Heti merítés

  2015. április 19. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Aranyoskám

33874

...kiakadt a gázbovden. megáll, kiszáll, megnéz. hát... kiderült, hogy nem bírta a drótozott-ragtapasszal előző tulajok valamelyike által készített, innovatívnak innovatív, de szépnek nem mondható rögzítés. fúrás, faragás, menetfúrás és megvan az új megoldás. tökéletes, már vagy 3500 km óta ezzel megyünk.

Szeretni való

64568

Az első merevhíd és a ballonos gumik miatt valóban kicsit imbolygós a járása a nyomvályúsabb utakon, de ezt hamar meg lehet szokni.

Jó barát

65504

A Corsa arra teljesen jó, hogy 2 felnőtt eljusson vele A-ból B-be, akár sok csomaggal is. Ha 3 felnőtt és sok csomag, ott már kezd necces lenni a dolog.

Bestia a hátad mögött

65500

Szerintem luxus sportkocsik közül a legjobb választás. Egyszerű, kiforrott konstrukció és nincsenek elszállva a fenntartási költségei.

Nagyon nem szürke kisegér

65488

Kétséget kizáróan mérsékelten voltam okos, hogy 0 km-sen vettem és 40%-át se éri az új árának, de ahogy telnek az évek és nézem a hibalistát, ez az érzés mérséklődik. 3-400 000-nél előbb nem hiszem, hogy eladom. Minek? Csak szarabbat találnák.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr237379746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

totál kár 2015.04.19. 09:48:30

volvo teljesítmény 8*,egy 80 lóerős szívó d nek..
corsa 1,2 be gázt tenni...
A Porsche tényleg jó választás

totál kár 2015.04.19. 09:51:09

volvo és audi tulajok szerint a kocsi nem érte meg a pénzüket

Papucsban a Teraszon 2015.04.19. 09:53:46

Mindig összeomlik kicsit a világképem, amikor ehhez az Audihoz hasonló árkategóriájú autóról olvasok ítéletet egy olyan embertől, aki egy gyári munkás szintjén sem bírja a magyar nyelvet.

Börtönőr 2015.04.19. 10:02:40

A4 "Belső: Nagyon kényelmes tágas.." Mindent lehet rá mondani csak azt nem,hogy tágas.

nick papagiorgo 2015.04.19. 10:04:02

Na még egy Volvo a Csikós Vasfoga mellett, amivel elégedett a gazdája :)

BitPork 2015.04.19. 10:04:52

@Papucsban a Teraszon: Semmivel nem jobb v rosszabb, mint más zsebében turkálni .

nick papagiorgo 2015.04.19. 10:05:13

@totál kár: állítólag voltak olyan problémák (páran jelezték korábban), hogy nem tudtak az "igen"-re kattintani, valami szoftver gond lehetett.

buddhistaberry 2015.04.19. 10:07:20

S-line futómű túl kemény volt neki, úgyhogy inkább levágott 3 centit a rugókból és felnyalt egy-két tekercs szigszallagot a 19-es felnikre, gumi gyanánt. Éljen!
(mondjuk szépnek szép)

bajan 2015.04.19. 10:09:36

@Papucsban a Teraszon:

A gyári munkás szint nagyon erős túlzás.

Amúgy hány gazdag nyelvészt ismersz?

Azt sem értem, hogy miért kéne a jó anyagi helyzetnek a nyelvérzékhez kötődnie. Sokkal inkább a kemény munkához, nem? Én keményen dolgozó nyelvészt nem ismerek.

Pelso.. 2015.04.19. 10:10:20

A hétéves audi "megőrizte a sterilitását".
Én meg a szűzességem, 2 gyerek után.

Józsi a guminagykeres 2015.04.19. 10:13:30

"Azt tudja mennyibe kerül egy kötelező szerviz a Carrerán?"
Főnök haverjának a panameráján cseréltünk fékeket. 1.2M volt.

