Heti merítés

  2014. november 09. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Egy álom, ami könnyen elérhető!

51771

Jelenleg is szerelőnél tartózkodik-ugyan is annyi olajat evett ami hihetetlen volt 2,és fél hét alatt teljesen megevett mindent ami benne volt.

Szerényen lopakodó Feroza

40649

Csak a kezdet volt..féltengelyek horribilis összegbe kerül, utángyártott alig fellelhető, de megoldották, összekötők szintén nagyon drágák.

The most pleasant nightmare

33349

A sok apró bosszantó elektronikai hülyesége ellenére nagyon jó autó az XJ6, bár költeni nagyon nem éri meg rá.

Szürke eminenciás

40735

Mindenhol utána fordulnak, sok a tetszésnyilvánítás, benzinkutasok áradoznak. De a lényeg, hogy nekem még mindig élmény minden egyes alkalom, amikor vezetem.

Suhanó nagyágyú

61048

Ahogy sokan mások én is az ismert márkákat böngésztem. Jöttek az Opelek, Mercik, Audik, Volkswagenek majd Alfák, Lanciak.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr326879803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alvázvédelem 2014.11.09. 08:57:19

én nem vagyok elájulva a gt3000 esbformájától

Komojtalan 2014.11.09. 09:16:36

A Mitsubishi leírás erősen LOL kategória érdemes elolvasni :-). Nekem mondjuk a formája tetszik, de azt hiszem erről a típusról volt írás a héten (5M+ és még mindig rossz), valamint 1.6 átlag mindent elmond.

abes 2014.11.09. 09:30:41

A toyotánál a sportüléshuzat odaba...
Jaguáros igazi hazánk fia...

:-D

Suni dékán 2014.11.09. 09:32:19

@Komojtalan: Jaja, már olvasni is egy élmény, de a végén a myvip-es képek alapján nem is csodálkozom, hogy nem tud írni.

Bár imádom a Mitsubishi-t, azért ez elég nagy szívás, kérem szépen, inkább rémálom.

Csé 2014.11.09. 09:39:09

Én mindig akkor röhögök, amikor le van írva: "Mindenki utánafordful, csodálják, mosolyognak, tapsolják, benzinkutasok magukalácsurgatnak" Ezek az emberek csak azt nézik, hogy a többség mit gondol? Vagy azt hiszik valami olyan ritkaságban ülnek, amiből a világon 2 darab van, és az övéké a szebbik? Sose fogom ezt érteni. A Chrysleres leírás legalább lényegretörő, mondjuk nem is egy olvasmány, de látszik, hogy szerelem első látásra, a racionális döntés háttérben, élvezeti cikk neki a kocsi, nem muszáj vagy spórolós valami. Tetszik a hozzáállása!

alvázvédelem 2014.11.09. 09:59:20

átlagfogyasztás 10 liter ,vagyis városban 12 országúton 8.

f3nyv3s3rd0 (törölt) 2014.11.09. 10:11:04

Az Acurán a kívánságlista az ajtóra kellett, mint egy falat kenyér. A "sült csirke rizzsel" felirat is nagyon jó a C-oszlopon. Az ilyeneknek én is utánafordulok, bár inkább csak szörnyülködök közben :D

Papp Sanyi 2014.11.09. 10:16:31

Átfordult az ékszíj! Azaz!

Schütii 2014.11.09. 10:17:22

Azért egy Acurában durva dolog hogy van kuplungpedál.

Kyrie Eleison 2014.11.09. 10:33:30

A 3000gt tulajának inkább kellene egy kőbalta... Meg segítség az írástudatlanság leküzdéséhez.
Így viszont mindent értek a múltkori cikkből. Akkor még kérdés volt, hogyan hagyhatja magát valaki ilyen szinten átejteni. Most már nem kérdés:D

ChPh 2014.11.09. 10:55:26

Hm, az Acura olyan ismerős nekem, pláne ezzel a Tein gátlóval :)
Mintha már ültem volna ilyenben :)

Mondeoman 2014.11.09. 10:55:38

Ez a Mitsu-s leírás olyan, amilyen, ezt előttem már páran kifejtették. Ettől teljesen függetlenül mondom azt, hogy nekem eszembe sem jutna Mitsubishit venni. Ha japán márkákat kellene felsorolnom, a Mitsuról talán meg is feledkeznék. Még a Nissan is előbb eszembe jutna, de az csak azért, mert annyira rühellem :D De a Mitsu-t még csak nem is rühellem, egy amolyan szürke, semmilyen márka a szememben. Ha látok egyet, olyankor jut eszembe, hogy "ja tényleg, ilyen márka is van". :)
Más is van ezzel így? Ha igen, mi lehet az oka?

Csé 2014.11.09. 11:10:52

@Mondeoman: Az európai értékesítési és marketingpolitikájuk a béka segge alatt van 10 méterrel az elmúlt 5 évben, talán ezért :D Az elmúlt évek coltjánál kevés rondább autó van a világon, a Lancer orrú ASX hiába lehetne jó autó, ha kívül/belül ronda, olyan semmilyen műanyagtenger, hogy nem mersz megfogni egy gombot se, mert félsz hogy a sorja elvágja az ujjad. Van még valami egyterű, de az is annyira elterjedt itthon, mint a Bentley, szóval szerintem kb. ezért :D Bár Nissan sincs sokkal jobb helyzetben, mégis inkább akad 1-2 jobb kocsikuk, a Mitsu meg szép lassan elsülyed a feledés homályában.

bigpond 2014.11.09. 11:13:25

@Schütii:

Az lenne a szep ha nem lenne benne! Pedal nelkul sokkal nehezebb a valtas! :-)
Amugy jol nezhet ki a gep, az elejet meg a hatuljat probalom odakepzelni.

