Heti merítés

  2014. augusztus 31. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Csatahajó

60854

Mondták, hogy milyen jó a bőr, mert a szennyeződéseket csak vízzel le kell róla törölni. Meg is látszott a bőrös példányokon, hogy maximum ennyi "karbantartást" kaptak.

Laars, az egyoldalú barát

61660

228 000 km-rel vettem az autót, ez külső és belső állapota alapján akár reális is lehetne, de a későbbi meghibásodások ennél többet feltételeznek.

Megbízhatóan megbízhatatlan

27115

Sajnos rá kellett jönnöm, hogy ennek a kocsinak a legnagyobb baja azonkívül, hogy az enyém, hogy istentudja mennyi km van benne...óra szerint 265e, de a szerelőm már a vásárláskor megsúgta, hogy 400 körül lehet.

Porsche 924 - Ő az igazi

40830

Édesapám vette az autót 1995-ben, majd Ő ruházta rám 2003-ban. Óra szerint most 94873 km van az autóban. Ennyit tettünk bele összesen mióta nálunk van. Sajnos, pontos km-et nem tudok. Először írtam ide egy hasraütött számot (a számok terén amúgy sem vagyok jó), aztán fatertől érdeklődtem, ő hány km-re emlékszik?

Ahogy szokták mondani: őszintén az autóról

64032

Merci – mivel megcsalt – nem igazán jöhetett szóba, BMW egy kicsit (nagyon) cheep-nek tűnt, ráadásul egy volt szerelőm is azt mondta, hogy vigyázzak a BMW-vel, csak ismert előéletű autó vegyek. Ilyen Magyarországon nincs.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr436651835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.08.31. 09:47:50

2007 ben vette 6 évesen a dízel nagy autót 90ezer km el?
Szeinrem egy vidéki orvos templomba járó autója volt:-)
Az OMV kutak nagyrésze Százhalombattáról veszi a gázolajat.:-)

JaxTeller 2014.08.31. 09:54:29

Jó része volt már...

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.08.31. 09:54:59

12 éves dízel Audiban 220ezer km??
Eszméletlen mennyi hiszékeny ember van ,nem csoda hogy annyi pénzt költött rá.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.08.31. 10:03:48

Ezekből az itéletekből az jön le hogy a használt autót nagyon meg kell nézni.
A kinti kevés kilóméteres autó az drága!!
Nem éri meg behozni ,vagy annyi pénzzért kéne adni amiért nem veszik meg.

T54-44 2014.08.31. 10:04:46

@Gyurma73: Lehet, hogy csak egyszerűen leszarta a km állást és az állapotra fókuszált?

Nagyon szép az e39 csak engem kicsit elrettent, hogy már túl van bonyolítva, jóval nagyobb pénztárca kellhet hozzá mint egy e34-hez

prérikutya 2014.08.31. 10:43:02

@Gyurma73: Ja, meg van amikor Ausztriából szépen behozza a lejárt gázolajat, mert itt el lehet adni.:-)

prérikutya 2014.08.31. 10:44:34

@JaxTeller: Akkor nem csak nekem van dejavu érzésem... :-) Nekem az Audi volt gyanús. :-)

prérikutya 2014.08.31. 10:46:28

"a tavaszi felkészítés során mondta a szerelőm, hogy mit kellene megjavítani a tavaszra, és mivel összességében egy több, mint 700.000,-Ft-os játék lett volna (vezérlés, kormánymű, futómű, szilentek, stabilizátorok harmincvalahányezer km alatt tropára mentek)"

Úgy látom ez a szerelő sem csak a munkadíjból él... :-)

Leadfoot 2014.08.31. 10:46:35

>>>BMW egy kicsit (nagyon) cheep-nek tűnt

"- Csoki, ne beszélj spanyolul!
- M'ér?
- Mert nem tudsz..."

Manarola (törölt) 2014.08.31. 10:46:44

"Az OMV kutak nagyrésze Százhalombattáról veszi a gázolajat" Nem is ez a fontos, hanem az OMV specifikus adalékok.

nincs_nick 2014.08.31. 10:52:48

@T54-44: Ha láttál valóban 200-at futott prémiumot, az kb. úgy néz ki, mint az új. Kivéve, ha gyűrűben vezetett a tulaj és/vagy 150 kilós volt. Ekkor viszont jellemző helyen kopik szét.

Elég megnézni németben keveset (200-300ekm) futott 10 éves bmw/merci belsejét és összevetni az itthon árult hasonló korú/állapotúakéval. Utána meg megnézi a 10 éves, 500-800-at futott autókat. Na azok állapota fog korrelálni az itthoni 228-at (szigorúan ennyi mindig vagy 120) futott autókéval...

Kintről amit érdemi áron be lehet szerezni az egyedül a jól felszerelt autó (itthon nem jellemző) és/vagy a kicsit szépséghibás (lökös karcos, ajtón nyitás nyoma, beltérben kis hiba, stb.) darabok. Németben egy ilyen autó kiglancolása 2-3e€-ba is belefáj, ezért ennyivel olcsóbbak kevés km-rel is. Itthon meg max. 200-ból olyan mint az új. Csak az ilyenek két napig ha fent vannak, mert román/magyar nepperek egyből viszik és megy ismerősnek, nem ám a piacra...

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.08.31. 10:53:16

@Manarola: amit a franchise állomások vagy betesznek vwgy nem.

Hurri Kán 2014.08.31. 10:55:34

A BMW-s -minden rosszindulat nélkül- kifejezetten normálisnak tűnik. A leírásából kiderül, egy 5-ös BMW fenntartása bizony még használtan sem két fillér, már ha valakinek nem csak az a célja, hogy a bele épp ne lógjon ki.

Audis ítélet volt már. 124-es Mercinél meg fokozottan igaz, hogy állapotot veszünk, óraállás felejtős.

Passatos -nem tudok mást mondani- egy madár. Eleve, ha 130 kiló, testalkata miatt nyilván nem minden típus ülése lesz kényelmes, mi a bánatért nem ült bele vásárlás előtt? Idióta. Ja, és az sem mindegy, most akkor a 150 lóerős, szívó FSI, vagy a turbós, 200 lovas TFSI volt a kocsiban?

"Természetesen meggyőztek arról (pedig már elég öreg motoros vagyok, mégis meg tudtak etetni), hogy a long life olajnál nincs jobb," nincs több kérdésem, tisztelt bíróság... :D

A 924-est pedig ide, hétvégi autónak!

DeezL 2014.08.31. 11:21:01

@Gyurma73: ez hülyeség... lehet kint kevés km-es nagy autót is venni... meg kell keresni...van aki 3 év alatt megy mondjuk 90ezret,de van aki 10 év alatt csak... vettem én én tavaly 166os alfát Olaszországban 2007eset 2.4 Mjet 185le bőr stb... 77ezer km-el.. de hoztam ugyanúgy olaszból 1.9 TDI A4es audit 2000es évj 160ezer km..

nick papagiorgo 2014.08.31. 11:22:40

@Hurri Kán: az Audis meg a Mercis is madarak.
Engem amúgy mindig meglep, hogy valaki vesz 1 milla körül egy prémiumautót (összehasonlításképp, egy jó állapotú I-es Focus is kb egymillió körül szaladgál), és csodálkozik, hogy nem 200-at futott, hanem négyszázat, illetve mennyi mindent kell javítani az autón.Meg hogy az előző tulaj facsavarral javítgatta :)

akos696 · www.focusauto.hu 2014.08.31. 11:25:22

@Hurri Kán: Igen, ennyi törődést minimum kér egy használt, jóállapotú(!) prémium, viszont ezeket az alkatrészeket most már töredék áron be lehet szerezni. Meg ez az ATE nem jó csak a gyári (ami szintén ATE) mentalitás teljesen felesleges, csak a duplán kilapátolt pénzben lesz a különbség. De a titkos tipp a Zimmermann, abban még nem csalódott egy ügyfelem sem.

