Heti merítés

  2014. december 07. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Z-ke

64704

Átíratás után egyből szervizbe mentünk, első körben a BMW-hez, melyet azóta is nagy ívben elkerülünk, mivel egy vétel utáni, alap átvizsgálásra is sikeresen kikalkuláltak egy 50 ezer forintos árat.

Malac Passat 0km-rel. Csak szeretni lehet

0623370-Volkswagen-Passat-G60-Syncro-GT-1990

Az autót ajándékba kaptam a jó magaviseletemért. Az az megszereztem a jogsim és nem lopkodtam jogsi nélkül az apám autóját.

Tibor

60252

A döntés legfőbb oka, az, hogy sokakhoz hasonlóan én is öregszem.

Non est volentis

mercedes-benz-500e-w124-1991-1993-1920x1080-003

Mehettél volna a pályán is, de inkább végigcsorogsz a déli parton ezen a kihalt, szeptemberi szerda délutánon.

8-at 100-ra, 8-at 100-on.

64656

Az MR2-t a Nagykőrösi úton vettem, a tapasztalat felemás. Az eladó kedves volt, a kocsit helyben megnéztem viszonylag jól, ennek ellenére azért kevesebb előjövő hibára számítottam.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr576963481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Józsi a guminagykeres 2014.12.07. 11:49:19

@Schütii: Jó e36 2.3-2.8 méter alatt esélytelen. Ellenben fűnyíró motorosokból lehet jól találni 500-600ért. Például.

maupurr 2014.12.07. 12:00:52

"Lehúzod az ablakot, kintről beszűrődik a dízelmotor megnyugtató kerregése."
Ilyen vonatkoztatásban még nem hallottam dízel autó hangjáról :) Az minden, csak nem megnyugtató.

Schütii 2014.12.07. 12:04:43

@Józsi a guminagykeres: Jó, igaz. Viszont mindenki tudja, hogy az M40/M42-es motorok a BMW szégyenei nemúgy mint az M50/M52.

Józsi a guminagykeres 2014.12.07. 12:14:37

@Teshow: Régi lemez jön.
Én friss jogsival 17évesen swift 1.0-át meg corsa 1.2 45lovas rettenetet vezettem meg néha céges R19-et valami hasonló teljesítményű kotvány oráldízel motorral. Többször volt olyan,hogy a kamion hátsó tengelyénél kellet satufékkel visszajönni a szerelvény mögé,mert közben jöttem rá,hogy ez nem fog úgy menni,mint amit fater mellett jobb egyben megszoktam a nagyobb teljesítményű autóival.
Aztán aki hülye az is marad. Ha máshol nem,akkor a városban,faluban fog kiegyenesíteni egy kanyart az ötven le-vel,mert ott érzi magát versenyzőnek aki erre hajlamos.

Schütii 2014.12.07. 12:18:24

@maupurr: Azért egy 5 hengeres, kimondottan finom járású kamrás dízel nem olyan szörnyű ám mint egy ütvefúró PDTDI, sőt a négyhengeres benzinesek többsége elbújhat mellette .

Pelso.. 2014.12.07. 12:23:23

MR2, - a Nagykőrősi úton vettem"
Úgy látom, kedveled az orosz rulettet.

2014.12.07. 12:28:08

@Józsi a guminagykeres: Józsi, kíváncsivá tettél: milyen az a sárral kenegetés? Látom, te jártas vagy ebben a technológiában.

morcos68 2014.12.07. 12:28:13

Kutyacsont Escort, tepsi Merci, Citroen kacsa.

btprg 2014.12.07. 12:50:28

@Schütii:
Miért is kretén? Nekem pont ő volt az egyik legszimpatikusabb. Ha valaki nem akarja játszani a nagymenőt, a Janit, a kanmajmot stb., az már kretén?

A Toyota példáján látszik, hogy nem átlagembernek valók az ilyen autók... Akármikor megkotlik valami szar benne aztán vagy fizetsz mint a katonatiszt százezreket, vagy jöhet a fusizás. Mellesleg az 1l/1000km olajfogyás lassan már 2T szintű :D

wody21 2014.12.07. 12:56:30

Ko@Csalfa Romeo: néhány japán még: Kocka Colt ('83-87), Bajuszlámpás Colt ('87-91), Tojás Colt ('92-95), Cápa Galant ('96-03), Űr Civic (06'-11).

Schütii 2014.12.07. 12:58:05

@btprg: Most csak úgy 3 dolog hogy nem nézem át megint az ítéletet:
Autót Tibornak nevez.
Öregszik, de 30 éves.
Nem érti hogy a Mazda miért vonza extra módon a bogarakat.

