Heti merítés

  2014. november 23. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Irtózatos Gumimaci

64602

Mindenféle G-t nyúztam már az elmúlt röpke 16 évben, tudom az összes erényét és bambaságát, de egyszerűen nem tudtam kiverni a fejemből, hogy nekem a végére kell járnom ennek az irtózatdús sztorinak, beleülök ebbe a híres modellbe csak azért is!

Zsolnai porcelán

60864

Úton-útfélen sokan megnézik, egyszer egy gyalogos odajött hozzám miután leparkoltam és nagyon dicsérte az autót, hogy milyen szép a formája.

Japán Trabant

64616

Első saját kocsim, gondoltam kezdésnek, első autónak megteszi. Többévnyi Szamarázás után nyugati autónak hatott.

Szoknyavadász

64632

Azonban saját célra mindig is kupét szerettem volna. Régebben próbáltam egy M-packet 320cd cabriót így már volt fogalmam róla mekkora egy csúcs autó ez.

Imádom!

64586

Mindig is tetszettek a Jaguarok, de otthon sosem mertem volna venni, tudom hogy problémásak. Aztán kiköltöztem Angliába, és rengeteget láttam az utcán.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr586925213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Teshow 2014.11.23. 12:24:07

Tényleg: ismer ma valaki BÁRKIT aki új BMW-t vett Magyarországon?
Egyáltalán, van itthon ma hivatalos márkakereskedés?
Neményit ismertem személyesen, sajnálom. A Wallis pénzmosoda volt, a NAV és a rendőrség majd ír róla többet, ha akar.

banfwd 2014.11.23. 12:28:50

@nick papagiorgo: de szép általánosítás volt :)

Kerek négyszög 2014.11.23. 12:31:34

A Suzuki köpködése kihagyhatatlan az ilyen fórumokon. A maga kategóriájában az egyik legjobb autó. Dupla olyan drága autókhoz van mérve folyamatosan, és amikor valaki ezt szóvá meri tenni, akkor jön a reflexes "vélt képességek" szöveg. Nem egy "dupla olyan drága" márkát leköröz tartósságban, hibamentességben. Persze a régebbi Swiftet értve ez alatt.

alvázvédelem 2014.11.23. 12:32:12

@Teshow: igen ismerek,egy ismerősöm a héten kapta meg az új 318 d jét 8 sebességes automatával.
Rack Autónál vette.

Teshow 2014.11.23. 12:37:15

@alvázvédelem: Kesztyűtartó van benne? :D

Teshow 2014.11.23. 12:38:52

@nick papagiorgo: "én azt kérdezném, hogy honnan veszi ... minden BMW-s ezt az óriási presztízs dolgot?"
Tudod, van olyan kicsi pénisz :))))))))))))

nick papagiorgo 2014.11.23. 12:45:48

@Teshow: hát ja.
De most tényleg, a BMW azért egy tömegmárka. Nem ritka, nem kiemelkedően drága, nincsenek speciális képességei (nem tud pl. repülni), stb. Honnan jön ez a dolog, pont ezzel a márkával kapcsolatban (mercisek, audisok stb szerencsétlen lúzerek....).
Ja, aki meg a kocsijával csajozik, az addig tudja megtartani a nőneműt, amíg az meg nem lát egy nagyobb/drágább kocsit, ugye :)

alvázvédelem 2014.11.23. 12:48:06

@Teshow: 13 millióért?
azért manapság egy 318d is 143 lóerős és 320Nm es :-) 9 alatt van 100on :-)
15 éve a 325tds nem tudta ezt.

www.bmw.hu/hu_rb/hu/newvehicles/3series/sedan/2011/showroom/technical_data/

vim 2014.11.23. 12:48:18

@Teshow: Ez most valami vicc, vagy ennyire egy sajtbúra alatt élsz?
bmw.hu/hu_rb/hu/general/ecom_uib/dealer_locator/content.html

alvázvédelem 2014.11.23. 12:49:34

@Teshow: és nőé tehát elég neki a 143 lóerő :-)

Teshow 2014.11.23. 12:56:11

A BMW mindig jó kattintós téma, ma is az lett!
Elmondom újra, nekem akkor volt BMW-m, amikor mindenki Lada-Wartburg-Skodával járt. AZ nagy durranás volt. Kinőttem, és nem is vettem utána soha. Először olasz autóim lettek (mert azok AUTÓK) utána pedig japánok (mert azok JÓK)
Ja, és még 50 felett is szeretnek a nők! ;)

Semper Fidelis 2014.11.23. 13:03:40

"3 (E46) 318Ci" Óriási presztízs :o))) Muhahaha. A csajágröcsögei benzinkút parkolójában, esetleg, ott.

Egyébként mi is az a presztízs? Már csak azért, ajánlanék ezeknek a presztízsvadászoknak egy kis USA-t. Ott a Q7 is csak szerénykedik mint egy kis egér a Chevrolet Suburbanok, GMC Yukon XL-ek, meg a Cadillac Escaladek, valamint a Lincolnok és egyebek között.

Presztízs, bah. A kéklámpa az autó tetején, na az presztízs. A többi az lópimpi.

Teshow 2014.11.23. 13:13:11

@alvázvédelem: Dehogy volt új, most elárultad, hogy f*ngod nincs azokról az időkről! Tudod te, hogy akkoriban egy három/négy éves (banktól függött), épp lejárt svájci lízinges autó mekkora szó volt idehaza? Amikor a magyar vállalkozók lila zakókban, fehér zokniban, makkos cipőben jártak? Tudod egyátalán, mi az a makkos cipő?
Ha nem tudod, nézz utána!
Ha tudod, akkor eddig nem mondtál igazat!

butschq 2014.11.23. 13:19:06

Bizonyos dolgokat nem értek, de nyilván velem van a gond:
"Az üléspozíció egy Limuzinhoz, Touringhoz képest lejjebb van, gokartosabb, és külön pozitívum, a párnázott ajtókapaszkodó. A fóliát később levettem a B-oszlopról."

