleg egy Cadillac fekete Opel Agila?

foolproof 2008.10.31. 18:13:59

Azert mielott a Porsche-k megbizhatosagarol odakat zengenenk, azt nezzuk mar meg kicsit, mennyire utik oket. Szerintem eleg ritka az a Porker, amelyik 40-50e km-t megy egy evben, meg sima igaslokent vezetik. Inkabb jellemzo a hetvegi hasznalat, raadasul fanatik tulajjal, aki nem sporol a szervizen sem. Igy mar nem olyan nehez jo megbizhatosagot elerni. Sajnos kihegyezett technika, aztan ha megfial, zsebbenyulos a moka. Es azert ne felejtsuk el, hogy a kategoriaban azert megkerik az arat is szepen(lasd GT-R vs. 997 Turbo, hja kerem, a presztizs mindenekfelett)

Harmatos Libaf.s 2008.10.31. 18:18:04

Szerintem is jobb volt amikor még a hasznaltauto.hu-t használtátok :/.
Express tartalmaz 51.005 autót, a hasznaltautónak meg van 89.747 ez közel a duplája !És akkor még csodálkoztok hogy nincs elég választék az expressen-,- no comment . Ti hülyék vagytok hogy azt használjátok ?! Ja és mért kell ezzel a megosztottsággal a jónépet szenvedtettni ?
Ó vagy úgy hogy a hasznaltauto.hu nem fizet eleget...... hát tudjátok mit fogjátok meg és töröljétek ki a pénzel, és szenvedjetek rajta ti ,már bocsi de erre nem lehet mást mondani.

Hát egy kicsit meglepett hogy egy ijen Porsche enyibe kerül :P:)
(nem veszti ez kicsit gyorsan az árát ?)

Sam 99: Hát ez télleg durva.:S

Harmatos Libaf.s 2008.10.31. 18:33:13

Bocsánat pontosítok, ez az 51005 ebben van traktor, motor, egyébb, teherautó szoval ami konkrétan autó az :22.557 jelenleg hát ez majdhogynem a negyede a hasznaltauto.hu nál lévő személyautóknak enyit erről. nagy loowok vagytok hogy azt használjátok és ezzel szenvedtettek minket , pár xaros ezresért. U R FIRED BODY!

Ui:Remélem hamarosan viszaáll a régi rend ..........

a prof 2008.10.31. 18:41:40

az a baj, hogy ez hitelteleníti az autós cikkeket is. ha a következő tesztet olvasom, majd azon jár az agyam, hogy milyen színfalak mögötti szerződések/egyezségek miatt írtok éppen jót vagy rosszat.

nagyon kínos.

sztrovacsek 2008.10.31. 18:53:40

""sam99 2008.10.31. 08:32:49
""

Azért a szerviz korrekt volt, nem vitatkoztak, kicserélték ingyen a lámpát.

GGG77 2008.10.31. 18:54:58

Azért pár dologban már amúgy is kilóg a lóláb a TC-él: Mazdák permanens istenítése, vagy Rácz Tamás épp a vezércikkben izzad vért, hogy valami fogást találjon a VI-os Golfon (azt sikerült neki végül felróni, hogy miért nem formabontó a forma az alsó középkategóriában? Egy Golfé...!) ...

Amúgy egyértelműen a Z3 Coupe. A valaha volt egyik legszebb BMW.

sztrovacsek 2008.10.31. 19:00:05

""Kopi3.14 2008.10.31. 10:04:56
Alfa Romeo Ferrari piros? ""

Nyáron láttam egy ferráripiros seat-ot, isten bizony ferrári emblémával! :o)

sztrovacsek 2008.10.31. 19:07:52

""GGG77 2008.10.31. 18:54:58 Amúgy egyértelműen a Z3 Coupe. A valaha volt egyik legszebb BMW.""

Szerintem a 635csi vagy a B6, B7
Erről lehetne vitatkozni.... :-)

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.10.31. 19:29:04

a legszebb bmw-k ezek

i64.photobucket.com/albums/h174/mfanatics/m3sig.jpg

legalábbis a mi generációnk ezen nőtt föl :)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2008.10.31. 19:39:29

E 30 mint szép?
egyszerű átlagautó .
itt most a szépségről volt szó nem arról mi ébreszt szép emlékeket.

Merida001 2008.10.31. 19:40:53

"Anyádnak Palánkot"! Szép persze amit mutatsz nekünk, de a 635csi vagy a B6, B7 valóban fényévekkel szebb azért!!Itt most nem vitázni akartam volna, csak BMW-ket hasonlítunk össze!:)

gnme 2008.10.31. 19:54:37

Nem tudom mit kell itt a BMW-t ajnározni.

Olyan emberek tervezik akik reggel fél kilencig kávéznak, 9-kor reggeli szünetük van, déltől egyig a kantinban trécselnek, délután négykor hazamennek ha kell ha nem.

Nemrég végeztek az egyetemen ..

Szarnak azok arra kik és miből és hogyan rakják össze az autókat.

Vannak sokkal jobb autók.

Operator 2008.10.31. 20:04:53

GGG77

Vagy amikor a Rácz kolléga a Ford Fiesta cikkben - amúgy mellékesen - megemlíti, hogy a Grande Punto felnőtt az alsó-középkategória autói közé, míg az új Corsa megmaradt kisautónak. Értem. Tehát a Corsa
(3999/1737/1488 mm. Tengelytáv: 2511)
egy kategóriával kisebb, mint a padlólemez-társ Punto
(4030/1687/1490 mm. Tengelytáv: 2511)
aham, világos.
Jó, mondjuk ezeknek "lóláb kilógásoknak" itt a TC-n számos oka lehet, nem is vádolok én senkit, csak hát a félreinformálás ugye....

Speedman 2008.10.31. 20:13:27

loláb

Ne erőlködj tovább!
Össze-vissza beszélsz, beismered, hogy kamuztál, utána még neked áll feljebb, ha nem hiszik el.

"fiat barchetta gagyi, olasz ismerősnek volt, 120-nál az autópályán bepókhálósodott a szélvédő (0km-esen vette szalonban)."


Én meg láttam a vezess.hu-n egy Ferrarit kiégni az autópályán. Te, az lehet már egy gagyi márka...

kockásfülűnyúl 2008.10.31. 20:23:01

Valaha volt legszebb BMW? Egyértelműen Z8

Valaha volt legszebb autó (szubj) Ford GT 40

gnme 2008.10.31. 20:29:18

Egy pár Grande Punto garanciális ügyintézése után a következő kardinális problémákat állapítom meg:

1.) A termelésben több éve lévő Grande Puntókba előszériás, hibás kormányműveket raknak, melyek erősen kopognak bármilyen bakkanó hatására.(előszériaszám + index)
Oka: gondolom az előszériás kísérleti selejtek raktárból való kifuttatása, még mindig...

2.) A kábel mellékágak hibái miatt többször cserélik a body computer, holott nem azt kell.
Oka: Delphi Romania, nélkülöző munkások. A kábel mellékágak (ajtókban lévők) gyakran szétrongyolódott, megtört illetve elemi szálanként eltört, sori hulladékok. Kiszőröződöttek, szigeteklésük nulla, testelnek ahogy mozognak.

3.) A kormánytengely dizájn havi váltakozása. Kormány tekerés irányváltásnál kottyan egyet a kormánytengely. Nem megfelelő az alakzáró kötés a profiltengely és a csőtengely között.
Ok: költségtakarékosság miatti kísérletezgetés.

4.) Tartós benzinszag van az új autóban.
Ok: összeszerelés során néhány cső kimaradt a motortérből.

5.) Nem működik a kódolt kulcs csak egy napig, aztán nem indít.
Ok: A body computer a sori visszatett hulladék terméke. (a bosch-ban hatvanban is ugyanezt csinálják, csak ott a hibás műszerfalakat rakják .. khm.. vissza.)

6.) Nem működik a központi zár.
Ok: gyári hibás kábel mellékág az ajtóban. Delphi Romania, nélkülöző sori munkások.

7.) Hátsó ajtót a kilinccsel nem lehet kinyitni. Kijavítatlan szériahiba.
Ok: van ott egy pöcök.. nem túl hosszú.. inkább rövid

8.) Légzsák visszajelző hol ég hol nem. Attól függ milyen napja van. Szériahiba, kijavítatlan.
Ok: "Órarugó"

9.) Olajfolyás nyomok a szelepdeknin, végigcsorogva lefelé a cseppenésig.
Ok: sérült szimmeringet raktak a fészekbe. Vezérműtengely fázisjeladó szimmeringje sérült.

..most ennyi jutott eszembe pár pálinka után..

Gyurma73 · https://plus.google.com 2008.10.31. 20:33:25

ne igyál annyit és akkor nem lesznek látomásaid:-))

loláb 2008.10.31. 20:51:11

Speedman,

Nem tudom, neked ki írt, de ha már beszólsz, akkor megvédem magam.

