Heti merítés

  2015. január 11. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Olasz luxus sport sedan

64858

Itt nincs semmi műanyag takaró lemez holmi hangzatos felirattal. Itt csak egy őszinte blokk látszik.

Német vas, golyóálló motorral

64842

Nagy meglepetés volt mikor megláttam, 168 ezret mutatott az órája, a kesztyűtartóban pedig ott hevert a 17 éven át vezetett szervizkönyv, és néhány számla.

Jesszus...hát ez a szerelem és az igaz hűség?

64900

Életem legjobb döntése volt ez a kocsi (nem úgy, mint a házasságom :) )

Lustácska Herkules - A családi autó

39791

Hármasban padlógáznál egy darabig szépen húz, aztán kigyullad a "CHECK ENGINE" lámpa és elmegy a turbó.

Megbízható és szép

64890

A futómű érdekes pontja az autónak,lendületesebb kanyarban olyan dőlést produkál, hogy azok az utasok akik még nem ültek melletted az életükért próbálnak kapaszkodót keresni, a biztos halál és borulás előérzete miatt.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr987060361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyanta 2015.01.11. 08:29:56

kis pénz kis foci...

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2015.01.11. 08:42:58

Az Alfat szerpentinen megneznem mit tud. Gondolom inkabb autopalyan erzi jol magat.

alvázvédelem 2015.01.11. 09:45:00

mondjuk engem nem zavarna ha egy új autót 1 millióval olcsóbban kapnék ,mert az eleje fényezve volt.
Volt ismerősöm aki dolgozott a Lágermaxban ő mondta elég sok autót kell javítani ,ami sérült szállítás közben.Ezek ált minimális sérülések voltak.

alvázvédelem 2015.01.11. 09:46:30

sok írásban meging előjött a bizonyítási vágy.

Spica · http://lucrezia.blog.hu 2015.01.11. 10:36:04

@gergo: meglepődnél, a 166-nak nagyon jó a futóműve.

csiky944 2015.01.11. 10:47:35

@alvázvédelem: Már a gyártás során is sérül ;)

szegnyereg 2015.01.11. 10:52:52

"Mikor felhívtam a hirdetőt, fogalma sem volt hogy mennyi kilóméter van az autóban, állítása szerint meg se nézte, reggel letette az udvarba és csak gyorsan túl akar adni rajta, mert kell neki a hely ahova hozza a többi kocsit."

Bizony-bizony, erről híresek a magyarok. Még a "kilóméter" sem érdekli őket, csak vigyed már innen százezerért ezt a nagyon megkímélt golfot mert kell a hely másnak.

MFH-s rendszámot kapott de már körbejárta vele Erdélyt, az olaszokat és bekaristolta egész Magyarországot. Azóta eladta és ma már Borsodi kőműveseké?????? Ezek szerint három műszakban vezette a golfot a vásárlástól kezdve az eladásig. vagy mi van?

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2015.01.11. 10:54:43

Az olasz-luxus-sport-szedánról nekem egy Quattroporte ugrik be, de én nyilván sznob vagyok.

Mondeoman 2015.01.11. 10:56:28

Golf: "105 ezerért vettem" ... "Sopronban leintettek egy 600 ezres ajánlattal"
Ha ez még valami véletlen folytán, bár erre minimális esélyt is alig merek feltételezni, de esetleg mégis igaz lenne, akkor a kedves tulaj egy teve, hogy nem adta oda ennyiért... De a magam részéről aligha tartom ezt a szituációt hihetőnek, vagy valamelyik számot elgépelte...

alvázvédelem 2015.01.11. 11:02:08

@Mondeoman: a 105 ezerben nem volt benne a regadó ,egy ilyen korszerütlen autóra az elég sok a forgalomba helyezéssel együtt

butschq 2015.01.11. 11:05:16

@Mondeoman: Sopronban nem fogadta el a 600 ezret, később a kőműveseknek eladta mondjuk 100-ért.
Hihető :)

alvázvédelem 2015.01.11. 11:06:15

@Gabikám: amint írja 2 év alatt 117 ezret ment vele.

Józsi a guminagykeres 2015.01.11. 11:22:44

Mai alázógép díját nyerte Pug 106 1.0

Schütii 2015.01.11. 11:35:42

Hibalista: üzemanyagszűrő 36000-nél...