Istenem, tiszta Monty Python. :)

wody21 2014.12.07. 12:58:10

@Csalfa Romeo: néhány japán még: Kocka Colt ('83-87), Bajuszlámpás Colt ('87-91), Tojás Colt ('92-95), Cápa Galant ('96-03), Űr Civic (06'-11).

Józsi a guminagykeres 2014.12.07. 13:00:22

@noob johnson: "motorfelújítás":hajtókarcsapágy,gyűrűgarnitúra csere meg szelepszár-szimmeringeket húzzuk rá a billegő szelepekre.Esetleg a Hf-et elküldjuk gépműhelybe vezető,szelep cserére.De az már expert mód,szinte gyári technológiával javított ha eladásra kerül.
Váltó felújítás: szimmeringek,tömítés csere meg nyelestengely csapágy esetleg néhány szinkrongyűrű,automata esetében pedig szűrőcsere meg az expert mód a fékszalag csere.
Difi: szimmeringek,tömítés,olaj,expert mód a csapágycsere.
Generátorfelújítás: lengyel csapágyak,kínai szénkefe uccu neki,problem solved.
Saját tapasztalat szerint felújítás alatt ezt érti a népnyelv.

Józsi a guminagykeres 2014.12.07. 13:02:02

@btprg: Mellesleg az 1l/1000km olajfogyás lassan már 2T szintű :D
Bizony,jelen esetben az 1:80-es keverék. Azzal elmegy a waresz is,nem? :D

ps3peter 2014.12.07. 13:03:20

Mercist én sem értem, szerintem meglehetösen ismert tény, hogy az emberiség 95%-ának az autó csak használati tárgy. Ha újautó szintü húszéves Mercit szeretne, akkor fizesse ki érte azt a csekély 8-15 milliót, amibe az ilyenek kerülnek, de ne szidja a német tulajokat, akik az autót tényleg elhasználták, de ennek megfelelöen a használat végén fillérekért el is dobták.

btprg 2014.12.07. 13:04:41

@Schütii:
Jó, ez a Tibor mint autónév tényleg kicsit furcsa :) De az a bogaras dolog számomra se triviális, nem szégyellem bevallani.

beavereater 2014.12.07. 13:05:00

Jól kibaszott a passatos gyerekkel az apja, vett volna a kocsi áráért párezer AK szántót, most csak olyan 2-300 M-t érne, meg még a földbérleti díj se lenne kutya, ha véletlenül nem adná el 100x-s áron. Na mindegy, nekem kicsit bűzlik, bár pl. Stadlernek is volt stadionja, mostmeg...

2014.12.07. 13:06:20

A váltót és a diffit Zsebe Sándor újította fel Pécsváradon. Ha Dél-Dunántúlon bárkit megkérdezel a szakmában, mindenki ismeri a nevét.
A motorfelújítás teljes körű volt.
Ne haragudj, azt hiszem, mi nem egy vérből valók vagyunk, te meg én.
Vettem egy 124-et, mivel újonnan nem kapható, felújíttattam, mert úri kedvem így tartotta. Egy új állapotú 124-est szerettem volna magamnak. Tudom, hogy a ráköltött pénz a legtöbb magyarnak horror összeg, de hidd el, a legkisebb lyukat sem ütötte a családi kasszán.
Azt is tudom, ha el akarnám adni, töredék áron sem sikerülne, de nem érdekel, mert abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy nem kell, hogy számítson.

btprg 2014.12.07. 13:13:25

@Józsi a guminagykeres:
Hát azért azt már szintetikus olajjal se próbálnám :D De olvastam hogy bizonyos különolajozású kétütemű motoroknál bizonyos fordulaton akár 1:100 is lehet az arány.

dodi83 2014.12.07. 13:16:00

@maupurr:Kimondottan szeretem az én kocsim dízelhangját :)

Komojtalan 2014.12.07. 13:17:17

@Schütii: Tudják ezt vajon a Japánok is? Én Nissan Sunny GTi -vel (1.8) ütöttem el 150 -el egy akkora kutyát, hogy megdobta a kocsit, kár: Elhagytam a rendszámtáblát, meg természetesen a lökhárító sérült.

Schütii 2014.12.07. 13:25:41

@btprg: Azt nagyjából sejted hogy nem a bogarak fura perverziója hogy fekete Mazda MX5-re felkenődve legyenek öngyilkosok?!

Schütii 2014.12.07. 13:27:18

@Komojtalan: Ó hát persze! A jelenlévők mindig kivételek. :)

btprg 2014.12.07. 13:34:48

@noob johnson:
Ez a beszéd :) Egy régi autó felújítása és használata manapság már egyre ritkább esetben az anyagi racionalitás. (Bár, ha napi járós autó kéne még akkor is inkább vennék valami '90 körüli még nem agyonelektronizált akármit, amit kockázatmentesen fent lehet tartani.)

butschq 2014.12.07. 13:40:38

@Komojtalan: Akkor ezek szerint elcsaptál egy palotapincsit.