Egy dologban "kamuztam", nem akartam a nem túl egyszerű rokoni (?) kapcsolatot leírni, inkább helyette ismerőst írtam.

A kérdéses barchetta szélvédője betört, erről fotót is láttam. Persze ennek sok oka lehet, a fiú állítása szerint viszont olaszországban, autópályán ment, ezt én el is hiszem neki. (Átgondoltam közben,ha egy kavicsfelverődéstől betörik a szélvédő, akkor az is gyártási hiba, de mindegy)
Ha thetriggerhappy azt írta volna, hogy nem hiszi el a történetet, akkor leszarom és nem válaszoltam volna rá. Mivel azonban nem erről szólt az első válasza (nem is volt kérdés), ezért replikáztam rá.

Na de ez már nagyon off, ugyhogy végeztem. Ne erőlködj a válasszal részemről itt lezártnak tekintem ezt a témát.

Felőlem mindnki olyan kocsit vesz amit akar, legyen vele boldog.

gnme 2008.10.31. 20:55:55

galeria.vezess.hu/2/13394/

Ez nem túl drága. Ha lopják.

Kétüléses. Ha ketten ülnek benne.

Autó. ...itt nincsenek megjegyzések.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2008.10.31. 21:05:39

akkor inkább az E31 MINT AZ E 30 ami nagyon szép a mai napig.

Rocko- 2008.10.31. 21:07:22

AnyádnakPalánkot 2008.10.31. 19:29:04
látod-látod, mekora seggfej vagy, h nem jöttél le mórra?! :)

BTO11 2008.10.31. 21:11:33

na ha álmodunk akkor az 1-ik fiatal kori álmom.
de nem express,aki az origoval is szakitott. D:)))
www.hasznaltauto.hu/2448800_triumph_tr-7_1981

BTO11 2008.10.31. 21:19:55

a másik kedvencem Sainz által nyüstölt toyok.
www.hasznaltauto.hu/2472422_toyota_celica_1988

yenoee 2008.10.31. 21:21:51

Sztrovacsek, AP:
Mondom BMW E9 3.0 CsavarLazító :)

BTO11 2008.10.31. 21:24:05

D:)))))))))))
segitség !!!!feldőltem székestől!!!
www.hasznaltauto.hu/2171881_toyota_celica_1987

kéretik a leirás elolvasni!
D:))

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.10.31. 21:24:31

Az vagyok, de ezt eddig is tudtuk.

Különben is, egyszer jártam Móron, azt' mi lett a vége.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.10.31. 21:28:23

Nem egyszerű E30..
E30 M3!
A mai napig überdurva.
A sima átlagos E30 is gyönyörű, igazi klasszikus kereklámpás, baltával faragott autóforma, nem ilyen mai szopottgombóc, mint az új hármas, pl. :)
De ezekkel a szélesítésekkel meg aztán, jujujj..

zalkapone 2008.10.31. 22:25:32

De szeretnék (megint) BMW-s tahó lenni! Az a szép kis E36-om... Qrva anyját, akinél van!

huntdown 2008.10.31. 23:04:53

"Automata dízel négykerekes kombi?
Ezt hol álmodtad?"
Elég ismeretlen márka-volvo
Elég ismeretlen típus-v70 awd d5
vagy csak neked?

mis 2008.10.31. 23:32:48

Csak 1 kérdés: Gyulavitéz, Te milyen rétegnek írod a cikkedet?
Mert Magyarországon, aki 4 millás autót vesz "játszósnak" (másodiknak), abból nagyon kevés van...
Sokkal jobba k (voltak)azok a cikkek, amikor emberközelibb, könnyebben megfizethető autókról írtatok.

Ja, és a hasznaltauto.hu-nak akaratlanul is nagyobb reklámot csináltatok mint az expressznek.... :)

Krisi 2008.10.31. 23:57:14

Mekkora egy fos lett ez az autonánia sorozat, mióta eladta a lelkét a Totalcar a fos express.hu-nak, de tényleg. És ezt most komolyan.

Ez az évszázad lejárató szövege, hogy "a Honda S2000-es meg a Nissan 350Z, de előbbiből nem találtam egyet sem az expressz.hu-n, utóbbiból pedig mindössze egy darab volt, az is jó drágán"

Baszki, használtautón S2000-ből 14, 350Z-ből 20 darab van.

Kezdtek szánalmas kategóriába menni, jóhogymárnem az iwiw-es apróban názitek a kocsikat.

Szerintem kurva gyorsan el kéne felejteni ezt az expressz.hu-t, nincs ott kiscsikó, mert nincs lófasz se :)

Témához hozzászólva pedig szerintem a Z3-asok a legszebbek, viszont az S2000 és az MX-5 a legjobb. Utóbbi lehet, hogy valaki szerint "gyenge", én, mint átlagos földi halandó azért örülnék egy olyan gyenge autónak, mint egy MX-5.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.01. 00:07:11

A régebbi Mx-5 az 1.6-os F Astrákkal egyforma gyorsulást produkál..
Annyira azért tényleg nincs ott a szeren.
Hiába van alatta jó futómű, ha nem tud a kanyar előtt eléggé felgyorsulni. :)

Krisi 2008.11.01. 00:09:10

És nem tudom elégszer kiemelni, hogy ehhez a rovathoz használtautó.hu és mobile.de illene. Ez olyan egyértelmű, mint hogy húst a hentesnél veszek, zöldségest meg a zöldségestől.

(tipp Gyulavitéznek: legközelebb az első kommentbe írd be mondjuk "neménvagyokgyulavitéz" néven, hogy a használtautón vagy más normális hirdetési oldalakon milyen gépek voltak mennyiért, és akkor hitelesebb is lesz, és még a szponzor oldal sem szólhat semmit, mindneki jól jár)

Tudom, tudom, az expressz melléklete a nyomtatott Totalcar, ezért kell itt az ingyen reklám, de tényleg szánalmas.

Az meg már tényleg kötekedés kategória, hogy akinek van négymillió forintja játszós autóra, az nem rest kimenni egy jó példányért Németországba, ahol nem kúrják át.

Wector 2008.11.01. 00:12:07

Ez kesz!! 4 misiert meg a Peugeot Boxer is hogy odaver a szerencsetlen S2000-nek... dizel+turbo+3szemely+ felallsz benne hatul.

Krisi 2008.11.01. 00:13:38

AP:

Lehet, hogy papíron ugyanúgy gyorsul, de azért élményben nem éppen ugyanaz a kategória, ez szerintem egyértelmű.

Persze ha neked arra kell a kocsi, hogy a sztrítrészereket lenyomd a lámpánál, akkor vegyél valami mást :)

Nekem élményautónál az kell, hogy a szerpentineken fülig érő vigyorral tekerjem a kormányt és rugdaljam a kuplungot :D

velo · http://www.astra-coupe.hu 2008.11.01. 00:16:52

Egész nap nyomon követtem az eseményeket. Hát nemsemmi :D Ilyen oltást se kaptak még az Expresszesek meg a TC. Egyébként egyetértek, egyre jobban esik a színvonal, egyre több a gagyi teszt, többet megtudunk néha egy tundrán élő állat orrváladékának színéről mint magáról az autóról... Persze, kell ez is, jó hogy vannak ilyen keretes részek, de míg egyes márkáknál a mérhetetlen fényezés megy másoknál csak a fikázás (tisztelet a kevés kivételnek). Jellenzően a TC-n utálnak mindent ami Opel, és magasztalnak mindent ami Mazda és így tovább... Persze, vannak kivételek, az Insignia írás meglepően normális hangvételű.

Ennek meg igazán semmi értelmét nem látom, hogy expresszezzünk össze 4milláért kétüléses cabriót amiben nagy motor van. Szánalmas, meg is kapta a TC az eddigi 120+ hszben a magáét... vakarhatják is a fejüket, nagy a csend szerkesztőségi részről...

Nézzétek mi van most a TC főoldalán:
1. Bemutató (Golf VI)
2. Belsőség
3. Napi bölcsesség
4. Belsőség
5. Próba (Ford Ka)
6. Belsőség
7. Törés
8. Belsőség

a 8db fő boxban van 4db (!) belsőség poszt, meg 4 egyéb. Régen, mikor megszerettem a TC-t szinte csak tesztek voltak. Összehasonlító tesztek is, pl amikor 4-5 hasonló kategóriás autót vetettek össze. Most meg szinte semmi. Ha van, akkoris semmi értéke nincs. Anno a tévéműsor hatására kezdtem el TC-t olvasni, és jókat derültem az írásokon. Sajna ez az érzés sehol nincs. Beleolvasok egy cikk első bekezdésébe és vagy azért nem olvasom el, mert látom, hogy végig élből fikázzák majd, vagy azért, mert látom hogy pl a kör alakú kormánykereket is isteni magasságokba emelik egyeseknél.