Erdekes a Jaguar is, nem kell rajta semmit javitani, mert megy meeg! Megallni mar egyre nehezebb de sebaj.

A Mitsubishi mar masodszor szerepel.Most meeg csak 300 lo van benne de a tuning utan mar 500 lesz meeg egy-ket furfang es 600-nal meg se all, ugy mint a cikkben ami a heten jelent meg a TC-n. Amugy akarmi mas szinben jol nezne ki az auto.

lcka 2014.11.09. 11:17:10

az acurához:

a rádió páratlankénti ugrása nem hiba, amerikai piacra épültautóban mind így működik

novothauto · http://novothauto.hu 2014.11.09. 11:18:48

Hello!

Függetlenül attól, hogy tetszik-e a Mitsubishi, vagy sem, látszik rajta, hogy tényleg foglalkoztak vele. Amennyire a képekből kivehető, a motortér is eléggé rendezett.

Ha földmunkával kereste meg az árát, még a helyesírását is leszarom.

uarempty 2014.11.09. 11:23:58

@Csé: nem tudom miből gondolja, hogy egy accord nem jön vele szembe :D én rengeteget látok. Ja más a hátsó lámpája, és? ugyanaz, talán az accordé szebb kicsit. A kivánságlista tényleg vicces, nekem a felni sem tetszik, olyan átlagos y, maga az accord meg szerintem nem egy kimondott szépség. Akkor már inkább 3er, vagy A4.

UdjanMineck 2014.11.09. 11:28:21

@Schütii: miért is? Igazi autóban nem automata van, hanem kézi váltó.

UdjanMineck 2014.11.09. 11:29:48

@ChPh: ezt a konkrét Acurát viszonylag gyakran látni Bp utcáin. Én pár hete láttam a Szent István körúton. De tény: ritka típus, nem is csúnya, de ha már japán, akkor egy régi Lexus IS200 kéne, de az mondjuk nagyon.

UdjanMineck 2014.11.09. 11:32:22

@Mondeoman: én is így vagyok ezzel. A japán autót többsége kiváló, de alapvetően jellegtelen. Van pár típus, amihez lehet érzelmileg is kötődni (a 3000GT tagadhatatlanul ilyen, mondjon bárki bármit), pl. az IS200, az MR2, vagy ha már Mitsubishi, akkor mondjuk a Cordia, Starion, Eclipse, de amúgy tényleg érdektelen a többség. Funkcionális céltárgy egy japán autó, de annak elsőrangú.

UdjanMineck 2014.11.09. 11:35:47

@UdjanMineck: autóK többsége...

f3nyv3s3rd0 (törölt) 2014.11.09. 11:39:04

@UdjanMineck: Azért mert az Acura USA piacra van, ott meg kb. az összes automata.

Amúgy a TL nem egy Accord más hátsó lámpával, azt hiszem kicsit nagyobb nála, meg inkább egy prémium kivitel. Párhuzamosan volt árulva az Acura TSX-szel anno, ami viszont tényleg az Accord 1:1-ben.

3gb 2014.11.09. 11:42:55

A felkelő nap országa hát, hát...

Józsi a guminagykeres 2014.11.09. 11:43:00

Stratusnál is megjelenik a tanítható,tanuló automata kifejezes. ( rövidesen a skynettel együtt világuralomra is törnek). Komolyan nem értem. 190es mercimben vákuum vezérelt cső buta automata van.Ha simogatom a pedált 2000 alatt váltogat,több gázra tovább engedi pörögni,és egyet visszavált, kevesebb gázadással nem vált vissza csak később vált el. Kickdownnal meg tiltás előtt fél fordulattal löki a fokozatokat egymás után és a lehető legkisebb fokozatba vált vissza menet közben.

Meg a szerelőm voyager meleg,mikor autót néztünk mindenáron 300m-et akart rámmelegíteni 3.5 benyát. Néztem, elvileg 258le,de el nem tudom képzelni,hogy hol kóborol a ménesből kb. 100, mert nagyjából úgy mennek,mint az A6 c5 2.4 170 lóval.

UdjanMineck 2014.11.09. 11:45:23

@f3nyv3s3rd0: igen, az Acura tényleg más, mint az Accord, csak a felszínes többség számára ugyanaz a két autó. Hát nem. És igen, igazad van, mivel amerikai kivitel, tényleg fura, hogy nem automata váltó van benne, de lehetséges, hogy a Honda termékpolitikájának része az, hogy mivel ez egy sport(os) szedán, így opcionálisan kérhető bele manuális váltó is (lásd még: Lexus IS vonal).