Mert ha egy komondort találtál volna telibe 150-el, a kocsi nem csak megdobódott volna...

Schütii 2014.12.07. 13:48:29

@butschq: A borz sem komondor nagyságú.

butschq 2014.12.07. 13:59:43

@Schütii: De akkor mekkora az akkora, ami megdobja, de nem bontja?

Schütii 2014.12.07. 14:01:07

@butschq: Lásd az erre adott válaszomat. :)

alvázvédelem 2014.12.07. 14:01:51

@Csalfa Romeo: vw bogárról azért csak hallottál?:-)

alvázvédelem 2014.12.07. 14:03:37

@noob johnson: mondjuk 2 millióért vannak gyári állapotuak 150ezer km futás alatt,azoknak nem kell felőjítani a motorját.
Egy felőjított motor sosem lesz olyan tökélwtes mint egy kevés km es gyári.

2014.12.07. 14:06:04

@ps3peter: Péter, ha felújítasz egy öreg autót, az egy nagy kaland, és sok embernek a hobbija. Utána nem csak egy használati tárgyat kapsz, hanem egy "my baby" autót, mintha te gyártottad volna.
Ezt a blogot az autókat szerető emberek olvassák.
Ha nem tetszik, javaslom olvasd a konzumidiota.blog.hu-t.

Amúgy a 124-nem 2011-ig vezetett német szervízkönyve volt, egyszer vitték Seat szervízbe, a többi MB szakszervíz volt. Kétségtelen, hogy a motorolaj cseréket lelkiismeretesen végezték. Illetve 2008-ban még a fékfolyadékot is cserélték, irgalom atyja ne hagyj el!

Józsi a guminagykeres 2014.12.07. 14:08:13

@noob johnson: Új állapotú 24-es 1.1millióért.Hmm azért az már tényleg belépő a felső tízezer ligájába.
Megnyilvánulásaid alapján tökéletesen illik rád az a pszichológiai attitűd aminek a neve sajnos most nem jut eszembe,de asszem @shadowbull emlegette az öreg prémiumautót tartók kapcsán egyszer.

noob johnson (törölt) 2014.12.07. 14:08:29

@alvázvédelem: Gyurma73, mi van az asszony Dusterével? Jó még?

noob johnson (törölt) 2014.12.07. 14:11:14

@Józsi a guminagykeres: 1,1 millióért vettem eredetileg. Utána újítottam fel. Azt nem értem, ha még az olvasás sem megy, akkor miért kezdesz rosszindulatúan beletrollkodni valamibe, amiről fogalmad sincsen?

alvázvédelem 2014.12.07. 14:13:10

@noob johnson: ha nem számít a pénz miért kell dízel?
a benzinesekkel sokkal kevesebbet járnak.
a benzines sem fogyaszt olyan sokat ráadásul ,a benzin olcsóbb is .

Katana750 2014.12.07. 14:13:15

@noob johnson: Ne törődj vele! Van az a közhely,hogy "mindenki magából indul ki". Meg a "saját tapasztalat". Istenem! Ez a nem semmi. Amikor valaki TUDJA, ismeretlenül, hogy te egy fillérbaszó vagy.Használd egészséggel a kocsid!

alvázvédelem 2014.12.07. 14:15:19

@noob johnson: ?? asszony Dusterre?
nem vagyok nős :-)

noob johnson (törölt) 2014.12.07. 14:16:11

@alvázvédelem: van benzines is, kettő.

Józsi a guminagykeres 2014.12.07. 14:35:26

Az értő olvasás másoknak nem megy.
Rosszindulat nem.Realizmus.
Van 190E-m 86-os. Direkt nem mondom meg mennyiért vettem. 320ekm-rel. Ismerem a második tulaját aki magának hozta 94-ben.Mindig második autó volt,garázsban tartva,köteg szervizszámlával,2007től leadott rendszámmal,három pokróccal letakarva,lenengedett gumikkal három éve vettem,azóta beletettünk 40ekm-t. Fékek,gumik,hosszbordásszíj,egy két bontott beléri cucc,emelőszemek kilakatolása,egy-két elem lakatolása,fényezése (inkább esztétika) ,hardy-k,pár szimmeringen,szilenten kívül nem kért mást. Nem kellett "felújítani" semmit,automata szépen dolgozik,motornak jó a hangja,elkér 10.000km alatt kb. 1.5liter olajat.Ha szóba kerül egy ilyen autónál a felújítás,háát inkább egy másik bontott egység.Mert az már tényleg nagyon-nagyon sokat megélhetett...