Egyre szarabb a Totalcar. Ez van.

Négy milla alatt meg tessék bitang cabrio:
www.hasznaltauto.hu/2372335_opel_astra_2002

közel 200 paci. És ha a 2 ülés a baj? Többnek úgysem igazán kényelmes :D Persze lesz majd aki leszólja, hogy csak egy Opel, urambocsá' egy Astra, meghogy elsőkerekes blabla, de én akkor is ezt venném...

Krisi 2008.11.01. 00:23:41

Mondjuk jobban belegondolva szerintem még mindig a használtautó.hu a fő szponzor, mert ennél jobb reklám nekik nincs: ezek után ki fogja figyelni az expressz.hu-t???

:)

GGG77 2008.11.01. 00:30:38

Hát igen, összehasonlító teszt kb évente 2 ha van...

GGG77 2008.11.01. 00:44:32

Pl ott volt anno a Lamborghini hét. Jó ötlet volt.
És a folytatás?
Porsche, Ferrari, stb...?


És mondom még egyszer: az összehasonlítók az igazán érdekesek egy autós oldalon.

kujoon 2008.11.01. 00:48:32

hogyaszondja: automata, nem hímeknek való, stb...

talán próbálj ki egy rendes automata váltót, lehet, másképp beszélnél.De addig meg rángassad csak, meg kuplungoljál, mig ki nerm érsz a városi dugóból 100 méterenként 6000-et.Nagytudású.

GGG77 2008.11.01. 00:53:09

"Én a helyedben bele irtam volna a MG F, MG TF-et is. gyönyörű autók, középmotorosok (ráadásul 1.8as honda motor license alapján). Kevés van belőlük, és az áruk sem vészes. Ráadásul piszkosul mennek. Az alkatrész meg szervizelés már más kerdés :D."

Egyértelműen. Viszont az Alfa Spider, hogyan került be, nem is értem...
Boxster király autó, de nekem nem jön be a forma.

thetriggerhappy 2008.11.01. 00:57:59

loláb,

nem tudom elégszer leírni: ha egy ismerős bepókhálósodott szélvédőjéből azt a következtetést vonod le, hogy a barchetta egy rossz autó, a te bajod. csak ezt szerintem ne nagyon terjeszd ismeretlenek között, mert még kinevetnek, ettől meg szívesen megkímélnélek.

Seca81 2008.11.01. 01:06:59

Ez a szép autó srácok! Tökéletes arányok, tökéletes forma! Nekem is gyerekkori (és jelenlegi) álmom...

www.452-engines.com/uploaded_images/Mazda-rx7-3rd-generation01-715476.jpg

S2000 2008.11.01. 04:12:53

"És mondom még egyszer: az összehasonlítók az igazán érdekesek egy autós oldalon."

Szerintem is! Ezekből több kellene.

US 99.5 (törölt) 2008.11.01. 10:07:40

AnyádnakPalánkot:

Mutassál már nekem olyan 1.6-os F Asztmát, ami 9.5 körül van 100-on !? Ne nagyobb motorral, hanem 1.6-al. GSI nem ér, mert akkor azt mondom, hogy 1.8-as mx-5 vagy a még kevesebbek által ismert 2.0-es turbó!

US 99.5 (törölt) 2008.11.01. 10:13:12

AnyádnakPalánkot:

Ja igen, s nincs a világon az az átalakítás, amivel nem, hogy az F Asztma de bármelyik másik Asztma megközelítsen feelingben csak egy kicsit is egy mx-5-öt! Túl sok kéne hozzá. Sorolom: 50-50% súlyelosztás, hátsókerék meghajtás, váltó közvetlen megy bele a kuplungba, alacsony súlypont(nincsen teteje)

US 99.5 (törölt) 2008.11.01. 10:19:27

Totalcar-ra visszatérve, valami már nem a régi és sose lesz az többé. Van az ugye, hogy pénz beszél, kutya ugat. Jelenleg ez van. Objektív teszt már nagyon-nagyon régen nem született. Az utolsó kb. még valahol a Karotta és Winkler korszakban volt talán. Azóta csak ömlik a hülyeség a belsőségben, értékelhető információkat nem kapnak az olvasok, a használt autó tesztek is szép lassan elfogynak, bár igazán soha nem is indultak be. Reklámszaga van az egész oldalnak és minden cikknek. Minden jó, akinek a tulajdonosa ad autót és pénzt, és minden szar, akié nem ad. :(

Rocko- 2008.11.01. 10:51:08

kujoon 2008.11.01. 00:48:32
igen, mert hát nyilván városban használná az autót, rögtön rakjunk bele dízelmotort, meg a kormányba city módot. lol.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.01. 11:41:52

A fíling egy dolog, de sima gyorsulásban ugyanott van.
És én azt írtam, hogy ugyanúgy gyorsul.
Nem kell ám mindenbe belekötni, amit írok.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.01. 11:43:56

Krisi: kicsit vicces, ha egy úgymond élményautóval vagy sportautóval nem tudom lenyomni a lámpánál a részereket, ha úgy adódik.
A szerpentin nagyon izgalmas, én meg az Alföldön lakom. :P Itt hosszú egyenesek vannak, ahová motorerő kell. Baszhatod a súlyeloszlást. :)

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.01. 11:45:43

Ja és tudom, hogy nagyon magamból indulok ki, de ez van. Más biztos a szomszédból meg a takarítónőből. :)

HöZsö 2008.11.01. 12:19:05

Ezek közül csak MX5-öt.Ja hogy az nincs benne a listában? Hát, akkor is :)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2008.11.01. 13:36:33

BMW850 az még mindig nagyon állat.

ommm 2008.11.01. 14:16:56

vakarhatják is a fejüket, nagy a csend szerkesztőségi részről...

ünnep van, hétvége. jóember. dolgozni is kell, emlékezni is kell. csak én vagyok olyan hülye, hogy ilyenkor is itt lógok.

Vágási Matyi 2008.11.01. 15:00:36

végre írták páran az MG TF-et. nálam az tökéletesen megfelelne játszós autónak. teljesítményben, mindenben. esetleg egy faceliftes porsche boxster még jöhetne, vagy egy régebbin vásárlás után helyből első lámpacsere :)
vagy egy Z3 coupé, ááá. vagy Z8, mert gyönyörű. vagy egy MX-5. vagy...

kockásfülűnyúl 2008.11.01. 15:35:55

___hews-

MG TF. A kínai?

Jaaa, Z8, Kirááály!

BTO11 2008.11.01. 15:39:17

Seca81 2008.11.01. 01:06:59

na e kicsit öregebb, de az átlagos paaszt autósnak e még nem oly drága jáccos autó,de nem is bika sajna.
www.hasznaltauto.hu/2437868_mazda_rx7_1982

BTO11 2008.11.01. 15:43:39

na a másik ami ien van ottan hirdetve az mán azé nem LE szegény!
D:))
www.hasznaltauto.hu/2364947_mazda_rx7_1989

ja és ez sem oan drága árban.

Spiritmonger 2008.11.01. 16:18:37

ez a 4 milliós határ nagyon magas

itt a totalcaron nem tudom miért, de nagy divat a hátsókerékhajtás, az automata, a dízel, és egyéb, a vezetési élményt rontó tételek mániákus dicsőítése, nem beszélve az autóformájú, 4 ajtós gépek fikázásáról

PEDIG, az autó alapvetően 4 ajtós,(esetleg kombi) nagy benzinmotorral szerelt, és lehetőség szerint összkerékhajtású, és szigorúan manuális váltóval felszerelt közlekedési eszköz

azért nem dízel, az a munkagépeké, azért nem automata, az buziknak való, azért nem ferde/csapott hátú, mert az ízléstelen, valamint a csomagtartó is hiányzik róla, és azért nem hátsókerekes, mert az télen nem igazán használható, ráadásul nagy teljesítményhez az állandó, központi diffis vagy torsenes összkerék a legjobb, minden más csak szükségmegoldás

a bmw az jellemhiba, nem autómárka

szamurájkardot és autót japán gyártmányt kell beszerezni, egyedül a g merci a kivétel az utóbbiakban

na, ennyi hirtelen ami feljött

ja, a végére, miért nem a használtauto.hu-n keresgélnek?

US 99.5 (törölt) 2008.11.01. 17:06:01

Spiritmonger:

Az autó az hátsókerekes! Mindig is az volt az kezdetektől fogva, minden más megoldás kényszermegoldás. Ahol számít az élvezet, számít a teljesítmény számít a presztízs, ott hátsókerék van. Ez igaz a világ legdrágább autóira és a presztízsmárkákra is(természetesen az Audi nem tartozik ide és soha nem is fog).

