Pótpinám egy GPS-tok

  2008. június 28. - Csikós Zsolt Címkék: pina gps

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Öt gang az állólámpában!
2015-07-19 07:25:12

Annyira régóta van hosszú ötödik (hatodik, hetedik és nyolcadik) az autóinkban, hogy már csak a veteránosok

Totalcar a Múzeumok Éjszakáján!
2015-06-18 08:03:55

Ez most más lesz. Most mi állítunk ki autókat, s várjuk, hogy jöjjenek a nézők, lehetőleg jó sokan. Volt

Szép autót keresünk!
2015-06-08 17:52:23

A folyóvizek élővilága után a Totalcar most a kultúra irányába evez: kivesszük a részünket a Múzeumok

Bent a kövület-Pio!
2015-06-02 16:00:17

Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve

Nemsokára indulunk egy Dolomitok-Garda tó-túrára a feleségemmel. Legkevésbé idős motorunkkal megyünk, a 32 éves Kawasakival, a Mindenható és Buddha karöltve adjon neki megbízható, hosszú életet, ez már csak önös érdekből is kívánom.

Motoron azonban használhatatlan a mitfárer, mert mögöttünk ül. Viszont az út kacifántos, mert főútvonalon, az autók között motorozni rossz, alaposan meg kell tervezni a festői szerpentineket, figyelni kell a millió elágazást. A tanktáska átlátszó tetejébe tett térképre pedig nem ajánlatos pislogni, hosszan keresgélni rajta, mert mire megtaláljuk rajta magunkat, szembe jön a kamion. Kell valami szemmagasságban, lehetőleg valami automatizált cucc. Ezért vettem egy GPS-t, olcsót, mert eleve terven felül jött (majd megírom azt is talán), találtam hozzá vízhatlan tokot, motoros tartót, ma reggelre azt is beszereztem. Mindenkinek büszkén megmutogattam, aztán ledobtam az általában mellettem ülő, de ma épp hiányzó velvet.hu-s Marci asztalára.

Aztán valamikor később el akartam csomagolni. Nyúltam érte, de a GPS-tok drótkivezető nyílása alatt észrevettem az éppen a hozzá tartozó ábrát.

Felmarkoltam hát a használati utasítást is. Nem igazán emlékeztem, hogy kaptam volna ilyet, de az én koromban már bármi kieshet az ember fejéből.

Ha már meglett az útmutató, belenéztem. Mi ez a felfújószelep? Mit kell ezen lábbal taposni? Gyanút fogtam. Marci asztalára pillantottam – hát a guminőhöz tartozó útmutatót vettem fel.

Képen egyébként mutatós a Saucy Siren, helyes pofi, semmi műmosoly, inkább hűvösen kedves, és ez a fajta csecs is bejön nekem. Amikor pár napja megvette a Velvet, és megtudtam, hogy Ms. Saucy ezentúl nálunk dolgozik majd, örültem nagyon.

Aztán megismertem élőben is a hölgyet. Basszus, még rendesen ülni se tud.

És a melle… Ennél bármilyen elcseszett, a tyúkól mögött disznóvágó késsel beműtött tejeszacskó is jobb. Hiszen még bimbója sincs. És hát a száját is… khm, zárva tartja, szorosan. Lesújtó csalódást éreztem, rögtön utána mélységes antipátiát.

De hogy azért a kedves olvasó ne tartson teljesen hülyének, megmutatom hogy néz ki a hölgy egyik jellemző testnyílása, és milyen ugyanez a Bags Connection PDA Bag "Big" típusú GPS-tartómén. Látszik a szoros rokonság, de szerintem a tartóé kicsit izgatóbb. Megérte azt az 5700 forintot, most már biztos. Ha esetleg elvesztem a feleségemet a Garda tó felé félúton, lesz mivel vigasztalódnom…

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr57542147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krájzler 2008.06.28. 08:10:25

Csikós te hülye vagy! :D Kellemes kirándulást és balesetmentes kilométereket kívánok! Érezzétek jól magatokat és sok-sok képpel térj haza, lehetnek tájképek is dögivel!

dhrbikes 2008.06.28. 08:12:59

Csatlakozom az előttem szólóhoz :)

Pityu 2008.06.28. 08:33:03

Tisztelt Csikós Úr!

Jó utazást kívánok, gyönyörű tájakon és várok majd beszámolókat is, biztos lesz miről írni :-) !

Egyúttal tisztelettel megkérem tartózkodjon a címben szereplő kifejezésektől, mert úgy gondolom, hogy a Totalcar nem egy bulvárlap.

