Végre sikerült eljutnom a szervizbe. Nem vagyok az a tipikus autószerelő alkat na, értsd tökhülye vagyok az autókhoz, de azért tanulom a dolgot. Persze minek vettem Xm-et, de valamiből a szerelőknek is meg kell élni, olyan szép szakma.
2012.szeptember: vmi fékcsikorgás van lassítás után, de nem vészes, szerelő azt mondja ne foglalkozzak vele. Horvátországi nyaralásnál nagyobb fékezésnél ráz a kormány (féktárcsa szabályozás?).
Öreg japán Sensei megmutatta mennyire nem értem a nőket...
Cefetmód csúnya szerintem, szigorúan derékszögű vonalzóval tervezve!, de a család hölgy tagjai - számomra érthetetlen módon- "egyéniségnek", "aranyosnak", "elegánsnak"!?, szerethető "bumbikának" tartják.
Először valami adagolós régi dízelre gondoltam, de azt nem engedik be a városba ahol lakunk, mivel nem kapja meg a német zöld (4es) környezevédelmi plakettet. Ezért hát EURO4-es kellett.
Reális áron adták. Pici motorral, pici biztosítással, pici alkatrészárakkal könnyen fenntartható autónak ígérkezett.