Megálltunk a kereskedés előtt és én kissé gyámoltalanul várakoztam az udvar hidegében, amíg a haverom kigurult ezzel az orosz szerkezettel. A szívató magas alapjáratán forogva vidáman csilingelt a laza vezérműlánc és a mélyen barázdált kormorán téli abroncsok ropogva törték maguk alá a szűz havat.
Beázásról a csomagtartón kívül máshol nem panaszkodhattunk. Ez utóbbi teljesen random módon történt: hiába locsoltuk, próbálgattuk, nem ázott be.
Jaguar - mert megérdemlem... :D
Legyen minimum 6 hengeres, csakis benzines, hátsókerék hajtású, és minimum 5 m hosszú. Nem árt egy kis bőr és valódi fa a beltérben.
Az autónak verhetetlen terepjáró tulajdonságai vannak, bármikor, bárhol elmegy. Kb 2 nyarat versenyeztem vele off road versenyeken, futamgyőzelmet arattam vele.
Ki kell mondanom sajnos, és be kell látnom, hogy a 75 TD napi használatra nem alkalmas. Nálam elérte azt a státuszt, hogy __tényleg__ hobbiautóként fogom tovább tartani, és veszek mellé egy 156-ost.
Az utolsó 100 komment: