Heti merítés

  2015. március 15. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Digó limó (Aki már olvasta az eddigieket, ugorjon benne az Elvtársak, elvtársnők bekezdéshez ;)

53849

Gyönyörűséget foltot sikerült csinálni rá, amikor lekerült a kocsi, a műszerfal elég vehemensen tiltakozott, olyan lámpák is elkezdtek világítani, amiről nem is tudtam, hogy léteznek.

A kis vörös (ör)dög!

44177

Szándékoltan ilyet kerestem, piros színben, ezüst Tridionnal, mert ez a kivitel tetszett meg, amikor kölcsön kaptam egy ugyanilyen gépet egy rokontól 1 hétre.

Aranyló kisdisznó

54925

A sebességváltóból (gyárilag) kifelejtették egy dugónál a tömítő anyagot így szép lassan, de biztosan elfolyt a sebváltó olaj. Garanciában javítva (20000 km).

Amire a főnököd is féltékeny lesz!

65255

Két idősebb Honda Accord után megértettem, hogy miért vesz valaki új vagy alig használt kocsit. Elegem lett az állandó apró szerelnivalókból, így eldöntöttem, hogy kell egy fiatal autó.

Amerikai segg

30137

Mivel nálam a tuning nem az átlátszó indexbúrát és a streetracing matricát jelenti, az autón különösebb külső beavatkozások nem történtek, első ránézésre csak az amerikaiautós stílusú hátsó fertálya alján figyelő két, dupla végű kályhacső tűnik fel.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr37270753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Buckethead 2015.03.15. 23:35:03

@Hurri Kán: mesélj te, te vagy a mesélő.

Thanathos 2015.03.15. 23:36:23

@Buckethead:

Igazad van, de a lényegen ez nem változtat.
Te is megnézheted az E46-os változattal.

Hurri Kán 2015.03.15. 23:38:56

@Buckethead:
Szerintem téged átvertek, és egy Barockengelt adtak el neked. Annak még tényleg jó volt az alváza.

Buckethead 2015.03.15. 23:45:18

@csata ha jó: alváz igen. Mi ebben neked a sci-fi? Tán az ülés puhasága határozza meg az útfekvés milyenségét? Mond csak, mi a dolga a diferenciálműnek? Mekkorára állítod a hézagot pl. egy NGK gyertyán? Vagy azt nem is kell állítani? Mit jelent az hogy nyomaték? A teljesítmény görbe alapján tudod-e mit várhatsz az autótól, és hogy hol van az adott motor optimális fordulata? Ha az első lengőkar kopott csapját nem cseréled időben ki, milyen kárt okozhat az első felfüggesztésen? Tudsz is valamit vagy csak dumálsz?

United Steaks 2015.03.15. 23:45:47

@Speedman:
Nincs is, csak mindig jön valaki, aki rácáfol.
Még a végén tényleg lesznek...:)

Buckethead 2015.03.15. 23:49:32

@Hurri Kán: Alvázon ne akadj fel, csehből fordítom már automatikusan ,,podvozek,, al-váz. Mert használják így is meg ugy is (futómű-náprava). De a lényeg hogy még egy dolgot nem mondtatok amiből az ember azt hihetné hogy legalább a fogaskereket ismeritek.

United Steaks 2015.03.15. 23:49:35

@Buckethead:
Hú, ez már kezd gáz lenni. Kérem, kapcsolja ki, mielőtt benyit a mama, aztán kioszt pár fülest...

Buckethead 2015.03.15. 23:54:13

@Thanathos: nézd meg a nyomatékgörbét. Ne számokat nézz, azok nem mondanak semmit, hanem rajzot hogy az egészet lásd. Ott meglátod melyik motornak milyen ereje van az egyes fordulatok alatt. Egy klasszikus szívó olyan mint a piramis, meredeken fel aztán hirtelen le. A 6 hengeres BMW-k motorok pedig teljesen másak. Ezért olyan jó. Nem kell állandóan pörgetni mint a hasonló sportos japán motorokat.

wolfthorn 2015.03.15. 23:57:31

@Thomas Dantes: Üdv! Télen és rossz időben nem állatkodok, úgyhogy nem tudom ki nyomott le. De ha helyi, vagy Miskolc környéki lakos vagy, bármikor elmondhatod személyesen a fenti véleményed! Nem vagyok se kopasz, se cigány, se kigyúrt, nem kell félned tőlem, csak hát a monitor mögül könnyű.

Egyébként a 25 éves Honda után a 7 éves kocsi újnak tűnt, és nem heti 3 szerelésben volt részem, csak évi egyben. Igaz az annyiba került, amiből a környéken sokan autót vesznek.

Illetve mindenki másnak:
Igen, a 20d tud menni 4 literrel, országúton 90-el. Igen a 23i is tud menni 6,5-el, mert az új 25i-m 7-11 között fogyaszt. És a sportosságot nem a dízel adja, hanem a körülötte lévő autó.

Hallottatok már Borsodról? Nem ugyanaz mint a Dunántúl, hatalmas szakadék van a kettő között. Egy ottani melóból vettem az autót, itt meg először minimálbérért, utána alig a kétszereséért dolgoztam! Itt ez van, itt ez egy drága autó.

Ja, és nem rúgtak ki, a többször hangoztatott "ez van, nem jár többre"-re egy idő után okéval válaszoltam, és felmondtam.

Persze ahogy páran megjegyezték, fikázni, okoskodni, beszólogatni kell. Próbáltam szépen megírni az ítéletet, és nem örültem, hogy kikerült, pont az előttem elhangzottak miatt!

Senkit sem akarok megbántani, ezért is írtam a végén, hogy sok embernek ez is csak álomautó, mert csak a Swiftet tudja fenntartani. Nem azt mondtam, hogy ez egy Bugatti Veyron. Az érettséginek része a szövegértés, tessék használni!

És hogy ne írjak irigységről, megosztottságról? Itt mit váltott ki? Csak és kizárólag azt, mert vagy nem telik rá, vagy lenyomott egy és akkor már minden audi/bmw/merci egy mozgó halálosztó.

Ahogy szintén egy előző kommentelő mondta: ezért áll így az ország.

Azért én a szidalmazóknak is minden jót kívánok!

United Steaks 2015.03.15. 23:59:05

@Buckethead:
Ne aggódj, "anyuci" alszik, lerendeztem.
Te vagy a levezetés:)

Buckethead 2015.03.16. 00:01:37

Az autókhoz nem értesz, de beleszólsz.