Ednet 2014.12.07. 14:45:48

Ekkora kamu ítéletet, mint a Passatos rég láttam :)
91-ben megkapta újonnan friss jogsival és 2010-ben még Főiskolára járt vele :))) Gratulálni tudok, ha igaz, de a szövegből lejön hogy valami srác álmodozása...

ED_a_ló 2014.12.07. 15:00:13

@dodi83: Az ezt-azt-amazt lealáztam a japánautósok megnyilvánulásainak az egyik legkedveltebb motívuma (és néhány 8 éves "németautós" gyereké, akiknek még autójuk sincs, de kedvencük már igen).
Ez most is tetten érhető nyomokban a japánautós írásokban.
Ami sajnálatos, mert nagyon jók a japán autók, a tulajdonosoknak nem kellene folyamatosan másokéhoz mérniük a kocsijukat.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.12.07. 15:08:02

@Józsi a guminagykeres: nekem is fura hogy egy dízel 124 est 250ezer km nél felkell újítani.

Józsi a guminagykeres 2014.12.07. 15:18:32

@Gyurma73: Az enyémnél a 360ekm természetesen csak a számláló állása,attól még,hogy az előző gazdája nem tekerte meg 17év alatt,a nepperek még javából 94-ben tekerték előre is a vám előtt,aztán kicsit többet vissza stb...
Ha a duplája lenne benne azon sem lepődnék meg.

ps3peter 2014.12.07. 15:26:30

@noob johnson: Nem azzal van a baj, hogy felújítottad, ez hobbi, és jól érzed magad vele. Ez totál rendben van. De leszólod a német tulajt, aki példásan betolta a sokéves romot is évente a márkaszervizbe. Holott ö csak elöírásszerüen használta az egyre öregebb romot, aztán amikor már túl öreg lett lepattintotta. Te viszont - írásod alapján - elvárnád, hogy ha egy autót 20 év után eldobnak, akkor az legyen legalább újszerü, hiszen micsoda barbárság egy használati tárgyat elhasználni.

Szerinted konzumidióta vagyok. Én nem így látom, nekem egyszerüen drága az idöm arra, hogy egy sok tíz- vagy százezerszám létezö vasat reszelgessek nagy pátosszal. Ennek ellenére nem szólom le azokat akik ezt teszik (Csikóst is szivesen olvasom), hiszen csak a beállítottságunk más, ezért én nem bélyegzek meg senkit ilyen-olyan jelzövel. Te igen.

Józsi a guminagykeres 2014.12.07. 15:37:26

@ED_a_ló: Nem régen dolgozom munkafelvevőként egy közepes méretű márkafüggetlen szervizben (válságmeló,jobb a semminél,úgyis kormánnyal a kezemben születtem) pár sztereotípiával jöttem én is oda,(japán-német,nem olyan jó francia,olasz) de azt kell,hogy mondjam minden elromlik. 5-6éves corollák olyan hibákkal,hogy el sem hinné az ember ugyanez sx4-el,III-as swifttel,de e90,e60 bmw-kkel,nyelestengely zörgős 150ekm-t futott 3éves fókusz stb stb...
Régi swiftek pl. lassan az összes mehet a shredderbe.Sorba jönnek motorcserére,de a bontott is ugyanolyan szar.Volt,hogy harmadik motort hoztuk a bontóból,fel is vetettem az ügyvezetésnek,hogy udvariasan utasítsuk el ezeket a munkákat,mert csak a kínlódás van belőle.

Mérges 1234 2014.12.07. 15:39:34

Toyota elég romos, motorikusan mindenképpen.

DE ahogy olvasom a többi részével is van baj, rendesen.

Vissza nem szerelt lambda szonda is bölcsen hangzik...

Rónarider 2014.12.07. 15:48:25

@komandi: Nem kifejezetten a kérdésre válasz, de én pipázom, ezt a gyújtót használom www.pipabolt.net/node/52 szúrólángja van és egy karcot már el is tüntettem vele, szóval működik vele a megoldás. Nem tudom mennyire tartós, illetve mennyire lehet sokáig egyhuzamban használni, de 2 éve ugyanaz a gyújtó teljesít (eleddig rendeltetésszerű használat mellett).

Szerintem egy kínai vacak, kívül fém, belül műanyag, kopik róla a festék de a célnak megfelel. Ha nem segítettem, akkor bocs. :)

akos696 · www.focusauto.hu 2014.12.07. 16:32:08

@Schütii: M40 motoroknak a rövid szíj csereperiódus és az egy idő után megszólaló hidrotőkék voltak a hibái. Ezt leszámítva iszonyú tartós és strapabíró motorok voltak. Nálam egyszer amit egy kibírt, azt úgysem hinné el senki. A következő m43 kódjelű láncos motorokban ezeket kiküszöbölték, az a motorcsalád a kategóriájában maga a tökély.

novothauto · http://novothauto.hu 2014.12.07. 16:47:40

Szerintem a Toyotásnak egy Trabant Trampot kellett volna vennie. Az is kabrió és nincs rajta "check engine" lámpa.
Gondolom, ha kavicspötty lesz a szélvédőn, azt is kiütteti, vagy ha elkopik a fékbetét, majd fékez cipőtalppal.