Azt pedig, hogy "Ha esetleg elvesztem a feleségemet a Garda tó felé félúton, lesz mivel vigasztalódnom…" inkább nem is kommentálom, sajnálom a feleségét, de ő biztos tolerálja...

pukkola 2008.06.28. 08:39:55

láttad már a feleségét?... :)

w a s d 2008.06.28. 08:44:04

Csak én tartom rendkívül vicces rövidítésnek a PNA- t?:D

vadparaszt 2008.06.28. 08:53:28

Balesetmentes utat kívánok Csikós mester, vigyázz magatokra! :)

vadparaszt 2008.06.28. 08:55:27

kocka: nem

én is

most jobb? :)))

Gyuss 2008.06.28. 08:57:01

Szerintem meg ha nem teccik a pina, akkor www.cartoonnetwork.hu

Amúgy meg az ő cikke és azt ír bele amit akar, hacsaknem te vagy a felelős szerkesztő vagy a f@szomtudja mi hogy kiktasd, mit ír le meg mit nem...

baszki de hüje emberek vannak...

Amúgy kurva nagyot röhögtem a címen:D

pukkola 2008.06.28. 09:03:02

hát igen gyuss sorstárs, vagyunk jópáran a hülyék között... :)

KAROTTAFÜGGŐ 2008.06.28. 09:14:24

Te nagyonhülye vagy! :-)
Üdv a klubban:)!
Jó utat!

rekoba 2008.06.28. 09:14:32

ezzel a pinázással sok olvasót veszít a totalcar. Biztos sokat is nyer, jó szórakozást nekik.

calamites 2008.06.28. 09:17:07

csak a hölgyet le ne fújja a menetszél a motorról, mert akkor ugrott az esti ungi-bungi :)

pukkola 2008.06.28. 09:18:02

az autós oldalon a pina veri ki a biztosítékot, a pinás oldalon pedig az autó. ősrégi bölcselet

Ciri 2008.06.28. 09:24:38

Hölye vagy Csikós !!
...a szó jó értelmében persze.

Azért vigyázz a párodra, nincs még egy nő a világon, aki egy ilyen állatot el tudna viselni.

Hány motorod is van egyébként?

Dr. Zerge 2008.06.28. 09:50:46

Emberek, guminőn heherészni, pinaszerű nyílásokon kuncogni némiképpen óvodás tevékenység.

Annak pedig nem akármilyen bája van, hogy valaki a saját feleségéről akképp emlékezik meg, mintha más értékelhető összetevője nem is volna az asszonynak, csak egy lik, ami bármivel - jelen esetben egy gps-tokkal (jó, jó, elhiszem, hogy kicsi a fasza, de hát akkor is!) - helyettesíthető... És mindezt világgákajabálni, hát... ehh, hagyjuk is!

Az nem lehet, hogy ezt a szart is papptibi írta, csak elfelejtett átreggelni a klikkvadász szerkesztőség?

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2008.06.28. 09:51:28

Maga egy állat ! :-)

Jó utat - és a Gardán FELTÉTLENÜL menjetek el a Camping Sirmione ( ViaSirmioncio 9 ) bejárata melletti étterembe !
Nem lehúzós, fantasztikus kajáik vannak, barátságos a kiszolgálás, imádják a motorosokat (külföldiek pláne előnyben, még kedvezményt is kaptunk az amúgy sem vészes számlából a fenti ok miatt!) - és persze a PizzaBomba hmmm !

Visszavágyom. Vissza is megyek...

Csikós Zsolt 2008.06.28. 10:05:03

Dr. Zerge:

Átküldtem neki :-)

Dr. Zerge 2008.06.28. 10:10:14

Papptibinek? Ja, hadd tanuljon...

biker_kolee 2008.06.28. 10:32:52

Miért Papptibi? Miért nem a Bende? :)))

astra2 2008.06.28. 10:35:46

Kellemes és problémamentes túrát kívánok mindkettőtöknek ! Egyik szemed az úton legyen, a másik a szép tájon. Időnként egyenes, tiszta útszakaszokon nyúlj hátra bal kézzel, hogy megvan-e a feleséged. Lepsénynél még az enyém is megvolt . . .

Csikós Zsolt 2008.06.28. 10:55:07

astra2:
Ó a drága Kazal László... Ugye?

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2008.06.28. 10:57:58

@astra2

találtál lepsénynél egy elhagyott feleséget, jogos tulajdonosa jelentkezzen érte.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.06.28. 11:01:08

Féloldalas. Ilyet még nem láttam (de ezentúl keresem). Istenigazából a felfújható holgyszemélyt kéne vinni túrázni: nem kell pisilnie, nem éhes vagy szomjas, és még a GPS-t is van hol tartani!

csongi 2008.06.28. 11:17:07

Csikós, maga állat :))))))))))

Garp 2008.06.28. 11:26:29

Hát ez :)))))).

Dr. Zerge: mindannyiónkban ott él a gyermek. Kiben jobban, kiben kevésbé eltemetve. Úgy látszik Önben a 6 láb mély az inkább 60 láb lett. Ettől függetlenül visszajár, és huhog, különben nem olvasna belsőséget. Próbálja rávenni a pinára is. Bízzon bennem, jó dolog :).
Guminő meg vicces, míg meg nem dugják.