United Steaks 2015.03.16. 00:04:49

@válaszolokmár...:
Ne szívd mellre, mindez csak unatkozó emberek trollkodása. Örülj neki, és használd egészséggel.

wolfthorn 2015.03.16. 00:11:34

@United Steaks: Pontosan ugyanaz történt itt, ami a vásárlás pillanatától végigkísér. Ezt is berakom ugyanabba a lesz.rom halmazba, ami miatt persze nagyképű vagyok. Jól esett olvasni, hogy vannak itt értelmes hozzászólók is, de mint mindig, most is belőlük van kevesebb.

Oleg Archa 2015.03.16. 00:16:50

@Ződ2000: Rájöttem, hogy Neked blogod van. Megnéztem és teljesen pofás. Szóval.... MEAKULPAAAAA :)

Oleg Archa 2015.03.16. 00:22:04

@Buckethead: Figyu Darth Vödör. Van még abból a szerből, amit elnyallintottál? Mert akkor toljál már körbe mindnyájunknak egy sráfkocsival! Aztán pihenj már le, e46 jó járgány, akinek nem tetszik az majd vesz magának mást.

Buckethead 2015.03.16. 00:31:16

@Thanathos: www.twingotuningforum.de/thread-23332-page-6.html ez egy Twingo RS R2, ez egy klasszikus ív ---nyomni kell neki minden helyzetben. ------------------- M52 pedig forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=768715 .... egészen más. Már az elejétől fogva a maximum teljesítmény közelében van. Lapos. Turbó nélkül. És nagyon sokat kibír, szinte elnyűhetetlen motorok. Valaki az elején megjegyezte hogy tele van velük a szerviz. Hát M52-essel biztos nem, esetleg az N-es, vagy a dízelekkel, mert ennyire tartós motor ritkán születik. Míg fel nem melegszik addig vigyázni kell rá, de aztán lehet püfölni órákig ami ráfér, meg sem kottyan neki. -------- Más tészta az ha valaki a pörgős japán motorokat szereti amivel állandóan résen kell lenni, ízlés dolga, de én olyat sosem akartam.

Thanathos 2015.03.16. 00:32:35

@Buckethead:

Mivel újonnan vettem az autót a hozzá adott katalógusban benne van a nyomatékgörbéje.
Nagyon lapos és az életben a mindennapi használatban is igen rugalmas az autó.
Azért linkeltem be a táblázatot, mert az is ezt bizonyítja.

vasutasrendőr 2015.03.16. 00:39:40

Mára nagyot mentetek fiúk, ez kész :)))Már csak egy kis szar olasz, fos francia, örökéletű japánozás keleltt volna...

std 2015.03.16. 00:49:39

Nagyon jókat mulattam a kommenteken.
1 kérdés: Miért olyan fontos a fogyasztás egy bmw nél? Úgyértem ha irreálisan megugrik akkor persze nézesse meg, de nem mindegy hogy 6.5 vagy 8?

Buckethead 2015.03.16. 00:52:13

@Thanathos: Én ott nem látom a rajzot. Csak annyit hogy 7800-nál van a legnagyobb lóerő, a maximum 180Nm pedig 7000 alatt picivel éri el. A te motorod állandóan pörgetned kell ha menni akarsz, és sűrűn váltani. Nekem meg már a maximum (245) körül jár 2500-as fordulattól, inkább ,,tank,, ami megy árkon bokron anélkül hogy különösebben oda kéne figyelnem a gázadásra és a sebességfokozatokra.

Buckethead 2015.03.16. 01:01:20

@std: A fogyasztás tök mindegy, csak valamelyik nagyon okos elkezdte hogy a 6,5L lehetetlen ekkora motornál. Aztán a végén lement a nap.

Thanathos 2015.03.16. 01:35:15

@Buckethead:

Az összehasonlítási táblázatnál nincs rajz, csak az, hogy hogyan indulnak meg azonos sebességről azonos fokozatban.
Sokaknak ez a lényeg, a rugalmasság.
A nyers számok becsapósak mert már 1800-as fordulatnál eléri a nyomaték 70%-át és fokozatosan nő a leszabályozásig.

Buckethead 2015.03.16. 02:09:00

@Thanathos: Találtam egyet, de az a 2008-as változat, ott szép egyenletes a görbe. (1,8 ugye) Ki kell pörgetni de szusz az van benne. -------- A rugalmasság (a számok) egy dolog, de abból nem lehet kiolvasni a valóságot. Az is számít milyen sebességváltó van a kocsiban. Példa: a 320i (2000.től) egy kiegyensúlyozott motorfelszereltség, végsebesség 230 felé, az ember azt gondolná hogy visz mindent maga előtt. De az átlag autós sebessége az a kb 70-80 km/ó pont a legrosszabb neki az akcelerációhoz. A fokozat ott olyan hülyén jön ki, hogy vissza kell váltani hármasba ha nem akar az ember totojászkodni. Pedig 2200ccm. A számok rendben vannak, de nem mindegy mennyi munka van azzal hogy azt elérd.

Buckethead 2015.03.16. 02:13:13

@Thanathos: általánosságban értve.

Geza Figlar 2015.03.16. 02:51:45

Én pont lesz@rom hogy mennyit fogysszt. Nem tartom magam bunkónak. Nem igazán szabálytalankodok. De azért néha bele taposok a gázba. Ésszel, másokat nem veszélyeztetve is lehet közlekedni. Indexelni is szoktam. Pedig nem kell teljesítmény növelő matrica. Higyétek el hogy vannak normális béemvések is.

Zolus84 2015.03.16. 03:25:40

@Buckethead: Te élő példa vagy a kognitív disszonancia jelenségére.

Whatever90210 2015.03.16. 07:15:59

@Buckethead: Megnyugodhatsz, hogy a fabia rs lealázza a 320d-t. Mivel azt én is lealázom, engem meg lealáz a fabia rs. Ez egy ilyen sport :)

Buckethead 2015.03.16. 08:47:20

@Whatever90210: Szerintem meg csak egy tizenéves hasonlítja és tartsa érdekesnek egy alapmotoros BMW ,,alázását,,. De te tudod.

@Zolus84: Én a szavaim mellett kiállok, az egy másik kérdés hogy nehéz megfelelni ha alap dolgokkal sem vagy tisztában.

Aldo Moro 2015.03.16. 08:48:05

Gyerekek! Miért szívjátok egymást vérét? Hát nem a világbéke a legfontosabb? Szidjátok inkább viki királyt, ő a közös ellenség.

