Nem pink bömösök

  2008. február 16. - Péter Anna Címkék: bmw színek x5

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Célszerszám a sivatagban
2008-04-03 17:00:00

Emberem Tunéziában volt forgatni és szerencsére nem volt ideje bazári csecsebecsét keresni, egy jó kis

A tuningparádé legfigyelemreméltóbb járgánya
2008-03-25 11:00:00

  A rendezvényt három napig elviselő Angélának szobrot kell emelnünk- gondoltam a tuningshow női wc-jében. A

A legpengébb felni választás 2. menet
2008-03-23 09:23:00

  Közkívánatra tartunk egy második fordulót, elsősorban az olvasók javaslataiból. A gyári felnik

Nem Photoshop!
2008-03-21 18:00:00

Általánosban még a farmeremre is képes voltam szmájlimatricákat ragasztgatni, annyira hülye voltam a

 


Szerdán elvittem egy X5-öst kötelező szervizre, róla később bővebben, mert zsíros egy autó, és ez volt életem első béemvéje, másrészt mert az este, béemvé-szűzességemmel együtt káresemény-szűzességemet is elveszítve, meghúztam az oldalát.

A szerviz helyszínén, a Szentendrei úti márkakereskedésben elképesztően nyitottak voltak; "Fényképezni, hogyne, nekünk nincsenek titkaink!" és amíg az X5 új olajat kapott, folyamatos foglalkoztatáson vettem részt. Egy kedves úr megmutatta az állomány szebb színű darabjait is, ne csak pinkekkel riogassuk a népet.

A fehéret még a bejáratnál kaptam el önerőből, kár hogy a gazdáját nem sikerült, mert a jól öltözött kismama nagyon passzolt a gépéhez. A lilába hajló vörösborszínű ötös teljesen letaglózott. Egy ötös pinkben is padlóra vinne, a vidám szervízvezető hiába vázolta nekem az M5 gyilkos brutalitását, ez a padlizsánbordó csak egy ártalmatlan dízel volt.

A világos türkiz kiváló alternatíva az ezüstre, azt az Audinak már rég le kellett volna védetnie, ne nyomasszon más autókat is ez a hideg és unalmas szín.

 

A fentiek fényében igazán kár, hogy szinte mindenki feketében kéri az angyalszemű vaddisznót. A különböző felnik csak hiábavalóság.

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr40338906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nemkellfélninemfogfájni 2008.02.16. 20:12:23

enakivagyok:

talán mérsékelt égövön, de elmúlt nyarak alapján lassan már mi sem ott élünk...

VAIOman 2008.02.16. 20:13:01

MENNYIT FIZET A BMW? lol 2 nap 2 ien cikk. vagy rossz cimen kersem a totalcart?

Gábor 2008.02.16. 20:13:29

Szerintem lehet, hogy igazad van de a BMW nagyon Dízel és nagyon jó Benzin motrokat gyárt! Csak ugyebár a BMW-t nem mindenki tudja megvenni az itt a gond, hiába fogyaszt nagyon keveset meg nagyon erös motrokat gyárt, de van is ára!!

HaDes 2008.02.16. 20:27:32

ez valami átok! 3 hete van nálam a céges kölcsön X3, de már az első héten belémjöttek hátulról az autópályán. grrr

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.02.16. 20:40:50

A BMW tényleg nagyon jó dízel motorokat gyárt, a többi dízelfoshoz képest, de ha rólam van szó, akkor olyan mintha kellene válasszak, hogy mit egyek meg: egy lószart, vagy Angelina Jolie ürülékét:)

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.02.16. 20:43:30

HaDes
Csak szépíteni akartak a Bangle dizájnon:)

Leegor 2008.02.16. 20:59:04

Nagyon jók a dízel bömbik, az 525 d és az X5 3.0d nekem bejött. Bár az enyém lenne valamelyik :))

kicsi79 2008.02.16. 21:03:09

Hali Mindenki! Köszi az első fotót! :) Megtaláltam A TECHNIKÁHOZ (Omega Caravan 3.0 24V) a SZÍNT! Pont ideális lesz ez a BMWacak-padlizsánbordó a sok krómhoz! Egyébként szerintem is csak a forma jó, a tartalom nem ér semmit. Lásd YouTube Porsche 911 Turbo VS. BMW M6.

antimason 2008.02.16. 21:13:18

Az Indianapolis kék, nagyon is jól áll az M5-nek. Bár, ezen a szintem a színek, már nem is mérvadóak. Ha már a technikába, nem lehet belekötni, belekötünk a színbe, ugye? Vicces.

Power 2008.02.16. 21:31:38

megszaLott milyen kocsid van?

autoped 2008.02.16. 21:43:59

De az a burgundivörös-padlizsánlila autó... ejjj
nagyon enyhe mattoliva v. beige inkább ehhez a formához, kiterjedéshez és akkor felsegítem a lóra:)
Jó kis bmw-k ezek na.

Boogie Man 2008.02.16. 21:55:51

Az üzemanyag témához csak annyit szeretnék hozzátenni, hogy gázolajjal fűtünk, gázzal hegesztünk, az autók pedig benzinnel működnek. :)

Lilarépa · http://lilarepa.hu 2008.02.16. 22:01:17

Kössünk már egymásba, hogy ki milyen színű verdát akar... Viccesek ezek a kommentek. :)))

Igazából mostanában nekem már az 1-es is tetszik. Pedig sokan csak bottal piszkálnák - dehát ízlések és pofonok, ugye. Jöhetne mondjuk Havanna barna színben, "V-Speiche 217" felnivel (lásd bmw.de).

Dízel vs benzinben sem jött elég indulat, gyerünk csűrhe aprítani egymást.. :D Nem tudom, de ha módomban lenne, biztos állna itthon egy 320d kombi, meg egy 135i coupe..