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.11.01. 17:50:41

"Bánki Donát 1902-ben elsőkerékhajtású autót tervezett, aminek Csonka János készítette a motorját."

Ehem, ez a két hülyegyerek is folyton kényszermegoldások után kutatott... :)

Spiritmonger 2008.11.01. 18:02:31

us 99.5!

igazad van, minden esetben, ahol számít a presztizs, még az olyan nem ismert és nem rajongott márkáknál is, mint a lamborghini, a bugatti, a bentley, sőt, olykor a porsche és a mercedes esetében is, szóval ezeknél is az új típusokban bizony összkerékhajtás van

élvezeti értékhez, bár szubjektív, egy jó összkerekes kocsival, murván vagy havon nagyobbat lehet autózni, mint bármilyen hátsókerekes géppel akárhol, a menetbiztonságról nem is beszélve

amúgy, hogy a cikkhez visszatérjünk, kétüléses nyitott gép, bika, és négymillió alatti, akkor tuti választás, ami erős, bika, jól néz ki, kétüléses, akkor egy ilyen van, a Mitsubishi 3000GT VR-4 kabrió

kockásfülűnyúl 2008.11.01. 18:29:17

No, az autó! Csak hogy tisztán lássunk!

-Hátsókerékhajtás
-Legalább 5000 cm3
-Benzines
-Vényócas
-Ha lehet két ajtós, de ha négy asse baj
-Minimum 300 kanca

Minőség az legyen japán!

A Zényóc viszont továbbra is roadster etalon.

kockásfülűnyúl 2008.11.01. 18:38:55

Ja, meg ha jó erős a gép, az automata egyenesen király dolog tud lenni.
Nincs nagyobb köcsögség, mint egész nap egy rudat markolászni:D

Shadowbull 2008.11.01. 19:00:41

gnme 2008.10.31. 19:54:37
"Nem tudom mit kell itt a BMW-t ajnározni.

Olyan emberek tervezik akik reggel fél kilencig kávéznak, 9-kor reggeli szünetük van, déltől egyig a kantinban trécselnek, délután négykor hazamennek ha kell ha nem.

Nemrég végeztek az egyetemen ..

Szarnak azok arra kik és miből és hogyan rakják össze az autókat."


Istenem, ezen de jot rohogtem :)))

sb

29 Palms 2008.11.01. 19:01:49

Spiritmonger, ha esetleg célpont lenne a linkelt autó, akkor megspórolok neked egy utat Kecskemétre. Az a 3000GT csúnyán törött volt és nem túl igényesen javították. Ha csak szimplán tökön szúrod magad, akkor is szenvedsz, de megspórolsz 2,2 milliót.

Shadowbull 2008.11.01. 19:01:58

"lasd GT-R vs. 997 Turbo, hja kerem, a presztizs mindenekfelett "

Hömm, azt valojaban senki nem tudja, keres-e a Nissan akar egy fillert is a GT-R-rel, de azt gyanitom, hogy semennyit, sot.

sb

Spiritmonger 2008.11.01. 19:27:03

29 Palms!

köszi az infot, de sajnos nem veszek mostanság sportkocsit, ilyet különösen nem, a szerelőim is lebeszéltek róla anno, pedig sokáig esélyes volt a típus, de lett belőle egy maxima v6, ami a tuti, hely is van benne, erős, és imádnivaló

majd, ha valaha lesz egy kis lovetta, akkor németországból, vagy az usaból esetleg, de még tudok várni pár évet

kockásfülűnyúl 2008.11.01. 19:34:53

Pénzhiány esetén a Maxima V6 tökéletes, ráadásul japán.
Ha lábra állok, veszek is egyet, ugyanis nekem sincs pénzem:)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2008.11.01. 19:35:47

Automata dízel négykerekes kombi?
Ezt hol álmodtad?"
már a 124 es merciből is volt ilyen:
www.hasznaltauto.hu/2096591_mercedes-benz_124_1993

kockásfülűnyúl 2008.11.01. 19:59:32

Hát ez aztán.........

:DDDDD

madbalee 2008.11.01. 20:28:08

Mivel még nem volt: Bika kétülésesnek NSX-et is lehetne választani. Mondjuk 4 millába nemigen fér be:(

Rocko- 2008.11.01. 20:50:08

kockásfülűnyúl 2008.11.01. 18:29:17
és létezik ilyen?

Gyurma73 · https://plus.google.com 2008.11.01. 21:10:12

japánban én sem találtam ilyet

Sheff Bácsi 2008.11.01. 21:32:59

Irta valaki hogy a MG TF kinai.

Tényleg megvette valamelyik kinai autokonszern a MG-t szöröstül böröstül, egy ujabb szomorú példa arra hogy az angol autógyártás hogy megy le (ment le) a lejtőn. A TF-et elvileg már ujra gyárjtják változatlanul Longbrigdeben, sőt még egy zárt kupé változatot is ki akarnak belőle hozni. Ha a minőség marad a régi, akkor legalább nem lesz még egy kihalt angol autómárka.

Spiritmonger 2008.11.01. 21:47:03

gyurma!

szerintem hirsbach sch-val írja a nevét, talán hirschbachként

de komolytalan a történet, ennyi pénzért vettem 2003-as maximát, 3500-as motorral és kéziváltóval

kockásfülűnyúl 2008.11.01. 22:14:31

Rocko-

elnézést, egy csöppet lemaradtam, nem értem a kérdést.

325i 2008.11.01. 22:21:10

Jó estét!

US 99.5,
elég jól látod a dolgokat, kb mindennel egyetértek amit eddig írtál.

Spiritmonger,

Igencsak elvakultan, ugyanakkor szűklátókörűen állsz a témához.
Az autó kezdetben hátsókerekes volt, az összkerékhajtás egy "speciálisabb" felhasználási igény (terep, szar idő, stb.....) szülötte, bár megjegyzem sok helyzetben tényleg nincs alternatívája.
De arra a célra, amire pl én és még sokan mások használjuk a hátsókerékhajátás az ideális.
Az élvezetről most nem akarok ömlengeni, aki tudja az úgyis tudja, milyen jó is egy igazán durva hegyi szerpentinen, nagyon szűk visszafordítókban végigcsúsztatni, szépen, érzéssel,
közben érezni, hogy te uralod, és nem akar az orra kicsúszni előre.

A japán témához annyit, hogy van akinek meg csak az olasz az isten, van akinek csak a német (pl nekem) és van akinek a koreai:)

A BMW jellemhiba?
Ez milyen kijelentés?
Nekem tehát sokkal rosszabb a jellemem mint neked, vagy bármelyik nembmwtulajnak?
És miért? Nem is ismersz...
És ha valaki azt mondaná, hogy aki japán autót vesz, az az igénytelenség netovábbja?
Az európai autók szerelmesei európai értékrend szerint választanak, (európai formák, vonások, enteriőr, stb...)
Miért kell ilyeneket így kijelenteni?
És akkor ezt most mindenki higyje el, és punktum? :)
Remélem nem neheztelsz, amiért jellemtelen szar bmw-sként kétségbevontam a kétségbevonhatatlant...
pf...

kockásfülűnyúl 2008.11.01. 22:33:14

325i-

No, ha már te írtál, akkor a tiedre reagálok.
Egyetértek, kinek a pap, kinek a neje. Nálam ugyan a japánok jönnek be (Esztétikai igénytelenség? Nemtom), nem vagyok elhalva a némettől, de nincs olyan márka aminek legalább egy típusa ne tetszene.
Ha annyi pénzem volna, mint amennyi nem van, egy régi amcsi teknőt vennék. Mivel viszont nincs, valószínű, marad az a fránya Maxima. Micra után nagy előrelépés. Viszont se nem vényóc, se nem hátsókerékhajtás, szóval csak használni fogom. (Ja, de automata lesz!)

325i 2008.11.01. 22:35:06

Ja, még annyit, hogy SOHA nem volt problémám télen hátsókerekes autómmal (és máséval sem) - kipörgésgátló NINCS, de sperr VAN - sem itthon, sem az Alpokban, sem pedig egész Németországban.
Viszont ezekre az útjaimra azóta is mint a legélvezetesebb autós túráimra emlékszem vissza.
Megint micsoda jellemhiba:)

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.01. 22:38:07

"Az élvezetről most nem akarok ömlengeni, aki tudja az úgyis tudja, milyen jó is egy igazán durva hegyi szerpentinen, nagyon szűk visszafordítókban végigcsúsztatni, szépen, érzéssel,
közben érezni, hogy te uralod, és nem akar az orra kicsúszni előre."

A legjobb autóversenyzők is odaverik néha, a lezárt pályán.
Hajrá!