ChPh 2014.11.09. 11:52:39

@UdjanMineck: Hát nem mostanság volt, az tuti :D

lorincz84 2014.11.09. 12:05:30

@Mondeoman: Én azért egy EVO X-et szívesen birtokolnék! :)

Don Tejbegríz a féllábú matrac · http://konyvespolc.webnode.hu 2014.11.09. 13:03:54

"A 18"-os Enkei RPM 2 felniken jelenleg 235/40-es Advan Sport gumik teszik a dolgukat csendben."
Csak én járok olyan nyomorult utakon, hogy legszívesebben traktorkerékre váltanék nem 18 colos felnire?

nick papagiorgo 2014.11.09. 13:25:14

Azért mókás olyan autót venni, ami senkinek sincs, mert alkatrész se lesz hozzá. A Mona Lisához se árulnak másféle hátteret, hogy menjen a tapétához, ugye :)
A heLYesírást akartam még említeni, de előttem már megtették sokan.

zobod 2014.11.09. 13:40:59

Jaguar 27 éves
Feroza 23 éves
3000 GT 21 éves
Stratus 15 éves
Acura 10 éves

az acura teljesen oké, egy tíz éves japán autónál soha rosszabb ne legyen senkinek. A többi viszont inkább a drágán megfizetett tanulópénz esete, ahogy látom, ezt be is látták a tulajok.

Kagehiko Yamazaki 2014.11.09. 14:43:10

Amikor beleolvastam a mitsu irasba es meglattam a mywip kepeket hangosan felröhögtem.

A jag tulaj a fel fizeteset szerintem utalja a biztositasra. Angliaban nem nagy szam barmilyen autot venni, mert fillerekbe kerülnek, de a biztositas viszont nem tul barati.

Hurri Kán 2014.11.09. 15:09:48

A 3000 Gt ítélet ugye csak egy jól sikerült trollkodás? Nyugtassatok meg, hogy igen.

UdjanMineck 2014.11.09. 15:22:55

@zobod: a legnagyobb baromságokat beszéled. Egy autó minőségére nézve a kora önmagában másodrangú kérdés. Ha nem értesz az autókhoz, minek okoskodsz?!

3gb 2014.11.09. 15:31:24

@Don Tejbegríz a féllábú matrac:
Amerre általában nap, mint nap járok van egy úgy kb. 150-200 méter csodás sík aszfalt, csak úgy suhanok :-) A többire kár a szó is...

Johhny Bravo 2014.11.09. 15:52:07

@UdjanMineck: hozzáteszem az igazi amerikai autó az első kereket felemeli nem hajtja :D

Kalmani 2014.11.09. 15:57:04

Hihetetlen, hogy milyen sokfélék vagyunk.
Van olyan aki olyanról áradozik imádattal, ami másnak a legrosszabb rámálma lenne. (300GT)

conchita wurst 2014.11.09. 16:03:12

Mindennapokra nem kéne ezekből egyik se, mert egy G Astra bármelyiknél jobb.

Egyébként gusztustalan izléstelen fosok mind a Jaguart leszámítva, de abból is egy szépet kell venni nem egy ilyen hulladékot.

Blindmouse 2014.11.09. 16:40:36

A hondás gyerek mentségére legyen mondva hogy az ajtón az nem csak kívánságlista hanem az van a leírás szerint az autóban.

A 3000GT képein látott körülmények megmagyarázzák a helyesírást, és a fogalmazást. :D

Amúgy a Mitsu 1999-ig gyártott izgalmas modelleket, azóta lófasz van holdfénnyel. igggazi kispolgári unalmas szemetet csinálnak azóta.
De a régiek legendásak. :)
Csak azokon meg dolgozni kell mikor megveszed, és utána jó lesz sokáig.

Don Tejbegríz a féllábú matrac · http://konyvespolc.webnode.hu 2014.11.09. 16:46:36

@3gb: Nálam melóba a 30km kb úgy oszlik meg, hogy nyomvályús-nyomvályús felmart- nyomvályús kátyús hígtrágya-és a végén 6km járható. Erősen gondolkodom rajta, hogy a 17-es felnit átcserélem 16-osra.

UdjanMineck 2014.11.09. 16:50:41

@conchita wurst: szánalmas vagy, irigy vagy, fantáziátlan kispolgár vagy. G Astra, mi? Gratula. Az Acura tényleg nem a világszépe, de sokkal szebb, mint egy kommersz Opel. A Jaguar pedig fogalom legenda, a legújabb modelleket leszámítva mindig is kiemelkedően szép és stílusos autókat gyártottak. A Mitsubishi teljesen más kategória, szerintem szép és arányos sportkocsi, de ebben a kategóriábban inkább egy Toyota Supra kellene a 90-es évek legelejéről, 80-as évek végéről, vagy egy Nissan 300 ZX.

zerge44 2014.11.09. 17:12:46

@Don Tejbegríz a féllábú matrac: Van aki használa is az autót a magyar úthálózat betonozott földútjain, nem csak vonul vele hétvégén, számolgatva a kifüstölt litereket. Ezért van a sajátomon a rusnya acélfelni, a műanyag 'dísz?'tárcsával.