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.02.16. 22:12:29

a héten pont könyörögtem egy bizonyos márka értékesítőinek, hogy ne csak fekete és ezüst kocsikat árusítsanak ...

de a használt autó értékesítő kollégák mondták erre, hogy a színeset nem fogják beszámítani az ügyfélnek

elég szomorú, mert minden márkának vannak szép színei

az első képen a bordó autó az gyönyörű (:

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.02.16. 22:24:42

itt játszhattok egy kicsit a kedvenc kocsim színeivel:

www.bentleymotors.com/Corporate/display.aspx?infid=1028

nekem a legjobban a zöldek közül a midnight emerald, a pirosak közül a burgundy, a feketék közül a black velvet, meg a kékek közül a peacock és a windsor tetszik

alig tudnék választani

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.02.16. 22:27:22

most látom, hogy már a configuratorban is bent van a brooklands, érdemes kipróbálni

autoped 2008.02.16. 22:31:43

zseniális GYuszibácsi thx.:)

devilv8 2008.02.16. 23:47:09

Mi amikor vettük a HOnda Jazzünket csak néztünk milyn színbe is lehetne, rőzsaszínnek a legkegyetlenebb árnyalat, fakó sárga, és azt mondták a szalonba volt már precedens ezekre a színekre.

majom 2008.02.17. 00:33:24

sajnos az autók színei híven tükrözik a gazdáik lelki és érzelmi világát. Nem véletlen a döbbenetes mennységû gagyiszürke autó itthon... :(

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.02.17. 00:55:28

Jé akkor mostmár vágom, mért vagyok sötét béjemvés:)))

Ciri 2008.02.17. 05:52:17

"A világos türkiz kiváló alternatíva az ezüstre, azt az Audinak már rég le kellett volna védetnie, ne nyomasszon más autókat is ez a hideg és unalmas szín."

Most látom csak, hogy milyen jol fizet a BMW a TC-nek.

Annácska ! Inkább árulj csizmát...

CoLoUrS 2008.02.17. 08:22:32

Tőlünk nyugatabbra ahol nagyobb kultúrával rendelkezik az autóstársadalom olyan szép színes az autópark hogy ihaj. Csak nálunk nagy divat még ez a fekete meg fémszürke . Tudom persze hogy világviszonylatban a fémszürke nagyon elöl van de nálunk ez már betegség. Elég átmenni Ausztriába olyan csodaszép piros, kék és zöld autókat látni és meg is döbbenti az embert mennyivel szebb tud lenni egy autó igazi színekben pompázva.

ICE 2008.02.17. 08:33:08

Elég mókás a szar dízel motorokról olvasni,nem hiszem,hogy vezetett mostanában dízelt aki ilyeneket ír.Nem a spórolás kényszerített dízel vásárlásra inkább a használhatóság.Értem ezalatt,hogy 800 km megyek vagy 400-at megállás nélkül nem mindegy.A menet tulajdonságok között nem érezhető jelentős külömbség a hang az igen ,de szerencsére nem PDTDI varrógép.Az emberek szeretnek csapathoz tartozni,beolvadni nem kilógni ezért sok az ezüst ill. hasonló izgalmas "színű" autó.

hukk 2008.02.17. 08:36:59

Igazazotk van, természetesen soros hatos volt a motor, csak gyorsabban irok, mint ahogy gondolkozok. Még friss volt az élmény.

ray14 2008.02.17. 08:39:11

sztem sötét(király)kék z4 coupé, a bmw welt-en is így van kiállítva!!!
ja és a fehér m3-as!

énis 2008.02.17. 08:53:15

szerintem nem kell fikázni a fekete és szürke autókat mert nincs értelme. pitiáner ország vagyunk itt nem lehet megengedni, hogy álom színekben vegyük az autónkat - mert nincs pénzünk tisztán tartani, meg nagyon fontos szempont az eladás! nekem egy ezüst golfom és egy fekete 120d-m van és a bmw 1 napig tiszta, a golf meg hetekig.
A dizel imádóknak meg üzenem, hogy igenis ráz a 120d és borzasztó a hangja. A vw kamu nagymotor-hörgése ezerszer szebb.
Minden alkalommal a kezembe temetem arcom mikor (az amúgy szerintem csodaszép formájú) 120-ban megnyomom a gombot... és tak tak tak, kattog a traktor. De ez milyen illúziórombolás már egy 635D-re nézve pl? pfff...
Új 3-as monaco blau... mmm. i3.ebayimg.com/05/m/000/82/29/8bdd_27.JPG

ani 2008.02.17. 09:36:35

A BMW(is) igenis jó autó. Én is vennék, de ha ma veszel egy új BMW-t, holnap rádküldik a vagyonosodási vizsgálatot. Mert a szomszéd úgy "lett tájékoztatva", hogy ezzel segíti a népgazdaságot. Ez van. Ha összespóroltad, megzúgatnak súlyosan, ha összeloptad, akkor JÓ. Benzinmotor meg nem a fűnyíróban van csak? Nem is tudtam, hogy autóba is raknak :-) Ez is egy nézet

Macifighter · http://w2.bikepics.com/pics/2006%5C10%5C27%5Cbikepics-711117-full.jpg 2008.02.17. 10:16:30

A fekete mindig is elegáns lesz, a szürke pedig időtálló, a fehéren nem látszanak a karcok, a rózsaszín buzis, a türkisz paraszt, a bordó dízelszín, a barna öregemberes, a piros cigányos, lehet cifrázni a dolgot, de vannak autók aminek kifejezetten a fekete áll jól (bmw, porsche, audi, merci) és vannak amiknek meg tök mindegy (nyomatékszegény japán cuccok elsőkerék meghajtással és mindenféle ufólámpával)

Megszálott dízelutálatával kapcsolatban meg csak annyit, hogy egy BMW legyen legalább sor 6-os és benzines. Dieselt a teherautók esznek...