KawaBazsy 2015.01.11. 11:47:49

" Tekintve, hogy elég dinamikus sofőr vagyok ( igen..tipikus motoros a volánnál..megrögzött gyorshajtó ) az autóval lehet gyorsan menni, nem kell szégyellni, de annál nagyobb meglepetéseket lehet okozni, mikor lendületből végigelőzünk egy kocsisort, vagy 5ből 3ba váltással egyszerűen legyalázzuk bármelyik szerencsétlenkedő vasárnapi sofőrt..A motor alkalmas rá!! Nagyon pörgős...89nél tilt második fokozatban..:)"

Meglepetéseket vazz? Max ha a másik nem nyomja.. Volt ilyen autóm, csak a facelift utáni. Kellemes kocsi, no de hogy dinamikus? Az alapot hozza, városi, elővárosi közlekedésre tökéletes, s ennyi. Az meg, hogy hosszúak a fokozatok, nem azt jelenti, h pörgős..

daneel1976 2015.01.11. 12:04:31

Egy kollégám 1x felajánlotta,hogy hazamehetek velük a 106-osával,szintén 1 literes motoros,3-man voltunk,a gáz az,hogy Strasbourgból jöttünk haza (1050 km)!Győrben szálltam ki,de agyzsibbasztó volt,10 és fél óra alatt értünk oda!!gyorsulás 0,kényelem 0,ha elmegy melletted valami nagyobb épphogy nem repülsz le a pályáról,120 a vége ,de érzed,hogy nem kívánja csak a 100-at,de azt is csak ha olyan a bolygóállás!(hozzáteszem,később,rönyó espaceban is csak az első két ember utazott jól)!mind1 ez volt nekik,az utat kibírta!Egyébként egy tisztességes autóval,felkészülten(pályamatrica) 10 óra alatt,4 pisiszünettel,lelehet nyomni!

Hauzer 2015.01.11. 12:12:37

@Gabikám: Akkor nem csak nekem tűnt fel,hogy vmi nem stimmel az időkkel :)

Hurri Kán 2015.01.11. 12:16:39

Én is dinamikus sofőr voltam, mikor anno édesanyám Kispolskiját használtam, csak sajnos az autó nem volt az.

T54-44 2015.01.11. 12:23:56

@daneel1976: Kategóriájában hasonlítsd össze. Nyílván nem egy autópályafaló autó, nekünk a családba van egy faceliftes 1.1-es. Szerintem sokkal jobban néz ki mint egy swift, kényelmesebb, nagyobb autós feelinget ad, szóval ahelyett pl jó alternatíva lehet.
Mondjuk ezen az ítéleten lehet mosolyogni, el kell osztani kettővel amit mond.
A Fiesta se semmi, kisérti az ördögöt egy 1.4 tdci-vel, mintha valami brutál sportkocsit vett volna. Egyébként biztos jó gép az is.

Gácsfalvi Róbert 2015.01.11. 12:31:12

Nem jár valaki Scaniaval? Vagy valami Caterpillar géppel? Na azok a vasak.

daneel1976 2015.01.11. 12:33:29

@T54-44: kategóriájában teljesen jó!napi max. 100 km-re,városban,stb,erre készültek-készülnek!egyetértek veled!

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2015.01.11. 13:13:00

azt hiszem mindannyiunk megnyugvását hozzák el azok a szülők, akik egy ilyen habitusú embernek nem engednek megvenni első autónak egy "külföldről behurcolt 3-as BMW-t", és maradnak az 1.0-ás pugnál. Te jó ég, kettesben 90-nel? Többi autóst alázni? :D

Schütii 2015.01.11. 13:18:47

@T54-44: "kisérti az ördögöt egy 1.4 tdci-vel"
Szerintem a technika ördögére gondolt.

akos696 · www.focusauto.hu 2015.01.11. 13:27:36

@Gabikám: MFH kb 2011 nyarán kiadott rendszám. Az már lassan 4 éve volt...

nick papagiorgo 2015.01.11. 13:40:34

Kicsit hihetetlen a golfos, aki az élet császára a 100 ezerért vett, de 600-ért el nem adott gépével, meg az ilyen mondatokkal, hogy " a kuplung cseréje munkadíjjal volt 40.000Ft" (tárcsa, kinyomócsapágy,egyebek plusz munkadíj, midez negyvenből?)de utána se javult meg, vajon miért nem?

Meg a PUG is érdekes, hogy a "Olajcsere,olajszűrő, vezérlés csere vízpumpával együtt, szelephézag állítás, fékbetét csere hátul, tárcsa + betét csere elöl, légszűrő. Kézifék bowden csere" összesen 60-ból megvan. Illetve az automata szívató az injektorosnál nem extra, továbbá a 3 fokozatú ventillátor sem az. No mindegy.