Csikós úr: széles utat gumifákkal!

Garp 2008.06.28. 11:29:02

Senkinek nem tűnik fel az első képen, hogy a motoros szerkót tuti csak kölcsön kérték és lefotózkodtak az öreg Kawával, de tulajdonképp a háttérben megbújó Daciával veretnek? Bújtatott reklám! Megint! Hörr!
Where is Mr. Lynch?

zöldi 2008.06.28. 11:40:31

:DDDDD

ez jó volt! Jó utat kívánok! 3 éve voltunk arra- zephyr 750nel- azóta is visszavágyom. Erre a gépre kéne két klasszik oldaldoboz, akkor 100%-os lenne.

Ja, nem akarok vagánykodni, az én Feleségem a hátamon olvassa a térképet, bemondja az 5e forintos sisaktelefonba és így marha ritkán tévedünk el :-)

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.06.28. 12:15:05

ROTFLMAO hogy szép magyarsággal fejezzem ki magam

Balee87 2008.06.28. 12:18:39

Ökrök!!! :D:D::D:D:D:D
Ez állati jó volt!
Jó utat!

(Tudatlan kedves olvasóknak már 32. szer. Ez egy blog post és nem egy cikk.)

biturbo S · http://mmcweb.extra.hu/ 2008.06.28. 12:56:02

Jó utat nektek.

Hmmm, ebből is látszik, guminőt k***ni lúzerség.

Csubakka Junior 2008.06.28. 13:10:36

Jó kis kihívás lesz a túra, jó utat! Tipp guminőhöz: nem levegővel kell feltölteni, hanem meleg vízzel. Állítólag úgy sokkal autentikusabb. Világ életemben antitálentum voltam nyelvtanból, valószínűleg ezért nem értem ezt a részt: ,,Legkevésbé idős motorunkkal megyünk,,

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.06.28. 13:12:05

Nem féloldalas. Az egy (steril) hártya.
A reklámno szerintem szilikonos. Kínai modell, sarkos mint a tejeszacskó.

Józsibácsi, amerikás magyar, sose nosult. Hazakoltozni készu'l, és az alkalomra vásárol egy guminot, de luxe. A hajón hazajovet kipróbálja: fefújja, majd kimegy vacsorázni. Kozben a szobainas benyit, lát, és él a lehetoséggel. Józsibácsi, késobb, detto. Aztán leereszti, hazaviszi, és persze híre megy a faluban hogy mije is van neki. Aztán mondd, Józsi, tényleg olyan mint az igazi? Úgy 'szásilag nem igazán, viszont valódi trippert kaptam tole!

pistájka 2008.06.28. 13:28:29

mint egy robotkurva olajért sikoltó,"itt a dinnye,hol az asztal"pinája.. ;-)Praktikus,mert ugylátom,pénzt is lehet beledobni)))Vasat)))Hmmm....mire apróban bedobsz 10rugót egy órára...)))

Car Fiol 2008.06.28. 13:31:56

wazzeg!!! :)))

Csubakka! Én ezt úgy fordítom, hogy legkevésbé a motor idős, tehát a 3 közül a legfiatalabb, de, ha én értettem rosszul, akkor bocs a félrefordításért!

Nem felejtettem el az AMC Pacer-t, de nem találtam még megfelelőt, 2 000 dollártól 20 000 dollárig vannak. Melyik véglet felé konvergáljon?

mek-lod 2008.06.28. 14:02:37

mindig végiggörgetem az oldalt
ha van gyulavitéz cikk azt elolvasom
mint most
viszont
ezen a tüneményes címen fennakadt a szemem (naná!)
ugye
az ember nem mondjon véleményt arról amit el sem olvasott
én is így teszek
gratulálni azér' lehet, nem?
szánalmas...

komolyan kérdezem:
mondjatok vmi autós oldalt,
ami olyan mint a régi totalcar volt
köszönöm

Csubakka Junior 2008.06.28. 14:03:23

Car Fiol 2008.06.28. 13:31:56
wazzeg!!! :)))
Csubakka! Én ezt úgy fordítom, hogy legkevésbé a motor idős, tehát a 3 közül a legfiatalabb, de, ha én értettem rosszul, akkor bocs a félrefordításért!

- Sose jöttem volna rá, de igazad van, (pedig kézenfekvő)!

Nem felejtettem el az AMC Pacer-t, de nem találtam még megfelelőt, 2 000 dollártól 20 000 dollárig vannak. Melyik véglet felé konvergáljon?

- Köszi, hogy próbálsz segíteni! Nézegetem én is, meg van kinti kapcsolat is, aki próbál segíteni, de úgy néz ki, hogy vágyálom marad a dolog. A 2000 dolcsisokat a szentlélek tartja össze, alkatrész alig-alig elérhető. A normál állapotúak meg igen húzósak.