Macifighter · http://w2.bikepics.com/pics/2006%5C10%5C27%5Cbikepics-711117-full.jpg 2008.02.17. 10:26:43

ááá a méregzöld vajbőrös "beképzelt manager " verdát kihagytam :-)

Ardo 2008.02.17. 10:58:17

Már unalmas egy kicsit az Audi-BMW állandó sztárolása...van más prémiummárka is, pl. VOLVO. (nekem 300 lovas tuningolt benzines turbom van, higgyétek el, na az ütős)
Amúgy meg szerintem a fekete már unalmas, a szürke kommersz, mert a népautók tömegein ezt látni..egy különleges, gyöngyház fény a tuti...pl, ami nekem nagyon bejön, az a gyöngyházfehér, meg ami a saját kocsimon van, holdfényezüst-gyönygház, átmegy pezsgőmetálba, attól függ, hogy éri a nap.

Swind 2008.02.17. 11:00:11

Az aszfaltszurke szint auton betiltanam, a meglevokre meg koteleznem valami feltuno szinu festest. Nagyon balesetveszelyes, egyszeruen nem venni eszre. Ha eszre is veszed, joval kesobb mint barmilyen mas szinu autot. Kovetni is nehez , annyira beolvad az utba, hogy a tavolsagot horror megbecsulni.
Jo lenne, ha ez a szin nem lenne ennyire divatos, a kedves asztfaltszurke tulajdonosok meg tudatositanak magukban, hogy napmintnap eletveszelynek teszik ki magukat.
Ennyire nem kene "lopakodni"

hókuszpók 2008.02.17. 11:23:30

Béemvé 135I coupe, jézusom, az egy gnóm förmedvény, 335 coupe-t írjál és mellé egy 120D-t a családnak!

Amúgy az 5 sorozat az én 185 cm, 90 kilós alkatomnak túl nagy, egy 335D pont utazóautónak való.

(kivétel a pohos, hájas kopasz günter, neki kell az 5-ös, mert belefér a szintén hájfejű asszonnyal együtt)

Szerintem, túl nagyok lettek ezek az autók, az E30 széria épp jó méretű.

lsg 2008.02.17. 11:25:54

Szerintem nem véletlen, hogy mindenki isteníti a BMW, AUDI, MERCI hármast.
E német csodák 2500-3000 köbcentinél kezdődnek. Benzin vagy dízel ezeknél mindegy, dízel nagyobb nyomaték, kevesebb csengetés a kúton, benzin kevesebb meghibásodás, olcsóbb karbantartás. Szóval azt az érzést amit egy V6 vagy V8 tud nyújtani leírhatatlan.
És ehhez párosul a kényelmes beltér, luxus felszerelésekkel, a szép forma, a vezetési élmény, biztonság.
Én próbáltam, ROVER 620, 75, HONDA LEGEND, SAAB 95, RENAULT MEGANE, FORD MONDEO, VOLVO S80, de egyik sen ért fel egy E39 M5-el.

A színekről meg: ha valaki luxuskategóriás kocsit vesz, márpedig a BMW az, annak röhejesen hat ha nem fekete, ezüst, fehér színben pompázik.

De hisz ti is tudjátok:
Mindenki kocsi el tud vinni A-pontból B-pontba, de megjelenni csak BMW-vel lehet :)

Macifighter · http://w2.bikepics.com/pics/2006%5C10%5C27%5Cbikepics-711117-full.jpg 2008.02.17. 11:49:12

Hókuszpók: ez a két kijelentésed üti egymást:
"Béemvé 135I coupe, jézusom, az egy gnóm förmedvény,"
"Szerintem, túl nagyok lettek ezek az autók, az E30 széria épp jó méretű. "

Pont a 135i lehet az e30 folytatása, lehet hogy kicsit jobban szemügyre kellene venned... Persze aláírom, hogy az e30 m3 után nehéz egy mai autóban megtalálni a rokon vonásokat, de azért az utóbbi évek szörnyeihez (gondolok itt az X3-ra, az új 7-esre, 1-es sorozatra) képest egész jó www.autospies.com/images/users/Agent001/052X4321.jpg

Macifighter · http://w2.bikepics.com/pics/2006%5C10%5C27%5Cbikepics-711117-full.jpg 2008.02.17. 12:27:24

Ardo: milyen évjárat ez a 300 lovas tuningolt turbo volvo? Mert 92ben a BMW M3 286 ló volt egy sima szívó motorral.. és ha így 16 év elteltével beülsz egy ilyenbe, még mindig nehéz ellenfelet találni neki....

Egyébként tényleg vannak ezek a mesterségesen generált prémium márkák, volvo, saab, lexus, de ezeket nem lehet mégsem egy lapon említeni mondjuk egy S mercivel, talán inkább a skoda superb-vel veszik fel a versenyt :-)

swind: neked szerintem egyszerűen látási zavaraid vannak :-)

énis 2008.02.17. 12:35:40

az 1-es kupét még szokni kell látványilag, de szerintem nincs vele gond. az legalább őszintébb mint a kompakt, mert abba az 5 ajtó ellenére sem férnek 2-nél többen...
És felejtsétek el, hogy a bmw luxusmárka lenne. nézz meg egy alap aston martint meg egy 116i-t...
A merci luxus kukásautókat meg luxus szippantóskocsikat gyárt amúgy?

énis 2008.02.17. 12:40:24

szerintem még az S merci sem igazi luxus, csak egy nagyon drága autó, valóban prémium szolgáltatásokkal. A luxust az ár/érték arány adja és az S-ben azért van értelem. Sok pénzért tágas teret, kényelmet, 5 ütashelyet, csomagtartót, millió dolgot kapsz, mondjuk, hogy kapsz a pénzedért valamit. De vegyél egy sl600-at - az már luxus. Nem praktikus, rengeteget fogyaszt, egyetlen autónak nem való. Csupán A-ból B-be visz és stílust ad - rengeteg pénzért.

