Heti merítés

  2014. november 02. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Ceausescu bosszúja

29217

Nem is vártam túl sokat tőlük csak hogy némi sárdagasztást kibírjanak. De nem bírták.

Fapados élvezet

63312

2003 körül jött az ötlet édesapámnak, hogy le kellene cserélni az akkor használt Citroen BX-et, ami inkább megbízhatatlan pénznyelő volt mint megbízható családi autó. A cél egy nagy, olcsón fenntartható, mindennapos használatra alkalmas gép volt, kisbuszok előnyben.
Aztán hirtelen megtalálta ezt a Series-t...

Kalandewagen!

G300GD

Nem vagyok egy technokrata, de aki igen, az mind révületbe esik a G-ép láttán. Jobban imádják, mint én. Rgy off-roados benzinkutas kolléga 20 percig áradozott róla.

Férfias játékszer

49479

Miután megoldódott a motorátépítés ,azóta mindennap megyek vele,és imádom.Egyedi, megbízható,egy igazi örök darab.

Suzi a tekergő(nek való)

63748

Az ezer köbcenti elképzelhetetlenül kevés. Kevés a közúton való haladáshoz. A 70 km/h haladás a maximálisan megfelelő ennek a motornak, fölötte már annyira pörög, hogy fájdalmas hallgatni.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr756855933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

camelus 2014.11.02. 09:56:18

Van, amelyik jó írás, de a Kalandewagen-nél rosszabb helyesírasú, zavarosabb mű rég jelent meg.

alvázvédelem 2014.11.02. 10:13:19

érdekes az arós :-) egyszer vesz egyet kiderül hogy szar erre vesz mégegyet :-)

kitiltott, de seráfütty 2014.11.02. 10:31:35

@alvázvédelem: egyszeruen hianyzik egy kromoszomaja (tehat szeret szopni). :)

Vegre egy normalis Suzukis a mai meritesben, tudtam en, hogy letezik ilyen (nem csak a szovjet nepmesekben)!

A Toyotas "itelet" teljesen felesleges volt, gyakorlatilag semmi informacio tartalma nincs, cserebe nem elvezetes olvasni...

Betiltanam azokat az iteleteket, amiknel minden kibaszott mondat felkialtojellel vegzodik, semmi ertelme.

Józsi a guminagykeres 2014.11.02. 10:55:59

Az sj ítéletnél megakadt a szemem azon,hogy bátran nekivághatunk vele a télnek.Két éve járok egy hosszú vitarával is AT pirelli gumik vannak alatta. Hóban,sőt kicsit csúszós úton hátsó kerékkel gyakorlatilag a parkolóból nem jut ki. Összkerékkel már simán felmegy hegynek felfelé is,de kicsit ilyesztő amikor tolja az orrát,no ilyenkor gázzal kell kormányozni. Eközben egy első kerekes kisautó téli gumival meg mindenféle bűvészkedés nélkül nyugodtan elmegy ugyanott.

Never 2014.11.02. 10:58:24

Az arós legalább elismeri, hogy szívott. Korrekt. Sokan nincsenek ezzel így és utolsó lehelletükig védik a legborzasztóbb választásukat is. (Hozzáteszem, hogy azért tényleg érdekes kérdés, hogy vajon mit is várt a román ipar eme remekeitől).

Keveset terepjárózok, de eddig még - ritka kivétellel - mindegyiknél az volt az érzésem, hogy lélekben minden terepjáró az UAZ-hoz áll legközelebb. (Az SUV nem terepjáró, tehát az nem ér.)

www.fakir.uw.hu 2014.11.02. 11:16:14

@alvázvédelem: a harmadik már biztos jó lett volna :D
Amúgy egy ismerősömnek volt ilyen és mindig úgy beszélt róla, hogy a "legendás" ARO. Egyszer aztán már rákérdeztem, hogy ugyan már, mitől legendás? Hát legendásan xar - hangzott a válasz.
Ma már nem is nagyon látni ilyet a forgalomban.

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2014.11.02. 11:17:59

Erős a felhozatal, a Toyota kéne két napra, élménynek.

T54-44 2014.11.02. 11:19:44

Dejó lenne egy ilyen suzuki játszós autónak. Az adó olcsó rá, fenntartani sem lehet sok...na majd egyszer!

Hurri Kán 2014.11.02. 11:47:01

Jópofa ez a Landy, de otthonra nem kéne :) Ha már, a G-Merci kirándulós-horgászós autónak. Egy hosszú.