Idióta...

Gácsfalvi Róbert 2014.12.07. 17:23:31

@Horváth István: te néma a merci 124 es az etalon az autó ami után minden csak egy utánzat vagy nem is tudom mi!! A passat meg jó de egy népautó. Milyen autód van?

pandaboldelfinlettazátoperálttibi 2014.12.07. 17:31:48

@Schütii: A fekete MX5 zöld, de, mint ahogy a művelt angol mondaná németül: "Nachts sind alle Katzen grau".30 évesen is öregszik az ember. Sőt, jóformán minden életkorban, ez alól kivétel talán, ha tartósan tud haladni a fénysebesség 99,9999%-ával. De akkor is öregszik, csak a földi megfigyelőhöz képest nem. Nem annyira. A bogaras dolog nehezen érthető, de talán van rá ésszerű magyarázat, az ide vágó meglepő forrásból érkezhet, mégpedig az ornitológusoktól. Vagyis nem. Nem egészen. Miért jönnek ide gazdag olaszok utazótáskában lelőtt madarakat hazahurcolni, mint kellően groteszk szuvenírt? Hát persze, hogy a gaz miatt. A rendezetlen kultúrtáj kedvelt élőhelye a mindenféle rovarnak, melyek bőséggel ellátják a madárállományt táplálékkal. Kivéve azokat a példányokat, melyek dicstelen véget érnek a szóban forgó lökhárítón nagy tömegben, a szokottnál nagyobb tömegben, ennek okát az alacsony orrban vélem feltételezni. Aki beírja, hogy melyik autós vonatkozású film egyik mellékszereplője ornitológus, az pluszpontot nem kap, még csak nem is nevezném műveltnek, de talán egy kis jóérzés tölti majd el a vélt kultúrközösség okán. Nos, ha a film a film valóság lenne talán ez az ember válaszolhatna a -mostanra már- többeket feszítő kérdésre. A Népítélet kimondott célja pedig a széles tömegek informálása saját perspektívából, hát ennek próbáltam eleget tenni! Hátha valakinek rovarhulla-fóbiája nem várt csalódottságot okozna leendő gépjármű-tulajdonosként.

Pepejoe 2014.12.07. 18:22:10

@Teshow:

Nehogy azt hidd, hogy olyan hatalmasat lép egy G60 motor azzal az ólajtó kasztnival...meg úgy egyébként sem.

Pepejoe 2014.12.07. 18:28:52

@Teshow:

EKG-C5...:D Szégyen, de eltelt némi idő, amíg földet ért az apró, hogy miért is EKG...:D Hát ez durvajó. :D
Én a kocsi formájában kerestem a görbét. :D

bedo911017 2014.12.07. 18:31:32

"ha nem érdekelnek a trafik, akkor az utazója 140km/h akkor már dolgozik a G60 benne, és a compjuter (főleg hogy állíttattam rajta) elveszi a benzint, mert a kompressziós nyomásból tartja a lendületet szinte." Ez a technológia hogy is működik pontosan? A motorfék tartja az autót lendületben? Vagy a kompresszor nyomására gondol, ami üzemanyag nélkül működteti motort? Igazán megmagyarázhatná valaki.

Pepejoe 2014.12.07. 18:42:18

@btprg:

Volt egyszer egy 250-es ősöreg de különolajos Yamahám, az 2000-2500 km.-enként igényelt 1L. Castrol TTS-t. Ha jól rémlik, a 3 rongy felé hajlott akkoriban literje. Fogyasztását figyelembe véve 1:110-es keveréknek felel meg, nem is volt látható füstje, alapjáraton egy nagyon pici. 4T motorú járművek megirigyelhették. Direkt figyeltem az autók füstjét.

Pepejoe 2014.12.07. 18:44:57

@bedo911017:

Így van, a G60 az pont az az erőforrás, amiből több enerdzsit vehetsz ki, mint amennyit beletolsz. :)

bedo911017 2014.12.07. 18:52:50

@Pepejoe: Tudtam én, hogy létezik a perpetuum mobile, csak a "szomszéd Józsi" csiptuningja kell hozzá :D (Elnézést minden Józsitól aki ért a motorvezérlőkhöz és valakinek a szomszédja! Ez csak egy kifejezés!)