Ciri 2008.02.17. 12:42:30

énis:

Na ezt megasszontad...de szerintem te sem érted

Macifighter · http://w2.bikepics.com/pics/2006%5C10%5C27%5Cbikepics-711117-full.jpg 2008.02.17. 12:52:39

én is: nálad teljes a képzavar, kevered a luxust a sportautóval, a kompakt-ot az 5 ajtóssal.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.02.17. 13:09:21

Ardo. Prémiummárka a Volvo? Mindig is ezt szerették volna. Inkább valahol a prémium wannabeek közt keresd a Saabbal együtt.

Énis. Nemhiszem, hogy legyen 120d-d, mert még soha nem láttam olyan dízeltulajt, aki bevallja, hogy kultúrálatlanabb a járása a fillérbaszó csodájának.

ICE 2008.02.17. 13:11:25

Azért nem olyan nehéz találni-Cabrio3- nekem volt RS2-es Audim,nem látszott a tükörben a sok próbálkozó 3-as versenyző úgy elmaradt.Érdekes, csak a 3-as tulajok akartak bizonyítani évjárattól függetlenül hehe.A Volvo egy R szerintem és nagyon durva..a 3-as nem tényező.

Ardo 2008.02.17. 13:25:43

Volvo vezette be a legtöbb biztonságtechnikai találmányt, és szabványt, jelenleg is a legerősebb kasztnikat gyártja. Nekem egy 2000-es C70 Coupe van, gyárilag 250 lovas, de van benne egy két okosság, most 300. (2,3 literes motor!) Nem érdemes egy V8 biturboval összevetni, vagy egy BMW M3-al, ami 400 lovas, de a legtöbb halandó ennek a teljesítménynek a felével sem mászkál :) Volt egy cikk itt a totalcaron még anno, hogy az autógyárak teljesítmény hajhászása hamarosan le fog csengni...egyszerűen a mai közúti viszonyok miatt a 400-500 lovas csodák nem valók másra, mint az újgazdagok játékszerének. Hol is lehetne normálisan használni ezeket? Főleg hazánkba, a kátyúk és hétvégi sofőrök birodalmába.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.02.17. 13:30:42

ICE
Az RS2 315 Le. A kis M3 286. A nagy 321.
Még az is megtörténhet, hogy száraz aszfalton a kis M3 is odaveri.

Ardo 2008.02.17. 13:36:26

totalcar.hu/magazin/velemeny/megtobblo/

Érdemes elolvasni.

Még valami. Cabrio 3 írta, hogy S merci az igazi luxus. Ez így van, csak többet van szervízbe, mint az úton, lásd népítéletek.....sajnos a németek se hosszú távra terveznek manapság. Nem hiába, a legjobb minőségű Merci a w126 volt!! Mostanában a felületes luxus a divat, a látszatminőség, a sok hülye luxus extra, ami majd 2-3 év után sorra elromlik, és garancia után majd jöhet az anyázás..

énis 2008.02.17. 13:57:15

cabrio_3 nálad totális a képzavar ha szerinted a luxus meg a sportautó 2 külön kategória. vannak ám luxus-sportautók is, sőt. Azért mert kézépszerű proli vagy még nem az S merci lesz a luxus netovábbja. Arra próbáltam rávilágítani, hogy az SL merci negyedannyit sem nyújt praktikumban mint az S, mégis ugyanaz az árkategória.
És mit érteszt azalatt hogy "mesterségesen generált prémium márka"? Ez mekkora baromság. Hogy lehet azt mesterségesen generálni? Egy SAAB-ban több méltóság van mint bármelyik 316i-ben vagy az egész 5-ös szériában. Láttál már kopasz napszemüveges gsm-neppert kiszállni egy aero-ból?
(A merci minőségével egyetértek, világviszonylatban az elmúlt 30 évben komoly mélyrepülésbe kezdtek.)

Ardo 2008.02.17. 14:07:18

Jó kis videok. Amúgy az élet és a laboratóriumi körülmények mást mutatnak.
Nézegesd néha lánglovagokat...sok audi, bmw, merci vált mostanában koporsóvá..minden a szerencsén múlik. A lényeg, hogy nagykocsiban több az esélyed. Szerintem, az a baj, hogy sokan az utak királyainak érzik magukat, mert nekik többre futotta, és pár száz ló van a seggük alatt. A BMW kifejezetten olyan márka, amire ez fokozottan vonatkozik. ( nem sok saab, volvo jár le gyorsulgatni, meg ilyesmi.) A magyar társadalom nem érett még meg arra, hogy normális és kultúrált közlekedési morál valósuljon meg.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.02.17. 14:13:27

"nem sok saab, volvo jár le gyorsulgatni, meg ilyesmi"

Elsőkerékkel nehéz is volna:PPP

Az igaz, hogy a Volvót és a Saabot rendesbb
emberek vezetik, de ettől még nem jobb autók. BMW baleset azért van több, mert az idegbeteg sofőrök vesznek BMW-t. Én leszarom, hányan halnak meg BMW-ben, én nem gyorsan szeretek menni, hanem keresztben :)))

énis 2008.02.17. 14:23:40

keressetek rá a fifth gear volvo vs renault modus crash cuccára, ott az igazi meglepetés.

A gyorsulgatás meg eleve komolytalan első és hátsó kerékkel egyaránt. Mi a művészet abban, hogy letaposod a gázpedált? Ott a pálya, két óra körözés alatt kiderül ki tud vezetni, ki nem.

gyuri 2008.02.17. 15:28:40

a fekete elveszi az autó szépségét és eléggé izlésficamos is

Macifighter · http://w2.bikepics.com/pics/2006%5C10%5C27%5Cbikepics-711117-full.jpg 2008.02.17. 15:37:33

én is:
1, S mercit meg aston martint hasonlítasz 316 bmw-hez a képzavarról ennyit
2, "kézépszerű proli vagy" gondolom azért személyeskedsz, mert értelmes érveid nincsenek. Egyébként kb 500 évre visszamenőleg nemesek az őseim. Azt pedig egy szóval sem mondtam, hogy a merci a luxus netovábbja. Csak hogy nem mérhető össze a volvoval meg a saab-al.
3, a mesterségesen generált alatt azt értem, hogy számomra az érték nem attól érték, hogy belepakolnak mindenféle extrát, nekem a hagyományok is számítanak, na most ilyenek pl a lexusnál nincsenek. Kitalálta a toyota, hogy kellene az amerikaiaknak valami szemetet gyártani, és ez lett belőle.
4, gondolom versenypályán még egyetlen kört sem mentél, ezért van ebben is ekkora tapasztalatod.