DeezL 2014.08.31. 11:28:22

@T54-44: írt a becsületesnepper is erről a Common Rail motorról a Bmw esetében mik a bajai! 18d 20d 25d 30d-nél mind előfordul! Viszont ha veszel egy Sor6os benzinest azzal nincs sok gond.. meg van az 525TDS,nekem most van egy ,a lényeg hogy jó legyen a Hengerfej(vízcsövek szoktak puposodni,majd eldurranni,de van rá megoldás),meg száraz legyen az adagolója ne folyjon... kell hozzá szerezni egy donort aztán akkor baj nem lehet

DeezL 2014.08.31. 11:29:25

@akos696: igen,de a Zimmermannak meg is van az ára!

Hurri Kán 2014.08.31. 11:30:22

@DeezL:
"lehet kint kevés km-es nagy autót is venni..."
Lehet, csak az nem annyiba fog kerülni, mint amennyit az átlag magyar idióta, izé, álmodozó autóra szán. Mert neki az van a fejecskéjében, kinnkolbászbólvana zolcsóhasználtautó.

@nick papagiorgo:
Azok hát, főleg, hogy nagyon nehéz a neten utánaolvasni ezeknek a dolgoknak!

"illetve mennyi mindent kell javítani az autón.Meg hogy az előző tulaj facsavarral javítgatta :)"
Hát igen... Pár éve az A Omegámra költöttem rá szűk két év alatt majd' 300 ezret, jó, ebben benne volt egy garnitúra téli és nyári gumi is, ha azt leveszem, akkor csak olyan 250-et. Mindezt úgy, hogy nem volt baja az autónak, sőt, alapvetően jó állapotban, csak épp szépen sorban jöttek elő a cserélni valók egy (vásárláskor) 15 éves autóban. Márpedig az A Omi köztudottan nem egy bonyolultan szerelhető, és drága alkatrészekkel bíró autó, műszakilag kb. tényleg nem más, mint egy nagyra nőtt Kadett :)

akos696 · www.focusauto.hu 2014.08.31. 11:31:42

@DeezL: Általában jóval olcsóbb, mint az ATE. Van olyan, hogy csak a fele. De van, hogy közel annyi.

Hurri Kán 2014.08.31. 11:33:32

@akos696:
Nem bontóból kukázott/no name helyen, hanem normális alkatrész nagykernél vásárolt (UNIX, Bárdi, stb.) normális minőségű utángyártott alkatrésszel soha, semmilyen problémám nem volt.

DeezL 2014.08.31. 11:39:18

@akos696: na kössz a tippet,idáig amihez nézem mondjuk Unixban ott drága volt mindenben a legdrágább kb@Hurri Kán: nem az első autómat vettem ám kint..

akos696 · www.focusauto.hu 2014.08.31. 11:40:27

@Hurri Kán: Igen, de a hangsúly a normális utángyártottakon van. Sok gyári alkatrészt be lehet szerezni utángyártottként is. De vannak tényleg olcsó távol keleti, vagy egyes olasz vagy egyéb olcsó alkatrészek (jellemzően futómű alkatrészek terén), amik a garanciaidőt is alig bírják ki. Minden attól függ, hogy ki mire, mennyit és meddig használja az autót. Mert az évente 2x a szőlőbe menő papát lehet, hogy a leggagyibb alkatrész is 10 évig kiszolgálja. :)

akos696 · www.focusauto.hu 2014.08.31. 11:47:06

A Porsche-nál, ha már gyári állapotban való megőrzésre törekszik a tulaj, akkor eldobhatná azokat a szerintem nem gyári, borzalmas Fiat Ritmo-szerű tükröket és szerezhetne rá gyárit, sokat dobna az összképen.

Airnold · http://volvosagok.blog.hu/ 2014.08.31. 11:47:28

Bocs, offolok, a moszkvai szalont bojkottáltátok, vagy mifene?

Hurri Kán 2014.08.31. 11:48:26

@akos696:
Akkoriban jórészt munkához kellett az autó, évi 20-25e között mentem, fontos volt, hogy ne dőljön szét és mindig induljon :)

DeezL 2014.08.31. 11:50:44

@Gyurma73: nem tabu az alfa volt 4000euroért hirdetve ,úgy alkudtam,hogy a hazaút meg a kivonás beleférjen a vételárba.. AZ audit 1800euroért vettem...Ford galaxyt is hoztam 160ezer km-es 110lovas TDI-t 2000es évj . Ghia felszereltségűt szintén 1800eurora alkudtam...az 525tds-t 700euroért vettem 1999es manuális bőrös,BMW alufelnik 220ezer km.... meg vettem olyan 156ost 2004est ami ugyan törve volt,meg nem indult el 900euro,hazahoztam levágtam az ékszíjat és indult egyből a klímakompresszor fogta meg , van 156oshoz mindenem fel lett öltöztetve mert futómű nem sérült csak lökők sárvédők 1-2 ajtó és ennyi ..1.9 multijet volt egyébként

Agr3ssor 2014.08.31. 11:56:37

Úgy látom, hogy a többség az autó állapotát még mindig kilométerben méri...
Sajnos ameddig ez így van, addig semmi változás nem lesz "tekergetés", "használt autós rizikó", és "zavar a fejekben kategóriákban"...

nick papagiorgo 2014.08.31. 11:57:12

@Hurri Kán: hát ja. Az a szomorú, hogy emberek odáig nem jutnak el, hogy egy adott típusból van mondjuk egymilliós is meg kétmilliós is, mi lehet ennek az oka? És nem az a helyes válasz, hogy az egymilliós jó vétel, vagy az eladó nem ismeri az árakat. Meg lehet venni az olcsóbbat is, de a végösszeg úgyis ugyanannyi lesz. Kivéve ha facsavarral....hehe

Meg hát igen, az autózás azzal jár, hogy az autót meg kell javítani. És az pénzbe kerül, ugye. Én se csodálkozom a párszázezres számlákon. Akinek nincs pénze, tartson Swiftet, annak olcsó a fenntartása, ugye :) Mondjuk a passat horror azzal a ráköltött kb félmillió után mégtovábbi 700 lenne dologgal....

Hurri Kán 2014.08.31. 12:00:04

@nick papagiorgo:
"Mondjuk a passat horror azzal a ráköltött kb félmillió után mégtovábbi 700 lenne dologgal...."
Márkaszerviz árakon volt ennyi, reálisan lehet kb. a fele, kétharmada. Az sem kevés, de tudomásul kell venni, ennyibe kerül egy ilyen kategóriájú autó fenntartása. Aki sokallja, annak tényleg ott a Swift, vagy valamelyik Dacia, vagy egy F Astra.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.08.31. 12:00:49

@DeezL: épp néztem egy w140 es mercit kéziváltósat,bőr nélkülit ,85ezer km el,9500euro most is.

