A helyi lepattant jószágokat általában kevésbé finom környékek sarkain, párosával támasztják le.
Ezek ketten a hetvenes évek óta porosodnak, ütött-kopott kasztnijukon a kezdődő kipofozás nyomait lehet felfedezni.
A színehagyott Chevrolet Chevelle Malibu a modell legendás, 1973-77 között gyártott, második generációjából való. Akkor ezek az autók uralták a NASCAR versenyeket, női pilóta, Janet Guthrie is indult Chevrolet Chevelle Lagunával, a modell krómtalanított versenyváltozatával.
A Malibu volt a Chevelle csúcsfelszereltsége, 1978-tól, a középkategóriás modell ezen a néven futott tovább. A Chevelle nem felfoghatatlanul óriási, a Chevrolet korabeli modelljei között az Impala volt a legnagyobb.
A Chevrolet mögött álló Ford LTD sajnos nem a kedvenc évjáratomból van, ez egy negyedik generációs kocka 1979-82-ből.
Nagyon impozáns, és ez az utolsó LTD, amit lecsökkentett méretei ellenére is csak V8-as motorral lehetett kapni, de távolról sem olyan karvalyszerű, mint az 1972-es olajválság előtti második eresztés. Az LTD-ből nőtt ki a Crown Victoria, 1999-től Police Interceptor néven futtatva ez a modell az Egyesült Államokban a rendőrség V8-as oktáviája. Mennyivel jobban hangzik a Ford Crown Victoria Interceptor mint a Škoda Octavia, nem? A Ford Viktória Királynő Elfogó Rakétájának szót fogad a nép.