Üdvözli önt a Hotel Autóbuzi!

Előzetes: Mystery Car, melynek készítői bírják a részleteket

  2007. szeptember 27. - Csikós Zsolt Címkék: dizájn előzetes

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Öt gang az állólámpában!
2015-07-19 07:25:12

Annyira régóta van hosszú ötödik (hatodik, hetedik és nyolcadik) az autóinkban, hogy már csak a veteránosok

Totalcar a Múzeumok Éjszakáján!
2015-06-18 08:03:55

Ez most más lesz. Most mi állítunk ki autókat, s várjuk, hogy jöjjenek a nézők, lehetőleg jó sokan. Volt

Szép autót keresünk!
2015-06-08 17:52:23

A folyóvizek élővilága után a Totalcar most a kultúra irányába evez: kivesszük a részünket a Múzeumok

Bent a kövület-Pio!
2015-06-02 16:00:17

Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve

Voltam egy sajtóúton, nem árulom el, mit mutattak be, inkább olvassák el a cikket holnap reggel. Mindenesetre a helyi Le Meridient egy régi autógyár épületében alakították ki. Ezt láttam az ablakomból:

Kilátás a Le Meridien ablakából

Aztán balra néztem, és megpillantottam a szobai állólámpát. Úristen, egy autófényszóró!

A fényszóróból készült lámpa

De hiszen az 12 voltról megy, akkor meg ez hogy működik? Hát így, trafóval:

A lámpa trafója

Gyanút fogtam, alaposabban körbejártam a cellát. A fürdőszobában újabb autós elemet fedeztem fel: a szemetesbödön fékpedállal nyílik. Jaj!

Fékpedállal nyíló kuka

Teringette, ennek fele se tréfa, itt lelki hatást akarnak rám gyakorolni ezek, titokban manipulálnak, nehogy rosszat tudjak írni a kocsiról. Még a mennyezeti lámpa is géperejű közlekedési eszközt mintázott, igaz, inkább valami szputnyikot, mintsem autót.

Az űrhajós mennyezeti lámpa

Szédülten támolyogtam kifelé, és amikor leolvastam a szobaszámomat, hogy visszataláljak majd a sajtóvacsora után, lerogytam a földre. Nem, ez nem lehet igaz, hogy éppen ennyi!

Az 1024-es szoba

Teszem hozzá, én voltam az egyetlen internetes firkász a csapatban.

(Aki bennfentes forrásokból tudja, melyik autóról van szó, kérjük ne írja le. – OP)

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr30178875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rognork 2007.09.27. 18:50:35

tuti olasz, fiat v alfa, ezeknek van ilyen jó érzékük a buzuláshoz. nyamm alig várom

the Swiss 2007.09.27. 18:54:41

Torino, Lingotto a hotel alapján az meg ugye a régi Fiat gyárból van átalakítva szóval nem nehéz kitalálni...

zordon 2007.09.27. 18:58:24

fiat lesz az...

500 teszt talán?

Gelu 2007.09.27. 19:01:31

Olasz Auto.. Nézzétek meg Kint ál legy Ducato vagy kettő is.. meg talán egy regatta is.. plusz a konnektor elemezzétek olaszba van ilyen fajta..:D

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.09.27. 19:03:10

Na,urak,nem bontjuk ki a karácsonyi meglepit!

Tommi 2007.09.27. 19:04:28

Tuti, hogy valami olasz...

Samott 2007.09.27. 19:06:49

Milyen benfentes forrasok? Itt a blogban volt, hogy hova/mit megy tesztelni CsZs. :)

Samott

heavy mental 2007.09.27. 19:35:14

Ez mekkora király...
A kínai cuccok, a tömegcikkek, a mindent-iniformizálás korában az egyediességre törekvés, a valóban kreatív ötletek kis szigete.
Tetszik.
Kéne.
Otthonra.
Ilyen fantázia.

Az 1024-es meg egyenesen pazar, mármár filmbe illő fordulat.