T54-44 2014.08.31. 12:03:14

@nincs_nick: Egyetértek veled, de miért nekem címezted ezt?:)

@DeezL: Nem is a motorra gondoltam, (bár szerintem ilyen korú viszonylag modern dízelt venni nagy lutri, de ott a jó benzines)hanem az ilyen szintszabályzós futóműre, hatszáz szilentre, ilyen-olyan elektronikákra. Az e39 már mai értelemben is egy luxusautó, viszont úgy tudom, hogy az e34 ehhez képest faék, és sokkal olcsóbb, hétköznapi embernek is vállalható.

Ciri 2014.08.31. 12:10:04

A képen szereplő Passat nem TFSI és nem magyarországi. Innentől nem is igazán van értelme elolvasni ezt az "őszinte" ítéletet. (Feltéve, hogy a fotók a konkrét autóról készültek)

Hurri Kán 2014.08.31. 12:14:20

@Ciri:
Ezeket honnan látni erről a képről?

DeezL 2014.08.31. 12:19:11

@Agr3ssor: sokat számít a km pedig!!! rommá tört,meg szarrá rohadt autót nem hozok el soha! ha meg kevés km-es is,de kötelező dolgok eljöttek,féket kellene rajta cserélni,vagy olajak szűrők esetleg vezérlés csere kell akkor le van cserélve és kész ennyi!!!de azért számít mert pl,amit hoztam 166ot azelőtt egy 156 2.4 Mjet volt fiamnak... ment vele több mint 40ezret,csak gázolajszűrő csere volt,vezérlés,féket raktunk rá újat, szűrők cseréje,meg a futóműben két szilent csere... összehasonlítva hoztam egy kuplung hibás 299ezer km-t futottat ami viseltes,hogy majd meglesz csinálva stb... aztán felemeltem,csáposon a műhelyben,és kiderült lengőkarok,alsók,felsőből 1 db,2 csillapító elöl+kettőstömegű csere...a kötelező vezérlés .szűrök olaj cseréjén kivül ..mondjuk ezt az autót bevallom benéztem,de mindegy mert szét is bontottam már

DeezL 2014.08.31. 12:22:36

@Gyurma73: ez autó függő is.. a 140es merci olaszban is amit én tudok 5900euroért van S 500as.. de van Kocka 2003as Fiat Panda is 5000euroért,nálukaz egyszerűbb autó drágább,99es Matiz 1500euro... stb

Józsi a guminagykeres 2014.08.31. 12:26:45

@DeezL: Mi a megoldás tds vízcső púposodásra egy alapos HF felújításon kívül?

Agr3ssor 2014.08.31. 12:28:14

@DeezL: Ez tök jó, ebben igazad is van! Az általad említett két autó esetében biztosan.
Én meg ültem két ugyanolyan zöld-kombi malac Passat-ban, az egyikben valós 90ezer volt, a másikban 360ezer! Azt hiszed bármi különbség volt a kettő között?!?! Ugyanakkor, ugyanott vette egy cég őket, csak más felhasználási területre. És ha nem tudtam volna melyikben ülök, akkor még tippelni sem tudtam volna! Sem erőben, sem futóműben, semmiben...

Nagyon nem mindegy hol és hogyan szerezte a kocsi azt az X kilométert!
Nagyon nem mindegy, hogy teszem azt 100km-re hány indítás, kuplungolás, kigyorsítás, fékezés jutott... Autópályán például akár egyetlen egy sem, városban meg sok ezer mindegyikből... És az eredmény mindkét esetben ugyanaz... Az autó a kerekén mérve haladt 100 kilométert!

Mondeoman 2014.08.31. 12:28:32

Audi:
"Olyan típus vagyok, aki inkább spórol, de rákölti az autóra amit rá kell, hosszú távon ez az olcsóbb" - elég furcsán hangzik ez a mondat egy Audi A6 tulajdonosától
"remélem, hogy más már nem jön" - hahahahahaha! :D
"A márkával szembeni sok előítélet valahogy még előzékenyebb, korrektebb vezetésre ösztökél (egy ilyen bálnával amúgy sem dobálja magát az ember a sávok közt)" - igen, mert ugyebár az Audisok arról híresek, hogy ők soha nem vezetnek aggresszívan. Az autópályán soha nem villognak/dudálnak/tolnak le senkit az útról. De nem ám!
"Érdekes, én be tudok állni parkolóházban az egy darab helyre (a hosszú orra miatt nagyobb ívben fordul), míg egy kisautóval ez sokaknak nem sikerül." - úgy van, fricskázd csak a kisautósokat! Vagy talán irigykedsz rájuk?

Ciri 2014.08.31. 12:31:11

@Hurri Kán:
Onnan, hogy Highline de nem multikormányos. Itthon az volt. Nem tfsi, mert az dsg-s volt, ez pedig nem az (a váltókar csak hasonlit a dsg-hez)

Mondeoman 2014.08.31. 12:31:23

@Ciri: "nem magyarországi. Innentől nem is igazán van értelme elolvasni ezt az "őszinte" ítéletet."

Miért, ha magyarországi, akkor garantált, hogy nem volt törve/minden javítást időben megkapott/nem ver át a nepper/stb, stb, stb?

másik oldalon 2014.08.31. 12:33:48

Itt egy igazi gyöngyszem. Ha van tipikus boyracer, akkor Ő az :D
nepitelet.hu/autok/bmw/5_1995/540i_m5_kepessegekkel/

Mondeoman 2014.08.31. 12:38:17

@Ciri: bocsánat, annyival módosítom az előző kommentemet, hogy az ítéletben azt nem írja, hogy a kocsi új korától magyar (lehet, hogy külföldön vették, vagy lehet, hogy használtan vette külföldről az a bizonyos magyar cég).

másik oldalon 2014.08.31. 12:38:37

@akos696: "De a titkos tipp a Zimmermann, abban még nem csalódott egy ügyfelem sem. "
És még én sem, az tényleg jó :)

Ciri 2014.08.31. 12:52:34

@Mondeoman:
Azt viszont írja, hogy: "Ismert volt az előélete, céges autóként a Porsche Budánál szervizelték, volt szervizkönyv és még Weltauto garancia is. "
Tehát tényleg nem mondta, de ha tényleg nem magyar, akkor azt "kegyesen" kihagyta. Másrészt az autó legjobb esetben is 2007-es.

Ciri 2014.08.31. 12:54:18

@akos696:

" De a titkos tipp a Zimmermann, abban még nem csalódott egy ügyfelem sem."

Annyira nem titkos de tényleg kib@szott jó :)

Ciri 2014.08.31. 12:57:26

@Mondeoman:
Illetve mennyire hiteles az, hogy fikázzuk a hangos motort, fogyasztást, olajzabálást de a címmel ellentétben egy teljesen más motorról beszélünk?

m3gtr72 2014.08.31. 13:02:04

Ló xart sem érnek ezek a népítéletek, mikor olyant bele ír a pali egy magyarországi használat mellett hogy x ezer km után tönkre megy a futómű. Vagy hibának felsorol egy fék cserét, jó hogy nem már a gumi kopást. A kedvencem még, hogy megveszi az autót és utána meg szidja hogy nincs benne a felszereltségben ez meg az. Ennyit érnek ezek a népítéletek, xart sem.

subtotal 2014.08.31. 13:25:20

Előrebocsátom, enyém az E39.

@Gyurma73: "óra 100ekm-rel kevesebbet mutatott (92ekm), mint amit a kulcsból olvastak ki" - ez is itt van...