325i 2008.11.01. 22:43:27

Kockásfülü,

Thx, ez megtisztelő:)
Ha nem választhatnék németet, semmit, 1000x inkább egy maximába ülnék mint pl bármelyik nemjapán-de keleti márkába, vagy pl. bármelyik hondába.
Másoknak az olasz autók dicsősége vérremenően védendő bármikor, pl az Alfa tulajok ugyanolyan fanatikusak, mint a BMW-sek Mercisek.
Szerintem az ha valaki BMW-tulaj, az még nem jelenti automatikusan hogy BMS-s, legalább is igazi-BMW-s, de ez igaz a Mercire, Alfára és még sokat említhetnék.
Jellemhiba? Én ezt egyik márkára se mondanám - pedig van amit ki nem állhatok - ezzel a hozzáállással nem azonosulhat az, ki tényleg szereti az autókat (nemcsak vezetni, hanem mint egyfajta technikai csemegét).
Na nem offolok tovább.

325i 2008.11.01. 22:49:52

Anyádnakpalánkot,
igazad van, de az alulkormányzottság könnyebben előidézhető elsőkerékhajtásnál, ez fizika, TÉNY, nem én találtam ki.
Idáig milyen hajtásrendszerű autókat használtál? Mármint amit nem csak egy próbaúton...

Rocko- 2008.11.02. 00:10:52

kockásfülűnyúl 2008.11.01. 22:14:31
kröültírtál egy autót, ami tudomásom szerint nem nagyon létezik. :)

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.02. 00:19:43

Az első saját autóm betonra keményített futóműves, porig ültetett, hegesztett difis kocka volt..
Szerinted hogy közlekedtem vele? :))
De CSAK éjszaka, olyan helyen ahol volt rendes közvilágítás, és láthatólag sehol senki.

kockásfülűnyúl 2008.11.02. 00:30:41

Rocko-

Pontiac GTO és társai. Nem japán minőség igyan, de az külön mondat volt.
Így egyben viszont tényleg nincs. Milyen kár:))

kockásfülűnyúl 2008.11.02. 00:32:18

Nem igyan, hnem ugyan. Le kéne már feküdni:)

Na csalán!

325i 2008.11.02. 00:44:24

Anyádnakpalánkot,
a "klasszikus" :)
a heggesztett diff. kemény

huborka 2008.11.02. 10:29:08

Szerintem nincs tökéletes autó, mindet lehet szeretni, utálni valamiért. például a zsiga is ilyen egy kényelmetlen szar, de azért feláll a szőr a hátamon, amikor meghallok egy szépen megépített "sírós" váltós példányt.
Egyszer azért szeretnék egy nagyköbcenti-sokhenger párost, nem FH16-ra gondoltam, bár az is 600 paci felett van ;) és hátsókerekes...

foolproof 2008.11.02. 10:34:14


"Hömm, azt valojaban senki nem tudja, keres-e a Nissan akar egy fillert is a GT-R-rel, de azt gyanitom, hogy semennyit, sot.

sb"

Na vegre, egy autogyar,amelyiket nem csak a sajat zsebenek tomkodese erdekli:)

Gyanitom, hogy ezert is lesz a kocsibol egyfajta kultusztargy, amilyenek mar az elozo generacioi is voltak, mig a 997 T csak egy eppen aktualis yuppie-szeker marad (evolution over revolution) ;-). Bar ezt Wiedeking bacsi biztos nem banja. De viccesnek talalom azt is, amikor eppen a stuttgartiak csapnak hirverest a japcsiknak, meg sirnak, hogy a gonosz kamikazek biztos` egy tuningolt szutyokkal alaztak meg a sajat jatszoterukon oket. Barmi is legyen az igazsag, azert jolesik latni, hogy egy kis elszantasagert a japanoknak sem kell rohanni a szomszedba.

Valahol olvastam arrol, az angol szakujsagirok kezdenek lazadozni, hogy nekik ne hazudozzon a Nissan UK mindenfele marhasagot a "473 bhp" nevleges teljesitmenyrol, hiszen ezt nem tartjak egyszeruen elegendonek ahhoz a vadulashoz kepest, amit a GT-R muvel. Ovatos becslesek szerint is vagy 50-80 bhp-t csaltak lefele.

Egyebkent a ZR-1 is akciosnak mondhato a kategoriaban, igaz, azt egy Porker-ral egy mondatban emliteni is szentsegtores;-)

bal!nt 2008.11.02. 11:15:49

én ezt is számításba venném, hátha le lehet alkudni 4 millóra:
www.hasznaltauto.hu/2479836_opel_speedster_2002

Rocko- 2008.11.02. 11:23:40

kockásfülűnyúl 2008.11.02. 00:30:41
na hát ez az, nekem az 5000 ccm-en ÉS japánon akadt meg a szemem. :)

kockásfülűnyúl 2008.11.02. 11:25:54

Japán V8-asok. Kicsit utána néztem, hogy ne csak hülyeségeket irkáljak.

A Lexus és az Infiniti kivételével, a teljesség igénye nélkül:

Nissan Cima 4.1 V8, Leopard 4.1 V8, President 4.5 V8

Toyota Crown 4.0 V8, Soarer 4.0 V8, Celsior 4.0 V8

Ezek bő tíz éves teknők, a maiak annyira nem foglalkoztatnak.
Egyik sem kétszemélyes, nem is kétajtós, meg nem 300 lovas. A japánokat biztos nem hozza lázba a nyolc henger.

Ja, meg az egyetlen japán V12-es a Toyota Century-ban öt literrel és szerény 280 lóval.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2008.11.02. 11:29:22

ezek v8 ak de nem 5000 köbcentisek.!!

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2008.11.02. 11:39:17

OFF:

Azt hittem leesek a székről :-)

totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=87821

"A többi autós csak csodálkozik, hogy mi ez a villám itt, Porsche vezetők pislognak értetlenkedve.
100 körül mintha alábbhagyna a lendület, de ez becsapás, ezután kezd csak igazán gyorsulni" - ehhez nincs mit hozzáfűzni :-)

Amúgy ha sportkocsi, akkor az álmom még mindig egy jó kis Porsche. Viszont valaki itt írt a Mitsubishi 3000 GT-ről. Nekem volt az amerikai változatából hajdanán (Dodge Stealth,) biturbo, hát az egy állat gép volt. 4 milliós árkategóriában agyonveri a sokak által istenként tisztelt (játékautó) MX5öt élményben, erőben, mindenben :-)

kockásfülűnyúl 2008.11.02. 11:41:51

Gyurma73-

Ez igaz. Csak amilyen tulok vagyok, azért forgolódtam egész éjjel, mert a japán V8-asokon törtem a fejem. Ezért írtam le ezeket. De azért a Suprába belefért volna egy ilyen 4.0-es kihegyezve. Többet eladtak volna sztem:)

Shadowbull 2008.11.02. 11:55:39

"Na vegre, egy autogyar,amelyiket nem csak a sajat zsebenek tomkodese erdekli:) "

Varjuk ki a veget.

"a 997 T csak egy eppen aktualis yuppie-szeker marad"

Ez azert igy nagyon vicces... A Porsche Turbot lefikazni asszem nem kis onbizalomra vall :)


"De viccesnek talalom azt is, amikor eppen a stuttgartiak csapnak hirverest a japcsiknak, meg sirnak, hogy a gonosz kamikazek biztos` egy tuningolt szutyokkal alaztak meg a sajat jatszoterukon oket."

Ami igen valoszinu, hogy az a GT-R messze nem a gyari specifikaciok szerinti volt. Plane hogy a Porsche vett egyet, es lemerte sajat maga.

"Ovatos becslesek szerint is vagy 50-80 bhp-t csaltak lefele."

Hat ez az. Ugye ezzel az a gond, hogyha amit megveszel a boltba, meg nem tudja ezeket.

sb

w a s d 2008.11.02. 12:12:08

@ foolproof 2008.11.02. 10:34:14

"...
Egyebkent a ZR-1 is akciosnak mondhato a kategoriaban, igaz, azt egy Porker-ral egy mondatban emliteni is szentsegtores;-) "

Nem azért, de szerintem a Corvette még mindig rangosabb, mint egy Nissan.

Ami meg vicces, japánok itt erőlködnek mindenféle csúcstechnikával, ilyen olyan számítógép vezérelte összkerékhajtással, dupla kuplung, mit tudom én, mi minden, amerikaiak meg beledobnak a laprugós gépbe egy kompresszoros, OHV V8- at (meg persze az egészet rendesen megtervezik), és máris minimum egy szinten van vele.:D

Spiritmonger 2008.11.02. 12:26:18

az a corvette előttem is rejtély

néha gondolok rá, mit lehetne kihozni a zr1-ből, vagy egy viperből, olyan specifikációval, hogy a motorblokk végre kapna egy normális, dohc, hengerenkénti 4 szeleppel rendelkező hengerfejet, meg egy jó 50-50%-ra beállított, zárható torsenes összkerékhajtást, persze szigorúan mechanikusat
valami hasonló lehetne, mint anno a b csoportos audi quattrok, amik még a forma 1 autóit is gyalázták

miért nincs ilyen, persze amerikai áron?