Józsi a guminagykeres 2015.04.19. 10:14:44

Ja és a bárdiunixláng nem ad rá kedvezményt :D

Marinkó István 2015.04.19. 10:23:29

@Józsi a guminagykeres: 1.2 millió ? lehervadtam,gondolom nem kerámia

Mondeoman 2015.04.19. 10:40:33

@buddhistaberry: Szép? Nekem nem tetszik, és sosem értettem, hogy mások szerint miért szép a böszöm nagy kerék egy bármilyen autón. De mivel egyedül vagyok ezzel a véleményemmel, valószínűleg bennem van a hiba. Úgyhogy ha meg tudsz győzni, hogy miért szép, akkor örömmel várom :)

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2015.04.19. 10:40:50

Mennyi pénzt lehet keresni a prémiumautókkal naponta?
20-as megvan legalább?

De82 2015.04.19. 10:41:08

A Corsas képet nézve egy Audi kombi tulajdonos milyen poénos fényképet tudna készíteni hasonló módon,az első biciklinek a hátsó kerekét kicsit beljebb fordítani és vaku segítségével megvan a tökéletes négy karika az Audid tetején:D

buddhistaberry 2015.04.19. 10:45:32

@Mondeoman: Miért győznélek meg? Ha nem tetszik, akkor nem tetszik. Egyébként én sem rajongok minden esetben a nagykerékért, sok autónak nem áll jól, de itt szerintem jól mutat.

Börtönőr 2015.04.19. 10:56:23

Amint nincs BMW a merítésben, egész kulturált kommentek születnek.

butschq 2015.04.19. 11:00:08

@Börtönőr: Valahogy a bmw-t ócsárolni kell, ez már ilyen megrögzött dolog lett. Jelen pillanatban te kezdted el a sort :)

Mumia 2015.04.19. 11:00:38

Miért akar valaki kuplungolással vacakolni? Mert élvezem. Ez a kuplungos megjegyzés pont egy sportkocsi tulajdonostól elég fura, bár ahogy olvasom inkább csak autópályán huszárkodik.

kollarg 2015.04.19. 11:28:09

@totál kár: "a kocsi nem érte meg a pénzüket

sechskant (törölt) 2015.04.19. 11:32:10

@Mumia: En semmi elvezetet nem latok a kuplungolasban, ami egyreszt tetulassu, masreszt nyomatekmegszakitassal jar. Pont egy erosebb autonal teszi tonkre a kezivalto a vezetesi elmenyt.

jewdi76 2015.04.19. 11:53:39

@sechskant: Akinek a kuplungolás/váltás csak "nyomatékmegszakítás" és tetű lassú, és pont az teszi tönkre a "vezetési élményt", annak tényleg nem kell ezt erőltetni. Pláne az élményautózást nem, úgysem érti meg.
Gondolom a kanyar is ilyen, mint az a fránya manuális váltó hisz a kanyarban el kell venni a gázt, ami nyomatékvesztéssel jár, netán még fékezni is, ami tetű lassú egy szép hosszú egyeneshez képest.

totál kár 2015.04.19. 11:54:18

@Mumia: forma 1 ben sincs már kuplungpedál,mert az ember lasabb mint a gép.

jewdi76 2015.04.19. 12:01:01

Azzal egyetértek hogy a mai drága és modern automaták már talángyorsabban váltanak, és nyerhetnek tizedeket, de a "vezetési élményt" pont ők lúgozzák ki. Ha csak az időeredmény számít, akkor jók, de akkor ne keverjük a "vezetés élményét" a tizedek hajszolásával. A "vezetési élmény" nem egyenlő a jobb köridővel.

sechskant (törölt) 2015.04.19. 12:04:52

@jewdi76: Aki ezeket a dumakat nyomja, manualis uzemmodu sportautomatat legfeljebb poszteren latott, vagy a penztelensegbol eredo frusztracio beszel belole.
Nincs annal nagyobb elmeny, mint amikor egy hegyi szerpentinen az ember a kormanyon a paddle-lel lovoldozi be a fokozatokat a masodperc tortresze alatt - raadasul barhol, barmilyen szituacioban megteheti ezt, mert egy masodpercre sem kell levennie a kezet a kormanyrol.

