Digó limó (Aki már olvasta az eddigieket, ugorjon benne az Elvtársak, elvtársnők bekezdéshez ;)
Gyönyörűséget foltot sikerült csinálni rá, amikor lekerült a kocsi, a műszerfal elég vehemensen tiltakozott, olyan lámpák is elkezdtek világítani, amiről nem is tudtam, hogy léteznek.
Szándékoltan ilyet kerestem, piros színben, ezüst Tridionnal, mert ez a kivitel tetszett meg, amikor kölcsön kaptam egy ugyanilyen gépet egy rokontól 1 hétre.
A sebességváltóból (gyárilag) kifelejtették egy dugónál a tömítő anyagot így szép lassan, de biztosan elfolyt a sebváltó olaj. Garanciában javítva (20000 km).
Amire a főnököd is féltékeny lesz!
Két idősebb Honda Accord után megértettem, hogy miért vesz valaki új vagy alig használt kocsit. Elegem lett az állandó apró szerelnivalókból, így eldöntöttem, hogy kell egy fiatal autó.
Mivel nálam a tuning nem az átlátszó indexbúrát és a streetracing matricát jelenti, az autón különösebb külső beavatkozások nem történtek, első ránézésre csak az amerikaiautós stílusú hátsó fertálya alján figyelő két, dupla végű kályhacső tűnik fel.