Spiritmonger 2008.11.02. 12:32:49

jellemhibára vissza

nekem is volt bmw-m, x5-öt hajtottam, nem volt rossz, sőt, olykor vezettem az új hetest is

nem rosszak, de hely egyikben sincs, a kényelem is max viszonylagos, ellenben a közlekedés résztvevőinek a magatartása egyértelműen megváltozott a korábbi autóimmal tapasztaltakhoz képest

és a bmw-nek megvan a rossz járulékos eleme, hogy a márka túl népszerű több olyan réteg körében, akikkel én véletlenül sem akarok azonosulni, pl a városi hülyegyerek az e30/36 kupékkal, vagy a falusi cigányvajda és társasága a pár éves ötös/hetesekkel, esetleg a fuxos/kigyúrt/kopasz/bűnöző köcsögök a zsír új gépekkel

ezért jellemhiba a bmw, noha én is élveztem az enyémet

foolproof 2008.11.02. 13:08:49

@ sb bacsi,

"Ez azert igy nagyon vicces... A Porsche Turbot lefikazni asszem nem kis onbizalomra vall :)"

A "yuppie-szeker" kitetel ugyan miota lefikazas? Epp` azer` lehet erte kerni verfagyaszto osszeget! Lehet ezzel vitatkozni, de ez attol meg teny.

De azert mutass mar nekem valamit a 997 T-n, ami hasonloan radikalis valtas a 996-hoz kepest, mint amennyire a mostani GT-R az a korabbi gepekhez viszonyitva. En inkabb a GT-R-t tartom kultuszgyanus autonak, meg a mentalitast, ami mogotte van. A Porsche-nak is meg van nimbusza, csak ugye az mas arkategoria kisse. Ja, es pont emiatt mondjuk a GT-R divizio nem is igazan erzi a credit-crunchot(keszlet eladva 2009-10), de a londoni meno Porsche-szalonok egyszeruen bedugultak az uj es hasznalt auto keszlettol. Lesz meg itt Porker 0%-os hitelre! Egyebkent az Aston Martin-nal mar most is van, barmelyik modellre ervenyes zero%-os hitelkonstrukcio. Lehet, most kene beruhazni egybe, csak meg megvarom, mig onero sem kell ;-)

Shadowbull 2008.11.02. 13:18:54

"De azert mutass mar nekem valamit a 997 T-n, ami hasonloan radikalis valtas a 996-hoz kepest"

Pont ezert szeretjuk a 911-et. Egy hagyomanyos elrendezes, a vegletekig finomitva.

Nem csinalatnal orrmotoros, transaxle 911-et, mert az nem lenne 911 tobbe.

Azert abban megegyezhetunk, hogy a Porsche muszaki tudasa, innovacios kepessege nem igazan kerdojelezheto meg.

A GT-R pedig egy kivalo auto, ez nem kerdes.

Lehet hogy jobb is mint a 911.

Csak az egesz korido-kavarosdi gyanus egy picinket.

Nem hiszem, hogy a Porsche ki merte volna mondani, hogy a Nissan trukkozott, ha nem lenne 100%ig biztos benne.

sb

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2008.11.02. 13:50:35

Szerintem értelme nem sok van ennek a köridőzésnek, egyik oldalról sem, viszont az azért érdekes, hogy mikor nemrég a Porsche vett egy GT-R-t, és a saját pilótái (akik bizonyára japán társaikhoz hasonlóan szintén nem friss jogsisok) kőröztek vele a pályán, majd' fél perccel lassabbat ment, mint amivel a Nissan kérkedik. Fél perc pedig gyanítom nincs a pilóták tudása között...

foolproof: a Porschét pont azért szeretjük (akik szeretjük), mert egy Porschén sosem kell olyan forradalmi megoldásoktól tépni a hajunkat, mint egy-egy újonnan bemutatott japán gépen. És emellett:
"Azert abban megegyezhetunk, hogy a Porsche muszaki tudasa, innovacios kepessege nem igazan kerdojelezheto meg."

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2008.11.02. 13:51:51

Bocsánat, forradalmi újítást (változtatást) akartam írni, nem megoldást :-)

foolproof 2008.11.02. 14:11:04

sb bacsi, megegyezunk, en ugyan nem vitatom, hogy Zuffenhausen nem veletlenul kerult fel az "autos terkepre";-)

Azt hallottam viszont, hogy az ominozus GT-R elegge gyanus gumikkal futotta azt a hirhedt kort a "Zold Pokolban". Lehet, hogy van valami gyari "turbo boost mode, a la KITT" is elrejtve a temerdek kisokos szoftver kozott, a kozponti agyaban a gepnek, ezt aktivaltak, aztan meg jogosan mondjak:Ha` ez bizony full gyari spec.!:-)

Azt viszont nem tudom, hogy a fekpadot raengedtek-e a porsche-sok a Nissanjukra( vagy forditva), mert az is erdekes eredmenyt mutathat(na).

Mar csak abban bizom, hogy a mezei parasztok is hasonloan fickos gepeket kapnak a segguk ala, mint a sjtosok+marketingesek anno!

Krisi 2008.11.02. 15:49:55

AP: még szerencse, hogy nem mindenki egyforma :)

Engem nem az érdekel, hogy kinek a kocsijánál gyorsabb az enyém, mindig lesz olyan, akié gyorsabb lesz, ez tény. Van bennem annyi önuralom, hogy ne versenyezgessek tuningolt swiftekkel meg cicicekkel. Ennyi :)

Pirelli is megmondta, hogy
"Fun is not a straight way"

Krisi 2008.11.02. 15:51:24

Civic akart lenni, csak ez az írás dolog nem megy ma :)

Shadowbull 2008.11.02. 16:43:01

foolproof 2008.11.02. 14:11:04

A Porsche is arra gyanakodik, hogy minimum slickeket kapott. Meg az sem kizart, hogy mas vezerloegyseg volt benne, esetleg kemenyebb futomu.

Raadasul a literteljesitmeny sem olyan eget rengeto, viszonylag konnyen lehet tolni rajta, plane egy korido erejeig.

sb

325i 2008.11.02. 16:58:47

Spiritmonger,

örülök, hogy reagáltál, mert tényleg kíváncsi vagyok mivel indoklod a "jellemhibát", de még most sem tudtál meggyőzni.

Az X5 sajnos pont az a BMW, ami a leginkább ellenszenves az átlagember számára. A 7-es nemkülömben.
De amúgy nem tök mindegy ki mit gondol?
Attól, mert más bunkó "béjjemvésnek", vagy fuxosganxtának vagy akárminek néz, attól én még az általam választott, az én igényeimnek megfelelő járművet vezetem, és ez még semmiképp sem jellemhiba.
Ha valaki azonosul a bunkóbéjjemvés imidzzsel az jellemhiba, de önmagában a BMW márka választása nem az.
Ennyi erővel a Mercisek, Audisok is mind pénzbehajtók/stb?
Nekem régi autóm van, pont E36 (100% "drivers car", bár tudom nincs egy lapon egy X5-tel), de mégsem tartom magam városihülyegyereknek, sőt a környezetem sem.
És érdekes, de a szar régi hülyegyerekautómmal akit lehet beengedek magam elé, nem tolok le senkit az útról, és igyekszem a lehetőségekhez képest előzékenynek tűnni.
És igen, furcsán is néznek sokan, nem értik, hogy akkor most a bunkóbéjjemvés azért villog, hogy takarodjak, vagy hogy jöhetek?

Az autómon nincs semmi csicsa, replika kerék, vagy egyéb bazári cucc.
De megértem a te álláspontod is, X5-tel meg főleg kaphattad a köpködős tekinteteket.
Én külön élvezem, mikor építhetem a pozitív képet a BMW-tulajokról :)
Persze biztos én is unszimpatikus vagyok sok autósnak, akár csak a kocsim miatt, de ha ezen aggódva nem bmw-t választanék, akkor nem is szeretnék igazán vezetni.

Rocko- 2008.11.02. 17:02:38

kockásfülűnyúl 2008.11.02. 11:25:54
naugye. :)

kockásfülűnyúl 2008.11.02. 17:31:16

Rocko-

Há, még a tököm is beléízzadt:D

loláb 2008.11.02. 18:35:31

A köcsögség mostanában sokkal kevésbé autófüggő, és egyre inkább embertípus-függő.
-Vannak ugye a boyracerek, 20-23 évesek, a régi tuning swifttel de a jobban eleresztettek grande puntoval nyomják.
-Vannak a managerek, szigorúan céges autóval, mondeo, vectra, e90-es 3as bmw...
-Vannak a hülyegyerekek, borzasztó szakadt e30-36tal, ritkábban (coure sportivo matricás) alfákkkal.
-Vannak a hvcs-k crx-ekkel, gti kettes golffal, vti civiccel, a csóróbbak kockákkal
-Vannak a behajtók, kerekseggű a6-a8-cal, x5-tel
-Vannak a "vállalkozók", dodge rammal,h2-h3-mal, escalad-dal, egyéb amerikai típusokkal.