"Az első ülésekre sem lehet panasz, van hely bőven, bár én jobban szeretem az M-es kagylóüléseket. Végül 2005-től egyedi, gyárilag Mp3 kompatibilis CD rádió, M-sportkormány."

Hogy, hogy következik egyik a másikból jó kérdés... :)

"A dizájn nagyon hasonlít az E46 limuzinhoz, de azért nem ugyanaz."
Mi az hogy! :) Szinte egy az egyben ugyanaz :D

Sajnálom, hogy ezeknek az autóknak a tulajdonosai nagyrészt gyógyisok, szerencsére van egy értelmes kisebbség, csak a sztereotípiák nem fognak megváltozni miattuk.

Teshow 2014.11.23. 13:19:48

@Semper Fidelis: "ajánlanék ezeknek a presztízsvadászoknak egy kis USA-t"
25 éve jártam ott először egy barátomnál. Persze nekem akkor még USA=autó.
Akkor mondta, hogy az ott egy használati tárgy.
Ha akarsz mutatni valamit, akkor legyen egy nagy Cadillac-ed (ez akkor volt) vagy valami drága európai kocsid, de csakis Mercedes, mert a többit ott nem jegyzik.
A "presztízs" az, ha van egy saját sztreccs limód, de olyan hülye kevés van, mert azt mindenki bérli!

butschq 2014.11.23. 13:20:18

A másik amit nem értek, életemben nem fordult még meg a fejemben, hogy egy tök átlag alsóközepes autóhoz odamenjek, és ajnározzam, milyen szép.

Azért ehhez is kell egy elborult elme :)

nick papagiorgo 2014.11.23. 13:33:24

@butschq: több ismerősöm van, aki azért nem vett BMW-t, mert elriasztották a márkatársak :)
Az egyiknek konkrétan céges BMW-je volt egy ideig, és rendszeresen előfordult vele, hogy ha megállt valahol, megjelent mellette egy kigyúrt kopasz (stb), aki elkezdte dicsérgetni az autót, majd közölte, hogy neki is ilyenje van két sarokkal arrébb, menjenek és nézzék meg. Ez nem feltétlenül előny ám....

AdBlue 2014.11.23. 13:54:06

@b.f.: Hiheto a 7.5L/100km palyan, 9 korul a varosban. Az en 525i bmw-m 8.5 palyan, es 10 a varosban. Mondjuk sose vennek 4 hengerest, foleg ennyi km-rel, mert tuti szet van hajtva. Az enyem az olajat sem eszi, pedig abban is van 118000 merfold, aminek majdnem a felet en rajtam bele, a masik felet az elso tulaja... de nem is puncimagnes uzemmodban hajtom, inkabb nyugodtan, oregesen. Persze nekem van penzem jo ettermekbe vinni a csajokat, es beszelgetni is tudok ;-) az auto meg kozlekedesi eszkoz.

butschq 2014.11.23. 13:58:33

@nick papagiorgo: Ezen a dolgon már rengetegszer végigfutottam. De mindig odáig jutottam, hogy nem érdekel mások véleménye, magamnak akarom venni, nem a kigyúrt kopaszoknak, és az egybites csajoknak.

Na persze, én nem is vagyok fanatikus márkarajongó (de), szeretek én azon kívül más autót is az alfától a skodáig bármit :)

Tippszmix 2014.11.23. 14:18:25

"A motor rendben van"...." Csipegeti az olajat, lehet szivárog is (1500-2000 km/ 1 liter)"

Azért a B oszlopot lefóliázni elég kemény drog, ez a fantasztikusan nagy presztízs az úton meg addig tart kb, mint a fingszag, mert ha lehúzod az ablakot, akkor elillan, ugyanis a valóságban senki nem félelmetesebb, okosabb, menőbb, ijesztőbb, gazdagabb egy 3-4 havi (Magyar!!!)átlagbért érő BMW-ben ülve. Amikor már valami így "csipegeti" az olajat, akkor meg kell hirdetni, hogy családi okok miatt sűrgősen eladó!

alvázvédelem 2014.11.23. 14:25:46

@Teshow: bocsánat de itt budán elég sok embernek volt új nyugati autója a 70 es 80 as években és egyik sem hordott makkos cipőt.Nekünk csak Opelünk,Fiatunk volt 1983 ban ,de itt ez tök normális volt.3 nyugati kocsink volt egyidőben akkor de nem éreztem hogy ez nagyon nagy szám lenne,vannak róla képek is ha ez számít.

3gb 2014.11.23. 14:29:02

@Thor71:
Kizárólag és kizárólag, mondjuk egy opel corsa d opc: fiatalos, vidám a beltér, megy, ha kell. az, hogy az emberek többségének a szemében nincs presztízse, ez nem is baj, nem azért vesz az ember ilyet, hogy bárkinek is tetszelegjen de, hogy ez bárkinek vagy több embernek is problémát jelent az az egész országot minősíti, a benne lakó tömérdek jobbággyal egyetemben.