Ződ2000 · http://egzostive.com 2015.03.16. 09:11:44

@Oleg Archa: kösz, nem is a levegőbe beszéltem a blogolással :). Nem vagyok IT-s, és a nyelvtani hibákból gondolom az is lejön hogy tanár sem :). Nekem ez inkább arra jó hogy nem egyenesben ontom a hülyeségem a fórumozótársaimra :)

szabi1983 2015.03.16. 09:22:18

Hát ettől az E 46-tól jól elájult a srác. Nekem is volt. 3 évesen vettem de szerintem az egyik leggyengébb bmw, amit valaha gyártottak. A motornak nagyon ellenszenves volt a nyomaték leadása. 2000-ig semmi, aztán lórúgás. Én nagyon utáltam. Karosszéria nyekergett és a futómű folyamatosan javításra szorult. A mostani bmw-k már teljesen másak. Egy kellemetlen örökség maradt. A kellemetlen, nagy erővel járó, akadós váltó és nagyon hangos 20 d motor.

Buckethead 2015.03.16. 09:43:06

@szabi1983:

Faceliftes 320D van neki, nem mindegy!, az egy újabb 320Ds motor. Ne hasonlítsd a régihez. És nagyon is jól mennek. A kaszni nyikorgásáról is azt gondolom hogy te egy 2000 előtt gyártott autóról beszélsz. Az az utániakban nem nyikorog semmi, ha meg igen az 5 perces meló. Úgy össze van rakva hogy egy E90-es fejet hajthat előtte, s nem csak az hanem a mai autók többsége is. Minőségérzetben pedig egy mai középkategóriás új autó nagyon szedje össze magát ha jobbat akar nyújtani. Újonta! Mer az biztos hogy 15 év után nem lesz annyira egyben a kasztni mint egy E46-ban. Úgyhogy én nagyon is megértem azokat akik ma ezeket vásárolják, megfizethető áron kap egy nagyon jó autót. Mindegy milyen motorizációval, van akinek elég a legkisebb is.

A BMW fikázása a Suzuki és az Astra országában szerintem veri a világot. Meg is lehet nézni hogy lassan nincs egy rendes kommentelő sem, mert a sok hülye miatt inkább csak a cikket olvassák el. Nem csoda hogy pl. Kőbájker is sokszor letiltja.

Buckethead 2015.03.16. 09:54:16

Összefoglalva a kommentelők többségének fogalma nincs a dolgokról, még egy abroncs sajátosságait sem ismerik, pedig az független az autótól amire ráteszik. Hofi szavaival jól lehet őket jellemezni, mikor a tanárnő megkérdezte a gyermeket hogy ismeri-e Petőfi Sándort. A gyermek válasza az volt ,,-Ismerem, mert itt laktak két házzal odébb.,,

Zolus84 2015.03.16. 10:04:10

@Buckethead: Mivel nem vagyok tisztában?
Nem én mondok olyan butaságot, hogy a motorom teljesítmény görbéje lapos és már az elejétől maximum közelében van. A forgatónyomaték nem egyenlő a teljesítménnyel, ha már az alapokról beszélünk. És alváza sincs az autódnak, mivel önhordó karosszériás.

Buckethead 2015.03.16. 10:16:45

@Zolus84: Nyugodtan lehet használni az alvás és az alváz részei szavakat ma is. Ha önhordó ha nem, hisz az az alváza a kocsinak. Mindenhol a világban használják a mai napig, még a profik is! Pl. a Csehek, podvozek (alváz) ahogy már írtam, és části podvozku (az alváz részei). ........ Ha értenél hozzá akkor látnád hogy a 6 hengeres BMW motorok teljesítménye az elejétől fogva a maximum közelében van. Hisz már 3500-nál eléri azt. Úgyhogy nem hülyeség, éppen csak te nem értesz hozzá, hiába írom neked hogy más a 6 hengeres akkor is a magadét hajtod tovább.

Zolus84 2015.03.16. 10:36:43

@Buckethead: Én nem vagyok cseh, ahogy itt más sem. Angolban is használják a chassis szót, de magyarban az önhordó karosszéria esetén nem beszélnek alvázról.
De bizony hülyeség. 3500-nál a maximális forgatónyomatékot éri el, nem a teljesítményt. A teljesítménycsúcs 5500-nál van, csak te összemosod a kettőt, pedig nagyon nem ugyanaz.
A nyomatékgörbéd a dupla vanos miatt olyan amilyen. Amíg nem volt vanos, a hat hengeresek is pont olyan döglöttek voltak alul, mint a többi autó.

Buckethead 2015.03.16. 11:16:51

@Zolus84: Az teljesen mindegy hogy Vanos van a kocsiban vagy egy mókus furulyázásától megy jobban, adott egy motor amit úgy megcsináltak hogy mindenki a lábát csókolja évtizedek óta. És lehet hasonlítani, mert pl egy 1,6-os szívó használható kb 3000-es tartományban, mondjuk 2500-től, egy 2 literes 3500-as tartományban, mondjuk 2000-től, addig az M52-es 6 hengeres motorok különösebb agresszió nélkül abban a pillanatban hogy hozzáérsz a pedálhoz le tudnak adni nagyon nagy teljesítményt. Már 1500-as fordulatnál, egészen 6500-ig. Itt már 5000-es tartományról beszélünk. Az életben úgy néz ez ki, hogy mindegy mennyire nehéz az út profilja, mindegy hányasban vagyok és a sebességem, kényelmesen hozzáérek a gázpedálhoz és kilő az autó. ...Aztán vannak a nagyon jó pörgős motorok amikből sok szintén nincs, amelyeket lehet tolni 7000-körül, DE , azzal a ,,negatívummal,, (szubjektív, mindenki mást szeret), hogy azokat a motorokat pörgetni kell. Egyszóval: Hülyére tudod magad dolgozni a kocsiban, és még jó ha nem süketülsz meg a zajtól. ------------------- Hidd el nekem hogy használhatod az alváz szót, ha a Cseh autóipar, tudás, 100 éve fényévekkel a Magyar előtt van és ők használják, akkor a Magyar is.

Buckethead 2015.03.16. 11:31:00

@Zolus84: Azért arra felhívnám mindenki figyelmét, hogy nem arról beszélek a teljesítmény kapcsán hogy ,,jöhettek nekem mert mindenkit otthagyok,, hanem arról, hogy mivel a 6 hengeres nagyon széles tartományban tud különösebb agresszió nélkül használható lenni, ráadásul egy erős konstrukció, sokkal megbízhatóbb és tartósabb mint a 4 hengeresek. Kevésbé tudsz nekik ártani, szinte elnyűhetetlen. Ma aki behozza az e46-ost, az ha benzinesben gondolkodik akkor vegyen 6 hengerest. Nem azért mert a BMW csak 6 henger, hisz sík úton a 318i-is nagyon jól megy, de jobban kell pörgetni ami pedig hosszú távon nem biztos hogy előnyös.