Csak majd ne kezdjük el kinyomozni ki ölte meg Laura Palmert...
:))))))))))))

feketenap 2007.09.27. 19:40:54

Tuti, hogy Citroen.

heavy mental 2007.09.27. 19:41:45

uniformizálás, bocs

ommm 2007.09.27. 19:42:36

aki tudja az csak tartja a pofáját és feni a kaszát az 1 megabájtos szobájában.
aztán halk sóhajjal beledől.
b@ssza meg ez a világ...

AP (törölt) 2007.09.27. 19:49:01

Az az állólámpa egész véletlenül nem régi 500-asról van?

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.09.27. 19:49:35

Omm:) Bizony minden múlandó,ocsmány világ ez..

rognork 2007.09.27. 19:49:35

körön kívül is furkóság tippelni?
ha ekkora az izgalom akkor abarth 500.

rognork 2007.09.27. 19:51:21

ap:

sztem lehet bármi abból az időszakból. nekem elsőre zsiga ugrott be. vagy 850es.

Bűvész 2007.09.27. 19:56:22

Én már jártam itt,stimmel az ország.

Bűvész 2007.09.27. 19:58:20

Én már jártam itt,stimmel az ország,bár Spanyolországban is volt már Skoda bemutató,vagy nem?

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2007.09.27. 20:01:00

ommm csalódott.....akkor hát tényleg nem sikerült :(

Rocko- 2007.09.27. 20:04:58

ez kurva jó! még több ilyet! :)

amúgy nem ez volt az az épület, aminek a tetején egy tesztpáyla van/volt?

AP (törölt) 2007.09.27. 20:15:58

Zsiga semmiképp..
A csíkozást nézd a lámpán.

fercsi 2007.09.27. 20:19:52

Az a fékpedál Lancia Delta, meg Tipóban volt, többek közt...

Blitzkrieg 2007.09.27. 20:40:53

A f@szt! Megin gyártani fogják a trabantot, figyejjjjétek mög.

heavy mental 2007.09.27. 20:56:14

Az *rig*-n olvastam egy cikket, a bííírka jenki firkászok szerint a legszarabb 50 autótipus közt van a Trabant.
Micsoda amatőrök.
Amúgy az állólámpáról nekemis a zsigulátor jutott eszembe...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.09.27. 21:20:24

Az *rig*-n olvastam egy cikket, a bííírka jenki firkászok szerint a legszarabb 50 autótipus közt van a Trabant.


Jah kérem, nekik semmi nem tekinthető járműnek ami nincs legalább 280 lóerős és nem fogyaszt 20 liter benzint 100 kilóméterenként. Arra is kiváncsi lennék,hogy hány jenki vezetett Trabantot.. Tök jó ezt olvasni egy olyan ország újságíróitól akik a mai napig nem tudnak billegés nélkül kanyarodó autót gyártani...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.09.27. 21:28:26

Ja és a Lambo LM002 is felkerült a listára.Biztos sok amcsinak volt...

én 2007.09.27. 21:28:27

A trabit télleg újra akarják gyártani. tudom hogy csúnya dolog konkurencia-linkeket beszórni, de csak innen tudom megmutatni:D www.vezess.hu/frankfurt/borzaszto_draga_lesz_uj/11442/ amúgy a fotelek helyén nem találtál autós üléseket? Vagy a szekrénypolcon csomagtartókárpitot?:-D

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.09.27. 21:29:01

Ja és a Lambo LM002 is felkerült a listára.Biztos sok amcsinak volt...

én 2007.09.27. 21:35:52

Figy azon a listán szerepel a 7es bömös is olyan indokkal hogy csúnya a hátulja, a H2-es!! mert sokat fogyaszt XD (sok marha, ekkora motor mitől menjen ha nem benzintől) Jah és a jaguar X-type is, mert túlságosan hasonlít az "öreguras XJ"-re. Azon a listán lehet röhögni egy jót, de másra nem jó. Komolyan venni eszébe se jusson senkinek, az se gondolta komolyan aki megírta. Mutasson olyan Dodge-ot amit az út szélén, éjszaka esőben, egy bontott traktormaradványból össze lehet dobni, hogy hazaérjen vele az ember. Keleti technology 4ever:P