Jetfighter 2008.06.28. 14:11:25

Csikós Úr,

a drága Kazal László, úgy emlékszem, kulturáltan bort kóstolni ill. telefonkönyvet felolvasni tudott zseniálisan, "Lepsénynél" nekem Salamon Béla ugrik be. Maxrespect mindkettőjüknek.
Amúgy biztosan elhangzott már olyan mondat eltévedés után, hogy "verném bele ebbe a q...a GPS-be!" Nos, semmi sem lehetetlen...

ommm 2008.06.28. 14:30:20

Fuh, ahogy a Latex Angel minőségi kidolgozását elnézem, hát megfordul a fejemben, hogy ki a francnak van erre gusztusa? Inkább csalánnal veregetném. Dombornyomott lufi, az is hülye, aki ezért pénzt ad.
Na mindegy.
Jó utat Csik!
(És tényleg, nem vágott hozzád a Kati egy 42-es kulcsot?)

Csikós Zsolt 2008.06.28. 14:42:36

Ciri, Csubakka Junior:
BSA C11 - 1954
Honda CB350 Four - 1973
Kawasaki Z750 - 1976
ezek a nagyok


Jetfighter:
Tényleg, Salamon Béla az.

ommmm:
miért vágott volna, tudja, hogy nem írok ilyet komolyan. Amíg kimondom, nem titokban gondolom csak, nem vagyok rá veszélyes. Sokkal cikibb, aki otthon bazsajog a csajával, aztán jól félrelép mindenkivel...

Rocko- 2008.06.28. 14:50:58

ez jó, kösz Csik. :D

Homie 2008.06.28. 16:07:40

Bármennyire is ez a blogba íródott,azért kicsit durva téma egy autós oldalra,pláne,hogy a főoldalon is megjelenik a cikk. Guminő hogy a francba kapcsolódik a kocsikhoz,azt árulja el nekem valaki!

S2000 2008.06.28. 16:13:52

Ez elég alpári, ilyen szemetet felesleges feltenni. Ha növelni akarjátok a honlap látogatottságát, vannak erre jobb módszerek is. Egyébként meg nincs valami szabály, hogy ilyen tartalomnál ki kell kitenni a 18 sárga karikában figyelmeztetést??? Úgy tűnik, mintha a mennyiség a minőség rovására kezdene menni. Inkább legyen kevesebb cikketek fent, de azok legyen jók. A teszteknél sem értem, hogy kit érdekel 2008-ban egy Maruti 800 DX - 1991, vagy Citroën CX 2,5 GTI - 1988 csak hogy két példát említsek. Régóta látogatom a Totalcar honlapot, és úgy érzem, esik a színvonal.

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2008.06.28. 16:27:11

"...kit érdekel 2008-ban egy MCitroën CX 2,5 GTI - 1988 ..."

Engem ! És még vagyunk párezren, hidd el...

Műszakilag nyitott szemmel járó, szépre érzékeny emberek, mind kedvelik ezt.
Nem attól AUTÓ valami, hogy 4714 lóerős, és 3 hónapnál fiatalabb.

w a s d 2008.06.28. 16:35:31

@kutya_zzr:
Úgy néz ki, most, 2008- ban már ezek nem autók egyesek szerint. De ez szerintem azt minősíti, aki lenézi őket.

[] (törölt) 2008.06.28. 16:59:40

nagy hiba volt harompalcas windowsos nem vizhatlan GPSt venni motorra, rengeteg szopas lesz vele. motorra minimum egy Garmin Zumo dukal:
garmin.hu/termekek/index.php?pid=545

vizhatlan, Bluetooth-os sisakban hallod, mit beszel, zuhogo esoben kesztyuben is kezelheto. nem kell kibaszott tokokat az eresz alatt nyitogatni, kesztyut lehuzni, meg drotokkal babralni.

qualitaet 2008.06.28. 17:01:13

A képen levő csaj melleit karmolod? A formája ok, de olyan a bimbója mint egy vemhes kutyának.Az ízlésed egy dolog...
De ehhez hasonló cikkekel mint újságíró ,lassan de biztosan haladsz a lejtőn.
És erre a Téged kedvelő olvasóknak soványka vígasz,hogy fiatal korodban izzadt a tenyered...

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.06.28. 17:12:12

S 2000: engem, például. A pillanatnyilag forgalmazott jármuvekrol a kereskedok feltuno lelkesedéssel számolnak be, megfigyelésem szerint. Marutim meg CX-em pedig sose lesz. Guminom se, ha már itt tartunk. Pedig a cikkben szereplo példány ma is kapható a márkakereskedésben. Vadiúj, higiénikus nyílás-takaró fóliával. Meg légzsákkal.

Joe 2008.06.28. 17:30:47

Full beteg vagy! Ez már biztos. Eddig sem volt kétséges, de most minden kétséget kizárólag bizonyított. Zártosztály Garda tó helyett lehett jobb lenne.