Én értem, hogy vannak olyan emberek, akiknek gyakorlatilag a szerelő fizet, hogy javíthassa a kocsiját. Csak még én nem találkoztam ilyen szerelővel :)

Pepejoe 2015.01.11. 13:58:19

@KawaBazsy:

Ha ez a srác tényleg motorozik, akkor tudja, hogy a jól menés nem egy 1000-es Pug-nál kezdődik, hanem amikor max. 4 mp. telik el 100-ig és nemhogy nem kell visszatenni 5-ből 3-ba egy sor előzéséhez, hanem még 6-ból sem kell kivenni, mégis összefolyik a táj.
Épp ezért nem mondom egyik kocsimra sem hogy jól megy, mert nem megy jól.
Az a 954ccm. egy CBR-ben jól néz ki de egy autóban még a duplája is harmatos. :)

cdtrack (törölt) 2015.01.11. 14:32:18

Ford 1.4tdci -vel megnézném hogyan eszik 3 litert. A vw lupo is csak súrolni tudja fentről. Inkább vett volna benzines mondeót.

csakazértistotalcar 2015.01.11. 15:17:57

@akos696: Mondjuk MAN rendszám sorozat 2012 január körül volt

Prérifarkasz 2015.01.11. 15:41:11

@Gabikám: Igen, fogalma sem volt, mert még nem gondolta ki, hogy mennyire tekerje vissza... ;)

nick papagiorgo 2015.01.11. 15:51:53

@Prérifarkasz: ez a klasszikus kérdés, amikor felhívod Csavardi Samut, hogy hány kilométer van az autóban, és ő visszakérdez, hogy mennyi legyen :)

nick papagiorgo 2015.01.11. 16:03:14

Egyébként tényleg nem akarom piszkálni a golfost, de ez, hogy valaki 100 ezerért elad egy autót, ami tip-top állapotban van, kicsit hihetetlennek tűnik. Tehát azért tételezzük fel, hogy nem bukott rajta, meg tételezzük fel azt is, hogy legalább picit tisztában van azzal, hogy az autó mennyit ér (ha már autókat hoz be, ugye)..... ezek mind nem érdekelték az eladót? Minden mindegy volt, csak elmenjen még aznap (mert kell a hely)?

Prérifarkasz 2015.01.11. 16:06:38

Kia: "Fordulóköre elég szűk, 5,5 méter. Jól parkolható, bár majdnem 5 méter hosszú..."
Azon gondolkodom, hogy vagy négykerék-kormányzású lehet vagy az első kereke fordul el 180 fokosan... esetleg kézifékkel fordul... ;)

Prérifarkasz 2015.01.11. 16:10:21

@Pepejoe: Miért, egy Simpsonhoz képest tényleg jól gyorsul... ;)

KawaBazsy 2015.01.11. 16:16:24

@Pepejoe: Mondjuk attól függ, h mivel motorozik. Ha pl Verhovinával, akkor értem. :-)
Én is motorozom, s autók közül, amit eddig próbáltam, eddig csak a Ferrari California volt az, ami úgy ment, mint egy középkategóriás motor. A többi (M3, Jag XKR) stb. csak kellemesen gyorsult.
A Pug után egy Vtec-E motoros Civicet vettem szaggatós autónak. Hasonlóan 5 és 6 közt eszik, ha szépen megy az ember, de ha hajtja, akkor mégiscsak 114 ló, ez már sztem közelebb áll a dinamikushoz. Írtam népítéletet is, de a fotók vmiért nem kerültek bele, úgyhogy esélyem sincs a merítésbe kerülni.. :-)

Pepejoe 2015.01.11. 16:24:28

@Prérifarkasz:
Ahhoz lehet, de egy ETZ-hez képest már nem. :D

etruszk 2015.01.11. 16:32:25

@alvázvédelem: én meg rohadt nagy átverésnek érzem. A szállítás közbeni sérülés "gári technológiával" történő javítását.
Egyszerűen átverik az embert. Nem egy új autót egy újnak az áráért, hanem egy töröttet.

Pepejoe 2015.01.11. 16:36:18

@KawaBazsy:

Nekem összejött az Integrale Evo III, az jó volt. Aztán 850-es BMW, de mivel nagyon fiatal voltam, nem mertem elereszteni de a tulaj is vitt egy kört és azt hiszem, abban megvolt az elemi erő egy mkp.-hoz viszonyítva is. Aztán S2000-es Honda, az életveszélyes volt :D és ment úgy mint a 850-es és mkp.-hoz viszonyítva is jó volt. Még volt pár kuriózum pl. NSX még a 2000-es évek elején...de egy mocit nehéz űberelni, ebben megállapodtunk.
Egy 250-es RD-m volt akkoriban és azzal a már akkor 20 éves cuccal melléálltam az S2000-nek. Régi szép idők. :)

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2015.01.11. 16:39:33

@etruszk: olcsóbban adták el neki, olvass!
csak ilyenkor azt nem értem, hogy fel sem merül a kérdés, hogy vajon miért?