lcka 2014.12.07. 18:56:19

@Schütii:

m40 igen, es m43

az m42, es 44 -is- motorok voltak, azok pedik kifejezettn jol sikerultek

Pepejoe 2014.12.07. 19:12:15

@butschq:
Egyetértek, egyszer láttam egy kamiont, ami elcsapott valami rohadt nagy kutyát a 6-os úton kifelé épp az M0 híd után, szóval nagy tempó sem lehetett. A kutya szétszóródott szegény :( a kamion mozgásképtelenné vált és úgy nézett ki mintha belelőttek volna egy RPG-vel az elejébe.
Meg amikor műanyagosba dolgoztam, sok autót hoztak az évek alatt amik viszonylag kisméretű állatok kisróka, borz, nyúl, macska fácán...nem egynek a gépteteje megrogyott (a fácánokat jellemzően ugrálás közben b.szták el), arrébb ment a zárhíd, a lökös javíthatatlan volt, olyan sok darabra ment és túl sok rész hiányzott, hűtők folytak. Nyuszik alákerültek a csatt után, repült lefele a motorvédő lemez, amelyiken meg nem volt mondjuk, azon meg lehetett néha pl. stabpálcát cserélni mert elgörbítette a tapsifüles a buksijával. Ja, meg ráégett szegényke a katalizátorra + szétcsúszott valahol a kipuffrendszer meg ilyenek. Már egy pár kg.-s állatka is GTK-ra tehet csuklóból egy kisértékű verdát.
A 90-es években egy szinte új 1.0 Suzukája volt ismerősnek, a sérült vadkerítés miatt bekerült egy vaddisznaj (jó, az azért combos jószág) az M1-re. Elcsapta, a Suzi bontóba került pár ezer km.-el, ismerős szerencsére nem. Az orvosok pár év alatt elérték, hogy már csak alig észrevehetően biceg bal lábra, akár a korosodásnak is betudható.

Sanyiqua01 2014.12.07. 19:13:24

A malac Passatos érdekesen fogalmaz, és a helyesírásával is gondok vannak, ahhoz képest, hogy fősulira jár. :)
"Conrado" és "compjuter" ....LoL...

Schütii 2014.12.07. 19:22:08

@Pepejoe: "Nehogy azt hidd, hogy olyan hatalmasat lép egy G60 motor"

Mint minden ez is relatív. Nekem a Dacia 1310 után a 318i E30 maga volt az olajozott istennyila. Emlékszem mikor az első néhány kiforgatott egyes, kettes közben a lélegzetem is megakadt. :) És az volt 105LE meg 145Nm.

komandi 2014.12.07. 19:22:10

@Rónarider:Bár az általad linkelt termék elfogyott,de az iránymutatást köszönöm... :)

Pepejoe 2014.12.07. 19:31:44

@bedo911017:
Biztos van olyan József, aki valakinek a szomszédja :D (hacsak nem az erdő közepén lakik) és még tán' a csíípeléshez is ért. :D

Itt van ez, majdnem felér egy G60-al. :D

www.youtube.com/watch?v=kk2cHHmLeVw

Pepejoe 2014.12.07. 20:11:10

@Schütii:

Természetesen relatív minden, de véleményem szerint abszolút mértékben sem megy annyira jól.

Józsi a guminagykeres 2014.12.07. 20:11:49

@Pepejoe: Beszéltél valamelyik fényezővel? Mondjuk tele vannak az tuti.

Józsi a guminagykeres 2014.12.07. 20:28:54

@Pepejoe: +1. syncro is megfogja a lovakat meg 1400kg bódéba 160 paci nem az a kegyetlen zabolázhatatlan vadállat ahogy mondod.
1030kg -os autómat viszi 170LE,első két hétben élveztem,két hónap alatt teljesen megszoktam, ha átülök 100-110le környéki alsóközép autókba meg sokkal nehezebb hasonló teljesítményűekbe akkor viszont hiányzik a megszokott dinamika.
Azért is kamuszagú az ítélet,mert az a kecsó-békéscsaba táv 45perc alatt kb. 173km/h átlagsebességnek felel meg.Főúton,elég sok lakott területtel,forgalmas főúton.
Meg aztán olyan sincs amiben tizenhét évig bírta a G-lader.

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2014.12.07. 20:49:11

a mergás írást megvettem, szerintem prózában is jó.

zobod 2014.12.07. 20:52:03

@Gyurma73: ha van sofőröd akkor tökéletes. Ha te vezeted, gyakran fogsz arra gondolni hogy a kisebb jobb lett volna, miért nem egy e vagy c klasset vettél.

conchita wurst 2014.12.07. 21:25:33

Sok beteg geci.

20 éves Sklassze, az kéne mi? Vegyé 10 éves passzátot, sikeresebb nem vagy az előbbibe se, de nem kell még két autó amivel elmész a teszkóba. Felbasztad az agyam te mocsok tetü.

zobod 2014.12.07. 21:34:27

@Gyurma73: hosszú, széles és nehéz... a w140 egy hatalmas autó.. Utazni benne páratlan, ne értsél félre, brutál szuper luxusautó, csak nem a sofőrnek van benne a legjobb dolga, hanem az utasnak.