S2000 2008.06.28. 18:27:39

Elnézést kedves olvasótársak, nem akartam minősíteni a régi Marutit meg Citroent, és azokat sem akik szeretik olvasni ezeket a teszteket. Igazatok van, ezeknek a cikkeknek van helye a Totalcaron, a műpinának nincs. Ezzel együtt a friss modellek tesztjét én preferálom a 15-20 éves modellek tesztjével szemben.

Rocko- 2008.06.28. 18:53:36

Edelweiss 2008.06.28. 16:59:40
"nagy hiba volt harompalcas windowsos nem vizhatlan GPSt venni motorra"
???? ha jól tudom az összes PNA egy lebutíctott win rendszeren fut. még a garmin is. ;)

Car Fiol 2008.06.28. 19:28:35

Homie 2008.06.28. 16:07:40

Sterintem is nagyon durva! Nem lett volna szabad a Totalcarra írni! Ott a Totalbike. Motoros téma oda való!
:)))

w a s d 2008.06.28. 19:50:01

@S2000:
Én az új- autó teszteket is szeretem, viszont az ilyen Maruti- szintű autókról máshol nem nagyon olvashat az ember mai szemmel készült tesztet, ezért örülök, hogy itt ilyenek is vannak.

[] (törölt) 2008.06.28. 19:55:19

"ha jól tudom az összes PNA egy lebutíctott win rendszeren fut. még a garmin is. ;)"

rosszul tudod. a TomTom sajat eszkabalasu Linuxot hasznal platformnak, a Garmin pedig (1-2 keszulektol pl iQue eltekintve) az Intel ARM Development Kit-jevel dolgozik, vagyis kozvetlenul a hardveren fut az alkalmazas (ha van is valami koztes layer, az sajat fejlesztesu framework lesz).

pont a legnagyobb piaci reszesedessel rendelkezo gyartok nem hasznalnak Windowst - nem veletlenul. (a Fiat kivetelevel az autogyartok sem. Medion, Navigon, Sony, Mio - na ok hasznalnak Windowst. meg az osszes egyszer hasznalatos noname szar a Tescoban.)

Petya 2008.06.28. 20:06:52

Ez a cikk elég parasztra sikeredett... :/

[] (törölt) 2008.06.28. 20:20:18

ja es meg nehany dolog a Garmin-rol, amit egyetlen gagyiPNA sem tud:

1) a StreetPilot 2610-em 2003 ota (amiota megvan) EGYSZER SEM fagyott le, es egyszer sem volt olyan, hogy ne reagalt volna gombnyomasra azonnal
2) az 5 eves keszulekhez a mai napig lehet tartozekot es alkatreszt kapni
3) a Garmin birja az egyetlen tisztesseges, tukrozodesmentes kepernyot legyartani, ami kozvetlen napsutesben is olvashato (a dragabb modellekben fenyszenzor szabalyozza a fenyerosseget, hogy ne vakulj meg ejjel)
4) rengeteg vizhatlan, IPX7 tanusitvannyal rendelkezo modelljuk van, a Zumo-t zuhogo esoben, kesztyuben is lehet kezelni, de az eTrex-em is furdott mar joparszor pocsolyakban minden problema nelkul
5) a mai napig evente RENDSZERESEN jonnek ki a terkepfrissitesek, nem kell azon parazni, hogy jajistenem, osszeveszett a Mio meg az iGo, es jovore vajon a FaszomGo vagy a SeggemGo fog futni rajta, ha lesz update egyaltalan?

szerintetek az ilyen kamucegek, mint a Tibo, Airis, Duino, Dreimgo, Bluepanther, hol a rakban lesznek 5 ev mulva? kitol kaptok terkepfrissitest, a telapotol?

azon is gondolkodjatok el, hogy a Harley-Davidson, a Honda, vagy a BMW vajon miert Garmin cuccokat arul a motorjaihoz, es nem egy szaros PNAt.

antalbal 2008.06.28. 21:32:04

Csikós Úr!
Eddig különösen kedveltem az Ön cikkjeit. Frappánsan fogalmaz, az írási informatívak és szórakoztatóak voltak. Remélem marad ez a tendencia és amikoron ezt a postot Ön elkövette, teljesen részeg volt Ön!

Kellemes utat kívánok Önnek és kedves feleségének!

Csikós Zsolt 2008.06.28. 21:49:21

S2000:
A Marutit a megjelenés napján 21061-en olvasták, ezt kikerestem, a CX GTi-ről nem volt teljes adatunk, mert a Medián leakadt valahol délután, de addigra az is elérte a 20000-et, és mindezt szombaton. Hogy érdekes-e? Hát nem egy Mondeo-Passat-Avensis összehasonlító 55000-rel, vagy egy Ikarus 55 46000-rel, de például az Audi A3 kabrió keddi 18161-éhez, Nissan X-Trail 18573-ához képest elég jók. Ismeri a viccet - mi az, hogy egy autó? Nekem itt ezren jönnek szembe!