@T54-44: ne rettentsen el, alig van elektronikai hibája, az E34 pedig mostanra nagyon sok törődés igényel (karosszéria, elektronika is) - az előző E34-es kombim a családban maradt.

@Hurri Kán: köszi, igen annak tartom magam :)

DeezL 2014.08.31. 13:31:53

@Józsi a guminagykeres: röhögni fogsz mert kicsit ekecs,de bejött.. fúrni kell a termosztátra egy pici lukat,levegőzés miatt... másrészt sokat számít a Hengerfejtömítés is,mert ha gagyi akkor mindegy mi van,Victor Reinz-et szoktam minden autóba tenni,nekem ez bevállt!@Agr3ssor: jaja értem,tudom hogy van ilyen,de bizalmatlan vagyok tudod...de ha kapok egy szervízkönyvet egy 400ezer km-t futott 1.9 TDI-ről ami alaposan végigvezetett akkor meg merem venni

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.08.31. 13:47:18

@subtotal: és mennyire vált be?
Így utólag?

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.08.31. 13:49:49

@m3gtr72: azért vannak elég normális itéletek is.

subtotal 2014.08.31. 13:50:23

@Gyurma73: nem utólag vagyunk, még mindig megvan az autó, még legalább egy évig. Idén nyáron voltunk vele egy spanyol körúton, nulla problémával.
Ja, bármikor adom el, már megvan rá a vevőm (ez is családban marad).
Szerintem ez mindent elmond.

KolompárJ. 2014.08.31. 13:50:39

Ez a passatos a tipikus példája annak, hogy megvesz egy visszatekert széthajtott szart, nála jön ki minden hiba -meg az is ami nem hiba, csak karbantartás- aztán utána szidja az autót.

Kényelmetlen ülés: nem próbálta ki?

Drága szerviz: VW. A nagyokos szerelő haver (aki lebeszélte a BMW-ről) ezt nem tudta?

Sokat eszik:
baszdmeg. 2.0TFSI, DSG, másfél tonna, 200 ló. Mit várt?

Elszakadt a vezérmű lánc:
el, mert vagy nem 137e Km volt benne vételkor, hanem a duplája, vagy mert nem volt leszervizelve 120 ezernél

Lemerült az akksi:
hát igen, ezek ilyenek, hogy idővel lemerülnek. Tudod, 4 éves használt autóban az akksi is 4 éves, jó esetben. Rossz esetben a kereskedő belerakott egy hulladékot.

Nincs a kormányon rádió vezérlés, pedig highline felszereltség:
de, a highline felszereltségben volt multi kormány, még az olcsóbb golfban. Most ez vagy nem highline, vagy esetleg koccos volt és a légzsák pukkanása után egy egyszerűbb kormány került bele.

Átbasszák a szervizben: 130 helyett 330e Ft, mert olajat is kell cserélni meg fékbetétet. Tehát a fékbetét meg az olaj 200e Ft. És kifizette. És az autó a hülye. (miért az olcsó szerelőjéhez vitte?)

És a hibalistába még azt is negatívumként veszi, hogy aktívszén szűrőt (pollenszűrő) kellett cserélni.

Hurri Kán 2014.08.31. 13:56:47

@Ciri:
Már ha tényleg Highline, és azt is nem csak úgy beírta az ítélet autók dolgában felettébb jártas írója :D

JaxTeller 2014.08.31. 14:02:23

@Agr3ssor: Bizony igazad van, nem mind1 ám hogyan szerzi az autó a kilométereket. Kollégámnak van pl egy Twingoja 15 év körüli és van benne vagy 50-60 ezer. A baj csak az, hogy minden nap elmennek vele a 3 km-re lévő munkahelyre majd délután haza. Ennél hosszabb útra csak ritkán megy. Azért elgondolkoznék, hogy megvegyem-e?

Egyébként személy függő is ki mennyire lakja le a belteret. Az én F-Astrámban 200 ezer után sincs szétszakadva a váltószoknya. Láttam már valós 100 ezret futott hasonló autót ahol a műbőr borításból már semmi nem maradt.

outtatime 2014.08.31. 14:04:18

@Gyurma73: Az én autóm 13 és ~250000km körül jár. Dízel audi.Mindet én tapostam bele, és órarendszer cseréje is volt, lehetett volna kuruzsolni a kilométerekkel, de minek? Alapvetően megpróbálom nem átdobni a jövőbeli vevőt (ha nem alattam hullik majd atomjaira -ez is lehet), én meg úgyis tudom hol jár a használat, aki beül mellém azt sem akarom elkápráztatni. Koszos-poros-kopott, állandóan ráférne egy tisztességes takarítás, szoktam is, csak egy hét múlva ugyanolyan. Használati tárgy, nem múzeum.
Tehát van ilyen, más kérdés, hogy nem eladó. ;)

dr.draco 2014.08.31. 14:10:53

Az utolsó mondathoz szólnék hozzá: csak ismert előéletű autó vegyek. Ilyen Magyarországon nincs. De van, pl. az én autóim. Minden autómat újonnan veszem és azután eladom 5-6 korukban 80-110e km-rel(Toledo 2.0, Saab 9000 CSE, BMW 330d, BMW 335d, BMW 335dXdrive). Kivéve a kishaszonokat: Citroen Berlingo 6 év/40.000km, Fiat Scudo 12 év/56.000 km-még megvan). Mindegyik megkímélt, szervízkönyves, sérülésmentes volt, de csak 1-2 sörrel vagyok hajlandó vezetni:). Ha valaki türelmes, bárjon 2 évet és viheti a 2 utolsót...

Gácsfalvi Róbert 2014.08.31. 14:23:11

@nincs_nick: Láttál már 300-at futott JAPÁN prémiumot na azt nézd meg!!!! :-) Imádom őket de azért a németet is, csak franciát ne!!!

DeezL 2014.08.31. 14:34:13

@outtatime: múltkor kérdeztél a PD-ről,a tiéd még hagyományos TDI?

Józsi a guminagykeres 2014.08.31. 14:35:38

@DeezL: gondoltam valami ilyesmi. láttam már kitámasztott kiegyenlítő kupak szelepet,astrán,de ott nem jött be,mert túlnyomás hiányban melegedett.

DeezL 2014.08.31. 15:06:21

@Józsi a guminagykeres: amúgy szerintem a legjobb diesel BMW az a 24 TD még a mechanikus adagolós verzió volt

Hurri Kán 2014.08.31. 15:08:11

@Gácsfalvi Róbert:
"Láttál már 300-at futott JAPÁN prémiumot na azt nézd meg!!!!"
Szokásos ostoba általánosítás, semmit nem jelent önmagában a kilométer.

a klan 2014.08.31. 15:53:43

nem szamit az ora allas

Mérges 1234 2014.08.31. 16:15:12

@DeezL:

Benzines Volvómban is mindig emelkedik a hűtővíz szint, amíg a termosztát nem nyit. Probáltam én is azt, hogy fúrok egy 4-es lyukat a termosztátba. Nem igen változott a helyzet.

Többször bemérettem, azt mondják nem hengerfejes. Engem azért boszant kurvára. Több termosztáttal is megpróbáltam már, változás nincs, viszont így van 40 ezer kilométer óta a víz sem fogy.

Hengerfej lehet a ludas mégis???