Pepejoe 2014.12.07. 22:24:09

@Józsi a guminagykeres:
Hát jaja, kifejtetted bővebben a véleményem. Igen, az az átlagsebesség engem is megütköztetett mert elméletben és matematikailag lehetséges ugye de ha két lábbal a földön maradunk, akkor ugye már más.
Nem, még nem zargattam a fényező mestereket, most lesz a projekt lakatolós része, de előre gyűjtöm a következő lépéshez a mások által is ajánlott nagybetűs MESTEREKET mert az ő számuk/elérhetőségük aranyat ér. Mifelénk inkább csak festők vannak, másnak nem nevezném a művészetüket.
Szóval ne akkor kapkodjunk, amikor már fényezni kéne, ha tele vannak melóval, akkor majd vállalják amikor vállalják, addig legfeljebb garázsírozunk. Az jó ha tele vannak melóval, nálam jó ajánlólevél. Reményeim szerint benne ülök majd a gépben 10-15 évet vagy amíg ki nem esik alólam és jó lenne, hogyha nem egy elszabott szakiválasztás nyomait nézegetném ezen idő alatt. Inkább viszem messzebbre, de egyszer legyen jó.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.12.07. 22:25:52

@Schütii: A PD hangjánál azért sokkal rosszabbak is vannak.
A szaloncukor Mondeo volt már?

Laca11 2014.12.07. 22:36:22

@Józsi a guminagykeres:
A Passatos nagyot mond, szerintem is. Az én dögöm 260 LE, az megy 7 mp alatt százra... Mondjuk nehezebb is, de ennyivel...? :)

Józsi a guminagykeres 2014.12.07. 22:49:28

@Laca11: 0-100 az én kisautómnál is 7 mp. az csak 170 le viszont nagyon könnyű. de amúgy a 100-200 az egy érdekesebb adat a számomra.oda már nem elég a kis tömeg.

Laca11 2014.12.07. 22:59:16

@Józsi a guminagykeres:
Ígérem egyszer lemérem a 100-200-at. Annyi biztos, hogy gyorsan megy. Egyet kell csak váltani, mert hármasban vagyok 100 -nál, a négyest meg 200 fölé tudom forgatni.

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2014.12.07. 23:23:46

Az létezik, hogy 12 másodpercet mértem anno a 16v kolibrimnél 100-200-ra?

Józsi a guminagykeres 2014.12.08. 08:52:15

@Aranyba mártogatott étnyúl: 12mp 100-200 az kevesebb mint 20mp 0-200. az már 300Le ligája.

Komojtalan 2014.12.08. 09:18:48

@butschq: Írtam én, hogy komondor volt? Minden esetre egy borznál legalább 2x nagyobb, de se hűtő, se egyebek nem törtek, csak deformálódott. Valahogy a 4 sávos úton (Várpalota után) nem volt kedvem az életem kockáztatni hogy megnézzem mi volt, ezért is maradt el a rendszám.

haggyadaszt 2014.12.08. 10:36:30

@Csalfa Romeo: a gyűjtemény elég hosszas lehetne, kicsit összeszedtem az előzőekben elhangzottakat is:

- bálna merci / scorpio
- kutyacsont escort
- malac passat
- pápaszemes merci
- szivar audi
- cápa hatos
- kocka lada
- tepsi hetes
- bobby merci
- bakancs Micra
- békalámpás civic / corolla / scorpio
- űrkomp-civic
- csíklámpás civic
- Citroen kacsa
- baby benz
- cicalámpás ötös
- VW bogár
- csőrös tátra
- derrick hármas / ötös / hetes

Mit hagytam ki? Szedjük össze!