Ződ2000 · http://egzostive.com 2015.03.16. 11:41:42

@Buckethead: van egy kedves jó barátom, nagy BMW rajongó volt, most is az. És nem csak a poszter vonalon, nemrég adta el az 525ijét, mert vett egy új X3 ast. Ez az E60as 5öst is újonnan vette, viszont 3 évesen motort cseréltek benne. Ez még a régi sorhatos, annak is a lebutított változata. Mondhatni, ha valami akkor ennek egy örök darabnak kellene lennie.

Nem volt az, de szerencsére a BMW importőr állta a cechet a gari után is, aminek köszönhetően a tulaj következő autója is BMW lett.

De a konklúzió: az nincsen. Minden motorból lehet hétfő reggeli, ahogy autóból is. Az én autóim se voltak azok, sőt kifejezetten mintha a gyár sok mindent áttolt volna a márkaszervizekre, hogy azok "tökéletesítsék" a kocsit.

Buckethead 2015.03.16. 11:59:06

@Ződ2000: Persze hogy mindenben van kukac, de az M52-es motorok az egyik legjobb motorok minden téren. Ha tartósságról van szó, ha a kihasználhatóságáról. Akkor lenne szép az autós világ ha minden motor azt tudná adni mint ez. ---------- Valamikor dolgoztam motorgyárban, és ott elég sűrűn változtattak beszállítót, két egyforma motor szinte nem is volt. De az E46 még abból a korból van amiben van anyag is, és az még jól is van összerakva és mindenki vegye addig amíg még van jó állapotú. Nem fogja megbánni hogy nem valami más újabbat vett. ---------- Pl. én 325i-t (újabb)akartam, de leharcoltabbak mint a 323-asok, sokat közülük jó hogy nem tépett szét a tulaj annyira le vannak használva.

kapitális 2015.03.16. 12:12:37

@válaszolokmár...: Szerintem hetek óta az egyik legnormálisabb ítélet a tied, csak pár kretén nem képes szövegérteni.

wolfthorn 2015.03.16. 13:34:32

@szabi1983: Előtted írtam, hogy a 25 éves, állandóan szétpergő benzines Hondám után vettem. Azért attól fényévekkel erősebb. Az meg, hogy neked nem tetszett a nyomatékleadása, nem jelenti azt, hogy nekem ne tetszhetne!

wolfthorn 2015.03.16. 13:37:06

@kapitális: Köszönöm, hogy így látod! Tudatában vagyok, hogy értelmes emberek is olvassák az itteni sorokat, de nem szállnak be ebbe a játékba, inkább nem írnak.

♔bаtyu♔ 2015.03.16. 14:05:18

Engem kurvára nem érdekel milyen autó, a verseny sem érdekel, a lényeg, hogy vagy engedje, hogy megelőzzem, vagy menjen gyorsabban mint én és persze legyen udvarias, mert én is az vagyok, pld. mindig indexeljen, különösen akkor, ha segít vele másokon.

10-ből nyolc ilyen, ami szerintem egyáltalán nem rossz arány. Tapasztalatom szerint a nem a BMW-sek a gyökerek, hanem a kisteherautó-vezetők és néha a taxisok. Persze olyan előfordul, hogy a tahó a prémiumautóban telefonál miközben 30-al megy, leelőzöm és életre kel, akár az életveszélyig is, de ez szerencsére ritka.

Járok át a szlovákokhoz, jobban utálok a morál miatt ott vezetni, mint Bp-en a csúcsban. (Ami viszont idegesít, hogy a Hungárián rengetegen nem észlelik a 70-es táblákat és a belsőben és középsőben mennek 55-el, gyorsabban megyek a teherautó mögött a külsőben).

kapitális 2015.03.16. 14:10:52

@válaszolokmár...: Mondjuk annyit hozzátennék, hogy a legtöbb autómárkához, típushoz kapcsolódik valami sztereotípia, amit azzal hogy megveszed a autót, felvállalsz.
Például hogy a nagy, drága új autók tulajai maffiózók, a régi prémiumoké cigányok vagy kivagyi hüyegyerekek, a Suzukisok(Thalia, Fabia, satöbbi) nem tudnak vezetni, a Matizosok öregek, a furgonosok mindig tolakodnak és tahók is, és még sorolhatnám. Ezt van, aki csak magában, van aki (például egy ilyen poszt alatt a monitor mögül) a másik arcába is vágja. Persze ez a rovat mindig is híres volt arról, hogy az ötezer karakterből kiemelünk egy félmondatot, és az alapján oltjuk szénné az írót.

♔bаtyu♔ 2015.03.16. 14:28:23

@kapitális: Azért ennek az az alapja megvan, hiszen a a BMW-k, Audik a cigánymaffia autói, a furgonosok mindig tolakodnak, hiszen elég nagy rajtuk a teher.

Persze, ha én veszek egy kistehert, engem is ér a kritika.

kapitális 2015.03.16. 15:14:02

@♔bаtyu♔: Nem, egyáltalán nem alaptalanok. Pl. ha furgonnal vagyok, én is haladok azért megengedett sebesség plusz 10km/h, meg bevállalok egy-két rizikósabbnak tűnő előzést is a gyorsabb haladás érdekében, mert napi 800 km-nél már nem mindegy hogy 80-nal vagy 100-al nyomod le.
Csak arra akartam ezzel utalni, hogy ha autót veszel, akkor bevállalod vele azt, hogy a nagy többség egyből azzal a közösséggel fog azonosítani.

kapitális 2015.03.16. 15:19:35

@kapitális: Ja igen, és most lesz az, hogy ha valaki ezt olvassa, akkor le leszek anyázva hogy a tahó furgonos közveszélyesen halad, meg másokat sodor veszélybe, pedig csak arról van szó hogy fel tudom mérni mi fog beleférni és mi nem, és aszerint előzök illetve hagyom.

Sam8888 2015.03.16. 17:28:32

Ha BMW-t veszel: gyökér vagy,
ha Suzukit veszel: balfasz vagy,
ha új autót veszel: hülye vagy (drága),
ha japánt veszel: boyracer vagy,
ha használt autót veszel: hülye vagy (pörgetik az órát stb),
ha lassan mész: balfasz vagy,
ha gyorsan mész: gyökér vagy,
ha élvezed a vezetést: bunkó vagy,
ha furgont veszel: furakodó gyökér vagy.