zerge44 2014.11.09. 17:20:27

@UdjanMineck: Mert mindennapi használatra astara G-t ajánlott? Vagy golfot? Vagy Polo-t? Vagy fókuszt? Tökéletesen igaza van. Talán amikor rájössz hogy a csodaautódhoz nem kapsz a zöldségesnél is 99 féle utángyárott alkatrészt üveggyöngyökért, amikor a parkolóban tizedjére b@ssza rá az ajtót a kocsidra valami paraszt, amikor a felnis már vigyorogva fogad, amikor a 'villanyos' is pingvinezik az elektronikával tömött járgányod mellett, amikor az ötvenedik bontóba mész alkatrészért, rájössz miről írt a fórumtárs. Nem ártana inkább használni az autódat(évi 30e-50ezerkm), a vonulgatás helyett.

zobod 2014.11.09. 17:26:50

@UdjanMineck: hagyjál már ezzel a balkáni lomis mentalitással... ha ennyire okos vagy, akkor élvezzed csak az elhasznált, korszerűtlen, jobb helyen már a belvárosokból is kitiltott kocsikat. Ha szerinted úgy általában nem igaz, hogy az idősebb autók üzembiztonsága, megbízhatósága, általános műszaki színvonala, motorjának emissziós szintje gyengébb, mint a fiatalabb évjáratoké, akkor guberálják csak a számodra bizonyára kiváló állapotú 20-30 éves kocsik között. Biztos nem fogom előled elvinni egyiket sem, te nagy szakértő.

Isaac Neuton 2014.11.09. 17:36:15

@Komojtalan: Na jó, de amit említesz, az 5m+nál az informatikusunk volt balek. Rábízta az autót egy tróger szerelöre. Engem fényezö ejtett majdnem át. 1,5 évig ált nála egy sciroccom, hogy gyárt rá spoilert. Szerencsére elöre nem adtam pénzt így csak a 2 golf lököst buktam amit alapnak szántam. Illetve azt is inkább elajándkoztam.

Pelso.. 2014.11.09. 17:45:16

3000gt, cím: Álom, ami elérhető.
"- megvettem az autót csak a belső tér volt jó nála
-teljes futómű felújítást kapott
-Most egy komplett motor generálon van"
Hát, én nem ilyesmiről szoktam álmodni..:)

nick papagiorgo 2014.11.09. 18:05:47

@Isaac Neuton: nekem ezek a történetek, hogy hónapokig meg évekig áll a kocsi a szerelőnél, mind olyan furák.
Nem kell a kocsi? Hadd álljon ott? Addig járunk busszal, vagy hogy?
Netán a szerelő nem tud számolni? Befejezi az egyiket, utána hozzák a másikat, nincs olyan ember, aki egyszerre 10-20 autót szerel. Olyan van, akinél 10-20 autó van deponálva, mert nagy az udvar és elfér, de hogy ezekkel nem foglalkozik, az tuti.
Az egyetlen, ahol ezt meg tudom érteni, azok a hobbiautók, amikkel úgy normálisan nem járnak. De ott sem értem az 1-2 hónapnál hosszabb szerelési időt, mire kell ez?
És a legtöbb ilyen történet általában azzal végződik, hogy minél tovább van a kocsi a szakinál, annál jobban nő az összeg, meg annál kisebb az esély, hogy valaha is lesz belőle valami. Eláll ott hónapokat, éveket, és vagy nem csinál vele semmit, vagy előáll egy horror számlával, vagy mindkettő egyszerre.
De igazítsatok ki, ha tévedek.

nick papagiorgo 2014.11.09. 18:29:59

@Isaac Neuton: egyébként abban az esetben a következő hibák lettek elkövetve:
- a vevő beleszeretett egy olyan autóba, amit max képen látott, tapasztalata kb 0 volt vele kapcsolatban
- megvett egy működésképtelen autót egy szerelőtől2,5 misiért, aki további pénzekért (800 k) hajlandó volt valamit csinálni vele. Vagy működő autót veszünk, vagy nem, de akkor azt beszámítjuk a vételárba. Továbbá sose legyen úgy, hogy az fogja az autót lábraállítani, akitől vettük (miért nem tudta működésképesen eladni, ugye).
A többiek meg ebből következtek. Az általam már említett éves várakozások, a pénzek pumpálása a remény legcsekélyebb esélye nélkül stb. És akkor most mi lesz? Megnyeri a pert pl, a szerelő miből fog neki fizetni 5 milliót? Van egyáltalán ennyi pénze, vagy ez csak erkölcsi győzelem? Stb.

Blindmouse 2014.11.09. 18:57:27

@zobod: Mennyi fogyasztói társadalom gyermeke van itt, akik 3 évente rendelik a legújabb, legpuritánabb, tömegmodellt.
fullfapadot, nehogy elromoljon benne bármi.

Amúgy a 3000GT-nél a motorgenerál kb annyiba kerül, mint angliából lábon behozni egy másik autót.
Amúgy nem rossz gép, megbízható, de a keresztmotor ezesetben nem a praktikusabb dolog.

kitiltott, de seráfütty 2014.11.09. 20:11:15

@conchita wurst: én éppen egybe lapátolom a pénzt és mind a négy ember -magamat is beleértve-, aki próbálja/ta gyógyítani, már csak pingvinezik. Szóval nem ajánlanám ôszinte szívvel...

supernem 2014.11.09. 20:19:21

Hogy én mekkora paraszt vagyok akkor, hogy megvettem egy 17 éves Calibrát (X20XEV EcoTec), amire ráköltöttem a vételárat mégegyszer, plusz majd egy évig vártam, hogy kész legyen... De most, hogy minden fasza, még parasztabb lennék, mert így, hogy minden tuti a gépen látom, hogy 21 éves C20XE (redtop) motorost kellett volna inkább...