Prérifarkasz 2014.11.23. 14:34:25

@alvázvédelem: Meglepődnél... :) Angliába anno elég sokat vittek ki, Nivából most is visznek... bár a régebbi példányok már biztos elporhadtak... ;)

alvázvédelem 2014.11.23. 14:34:48

@Teshow: a makkos cipő szines öltöny a rendszerváltáskor volt divat,azért akkoriban már nem volt olyan nagy dolog egy 3-4 éves bmw

alvázvédelem 2014.11.23. 14:36:05

@Prérifarkasz: de itt nagy szám lenne egy jobbkormányos kocka :-) angoloknálterméazetesen nem ritka a jobbkormányos autó

alvázvédelem 2014.11.23. 14:37:37

szerintem preztizse ma egy SLS mercinek,Ferrarinak van ,meg egy budai villának,
100millió alatt nincs preztizs

Prérifarkasz 2014.11.23. 14:38:41

@alvázvédelem: Te lehet, hogy nem érzeted (érzed), de magyar viszonylatokban akkortájt nem ez volt az átlagos... ;)

Thor71 2014.11.23. 14:52:41

@3gb: Remélem a jobbágy dolgot nem rám értetted. Van személyes tapasztalatom opel témában,szerintem csak egy kocsi ez is mint a többi.Használati tárgy és pont.
De nyugodj meg pontosan úgy nem értem a lelkesedést még egy rakás márkánál :D
Lelkesedni különleges dolgokért tud az ember szerintem.
A presztizs dolgot pedig inkább cifra nyomorúságnak hívják felénk. Magyar betegség, többet mutatni mint ami vagy.

Prérifarkasz 2014.11.23. 15:08:48

@Hurri Kán: mióta eldurvult ez a down sizing őrület... ;)

akos696 · www.focusauto.hu 2014.11.23. 15:18:13

@ED_a_ló: Nem, a Jaguár nincs olyan megbízható, mint egy BMW (bár a Ford rokonság jót tett neki), és alkatrész ellátottsága se nagyon van (illetve van, de horror árban). A BMW jó motorokat, jó futóművet, jó váltót, egy karaktert ad és emellé azt, hogy gyakorlatilag egy jó állapotú 10-15 éves Bömös olcsón fenntartható. Van hozzá utángyártott és bontott alkatrész bőven, néha fillérekért. Nekem volt BMW kettő is, és igencsak szerettem őket. Persze csak egy átlagos autók, de azért az átlagnak a felső végén helyezkednek el. Az újakért már nem igazán vagyok oda, számomra az már tényleg csak a magamutogatásról szól.

nick papagiorgo 2014.11.23. 15:19:59

@alvázvédelem: @Thor71: szerintem a presztízs az, ha egyfelől van pénzed, másfelől valami minőségi dolgot veszel. Tehát pl. a gipszből faragott angyalkák a rózsaszín falú műbarokk "kastélyon" nem presztízs, hiába van mögötte pénz. Olyan prémiumautók, amiket ezelőtt 10-20-30 évvel ezelőtt gyártottak, és azóta hajtottak, és millió körül tucatjával vágják hozzád, megint nem presztízs. Ugyanez viszont már kijavítva, felújítva, eredeti állapot visszaállítva, már esélyesebb.

Mondeoman 2014.11.23. 15:24:07

@Thor71: Hogy mit lehet szeretni egy Opelen? Azt, hogy fillérekből fenntartható, megbízható, stb, de azért mégiscsak nagyobb, mint egy Suzuki (kérdem én, normális az, aki Swiftet vagy Splasht vesz családi autónak?), valamivel kényelmesebb is, vezetni is jobb... Persze, az Opelt is körüllengi az olcsóság szaga (bár az újabbakat már nem annyira), de azért mégis sokkal autó-szerűbb egy Suzinál. Mondjuk ezt az Astrát nyilván nem a filléres autózás kedvéért vette a kedves poszt toló, hanem márkahűségből, de ez is azt mutatja, hogy azért lehet egy Opelt szeretni :)
@alvázvédelem: a 10 literes fogyasztás sztem nem extrém sok (vagy egy dízeltől talán igen). Engem ez a téma olyankor bosszant, amikor valaki "gazdaságos családi autó" gyanánt vesz pl. 1.4-es Focust, ami képes 10 litert benyelni... De az 1.6-os meg már nagy lenne, úgyhogy olyat nem hajlandó venni... Ész, hová mész?

A BMW-ről meg minek írjak, úgyis elhangzott már minden :D

Mondeoman 2014.11.23. 15:27:05

@nick papagiorgo: Egyetlen mondatban: presztízs az, ha van rá pénzed (legyen az autó, ház, óra, bármi), ÉS! nem azért veszed, hogy kérkedj vele.

Józsi a guminagykeres 2014.11.23. 15:32:53

@Tippszmix:
Vagy külföldre költözés miatt!

Thor71 2014.11.23. 15:36:05

@Mondeoman: Végülis ez egy jó megfogalmazás presztizs témában:)

Prérifarkasz 2014.11.23. 15:41:06

@akos696: A "jó állapotú" , az amit 10-15 éves BMW-ből nálunk nem tudsz találni... Persze ez a legtöbb márkára igaz. Na ezért nem lesz olcsó a fenntartás. Azért a filléres alkatrészekkel is vitatkoznék, inkább azok is az átlag felső részében helyezkednek el... ;)
És igen, a megbízhatóság... engem is meglepett a Totalcar-on 1-2 hónapja publikált cikk a húsz legrosszabb motorról.... Hát ott elég sok volt a BMW, igaz azok az újabbak voltak...

ED_a_ló 2014.11.23. 15:54:02

@nick papagiorgo: Ha elolvassuk újra az ítéletet figyelmesen, írja, hogy 2003 óta van egy 320D-jük a családban. Látszik az is, hogy családi háza van.
Nem nehéz összerakni, hogy az első bekezdést csak a trollok miatt írta, és valószínűleg lett volna pénze jobbra is, ha fő családi autónak akarja. Volt felesleges 800 ezre (ennyiért hirdetik a lelakottakat és a jobb kormányosokat, és azért jó is lenne, ha ennek a harmada lenne a magyar átlagkereset).