Pepejoe 2015.01.11. 16:41:03

@etruszk:

Bizony így van ez. Nekem is dolgozik ott cimborám, érdekes dolgokat mesélt, 1-2 horpi az még hagyján.
A felső sorban megrongálódott autó megroggyant tetőoszlopát is megcsinálják gyári technológiával, ha épp magasabb volt 2 centivel a szerelvény mint kellett volna.

nick papagiorgo 2015.01.11. 16:48:42

@etruszk: amennyiben az eladó korrektül tájékoztatja a vevőt, hogy mi történt,ezért ad X forint árkedvezményt, és a vevő ebbe belemegy, akkor azután már semmi kifogásnak helye nincs (árkedvezményt kapott). Így lehet pl olcsón szállítási sérült hűtőt, mosogépet, miegyebet is venni, amire garancia van, csak pl. az oldalán lehúzták a festést, ami pl. egy hűtőnél abszolút nem zavar, ha a fal mellé teszed, vagy - mint pl. nálunk - beburkolod hűtőmágnesekkel meg egyerekrajzokkal.
A gond akkor van, ha - mint az előfordul sok esetben - az autó megsérül a tréleren való szállításkor, és ezt a márkaszerviz "kendács" technológiával javítja, majd erről hallgat, és eladja az autót úgy, mintha mi sem történt volna, eredeti áron. Erről a témáról amúgy volt cikk a TC-n, amikor nemrég az M0-n volt egy baleset, aminek az egyik résztvvője egy tréler volt, ott feszegették, hogy mi történik a tréleren szállított, 0km-es autókkal ilyenkor.

nick papagiorgo 2015.01.11. 16:58:31

@Pepejoe: na, ez már érdekesebb, mert a tetőoszlopot elég nehéz gyári technológával javítani, vagy ha igen, az nem 2 Ft lesz (és kétleném, hogy azt a szeviz puszira megcsinálja, és benyalja a költségeket). Erről is volt cikk (2-3 hete), valami passatból vettek kettőt, mindkettőt megtörték, majd az egyiket megcsinálták jól (ami viszont anyagilag gazdasági totálkár lenne), a másikat meg csak "simán" (nem kendács, de nem gyári technológiával), majd megint megtörték. A "jó"-nak nem lett semmi baj, a "sima" meg összedőlt mint a kártyavár (gyakorlatilag az ütköző autó orra hamarabb beköszönt, mint hogy a légzsák kinyílt volna). Namost ezt egy X éves autónál még az előrfordulhat kategóriába sorolja az ember, de hogy egy "újban" pl. meghal azért, mert a tréleresnek jött egy huncut híd annakidején.... hát nem tudom.

akos696 · www.focusauto.hu 2015.01.11. 17:12:42

@csakazértistotalcar: Az alatta levő hsz-ben javítottam magam.

akos696 · www.focusauto.hu 2015.01.11. 17:16:15

@Pepejoe: Én próbáltam S2000-t és nekem nem tűnt olyan nagyon durvának. kb 6500-ig úgy ment, mint egy sima 2.0 150 lovas autó, aztán 7-9ig jó volt, de akkor sem rémültem halálra. Ahhoz, hogy legalább a macskakövön kicsit keresztbe kanyarodjak, elég nagy gázt kellett adni.

Pepejoe 2015.01.11. 17:23:17

@nick papagiorgo:
Bizony van az az érték, amit nem fognak bontóba vágni 0 km.-esen...

Pepejoe 2015.01.11. 17:25:01

@nick papagiorgo:
A biztosító nyalja be persze.

Pepejoe 2015.01.11. 17:29:54

@akos696:
Igen, alul tényleg nem egy nagy tűzijáték de felette nagyon jól ment szerintem, sőt.
Abból hiányzott akkor pár ló mert az az autó, amivel nagy gázt kell adni macskakövön, a Lada névre hallgat.
Ami nálunk volt, különösebb fáradtság nélkül fordult ki keresztben a Tétényire, még szerencse hogy a 2 sáv nagy teret hagy.

alvázvédelem 2015.01.11. 17:40:39

@nick papagiorgo: pedig a régi golfhoz 25 ből lehet sachs szettet kapni.

alvázvédelem 2015.01.11. 17:42:04

@nick papagiorgo: 100 külföldi papírral,gondolom erre ráment még 250 mire rendszám lett rajta.

alvázvédelem 2015.01.11. 17:43:13

@Prérifarkasz: nem írta hogy átmérő vagy sugár az 5 méter,szerintem 5 méter az sugár lesz.

alvázvédelem 2015.01.11. 17:45:11

a Lágermax ban a márkaszervizeknél is jobb felszerelés van.