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.09.27. 21:53:13

Az amcsiknál nem is jármű ami nincs legalább 2 tonna,nincs V8-as motorja minimum 280 lóerővel és nem eszik meg 30 litert százon. És milyen vicces ezt egy olyan nemzet embereitől olvasni akik a mai napig nem tudnak billegés nélkül kanyarodó autót gyártani, és teherautómotort tesznek egy 100 000 dolláros sportkocsiba. LOL. Mellesleg Trabantot szerintem nem sokan vezettek az amcsik közül.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2007.09.27. 22:11:03

az amcsik lófaszok a mai napig az autógyártásban. és azok is lesznek. csak múltjuk van. jelenjük meg...most övék a világ leggyorsabb autója...egy szarrá tuningolt V8as fostalicska, akkor már inkább a Veyron, german engineering in the house...

cowach 2007.09.27. 23:24:14

A lámpa kábeljának vezetői tisztára úgy néznek ki mint a horgászbotok vezetőgyűrűi.
Szerintem egy régi botról vannak lebuherálva.
Remek ötletek melyek elég kókányul vannak megvalósítva. Ezek csak az azurrik lehetnek. :-)

hengerfej 2007.09.27. 23:42:42

Objektíven nézve a Trabant egy kalap szar: zéró biztonság, ellenben maximális környezet szennyezés. Ha félre tesszük a romantikát, és a divatos "utálom a jenkiket, mer' hüjék" dolgot, akkor a listának teljesen jogosan szerepel. Ellenben az állólámpa instant get! Kit kell megdugni egy ilyenért?

cypress 2007.09.28. 01:47:29

Na akkor én most egy undorító gecci leszek; Punto Abarth úton készültek a felvételek. Muhaha!

gBoy 2007.09.28. 05:55:28

"utálom a jenkiket, mer' hüjék"
a "hüjét" ly-el irjuk....

NiCK · http://www.flos.com/singlelamp.jsp?back=176670&lamp=4800 2007.09.28. 08:04:02

a lámpa nem barkácsolt, hanem egy dizájn darab a flos kínálatából. tervezője Achille Castiglioni.

AP (törölt) 2007.09.28. 08:22:51

Na kérem. Ez most sokaknak nem fog tetszeni, de én röhejesnek találom azt, amit abarth néven hozzátesznek..
Piros tükör, giccsfelnik, duplakipuff, embléma csere? Tisztára, mint valami optikaisufni B corsa.

AP (törölt) 2007.09.28. 08:23:36

Ja meg a csíkok. Örökség ide vagy oda mi a frásznak kellenek azok?

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.09.28. 08:49:43

A külső az még csak-csak. Kell a villogás,de bazzeg nincs kikapcsolható menetstabilizáló? Egyáltalán minek bele? Igaza volt Csikósnak Carlo Abarth tényleg halott. Ezek az autók régen a korlátlan vezetési élményt jelentették,most meg azt,hogy ha van 5 gurigád akkor villanthatsz a tinirongyóknak,hogy van egy 155 lovas hogyishíjjákod ami mindenre jó,csak semmire nem. Beszarás.

rognork 2007.09.28. 09:06:30

és most ezen meg vagytok lepődve?

tomnemtom 2007.09.28. 09:13:33

asszem elmegyek egy ladabontóba, bevásárolok elsőlámpából, legyártok párszázat, keresek egy sznob lakberendezési galériát, meggazdagszom belőle, veszek egy fuji white Lambót, szarrátöröm és megnézem, hogy ég le.
frencsájzdíjakat a portán kérem befizetni.

rognork 2007.09.28. 09:19:37

sport boost gomb. májkül nájt!!!
muhaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lefosom a térdem

ommm 2007.09.28. 09:30:52

a gond az, hogy mikor Csikós kolléga visszajött a taljánoktól, csak ennyit írt -többek között- kérdésemre, hogy dőljek-e a kaszába (utólagos engedelmével közzéteszem):

Most jöttem meg. Dőlj. Vége mindennek.cikk pénteken.