Méghogy néhány audis és mercedeses nem hiszi magáról, hogy benne ül a nagy presztízsben? Némelyik dehogynem... Ha ebben a heti nyerítésben mercedeses kezdte volna úgy az ítéletét, ahogy a bmws Humor Tóbiás, akkor senki se szólta volna meg.
De közöttük sem mind, a többsége az Audi-BMW-Mercedes márkájú autók tulajdonosainak teljesen normális ember. Vagyis, az Audisok és a Mercedesesek sem lúzerek, de a Suzukis sem (mert valaki azzal vádolt, hogy beszóltam a Suzukira).

A Suzukit nem bántottam, mert volt és tudom, hogy nem rossz hétköznapi autó, csak nem kell túlzásokba esni. Nem elromlós, de nem is gondozásmentes. Suzukit az olyan extulajdonosok miatt nem szívesen vennék, akik elhanyagolták, mert azt hitték, hogy nemhogy vezérlést, de még olajat is elég akkor cserélni, amikor az eszükbe jut. Ezt igaznak érzem a Toyotákra is, az szintén gondozásmentes autó hírében áll és bőszen nem is gondozzák őket.

3gb 2014.11.23. 16:15:33

@Thor71: Nem. Lehet, hogy szerencsés vagyok, de van néhány különleges horizont az életemben, igen. :-)

alvázvédelem 2014.11.23. 16:16:07

@ED_a_ló: ami 2003 óta van nekik ugye és nem neki az a szüleié

Hatja2 2014.11.23. 16:31:43

Érdekes a Suzukis ítélet után látni a képeket, én sokkal lerúgottabb swiftet képzeltem magam elé a leírás alapján, a fotókon viszont kifejezetten nagypapás.

Pizso 2014.11.23. 16:32:56

Lol puncivadász 7000km után! Egy ilyen öreg autó? Igaz ezt elöttem mások is megjegyezték, hogy nem a kocsitól függ a punci hanem a csajok értelmi képességétől.

A Suzukis szegény jobb autót érdemelne. Erre futja és ő értékeli ezt.

Az Opelos szövegéből nem sokat értettem.

A Jaguáros nem értem mit várt egy összkerékhajtás, nehéz kocsi, benzin motor kombótol. Fogyasztásban az autópályás 9 liter az jó. Én egy 530i-vel 10 literből jártam el. Teljesen normális az a fogyasztás.
A stabilitás miatt nem jön át az az erő sem amivel rendelkezik. Tudomásul kell venne, hogy ez egy luxusautó és nem sportautó.

Kia hát szép a színe maximum. Nem tetszik, hogy 6-osban szenvedteti a kocsit. Hiába nem rángat nem jó az a kocsinak, mert tönkrevágja a motort ezzel hosszútávon. A 120-as érdi emelkedőn látszik, hogy az a motor harmatgyenge. Igazából annak az emelkedőnek csak a régi szoci autók miatt van legendája. Már a régi 1,4-es 75 Lovas Renaultom is megtorpanás nélkül ment fel, de még a Ford Transit is felment 120-szal 84 kemény paripával.

Johhny Bravo 2014.11.23. 16:48:36

haha néha tényleg az az érzésem, hogy direkt válogatnak be a heti merítésbe Szuzit meg Bömwöst egyszerre! Pörög az oldal nézettsége! :D
A BMW-t reflexből nem olvasom mert ugyanazt írja mind csajozós, király meg jó de mégis szar... Szuzi érdekes mert felhozta a Yugo-t nekem van meg vezettem Szuzit is de nem kell egynapon említeni a kettőt. Igen, ugyanaz a melós népautó mindkettő, seggetek alá raknák egy hétre egy Yugot aztán egy hétre egy Szuzit azt hiszem hálát adtok Istennek Esztergomért! :)

Pizso 2014.11.23. 17:02:58

@ED_a_ló: 800ezer. Ember az 4 havi átlagkereset. Aki kicsit jobban keres zsebből kiszurkolja. És itt még nem is említem a 7 számjegyűeket. Elég csak megnézni hány új 3-4 milliós autót látsz odakinnt. Azoknak lehet még jobban megy akkor a csajozás.

akos696 · www.focusauto.hu 2014.11.23. 17:05:52

@Prérifarkasz: Dehogynem. Rengeteg jó állapotú van. Pl csak a környezetemben több is, ebből az egyik 2004-es 320d konkrétan szalon állapotú a 320 ezres futása ellenére. Gyári kuplung/lendkerék és gyári turbó rajta. Egy Opelhez képest drágább az alkatrész de egy japán autóhoz képest szinte aprópénz. És nem mellesleg bontva van minden hozzá. Az újabb BMW nem fognak meg és abból lehet, hogy sok a szar motor, de a 16-18-18is-20-25-28i 20d 25d 30d motorokat ismerem és azok mind nagyon jól sikerültek (kivéve a 2.0 16v 4 hengeres 140 lovas motort).

nick papagiorgo 2014.11.23. 17:43:26

@ED_a_ló: "Látszik az is, hogy családi háza van" - nem, az látszik, hogy az autó egy ház előtt parkol :)
Ha családi háza van (tehát családos embernek gondoljuk), minek ír ilyeneket, hogy puncimágnes? A trollok miatt? Elég fura lenne. Na mindegy, nem vagyunk egyformák.