Slippery Slick a menetlabilizátor 2015.04.19. 12:13:31

A Volvós rávilágított a lényegre.
Toroltessuk el a vagyonszerzései illetéket, mert ahogy ezt erre felé mondják "egy nettó fa..ság"

jewdi76 2015.04.19. 12:22:53

@sechskant: Igaz, jobban belegondolva van akinek az okoz valódi örömet ha a kocsija mindent gyorsabban csinál, mintha saját maga tenné azt. De ettől még erős megállapítás az hogy a manuális váltós autó teszi tönkre a vezetés élményét. És aki olyan "dumát" nyom hogy csak drága high-tech autóval lehet igazán jót autózni, azt meg frusztrálja az, hogy nem így van, és nem csak drága pénzért lehet jól szórakozni. Ha célom lenne "lövöldözni" a "paddle"-el a fokozatokat kézlevét nélkül, akkor megvennék egy olyan autót, nem vagyok annyira csóró hogy ne tehetném meg. De nem teszem mert így is kerek a manuális világom.

Choossie 2015.04.19. 12:34:46

Egészen reális, és életszerű lett az e heti összeállítás!

VOLVO: Egy ember aki a pénztárcájához mérten vásárolt járművet!Nem akarta virítani a nagypályás focit. Teljesen korrekt.Így kellene mindenkinek járművet választani!

JEEP: Jó példája annak, amikor vki beleszeret egy autóba, és annak el tudja nézni a komolyabb hátrányait is, mint jelen esetben, hogy egy ekkora batár autóban nincs csomagtartó. Boldog benne!Csak ez számít!

CORSA: Sokat nem tudok hozzáfűzni. Ilyen kis TESCO motoros autóba gázt rakni szerintem a fillérba**ás netovábja.De a mai magyar valóságban végülis érthető. Nagyon nagy igazság, hogy egy autó megítélésében jelentős szerepet játszik, hogy elötte milyen autód volt!

PORSCHE: Ez az AUTOMATA vs MANUÁLIS téme visszaccsengő cucc. Sztem személyre szabott, mindenki a maga kényelmének kovácsa.Alapból nem szeretem az automatát, de most az van és városban, hosszabb úton nagyszerű ajándék!! De egy sport autóba?!?!?! Neee!Ugyan akkora baromság, mint ha egy rollsba vagy Bentleybe manuálisat raknának.De mind1 övé..

AUDI: Ez a leg gyengébb láncszem a posztok közül.Kicsit talán ő "hájpolta" túl a legjobban a kocsit. Tipikus semmilyen A-B be kocsi, csak drágább mint egy Astra.

Schütii 2015.04.19. 13:05:17

Nem azért jó a kézi váltó mert az olyan rohadt gyors, hanem mert az a vezetési élményt gazdagítja. Közúton amúgy se tized, század, ezred másodpercekre vadászunk hanem közlekedünk elsősorban. Versenykörülmények között persze ma már esélye sincs a kézi váltónak.

nick papagiorgo 2015.04.19. 13:11:29

@Mondeoman: nem vagy ezzel egyedül, én se értem, hogy egy gyári 15-ös kerék helyére miért tesznek be (mondjuk a 17 még hagyján) 19 vagy 21-es kerekeket. Azonkívül, hogy "szép".
Alig fér be, van amikor /40 meg ilyen gumik kellenek, mert a ballonosabb belelógna a doblemezbe. A gumis finoman megnyalja a szája szélét, ismét egy koma, akinek el lehet adni a harmincezres gumit. Meg ugye, többet is fogyaszt. No mindegy.

JaxTeller 2015.04.19. 13:29:50

@nick papagiorgo: meg ugye a jó magyar utak miatt nagyobb a lehetősége egy defektnek vagy felni görgőzésnek vagy más egyéb javításnak. Nem is lenne, ezzel semmi baj, ha jó minőségűek lennének az utak, na de ilyen utakra, traktor gumi kell bakker.