Mental Militia 2015.01.11. 17:50:53

@etruszk: én is dolgoztam a Lager-nél. Amik ott mentek, Isten, gyere le.. Borzalom.
Néhány példa: hidegen üvegelt motorok, nah , ez az alap. "Kapartatás", ez a másik. Aztán ott a kísérlet, h milyen fordszámnál nem reccsen a váltó, ha kuplung nélkül váltasz..
Gumifüst.. (a hátsó telepen). Lehúzva hagyott ablak, ami akkor a legrosszabb, ha éjjel esik az eső.
Az apróbb karcok, meghúzások szinte mindennaposak. "Majd Laci megködöli, szólj neki.."
Kb. ezeket élheti át az új autó, mielőtt valaki, mint egy szüzet, óvatosan megsimogatja a szalonban..

nick papagiorgo 2015.01.11. 18:00:01

@alvázvédelem: nemtom, mikor vette, mert az ítélet 2015-ös.Viszont 2 évig használta (és beletett 117 ezret), tehát legkorábban 2013-ban vette. Namost, a hahu-n most mnnek a 95-ös 3-as golfok 100 körül alsó hangon, de van minyon felett is annak, aki szeretne - tehát a 100-ért árult vélhetőleg nem a tiptop, hanem a lefingott.
Ez az egyik, a másik meg az, hogy bármikor is vette az autót, tegyük fel, hogy mondjuk 2010-ben, akkor 15 éves a gép, és volt benne 168 ezer km. Egy tizenöt éves dízelben. Évente kb 10 ezer kilométer. Az emberek, ugye azért vesznek dízelt a benzines helyett, hogy 10 ezret menjenek vele.Főleg a németek, ahol a kisboltba is autópálya vezet.
Én mindenkinek mondom, hogy ne legyenek kilométervadászok, mert megopják. Éves 10 ezer km alatt már erősen gyanús, hogy tekerve volt az óra, dízelnél meg ugye 20-30 ezernél jön vissza a dízelfelár, tehát az meg annyi. Ennek ellenére az emberek büszkélkednek a 10 éves, 50 ezret futott kocsikkal....

nick papagiorgo 2015.01.11. 18:02:42

@nick papagiorgo: egyébként ehhez még az, hogy ő ugye ő két alatt belerakott 117 ezret, de a gondos német, az kb 15 év alatt rakott bele 168 ezret.
Ugyan már, királyfi....

nick papagiorgo 2015.01.11. 18:25:14

Amúgy mindig jókat mosolygok magamban, amikor emberek elmondják, hogy milyen jó vételt csináltak. Azért azt fogjuk fel, hogy azok, akik ebből élnek (akár hivatásszerűen, mint nepper, akár alkalmilag, mint kocsibehozó), azok sose fognak az üzleten bukni. Tehát lehet tőlük 100 ezezerért kocsit venni, de azt ne tételezzük fel, hogy az ember ezen bukik. Tehát pl. adott esetben 50-ért vette (vagy ilyen kis összegnél, beszámította valamibe pl).
A másik a kilométerteljesítmény, a fenti urak nagyon jól tudják, hogy a "madár" típusú vevőket mennyire megnyugtatja egy alacsony kilométerteljesítmény lelkileg. Ó de jó autó, ó, ilyen kevés kilométerrel, hát ez szinte mesés! Csak rám vár! Azt persze nem gondolják át, hogy a profiknak a hahu előbb feldobja a hirdetést, mielőtt megjelenne az adott oldalon, tehát ha olyan k***a jó vétel lenne, akkor ők már lecsaptak volna rá, lévén (elmondom még egyszer) ebből élnek.
Tehát azért ezeket vegyük figyelembe, mielőtt használtautót veszünk.

alvázvédelem 2015.01.11. 18:27:38

@nick papagiorgo: amúgy akkoriban kb 1-2 ezer márkával volt drágább egy dízel golf mint egy benzines.( ATS ben 7-15 ezer)
Nagyon rossz autót nem tartanak meg az osztrákok .

alvázvédelem 2015.01.11. 18:29:47

@nick papagiorgo: egy ezer éves külföldi papíros golf ,nem buli egy neppernek.
Hiába 100 ezer ,mire behozza 400ban lesz.

alvázvédelem 2015.01.11. 18:35:41

@nick papagiorgo: de azt írta kellett költeni rá mert lakatolni kellett,gondolom rohadt volt.Kint egy ilyen az kb ingyen kategória.

Mental Militia 2015.01.11. 18:39:39

@alvázvédelem: kb. 240 lehetett az összes sarc pluszban.

alvázvédelem 2015.01.11. 19:02:27

@Mental Militia: plusz amit rá kellett költeni,mire vizsgaképes lesz.

