Ennyiből is látszik

  2015. március 20. - streetsta Címkék: tuning show EMAT AMTS tuning show 2015

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Mégfilléresebb Koszradírok
2015-07-28 17:27:27

A Mágikus Koszradír hihetetlenül sok ember fantáziáját megmozgatta, már-már mikroszálas törlőkendői

Kreatív traffipaxolás
2015-07-21 20:26:01

Én értem, hogy szükség van sebesség ellenőrzésre, ha nem lennének traffipaxok, elkanászodnánk mindannyian.

Nesztek, rakenroll!
2015-07-08 18:16:52

A nyárnak még csak az első felénél járunk, de úgy tűnik, ennél jobb buli már nem lesz. Félre ne értse

Megbűnhődtem
2015-06-29 17:25:09

Ez van, ha az ember felelőtlenül fogyasztja a totalcaros és indexközeli tartalmakat. Kezdődött azzal, hogy

Érdemes lesz kimenni az AMTS-re, magyarul a tuningsóra. Csütörtök délután-este megnéztem, mi készül. Van mit nézni.

IMG 9268
Már az Albertirsai úti parkolóban is álltak az érdekes autók

Sok ismerőssel összefutottam, így csak három pavilonba tudtam belesni, de tiszta lelkiismerettel ki merem jelenteni: lesz mit nézni. Én csak az EMAT pavilon épített hot-rodjait és egyedi motorjait, a motoros pavilon standjait láttam, illetve gyorsan körbefutottam egy rakás porig ültetett autót. Ez nagyjából azt jelenti, hogy az összesen hat pavilon felében jártam, de messze van attól, hogy a dolgoknak akár csak egy tizedét megnézhettem volna.

IMG 9344
Az ilyen értelmetlen, de zseniális megoldásokért érdemes elidőzni egy-egy épített motornál: lánccal meghajtott dobfék lassítja a hátsó kereket

A szabadtéri dolgokat, az autós Gymkhana, a motoros stunt rider bemutatókat és versenyeket, a freestyle motocross show-t és az új Ford Mustang élőben zajló átépítését majd most, a kiállítás ideje alatt tudom megnézni. Aki a csajokat akarja nézegetni, az AMTS Doll show-n meg a Miss AMTS szépségversenyen meresztgetheti a szemét. Végül is, azoknak is kell valami megoldás, akik gyíkarcok egy tematikus kiállításra elmenni, vagy csak a strandon stírölni a macákat. Mindegy is, engem nem zavarnak a bikinis bigék, csak ne takarjanak bele nagyon az autókba-motorokba.

IMG 9469
Lemezig csupaszított W124-es merci, szálcsiszolva, lakkozva - bődületes meló lehetett ilyenre dörzsölni az elemeket. Minden rozsdafoltot, javítóflekket büszkén vállal

Ha a részletes programok érdekelnek, ide kattints, ha viszont azt szeretnéd megtudni, melyik pavilon hol van, és azokban mit láthatsz, azt itt tudhatod meg. Én mindenesetre már öltözöm is, húzok kifelé a Hungexpóra, talán a mai napon kevesebben lesznek, jobban hozzá lehet férni a dolgokhoz.

IMG 9438
A Kawasakinál valamit nagyon takargattak. Szerintem a lepel alatt egy Ninja lapul

Bele sem merek gondolni, hogy vasárnap mi lesz, hiszen ez az első olyan vasárnapunk, amit kormányunk csak Első Szabad Vasárnapként ünnepel, magyarul minden üzlet zárva lesz. És ha még azt is elmondom, hogy a belépőjeggyel egy épített VW Sciroccót lehet nyerni, biztos, hogy mindenki sikongatva rohan majd a kasszához, szóval, érdemes minél előbb kigurulni.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr817285581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiskaresz 2015.03.20. 11:30:11

az első képen a Trabihoz illik a rendszáma :D

Laci1982 2015.03.20. 11:35:06

egynek elmegy, ha éppen nincs jobb dolga az embernek, és van 3500 forintja (persze egyedül nem megy, szal barinővel-feleséggel már 7000) kidobni az ablakon. Tavaly csak azért mentem, mert motor vásárlás előtt álltam. Mivel ez megtörtént, idén már nincs kedvem tuning trabantokat és kockaladákat vizslatni......A "keleti" feeling nagyon érződik ezen a show-n, az a baj vele.....

tök mindegy 2015.03.20. 11:49:19

Tök jó, hogy elolvastam ezt az írást. Eddig nem tudtam, hogy vasárnap zárva lesznek a boltok. Köszi a figyelemfelkeltést.

