A kolosszus, vagyis ha kevés a Rolls-Royce
Sokan lebeszélnek a 350-esről, pedig nem rossz az, és hengerfejes sem lesz, ha nem gyilkolod hideg motorral, bemelegíted menet közben magas fokozatban, és 70-fokon már akár rá is léphetsz, nem lesz hengerfejes!
A legdurvább mégis az volt, hogy fékezéskor lekapcsolta a rádiót, behúzta az antennát, elhalványult a világítás (sötétben kanyarban elég gáz), majd fékezés után fordított sorrendben visszaált minden.
Nem volt hideg a motor...hidegen indítás után 15-20 másodpercig majd lefullad, ingadozik az alapjárat - ha szerencsém van az alapjárati membrán lesz a hibás, típushiba, nem is egy drága darab. A klímacsap hibája sem tűnt fel délután ötkor, 20 fokban, bezzeg vásárlás után 2 nappal mikor délben, napsütésben fűtött az autó már kevésbé volt komfortos.
Ár/érték arányban verhetetlen!
Az elképzelésem az volt, hogy valami nagy autót szeretnék a 192 cm-es magasságomhoz, ami a 600e Ft-os keretemből kitelik és benzines legyen lehetőleg sok extrával.
Nézzük az A8-at. A fele, amit láttam, törve volt, a többi lelakott behajtó kocsi vagy drognepper verdája.
Az utolsó 100 komment: