![65071 65071](http://kep.index.hu/1/0/767/7675/76752/7675269_daa5dd956d3dd45fca0bd7a8d83fa57d_wm.jpg)
Pont a francia autó példájából tanulva kerestem én is olyat, amivel biztos, hogy minden reggel bejutok a munkahelyre, nem hagy cserben, és nem drága fenntartani.
![65075 65075](http://kep.index.hu/1/0/767/7675/76752/7675271_59a23fb23415366549dfcdcc8647bc78_wm.jpg)
Fogyasztas atlagban 17l/100km ehhez persze tudni kell, hogy a legkondi szinte mindig megy, en szeretek fogyasztas bajnokkent vezetni, ez nem azt jelenti hogy kimeletlenul feltartom a sort es kihuzom a gyufat a tobbieknel, hanem terhelest tartva ugy vezetni es kozlekedni, hogy a korulmenyekhez kepest kevesebbet egyen az auto.
![65059 65059](http://kep.index.hu/1/0/767/7675/76752/7675233_8a963261fef7ca11340420b3b96a54b9_wm.jpg)
2 bajuk van, egyrészt a kasztni korróziója, és a pontatlan benzinszintmérő, azon kívül tökéletes autó amire és akiknek készült.
![65043 65043](http://kep.index.hu/1/0/767/7675/76752/7675217_c8205f57367a229d05087476068be6bf_wm.jpg)
Az országjárás kizárólag 5 emberrel, tele csomagtartóval és utánfutóval értendő. Nem csoda hogy beleszaladt 3 év alatt majd' 150 000 km.
![65065 65065](http://kep.index.hu/1/0/767/7675/76752/7675261_08fe1d0f0f833763a32164fb9d67a4e7_wm.jpg)
Egy picit alulmotorizált aminek nem használ az automata váltó sem, de az összkerékhajtás már belülről kapcsolható, nem kell az első kerékagyakon babrálni.