ICE: az audi mindig is jó volt abban, hogy turboval kb azt a teljesítményt nyújtsa mint egy ugyanakkora bmw turbo nélkül :-)

Ardo: nem akarta a c70-edet összevetni senki 400 lovas új M3-al, de azért lássuk be nem stimmel valami a volvós képletedben, ha a 2000-es 2,3 turbo volvód feltuningolva sem veszi fel a versenyt egy 1992-es 3literes M3-al :-)))
Arról nem is beszélve hogy az elsőkerék hajtás egy "sportos" autónál a vicc netovábbja :-)

Leegor 2008.02.17. 15:50:45

"A Volvo vezette be a legtöbb biztonságtechnikai találmányt."

Szegény Barényi Béla, szegény Mercedes...

A_gent Z 2008.02.17. 16:05:00

Az autó színe:
1. british racing-green (ha angol)
2. astralsilber (735) (ha német)
3. "Ferrari"-red (ha olasz)
4. WR-blue (ha japán)

Punktum.

Ps:az amerikaiakkal bajban vagyok...

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.02.17. 16:08:45

Amerikaiak:
Fekete, sötét ablakkal, és 24" króm szekérkerekekkel:)

Nemkellfélninemfogfájni 2008.02.17. 16:21:09

énis:
a saab nem luxusautó, a volvo sem. A prosztó tahó meg megmarad annak ami, akkor is ha RR Phantommal jár. Láttam én már diplomatát is 5-ös BMW-vel meg kivagyiskodó bugrist is (persze lehet a diplomata vehetne bentley-t is csak nem villantós, a bugris meg a bmw-t is használatan vette részletre de ez nem számít, nem az autó tehet a gazdája stílusáról)

Macifighter · http://w2.bikepics.com/pics/2006%5C10%5C27%5Cbikepics-711117-full.jpg 2008.02.17. 16:22:33

látom te sem nézed a pimpmájrájdot :-)) a fekete már nem menő ott sem. pisztáciazöld krómmal, leopárdos üléshuzattal 40 tévével ... csak a krómkerék maradt a pörgős dísztárcsával a régi :-)

vicet félretéve amerikaiak imádják a fehéret.. én nem is értem. szerintem ott található a legtöbb fehér X5. vagy lehet, hogy az ott mind céges autó? :)

ottopappa 2008.02.17. 16:25:20

Dikk, én egy Jaguar XKR-t akarok bugyirózsaszínben, szélesített króm alufelnikkel, Hello Kitty-s üléshuzattal, olajkályha kipufogóvéggel. :)))

énis 2008.02.17. 16:41:02

1. a 316-ot azért vontam be a képbe mert elhangzott hogy a "bmw luxusmárka" tehát van komoly alapja a dolognak és épp érzékeltetni szerettem volna valamit. de te ezt sem érted, mégis hetvenkedsz.
2. A nemességgel naggyon melléfogtál, a családi címerünk szerint több 100 éves grófi "klán" vagyunk, még a nagy címeres könyvben is benne van, ami jó 10 éve megjelent. nincs szükségem s merciről álmodozni és bosszant, hogy ebben az országban "fölé" már nem látnak. Nem kell bentley rajongókból se több se kevesebb, de legalább legyen már perspektíva - akkor is ha a vérvonal már ott sem tiszta!
3. A SAAB-nak, volvónak komoly hagyományai vannak, nem nevesném mesterségesnek. A lexus új gyerek, de anno a rolls is az volt, amit ugyanúgy belőttek egy rétegnek. A pedigrét viszont valóban a múlt adja, azt nem lehet összemarketingelni.
4. talán azért látom ebben a különbséget mert mentem már pályán. nem vagyok jó, de van barátom aki nagyon az. egyenesben viszont meg tudom verni...

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.02.17. 16:41:04

Pimp my ride-ot utoljára 3 éve láttam, mikor NY-ban csöveztem:)
De youtubot nézek:
youtube.com/watch?v=zjjOZKxwcYY

Macifighter · http://w2.bikepics.com/pics/2006%5C10%5C27%5Cbikepics-711117-full.jpg 2008.02.17. 17:21:24

énis: tudod mit, nagy király vagy, kapásból leprolizol pedig nem is ismersz, de nem baj mert kemény vagy, és ez jó dolog. Azután jössz nekem a címereddel, feltalálod az 5 ajtós kompakt bmw-t, és most már gyors vagy az egyenesben is. Gondolom a következő hozzászólásodban már az jön, hogy a te apukád az erősebb, de ezt most már nem tudom megvárni...

de azért köszi, remekül mulattam :-)

kriszt 2008.02.17. 17:27:48

énis

"A SAAB-nak, volvónak komoly hagyományai vannak, nem nevesném mesterségesnek. A lexus új gyerek, de anno a rolls is az volt, amit ugyanúgy belőttek egy rétegnek. A pedigrét viszont valóban a múlt adja, azt nem lehet összemarketingelni."

miért pl. a Mercinek nincs komoly hagyománya? az volt az első autómárka!
a volvo meg ford kéne a fasznak! a formája meg böá! amerikába való a 3-általánost végzett köcsögöknek! egyébként én úgy tudom a légzsák + az ABS is a merci nevéhez fűződik pölö csak azért mert vki fentebb nagyon fényezte a volvo biztonsági vívmányait! audi-merci-bmw az autó+azoktól fölfelé....

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.02.17. 17:42:48

Az ABS-el kicsit gecó volt a merci. A bosh kifejlesztette, és a Merci és a BMW megegyeztek, hogy egyszerre mutatják be. Erre a merci valamelyik autószalonon egy fél évvel hamarabb bemutatta...