Vazze, arról nem én tehetek, hogy ilyen gépet már nem gyártanak.

A legjobb autók a központi injektoros szívómotorok voltak. Egyszerű, megbízható. A következő verdám olyan lesz, az tuti. :P

supernem 2014.11.09. 20:24:10

khm. "A legjobb autók a központi injektoros szívómotoroSAk voltak." Elnézést.

conchita wurst 2014.11.09. 20:31:21

@kitiltott, de seráfütty: mit próbáltál gyógyítani?

mi az hogy pingvinezik?

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2014.11.09. 20:50:32

@Blindmouse: nem unalmas az előltekerős Eclipse? Halál komolyan kérdezem.

A hatos EVO úgy, ahogy van, legenda, de az utána következő sorozat (7-8-9) jobbak :)

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2014.11.09. 20:51:51

@conchita wurst: pingvinezik? áll fölötte, két lépést toporog jobbra-balra két zárhíd támasztás között, és lehetőség szerint a fejét is vakarja hozzá.
szerelőknél megfigyelhető

fezoGT 2014.11.09. 20:59:13

@supernem: Stílus kérdése az egész, költeni meg ugyanúgy kell az újra is csak ezt szeretik sokan elfelejteni. Én most cseréltem le a 20 évest Lancert egy hasonló korú Celicára és tojok rá hogy nem zöld plakettes :)

Emellett baromira kiváncsi vagyok hogy a ma leginkább ajnározott (ezüstpapírba csomagolva minden eladható ugye) downsized kisturbós Eco-biszembaszom kocsikból 5-6 év múlva mennyi fog még gurulni...amellett hogy alig adnak élményt (közvetlen gázreakció hol van már) és még intenzíven lopkodják is őket.

Szerencsére gyártanak még nagyköbcentis szívót is de aggasztó a trend...

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2014.11.09. 21:12:46

@fezoGT:

kinek mi a fontos, tanuljátok már meg.

a zsigulimban volt gázreakció, evett is 12-20 között százon.

5 darab használt SZAR után nem rossz, hogy van most valami, ami jól néz ki (meglepően jól a mai divatizékhez képest, mert ma még egy háromajtóst is képesek elbaszni), öt literrel eljár benzinből, nincs benne turbó-magasnyomású anyámkínja-kettőstömegű lendkerék, megy 170-et ha kell, és 0 percesen meg lehet kapni 3 alatt.
nem, nem dacia. :)

Blindmouse 2014.11.09. 21:16:37

@Aranyba mártogatott étnyúl: Nyuszifül, Ha 14 évnyi birtoklás után tavaly ilyenkor kapott egy restaurálást, akkor mi a kérdés?

nick papagiorgo 2014.11.09. 21:17:27

@conchita wurst: a pingvinezik nagyjából egyenértékű azzal, hogy a vállát vonogatja (mert nem tud semmit).
A dolog onnan jön, hogy úgy viselkedik mint a pingvin, embernél ez úgy néz ki, hogy alkar lelóg, felkar valahol a mellkas előtt, ezt fel-le mozgatja (ergo vállát vonogatja), és ide-oda totyog tanácstalanságában.

Blindmouse 2014.11.09. 21:18:38

Pingvinezés:
Áll veled szemben a "szerelő". a két maga mellett lógó karját elemeli a testétől, majd visszaejti, és annyit mond, "hát erről fogalmam sincs..."

Gácsfalvi Róbert 2014.11.09. 21:23:06

@uarempty: mi a szép egy 3-er" be vagy a4-be teee, tömegautó. Inkább egy Mustang na azt ha látod a tükörben.

3gb 2014.11.09. 21:28:04

@Don Tejbegríz a féllábú matrac:
Ugyan nem nézek tévét a sport és a zeneadókon kívül, meg a neten sem bódítom az agyam, de azért néha lejön, hogy már kúrva jól megy az országnak, így nem mondhatok mást, minthogy minden magyar embernek alanyi jogon járjon egy G Mercedes, ahogy olvasom neked is jól jönne :-)

ZáchDani 2014.11.09. 21:35:14

@Kyrie Eleison: Ez nem az a példány, amelyről a pénteki cikk szólt, csupán véletlen egybeesés.

kitiltott, de seráfütty 2014.11.09. 21:48:38

@conchita wurst: 1.6 16V Ecotec motoros G Astra a hozzászólás tárgya. Lássuk csak, van új egr szelep, új vezérmûtengely jeladó (ez mondjuk hozott elôrelépést), pillangószelepház takarítva, motorvezérlô felújítva és még mindig kehesen indul és leállogat indulásnál. Ha már sikerült mozgásba hozni, onnan jó, mármint megy, nem áll le (mint elôtte). Bár a check engine folyamatosan világít és néha csak random, de vészüzemben megy (max. fordulatszám 3500). Ha már úgyis alapon jön a trafósor csere és egy szett új gyertya, egyszer csak jó lesz valamitôl, elkutok addig az alkatrészig, ha a gatyám rámegy, akkor is :) Viszont legalább ha ugyan ezekkel szopat is, de legalább nem eszik sok benzint és olajból is csak mérsékelten, mert ugye Ecotec... Summa summarum, minden jó Opelesnek ott a csomiban az olaj.