Hát erről van szó. A számokat meg mi látjuk.

Csikós Zsolt 2008.06.28. 21:51:31

Edelweiss:
És a zumi kijött volna az én max. 30 ezres keretemből, ugye? Nem vagyok hülye, csak a zsebemnek van alja is. Meg ha találok ott valamit, inkább a gyerekeimre költöm. Ha azután is marad, akkor meg a veterán járgányaimra.

Csikós Zsolt 2008.06.28. 21:55:57

Edeweiss:

És a Zumót meg a Nüvi 760-ast leszámítva az átkozott Garminoknál az útvonalba egyetlen köztes töréspontot lehet beszúrni, amit pont a hajadra kenhetsz, ha motorozol. Nekem olyan kellett, amibe beszúrhatok vagy húszat-harmincat, hogy a fő irányt megtartva kicsi, szép és relatíve autómentes utakon tudjak haladni. Nos, ehhez kellenek a köztes pontok. 140-ért Zumo, jó vicc. Meg húszmillióért Ferrari Dino, az is. Mellette meg ott a bili. Majd ha nem újságíró leszek.

Csikós Zsolt 2008.06.28. 21:59:53

antalbal:

Péntek délután történt az eset, azonnal megírtam, olyan 3 és 4 óra között. Színjózan voltam, soha nem iszom munkahelyen, tehát a feltevés hibás. Itthon van olyan, hogy írok cikket bor mellett, de az max. 2 pohár, inkább csak 1, ennyitől mondjuk én még közel sem vagyok részeg.

crix 2008.06.28. 21:59:58

Nagyon súlyosan beteg jó kis post. Csikós úr egyenesen zseniális, bár eléggé utálom, mert a régiautú buzériám egyre mélyebb. Miatta.
Edelweiss köszi a reklámot tudjuk, hogy jó a garmin, de azért a winmo-s szarokkal lehet telefonálni, emilezni, zenét hallgatni satubbi. A PNA bár legviccesebb rövidítés alapvetően egybites lúzereknek való.
Csikós úr! jó utat és beszámolót a gps tartóról utólag is :)

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.06.28. 22:10:46

bocs, de ez a post nekem is egy kicsit túlment

Csontos Szigfrid 2008.06.28. 22:27:00

Azért valamilyen szinten ki kéne szűrni az ilyen cikkeket. Nemcsak felnőttek, hanem gyerekek is olvashatják a Totalcart. Sokat "tanulnak" így belőle. Pl. azt, hogy az alpári kifejezések, és gondolatok természetes részét képezik a kommunikációnak. Lehet, hogy a felnőttek jót derülnek az ilyesmin, de azért erre figyelni kellene. Nem mindenki vevő az ilyesmire. Attól még, hogy Belsőség, fontos lenne a miőségi fogalmazás, és témaválasztás. Mi köze a Dolomitok-beli kirándulásnak egy guminőhöz? Szeretem a Totalcart, de most túl mélyre zuhant a színvonal. Az sem túl szép, hogy valaki egy bármivel pótolható személynek állítja be a feleségét nagy nyilvánosság előtt. De lehet, hogy nincs igazam, és ez az egész csak egy vicc. Különben jó kirándulást! Biztosan szép lesz.

[] (törölt) 2008.06.28. 22:52:37

"És a Zumót meg a Nüvi 760-ast leszámítva az átkozott Garminoknál az útvonalba egyetlen köztes töréspontot lehet beszúrni, amit pont a hajadra kenhetsz, ha motorozol. Nekem olyan kellett, amibe beszúrhatok vagy húszat-harmincat, hogy a fő irányt megtartva kicsi, szép és relatíve autómentes utakon tudjak haladni."

Mar megbocsass, de honnan veszed ezeket az egetvero hulyesegeket? A Zumora 50 routeot tolthetsz le MapSourcebol, routeonkent max KETSZAZ waypointtal. es ez jo 10 eve igy van:
garmin.blogs.com/my_weblog/2006/10/chets_corner_tr.html

toled is megkerdezem: szerinted a Harley viccbol rakja a Garminokat a motorjaira?

w a s d 2008.06.28. 22:57:52

Olvasva a számot, ami a Marutis cikkhez tartozik, kár, hogy nem négy- körlámpás 1600- as kasznis 1500- ös Lada teszt volt, annak jobban állt volna a 21061- es olvasószám.:D

[] (törölt) 2008.06.28. 23:01:06

az alap Nüvi-kre meg ertelemszeruen nem toltogethetsz route-okat, mivel azok nem vizhatlanok, tehat NEM motorra valok!

SP26XX, SP27XX, SP28XX szeria szinten kepes routeokat toltogetni (mind vizhatlan), es autoban is tokeletesen szuperalnak, mert hangszoros a toltojuk. egy SP2610et mar 220 euro kornyeken ossze lehet guberalni az eBay-rol, es nem kell tokokkal szarakodnod.