Szóval mindenki bekaphatja. Ezért nem olvasok kommenteket.

Sam8888 2015.03.16. 17:32:06

Ja még:
Ha dízelt veszel: hülyevagy, széthullik,
ha benzinest veszel: hülyevagy, leeszi a gatyád,
ha gázost veszel: hülyevagy felrobbansz bazdmeg!?

Mindenkinek nem lehet megfelelni kérem. Tessék leszarni mit mond a többi gyökér. Magadnak veszel autót, nem másnak!

UdjanMineck 2015.03.16. 17:32:15

@♔bаtyu♔: "(Ami viszont idegesít, hogy a Hungárián rengetegen nem észlelik a 70-es táblákat és a belsőben és középsőben mennek 55-el, gyorsabban megyek a teherautó mögött a külsőben)."

Ennek teljesen más oka van szerintem. Napi szinten megyek a Hungárián (beleértve a Vörösvári utat, Róbert Károly körútat is). Nos, a Hungária útminősége (beleértve a folytatásait is) Magyarország és Európa szégyene, balkáni gyalázat, legalább 50 botütést érdemelne az, aki felelős a jelenlegi állapotokért. Egyszerűen arról van szó, hogy senki nem akarja szétbaszni a futóművét egy olyan úton, ahol az 55 is néha sok, hiába lehetne 70-nel is menni.

UdjanMineck 2015.03.16. 17:33:24

@Sam8888: ezért kell svédet venni, vagy régi Jaguar XJ6-ost, benzinkúttal. Basszameg a kutya.

Sam8888 2015.03.16. 17:35:09

És akkor az ultimate kérdés:

Az alábbi szempontok alapján mégis mit vegyen az ember:
- ami hátul hajt (!)
- benzines
- amit jó érzés vezetni
- ami tartós, nem hullik szét, bírja a gyilkolást
- amiben nem néznek BMW-s gyökérnek
- ami jól megy
- ami 1-2m-ba belefér
- amihez van bontott alkatrész olcsón, dögivel

GT86 nem ér, sajnos az még nincs ebben az árkategóriában.

Sam8888 2015.03.16. 17:36:34

@UdjanMineck: Tévedsz.
Itt nálunk is van 70-es tábla, tök jó útburkolattal, mégis mindenki 50-el tötymörög rajta...

Sam8888 2015.03.16. 17:39:11

@UdjanMineck: És ha a BMW-s csávó főnöke meghhalotta volna, hogy Jaguarral jár? Szerinted?

Amúgy:
Jaguarral jársz: hülyevagy, leeszi a gatyád, horror az alkatrész, szétesik
Svéddel jársz: hülyevagy, nem ért hozzá senki, horror az alkatész

UdjanMineck 2015.03.16. 17:42:17

@Sam8888: Jó, nyilván rengeteg idióta faszkalap van az utakon, akiket ugyanúgy büntetni kéne az indokolatlan forgalomlassításért, mint a gyorshajtókat. De sajnos ebben az országban virágzik a kettős mérce és az ostobaság - miért pont a rendőrség lenne kivétel, amely mindig is a pénzbehajtásban volt érdekelt, nem a valódi, igazi és tartós balesetmegelőzésért, és a nyugodt, európai állapotok biztosítááért. Én most speciálisan a Hungária körútra reflektáltam, ott szerintem az a helyzet, amit írtam. Másutt, normális útminőség esetén indokolatlan és büntetni való lenne a forgalom feltartása, főleg belső sávban.

UdjanMineck 2015.03.16. 17:43:53

@Sam8888: értelek persze... Magyarország, agyarország. Annyi sztereotípia a világon nincsen, mint itthon. Még szerencse, hogy én ezt mindig is magasról leszartam. Olyan autóm van és lesz, ami NEKEM tetszik. (Ha pedig más próbálja a farkammal verni a csalánt és okoskodik, azt jelzők nélkül szedem szét úgy, hogy megemlegeti.)

Pepejoe 2015.03.16. 22:46:55

@UdjanMineck:

Én is sokat használom a Hungáriát, főleg motorral de azért kocsival is. Nem érzem annyira szarnak pedig egy moci sokkal nagyobbat üt ám seggre. A tank meg az ötödik végtagra. Jó, mondjuk az M3-tól az Árpád hídig tényleg gáz, a többi egész elviselhető viszont ott is a legbelsőben (is) egerésznek. Még rengeteg példát mondhatnék, gondlom más is. A legjobb, amikor egymás mellett mennek és sem megkerülni sem átugrani nem lehet őket. Látod a pillantását, hogy belenéz a tükörbe, találkozik a tekintetetek, tudomásul veszi hogy mennél és nem, nem lép rá arra a gázra annak a 10mp.-nek az erejéig sem.
A lényeg, ha én nagyon féltem a gépem, akkor kijjebb megyek eggyel, hogy ne akadályozzam a futóművesek bevételhez jutását.
Az illetékesekkel én is verekednék.

Józsi a guminagykeres 2015.03.16. 22:52:09

Esetleg ha egyszer hengerfejezni kell azt a szupertartós,keveset fogyasztó és szuper szuper HATHENGEREST akkor lehet másként látja majd emberünk,mert azoknál nem ritka hogy a hf csavarral együtt jön a menet is.....

kapitális 2015.03.17. 01:40:10

@UdjanMineck: Lágymányositól a Kerepesiig szoktam járkállni nagyrészt, ott szerintem a belső nem olyan gáz, a külső viszont (pl. az NKE-nél) néhol iszonyat gáz. Lehet hogy pár szerencsétlen ezért tántorog a belsőben, mer ugye a külső szar, középen meg parázunk mer mindkét oldalt autó.

Buckethead 2015.03.17. 06:37:44

@Józsi a guminagykeres: Szerintem foglalkozz inkább a saját hengereddel?!

Buckethead 2015.03.17. 07:33:14

@Józsi a guminagykeres: ...ha már annyi gumit vettél rá.

Buckethead 2015.03.17. 11:01:04

@Hurri Kán: A mesét azt kérd anyádtól, ha még mindig azon élsz. Írni bár már megtanultál, de olvasni még nem, ha jobban kinyitnád a csipáid látnád, hogy nem neked címeztem, te kis Szellőcske.