Ardo 2008.02.17. 18:15:58

"légzsák + az ABS is a merci nevéhez fűződik"
na, ez részigazság, de mindegy. az oldallégzsák, fejlégzsák, oldalvédelem, 3 pontos biztonsági öv!!!! pedig a VOLVO kizárólagos találmánya.
Ezen felül meg nagyon sok egyéb..
Amúgy, krisz, nem amerikában vagyunk, és itthon pont az audi bmw, merci triumvirátusról terjedt el, hogy főként az újgazdag "3 osztályt végzett köcsögök" vásárolják (főleg használtan), de ebbe nem akarok belemenni.
Mindenki a sajátját dicséri.

kriszt 2008.02.17. 18:20:35

jah!

megszaLott!

esztet nem tuttam:D

innen má nem neked megy de te is elolvashatod:D

szal vacsiztam és rájöttem közben az előbb elírtam vmit: a bmw-merci az autó és attól fölfelé mert az audi egy volkswagen a lexus egy toyota a volvo ford a jaguar ford (ha még az) a saab meg tán opel+subaru meg a f-om tudja.
a fentebb vmelyik "szakértő" által megállapított: "a merci meg az elmúlt 30 évben komoly mélyrepülésbe kezdett" pedig no comment:D
2008-30=1978 ekkor még w123 volt ami az egyik legtartósabb merga volt azután volt a w124 amiből szerencsére nekem is megadatott 1 1988-as 300d amit mikor 370 ezerrel bevittem a kereskedésbe: mennyi van benne- mondom 370- "áhh hozzad be van járatva" szal nem kell osztani az észt! egyébként már 3 éve van 1db a mostani e-ből és olajcserén kívül nem voltam vele szervízben ennyi:D fogdosd végig az anyagokat a mostani e-ben meg mondjuk egy volvoban vagy az "új" a6-ban meglepetések várnak a minőséget illetően! a merci az merci, a bimmer az bimmer a többi meg egy tömegmárka felfújt luxusautója pont.

Ciri 2008.02.17. 18:32:49

Én meg egy kolbászzsír szinü 599-est a jól bevált fekete (utólagos) suzukis sárvédőívekkel ás 10cm széles oldalcsíkokkal, szintén feketében.Na meg egy k.rva nagy VVTi felirattal...

kriszt 2008.02.17. 18:37:00

Ardo!

légzsák légzsák nem mind1:D

egyébként írtam hogy ÚGY TUDOM

a w126- ban volt talán elsőnek légzsák + ABS és ezt is ÚGY TUDOM tehát nem kp! és a légzsáknál is a tech volt a lényeg utána már lehetett tenni oldalra meg tetőbe meg f -tudja hova szal ez szájtépés hogy a volvo így+úgy. a volvónak +egy olyan autója nem volt minőségre még mint a w123-124-126 mondjuk másnak se nagyon:P

Ciri 2008.02.17. 18:38:32

Az ESP-t is a Merci alkalmazta először.
Hehehe !

hókuszpók 2008.02.17. 18:39:08

Az egyik barátom karosszérialakatos, Ő mondta, hogy a BMW-t, Mercedest a legnehezebb húzatópadon javítani mert "van benne anyag", ill. megbontva azokat elvétve lát rozsdát. Pedig a srác főleg Renault-ot javít, elfogult, szereti a francia autókat.

Az E 30 széria méltó folytatása az lenne, ha Chris Banglé-t elküldenék a cégtől és a 3-ast újratervezné vki., pedig az általa tervezett Fiat Barchetta tetszik, de a fő Bangle mű a 7-es sorozat egyszerűen ormótlan.

Az 1 coupé pedig, juj:-( ....a Z3 tetszik.

Az Alfa 159 szép!

kriszt 2008.02.17. 18:41:42

elfeledtem: a haverék egyhatos szívódízel
jettáját 780ezerrel adták el! na mondjuk aztat se nevezném gagyi autónak:P

kriszt 2008.02.17. 18:53:06

áhhh gec függő vok:D

na szal még annyit hogy lassan má a németek is elkutyulnak és 5 évente fogják cserélni a típusokat! annnyit kibír aztán + +veszed az újat! amúgy nem hinném hogy a francik vagy a digók vagy a szamurájok 30 évre terveznék a mai autóikat kedves nem német pártiak:P

benya 2008.02.17. 19:15:06

egy érdekesség még a kizárólagos márka fanoknak: ma a világon összesen alig néhány "cég" gyárt autókat. A lambó az audié (az audi meg a vw-é?), a bugatti a vw-é, a nissan a renault-é (néhány éve az övék volt legalábbis); mazda, volvo, jaguár = ford, rolls royce = bmw, bentley = vw, stb., stb.
Az alkatrészeket millió beszállító gyártja (monroe, bosch...) mindenkinek - szóval akkor ki fikáz mit?
De valaki elárulhatná nekem mitől lesz JÓ egy autó. Tényleg érdekel!

Pigy 2008.02.17. 19:44:02

A_gent Z!


Az amerikaiak színe: miami wice:-)

Achmed the dead Terrorist · http://www.youtube.com/watch?v=sDsK8ZnmhC4 2008.02.17. 20:35:57

Azért nem teljesen mindegy, hogy a beszállítótól az egyik gyártó ugyanarra a funkcióra a 100 vagy az 1000 forintos alkatrészt rendeli-e meg, mert nemcsak az árban van különbség. Az sem mindegy ki hogyan rakja össze. A nemtommárki ismerőse pedig nem véletlenül Renault-kat szervizel, így legalább van munkája bőven :).

Legtutibb verda pedig akkor is a babakék M3 cabrio rózsaszín bőr üléshuzattal.

A szürke meg szürkés színű autók pedig tényleg jóval kevésbé érzékelhetőek, mint rikítóbb társai. Pláne ha a birka tulaj még a tompítottat se használja.