2014.08.31. 16:30:11

A Passat-tulaj írása a legjobb példa arra, miért teljesen értelmetlen a népítélet alapján ítéletet mondani egy-egy típusról.

gab200 2014.08.31. 17:03:41

Lehet várni a csodát,de általában nemjön el egy murvás vidéki nepper telep placcán szombat délelőtt.
Fél éve vettem,Audi A6 2,7 tdi,2011,168.000 km.Olyan minden tekintetében,mint az új,és nagyon szerencsés vagyok,hogy kevés km-rel vettem.Ezzel a kategóriával általában közép-felsővezetők mennek,kint is,mondjuk napi szinten Salzburg-Münchent.Nem véltlenül kerül újan 55.000 ,3 évesen 15.000 euróba.
A vezetőülés 190e km után,ebből én 25e-t mentem,140 kg vagyok:
www.kephost.com/image/KXW

nick papagiorgo 2014.08.31. 17:26:29

@gwr: a népítélt pont azért jó, mert egy csomóan leírják a véleményüket, így a nagy számok alapján reális eredmény jön ki.
A hti merítésbe viszont általában olyan ítéletek kerülnek be, amik valamiért érdekesek. Erre jó pl. a passatos írása.

rahsol (törölt) 2014.08.31. 18:09:43

@akos696: "Meg ez az ATE nem jó csak a gyári (ami szintén ATE) mentalitás teljesen felesleges, csak a duplán kilapátolt pénzben lesz a különbség."

Ezt a hülyeséget az alkatrészboltban hallottad, ugye? :)
Az Ate természetesen millióféle minőséget gyárt, és az aftermarket cuccaiknál érezhetően nagyobb a fading mint az OEM-nél.

lajafix1 2014.08.31. 18:14:44

@gwr: tévedés, pár hülye alapján nem lehet az összes ítéletet lehúzni. trivi hogy enenk a passatosnak az ítéletét nem szabad figyelembe venni.

Zoltán Luczy 2014.08.31. 18:41:57

Az audishoz hozzászólva, csak annyit, hogy most vettem angliában (ott élek) egy ilyen autót 82000milles van benne (kb 125000km), és még olyan szag van benne mint a szalonban, kopás még sehol nincs rajta, se a kormányon, sem a váltóbőrön, de sehol semmi kopás. vezetett szervizkönyv, stb. otthon szinte minden autóban ennyi kilométer van, csak azt tudnám akkor miért van szétkopva bennük minden, és miért nincs szervizkönyv hozzájuk? egyébként egy ilyen öreg autónál állapotot kell vásárolni, tök mindegy mennyi benne a milles. "Szerintem"

akos696 · www.focusauto.hu 2014.08.31. 19:05:47

@rahsol: Az ATE ATE néven nem gyárt millióféle minőséget. Azt maximum Kínában gyártanak. Az, hogy van szórás és elvileg a megadott értéken belüli lesz az OE a többi meg az Aftermarket, az egy dolog. Az, hogy a gyakorlatban csak pont azok veszik észre a különbséget, akik 2x annyit fizettek érte, az meg egy másik. :)

akos696 · www.focusauto.hu 2014.08.31. 19:07:46

@rahsol: Ja, arról ne is beszéljünk, hogy gyakorlatilag van OE első beszerelés és OE Aftermarket, mégha ezt a gyártók általában tagadják is.

Oldm4n 2014.08.31. 20:11:53

"ez egy túlárazott, rossz minőségű autó, aminek a gyártója messzemenően visszaél azzal, hogy itt Kelet-Európában a fejekben az van, mint az enyémben volt: csak a német autó az autó" Jó reggelt kívánok, WELCOME TO THE BUSINESS! Ilyen osztályú autót akarsz, nyúlj a zsebedbe. Használtan is!!!
A BMW-s kimondottan szimpatikus. (Szinte hihetetlen, a fehér holló.)
Merciről nincs mit mondani, állapotot kell venni, németből, ami német kézben volt. (Itt sem a magyar kezében van, tetszik érteni, ugye?!) A Porke... hmm... IDE NEKEM JÁTSZÓS AUTÓNAK!!!

DeezL 2014.08.31. 20:40:10

@Mérges 1234: BMw-n bejött ez,Volvon nem próbáltam,lehetséges igen ,de hogy biztosan kiderüljön minden vagy szét kell bombázni a motort vagy apróbb lépésekkel megkezdeni...

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.08.31. 21:11:45

@Ikukám: Asszem, találkozunk még a csókával a helyszínelős oldalon.

Egy Hun Hunniából 2014.08.31. 21:16:23

a por se : "A fogyasztása 140-nél (4000 rpm) kb.10 liter. Nyaralásnál mértünk vele 8,5-öt.Több autóval ment a csapat, max. 90-100 km/h"

a nyócécfél az automatással stimmelhet 90-100nál
DE akkor a 140 nél kb. 10 liter meg a többi

van az 12 is, de ha 14 (vagy több)se lepődnék meg

takarék-láng 2014.08.31. 21:17:45

@Airnold: persze hogy bojlottaljak. Pedig jo lenne ha a politizalast egy autos oldal kihagyna.

Gácsfalvi Róbert 2014.08.31. 21:22:40

@Hurri Kán: Semmit nem jelent a kilométer? Jól vagy? Beteg!! Akkor vegyél 3-400-at futott autót majd meglátod ostoba!!!! Te is biztos németektől behozott , levetett autót hoztál csak hogy villogj néma!!!!

Hurri Kán 2014.08.31. 21:24:05

@Egy Hun Hunniából:
Honnan tudod? Mesélte valaki a kocsmában, aki látott valakit, aki beszélgetett valakinek a szomszédjával, aki egyszer hallotta valakitől, akinek volt ilyen Matchboxa?

Hurri Kán 2014.08.31. 21:27:12

@Gácsfalvi Róbert:
Kezeltesd a szövegértetlenséged. Kiemelten felhívnám figyelmedet hivatkozott hozzászólásodban az "önmagában" szóra.

Ja, és a hyperfelkiáltójelózis ma már gyógyítható.

Don Tejbegríz a féllábú matrac · http://konyvespolc.webnode.hu 2014.08.31. 21:38:13

@Ciri:
Meglepő dolgot fogok most mondani, de csak csendben. Ezelőtt x évvel ismerős vállalkozó kiment Németországba és ott vett új autót, mert mindennel együtt még így is olcsóbbra jött ki, mintha belföldi szalonból rendelte volna meg.

Bambano 2014.08.31. 22:42:42

szerintem Laars annyira nem jó autó, hogy kétszer is heti merítés legyen...
belsoseg.blog.hu/2014/06/22/heti_merites_754

Tippszmix 2014.08.31. 23:07:31

Csak egy pillantást vetettem a hibalistára: fékbetét, pollenszűrő, izzócsere, akksi, szilent... Kik ezek az emberek, és mivel foglalkozhatnak vajon, mihez értenek? Jó, hogy nem azt írta már le, hogy tiszta szar ez a kocsi, mert állandóan kifogy a benzin belőle! Meg egyébként mi lett a kormánnyal, hova lettek a gombok róla (Highline), azt is lecseréltették a szakszervízben? El tudom képzelni, mit össze röhöghetnek ezen a csókán, miközben cserélik az olaját 2kilóért!

nincs_nick 2014.08.31. 23:30:01

@gab200: Nagyon jó kép! Ezt kéne kitenni a hahu címlapjára, hogy nagyjából bármely prémium autó ülése így fest 200.000ekm-rel. Bár így is biztosan lenne számtalan olyan szerencsétlen, aki bemagyarázná magának, hogy csak az általa kinézett 10 éves prémiumánál néz úgy ki a bőrülés 200 után, mint egy szimpla Golf, Octavia, Mazda6, Focus, stb. negyedébe sem kerülő bőrrel burkolt ülése ugyanilyen futásnál....

gab200 2014.08.31. 23:37:52

@nincs_nick: akkor ezt nézd meg: Opel Signum,2003,550.000 km,idén januárban adtam el.Ráadásul perforált,szellőztetett ülés :)ebből én használtam 70e km-t...
www.kephost.com/image/PAx

Rocko- 2014.08.31. 23:58:50

@Ciri: külföldön vett autó itthon szervizelve.
ennek mennyi a realitása?