Egyre jobban megkedvelem ezt az embert. De KIBASZOTTUL szomorú vagyok.

rooster 2007.09.28. 11:35:14

Némi hezitálás után azért bejelöltem, hogy "kéne". Ha meg már ilyen lélektelen, akkor legalább ötajtós is lenne, azt vennék, de persze tuti h. nem lesz (anno amikor megjelent a Fiesta ST, megkérdeztem az egyik szalonvezetőt, h. lesz-e ötajtós, mert kémfotókon még 5ajtós kasztnival tesztelték a mechanikát. Mondták, h. nem, én meg azt, h. kár... Komolyan, kispénzű autóbuziként boldog tulaja lennék egy néhány éves használt Fiesta ST-nek /G.Puntonak/, ha ötajtós lenne. Néha kell vinni a haverokat, rossz lábú nagymamát-nagypapát, 1-2 év múlva pedig a kis trónörököst is, remélem :-). A mostani kocsim 3 ajtós, nehézkes hátra a beszállás.)

Ha még él egyáltalán a poszt:
"És íme, a világ három legszebb emblémája közül az egyik" - Csik, melyik a másik kettő???

Rocko- 2007.09.28. 14:37:01

hmm, cikkben magasztalja, ommmnak lehordja. nem értem.

ommm 2007.09.28. 15:55:31

nem. más a kontextus. ez egy nem rossz autó, de NEM Abarth. ennyi

ommm 2007.09.28. 15:58:42

és nem hordta le. nekem görbült el a szám, mikor láttam, mi lett az Abarthból. csöcsdísz.

Rocko- 2007.09.28. 17:06:54

aztén értem, h felcicomázott, meg csak PR fogás, és köze sincs ahhoz, amit régen Abarth néven emlegettek, na de ő maga írta, h "Vége mindennek". ebből gondolom, h egyetérte vele. v rosszul teszem? :)

ui: hozzáteszem, jogosan hozza fel, h ESP nem kikapcsolható egy sportosnak szánt kocsiban. de erről már írtam az egyik M3 posztnál.

Lally 2007.09.28. 17:22:20

Mitől is lenne igazi az Abarth kiadás?
Ugye nem a kis kaszni-nagy motor párosítástól?
De komolyan : mi kellene ahhoz,hogy senki se fanyalogjon,mindenki rohanjon Punto Abarth-ot venni ?

Lally 2007.09.28. 17:25:18

"ez egy nem rossz autó, de NEM Abarth. ennyi"

Mitől válna Abarth-á ?

Csikós Zsolt 2007.09.28. 17:40:19

Lally:

Veszed a Grande Puntót. A legjobb benzinmotorját megtuningolod, hogy 9000-et pörögjön (titán hajtókar, könnyített dugattyú, más vezérlés, új hengerfej, leömlők, nagy selepek, stb.) Így nyersz másféser annyi pacit. Majd a futóművet elöl leülteted, hátul öszeraksz bele egy igazi független rendszert. Jöhet a nagy fék, a széles kerék, a nulla rugózás. Ezek után az eégszet fogod, és minden szart kidobálasz belőle, ami nem kell. Vékony burkolatok, nulla zajszigetelés, műanyag-vázas ülések, alu motorházfedél, semmi klíma, empéhárom. Lefaragtál 200 kilót. És nulla elektronika az ABS-en kívül, meg persze turbó sem, mert egy sportkocsi motorja nem középen lök, mint a tádé, hanem amikor úgy forgatod, hogy azt hiszed, szétesik, akkor kezd a legszebb dalba fent. Emiatt a Panda 100 HP, érdekes módon nekem sokkal inkább Abarth, mint a Grande Punto Abarth.Pedig az csak azt tudja letompítva, amit az első sériás 127-es tudott 1971-ben.
Egy ilyen kíméletlen autót persze nem lehetne eladni nagy menyiségben, ezért fentit elnevezed esseessének, azt használod kiindulási alapnak a tömegcikkhez. Abba beleteszel zajcsillapítást, kicsit engedékenyebb rugókat, klímát, hifit - na az lenne az alap Abarth.

ommm 2007.09.28. 19:01:32

bővítem (engedélyeddel):
kimerevíted a karosszériát, elhagyod a "power boost(lol)" gombot, kényelmetlenné teszed és közvetlenné, lehet a szervót is ki kéne vágni a francba. nem pakolod tele Abarth-logóval, könnyítesz a kipufogórendszeren (max sportkatalizátor), leszarod az Euro4-et és raksz bele sperrdifit.
9000-ért tudok 127-est. asszem karácsonyra megveszem.