conchita wurst 2014.11.09. 21:52:03

@kitiltott, de seráfütty: te minek szopatod magad komplett G astrák vannak 1000 eurótól donorautóként.

motort 100ért biztos szerzel

Hurri Kán 2014.11.09. 21:52:12

@kitiltott, de seráfütty:
Pedig az az autó nem egy ördöglakat :)

Amúgy olajfogyasztás: szar gyári műanyag szelepfedél meg hengerfejtömítést érdemes valami normálisra kicserélni (pl. Elring), sokat segít.

conchita wurst 2014.11.09. 22:03:01

@Hurri Kán: 1-2 évig volt az 1.6os olajevős, most nem tudom hogy 2000előtt vagy közv. utána.

2004től meg teljesen új benne az 1,6 is, még a hengerürtartalma sem uaz. Azok is már 10 évesek, uramisten.

kitiltott, de seráfütty 2014.11.09. 22:06:15

@conchita wurst: Ez is annyi volt, olyan is... :-) Drága jó kis kabrio, volt hat órám, hogy vegyek egy autót 1200-ig, ez volt a közelben. Maga a motor teljesen jó, viszont a motortérben lévô jeladók-vezetékek-elektronikák által határolt Bermuda-háromszög (mely a készpénz eltüntetésére szakosodott), nos az okoz zavarokat. Egyébként fél évig kifogástalan volt, aztán hipp-hopp megkotlott, elôjelek nélkül...

daneel1976 2014.11.09. 22:07:17

többedjére lehet olvasni:-utána fordulnak,mosolyognak!ezt hogyan veszi észre??lassan krujzingól és nézi a jobb tükröt???vagy hdmi tolatókamerán???

és ha nem fordulnak és mosolyognak,akkor eladja???

conchita wurst 2014.11.09. 22:08:57

@kitiltott, de seráfütty: 'volt hat órám, hogy vegyek egy autót 1200-ig, ez volt a közelben.'

akkor nem lehet okod panaszra...:)

remélem összeáll

kitiltott, de seráfütty 2014.11.09. 22:11:00

@Hurri Kán: megtörtént, így a liter olaj már kétszer annyi ideig kitart :-) Viszont ennek van elônye is, mindig friss olaj van a motorban, kvázi folyamatos olajcsere. 15 ezrenként csak szûrôt kéne cserélni, ha reálisan nézzük. :-)

fezoGT 2014.11.09. 22:11:59

@Aranyba mártogatott étnyúl: a kompromisszumos megoldásokkal (pölö hogy az előbb felsorolt elromlásra különösen hajlamos alkatrészeket kihagyják) nekem sincs bajom. De sajnos az átlagbéla nem gondolkodik csak vásárol :) Merthogy a fritz is megveszi ugyanezt a zűrhajót...igenám, csak az le is cseréli 3 év után még mielőtt bexarna rajta vmi.

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2014.11.09. 22:12:12

@Blindmouse: egy kérdés maradt, hogy eszednél vagy-e, vagy már rég elvitt a márkabuzulás, és nem látsz azon túl :)

Blindmouse 2014.11.09. 22:12:45

@daneel1976:

Azt már azelőtt látod hogy elhaladnál mellettük. forog a fejük ahogy mozog a gépjármű.
napi szinten látom én is túlzás nélkül.

De heti szinten vannak ilyen élmények is hogy leparkolok: 40 éves biciklis forma úgy fordul a kocsi után miközben elteker mellette hogy majdnem elesik, és kiesik a száján egy "derohadtgyönyörű".. vagy motoros rámdudál, és mikor odanézek, akkor felfelé mutogat a hüvelykujjával.
Szebbé teszik az ember napját az ilyenek. :D

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2014.11.09. 22:14:03

@fezoGT: ott a pont! ésszel nagyon kevesen vesznek kocsit.

az is beteg valahol, aki egy huszonéves modellbe öli egy zsír új, akár középkategóriás autó árát, meg az is beteg, aki a páréves fapadokat cserélgeti..
ez a két véglet.

egyébként tökjó, hogy állítólag csóróság van az országban, és mégis ezen vitatkozunk, hogy kinek milyen autó tetszik.

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2014.11.09. 22:16:26

@Blindmouse: most konkrétan erről beszélünk?

www.deviltuning.hu/images/users/1746/660/normal/Mitsubishi_Eclipse_GST-16371.jpg

mert ez minden, csak nem megfordulós hűbazdmeg forma..
99.8% észre se veszi

Blindmouse 2014.11.09. 22:17:08

Túl látok rajta, nyuszika.

De: ez olcsón fenntartható, és annyira nem szar gép.
Jól érzem magam benne, kényelmes. van némi menetdinamikája..

Mondjuk pl egy Z32, vagy MarkIV Supra megépítésére és fenntartására rámenne a gatyám is.

Nem vagyok én lottónyertes.