Schütii 2015.04.19. 14:24:36

@nick papagiorgo: "Alig fér be, van amikor /40 meg ilyen gumik kellenek, mert a ballonosabb belelógna a doblemezbe."

Ehhez a ballonosságnak nincs köze. Ha váltóméret kerül az autóra akkor a kerékátmérő nem változik. Persze legtöbb esetben köze nincs a váltómérethez a malomkeréknek amit felraknak.

Józsi a guminagykeres 2015.04.19. 14:29:18

@Marinkó István: De az,asszem nincs is más hozzá. Nem nagy haszonkulccsal kapta.
Bérből és fizetésből élőknek soknak tűnik,de ha kategóriában gondolkodunk akkor annyira nem. Szóban forgó autót kb. 140ekm-rel vették 4 évesen,fékek meg gumik kellettek rá és folyadékok cseréje. 1.5 milka ment rá kb. Nála van már egy éve a panamera, ez alatt ment vele úgy 25ekm-t úgy, hogy a 400 lovat gyakran kihasznàlta ahogy kell. Ez alatt az idő alatt nem romlott el semmi rajta,egyszer volt még olajcserén.Ahhoz képest nem rossz,hogy egy másik fazon a w220 s55-jén évente cserélget váltót az autó egeszen fiatal kora óta meg a karácsonyfa műszerfalhoz már hozzászokott.
Szóval nyugodtan vegyetek porsche-t ha megtehetitek. :)

zobod 2015.04.19. 14:42:29

@Börtönőr: ez a B8 széria elég tágas, én 188cm-el és 90+ kg-al nem éreztem szűknek.

TaaT 2015.04.19. 14:48:49

Meg kell nézni a "régi" R8-as tesztet, abban vezettek manuált és duplakuplungos automatát is. Egyértelműen azt állították hogy az automatával jobb autó. Nem véletlenül hagyják el a gyártók a kézi váltót bizonyos sportos modelleknél, mivel a vásárlók már nem veszik azt.

A Porschés azt írja hogy tRiptronic, ilyenről még nem hallottam, viszont a régi VW tiptronic egy lassú disznó, tehát mindennapi kényelmes közlekedésre tökéletes alkalmas, sportos vezetésre kb semennyire.

Nagy kerék: az ilyen képek után érzi az ember hogy a nagy kerék szép. flexed.co.uk/wp-content/uploads/2014/08/Skoda-Superb-2015.png

Persze az ezer kátyú országában nem a legjobb választás egy nagy felni peres gumival. Ahogy az egyik gumis ismerős mondotta: "16-osnál nagyobb kerekek nem valók idehaza az utakra" persze egy c szegmenses autóról volt szó.

nick papagiorgo 2015.04.19. 14:59:03

@Schütii: csak részben van igazad. A ballonosságnak valóban nincs hozzá sok köze, viszont minél nagyobb a kerékátmérő, annál peresebb a gumi, hogy meglegegyen a váltóméret. Tehát az, hogy ha "váltóméret kerül az autóra, akkor az átmérő nem változik" nem igaz (a váltóméret pont az, hogy nagyobb átmérőből milyen gumi kell). És ha emlékszel matekból, akkor két henger közül amelyiknek nagyobb az átmérője, annak nagyobb a felülete is, ergo nagyobb felület találkozik az úttal, ergo többet fogyaszt.

Most előkuthásztam egy egyes focus fogyasztást, mert ott elég sok a váltóméret. 1.6-os motornál 185/65R14-nél a fogyi 6.8 a 195/60R15-nál 6.9, 205/50R16-nál 7 és 215/40R17-nál 7.1.
Ha nézed a váltóméreteket, ahogy nő a kerékátmérő, egyre peresebb gumi kell (hogy beférjen), és egyre nő a fogyasztás. De nem a peresség/ballonosság miatt, hanem szimplán azért, mert a nagyobb átmérőjű kerék nagyobb felületen érintkezik az úttal.