Egyébként nem mondtam, hogy minden BMW-s hülye, vagy hogy csak ők a hülyék. Az viszont tény, hogy a "lelakott valahavolt presztízsautók" aranyháromszögében (Audi-Mercedes-BMW) az átlagosnál több a gyökér, mondom ezt az ítéleteket olvasva is meg az utakon közlekedve is. És nem csak az én véleményem ez, pl. asszem Csikós fogalmazta meg, hogy vannak olyan autók, amelyeknél kötelező hetente legalább 10 szabálytalanságot elkövetni. Tehát sajnos nem, az én tapasztalatom az, hogy a fenti autók (de főleg a BMW, mert az fenemód népszerű lett monstanság) tulajdonosainak sajnos a kisebbsége a normális, és a többsége a hülye, aki villog a kocsijával, veszélyezteti a többi autót a manővereivel, letolja a másikat, nem tartja be a szabályokat stb. Aztán mindenki döntse el, hogy hova tartozik.

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2014.11.23. 17:44:49

mi régent a tábortűz melletti gitározással csajoztunk, nem BMW kupékkal..
mondjuk én nem, mert nem áll jól a gitár. más áll jól.

Pizso 2014.11.23. 17:47:35

@Don Tejbegríz a féllábú matrac:
Mi van a ruszki technika csak ebben a méretbe fér bele? :D
Amúgy király cucc! Tuti feltünés, tuti egyedi krúzolni is elég a 30km/h, csak a 120l/100km-t kicsit sokalom csajozásra... :D

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2014.11.23. 17:48:49

@Kerek négyszög: próbálj ki egy hármas golfot a swift után, és sikítva vihogsz, hogy milyen jó..

Don Tejbegríz a féllábú matrac · http://konyvespolc.webnode.hu 2014.11.23. 18:06:16

@Pizso:
Viszont bármikor gond nélkül elhúzol vele egy TU-144-est.
Vagy egy T-72 harckocsit.

_krampampuli_ 2014.11.23. 18:34:48

@alvázvédelem: Van már talán húsz éve is, hogy kőműves ismerősöm kapott Nagy-Britanniából (elszármazott rokonoktól) egy levetett, de még remekül működő jobbkormányos 2107-est. Munkásautónak használta, és (megtörtént eset) egyszer munka után hazafelé autózva megállította őket egy rendőr. Egyik rokonom volt az utasa-munkatársa, aki a bal egyen ült, és odalépett hozzá a rendőr, hogy kéri a saját- és az autó iratait. Mivel látta rajt, hogy alighanem alkoholt is fogyasztott, már a szondát is előkészítette. Teljesen elképedt szegény rendőr, mikor nevetve felhívták rá a figyelmét, hogy a sofőrt kellene inkább szondáztatnia...

Schütii 2014.11.23. 19:01:33

Automatával talán bevállalnám a jobb kormányt (főleg egy E46 coupét) mert annyira nem előzgetek már mint rég', de hogy bal kézzel váltsak, na attól a gondolattól a hideg kiráz.

Prérifarkasz 2014.11.23. 19:17:58

@akos696: Hát ebből is látszik, hogy nem egy környéken lakunk... :)
Bár, ha a tulajdonosok értékelését veszem alapul, akkor valóban szinte csak szalon-állapotú, megkímélt példányokat ismerek én is... xD

Hát az újak nekem sem jönnek be.

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2014.11.23. 19:22:45

Egyébként hogy lehet egy G Astráról ekkora terjedelmű, viccesnek szánt írást kreálni?
Akkor se értem, ha az egy iszonyú vadállat X20XE..

Pasas 2014.11.23. 19:55:56

Nahát, benne vagyok a TV-ben, lol.
Szal, nem vág oda a 10 literes fogyasztás, de egy hazaút oda-vissza 5000 km, lehet számolni, nem szórom a pénzem ha nem muszáj.
Az alkatrészek (legalábbis idekint) Mondeo árban vannak.
Tisztában vagyok vele hogy nem sportautó, nem is arra vettem, csak szeretem ha van egy kis "tartalék".

Mental Militia 2014.11.23. 20:33:45

@b.f.: pl. én valahányszor "átíratok" egy autót a helyi okmányirodában (és egyszer egy másikban is megtörtént..), megjegyzi a hölgy, h "Minek ilyen nagy motoros autó, ki lehet ezt használni?" 1896 ccm TDI..

Pasas 2014.11.23. 20:49:09

Nem, de nincs már messze.

Szabványok 2014.11.23. 21:10:29

@bigpond: A 10 l/100km fogyasztás csak akkor sok, ha nem kap az ember érte semmit, akkor sok ha valaki a lehető legolcsóbban akar autózni, akkor sok, ha valaki csak az zemanyagköltséget számolja be a költségekbe.
Egy új (vagy fiatal) autónál a költség döntő része az amortizáció. Nekem az elmúlt években az amortizáció 100Ft/km volt. Ha ehhez hozzáveszem a biztosítást, olajat, gumit, fékbetétet, szervizt, stb. akkor nem mindegy az a 10-20Ft/km az üzemanyagköltségben?
Az öreg autóknál meg a karbantartás tud nagyon-nagyon drága lenni. (Az előző autóm nagyon öreg volt, ezért gyakoratilag 0 volt az amortizációja, igaz 12l/100km fogyasztott.) Egy kettős tömegű lendkerék hány liter benzin?

Pasas 2014.11.23. 21:12:33

@Tiszteltetem Brüsszelet: Nem vágom :) Szentem nem az oroszokra gondolsz :)

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.11.23. 21:15:58

@Pasas: Nem vágod hogy kik élnek ott? Robotok között dolgozol?