Madár Fokker 2014.11.02. 12:16:54

@www.fakir.uw.hu: Több, mint négy évig dolgoztam Kolozsváron és Marosvásárhelyen, de onnan is eltűntek (szerencsére). Szerintem két kezemen meg tudom számolni, hogy ez idő alatt hány ARO-t láttam kint.

nick papagiorgo 2014.11.02. 12:38:19

Az Arós vett volna Nivát, boldogabb ember lenne :)
A többi vas oké, egyszer egy SJ Samurai-t én is szeretnék titokban, csak az a gond, hogy harmadik autónak sok (súlyadó, kötelező+fenntartás, plusz én nem az a típus van, akinek hat autója áll a kertben), másodiknak még csak-csak rá tudnám beszélni az asszonyt, hogy azzal is lehet hordani a gyerekeket, viszont a fellelhető példányok marha öregek.

Rónarider 2014.11.02. 13:54:21

Én is szeretnék egy régi Nivát, meg egy Trabantot.
Jut eszembe, láttam mostanában Niva pick-up-ot. Illetve volt platója :)
Nem is tudtam, hogy olyan is van. (mondjuk sokáig a dízel-Niváról sem tudtam, egyszerűen nem hozták be az országba).

Elmés téveszmés 2014.11.02. 14:07:08

Anno sok éve horgásztunk,s jött ki utánunk az egyik ismink az új aro-jával.Ott rúgatta nekünk a Körös gátján fel-le,azt vártuk,h mikor borul az oldalára..szerencséjére megúszta,kiszállt,becsapta az ajtót...s letört az ajtóról a külső széles műanyag díszítő elem...:D
Akárhogy próbáltuk,nem bírtuk visszagányolni,gyárilag olyan volt,h teljesen kinyitva nekifeszült a sárvédőnek..

Gour (törölt) 2014.11.02. 14:10:12

Tavasszal adtam el a 413-as Samurait, imádtam tető nélkül cruzolni vele a városban nyáron. Viszont a parkolás elég komoly pajszerokat kívánt a belvárosi szűk helyekre szervo nélkül.

sure_shot 2014.11.02. 19:21:11

Az Aro-s vett kettő darab alapvetően szar autót összesen kettőszázezer forintért. Ez ilyen játék. ;)

Prérifarkasz 2014.11.02. 19:35:31

@Rónarider: Szerintem az nem széria volt, láttam már sok egyedi átépítést, de az egyik sem gyári volt, szerintem ez sem az.
Ugyanez szerintem a helyzet a dízellel is - bár lehet tájékozatlan vagyok - utólag rakták bele. Főleg UAZ-oknál láttam ilyet, hogy vmilyen dízel mocit tettek bele utólag a kedvezőbb fogyasztás miatt... :)

Hurri Kán 2014.11.02. 20:25:28

@Prérifarkasz:
Nem, a Nivából volt gyárilag is dízel.

nem kéne... 2014.11.02. 20:45:06

@Józsi a guminagykeres:

majd beszélj egy gumissal aztán elmagyarázza az AT és a téli gumi közti különbséget.
van olyan az ismeretségi körben, aki ATvel nullázta le a terepjárót, mondjuk ő legalább nem csodálkozott rajta.

Prérifarkasz 2014.11.02. 22:03:56

@Hurri Kán: Közben utána nézte, és tényleg volt 1,9-es pözsó motorral, de ez egy Nyugatra szánt változat volt - azért kíváncsi lennék mennyit gyártottak belőle...
És pickup-ból is van gyári (ebből is kíváncsi lennék mennyit gyártottak),de én hogy 1 db-ot sem láttam ilyet az biztos, ahogy dízelt sem,pedig sokat éltem a keleti féltekén, és rohadt sok Nivát láttam életemben...

conchita wurst 2014.11.02. 22:12:19

@Prérifarkasz: GB-ben és Finnországban mentek nagyobb számban ezek a Nivák. De hogy mást ne monGYAK, itt Prágában pont egy Lada szalonnal lakom szemben, és jelenleg csak Nivájuk van (meg patent ezerkecske dekornak).

traxx 2014.11.02. 23:23:04

@Prérifarkasz: Sőt ötajtós verzió is volt belőle, és négyajtós platós is. Bár ez utóbbit a neten nem találtam meg, viszont egy ukrán rendszámút rendszeresen láttam az Astoria környékén pár éve.