ez a trend. sajnos. a filozófia, amit Carlo Abarth magáénak vallott sikersen ki lett irtva. lett helyette csillivilli cukorszalon és piros OZ felni.
sosem volt olyan, hogy "civilizált Abarth". az mindig valami más volt, zabolátlan és mérges.
nem is lenne gond, ha legalább az SS nem lenne olyan semmilyen, de az is az lett.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.09.28. 22:23:29

Ja ami még kimaradt,hogy ne legyen túl tartós,de addig adjon ÉLMÉNYT bazzeg. Abarth-al nem csajozni kell,hanem vezetni. Érteed? VE-ZET-NI! Pattogjon,rázzon,melegedjen,de adjon feelinget,ne csak azt,hogy ez egy autó 2007-ből amitől az ember nem azt várja,hogy széthulljon..

Rocko- 2007.09.29. 08:33:56

ommm: van itthon műanyagból, játékmodell, megkapod 900-ért! :D semmi csicsa, minden műanyag, úgyhogy nem kell kidobni semmit se. :D

EvoVI 2007.09.29. 10:12:28

Azért túlzás lenne azt állítani, hogy mindez tökéletesen kihalt. Sajnos a Fiat nem ebbe az irányba ment el az Abarth-tal, ami végtelenül szomorú dolog, de ne felejtsük el: végre pénzt tudnak keresni, olyan autóik vannak amire az emberek vágynak, lásd az összes csajismerősöm egy nuova-nuova-nuova 500-ra vagy én egy no ESP Panda 100HP-re. Kellett nekik egy "brandesíthető, upmarket" irányvonal, amivel több pénzt tudnak kivenni az emberek zsebéből, a'lá Renaultsport, Opel Performance Center, stb. Kár, nagy kár, hogy a sokat szidható BMW-Mini meg tudta ezt oldani úgy, hogy egy legenda vállalhatóan él: azért egy Mini Cooper S John Cooper Works Special mindannyiunknak nagyon kéne. Íme: www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/51072/mini_cooper_s_works.html

De ahogy a Csiki leírta milyennek kéne lennie 2007 Abarthjának eszembe jutott, hogy van egy nagyon ilyen autó, de az eladási eredményei leszámítva a tényleges versenyzőket közelítenek majd a nullához. Még az erre oly fogékony briteknél is. Persze kéne, a ma létező forróferde-kínálatból behozhatatlan előnnyel ez kéne. Csak az árát nem magyar pénztárcáhz szabták. Íme:

www.jasmotorsport.it/civicTypeRGr.htm

www.jasmotorsport.it/CIVIC%202007%20PARTS%20LIST%201.03.07.xls

és végül egy vélemény: www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/208441/honda_civic_typer.html

Van itt minden, amit szeretnénk: csupasz, ketreccel erősített belső, homológ-karbon-kagylóülés, nadrágszíjöv, csak azért nem nulla a rugózás, mert rali-spec a kocsi, de persze állítható, gáztartályos gátlók, pregresszív rugószett, nagyfék, versenyfelni, slickgumi, egy kis motorvezéslés tuning, szinterkuplung, nyitott kipufogórendszer, versenyszűrő, és a végére a két legfinomabb: szekiváltó és LSD, ami maga a kábítószer egy elsőkerekesnél. És a motor már alapból pörög 9000-ig, zene-klíma és a többi úri huncutságnak pedig nyoma sincs. 1100 kilo, de az alapautóval együtt a teljes kit 85 000 euró. Hát ezért nem lett az az Abarth, aminek lennie kéne. És ezért nem lesz egy túl nagy "sales-hit" a JAS Civic Type R-R. De ha teheted vegyél egyet és vigyél el vele egy körre engem is, meg a Csikit is. Nekem állni fog végig a cerka, neki meg biztos beszarás lesz, mert ez már egy igazi versenyautó.

Rocko- 2007.09.29. 11:03:35

ommm: igen! :D
csak mondom, műanyag, tehát a fém karosszéria súlyos kilóit meg lehet spórolni. :D szép srága, majd előkaparom. :)
süti beállítások módosítása