Blindmouse 2014.11.09. 22:20:03

@Aranyba mártogatott étnyúl: Igen konkrétan erről. és nem kitalálom ezeket, elhiheted.

Az a tippem hogy fasztrákra vagy golfokra csapod ki, vagy a koromfüstre. Azok tényleg dilettánsok, szóval nincs azokkal miről vitatkozni, felesleges. :D

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2014.11.09. 22:22:29

@Blindmouse:
SW22! egyezzünk ki.

jó helyen hajt, jó helyen van a motorja, és elég hajlam van benne hogy bármikor megöljön.

kitiltott, de seráfütty 2014.11.09. 22:25:53

@conchita wurst: ja, tényleg nem :) Összefosta magát a Laguna (széthullott a kipuff, meghalt az ABS pumpa és halmozatilag még egy kerékcsapágy is, csak hogy jó legyen a közérzetem) és már, hogy is hívják, gazdasági totálkár lett volna megjavítani, viszont hétfôn kellett menni dolgozni nekem is, asszonynak is, plusz a gyereket vinni. Ez a története.

Remélem én is, hogy összeáll már.

Blindmouse 2014.11.09. 22:29:02

@Aranyba mártogatott étnyúl: ha a megölés is szempont, akkor egy maruti költséghatékonyabb. abban hamarabb meghal az ember. :D

kitiltott, de seráfütty 2014.11.09. 22:36:21

@Hurri Kán: van ám hírem, elment a Laguna, hibásan, 300 juróért :-) Kellett ugyan hozzá 9 hónap, de a végén már könnyû szülés volt! Ja, mondtam, hogy ezt megünnepelni vettem egy Cliot? Az még nem vokt meg eddig a palettáról. :-D Persze az is beteg, de nem olyan drámaian, mint az Opel, itt még nem dudál a fény az alagút végén.

fezoGT 2014.11.09. 22:42:22

@Aranyba mártogatott étnyúl: sztem a régi nagyvasakhoz való kötődés onnan is ered hogy ez az időszak lassacskán el fog múlni és ezt nehéz tudomásul venni. A gőzmozdonyt is megsiratták anno aztán vhogy csak túléltük hogy már nincs. A 2000 után legyártott példányok nagy eséllyel már a youngtimer kort sem fogják megérni.

A csóróság amúgy qrvára gáz, mondjuk itt Bpn annyira nem csap arcon, viszont tavaly-tavalyelőtt volt szerencsém végigtekerni az Alföldi Kéktúrát, aminek a nyomvonala konkrétan minden második faluba betér. Olyan romokat kénytelenek az emberek üzemben tartani hogy nyugaton a fakabát a helyszinen elásna autóstul ha meglátna...

kitiltott, de seráfütty 2014.11.09. 22:44:47

@Józsi a guminagykeres: az elôzô részek tartalmából: egr nem mûködik, vagy nem jó jel, vezérmûtengely helyzet jeladó nem mûködik, vagy érvénytelen érték. A jeladó szar is volt, kinyírta a motorvezérlô tápját, ami ennek a kettônek adja a 12 Voltot. Csere után, már friss szoftverrel, szarul indul, nem fél tekerésre, mint elôtte. Guru mondja, egr. Én mondom: egr tiszta, kint szépen mozog és jók az ellenállás értékek is. Erre ô: higgyem el, nem jó, alul nem szabályoz jól, ezért van a jelenség. Kicseréltem, jelenség maradt.

Hurri Kán 2014.11.09. 23:06:20

@kitiltott, de seráfütty:
:)
Amúgy csodálom, h egy Astra is így meg tudja makacsolni magát... Főleg, hogy mostani motorokhoz képest tényleg egy kőbalta, mégis képes parajelenségeket produkálni. Lehet, hétfői autó :)

kitiltott, de seráfütty 2014.11.09. 23:14:18

@Hurri Kán: én nem bízok már semmiben, amiben nem bovdennel nyitod a pillangószelepet (2001-tol kb. minden). Lassan már abban sem, amibe kell motorvezérlô... Asszem veszek egy lovat.

Hurri Kán 2014.11.09. 23:24:54

@kitiltott, de seráfütty:
Az a baj, azok meg már eléggé rozsdálnak :(

supernem 2014.11.10. 00:24:16

@kitiltott, de seráfütty: A mostani 2 verdánk 1.8 EcoTec Zafira, 2.0 EcoTec Calibra. Mindegyik gyűrűzve, szimmernigezve, most egyik se eszi az olajat, még csak nem is csipegeti. :)

A Calibra eleve teljes motorfelújítással tervezve lett megvéve nyomott áron, de a Zafiránál csak szelepszárszimmeringre gondoltunk, szétszedéskor derült ki, hogy az 1. hengernél meg volt szorulva az olajlehúzó gyűrű... Még jó, hogy baziolcsón jutottam hozzá. De legalább kiderült, hogy a motor belül teljesen kóser.

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2014.11.10. 00:33:12

@fezoGT: alföldi faluban lakom, tudnék mesélni.
itt a csikós-féle mazda 626, a dízel kettesgolf és a hasonló korú jetta az mindennapos látvány.

mi meg itt vitatkozunk, hogy régi sportautó vagy újabb astra. nevetséges valahol.