Az autó változhat, ami fix, az a bunkó, tolós vezetői stílus.

karlov 2008.11.02. 19:04:39

Az azért vicces,hogy itt mindegy,hogy milyen történet van .Elöbb-utóbb megy a sárral dobálás,ráadásúl úgy,hogy csak ugatják egy egy márka vagy tipus tulajdonságait.
Élmény autónak nem kell racionális választásnak lenni elég ha megengedheted .

Vágási Matyi 2008.11.02. 23:18:04

kockásfülűnyúl 2008.11.01. 15:35:55

a még nem kínai. 2000 valahány környékén lett F-ből TF, és ha jól tudom 2005-ig gyártották.

kockásfülűnyúl 2008.11.03. 00:17:56

Ja, meg a kínait is az UK-ban gyártják, valószínűleg nem kicsi kínai emberkék. Egy angol műsorban láttam egy szösszenetet erről. Kíváncsi vagyok milyen lehet, az "eredetit" alaposan körbeszimatoltam, az tetszett.

Sanyey 2008.11.03. 02:21:15

Volt itt még a kommentek eleje táján egy kolléga, aki felvetette egy G Astra cabrio megvásárlásának lehetőségét... ez sem rossz gondolat, határozottan támogatom.. de (és ez most nemkicsit lessz off) én ezek helyett a full használhatatlan, -és nem mellesleg ehhez képest- k*rva drága csodák helyett megelégednék egy GSi F Astrával is.. 1 tonna, 150 paci, 700!!!ezer!!! környékén lehetséges jobb, megkmélt állapotút találni, szép (de ha nem tetszik átalakítod), van csomitartó, 5 személy, 8 körül/alatt van 100-on, belül Recaro sport ülések, jó esetben bőr kárpittal (természetesen szigorúan fekete).. ez számomra ezerszer vonzóbb ajánlat, mint ezek az itt felsorolt alternatívák.. mivel itt 4 milliós árlimittel kell számolnunk, ha a GSi bármely tulajdonsága nem tetszik, mire ráköltöd a 700-ezres árára a maradék 3,3 milliót, olyan autód lesz, amivel már csúnya dolgokat lehet művelni.. kevés a 150 ló? teszel bele c20let-et (2000ccm, 204paci alapból).. nem szép? átfested, átkasznizod.. szar a kanyarokban? Teszel alá olyan futóművet, mint amilyen azokban az 1.6-os Astrakupás versenyautókban van, amikről az Opel-gyűlölő Karotta is ódákat zengett... ennyi.. de megeshet,h minderre elég lenne 3 milla is.. nem presztízsmárka, de ezek után lehet vele "élményautózni"! nnna, jóccakát! :)

Sanyey 2008.11.03. 02:27:01

majd' elfeledtem.. elsőkerekes.. ez megint egy hosszú történet, ill. "ízlések és pofonok", "kinek a pap, kinek a paprika...".. az tuti, hogy egy hátulkaparóval élvezetes(ebb) állatkodni, főleg a sokat emlegetett "hegyi szerpentinen", de szerintem egy családi Megane-ből átülő Xy összeszarná magát egy GSi-be beülve is..

loláb 2008.11.03. 08:12:50

Én a hétköznapokban egy G astrát hajtok, a legutolsó dolog, amit élményautónak vennék az ennek a kabrio változata lenne...még ha Bertone tervezte is.

Nem értem, hogy egy álmodozáson minek kéritek számon a használhatóságot...nem értitek ennek az autonániának a lényegét.
Most például kifejezetten 2 üléses, különleges, szép, és erős autókról van szó, erre a többség jön az mx-5-tel, amiről már az hatszázadik tesztet is megírták: Ti csak rántotthúst esztek sültkrumplival? Nem? Hát akkor nem jobb néha más autóról is olvasni, mint az (egyébként fantasztikus) mx-5?
Racionális választásokat soroltok fel, mintha Gyulavitéz 4 millió forinttal a zsebében járná a kerekedéseket, hogy mit vegyen az integra mellé...

kockásfülűnyúl 2008.11.03. 10:17:39

No hát ez az kérem. Nem sokan lehetünk itt, akik azon gondolkodnának, milyen "játékautót" vegyenek a fölösleges 4 millájukból. Én sem a matchbox-okat tologatom macis pizsiben az ágyon, de biztos nem fogok venni sem roadstert, sem pedig spidert. Vagyis mi marad?

Sztem mindannyian szeretjük az autókat, innentől meg már csak ízlés kérdése. Álmodozni, meg beszélgetni olyan autókról, amik nem lehetnek a miénk, miért baj? (persze amennyiben ez nem kóros)

velo · http://www.astra-coupe.hu 2008.11.03. 13:02:32

loláb 2008.11.03. 08:12:50

azért egy mezei G Astrát összehasonlítani egy G Coupeval vagy Cabrioval, háááát, elég meredek dolog. Futóműben, motorban, váltóban stb kb egyetlen közös alkatrész sincs. Nekem még a beltérben sem, leszámítva pár kapcsolót és némi műanyag alkatrészt, mivel a bézs bőrhöz barna műszerfal van. Pl Recaro bőrülések vannak benne combtámasszal, mindkét ülés állítható magasságú, fűthető, gyári bőr sportkormány, tempomat és így tovább. Az 1,8 coupek alacsonyabb futóművel vannak, mint a sima mezei g-k, a turbo ehhez képest még lejjebb van, gyári DSA sportfutóművel, gyári TC és ESP-vel, elöl 308 mm-es féktárcsákkal. Gyárilag 192Le és 250nm, 7,2 100-on. Fázis 1el (ECU programozás, csúnyán mondva chiptuning) ~240 LE ~370nm. Ezt még kényelmesen viseli a kuplung, a váltó és minden motoralkatrész is. Ja, EURO4-es. Fázis 1-el 6mp-eket mennek 0-100-on ;) Szerintem ez elég élménydús tud lenni :D (és ehhez párosul egy átlag 9-10 literes fogyasztás, de normálisan használva beéri 8 literrel is).

Szóval nem kell lenézni a G Coupe-t meg Cabriot, csak mert az Astrából lett csinálva.

Mondjuk a Cabrio tényleg injkább csak 2 személynek kényelmes, hátul nemnagyon lehet elférni szerintem, és csomitartó se sok van a tető miatt, viszont a Coupe 4 személynek sokkal kényelmesebb mint pl a sedan vagy az 5ajtós (leszámítva a ki- és beszállást, bár az sem olyan vészes). Hátul nem egy padon ücsörögsz, hanem ott is kagylóülések vannak. És mindehhez alapból 460 literes csomagtér áll rendelkezésre (ami 1150 literes is lehet + hosszú, keskeny tárgyaknak van külön nyitható nyílás a könyöklő mögött - pl sílécnek stb).

Árban is elérhetőek, hétköznapokon is teljes értékűen használhatóak, és ezenfelül élményautózásra sem utolsó...

Persze kinek mi jön be. Nem rábeszélni akarlak, csak elmondtam, hogy a mezei G és a Coupe/Cabrio között azért nemkevés különbség van, és sokmindenkinek okozott már meglepetést :) Ettől függetlenül meg mindenki olyan autót vegyen ami a pénztárcájának, az igényeinek, az elvárásainak és a szívének leginkább megfelel. Peace :)

thetriggerhappy 2008.11.03. 14:30:19

nem vagyok porsche fan (bár elismerem őket, egy kicsit olyan autónak tartom, amit az vesz, akinek sok a pénze, de jó ötlete és képzelőereje annál kevesebb), de a nissan gtr-rel összehasonlítani, maga a vicc.