Schütii 2015.04.19. 15:25:04

@nick papagiorgo: Értem én amit mondasz, de nem ezért reagáltam a hsz-edre. A beleérés általában azért van, mert ha már nagyobb a felni akkor persze szélesebbnek is "kell" lennie. Az ET meg "vajon mi"?..

Somebody2014 2015.04.19. 15:44:02

nick papagiorgo
AZ átmérőnek aztán pont semmi köze a fogyasztáshoz. Váltómérettel az átmérő elenyésző mértékben változik. Ami a fogyasztást befolyásolja, az a futófelület szélessége. Ha már okoskodik valaki, legalább némi tájékozottsága legyen a témában...

TarekElAli 2015.04.19. 16:03:18

OFf: Az ios alatt lehetlen belépni (i5)

ON : Igazad nőveli a fogyasztást is ahogy tapadást is , én pl azért váltottam a Mk4-es Mondeón 235-re mert sokkal stabilabb érzésre is a kocsi , valamint a nagyobb tapadás miatt nagyobb sebeséggel is belemehetsz a kanyarokba pont a nagyobb futófelület és ezáltal a nagyobb súrlódási erő miatt .

Katana750 2015.04.19. 16:03:39

@Somebody2014: Szerintem az,hogy nagyobb felület találkozik az úttal, pont az amit te írsz. Előbb olvasd el és értelmezd! Utána jöhet a kritika. Nicktől elnézést a fogadatlan prókátorkodásért.

Katana750 2015.04.19. 16:10:52

Hogy a merítéshez is szóljak! Audim volt nekem is és hasonlóan szerettem a nálam legtovább használt hasonló kaliberű 80ast. Nekem benzines volt, 2,6q. 6 évesen(CH-ból) vettem és 10 évig használtam eseménytelenül. Igazán megértem az elégedettségét.

nick papagiorgo 2015.04.19. 16:28:46

@Somebody2014: ami a fogyasztást befolyásolja (ugyanolyan autót és gumit feltételezve) az az, hogy a kerék hány 2cm-en találkozik az úttal. Nagyobb átmérő esetén ez nagyobb. Egyébként ezért idéztem be a focus fogyasztási adatokat, hogy ne vádolhasson senki, hogy én okoskodok. Neked meg mégis sikerült :)

nick papagiorgo 2015.04.19. 16:29:55

@Katana750: köszi (én meg leírtam még egyszer neki:)

nick papagiorgo 2015.04.19. 16:32:36

@TarekElAli: persze, a tapadást növeli, és így a fékhatás is jobb.
A sportkocsikon azért is eszméletlenül peresek a gumik, mert a fogyasztás másodrendű, viszont a nagyobb kerékkel jobb a tapadás is meg a fékhatás is, amire meg szükség van....

nick papagiorgo 2015.04.19. 16:37:12

@Schütii: az ET, az nem a földönkívüli a nagy szemekkel? :)

Prérifarkasz 2015.04.19. 17:48:05

@sechskant: OFF Ha már a pénzről ejtettél szót... és olyan jól megy a szekér (az automata váltóval), legyél szíves szerezzél be egy magyar billentyűzetet, mert engem "ez" frusztrál...

Schütii 2015.04.19. 17:50:17

@nick papagiorgo: Jaja, a naagy tyúnerek is így tudják. ;)

sechskant (törölt) 2015.04.19. 17:53:41

@TaaT: Pedig Tiptronic Porscheban volt eloszor, toluk licencelte a VAG. Mivel az elmult 25 ev alatt jopar generacioja volt, kar lenne pusztan a nevbol messzemeno kovetkezteteseket levonni.

Börtönőr 2015.04.19. 18:24:18

Nagyobb kerék vagy szélesebb gumi egyik mellékhatása a rosszabb gyorsulás. Nehezebb, nagyobb a tehetetlensége,nehezebb felpörgetni.