DeezL 2014.11.03. 00:04:02

@Prérifarkasz: én láttam pickup-ot! 1.9es Peug motorral csak használtautón láttam.amúgy az egy tényleg jó motor, mert szerelték Suzuki Baleno,FSO Polonez Suzuki Samuraiba is...nem véletlenül

trainmodeller · http://www.trainmodeller.hu 2014.11.03. 10:34:36

@Józsi a guminagykeres: Négy jó gumi kéne arra az autóra. Jó pár telet letudtam már Vitarákkal (hosszúval) de nem jellemző, hogy ilyen lenne. A súlyelosztása is nagyjából jó, használható kétkerékben is a hóban. De ha bekapcsolod az összkereket, akkor megy mint egy sínautó az úton (kivételesen azt is tudom, milyen érzés :D)

hyundai · http://www.gportal.hu/hyundai 2014.11.03. 12:28:26

@Józsi a guminagykeres: Nekem volt első kerekes kisautóm! :) Valóban sok helyre elment, vízben, sárban és hóban, de azért a rövid négyes + difi...hát hatalmas különbség és sokkal nagyobb biztonság! :D Hajrá Suzuki terepjárók! :) Mondjuk én télen (is) sokat járok ki ártérbe (Szigetköz) és hát a saras körülmények legyőzése volt a vásárláskor a cél...ott pedig semmi nem fog rajta! :D Költségben ez a darab (német import) más, mint a spanyol. Ebbe japán alkatrészek valók, amik jóval drágábbak és nehezebb beszerezni...pedig pont az olcsó és nagy mennyiségű alkatrészek miatt választottam ezt az típust...na mindegy! Mostkb 300 ezer Ft után (+470 ezer vételár), simán átment a vizsgán és már csak legózni kell vele, hogy egyre jobb legyen! :D

Cory Country 2014.11.03. 12:29:15

A hyundai kommentelő én vagyok...a Szuzki tulajad! :D

fruszti 2014.11.03. 13:23:58

Piszkos gazemberek, meggyalázzák a magyar nyelvet! Fülig Jimmy különbül ír, mint némelyik..

Józsi a guminagykeres 2014.11.03. 15:12:47

Azt hittem az AT egyfajta négyévszakos gumi. Lehet vitarára kapni olyat,ami jó (inkább azt mondom megfelelő) télen-nyáron,aszfalton és nagy sárdagasztás mentes földúton egyaránt?

Prérifarkasz 2014.11.03. 15:41:49

@DeezL: Most a hahu-n a 105 Nivából 1 dízel van 650E osztrák papírokkal, hát mit mondjak... ;) Pickup nincs fent...

zséroskenyér 2014.11.03. 20:39:12

faternak van Samurai-ja, egyszer vezettem párszáz métert, még másnap is iszonyú furcsa volt, amikor szervókormányos autót vezettem.
egyébként borzasztó drágák a samurai-ok.

zootyo 2014.11.03. 21:33:37

Kedves szerkesztők!

Nézzetek már rá a népítéletekre, mert valami nem stimmel vele.
Az lett a furcsa először, hogy az ítéletek 90%-ban arra a kérdésre hogy: "Megérte e az árát?) NEM a válasz. Akkor is, ha amúgy az írásban az egekig magasztalja.
Ránéztem az általam írt ítéletekre és lám lám ott is NEM a válasz, pedig jól tudom hogy nem az volt.
Megpróbáltam belépni az e-mail címemmel a régen írt anyagba, de nem sikerül, mert amikor be kéne dobnia akkor máris azt írja a rendszer, hogy : köszönjük az ítéletet, 1-2 nap mulva publikáljuk st...

1kutya 2014.11.03. 22:44:00

pont ilyen "sárdagasztót" keresek vadászni járni, jól jöttek ezek az ítéletek...

DeezL 2014.11.04. 08:49:29

@Prérifarkasz: ja néztem. Pick-up-ot meg élőben láttam Kaposváron!a Niva egész jó lenne a volt ZX-ünkből kivett 2.1TD-vel,gyári 1.9 TD ,ugye ennek a szívó változata van a Nivában,csak egy jelentősebb összeg rá lett dobva,és 2.1 TD lett belőle,más veztengely, adagoló Turbó, stb-vel:)

PITTA 2014.11.04. 09:29:52

@alvázvédelem: Nekünk annó kényszerből volt egy ZÖLD 320D 4x4 platós (mezőgazdászkodás okán).
Akkora egy trágya volt hogy fájt.
- 3118 ccm szívódízel 50Le!
- 10-13L fogyasztás
- nem volt benne szervó!
- pár éves korában porrá rohadtak a küszöbök!
- 80km/h fölé gyorsítani a motor megölésével ért fel.
- literszámra ette a motorolajat...

ááááááá

DeezL 2014.11.04. 14:14:49

@PITTA: de elment minden szarral,még Pakurával is.. volt egy Aro-s ügyfelem az azzal járt vele

PITTA 2014.11.04. 14:25:48

@DeezL: Hát a miénk már nyáron is csak hidegindítóval indult, mi nem voltunk ilyen szerencsések... csak mikor végre valakik visszavitték a szülőföldjére műszaki nélkül...

DeezL 2014.11.04. 17:26:14

@PITTA: ne értsd félre,nem szeretem túlzottan,csak ez egy érdekesség volt Daciát sem szerettem meg az Oltcitot sem
süti beállítások módosítása