Rikítóbb színű festés elterjedését pedig a biztosítók is gátolják, ugyanis ugyanazon paraméterekkel egy szürke autóra kevesebb a díj, mint egy kanárisárgára... röhej.

Macifighter · http://w2.bikepics.com/pics/2006%5C10%5C27%5Cbikepics-711117-full.jpg 2008.02.17. 21:02:41

egyébként Chris Banglé-t nem elküldeni kellene, hanem jól megkövezni azzal együtt, aki a bmw-hez felvette!!!!

crazy 2008.02.17. 21:10:20

Milyen gagyi egy cikk ez. Ez nem is cikk tulajdonképpen. Ha egy negyedikes gyereket elküldök egy autókereskedésbe az is le tudja írni, hogy "...láttam egy fekete, egy fehér, egy kék meg egy piros autót, nekem a kék tetszett legjobban, de a felnőtt bácsiknak a fekete..."
Amúgy ízlések és pofonok, mint a nőknél kinek a szőke kinek a fekete.......

Balee87 2008.02.17. 21:27:49

EZ egy blog. Ide azt írnak amit akarnak és nem kötelező cikekket írni. Ha nem tetszik kedves Crazy akkor nem kell olvasni.

Amúgy nem tudom mi a bajotok a Péter Annával. Biztos nem lehet olyan hülye csaj ha a Totalcarnál dolgozik sok kis irigy idióta pasi... :p

Macifighter · http://w2.bikepics.com/pics/2006%5C10%5C27%5Cbikepics-711117-full.jpg 2008.02.17. 21:39:04

"Amúgy nem tudom mi a bajotok a Péter Annával. Biztos nem lehet olyan hülye csaj ha a Totalcarnál dolgozik sok kis irigy idióta pasi... :p"

Az, hogy valaki hol dolgozik semmit nem jelent, vagy esetleg a totalcar-nál csak atomkutatók vannak? Egyébként se mondta senki, hogy baja lenne vele..

Ez egy nagyon fontos cikk, most már mindenki tudja, hogy nem kell Péter Annának kölcsönadni a kocsit, mert meghúzza a oldalát, és ahelyett, hogy próbálná kilesni, hogy frankó olajat töltenek-e a verdába, inkább trécsel és fényképezget :-))))))

The good boy 2008.02.17. 21:48:32

Azért én visszatérnék még a cikk elejére egy pillanatig:

Annácska! Maradtmég valamiféle szűzesség, vagy ezzel az utolsó is elveszett?
Tudom, úriember ilyeneket nem beszél.
Az autószinről: Nekem volt már új autóként gyöngyházfehér. Az gyönyörű, amig nem esik 1-2 csepp eső. Aztánmár minden látszik rajta (mint a feketén). Most grafitmetál van,ami azért jó mert nem egyen ezüst, de majdnem fekete :), és a kosz sem igazán látszik rajta.
Csúnya szinű autó: Múltkor láttam egy ufo civic-et narancssárga szerű, meghatározhatatlan szinben. Hát az nagyon odab*sz... fúj.Pl. az Ufo civic 90 %-a biztos hogy feketeként került itthon átadásra. Szinte mind olyan. bezzeg a sógorék képesek piros új passatot, babakék vagy réz szinű elöző passatot venni shoppingolni.
Én is régóta gondolkodom bordó (és árnyalataiban), mert nagyon tetszik, de a vásárlásra kiszemelt autóknál,soha nem áll jól, de ez az 5-ös bömös igen jó.

crazy 2008.02.17. 21:56:22

balee

Lehet, hogy ez egy blog, de maga a cikk kint van a totalcar.hu főoldalán elég előkelő helyen. Az meg ha jól tudom, az egyik legnépszerűbb internetes autós magazin, egyedi stílusú, de szinvonalas cikkekkel.
Ha egy ilyet elolvasok, olyan érzésem van, mint amikor a tévében a Vágó István műsora után megnézem a Fókuszt vagy a Győzikét.

Leegor 2008.02.17. 21:56:23

Én három hónapot vártam a bordó színű autóra, ezüstöt, szürkét meg feketét 1 héten belül tudtak volna adni. De szerintem megérte.

eric 2008.02.18. 08:11:48

BMW E91 Le Mans kék színben, csak M sportcsomaghoz rendelhető, nekem ez a szín nagyon tetszik. J. Clarckson szerint a kék szín a franciáké (Bugatti), de a BMW-éknek is jól áll. A fekete szín elegáns, de egyben kényes is, az ezüst már kicsit unalmas, a grafit színek sem rosszak, de a kék főleg ebben a Le Mans árnyalatban sokkal egyedibb és sportosabb. Az M sportcsomag aerodimakiai elemi a fekete színben nem nagyon érvényesülnek. A piros szín inkább csak az M3-nak és a Z4 M modeleknek áll jól. A fehér szín az összes BMW-nek jól áll, csak kérdés, hogy később eladáskor mennyire lesz divatos szín a fehér.

diablo696 2008.02.18. 09:10:07

Hókuszpók!Köszönöm, h.felvilágosítottál Bangle ügyben!Nem is tudtam, h. a Fiat Barchettát ő rajzolta.Eddig azt hittem ízlésficamos a fickó, de ezek szerint a "bajor levegőtől" szédült meg ennyire!
A Barchetta egy igazán szép formaterv sz.tem.
A feketeimádóknak meg üzenem, h. 5-6 év után súrolófényből nézve igencsak polírkorong után kiált a verdájuk./Saját tapasztalat/

tittadili 2008.02.18. 12:47:11

Ehhh...

crazy 2008.02.18. 14:54:15

eric !

