Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet
![53849 53849](http://kep.index.hu/1/0/900/9002/90026/9002641_b06d3dedc793f8f565951daf8b2cda63_wm.jpg)
Kicseréltük a tömítéseket, mert onnan okádta az olajat és ugye a forró olaj nem a primer megoldás a vezérműszíj élettartamának növelésére. Mintha olvastam volna, hogy újabban az autógyártók olajban futó vezérműszíjjal kísérleteznek. Még csak most jutnak el eddig, mikor az űrtechnika hallgatva az idők szavára, magától produkálja.
![65959 65959](http://kep.index.hu/1/0/900/9002/90026/9002669_fe6106b485a990e0216966195f188b60_wm.jpg)
Az autót hibái ellenére ajánlom bárkinek, de nem ezzel a motorral. A JTD diesel sokkal gazdaságosabb, tartósabb és általánosságban kevesebb a nyűg is vele.
![65965 65965](http://kep.index.hu/1/0/900/9002/90026/9002671_49d51ae83e8732e1aef659ba5ffc446e_wm.jpg)
A hátsó futómű viszont túl puha. Vétel után ki lettek cserélve a rugók és csillapítók, de 4 személlyel és holmikkal a földön húzza a farát.
![65943 65943](http://kep.index.hu/1/0/900/9002/90026/9002673_114f58f7143af8f8a641f5a019b7f6d4_wm.jpg)
A német pályán lehengerelt a rugalmassága, a cseheknél azonban a csodás Prága-Brno autópályán viszont sírni tudtam volna. Köszönhetően a 35mm-es ültetésnek, az egyébként sem hajóhinta puhaságú futómű olyan kemény volt, hogy azt hittem, megszülöm a veséimet.
![65971 65971](http://kep.index.hu/1/0/900/9002/90026/9002675_82dcfe6188f97df5432c91dc3aa8dab6_wm.jpg)
Ez az autó annak ellenére, hogy már Angliában lett összerakva még igazi japán minőség és tényleg a gondtalan autózás élményét adja.