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2014.11.10. 00:34:51

@Blindmouse: :DDD kihívásnak mindenképpen jó a Maruti is, és költséghatékonyabb :) de a kétütemű Trabant egyenesen kiváló. Aki abban túlél két évet a forgalomban, az bármire képes.

supernem 2014.11.10. 00:51:25

@Aranyba mártogatott étnyúl: No, akkor én bármire képes vagyok. 91-től 98-ig trabijaim voltak. :)

Az elsőt, meg a harmadikat máig megsiratom, olyan jók voltak. A 6 voltos kombi egy tank benzinnel hazahozott Kaposvárra Debrecenből két személlyel csomagokkal, pedig nem símogattam. Az első trabim 3. fokozatban 90-et ment. Egyszer méregből forgattam meg, mert elment az alapjárat, lefulladt (egyből meggyógyult utána), egyszer meg a haverommal, mert nem hitte el. Azóta tisztelem a trabikat. Egy haláluk van, a sok szar utángyártott alkatrész. Gyárival csodákra volt képes.

Schütii 2014.11.10. 02:07:44

@UdjanMineck: Kézi váltós autónak ott van a Honda.

Schütii 2014.11.10. 02:24:33

@kitiltott, de seráfütty: Kipufogószelep szorulás lesz ott, Novothautó meg is énekelte már korábban ezt a nyűgjét az ecotecnek.

daneel1976 2014.11.10. 09:14:14

@Blindmouse: És te erre figyelsz vezetés közben???

Komojtalan 2014.11.10. 09:17:08

@Mondeoman: Én egy Mitsubishi FTO -ba szívesen beleülnék, fillérekbe kerül. Egy a gondja: Japán belpiacos, azaz jobb kormányos :-). Nagyon szép autó, összesen 20k készült belőle és tavaly 3-500k -ért ment 3 darab is. Amúgy programozó ismerősömnek volt 2000 körül egy 3000 -ese, olyanokat mondott hogy havi fenntartás 100k körül van. Gyorsulási versenyekre is járt vele, kardántengely 700k. Már akkor lemondtam róla :-). Nekem volt egy Mitsubishi Tradiám, különösebb gond nem volt vele, hacsak a turbót nem számítjuk annak :-). Szerencsére akkor még másképp működtek a turbók, így turbó nélkül is elment 120 körül, de inkább megszabadultam tőle, mert 100k körül beszéltek a javításra.

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2014.11.10. 09:31:38

@supernem: Sajnos már elfogyott hozzájuk az alkatrész.
Lassan az utángyártott fos is, nemhogy a "gyári", vagy annak mondott.

rayban80 2014.11.10. 12:12:24

Szegeny srac tenyleg egy acurarol ir ilyen dolgokat?????
Kemeny...

Pepejoe 2014.11.10. 12:58:35

@supernem:
Én éppen hasonlóan alapos megfontolás után vettem anno inkább a Red Top blokkost.

Blindmouse 2014.11.10. 13:08:53

@Komojtalan: És az megvan, hogy az FTO az 2liter V6 keresztmotor és FWD? abba elég ritkán kell kardántengely. :D
Amúgy nem egy tigris gép. nem egy harapós jószág. :)
túraautó inkább. :)

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2014.11.10. 17:44:24

@Blindmouse: ezért 700k bele a kardán, mert rohadtul ritka!

nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk 2014.11.10. 19:18:33

A szinkronizált kuplungot csak az átfordult ékszíj tudta überelni. Agyfasz...

Oldm4n 2014.11.10. 20:55:11

@kitiltott, de seráfütty: Ne tedd, én vettem. Lezabálja a gatyánkat is. (40k+ havonta, ha mész vele, ha nem.) o.O

Lacko68 2014.11.10. 21:25:32

@Mondeoman: evót próbáltál már?

Komojtalan 2014.11.11. 11:50:14

@Blindmouse: Én nem is a FTO -ra írtam, hogy az volt neki, hanem egy 3000 -ese. Utcai használatra meg egy Mazda RX8 :-). Amúgy eléggé utána jártam FTO témának, a 20k -s gyártáshoz képest rengeteg motorral, alakkal és felszereltséggel gyártották: en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_FTO Ja bocs, az első széria volt 20k, összesen 36k -t gyártottak, mondjuk a legerősebb is "csak" 147 kW, 200LE.

Luighi 2014.11.11. 15:12:42

Hát ez tényleg vicces :-DDDDD
Valószínűleg olyanok köpködik a 3.5 V6-ot akik valószínű 1.5 L alatti pár éves (többnyire) 3 hengeres (hitelre!) vett pöcsköszörűben ülnek, vagy egy a fenti Acuránál (legalább!) másfélszer idősebb és 2-3-5x leharcoltabb "nagy" (2L) vasban.
A 32 fokozatban belülről állítható lengéscsillapítóról meg azt hitték az valami NFS filmes kamu "truváj" A 18" 235/40-es gumiról meg hogy valami Boeingé :-DDDD
(Ha nem így lenne találnék kereskedésben 3L-es vagy nagyobb 3-5 éves belföldi "vasakat".)

Rocko- 2014.11.12. 22:32:51

@kitiltott, de seráfütty: de vegyél hozzá melegítőgatyót meg költözz át stab citybe.
:)
süti beállítások módosítása