Mental Militia 2015.01.11. 19:03:44

Az rejtély, az ő titka marad.

nick papagiorgo 2015.01.11. 19:16:07

@alvázvédelem: nem teljesen ezt írta :)
azt írta, hogy "Mint az új, kicsi rozsdát leszámítva. Minden az eredeti volt rajta, még a féktárcsák és a karosszériaelemek is" meg " Jobb első sárvédő csere, alul pár kis heftelés, küszöbök és már mehet is olajcserére , műszakira, honosításra stb... "
Itt most nem állnék meg az eredeti 168 ezres féktárcsákra :)
Meg nem akarok sztereotípiákat felállítani, de az osztrák autók általában rohadnak (meg a németek is), mert ott az utakat sózzák. Ezt megerősíti a fenti eset is, kérdés, hogy a küszöbökön kívül mi rohadt még. Nekem volt egy németből behozott focusom, amit imádtam, de a végén el kellett adnom, mert minden évben előjött rajta valami rohadás, és már nem bírtam idegileg, azt hittem, végre jó, erre megint előjött valami.
Nem akarom azt állítani a közlekedésieszközről, hogy mekkora kupac sz*r, meg a tulaj mekkora madár, mert ez nyilvánvalóan nem igaz.Csak ne viselkedjünk úgy, hogy "100 ezerért megvettem a tutikocsit, adtak volna érte 600-at is, nem adtam, de a végén elvitték a borsodi kőművesek" (na, azok mennyit adtak érte, gondolom nem 600-at). Kicsit túlgurította a lasztit a koma, na :)

alvázvédelem 2015.01.11. 19:21:41

@nick papagiorgo: igen a ráköltés mértéket nem tudhatjuk.
De egy lakatos munka fényezéssel,alkatrésszel könnyen ugrik 100ezer fölé.

nick papagiorgo 2015.01.11. 19:56:22

@alvázvédelem: nem hát, nincs is ezzel semmi gond. Használtautót az életben nem vett senki úgy, hogy a vétel után nem költött semmit rá (már látom az egyedeket előugrani a bokorból, hogy "de én igen") :)
A "gond" az, hogy valaki a 100-ért vett autóját fényezi (nem a klasszikus fényezésre (a lakatos utánira) gondolok persze).Vett 100-ért valamit, mindannyian tudjuk, mit lehet venni 100-ért, vannak tabletek (mosógépek stb) ennél drágabban. Legalább ne viselkedjen úgy, mintha ez lett volna az évszázad vétele, eredeti alkatrészekkel, (majdnem) eredeti állapotban, mert hát ugye mi többiek, akik szintén valami kocsifélét vezetünk, úgy nagyjából sejtjük, hogy egy 100-ért vett kocsi menyit ér. Legalább minket ne nézzen hülyének. Cserébe majd mi se nézzük őt hülyének :)

Vitalij 2015.01.11. 20:52:04

@nick papagiorgo: Most erősen gondolkozom... de sajnos friss volt a vízpumpa, a vezérműszíj, az olaj stb... szóval khm én nem költöttem rá vétel után... Sőt miután húztam a számat a mindenkit lealázó 999köbcentiméterre, mert én nem akartam mindenkit lealázni, kaptam még 4db gumit alufelnin hozzá, hogy nyáron is mindenkit le tudjak alázni, ezért mostmár télen-nyáron mindenkit lealázok, a megtuningolt 55lovas szörnyemmel :D

És még mielőtt kétkedő szavakkal válaszolnátok, később megtudtam, hogy beszámolták olcsóért és 6kilót fogtak rajtam.

Össz-vissz annyi baja volt a kocsinak, hogy fennt fogott a kuplungja, de még 1 évig bírta...

Ja és az ezres autók 6 litert fogyasztanak, ha valaki kevesebbet mond az kapja be! xD

internal_combustion 2015.01.11. 20:57:51

A fiestást????? NEM TUDTAM!!!!!!! VégigOLVASNI!!!!????? Pedig NEM!!!! hosszú??????
A pár mondat alapján az a benyomásom, hogy ő az a fajta ember, aki Fifikének vagy Fifónak hívja az autóját. Az ilyen emberekben nem bízom :)

Mondeoman 2015.01.11. 21:25:08

@Vitalij: 1.2-es, 1.4-es benzinmotorok is tudnak ennyit fogyasztani, sőt, kevesebbet is.
Pl. Punto 1.2 8 szelepes: 5,5 liter
F Astra 1.4 8 szelepes: óvatos vezetéssel az is elmegy 6 liter körül.