Pasas 2014.11.23. 21:33:46

Kajak nem vágom, vagyunk egy páran magyarok, pár lengyel, 1-2 egyéb k-európai, de javarészt angolok, fehér angolok, ha a barnákra gondolsz itt nem jellemző, a környező kisebb városokban sincsenek sokan, de Leeds pl. már tömve van velük.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.11.23. 21:41:18

@Pasas: tudtam hogy leeds tele van ruszkival! Tudtad hogy sok ruszki barna? Sőt még csikszemü ruszkik is vannak, barnában is.

alvázvédelem 2014.11.23. 21:45:01

@Szabványok: nem olyan sok:-) kb 5ezer km :-)

ledo76 2014.11.23. 21:51:28

@Mondeoman: Olcsón fenntartható az OPEL, de a problémamentesség azért nem a sajátja. Az A-Vectra, F-Astra, B-Corsa vonalra igaz ez, mondjuk azokat meg elvitte a rozsda, úgyhogy ott is az igaz VOLT kifejezés az helyes, de a G-Astra, legalábbis bizonyos motorokkal (1.6, 1.8 benzin, 2.0 dízel), ha nem is betegágy (az a B-Vectra), de a megbízhatóságtól messze van.

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2014.11.24. 00:53:46

@ledo76: egy szót mondok: olajfogyasztás. Már csak ezért se kéne megint Opel, akármikori..

Rocko- 2014.11.24. 01:10:14

@Schütii: alapvetően nincs azzal gond, szerintem.

Schütii 2014.11.24. 07:56:18

@Rocko-: Sajnos van, ezt tapasztalatból írom.. :)

Rocko- 2014.11.24. 08:08:43

@Schütii: nincs, írom ezt szubjektív tapasztalatból/ra. :)

DeezL 2014.11.24. 10:14:12

@ED_a_ló: van bőven gond a Jaguarral hidd el !az E46 benzinesben sokkal jobb autó

Kegy 2014.11.24. 10:17:27

"E" betű legyen minden alkatrészben, az fontos. a jobb kormány meg nem..

DeezL 2014.11.24. 10:17:43

@akos696: én tartok a diesel BMw-től ..ezek a CR dieselektől.. ami volt is itt a Totalcaron ,amit írt a becsületes nepper az igaz... láttam 2008as 320d-t főtengelytöréssel,meg UNixban is mondták srácok zabálja az ékszíjtárcsát is..

akos696 · www.focusauto.hu 2014.11.24. 10:40:34

@DeezL: Én is benzines párti vagyok, de a dízelek között a legjobbak között vannak ezek a BMW motorok. A 20d főtengelye max akkor törik el, ha a kettőstömegű már szétesett de még tovább használják az autót. A főtengely ékszíjtárcsa meg kopó alkatrész, előírás szerűen asszem legkésőbb 200-nál le kell cserélni. Sokan nem cserélik pl a kartergáz szűrőt, eltömődik, majd szétmegy a turbó. Aztán a következő is. De, ha cserélik és a bele való olajjal és nem 20-25 ezres olajcsere periódussal használják, akkor gyakran 500-nál is gyári a turbo pl (max az óra nem annyit mutat.)

motor77sport 2014.11.24. 12:53:37

@alvázvédelem: Ha valaki kiköltözik és emelkednek a életfenntartási költségei, (több benzin drágább kaja márkás cuccok stb.)akkor ugyan ott van mintha itthon maradt volna nem? Akkor miért ment el itthonról? Ha spórolni akarsz, kicsit félretenni akkor te szórod a pénzt?

alvázvédelem 2014.11.24. 13:01:22

@motor77sport: spóroláshoz nem kell kimenni,amúgy meg hiába több kintba megélhetés még úgy is több marad,bár aki kimegy az sokszor bevállalja a rabszolga munkát heti 7 napból,és mimdenről lemond

Vupi 2014.11.24. 15:41:43

Sem az opeles, sem a kias cikk nem izgatott, még annyira sem, hogy elkezdjem olvasni.

Nagy általánosságban a BMW-s palikról meg van a véleményem, tisztelet a kivétel, de erről csak ők tehetnek.

Óriási felelőtlenségnek tartok hosszú távon nálunk üzemeltetni egy jobbkormányos kocsit, mert ez mindenkire nézve veszélyt jelent. Ezt is csak a hülye sznobok vállalják be, akiknek annyi eszük sincs, mint a pucimágneseknek!

Ződ2000 · http://egzostive.com 2014.11.24. 15:48:32

ezek mind korrekt autók a képen, bár annak idejáén kiestek valamiért újonnan, az "underdog" státuszuk miatt kitűnő vétel lehet használtan.

A X type V6ossal és a Torsen 4WD-vel, jó állapotú bézs belsővel abszolút bejövős...

Nicsn baj a Kia formájával de azért ódát nem zengenék róla. Egyébbként az Optima engem is igencsak letaglózott (mint egy jól sikerült Lexus, arányos és szép, a belső pedig végképp meggyőző). Érhetetlen hogy bárki is B7 Passatot venne e helyett, mégis igy van...

Pepejoe 2014.11.24. 17:52:03

Most nézem csak, 150 ló a BMW-ben, 9 valahanyas gyorsulás, 214 a vége...na nem mintha sokat számítana az ilyesmi, de nem világít bele a Napba, ez tény. Többet néztem volna ki belőle, ezt elkapják egy A Vectrával is talán. De az autó szép, szó se róla. Kár azért a kormányért.
Összességében kéne, balosban.

