Az autó kényelmes, jól variálható és lendületesen mozgatja a viszonylag kis turbó motor. Már ha a légmennyiségmérő szenzor be nem döglik. Mert ha igen, akkor 70 a végsebesség és az IFA leküzdhetetlen akadály.
Szóval adott az amerikai kényelem japán technikával párosítva. Izzítottam is az asszonyt másnapra, és autóval elindultunk a szomszédos Szombathely irányába. Mondtam is neki, ha ez sem jön be, felfüggesztjük az autóvásárlást, mert lassan elutazgatom a vételárra szánt pénzt. De bejött.
A tologatható ülések szétrágják a műanyagborítást a síneken- ha nem figyelsz és a védőszőnyeg beszorul a mechanikába (középről ki is vettem már-- alatta szép az alumínium is).
Egy kezemen meg tudom számolni, hányszor mertem előzni vele. Akkor is amolyan Trabantos élményem volt (kettőt vissza, padlógáz, két köhögés, aztán nem megy).
Ne félj tőle, a legjobb barátod lesz
Csodálatos vezetési élményt nyújt, hihetetlen mozgékony a súlyához képest, viszont a fogyasztása meghazudtolja a méreteit. Ha megtanulod vezetni, illetve jól kezelni a váltóját akkor 11-15 Liter között elfurikázik vegyes használatban.