Úgyhogy az egy literes gépszörnyed sokat fogyaszt :P Engedelmeddel bekapom az esti sörömet :)

nick papagiorgo 2015.01.11. 21:34:03

@Mondeoman: jó, az ezresek fogyasztanak ennyit, a nagyobbak kevesebbet :)
Nálunk az 1.4-es kombi I-es fóka volt 6,5, most a Corollám ugyanennyi (bár az érzékeny a hidegre, és mostanság 7,5), asszonypajtás régi szuzija meg 6, de az ilyen rövidutas-gyerekhordós izé, tehát szerintem én egy hosszabb úton ki tudnék belőle hozni ötöt..... :)

3gb 2015.01.11. 21:48:13

@Aranyba mártogatott étnyúl:
Nem hinném, hogy sznob vagy, csak jó az ízlésed :-))

koala kóla 2015.01.11. 21:56:04

@nick papagiorgo: 'gondos német, az kb 15 év alatt rakott bele 168 ezret.' ez simán állhat. szívó golfot ki vett kint, szerinted, vmi nyugger aki boltba meg templomba járt vele

- különben meg tökmind1 a kilométer 15 éves autóban a képek alapján cukorka, ha a bele is ilyen főnyeremény

- 2 év alatt meg simán beleugrik a 120, ha menni kell. Taxis haverom havi 10-15ezret teker le városban.

Annyi gyanús az ítéletben hogy cukorka golfokat mér adnának ingyér?

Ződ2000 · http://egzostive.com 2015.01.11. 21:59:41

Hát ez azért nem valami nagy eresztés. Sehol egy Veyron beszámoló... :)

Vitalij 2015.01.11. 22:03:15

@Mondeoman: Hát kabbe az esti sörödet :P

Amúgy szerintem nem életszerű 70el 5ösbe feltartani a sort a főúton. :)

Ecotrans 2015.01.11. 22:21:24

Engem ez a "visszahozza az árát" duma tud kib***ottul irritálni.
Tudod mi hozza vissza az árát? A transitom, amit kétszázért vettem, és azóta fuvaroz Debrecentől Kanizsáig, na az igen. Úgy hívják hogy haszongépjármű.
Egy családi autó vagy a boyracer verda is csak viszi a pénzt folyamatosan.

tlantos 2015.01.12. 00:02:29

Annyira birom, hogy sokan mondjak, hogy a munkajahoz kell, rengeeget megy, es erre vesz egy 0 extras III-as Golfot.
Valemelyik topiconvolt egy repa, az meg arra volt buszke, hogy a waresz milyen olcson fenntarthato, es az fontos, mert tobbezre km-t megy havonta.
Ahhoz is csak gratulalni tudtam.

Don Tejbegríz a féllábú matrac · http://konyvespolc.webnode.hu 2015.01.12. 00:33:47

@Ecotrans:
Pedig vidéken ahol a tömegközlekedés eléggé gyér bizony egy személygépjármű is behozhatja az árát, ha nem napi 3 órám megy el utazásra, hanem csak egy a plusz két órámat pedig hasznosabban el tudom tölteni, mint hogy egy lekoszlott buszon/vonaton bambuljak.

Tirpákium 2015.01.12. 06:20:10

Biztosan van olyan mint a Golfosnál, hogy kell a hely a kereskedonek és odadja olcsón, sott még egy kis bukó is belefér, amit boven visszahoz egy rendes kocsi. A golfos is boldog mert van olcsón egy kocsija.A nepper is boldog mert gyorsan vissza jon a pénze a Golfból, amit csak azért hoztak, hogy ne legyen ures a hely a treleren. A tréleres is boldog mert ki van fizetve a munkája és az az emberke is boldog aki megvette az újszeru kocsiját a Golf "helyérol".
Így építenek a kereskedok egy szebb és boldogabb világot ;)

Phteven 2015.01.12. 07:55:26

A 106 nem rossz autó, ha az ember a megfelelő célra veszi, használja. Helyi közlekedésre több mint elegendő. Olcsó, relatíve kényelmes, nem elromlós, keveset fogyaszt, lehet bele pakolni. Nekem is volt, bár dízel. Első autónak nem kellene. Vicc, de amikor a VelSatis épp velneszezett v.melyik szakszervizben, akkor a 106 volt a csere autó. Autópályáztam is vele. Nem volt gond, de tudni kell, hogy hol a helye. 10 perccel korábban indulni, beállni kényelmesen egy kamion mögé és aludni. :-) Megdöbbenéssel konstatálni tankolás során, hogy durván kétszer annyi km-t megy el egy tankolással, fele annyi üzemanyagból, mint a VelSatis. (1.4D vs. 3.0 benzin) No de valamit valamiért.

bigpond 2015.01.12. 08:35:29

@tlantos:

En meg azt nem ertem miert hulye az akit nem erdekelnek az extrak, foleg ebben az arsavban.
Egyebkent egy csomo extra volt benne: ulesek , teteje van ezert nem esik bele az eso, ablakai vannak igy nem csap a pofajaba a jeges szel, sot meeg futeni is lehet benne. A legkondit meg a legzsakokat meg se emlitsd mert kiugrok az ablakon. A tenyt, hogy nem kell hajtani mert motorja van maar nem is emlitem.