Rónarider 2015.03.17. 11:02:55

Amikor megvettem az audit (semmi nagyzolás, a3, 130 LE 2001), akkor én voltam a műmájer takonypóc, aki biztos drogot árul, meg minek az neki, vagy az apjáé az stb. Leszartam, fiatal voltam, mai ésszel mást vettem volna, és csak 4-5 év múlva. Aztán telt az idő, még mindig volt egyfajta buzi audis féle prekoncepció irányomban, pedig nem is a nagyok közül vettem, hanem az akkori legkisebbet, persze nem benzinest és az elérhető legerősebb kétkerekest. Most meg azért vagyok tahószarházi, mert ilyen öreg lomom van, és biztos 10+ évesen hoztam be valami burkus elfekvőből. Vagy mert előzni merek vele (féklámpavillogtatók/ indexkímélők/ hektikus tempóban közlekedők/ nyilvánvalóan bizonytalanul vezetők előnyben). Megismertem a gépet, és egészen bizonyosan jobban ismerem a határait, mint akár az itt jelen lévők nagyobb része a sajátjáénak (álszerénység sosem volt bűnöm). 14 éve van alattam, sosem volt balesetem vele, még más hibájából sem. (a fogyasztást is le merem írni, csak vegyest tudok, ebben nyáron klíma, télen fűtés, nagyjából 30/50/20% a város/országút/kegyetlen szar minőségű út, nyáron 5,65l, télen 6,22l 100 Kilométerenként, ez most az utóbbi két év átlaga, persze magánrepülőtéren, mert lakott területen kívül van és ott szeretek haladni, ha tehetem.

A BMW-sek közül meg első pillantásra, öt egyszerű érzékszervi próba alapján ki lehet szúrni azt a kettőt minden tucatból, amelyik normális, és nagy valószínűséggel nem vesz személyes támadásnak, ha az ember elmegy mellette, vagy egyszerűen nem kell elmenni mellette, mert jól vezet, használja amit kell és akkor amikor kell, komplett wellness utána menni. 1. Nem romban ül, 2. Ha régi is a verda, látszik a törődés, nem burkolózik minden váltásnál köd/ füstfüggönybe, 3. Nem lóg imafüzér/kereszt/plüssdobókocka a tükörről (inkább semmi, max valami légfrissítő, szigorúan 1 db), 4. Nincs matrica, csík, táncoló virág, felirat, utólag kendácsolt karosszéria-kiegészítők stb. 5. Nem bömböl valami ordenáré fos (diumvisu;))odabenn.

Amúgy röhejes ez az egész.

Hurri Kán 2015.03.17. 11:07:14

@Buckethead:
Figyelj, te amőba:
"Buckethead 2015.03.15. 23:49:32
@Hurri Kán: Alvázon ne akadj fel, csehből fordítom már automatikusan ,,podvozek,, al-váz. Mert használják így is meg ugy is (futómű-náprava). De a lényeg hogy még egy dolgot nem mondtatok amiből az ember azt hihetné hogy legalább a fogaskereket ismeritek."

Szóval előbb legalább alapszinten tanuld meg használni az internetet, majd utána nyivákolj.

Buckethead 2015.03.17. 11:26:30

@Rónarider: Ez amíg Magyarország szegény ország lesz, addig mindig így lesz. Persze azt hozzá kell tenni, hogy a rendes nagyon sok esetben inkább nem foglalkozik a másikkal, a blogok inkább a harcteret kereső fiatalok közül valók, akik mindenen fogást akarnak találni, unalomból, pedig még a saját farkukat sem tudják rendesen megfogni. Én normálisan vezetek, olyan nincs hogy ne adjak előnyt gyalogosnak, ahol nem szabad előzni ott nem előzök, ismerem az összes szabályt (nem csak a felét!) és a kocsim rendben van. Én szerelem, és ha valamihez nincs elegendő tudásom, vagy szerszámom, akkor elviszem szerelőhöz. És be merem vinni a 14 éves autót is a BMW-be ma is ha kell! Most vettem rá új fényszóró búrát, mert kicsit matt volt már, de nem polírozom, elégedett vagyok az autómmal és megérdemli az újat. És így vagyok minden egyes alkatrésszel. Tudni kell vásárolni és akkor nem megy rá a ház. Tudni kell venni autót, és tudni kell békén hagyni a másikat, mert senki nem tiltotta meg senkinek hogy ezt vagy azt nem vehet. Rajtunk sír, mikor a szomszédja lehet épp most vett egy új Suzukit ami 3x annyiba került mint ezek a ma behozott BMW-k.

Buckethead 2015.03.17. 11:32:50

@Hurri Kán: Már leírtam te idióta, hogy ha az autóiparban a száz éve fényévekkel Magyarország előtt levő Csehország használhatja az alváz, alváz részei szavakat, alvázba vered bele azt a tetves számot is, akkor TE hülye, te is használhatod. A felfüggesztés az alváz része, ha tetszik ha nem. 20 éve vezetek, 15 éve autógyárban dolgozom, végigmentem az autó összes részén, úgyhogy nekem te ne mond meg mi az alváz és hogy mire mondhatom. Te ha autóról van szó, inkább fogd be a szád! És már ne írj, mert nincs időm minden szarral foglalkozni

Hurri Kán 2015.03.17. 11:52:41

@Buckethead:
Tudom, az apukád is erősebb, mint az enyém. Következő megfellebbezhetetlen érv? :)

UdjanMineck 2015.03.17. 20:08:29

Mindenkinek, aki védte a Hungária körút minőségét: szerintem ti nem voltatok még külföldön, legalábbis Európa nyugati felén. Minősíthetetlen, gyalázatos az útminőség - végig. A Thököly út volt ilyen gyalázatos évekkel korábban, de érdekes módon ott meg tudták csinálni, és gyakorlatilag végig jó a minőség - a Keletitől a Bosnyék térig, és azon is túl. Ez a baj ezzel az országgal: a többség beéri a szarral, jó ez ide, Balkániába. Csírák vagytok. (Tisztelet a kivételnek persze.)

Pepejoe 2015.03.17. 21:15:20

Mindig adott útszakaszon járok, valóban nem tapasztaltam a nagyon gáz kategóriát. A számomra bosszantó részek máshol vannak. Pl. Népfürdő u. a csat.művek környékén, addig leaszfaltozták (idézőjel) a többi 300 méter már nem ment, a sínt is otthagyták fekvőrendőrnek. Már nem járhatok arra, kerülnöm kell. Aztán ott van Újpest, főleg az erőmű környéke. Gettó. Járhatatlan.
Csepelen a Kossuthot harmadjára aszfaltozzák mióta élek, a párhuzamos Táncsics 35 éve ugyanolyan tankcsapda, kerülnöm kell.
Hozzáteszem, hogy Franfurt felé is kerülni kell a zótópályán, mert folt hátán folt a bekötője és széthullik a teherautó. Rosszabb mint az M7 anno, 100x. Olaszo.-ban Palmanova és Ravenna felé is ugyanez. Példák mindenre vannak.
Ez persze nem menti fel a magyar utakat, csakmondomcsak.