Hurri Kán 2014.09.01. 00:17:27

@nincs_nick: @gab200:
Annyiban nem mérvadó, le lehet pusztítani egy autó belsejét 70.000 km alatt is, és némi odafigyeléssel, ápolással egy 300.000-t futott autó bele is lehet olyan, mintha új lenne (kis túlzással persze).

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2014.09.01. 03:01:15

A Bömbike, vagy a Porka kéne csak.Örülök, hogy a bajoros korrekten leírta a költségeket.Nem kevesek, de hát ez egy Bömbike.A dízel Ódi, meg a Merga, hát nem is tudom, ezért sem veszek dízelt, mert bennük van a Föld-Hold távolság háromszorosa.A karbantartás meg, főleg Magyarországon, na hagyjuk is. A Porka szép, meg jó, sirály játszós autó lehet.
A Véwéről nem értem, hogy miért mondják, hogy prémium?Prémium a lóf@szt (egy népautó???), egy szürke igásló, ha jó, akkor teszi a dolgát.Volt nekünk is egy 1.8T, jó volt, amíg be nem sz@rt a tiptronic benne.Örültem, hogy féláron beszámították a következőbe...

Ciri 2014.09.01. 04:24:26

@Don Tejbegríz a féllábú matrac:

Egy zseni vagy. Te is megfogtad a mondókám lényegét. (Amit meg leírtál az ismeròsöd vásárlásáról, szintén úgy kell kezelni, mint a Passatos ítéletet: nem kell mindent elhinni)

@Rocko-:
Miért ne? Ez teljesen természetes.

Józsi a guminagykeres 2014.09.01. 09:33:54

@DeezL: Cimbim cserélgeti sűrűn az autóit. Azt mondja többet dízelt nem vesz,mert mindegyikkel megszívta. Legutóbb egy w211 320cdi hullott szét alatta közel 1milka volt mire összeállt,volt még hűtővíz-ATF keveredés zűr is vele. Teljesítményét kihasználva kért 12litert a mercedes.
Most egy e46 330ci-je van,eddig nagy dolgok nem történtek, ugyanazzal a lábbal 14literrel jár vele.

Álom Polgár 2014.09.01. 10:06:16

Eszméletlen német diesel autó imádat van ebben az országban.
Én egy 14 éves távol keletivel járok.Benzin, országút 9-10 l, város:nem számolom, szarul áll a Ft mint mindig,
kettő év alatt 8 e km, javításra: 60 e Ft.
Nincs gond, nem hagy ott sehol, pöccre indul.
Volt német autóm, egyszerűen meguntam a szerelőhöz szaladgálást.

Álom Polgár 2014.09.01. 10:15:52

Azért annyit az autók mentségére, hogy a gazdák nem gk-t vettek, hanem magát a történelmet. 10-20 éves autók !!!

Fejesrob 2014.09.01. 10:27:17

"1 milla alatt szeretnék "játszós" autót, ne legyen japán mert az utálom, legjobb ha BMW."

Ezért tudnak itt minden szart eladni, ami valaha jó autó volt.
Azzal együtt én az ilyen "bátrakat" csodálom.

Ha nem basszák át az embert, BMW használtan akkor is 2 millió felett kezdődik és számítani kell éves szinten minimum félmillió szervizdíjra akkor is, ha egyébként semmmi gond nincs, tehát az apróságok.

Kacsura 2014.09.01. 10:51:43

@Álom Polgár: Hm. Mindkét munkatársamnak diesel passatja van, az egyikben több mint 400 e km van, a másikban 350 e körül.
Az átlagfogyasztásuk 6 l alatt van. Éves költségük változó, van, hogy csak a műszaki vizsga, van hogy 100 e körül ráköltenek. Egyikük fiának 3 éves diesel passatja van, a fogyasztása (sírni tudnék az irigységtől) országúton 4,5 liter!

Mi Ford pártiak vagyunk, a fiamnak diesel ford focusa van, 11 éves, 1 éve hajtja, beletett 20 ezer km-t, úgyhogy megvan az autóban a 200 e km. Városban 5,5 l, országúton csinált 4,6-ot is.

Egyébként meg úgy gondolom, mindenki olyan autót vesz, amilyent akar, meg amilyenre telik.

DeezL 2014.09.01. 11:25:10

@Józsi a guminagykeres: én is sűrűn cserélgetem! nekem van Iveco 2.8 ID TD-m lassan 500ezer km-el és kurva jó a motorja még mindig

GrG 2014.09.01. 11:30:57

Nem értem. Akar egy megbízható autót, erre vesz egy olyat, amit a leginkább szeretnek pörgetni.
Én nem mondom, hogy mindenki vegyen Avensist, de azért biztos nem a bakancslistámon lenne.

A Passatot nem értem. Most akkor a kereskedő átverte és az nem highline, mert azért az elég csúnya dolog lenne... MOndjuk az is, hogy akkor írod meg az autó hibáit, amikor úgy látod valaki megvette. A vevő helyében ha megtalálja akkor itt a remek alkalom a rejtett hibák miatti szavatossági igény érvényesítésének. Nehéz lenne ezt a pert elveszteni.
Na mindegy, a Passat ezzel együtt meglep, biztos ott is van hétfői autó, meg kupadöntő utáni napon készült, de az ismeretségi körben senki sem szívott vele még (ok, nem is a 2.0 TFSI volt benne).

Viszont megmondom őszintén az Audis csóka tetszik és még lehet az autóját is megvenném (végül is most már rendbe van rakva:-) csak kicsi lenne nekünk.

Összességében jó merítés, és főleg jól mutatja, hogy ezek sose lesznek olcsó autó

DeezL 2014.09.01. 11:32:52

@Józsi a guminagykeres: én szeretem a dieselt is meg a benzinest csak min 4 hengeres legyen ennyi a lényeg!én dieselek közül a Toyota Hiace-val szenvedtem végig...amíg megvolt 2 évig utána le is cseréltem egy t4 2.5 sor 5 tdi-re ,abban csak olaj,szűrők ,meg fékbetét csere volt 3 évig volt meg imádtam

DeezL 2014.09.01. 11:38:13

@Kacsura: pontosan ez az oka ,hogy én is dieselt pártolok napi használatra... az 1.4-1.6 benzinesek közül is sok megeszi még Kaposváron is a 9-10litereket... asszony sem megy sokat mégis 94 óta diesel autókkal jár...

Gácsfalvi Róbert 2014.09.01. 11:43:18

@Hurri Kán: kisfiam menj melegebb éghajlatra!! Gyógyításra szorulsz te. ilyen sznobokkal van teli az út. Mondtam vegyél sok kilométeres autót az biztos jó, szerinted nem kopik a henger, dugó? Néma rudi.