Börtönőr 2015.03.20. 12:21:51

Múlt hét vasárnap 15-e ünnep volt, minden bolt zárva. Mégsem halt bele senki. Két hónap alatt megszokják az emberek,és közel sem lesz MINDEN zárva.

remixer 2015.03.20. 13:33:49

@Börtönőr: Lóf.szt vannak zárva a boltok. Nekem 15 perc sétára van nyitva tartó vegyesbolt és dohánybolt is.

Ződ2000 · http://egzostive.com 2015.03.20. 14:00:45

Kiváncsi lennék, hogy normálisabb young timer szabályokkal vajon nálunk is így néznének ki a hobbikiállítások: autossagok.blog.hu/2015/03/08/antwerpen_classics

Pedig ezt egy hónappal szervezték rá "a régió legnagyobb oltimer-kiállítására, amit pár száz km-re arrébb tartottak (www.ic-tm.nl/en/ ).

pobeda 2015.03.20. 15:18:35

@Börtönőr: Az éjjel-nappali ami 20 éve csak 2x volt zárva leltár+ átalakítás miatt, az nyitva volt.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2015.03.20. 15:58:45

én asszem csak a parkolót fogom megnézni :)

2015.03.20. 16:27:27

@remixer: ezekben a boltokban az a csodás, hogy a máshol 73 forintért kapható tejfölt 300-ért adják, és általában 300%-os árréssel dolgoznak.
Ez a rezsicsökkentés legújabb verziója.

Rolla 2015.03.20. 18:55:14

Hát. Egy ismerősöm viszi asszem az Igniszét. Nem nagy durranás a kocsi de ott lehet. MINEK? 3500-ért még rendben is lenne de két embernek már 7 ezer. Szép autókat látok más találkozókon is INGYEN 7 ezerből pedig megtankolom a kocsit és lemegyünk Balatonra húsvétozni 5-en.

lcka 2015.03.20. 20:27:12

én idén is kimentem, végülis tényleg hangulatos, de kb ugyanazt láttam mint tavaly.

mindent összevetve nem bántam meg ennek ellenére sem, bár vannak olyan buziságok, hogy pl egyszer bemész, többet nem jöhetsz ki. Ezt leszámítva nem gáz, tényleg jó látni mennyi munkájuk van a tulajdonosoknak ezekben a gépekben.

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2015.03.20. 20:43:56

rengeteg a közlekedésre tökéletesen alkalmatlan többmilliós szobor.. ki az, aki pénzért autókat akar nézni, ahogy állnak?

Mumia 2015.03.20. 20:57:33

Én még 2001-ben voltam tuning show-n, már akkor se volt túl érdekes.

okoskodó 2015.03.21. 11:07:37

Skaccok!

Ez a totálkár elég nagyra nőtt ahhoz, hogy olyan szöveget írjon, amit kifizetnek.

Ha egy bucsura azt kéretik, hogy fenomenális, akkor az lesz kiírva, hogy fenomenális.

Én meg holnap elmegyek a halasi vásárba, veszek egy tegnap előtt sütött kürtőskalácsot 350,-ért, átmegyek az autópiac szekcióba. Megnézem a cicaszemes kékledes Toledókat, oszt még maradt 3150,-em egy kínai 7 zenés kárcórára.

Choossie 2015.03.21. 12:59:17

Pár évente belefér, az ember minden autóról elcsíp egy-egy ötletet, trükköt, de minden évben nem tudnék kimenni, mert nagyjából mindíg ugyan azok a kocsik vannak szinte ugyan ott. Mondjuk nekem ez a "kordonnal körbezárt kiállításos feeling" amúgy sem jön át... Lökdösődni, púposkodni, hogy láss vmit, ha fotózol akkor biztoskurvaélet, hogy azonnal az egész rendezvény pont ott pont akkor el fog sétállni előtted.
süti beállítások módosítása