UdjanMineck 2015.03.17. 21:22:10

@Pepejoe: a hazai autópályák érdekes módon szerintem abszolút európai színvonalúak, sőt. Talán kijelenthető, hogy a legjobbak között van (Németországban, Svájcban, Dániában, Hollandiában sem jobb). A budapesti utak legalább a fele, de inkább a 2/3-a még mindig balkáni állapotúak. Egyszer kéne végre megcsinálni, de akkor jól, rendesen, megfelelő minőségű és mennyiségű anyaggal. Ausztriában, Svájcban egy tizedrendű út is különb, mint itt sok főút (nem beszélve a kinti főutakról).

Buckethead 2015.03.17. 21:47:02

@UdjanMineck: Már csak hogy a holApénzre reagáljak. Mikor Hollandiában jártam ámultam azon, hogy honnan az istenből volt pénzük az országot kibetonozni a tenger felől. Voltam kint a gátaknál, és az itteni Bős a Holland ,,betonvállalkozás,, mellett csak egy kopott gyufahegy. És ez mellett a sok kiadás mellett az egész ország olyan szépen rendben van tartva hogy itt Keleten olyant még talán kiskertben sem láttam egy háznál sem. Hollandiáról enni lehet.

UdjanMineck 2015.03.17. 21:49:39

@Buckethead: hát igen, maximálisan egyetértek, Hollandia sok szempontból etalon nálam, elfogult vagyok az ország és az ottani mentalitás iránt. ("Ez mellett" helyesen: emellett ;-))

Buckethead 2015.03.17. 22:12:04

@UdjanMineck: Nem szeretem a helyesírást :) A beszéd is változik, például mára magyar szó lett a Yeah (Hungarian Yankees, vagy mi a franc), az mondjuk nem-tetszik (külön kell írni hogy a rosseb vinné el mikor egybe ejtjük), ...szóval nekem ne bigmekezzen senki az oldalamon ha tud magyarul, de firkálni azt szeretek :)

UdjanMineck 2015.03.17. 22:20:02

@Buckethead: (Firkálni, fecsegni lehet, csak nem érdemes. ;-) Inkább beszélgessünk, írjunk helyesen, ha egy mód van rá.)

Buckethead 2015.03.17. 22:25:52

@UdjanMineck: Szerintem meg a helyesírás a könyvbe való. Ez olyan dolog, hogy ,,tarts be valamit,, aztán jön egy nyelvújító és egyszer csak minden máshogyan van. Szerintem nem kell eltúlozni, esküt is szegtek már meg :)

Tippszmix 2015.03.18. 09:43:48

@kapitális: Ha az alkalmazottam vezeti ugyanazt a kistehert, akkor szüttyög, feltart másokat, ha meg én, a türhő geci főnök, akkor meg előzgetek, gyorsan megyek (csak ésszel).
Mi a tanulság? Az, hogy mindenki megtalálja az utakon azt, akit utál, akire sztereotípiát lehet húzni, akár két ellentéteset is ugyan azzal az autóval. Milyen kis normálisak a sofőrök, de ha párszor én tankolom az autókat, akkor akár órákkal is le tud rövidülni egy-egy munkanap.... Ezt sikerült úgy leírnom, hogy senkit nem gyanúsítgattam semmivel, huhh!

Tippszmix 2015.03.18. 09:51:31

@Hurri Kán: Igazából folyékonyan ír magyarul a srác, de az alvázat gúglival fordítja le? Minek? Szerintem csak nem látott még autót. Se.

Tippszmix 2015.03.18. 09:58:52

@Buckethead: "Szerintem meg a helyesírás a könyvbe való. Ez olyan dolog, hogy ,,tarts be valamit,, aztán jön egy nyelvújító"

Egy kérdésem van: autógyárban dolgozol, mint mi?

Tippszmix 2015.03.18. 10:01:16

@Tippszmix: Bocsánat, félreérthető voltam! Autógyárban dolgozol, mint micsoda? Mármint mit csinálsz, mi a munkád? Büfés?

Hurri Kán 2015.03.18. 10:03:29

@Tippszmix:
Mi több, használják úgy is, hogy futómű, hát nem érted?

Tippszmix 2015.03.18. 10:05:27

@Hurri Kán: A motor is az alváz része, mert hozzá van csavarozva, ÁM!

Hurri Kán 2015.03.18. 10:07:00

@Tippszmix:
De nincs már alváz! Akkor motor sincs? Végképp összezavarodtam :(

Buckethead 2015.03.18. 10:26:41

@Tippszmix: Tippmix, azt az üres telket a fejedben miért nem adtad már el ha úgy sem használod? Más legalább gyomlálná! Jaj már értem: a haverjaidnak sem kell. Hát, ez van, az embernek tudnia kell barátokat választani. De hugyozás után azért remélem szoktál kezet mosni.

Tippszmix 2015.03.18. 10:30:42

@Buckethead: Nem mindig mosok kezet utána, pl ha egy gyerekmedencében teszem, akkor ott fölösleges lenne.

UdjanMineck 2015.03.18. 18:45:01

@Buckethead: ez a kijelentésed téged minősít, egyúttal legimitálja a mérhetetlenül korcs korszellemet, ahol erény az, ha valaki helytelenül ír, beszél. Nincs szó túlzásról (részemről biztosan nem), csak jóízlésről és a helyes nyelvhasználat iránti elköteleződésemről. Téma részemről lezárva.

Buckethead 2015.03.18. 19:35:26

@UdjanMineck: Lehet hogy engem minősít, de a kor szelleme engem teljesen hidegen hagy. Verne, Zola, Gogol, Voltaire, Steinbeck és hasonlók műveit olvasom, Olasz és Francia építészetet tanulmányozok, és sok más dolgot is ami a művészettel kapcsolatos. Mindezt a szabadidőmben. De azt hogy hogyan írjak egy nem hivatalos ,,papíron,, azt nekem senki ne mondja meg. Még a pápa se mert seggbe rúgom! Ha neked az íráson múlik a jó ízlés (külön írd, tanuld meg legalább Te, ha már annyira zavar), kérem. Részemről is lezárva.