Hurri Kán 2014.09.01. 11:50:25

@Gácsfalvi Róbert:
Ne gondolkodj, nálad nagyságrendekkel jobb képességű embereknek se mindnek sikerül. Pedig olyan rengeteg van.

peter3374 2014.09.01. 13:00:57

A passatos egy f@sz.... nyilván egy 150kg-os zsirdisznó aki nem fér bele még egy rendes ülésbe sem, nemhogy egy sportülésbe, és ezért természetesen az autó gyártója a hibás.
De valami komoly szellemi gondja is lehet, hogy vesz egy autót multikormány nélkül és utána háborog, hogy ez már mekkora fos, hogy nincsenek gombok a kormányon?
A merci egy foss mert megcsalta? Hogy mivan? A bmw cheep.... ahogy valaki írta nem kéne erőltetni az angolt, ha nem beszéli...
Meg a hibalistába felsorolja a barma, hogy kiégett a lámpa, meg szűrőt, akkumlátort kellett cserélni...

peter3374 2014.09.01. 13:19:04

Mondjuk az audis csávó is tipikus, csoró, de neki egy prémium autó kell, igazából semmi olyan nem történt az autójával ami vészes lenne, sőt, tulajdonképp szinte semmi komoly baja nem volt. Egy sok-sok százezret futott autónál, hogy most tönkremegy a turbó, adagoló, elmegy a gáz a klímából és hasonlók azok természetesek.
A felsorolt "hibák" sem valódi hibák egy autónál, hanem az üzemszerű kopások miatti javítások, amit bármilyen másik autón is meg kell csinálni ennyi kilométerrel.

Utána meg gondolom meghirdette a 800.000-et érő autót 1.800.000-ért és szidta az érdeklődőket, hogy mit képzel a sok barom ő oda nem adja annyiért az autót, mert mennyit ráköltött.
Az is könnyen lehet, hogy elfogadta volna a márkaszerviz ajánlatát a 200.000-es gyári felújított adagolóra, akkor az a probléma is megszűnt volna, nem kellett volna négyszer tákoltatni az adagolót sufni műhelyekben...

De ott a másik oldal is, hogy mennyire tipikus az is, hogy a sokadik szerelő tudta megjavítani a klímát, ami azért nem egy űrtudomány, az adagolóval is mit szopott a sok hozzá nem értő idióta szerelő miatt.

Dr.Beverneki 2014.09.01. 13:22:11

Audis embertől csak a memóriáját irigylem.Ilyen részletességgel ennyi időre visszamenőleg.Szép emlékek lehettek ezek a hibák,hogy ilyen pontosan emlékszik ....gratulálok.

peter3374 2014.09.01. 13:27:24

Azért el tudom képzelni a kis informatikus fiúcskát, tuti, hogy azért nem hozhatja elő az audit a garázsból, mert otthon él anyukájával és az nem engedi neki, mert mi lesz ha megint elromlik...

Dr.Beverneki 2014.09.01. 13:36:00

@peter3374: És azért venni egy "járós" autót,mert a 15 éves vasat sajnálja...Hála Istennek nem kell mindenkit megérteni!

Kacsura 2014.09.01. 13:49:25

@DeezL: Te is kaposvári?:)

Igazából engem tényleg nem érdekel, kinek a benzines, kinek a diesel jön be jobban, de miért kell ezért egymást fikázni?

Jönnek ezzel a szöveggel, hogy a dieselre mennyit kell költeni?
De csesszék meg, ha majd kétszer annyit fogyaszt, akkor ők meg otthagyják a benzinkúton.

peter3374 2014.09.01. 14:22:08

@Dr.Beverneki: Na ja de az ő kis agyukban az van, hogy az a drága autó, meg persze, ha a járós ventóbaqn megy szét az adagoló, hullik atomjaira az egész kocsi, azt már nem írja be a népítéletbe, mert az természetes, attól az még egy nagyon jó autó, megbízható stb. stb. De a szent audi, az nem romolhat el soha, mert akkor egy szar.

Laca1994 2014.09.01. 15:53:18

Tulajok nem értem miért csodálkoznak, hogy van egy idősebb autójuk és költeni kell rá :D 100.000 km felett ilyen olyan kisebb nagyobb hibák már előjönnek, akár diesel, vagy benzin. Ezen nem kell nekik csodálkozni. 10 éves Daewoo Kalos 1.2 van a családba 120.000 km nél már elöjöttek rajta hibák stabi rúd szilent csere érett, hátsó híd szilentje, kisebb felületi rozsda itt ott motortér, meg hátsó ajtók. De ez még jó igy is 10 éves autó ami nincs garázsba tartva, hóba fagyba mindenbe kin áll. Dieselre meg annyi, kinek mi én annyira nem vagyok oda a kelepelésért, de van aki ezt szereti. De én abból is csak sima szívót vennék,azok a tartósak.

outtatime 2014.09.01. 15:58:26

@DeezL: 1.9 pdtdi. Akkor azért nem írtam, nehogy jófejségből ne mondd el ha ez a szarabbik ;)
végülis mindegy, ezzel élek együtt 13 éve, volt néhány hisztije, de melyiknek nincs?

outtatime 2014.09.01. 16:20:29

most jön a 3. olyan olajcseréje, amikor xado olajat kap. Előtte a gyárin kívül (nem tudom az mi volt) castrolt kapott mindig. Azért váltottam, mert az autószerelő akiben bízom egy touaregbe tett ilyet, valami adalékkal (az is xado, a pár cent adalék pariáron van az x liter motorolajjal ami abba kell) és azt mondta, szerinte csendesebb lett valamivel a motor, és mintha kiegyenlítettebben járna. Kipróbáltam és lehet hogy valami placebó-hatás ez, de valóban nem kelepel, nem ráng, nem hörög, és csendesebbnek tűnik. Mióta ezt töltögetem bele nem volt szétkapva a motortér, szóval nem tudok mondani semmit mit mennyire taknyol össze, vagy hová mi ég rá miatta, de gondoltam szólok ilyen is van, és nem tűnik kóklerségnek. (ja meg egészen meglepően kellemes illata van - ami nem fontos, csak érdekes) ;)

DeezL 2014.09.01. 16:23:30

@outtatime: dehogy is jó az ! Én szerettem, most is van egy Galaxym PD, nemrég lett véve... @Kacsura: túl van lihegve sok minden a dieselekkel kapcsolatban...de én szeretem a benzinest,volt pár sor 6os BMW-m pl.

DeezL 2014.09.01. 16:28:04

@outtatime: én 15-20 ezer km között cserélem ,de a PD-ket hosszú távra használtam inkább sok autópálya volt benne... gázolajszűrőt előbb cseréltem ,mert kannázva voltak mindig+ kapott adalékot Liquy Molyt ez az egy ami bejött nekem...

Mérges 1234 2014.09.01. 19:22:47

KURVÁRA REMÉLEM, hogy a tömgcsökkentéses cikknél a hidrogén és a hélium emlegetése csak vicc....

HA NEM A TOTALCAR végleg elveszett.... :(

KÉR ÉRTE.

Állatok, súlycsökkentés és a tömeg csökkentése nem éppen ugyan az.

Unplugged 2014.09.01. 19:23:59

@peter3374:
Hát tudod, informatikus közalkalmazott (talán szám.tech tanár?). Meg kell mutatni, hogyan kell élni :-)
Nagy Audi kell a legető legtakarékosabb motoral ezért a régi vágású adagolós 1.9 TDI köll. Féreértés ne essék, nagyon tisztelem ezt a motor, mert azért elég jó híre van megbízhatóság fogyasztás terén, csak furcsa, megpróbálják a prémiumságot és a spórolást összefűzni. A Passatos is háborog a nagy fogyasztáson, kellett neki 2.0 TFSI egy (vezetővel együtt) 18 mázsás szekérbe.
Hjaj!
Ha lenne olyan, akkor az 1,6-os 7-es BMW-k országa lennénk.