Nagyon igaz amit írsz, mármint, hogy eladáskor gondot jelent a fehér szin. Én ezért nem vennék fehér kocsit. Egyik haverom, aki használt kocsikkal foglalkozik, azt mondja, hogy a fehér és a piros kocsit a legnehezebb eladni Magyarországon. Persze sokan azért vesznek fehér Suzukit, mert asszem 50 ezerrel olcsóbb ha fehér :) Van aki meg azértmert azt a legkönnyebb javítani :) (ők biztos a házukat is úgy építik, hogy könnyű legyen bontani, komolyan mondom hallottam már ilyet is:))))
Nekem jelenleg sötétkék kocsim van, de többet nem lesz. Minden meglátszik rajt, csak annak jó, aki hetente kocsit mos. Én inkább használom és ritkán jutok el mosóba. Szóval a következő valószínű ezüst lesz, vagy mint ahogy itt írják a szürke valamelyik árnyalata.

Reaper 2008.02.18. 14:58:04

Nekem fekete a szekerem es leszarom kinek tetszik, kinek nem. Magamnak vettem, nem cegesautonak kaptam vagy a vallalkozas neven van mint sokan masok. Azt pedig, hogy 5-6 ev mulva, hogy fog kinezni szinten leszarom, mivel max 3-4 evig nyuzom. Mindenki olyan szinu kecsket vegyen amilyen tetszik neki, ne ennek a buta nepnek valasszon autot es/vagy szint. Van meg kerdes? Nincs. Koszonom.

kicsi79 2008.02.18. 15:11:52

Hali Mindenki! 1. A színekről csak annyit, hogy nézzétek meg az olajválság előtti amerikai vasakat! Kétszínű fényezések (általában fehér+valami más), világoskék, piros (nem csak sportkocsikon), matt betétek, és persze rengeteg KRÓM! Miért felejtették ezt mára el? Európában régen se volt sok króm díszítés (tisztelet a kivételnek), de teljesen kiment a divatból. Nem bántja ez senki szemét? 2. Dízel vs. benzin? Hmm... Szerintem dízel motorja a teherautóknak, hajóknak, stb. van. Személyautóba csak gazdasági szempontból elfogadható /cégek, futárok.../ de az "S" Merga is csak benzinessel az igazi. Ha valakinek saját személyautó kell, ne spóroljon a fogyasztáson, a benzines (tudtommal) környezetbarátabb is. 3. A BMW a "nagyfiúk" autója, akik csak a látszatra mennek. Egy bármilyen(!) Mercedes eleganciáját nem lehet felülmúlni. Eleve máshogy néznek az emberre, ha Merciből száll ki. 4. Bár vannak kivételek, de a MOTOR 2000cm3-nél kezdődik. Az alatt csak fűnyíró. Amerikai típusoknál minimum 4000cm3. És V8! hiába csinál a BMW, Merci, vagy bárki más v8-at, az soha nem szól úgy, ahogy egy jó amcsi verda! Én elég régen forgolódok köztük, az utóbbi 2 évben már nem látogatóként járok találkozókra sem. A V8 az V8! 5. Péter Anna egy jófej csaj! Én is törtem már meg az autómat a megvétele napján. Nem ahhoz voltam szokva. Nem valószínű, hogy Ő is így járt? (Csak Ő kölcsön kapta.) Kicsit bele kéne gondolni a másik helyzetébe, mielőtt ítélkezünk!

Macifighter · http://w2.bikepics.com/pics/2006%5C10%5C27%5Cbikepics-711117-full.jpg 2008.02.18. 15:48:44

"egy jó amcsi verda" -ilyen nincs is, amerikaiak autógyártása maga a vicc netovábbja.. egy amerikai motor semmi másra nem jó csak hogy a benzinfelesleget gazdaságtalanul elégesse.
4000ccmből kihozzák az amerikaiak ugyanazt a lóerőt, nyomatékot, dupla akkora fogyasztással, mint a németek egy 2000-esből...

"A BMW a "nagyfiúk" autója, akik csak a látszatra mennek. Egy bármilyen(!) Mercedes eleganciáját nem lehet felülmúlni."

Nem mindenki feltétlenül csak az eleganciát keresi, esetleg némi sportosságot is kíván az ember a vezetésben, ezt pedig a BMW-től kapod meg.

Egyébként valóban elegáns a Merci W140 mikor kiszáll belőle 5 elhízott romagyerek. :-)

Bambano 2008.02.18. 16:44:14

Lehet, hogy az ezüstszürke autó unalmas, meg tucat, de ezen a legkevésbé feltűnő a kosz. Aki használni akarja az autóját, nem állandóan suvickolni, az ilyet vegyen.

Apophis 2008.02.18. 19:44:39

senki nem gondolja, hogy kicsit gáz azon veszekedni, hogy melyik szín szebb?
az lenne a legnagyobb gond, ha mindenkinek ugyanaz tetszene és amiatt ócsárolni mást mert neki nem ugyanaz a szín tetszik sokat elmond az illetőről

nekem spec a talán legkényesebb fekete jön be, lehet, hogy csak egy napig csillog, de azért megéri


amúgy az sem véletlen, hogy a BMW milyen eredményekkel szerepel az év motorja szavazásokon, nem csak a nyers erő számít (AMG), hanem a használhatóság, a fogyasztás a sportosság és az innováció mellett (vanos, bi-vanos, valvetronic)
na és a futómű, érdemes a TopGear tesztet megnézni, milyen köridőt futnak, hatalmas a különbség

www.youtube.com/watch?v=g5nzEax87lw&feature=related

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.02.18. 22:02:07

"Eleve máshogy néznek az emberre, ha Merciből száll ki."
Főleg amikor egy A, vagy B osztályból száll ki. Az nagyon elegáns lehet:PPP

Macifighter · http://w2.bikepics.com/pics/2006%5C10%5C27%5Cbikepics-711117-full.jpg 2008.02.18. 23:20:56

egyébként meg hordanak az emberek barna meg zöld zakót, sőt beige öltönyt is... akkor a kocsival miért lenne máshogy?

Rocko- 2008.02.18. 23:25:04

Cabrio_3 · www.e36fanatics.hu/carpics/127_4.jpg 2008.02.17. 11:49:12
haha, végre valaki látja!
süti beállítások módosítása