T54-44 2014.11.24. 22:59:55

@Pepejoe: Nagyot lép azért egy ilyen, bár lehet csak a dízel nyomaték miatt érződik, de én élőben meglepődtem. Egy 2.0 benzin 140 lovas focus 2gen, ami a másik barátomé, semmilyen sebességnél sem tudta megfogni. Nyilván mindennél van erősebb, de egy átlag A vectra kötve hiszem, hogy megfogja ezt az átlag BMW-t..:)

Pepejoe 2014.11.24. 23:44:06

@T54-44:

Számokat nézve a 8 szelepes 2.0 Vectra ezeket hozza 115 Le-vel. Az egy átlag Vectra. Jó, persze volt valamikor az ősidőkben 1.4S motorral is (mivel érthetően kicsit tágabb volt a célközönség a modellel mint egy coupe BMW-nél) de ebből a C20NE-ből sok elment itt az országban. Vagyis megy. Bár az tény, hogy nem "presztízs"-állapotban. :)
Az XE motorosból már valóban kevesebb volt, ezer éve nem is láttam olyat, inkább a Calibrában erőltették. Ezt már csak azért hoztam fel mert az 150 Le, pariban vannak.
Nekem az az érzésem, hogy ez a BMW nehéz ahhoz a motorhoz, ezért nem villant akkorát. BMW-s oldalakon sokat olvastam a tulajoktól, hogy a 6 hengeresek lényegében azonos, olykor még kisebb fogyasztással sokkal jobban mennek, merthogy a nagyobb gépészet könnyebben ráncigálja a bódét.
Most így nem néztem utána, de szerintem a Focus 2gen sem lehet egy könnyű autó, egy 90-es évek eleji normál autó viszont (Vectra vagy tetszőleges bármi) alig lépte át az 1 tonnát.

Rónarider 2014.11.25. 06:53:37

opeles modoros, olvashatatlan.
kia eltévelyedett, egyvágányú elme.
suzuki korrekt.
bmw minden részletében a sztereotípiát erősítő niemand
jaguar nekem megfejthetetlen, olyan semmilyen (az írás, nem a gép)

Prérifarkasz 2014.11.25. 21:57:10

@alvázvédelem: Bocs, de a saját nevedben beszélj... Próbálj meg a közalkalmazotti bérből (alsó fertály, amit a legtöbb kap) próbálj spórolni, ételre nem jut elég nem hogy lakhatásra vagy esetleg egyéb dolgokra még...
Szerintem itthon többen végeznek rabszolgamunkát,és sokszor éhbérnek is túlzás nevezni, mert mint mondtam ételre sem elég... de ezek szerint Te a szerencsésebbek közé tartozol... ;)
Régen a rabszolgákkal jobban bántak, mert tudta a földesúr, ha éhen hal azzal a saját pénzét bukja... Most meg mi van, ha kipurcan az egyik,van helyette másik tíz. De legalább van nekünk kurva nagy demokrácia! :D Lehet mindenféle f@szságot mondani meg írni, mint ahogy én is teszem... :D
Megyek is tovább dolgozni, nem húzom tovább az agyam... ;)

Prérifarkasz 2014.11.25. 22:01:11

@Pepejoe: Nem azért, mert el vagyok ájulva a BMW 9 mp-s gyorsulásától, de a 115 lovas Vectra ettől messze van...

Pepejoe 2014.11.25. 23:28:19

@Prérifarkasz:

Épp 0.4 mp.-re van, ami 4 tized. Végsebessége ugyanannyi. És 35 Le.-vel gyengébb 8V-s családi szedán.
Ha a 150 Le-s változatot nézzük, ami ugye az igazságos(abb) összehasonlítás lenne, hisz így mindkettő 16V-s, satöbbi, akkor a BMW lemarad 100-ig 1 mp.-el. Végsebességre is, bár az elméleti érték manapság.
Én sem vagyok elájulva a 9. valamennyis gyorsulásától de a pofázmányát elismerem, jó a formaterv.
Csak gyengécske és a nagyot lépéstől is messze van. Többet nézne ki az ember, ezért jeleztem, hogy egy kommersz bármi is ott liheg mögötte, rosszabb esetben elötte. A nagyot lépés olyan 6.5-7mp.-s gyorsulásnál kezdődik szerintem.

Szabványok 2014.11.26. 21:54:14

@alvázvédelem: 5000km? Hogy számoltál?
Mert ha úgy számolom, hogy 400e egy kettőstömegű beszerelve, akkor az 1000l benzin. Ez pedig a nagyon jónak tartott 5l/100km fogyasztás és a nagyon rossznak tartott 10l/100km fogysztás közötti különbséget 20000km-en egyenlíti ki.

Ha ehhez ozzáveszek még egy turbót, drágább akkut, drágább beszerzést, izzítógyertyát, stb. akkor - számomra - nem éri meg egy turbódízel 5l/100km-re, inkább egy szívóbenzines 10l/100km-rel.

DeezL 2014.11.27. 00:23:44

@akos696: teljesítményre az újak biztos faszák,de nem tudom ... szerintem a CR dieselek közül a JTD/ Multijet a legstabilabb!!

DeezL 2014.11.27. 00:29:41

@Pepejoe: pontosan, jó pár sor 6 után eltudom mondani,hogy ez csak a duma része,hogy nyeli a benzint meg stb stb... 25i 24v 7-11 közt eszik átlagban,ha sokat "sportolsz" + leállsz körzőzni akkor természetesen többet eszik! de nem kell erőltetni ,szépen megy!volt havernak 18i 113 vagy 115lovas lényegében annyit evett mint a 25ös... de akinek 16osa volt az is panaszkodott hogy annyit eszik mint a 20as:) de ez ilyen.. az 1.4 TS alfa is annyit eszik mint a 2.0 TS :) mondjuk mindig van 1-2 kivétel is.. mert pl a az 1.6os Bravo Brava-ból készült hosszú váltós változat..és az nagyon jó fogyasztású 1.6hoz képest mert 100nál csak 2400-2500-at fordul

alvázvédelem 2014.11.27. 07:43:08

@Szabványok: ebből látszik hogy fogalmad sincs az árakról ,mondok egy pár példát Fiat 1,9 jtd kettőstömegű lendkerék 75 ezer ft,Ford mondeo 6 sebességeshez 90 ezer ft,vw pqssat 90 ezer ft , a kuplung csere 20 ezer a munka díj,a kuplungszett 40-80 ig terjed. A kettős tömegű lendkerék 300ezer km et simén elment nekem.