Álom Polgár 2014.09.01. 20:05:03

@Kacsura: Természetesen mindenki olyat vesz amilyet akar.
Amikor a havi km-em volt annyi, mint most az évi és tényező volt a km/Ft
én is elcsábultam a diesel felé, de nem szerettem.
Most korosabb vagyok, keveset dolgozom, keveset megyek és szeretem a V6-t, kényelmes , megy és HALK.
Ha most is tényező lenne a gazdaságosság, benzines Mazdát vennék 2-3 évesen.

nincs_nick 2014.09.01. 20:05:57

@gab200: 550-hez képest nagyon szép, gratula hozzá bár ezen már a képen is látszik azért a kopás. De bármikor cserélném az Octi RS bőrjét ilyen állapotúra.:D Igazából újkorában is...

@Hurri Kán: Persze, ez sem 100%, de saját tapasztalat alapján, csak 1-2 "prémiumabb" autónál láttam nagy kopást kis km-rel. Meg azért a 10 évvel ezelőtti prémium bőröket nehéz kinyírni, ellenben a mai alapfelszereltséghez járó valamikkel, amik nagyjából ugyanazok, mint amit a középkategóriára ráhúznak és annak rendje és módja szerint elég gyorsan kopik.

Azért ha egy 10 éves diesel BMW-ben kiült\kopott bőrt látok, nehezen hiszem el a szigorúan 232ekm-t.:) Még akkor is ha szervizkönyvet is ad, igaz abban pont nincs telefonszám és hát a céget sem dobja ki a net, ellenben BMW pecsét az van rajta.:)

Hurri Kán 2014.09.01. 20:25:43

@nincs_nick:
"Azért ha egy 10 éves diesel BMW-ben kiült\kopott bőrt látok, nehezen hiszem el a szigorúan 232ekm-t.:)"
Pedig lehet, hihető, mert a bőr éppen a gyakoribb ki- és beszállástól kopik jobban. Más kérdés, ha felmész a Mobiléra, és megnézed a 3-4 éves dízel A6-okat, 530 BMW.ket, a derékhad futásteljesítménye olyan 150-200e km között lesz. Vagyis ezen kocsikat első tulajdonosuk jellemzően azért veszi, hogy beléjük csavarjon évi kb. 40e kilométert, esetleg többet. Ezekből lesz itthon a neppereknél 5 éves, megkímélt, 120-140 ezer kilométert futott autó :)

nikó 78 2014.09.01. 22:03:57

Szeretem az ilyen jellegű ítéleteket olvasni.
Némelyikből kiderül, hogy bizony fáj a pénztárcának a 10+os prémiumnak csúfolt autók fenntartása.Nem is tudom, hogy a többség mire is számít? Egyik, a javítóiparban 25 éve munkálkodó jó barátom szokta mondani, nálunk mindenki egy számmal nagyobb autóban ül, mint amit megengedhetne magának.De visszatérve az ítéletekre.A mercis nem igazán tudom min lepődött meg W 124 ráadásul dízel közel 20 évesen?? Az utolsó gyártott merci amire joggal kerülhetett fel a csillag isteni jó kocsi, de szerintem nem nagyon találni olyat amiben ne lenne félmillió. Az Audison, meg csak röhögni tudtam, ha szar akkor is jó vétel volt. Hihetetlen a VW konszern által beoltott bagázs.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.09.01. 22:17:59

@Unplugged:
Pl egy Teslával a legolcsóbb 100 km.

DeezL 2014.09.02. 11:04:01

@Álom Polgár: a V6 az valóban jó dolog

outtatime 2014.09.02. 11:08:31

@Unplugged: a prémium az nem feltétlenül pazarlás, és v12 az én olvasatomban. És el is lehet várni tőle, hogy ne egyen ki a gatyából, mert a jobb anyagokat logikusan gondolkodó ember lehet megfizeti, de a feleslegesen nagyétkű motorokat meg nem feltétlenül. Megveszem a vw/skoda helyett az audi hasonló kategóriás gépét például, akár dupla áron, és annak igényesebb a beltere, vagy csak jobban tetszik és ezt meg is fizetem, de egy logikátlan, nagyétvágyú motorral már nem kellene, mert attól hogy egyszer kiadok több pénzt a nekem tetsző belsőre, a folyamatos tankolás még lehet nemgyerebe.A prémiumkategória vásárlói sem szarnak le mindent (fogyasztás-kibocsátás-megbízhatóság), ha van eszük.

DeezL 2014.09.02. 11:30:04

@Laca1994: A Turbo diesel is nagyon sokat elmegy....

DeezL 2014.09.02. 11:33:29

@outtatime: veszel egy Audi A6 3.0 V6 TDI-t ,de manuális váltósat:)

outtatime 2014.09.05. 08:07:23

@DeezL: akkora lom nekem nem kell ;)

DeezL 2014.09.05. 10:04:56

@outtatime: olyanom még nem volt ,nem tudok róla nyilatkozni,egy cimbimnek van de az automata... szerintem nem lehet rossz

norisz01 2014.09.05. 20:02:04

Na ezért nem veszek én szar német autót............
csak japán

outtatime 2014.09.06. 10:12:25

@DeezL: sógoromnak is van, szintén automata, rengeteget javíttatja, főleg váltóbajságokkal, de xenonizzólehalás kinyomozása, kettős tömegű lendkerék-csere és komplett órarendszer-csere is megvolt már.
Ja és szerintem mint minden audiban, 2 évente részben vagy teljesen újracsapágyazza/-tatja az összes kereket, toronycsapágyak, kerékcsapágyak cseréje, féltengelyen szétröffenő gumiharangok évente-kétévente (vagy mi a nevük).
Az automata váltóról én még rosszat nem hallottam csak tőle, de ő nagyon köpködi.
Nálam inkább manuális játszik, ha nincs kuplung, vérző ínnyel szállok ki az autóból. Az első száz-kétszáz kilométeren képben vagyok, aztán jön az epeömlés a bal lábamba vagy a fáradtság/bambulás miatt, vagy forgalmi helyzet neccei miatt, azonnal fékjobb balkuplung.
Ebben két dolog csodálatos, az egyik, hogy hátulról még nem taroltak le mikor automatát vezettem, a másik, hogy egyelőre nem törtem ki egy fogamat sem. ;)

DeezL 2014.09.06. 11:00:30

@outtatime: egy biztos én amit legjobban szerettem az az AUdi A6 sor5 TDI Quattrom volt, én idióta eladtam,bár ha akkor elmegy a Lancia Kappa akkor az Audi tuti megmarad,mondjuk nem panaszkodom mert nagyon jó volt a Kappa,de talán az összes autóm közül mert nagyon sok volt,azt az audit szerettem a legjobban

Michel Djerzinski 2014.09.06. 20:45:03

@Álom Polgár: ez egy ostoba, primitív, előítéletes ország a sok németautó-imádattal. Ráadásul a német autók többsége szörnyen unalmas. Érdektelenek. De ez jó hír lehet, mert így remek olasz, japán, francia, svéd autókat lehet venni! :-)
süti beállítások módosítása