UdjanMineck 2015.03.18. 20:26:18

@Buckethead: Ám legyen, nekem mindegy. Igény kérdése a dolog. A jó ízlésben igazad van, figyelmetlenségből elírtam. (Habár... Ajánlom figyelmedbe, nem lett volna indokatlan az elírásom sem: www.nyest.hu/hirek/igaza-van-e-az-alkotmanybirosagnak)

Buckethead 2015.03.18. 21:27:59

@UdjanMineck: Onnan másolom ide: ,, van egy sor szavunk, amelyet hangzása alapján szívesen írnánk egybe. pl.(jócselekedet, jószándék, jótanács).....DE... ezt a megkülönböztetést azonban a helyesírás nem ismeri el.,, --- Arról van itt szó, hogy valaki megmondja nekünk, hogy hogyan írjunk, pedig mindenki tudja hogy a nyelv állandóan változik. Az hogy csak 100 évente akad valaki aki egyszer VÉGRE hivatalosan el kezd foglalkozni a változtatásokkal, nem jelenti azt, hogy addig nekünk mint a birkáknak követnünk kéne a törvényt. Mert egy világ soha de soha nem léphet előre akkor, ha azt betartja. Csak az új gondolat visz előre.

UdjanMineck 2015.03.18. 22:10:40

@Buckethead: @Buckethead: az, hogy merre van az "előre", sok szempontból megkérdőjelezhető, és csak az idő igazolhatja vissza a helyes irányt, már ha helyes az "előre". Nézd, ez messzire, filozófiai, teoretikus vizekre vezet, ami ugyan tőlem nem áll távol, de ez itt mégis csak egy autós blog. Felszínes megközelítésben igazad lehet, de ez csak látszólagos igazság. A fejlődés fontos, de hogy mikor beszélhetünk valódi fejlődésről, és mikor torzulásról, az sokszor csak utólag derül ki, és kérdéses, hogy egyáltalán beszélhetünk-e egy nyelv fejlődéséről (abban az értelemben, ahogyan például a tudomány tagadhatatlanul fejlődik). Az álláspontom és meggyőződésem szerint a nyelv nem pusztán organikus és instrumentális valami, tehát nem pusztán az, ami az "idők szavával" együtt változik, hanem egyben kultúrkincs is, és mint ilyen, kötött, rugalmatlan struktúra. Nem változhatatlan, de nem is élhető vele vissza. Speciálisan emberi kreáció, ami mércéül szolgál, viszonyítási rendszerként, következésképp nem valami olyan, "laza" szövedékként létezik, amelyek akárki a saját kénye-kedve szerint alakíthat át, hanem olyan, amelyhez igazodni illik. Mert épp ez benne az emberi és nemes. Ha érdekel a téma, ráadásul humán érdeklődéssel is bírsz, ajánlom erősen a figyelmedbe az elmúlt évek egyik legérdekesebb, -elgondolkodtatóbb vitát a témában (Nádasdy Á. és Salamon J. vitája):
www.nytud.hu/portal/publici.html

UdjanMineck 2015.03.18. 22:18:46

@UdjanMineck: javítások:
- ...amelyeT akárki a saját kénye-kedve szerint...
- ...az elmúlt évek egyik legérdekesebb, -elgondolkodtatóbb vitáJÁt a témában...

Buckethead 2015.03.18. 23:25:36

@UdjanMineck: Majd átnézem Nádasdyt. ......Szerintem a nyelv nem rugalmatlan, elég csak megnézni hogy 90-100 éve mennyire máshogyan fogalmazták a szavakat. Nem mondom hogy mindet, de ha visszamennénk 150 évre, akkor már elég erős a különbség. Egy ember mindig alakíthat. Mindig van jogod alakítani, hogy az beválik-e, érdekel-e másokat azt az idő eldönti. De ha nem arról van szó, hogy két mondatban 4 angol szó van akkor szerintem rendben van. Egy jól nevelt ember nem biztos hogy az írás szabályait ismeri, de ha a beszédje ,,válogatott,, akkor nagy baj már nem történhet. (Sőt, nehéz behatárolni az igazi magyart, hisz minden tájnak megvannak a maga sajátosságai) --------- Persze ez egy autós blog, legyen most letudva azzal hogy a dízel büdösít, és lépjünk tovább. Igaz, valami új nem biztos hogy jót szül, de nincs más út, próbálkozni kell, és ahhoz el kell felejteni a törvényeket. Máshogy nem lehetséges a fejlődés. Erre akartam rámutatni.

UdjanMineck 2015.03.19. 09:28:27

@Buckethead: Én abszolút S.J. pártján vagyok. ;-)

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2015.03.19. 23:15:27

Kicsit off, de nem állom meg: TC oldalán "Készüljön velünk a télre" banner fogad...Bakker, szoktátok tik a naptárt nézni?Vagy ki van rúgva a webmásztör???
:-)))))))))))))

JaxTeller 2015.03.21. 16:16:59

Hűűű nem semmi ahogy végig pörgettem a kommenteket. Nem értem a Becsületesneppert pl miért kell bántani. Nem hinném,hogy kókler lenne, különben már nem élne ebből 20 éve. Az, hogy a sztereotípiákat ismételgetné sem hiszem, csak azért mert pl a Hondát sokszor ajánlja? Szerintem is jó kocsik. Egy 7. generációs Accordot én pl bármikor bevállalnék még kombiban is pedig azt bűn rondának tartom.
Egy hetet voltam most Tirolban, ahhoz képest ami itt van közlekedési kultúra sajnos siralmas, és ezt itt 1-2 kommentelő stílusa is alátámasztja. Peace.

UdjanMineck 2015.03.22. 11:17:06

@JaxTeller: bántani nem akartam Becsületesneppert, ha mégis így tűnt, akkor elnézést kérek. Azt viszont fenntartom, hogy sokszor ad felületes tanácsokat és erősíti a sztereotípiákat. A zsebemben kinyílt a bicska, amikor nem is egyszer lebeszélt valakit pl. az Alfa 147-esről, és érvként belinkelte a Népítélet vonatkozó részét, ami kb. annyira mérvadó és hiteles, mintha egy film értékét az IMDB vagy a Port-os pontszámok alapján akarnánk megítélni. Vagyis semennyire. Tapasztalatból mondom, hogy a 147-es egy remek gép, több szempontból jobb és élhetőbb autó, mint egy konkurens A3-as Audi vagy 1-es BMW. Mindegy...

JaxTeller 2015.03.22. 21:43:29

@UdjanMineck: ezzel azt hiszem nem lehet vitatkozni, korrekt amit mondasz
süti beállítások módosítása