xaraud 2014.12.08. 12:23:48

Sziasztok!
Én vagyok a z4-es arc, én írtam az ítéletet. Nem vagyok biztosítási ügynök, ez nem a reklám helye volt, csak egy megjegyzés. 25 éve nem volt vadkárod, OK, elfogadom, én 12 éve vezetek, nekem is csak 1 db volt eddig, ami annyiba került amennyibe. Egy borz 25-35 kg, hidd el elég nagyot üt és mivel éjszaka volt, elkerülhetetlen volt a találkozás. Mentem hazafelé Debrecenbe Polgárról az m35-ön, egyszer csak láttam,hogy valami fut balról jobbra, valami lapos és fehér csíkos jószág. Érdekes, hogy az egész kb 2 mp alatt történt meg, éppen csak átléptem a fékre, de végiggondoltam azalatt a 2mp alatt, hogy ne is próbáljam elrántani, mert abból csak flipper lesz. Aztán koppant. Rendőrségi helyszínelést kértem, hátha sikerül ráverni a Közútra a kárt, de nem, mivel a határozatuk szerinti indoklás arról szólt, hogy a legközelebbi felhajtó 2 km-re volt a helyszíntől, így ők feltételezik azt, hogy az állat ott jött fel, illetve ők nem találtak a kerítésen sérülést, ahol bejöhetett volna egy borz. Én sem találtam volna, ha nekik dolgozom, vagy ha igen, azt iszonyatosan gyorsan befoldozom, nehogy az egyszerű ember megkeresse, mivel akkor ők a sárosak. Azt kideríteni, hogy ki kezeli az autópályát kész cirkusz volt, csak dobáltak ide-oda, senki sem tudott semmit, csak a 100ik telefonra ismerték be azt, hogy igen, a miénk (Közút).
A kipörgésgátló kikapcsolásáról és az élvezkedésről meg annyit, hogy aki nem teszi ezt meg egy hátsókerekes majd 200Le-s kocsival az sosem érzi meg azt az érzést, amiért többek közt veszel egy ilyen, józan ész ellenére való kocsit. Ez nem másról szól mint a kabriózásról, az illatokról és a hangokról, amit egy csukott kocsiban kevésbé élsz át. Egy fárasztó nap után leengeded a tetőt és csak mész, de a leghosszabb úton hazafelé, még ha Kelet-Timor fele is vezet az utad, akkor is. A dsc arra való, hogy kikapcsold, ha nem arra való lenne, nem engednék meg kikapcsolni, próbáld ki, vagy keress meg, viszlek egy kört és meglátod, hogy lehet mosolyogva is kocsit vezetni.

ZON 2014.12.08. 13:36:24

Nehezen hihető, - főleg a beismert tiprás ismeretében - hogy a G-feltöltő nem adta be a kulcsot. Lehet, hogy a "Conradóban" kényesebb.

A 124-es pedig akkor válik rémálommá, ha a vezetékelését meg kell bolygatni, mert a gyár nemigen számított a 20 év fölötti üzemeltetésre, vagy nem tudták hitelesen modellezni a fejlesztés során az újrahasznosított kábelszigetelő öregedését.

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2014.12.08. 14:49:04

@Józsi a guminagykeres: ja, igen, egy kicsit rosszul emlékeztem, enyhén.
Ötösben 120-200 26mp.
Mondjuk az se rossz :)

Pepejoe 2014.12.08. 16:08:44

@Aranyba mártogatott étnyúl:

Ezt le fogom mérni, kíváncsi lettem.

Jarics 2014.12.08. 17:06:17

@Gyurma73: 4-es képen látszik, hogy lóg a lökhárító, már itt borul az illesztések hibátlanok szöveg. A "csak 5000 forintba" kerül jellegű tételeket miért nem oldotta meg a tulaj saját maga? A konkrét autó felejtős. Ha motoros antennája volt, akkor miért van megfúrva a tető külön? (Lehet régi mobiltelefon?!)
Szvsz válassz kisebbet és fiatalabbat. Ezen barkácsoltak rendesen.

DrSzoke 2014.12.08. 19:38:31

@Józsi a guminagykeres: Fekszalag??? Daf 33 ??? :-) Volvo 340? Sztem azok voltak az utolsok fekszalagos automata valtoval.

én83 2014.12.08. 21:38:49

Nyegleonak üzenem: a mercis ítélet a 210-esek között van, át kellene rakni a 124-esek közé.

Mindentnemtudó 2014.12.08. 23:23:07

A BMW-s írás egy dologra emlékeztetett, egy másik írásra aminek ez volt a címe: "Paszikaaaa" - ilyenkor szégyellem magam helyette is.

Laca11 2014.12.09. 02:18:37

@Józsi a guminagykeres:
Nah. Melóból hazaúton meghajtottam a vasat. (Német autópálya felé jöttem)
100-200 20 mp. Egyedül voltam, telefon stopperével mértem, ennél pontosabb adatot nem tudok így mérni :)
A 0-100 papíron 6,9 mp, de ezt még sosem mértem le...

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2014.12.10. 06:55:32

@GrG: ember, majdnem 20 év alatt simán le lehet így csúszni anyagilag...Mi ebben a csoda.Az én fateromnak is százszor jobban ment 93-ban, mint 2010-ben.Csak hogy mást ne mondjak, nyugdíjba is kerülhet valaki ennyi idő alatt...

Prérifarkasz 2014.12.20. 17:22:40

@xaraud: Hát egy körre én is jelentkeznék.... :) Mert a kabriós érzés nekem sajna még nem adatott meg... Bár én is tudom mit jelent mosolygósan vezetni,ha nem is kabrióban... :)
süti beállítások módosítása