ültem a nissanban, kb olyan mint egy lepukkantabb prelude belülről.
tipikusan az az autó, amivel ma még lehet menőzni, de 5 év múlva, amikor a jobbkormányos országokban leesik az ára, csak a kínai büfések gyermekei és a félididóta boyracerek jaszkariznak.

az pedig, hogy 1265le-s, senkit nem érdekel, ugyanis a vevők nem a különböző ringekre veszik az autójukat.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.03. 14:32:36

Kényelmetlen, hangos, zabál, de mégis imádtam..
A hegesztettel csak az a probléma, hogy akkor is úszik a hátulja, amikor nem feltétlenül akarod.
Az biztos, hogy elég jól megtanított egyrészt vezetni, másrészt autót buherálni. Sajnálom azt, akinek ez kimaradt, és saját autónak egy puhácska lélektelen kis műanyag szappantartót választott.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.03. 14:33:47

"az pedig, hogy 1265le-s, senkit nem érdekel, ugyanis a vevők nem a különböző ringekre veszik az autójukat"

Khm, ebben egy icipicit tévedsz.

thetriggerhappy 2008.11.03. 15:49:46

hidd el, a pár japán driftelőn kívül sokkal többen maradnak a porschénál és tsainál mint a nissannál a pályán versenyzők között is.
és a japánok is azért választják a nissant, mert az amibe ültem, átszámítva alig 8millióért kínálta magát a ginza bemutatótermében, míg egy hasonló porsche-ért kb 4x ennyit kérnek el alsó hangon.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.03. 16:14:23

A japán driftelőket most aztán nagyon elő kell rángatni.
Ez nem nekik szól már.
Elvileg az új gt-r az európai luxus sportautókat akarja megszorongatni, és erre van is esélye. Nehéz, nagy, de kurvajó négykerékhajtása van, iszonyat erős gyárilag már, nagy tartalékok vannak a motorjában és még jól is fordul (aszongyák legalábbis).
..és hadd legyek gonosz, mivel nincs túlbonyolítva, továbbá a japánok csinálják, ezért nem fog szétesni se.
A súlyeloszlása össze se hasonlítható egy Porschéval, nézd meg.

loláb 2008.11.03. 16:32:17

velo,

Nem nézem le, nem is hasonlítom össze csak túl hétköznapinak tartom (a kinézetét). Ha már álmodozok, akkor már valami olyat választanék, aminek a hűtömaszkja nem jön szembe minden 3. autón.
Tévedés ne essék, a G astrámat szeretem, napi rohangálásra tökéletes, nem vágyom másba...legalábbis egyik 3 milliós autó sem kellen helyette.

thetriggerhappy 2008.11.03. 16:50:20

ap,

ez egy luxus sportautó???? láttad már belülről? ültél benne? nem kétlem, tuti, hogy jól megy, biztos tartós lesz, de egy európai autógyár, főleg ha luxus gyártónak tartja magát, ki nem adna ilyen minőséget és kinézetet a kezéből.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.03. 16:55:34

Igen, az. Az ára, a teljesítménye, a design és a benne lévő technika mind ezt mutatja.
Miért, szerinted micsoda?

thetriggerhappy 2008.11.03. 17:24:55

mint írtam, ültem benne.

szerintem egy versenyautó, ami 5 év múlva a tehetősebb jaszkarik kezében megkapja a maga kis neoncsöveit, combvastagságú kipufogóit és az obligát bugyilila fényezést, ahogyan az elődei.

a technikát elismerem, a designja szerintem semmi érdekes, a "presztizse" (legyen ez bmi) pedig konvergál a 0-hoz. egy nissan. amiben semmi rossz nincs, de ez nem az az autómárka, ami megdobogtatja az emberek szívét. egy autó, ami gyárt egy micrát, nehezen képzelhető el presztizs sportautóként.

Seca81 2008.11.03. 17:51:24

"a technikát elismerem, a designja szerintem semmi érdekes, a "presztizse" (legyen ez bmi) pedig konvergál a 0-hoz. egy nissan. amiben semmi rossz nincs, de ez nem az az autómárka, ami megdobogtatja az emberek szívét. egy autó, ami gyárt egy micrát, nehezen képzelhető el presztizs sportautóként."

Nem leszólni a Nissant! Aki mellesleg gyárt még a Micra mellé 1-2 Infinity-t, terepjárókat, megfizethető sportkocsikat... Ami nem azt jelenti, hogy szarabb is a többi "presztizsnek hitt" cirkálónál.
Ex tanárom vett 0 km-es 911-et, azt vette észre, hogy a tetőablakon csöpög be az eső... Ez most persze kirívó példa na de akkor is...
Nekem pedig már minden Porsche ugyanúgy néz ki. Nem is nagyon tetszenek.

Seca81 2008.11.03. 17:52:27

Amúgy pedig RX-7 forever!!!

thetriggerhappy 2008.11.03. 18:30:15

az infinity pont azért lett infinity, hogy ne legyen nissan...a la lexus....akkor most miről is beszélünk?

mint írtam, én sem vagyok porsche rajongó, de azt hiszem, hogy egy negyed másodpercig sem gondolkoznék a kettő között.

Shadowbull 2008.11.03. 19:15:46

"mivel nincs túlbonyolítva, továbbá a japánok csinálják, ezért nem fog szétesni se."

Nincs tulbonyolitva?

Lattad mar a transaxle-t meg az osszkerekhajtasat?

Ha ez nem bonyolult, akkor nemtom mi az.

sb

Krisi 2008.11.03. 20:35:45

Ennyi pénzből én vennék egy Opel Asconát (régi hátsókerekest), belepakolnék egy 200 lovas motort, kötelező fék és futómű tuningok után lenne egy olyan autó, amiből nem jön szembe egy sem, 100%-ig egyedi, és szerintem kurvajól néz ki :)
(A maradék pénzt meg benzinre költeném)
Csak kéne hozzá találni egy kellőképpen őrült szerelőt, akinek van türelme és tudása a feladathoz :)

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.03. 20:36:47

Én nem vagyok isten, csak a privát véleményemet írtam le.. Össze ne vesszetek rajta.
Nem látok bele, de ha azt mondják a nálam tapasztaltabbak, hogy bonyolult és gyakran elromlik, akkor elhiszem.
Az biztos, hogy sok ilyet nem olvastam eddig, mármint kétkerékhajtásúvá váló gt-r-okról.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.03. 20:39:06

A Nissan nem elég nagy brand ahhoz, hogy eladjon egy ilyet?
Szépen megalapozták már a sportautókkal a hírnevüket ahhoz, hogy ezt is el tudják nyomni. Meglátjuk..
Az biztos, hogy egy Ferrari vagy e között nem lenne nehéz a döntés (ha ugyanannyiba kerülnének), hiába gyorsabb, mint pölö egy 430-as, tényleg nem ugyanaz az embléma van a kulcstartón. :)
De így, hogy jóval olcsóbb?

Shadowbull 2008.11.03. 21:25:07

Ketsegtelenul megeri az arat.

En is elfogadnam.

sb

w a s d 2008.11.04. 12:20:15

GT-R- t Best Motoringos (japán, szerintem erősen elfogult...) videóban hasonlították össze Gallardoval, 2 féle 911- gyel, talán NSX- el. A végén ők is azt mondták, hogy _nem_ szupersport- autó, mert ahhoz hiányzik belőle valami, ami a Porscheban, Lamboban megvan, hiába a Lambo volt az egyetlen, ami gyorsabb volt a tesztjükben.

Amúgy terjeng olyasmi a neten, hogy a GT-R váltók némelyike kikapcsolt elektronikával meg- meg adja magát...

Még mindig azt mondom, inkább egy Corvette kéne, ha valamilyen úton- módon ilyen választási lehetőségek elé kerülnék.

velo · http://www.astra-coupe.hu 2008.11.04. 12:52:31

Szerintem az új GT-R nem lett szép. A két előző generációs skylineok sokkal de sokkal szebbek voltak. Úgy néztek ki ahogy ki kell nekik. Nem akartak másnak tűnni, egyszerű, zero formatervű coupek, mégis amiknek a látványától lezsibbadt az ember, aki tudja mi az. Mert a maguk nemében faszák voltak. Nem mondom hogy egyedülállóak, de akár mondhatnám is. A mostani meg... pfff, szupersportautónak akar látszani. Mint egy elrajzolt 350Z. Ha japán autóban kellene gondolkozni, ártól, élvjárattól függetlenül, nálam az előző két Skyline és az NSX a nyerő (abból is ha lehet a bukólámpásat kérném szépen, köszönöm :))

www.travelhead.com/cars/nsx.jpg

Skyline-t meg nem azért szeretik az emberek, mert jajdeszép a design, mert nem. Nem csúnya, de ennyi erővel lehetne Suzuki Baleno formaterve is. Viszont amit tud... és ettől válik szép autóvá, egyedivé és kívánatossá.

www.autogaleria.pl/tapety/img/nissan/nissan_skyline_gt-r_r34_1998_02_m.jpg

valószínűleg ugyanezt a formát egy Opel/Mazda/Ford stb márkanévvel meg 1,6-1,8 motorral senki sem nézné meg csak leszólná, ellenben ha annyit mondasz hogy Skyline, mindenki tudja mi az. És szerintem szerethető autó lenne minden valós vagy vélt hibájával együtt - és elhiszem azt is hogy van neki meg azt is hogy nincs, majd a hozzáértők megmondják, én csak nyálcsorgatok, valószínűleg nem lesz alkalmam megtapasztalni milyen is az együttélés egy ilyen állattal :D
süti beállítások módosítása