DjFlash 2015.01.12. 09:08:54

@gergo: Már a második 166 3.0 V6 -osomat koptatom így van egy kis tapasztalatom az ügyben. Ahhoz képest, hogy milyen orr-nehéz és batár, nagyon jól fekszik a kanyarokban. A bőrülés hátrány, főleg ha rendben van tartva mint nálam. Csúszkálás jobbról - balra. Elég összetett főleg a hátsó futómű, de elég pénzért rendben lehet tartani. Engem a kényelem és KickDown kárpótol mindenért. Próbáltam 2.5 -öst is, de érezhetően gyengébb és a fogyasztása ugyan annyi mint a 3.0 -nak.

WatchFun 2015.01.12. 10:51:03

@Gabikám: Az megvan, hogy mikor honosította, kapott egy endszámot, majd mondjuk két év múlva elvesztette és kért egy másikat, akkor lett NFH? VAgy csak én nem olvastam, hogy ezzel a rendszámmal honosította?
120e km alatt ráköltött kb. 120e Ft-ot, meg a kopó-fogyó cuccok. Ezután a 450e-be kerülő kocsit eladta 100e-ért. Így kilométerenként 4Ft az amortizációja a kocsinak. Nem rossz.

Pepejoe 2015.01.12. 13:10:53

@Tirpákium:
Olyan is van, hogy a török vagy milyen kereskedő-faszi nem akart már többet engedni az amúgy tök jó vétel Audiból, így azt mondta, hogyha nincs több időrabló alkudozás, akkor mellétesz egy kicsit kopottas 206-ost ingyen. Az meg gyorsan elment kevesebb mint fél nap alatt, mert jóval ár alá lett belőve. Talált pénz.
Mindenki boldog volt.

etruszk 2015.01.12. 14:34:45

@nick papagiorgo: Ha te elszántad magad arra, hogy veszel egy új autót adott áron, akkor vennél egy törött/javítottat pár százezerrel olcsóbban? Én nem.
Ez ugyanaz, mint amikor kihozod a szalonból és rögtön buktál rajta 30%-ot. NEm hiszem, hogy neki ennyivel olcsóbban adták.

zombika 2015.01.12. 16:43:09

Istenem az az Alfa blokk olyan mint egy műalkotás.

tlantos 2015.01.12. 16:47:27

@bigpond: neked se lehet sok eszed (vagy igenytelen vagy, vagy penzed nincs jobbra, es megindoklod, hogy semmi extra nem kell), mert nem erted.
Ha valaki megy havi 500km-t, annak jo lesz a fapad 0 extra auto is. De ha valaki azzal jon, hogy napi tizenorat vezet, meg munkaeszkoz, akkor magaval szur ki, ha mindezt egy zero felszereltsegu autoval teszi.
Ha havonta egyszer elmegyek egy hosszabb utra, de amugy meg bkv, akkor mondhatom, hogy le van ejtve, elvagyok klima nelkul.
Ha naponta tobbszaz km-t kell mennem nyaron is, akkor nem mondanam.

bigpond 2015.01.13. 06:42:55

@tlantos:

Joo akkor vegyel az altalad idealisnak tartott ingazo autot 500e alatt, ahogy a baratunk tette.Sok szerencset kivanok hozza.

"neked se lehet sok eszed (vagy igenytelen vagy, vagy penzed nincs jobbra, es megindoklod, hogy semmi extra nem kell),"
Ezek kozul egy se talalt, szerintem ezert se kene feltetelezesekbe bonyolodnod, foleg igy online.
Kulonben meg hulye se vagyok, errol orvosi papirom is van.

protézisesh 2015.01.15. 08:41:24

@csakazértistotalcar: az enyém MH.... kezdetű, 2013 februári, pesti rendszám.

Prérifarkasz 2015.01.17. 22:06:03

@KawaBazsy: Ha-ha-ha, Verhovina, meg Riga... azok a régi szép idők... ;)

Prérifarkasz 2015.01.17. 22:07:58

@alvázvédelem: De írta, hogy fordulókör, azt meg átmérőben szokták megadni...
süti beállítások módosítása