Börtönőr 2015.04.19. 18:35:51

A másik. Mondjuk egy 15-ös acélfelnit váltunk 17-es alufelnire,az több kilóval lesz nehezebb kerekenként!! Hiába küllős, vagy csak öt ága van.A könnyűfém felni nem is olyan könnyű mint a nevéből gondolnánk.
Még erre rájön a dög nehéz széles gumi,és minden kátyút kétszer akkorának élünk meg a hatalmas rugózatlan tömegek miatt.

nick papagiorgo 2015.04.19. 18:56:35

@Börtönőr: ezen már én is gondokoztam, hogy miért hívják "könnyűfém" felninek. Oké, a fém az könnyebb, de maga a kerék sokkal nehezebb :)

X0Y0ZQ3 2015.04.19. 19:09:27

@nick papagiorgo:
Pedig csak ennyi az egész.
Könnyűfém felni, nem pedig könnyű fémfelni :-D

3gb 2015.04.19. 20:52:10

@jewdi76: Luke én vagyok az Apád :-)

Laca11 2015.04.19. 21:09:53

Kövezzetek meg ha tévedek, de az s-line az nem csak optikai tuning?

vlala 2015.04.19. 22:20:17

A "könnyűfém" felni kovácsolt magnézium ötvözet. Az tényleg könnyű, csak nem Kínában gyártják.

effendi79 2015.04.19. 22:28:46

Az audison én is jót röhögtem. Túl kemény volt az s-line, ezért inkább felrakatott egy malomkereket, és levágatott a rugóból... :-)

TaaT 2015.04.20. 02:13:06

@vlala: Alu ötvözetből is csinálnak könnyű kereket, csak éppen nem a családi bótbajárós verdákra kerülnek.

16" gyári acél 205/55r16 18,9kg
kepkezelo.com/images/aowxgxsk8kdm26isz8y.jpg

18" BBS RC 215/40r18 18,7kg
kepkezelo.com/images/sgrc0svkq6eshmv0sv8.jpg

@sechskant: Igazad lehet, kicsi az esélye hogy ugyanolyan lassú automata váltót rakjanak egy porschéba mint mondjuk egy 3bg passatba.

bimut 2015.04.20. 07:43:23

Porschénál nem igazán stimmel a nagy szerviz ára..nekem 987 s n volt majd 700 ezer márka szervizben..és baja nem volt..a 911 n meg 2-300 ne mááááááár vagy ,csak az olaj cserére gondolt..igen is kibaszottul magas a fenn tarthatósága..főleg ,ha van valami gebasz és a pc be kell menni..tapasztalatból mondom

Laci1982 2015.04.20. 08:41:55

:S semmi extra... unalmas válogatás

közösperonos átszállás 2015.04.20. 10:36:38

@bajan: "Én keményen dolgozó nyelvészt nem ismerek. "

Én ismerek többet is. És?

Meg mit értünk kemény munkán? A megkövetelt szintet (és a heti 40 órát) stabilan túlteljesítő, az már az, ugye?

közösperonos átszállás 2015.04.20. 10:39:19

@Börtönőr: "Nagyobb kerék vagy szélesebb gumi egyik mellékhatása a rosszabb gyorsulás. Nehezebb, nagyobb a tehetetlensége,nehezebb felpörgetni. "

Illetve kicsit ez is attól függ, rajtolni keskeny kerékkel pl. lehet nehezebb, mert kipörög a francba.

csakazértistotalcar 2015.04.20. 13:11:53

Audis kolléga bejegyzéséhez mit is lehetne hozzáfűzni?
Ezt bírta leírni: "... hogy ne legyek elfogult. Szerelem volt az első látásra."

lapaleves 2015.04.22. 16:55:54

tapasztalatom szerint két ugyanolyan kocsi közül a manuál is máshogy élvez, meg az automata is. manuállal jobban lehessen jáccni kanyarba be, automata meg már a következő lámpa előtt satufékez mire manuállal leharcolod (nyomatékgörbe + holtidők + kevesebb(?) gang). a választható automata az mindkét világból a legjobb.
süti beállítások módosítása