alvázvédelem 2014.11.27. 07:46:53

@Szabványok: a benzinesre nem kell költeni?? sok benzinesben szintén kell kettőstömegű, a drágább akksi? hát ezekben a modern dízelekben kb 17 a kompresszio ,az 1,9 es fiatba 60 as akksi kell ,nem hinném hogy egy 2,0 es benzinesbe elég kevesebb.Izzitógyertya is elmegy 300 ezret,a benzinesben meg cserélni kell .Szóval úgy írod mintha a benzinesre nem kéne költeni

alvázvédelem 2014.11.27. 07:49:15

@DeezL: akkor a haverod hazudott :-) :-) az 1,8 as átlagban eljár 7 ből a 25 ös meg benyeli a 10 et átlagban.
www.spritmonitor.de
nézz uténa 5 millió német nem hazudik.

DeezL 2014.11.27. 15:12:12

@alvázvédelem: hát de lényegében ugyanazt a tömeget nem mindegy 115ló vagy 192 viszi... amúgy városban igen megeszi a 10et a 25i ,de ne vitass le mert , E30ból is volt 2db ,volt e36ból is 2db 25i meg egy e34 25i-m is volt. a 34es is vígan elment 10el... írtam fentebb, nem kell állandóan rúgni neki mint az ökör!de voltak 23asaim is azok is kellemesek voltak fogyasztásra ! főleg 1990ben az e21 23i! na most ezek az én tapasztalatim saját autókkal lehet másnak más tapasztalata van ilyen egyszerű! OMV-n kevesebbet evett a BMW mint mondjuk SHellen

alvázvédelem 2014.11.27. 15:55:06

@DeezL: a 18 a 3vliterrel kevesebbet eszik átlagban,ha úgy lenne ahogy mondod akkor az M3 as sem eszik többet a 320 lóerővel mert az még kevésbé erőlködik mint a 325,de az igazság hogy a tömeg nem számít annyit,a teljesítmény nem a semmiből jön,a 318 as sem erőlködik, állandó 90 nél a 318 as 6 alatt eszik a 325 meg 8-9 et,városban Magyarországon a város Budapest ,máshol nincsenek ilyen dugók ,ott a 325 ös 12 öt is bever ha nem nyomod,a 318 as meg 8-9 et,ha mész a forgalommal

DeezL 2014.11.27. 17:24:02

@alvázvédelem: az oké! de más példa más autó más technika...Kaposvár Pest oda-vissza pályán stb.. Stilo 1.9 JTD 1265kiló 115le ,2.4 Mjet 156 175le 1385kiló,ugyanúgy 6,3ra jött ki.. pedig az 5 hengeres Mjet sokkal erősebb meg stb és nehezebb is ,oké hogy 6 fokú a váltó,de 6.ban 100nál 1900at forog a Stilo 5ikben 100nál 2000et:) ,pestről nincs tapasztalatom városban,nem ott élek,Kaposváron, itt nem igazán van olyan jelenség,hogy dugó!8-8,5ös vegyes fogyasztások szoktak lenni a 25ösnél!!! jó lambdaszonda,légtömemmérő stb-vel!ha szar a termosztát a 2.4 JTDm is bekapja a 9-10et még vegyesben is mert 60fok fölé nem megy és vészüzemmódnak érzékeli,de amikor csutkára szar a légszűrő akkor is ezt csinálja! na meg a 18as az nem igazi BMw feeling

alvázvédelem 2014.11.27. 17:47:22

@DeezL: azért a stilo 100nál többet forog egy picit a katalógus szerint 5.ben az 1000 fordulatszámhoz tartozó sebesség 46km/ h,ugyanennyi az alfának is és neki még ott egy 6. a hatodik 1000 fordulatra eső sebessége 57km/h.vagyis 100 nál kb 400 al kisebb a fordulat az Alfában ezért lehet egyforma a fogyasztás.
Amúgy mindkettő nagyon jó kocsi.

DeezL 2014.11.27. 18:36:09

@alvázvédelem: 2000et fordul pedig kereken ezt hidd el mert volt mind kettő!abban igazad van viszont az alfa 100nál 1750et fordul!! meg ez olyan dolog a 2.0 TS 155 100nál 3000nél van 200nál meg 5900!! az alfa futóműve nagyon kényes de elektronikai bajom egyált nem volt vele!

DeezL 2014.11.28. 00:39:01

@Szabványok: benzinesre is kell költeni és vannak olyan autók ahol csak a diesel értelmes választás... PL én Ecotec Opelt tuti nem vennék, akkor inkább legyen egy Isuzu motoros TDS/DTI.. az .1.7esen pl nincs kettőstömegű de a 2.0 DI-n sincs a 2.0 DTi-n már van... aztán ha alfát veszünk akkor a Twin Spark 16 szelepes verziókat főleg a műanyagszelepfedelest el kell kerülni,mert az olajpumpája alul van méretezve és szeret hajtókarcsapágyas lenni,a motor csere drága mutatvány is tud lenni,persze lehet az élettartamát növelni ezen modellek esetében ,de 1 Td vagy JTD értelmesebb sokkal...vagy a V6 benzin de az meg nem fog eljárni városban 7-7,5el mint pl a 2.4 Mjet
süti beállítások módosítása