én 2008.06.28. 23:43:26

Nah ez jó volt :D Ha valaki 18 óra meló után ér haza, és szeretné kiverni a munkát a fejéből mielött bevágja a szunyát, az tudja értékelni ezeket a cikkeket...:D riszpekt Amúgy megpróbálhattad volna felfújni meg lábbal taposni a dzsípíesz tokot is... ki tudja mi lesz belőle, esetleg kinyitja a száját is XD

anti 2008.06.29. 05:39:11

Segítség!!! Itt ennyi embernek nincs humorérzéke???!!!
Edelweiss!
Mi vagy te területi képviselő?
Kattanj már le a garminróóól, nem járhat mindenki harlival meg bmw-vel.
/pedig sokan szeretnének!/

prophet 2008.06.29. 05:51:19

Pina fasz együtt basz, abból lesz a kiskopasz.
Kár hogy a politikusaink szülei nem szüzen haltak meg ...

tamaska 2008.06.29. 07:48:20

Calyx 2008.06.28. 22:27:00
Azért valamilyen szinten ki kéne szűrni az ilyen cikkeket. Nemcsak felnőttek, hanem gyerekek is olvashatják a Totalcart. Sokat "tanulnak" így belőle. Pl. azt, hogy az alpári kifejezések, és gondolatok természetes részét képezik a kommunikációnak.


Azért el tudom képzelni az interneten szörfölő kiccsákót, amint pont a belsőségen találkozik először a p*nával:) Vazz ezt te sem gondoltad komolyan....

volante · http://volante.blog.hu 2008.06.29. 08:30:45

Nincs az a nőhiány, hogy ilyesmire fanyalodjak...

Ciri 2008.06.29. 08:32:14

Zsolt !

Ha már itt tartunk:

Milyen vastag a kipuffancs vége?
Befér(ne) ? (mármint a tiéd)

Lally 2008.06.29. 08:54:36

Csikós, vigyél kuplungkart,kettőt!!!

Vóker 2008.06.29. 08:58:54

Szerintem jó a cikk.
Látom azért azok is csak elolvassák a pinás cikkeket akik később leszólják. :-))
Nem ezt hívják álszenteskedésnek???

Csikós Zsolt 2008.06.29. 10:03:09

Edelweiss:
Bocsánat - tudsz te alapszinten szöveget értelmezni? A Zumót és a Nüvi 760-ast LESZÁMÍTVA, ezt írtam, tényleg nem értesz meg egy visonylag egyszerű összetett mondatot, ami épp az említett kétféle készülék kizárásával kezdődik? Tehát azok tudják (a Zumo és a Nüvi 760), a többi nem. Nem tudom, hogyan lehetne ennél tisztábban megfogalmazni.

Erre megint jössz a Zumóval. Nincs pénzem Zumóra, értsd meg, én is azt vennék, ha tehetném, de nem megy. Még dörgöld ötször az orrom alá kérlek.

voszi 2008.06.29. 10:49:17

pinás cikk, írta csiklós zsolt. :D :D

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.06.29. 11:02:07

Voker, hogyan szólhatná le a cikket az aki nem olvasta? Egyébként, észrevettek, ugye, megint belengett a képbe a kozumkielegítetlenség, a csakolyatveszekezés nagy és odvas herezacskaja.

Kopasz kigyúrt 2008.06.29. 11:06:13

A pina kurva jó dolog, az egyik kedvencem. Még kurva jó a csöcs is például, tudom ajánlani. Höhö.

Akkor azok a stoppoló lányok az út mentén mind egy-egy leesett feleség? Most már értem!

ommm 2008.06.29. 14:15:47

Mi köze a Dolomitok-beli kirándulásnak egy guminőhöz?

Ez.

(És megjöttek a kommenteblak szeplőtelen szüzei és becsületes, KRESZ-t és törvényt betartó, semmiben soha nem vétkező, a pornográfiát, a guminőt és minden, újkori mocsadékot elítélő polgárai. Ugyan már, uraim. Lazítsanak egy kicsit, mi ez a görcs?)

Csikós Zsolt 2008.06.29. 14:58:05

ommm:
Sztem késő. Már nem olvassák. Edelweissnek is az űrbe írtam.

Vóker 2008.06.29. 15:13:55

Gomulka:
Kösz, hogy reagálsz rám. Mégsem feleslegesen koptattam a billentyűzetet.
Bár egy szavadat sem értettem sajnos. Túl bunkó vagyok az ilyen szavak dekódolásához, mint pl: konzumkielégítetlenség, meg csakolyatveszekezés.
Kerestettem az értelmező kéziszótárban (olvasni még nem tanultam meg jól), de állítólag nem találják ezeknek a szavaknak a jelentését. :-)))
Még jó hogy a Csikós írásában minden szót értettem. :-))

[] (törölt) 2008.06.29. 17:49:30

"Edelweiss!
Mi vagy te területi képviselő?"

semmi kozom a Garminhoz. csak nem birom nezni, ahogy magukat szopatjak egyesek.

semmivel nem dragabb a Garmin a tobbi hasonlo tudasu cuccnal, meg aztan senkinek nem esik le a gyuru a kezerol, ha hasznaltat vesz. csak ESSZEL kene donteni.

[] (törölt) 2008.06.29. 18:01:49

"Bocsánat - tudsz te alapszinten szöveget értelmezni? A Zumót és a Nüvi 760-ast LESZÁMÍTVA"

De hogy a rakba jon ide az osszes TOBBI keszulek, amikor azok motorozasra ALKALMATLANOK? Ezt magyarazd meg konyorgom!

"Erre megint jössz a Zumóval. Nincs pénzem Zumóra, értsd meg, én is azt vennék, ha tehetném, de nem megy."

Ott kinaltam az alternativat 220 euroert, ember!!

Legalabb annyit tettel volna meg, hogy feldobod a Belsosegre, hogy ennyi es ennyi penzed van, erre es erre kell, ki mit javasol, kinek van elado. Lehet hogy elokapart volna neked valaki egy regi GPS V-ot vagy eTrex-et (mindketto tud routeot es vizhatlan!), akar csak kolcsonbe is.

Erre megveszel onfejuen egy hulladekot, es en vagyok a hulye, ha leirom, hogy hogyan jartal volna lenyegesen jobban?

[] (törölt) 2008.06.29. 18:06:00

egyebkent a "motoros navigacio keves penzert" tokeletes tema lenne a Belsosegre, na errol kene irni, nem a gumipinarol!

en szivesen segitek.

Csikós Zsolt 2008.06.29. 18:26:04

Edelweiss:
Nem önfejűen vettem, olyat sose teszek. Olvastam kábé száz tesztet, megkérdeztem (sőt, az agyára mentem a sok telefonommal) egy olyan embert, aki ilyeneket tesztel állandóan, beszéltem ismerős forgalmazóval, több Garmin-használóval, szóval készültem tanár úr.

És egy csomó barátom használ autóba való GPS-t motoron elég nagy sikerrel - igen, igazad van, a Garmin sokkal-sokkal jobban látszik azoknál.

Föl fogom dobni ezt a témát a saját navigáció-beépítésemmel, remélem szétkommentelik majd. És valszeg a TC-re teszem fel, nem a TB-re, hogy lássák is :-)

Különben abszolút igazad van a Zumóval, de ilyen egyelőre nincs is eladó. És a 220 euró is sok lett volna. Én kevesebb mint a feléért vettem.

Csikós Zsolt 2008.06.29. 18:28:28

Edelweiss:
Különben kölcsönbe lett volna szinte bármelyik forgalmazótól, de én nem értek a témához, dilettáns meg ne írjon cikket alapon nem kértem tőlük. Utálom a lejmolást.
Úgyis kell egy GPS másra is, legalább kipróbálom. Ha szar, 24 ezer forinttól nem ugrok a kútba. Egyelőre jól működik különben.

[] (törölt) 2008.06.29. 19:28:15

hat 24ert? nem akarlak basztatni vagy elkeseriteni, de a multkor egy szines kepernyos os-StreetPilot (legelso szeria) 80 euroert ment el. igaz, 128 mega a memoria felso hatara, meg nem erintokepernyos, viszont vizhatlan.

ha megis arra adod a fejed, hogy kivesezed a temat, nyugodtan kerdezz, itt, vagy emailben. vagy osszeallitok neked egy tablazatot.

Garp 2008.06.29. 20:50:58

ommm: "Lazítsanak egy kicsit, mi ez a görcs?"

Szerintem a gumimancit látva néhányra rájött. De lehet, hogy a motor+GPS+pina kombó volt túl sok a jóból.

Csikós Zsolt: megírnád a típust, kérlek? Nekem is kéne valami egyszerű nyezege. Mivel nem napi használatra lenne, nem akarok több száz eurot adni érte. Szóval ötlet gyanánt megvizslatnám én is. Köszönet!

FairPlay (törölt) 2008.06.29. 22:23:59

Garp 2008.06.29. 20:50:58:
"De lehet, hogy a motor+GPS+pina kombó volt túl sok a jóból."

:))) Igen, vannak, akik ennyi jót már nem tudnak feldolgozni.

Jó utat kívánunk, és élménybeszámolót kérünk (Hogy szuperált a GPS, milyen volt a közlekedési morál stb.)! Mondjuk lehet, hogy nem csak Csikós Urat, hanem "velvet.hu-s Marcit" is meg kellene kérni egy élménybeszámolóra. Az a cucc nagyon sorjásnak tűnik :))

Portman 2008.07.31. 11:01:16

de suttyó vagy, Csikós! :D
tisztelgek előtted :D
süti beállítások módosítása